Από εμφάνιση δεν μου αρέσει καθόλου, το πίσω μέρος είναι απλά άσχημο. Σε όλα τα άλλα πιστεύω θα είναι πολύ δυνατό αν και στην Ευρώπη θα έχει μια χαμηλή πτήση πωλήσεων (δεν φαίνεται να τα έχουν σε αγάπη οι κάτοικοι της ηπείρου).
Best posts made by digital-centaur
-
RE: Honda HR-V 2021
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σπευδει ξανα η κυβερνηση οπως και με τον λιγνιτη να δειξει ποσο πρωτοπορα(;) ειναι σε σχεση με τους υπολοιπους Ευρωπαιους.
Σε μια χωρα που ουτε εγχωρια βιομηχανια εχει ουτε υποδομες. Σπευδει τοσο πολυ που αρχιζει και βρωμαει η υποθεση, πολυ!
Και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ είναι κομμάτι αυτής της υπόθεσης καθώς θα της δώσει την ευκαιρία να δημιουργήσει καρτέλ με τους άλλους παραγωγούς που θα οδηγήσει σε οργανωμένη αύξηση τιμών. Μια κρατική ΔΕΗ θα λειτουργεί με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον και θα κρατά τις τιμές χαμηλά, μια ιδιωτική θα φροντίζει μόνο για το κέρδος (και πάντα σε συνεννόηση με τους άλλους). Θα ήθελα να διαψευστώ για το συμφέρον όλων μας αλλά δεν το βλέπω να γίνεται, εδώ είμαστε και θα σχολιάζουμε και τα επόμενα χρόνια.
Πάντως, το ίδιο έγινε και με τις τηλεπικοινωνίες και τη δημιουργία του αντίστοιχου καρτέλ που μας προσφέρει τις ακριβότερες υπηρεσίες στην Ευρώπη. Και ενώ έχει επισημανθεί ότι υπάρχει καρτέλ από αρμόδιες αναφορές, τίποτα απολύτως δεν γίνεται. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@michalis93 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παντως με δεδομενο πως μιλανε για το 2030, τα πραγματα δειχνουν πως τοτε οι τιμες θα εχουν εξισωθει οποτε οι εναλλακτικες σου δεν θα εχουν διαφορα στο κοστος αγορας.
Μα δεν διαφωνώ πως πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατεύθυνση (αν και για μένα το υδρογόνο είναι η λύση, απλά αυτή την περίοδο κερδίζει άλλο λόμπι) αλλά η εμμονή ενός πρωθυπουργού να φανεί βασιλικότερος του βασιλέως. Από τη στιγμή που η κεντρική απόφαση μιλά για το 2035, εμφανίζεται ως μεσσίας του πράσινου στην Ελλάδα χωρίς καμιά μελέτη και σχεδιασμό. Περιμένω στις επόμενες εκλογές να δοθούν ηλεκτρικά στους βουλευτές, εξάλλου εμείς θα τα πληρώσουμε.
Το ίδιο, σε επίπεδο απόφασης ώστε να δείξουμε ότι είμαστε μπροστά σε σχέση με τους άλλους, έγινε και με τα λιγνιτικά οπότε και λήφθηκε απόφαση για κλείσιμο (για το οποίο συμφωνώ) αλλά χωρίς καμιά μελέτη, ακόμα και ο Μυτιληναίος είπε ότι βιαστήκαμε και φέτος το χειμώνα θα το πληρώσουμε ακριβά.Καλή η πρωτοπορία αλλά όχι όταν γίνεται σε βάρος του μέσου Έλληνα που ήδη βλέπει τις τεράστιες αυξήσεις στα θερμικά το τελευταίο διάστημα και δεν μπορεί να αλλάξει αυτοκίνητο. Επίσης περιμένει κάποιος οι εταιρίες με τα ηλεκτρικά, που έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και επακόλουθα βλάβες, να μην βρουν τρόπο να πάρουν τα χρήματά τους; Περιμένει δηλαδή κανείς Qashqai ηλεκτρικό στη μεσαία έκδοση στα 23-24K όπως πριν λίγα χρόνια;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Εκτός τόπου και χρόνου οι αποφάσεις σε μια χώρα με τον πιο γηρασμένο στόλο. Νομίζει ο πρωθυπουργός ότι όλοι θα τρέξουμε να δώσουμε 40-50k για αυτοκίνητο καθώς τα λεφτά τρέχουνε από τις τσέπες μας στην Ελβετία των Βαλκανίων. Καλά ο ίδιος ζει εκτός ελληνικής πραγματικότητας, δεν υπάρχει ούτε ένας σύμβουλος που να νιώθει την ελληνική κοινωνία;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Το καλό με την ηλεκτροκίνηση είναι ότι θα έχουμε φθηνά και ασφαλή αυτοκίνητα.
Τιμές Αγγλίας
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Οι υψηλές τιμές ήρθαν για να μείνουν, δυστυχώς στην Ελλάδα η αγορά αυτοκινήτου θα είναι δύσκολη τα επόμενα χρόνια.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
σιγουρα υπαρχει σπαταλη χρηματων, αλλα υπεραπλουστευεις τα πραγματα. Η ερευνα δεν γινεται παντα στοχευμενα, αλλα και με πιο ευρυ οριζοντα. Διοχετευεις χρηματα στις επιστημες και καποια απο τα αποτελεσματα τους, θα φανουν καποτε και σε καποιον τομεα χρησιμα.
Χωρίς να είναι απαραίτητο να δώσω λεπτομέρειες, πριν λίγα χρόνια κλήθηκα να αναζητήσω τα αποτελέσματα έργων ή/και τη συνεχιζόμενη αξιοποίησή τους από πολίτες. Ιστοσελίδες δεν λειτουργούσαν, αρχεία δεν υπήρχαν ή έδειχναν λάθος, φόρουμ νεκρά, μηδενική συμμετοχή νέων εγγεγραμμένων (εκτός της περιόδου που έτρεχε το project).
H πορεία είναι πάντα συγκεκριμένη (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων, κλείσιμο έργου) και αυτή η πορεία είναι γνωστή από την αρχή και η ΕΕ το ξέρει. Μετά από λίγο καιρό μπορεί να τρέξει παρόμοιο έργο με λίγο διαφοροποιημένο τίτλο και αποτελέσματα. Δεν είναι κακό να κινείται το χρήμα και να ωφελούνται όλα τα επιστημονικά πεδία, είμαι όμως εναντίον παρόμοιων επαναλαμβανόμενων έργων.Τα παραπάνω επίσης δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν τεράστια σε μέγεθος και αποτελέσματα έργα στην ΕΕ, είναι όμως ανάγκη να μπουν προτεραιότητες και να υποστηριχθούν περισσότερο.
-
RE: BYD forum
χαμος!
Αντιγράφω από gocar
Η τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα ξεκινάει από 33.990 ευρώ. Αν το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 - αναμένουμε να ανοίξει σύντομα - δίνει και πάλι επιδότηση στο 30% επί της ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων), η τελική τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα θα διαμορφώνεται στα 25.767 ευρώ. Προς το παρόν η BYD δεν έχει αναλυτικά τιμές για κάθε έκδοση, οπότε συμπεραίνουμε ότι τα 33.990 ευρώ αφορούν εκείνη με την μπαταρία των 39,4 kWh.Και συμπληρώνω πως αν έχεις και για απόσυρση θα πάει στα 24Κ. Πρέπει να πέσουν και άλλο οι τιμές σε αυτά τα αυτοκίνητα για να έχουμε διάδοση της ηλεκτροκίνησης.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Μέχρι τώρα βλέπω επιστημονικές δημοσιεύσεις για την κλιματική αλλαγή, αλλά τίποτα από την άλλη πλευρά πέρα από γενικές τοποθετήσεις για τις θερμές και ψυχρές περιόδους της γης.
Ακόμα και για το στρώμα του όζοντος δεν είχαν μάθει σχετικά με τη βελτίωση του μετά την μείωση των χλωροφθορανθράκων που έγινε μετά από πολύ προσπάθεια και επιστημονική πίεση.
Το κλίμα αλλάζει πολύ γρήγορα με τη συνεχή εμφάνιση ακραίων φαινομένων και ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας βλέπει παντού θεωρίες συνομωσίας.
Latest posts made by digital-centaur
-
RE: BYD forum
χαμος!
Αντιγράφω από gocar
Η τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα ξεκινάει από 33.990 ευρώ. Αν το Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 - αναμένουμε να ανοίξει σύντομα - δίνει και πάλι επιδότηση στο 30% επί της ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων), η τελική τιμή του BYD Dolphin στην Ελλάδα θα διαμορφώνεται στα 25.767 ευρώ. Προς το παρόν η BYD δεν έχει αναλυτικά τιμές για κάθε έκδοση, οπότε συμπεραίνουμε ότι τα 33.990 ευρώ αφορούν εκείνη με την μπαταρία των 39,4 kWh.Και συμπληρώνω πως αν έχεις και για απόσυρση θα πάει στα 24Κ. Πρέπει να πέσουν και άλλο οι τιμές σε αυτά τα αυτοκίνητα για να έχουμε διάδοση της ηλεκτροκίνησης.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με το ΚΗ3, λενε, οτι δεν θα υπαρχει αυτο και θα κανει αιτηση μονο οποιος εχει ηδη αγορασει οχημα
Και αν το πρόγραμμα ξεμείνει από λεφτά, θα είναι γνωστό νωρίτερα στους πιθανούς αγοραστές;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Μέχρι τώρα βλέπω επιστημονικές δημοσιεύσεις για την κλιματική αλλαγή, αλλά τίποτα από την άλλη πλευρά πέρα από γενικές τοποθετήσεις για τις θερμές και ψυχρές περιόδους της γης.
Ακόμα και για το στρώμα του όζοντος δεν είχαν μάθει σχετικά με τη βελτίωση του μετά την μείωση των χλωροφθορανθράκων που έγινε μετά από πολύ προσπάθεια και επιστημονική πίεση.
Το κλίμα αλλάζει πολύ γρήγορα με τη συνεχή εμφάνιση ακραίων φαινομένων και ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας βλέπει παντού θεωρίες συνομωσίας. -
RE: Peugeot 3008 2016
@sv8iik said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
O ιστορικός κατασκευαστής μετά από δικαστική πίεση βέβαια πήγε στα 10 χρόνια την εγγύηση.
Οι άλλοι ιστορικοί κατασκευαστές με τα ντιεστζί, τα πειραγμένα ντίζελ, τους 1,33 που καίνε τα λάδια τους, τους τακάτα και τόσα ακόμα έκαναν κάτι ?
Οχι βέβαια γιατί δεν βρέθηκε κάποιος να τους κυνηγήσει αφού στην πράξη είναι κρατικές εταιρείες.
Και δεν μιλάω για την Αμερική που εκεί έγιναν πράγματα, αλλά για την Ευρώπη, που το πήρε πάνω του ένα στέλεχος και καθάρισαν...
Καλησπέρα απο Σαμο (δεν υπάρχει αντιπροσωπεία εδω) , έχει προκύψει ενα θεματακι μπορεί να βοηθήσει κάποιος ; στο κατω και πίσω μέρος του οχήματος ακούγεται ενας θόρυβος , σαν μεταλλικός , μονο σε πλακόστρωτο δρομο. εχει κάποιος ιδεα τι μπορεί να είναι ; (το όχημα είναι 5 μηνών )
Ακούγεται σαν μέταλλο να βρίσκει σε μέταλλο;
Είχα πάθει κάτι παρόμοιο αν και τα παρακάτω είναι δική μου υπόθεση.
Μετά από περιήγηση σε χώματα φαίνεται (δεν το είδα ποτέ) να πέρασε ένα χαλικάκι κάπου στο κάτω και πίσω μέρος της αριστερής πλευράς (μπορεί να ήταν στο θόλο της ρόδας) και το οποίο ακουγόταν μόνο σε ανώμαλο έδαφος (στην άσφαλτο ήταν οκ). Δεν έκανα κάτι, απλά πήγα σε ένα δρόμο με λακούβες (!!!) και έκανα 5-10 ήπιους γύρους και κάποια στιγμή πρέπει να βγήκε. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
σιγουρα υπαρχει σπαταλη χρηματων, αλλα υπεραπλουστευεις τα πραγματα. Η ερευνα δεν γινεται παντα στοχευμενα, αλλα και με πιο ευρυ οριζοντα. Διοχετευεις χρηματα στις επιστημες και καποια απο τα αποτελεσματα τους, θα φανουν καποτε και σε καποιον τομεα χρησιμα.
Χωρίς να είναι απαραίτητο να δώσω λεπτομέρειες, πριν λίγα χρόνια κλήθηκα να αναζητήσω τα αποτελέσματα έργων ή/και τη συνεχιζόμενη αξιοποίησή τους από πολίτες. Ιστοσελίδες δεν λειτουργούσαν, αρχεία δεν υπήρχαν ή έδειχναν λάθος, φόρουμ νεκρά, μηδενική συμμετοχή νέων εγγεγραμμένων (εκτός της περιόδου που έτρεχε το project).
H πορεία είναι πάντα συγκεκριμένη (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων, κλείσιμο έργου) και αυτή η πορεία είναι γνωστή από την αρχή και η ΕΕ το ξέρει. Μετά από λίγο καιρό μπορεί να τρέξει παρόμοιο έργο με λίγο διαφοροποιημένο τίτλο και αποτελέσματα. Δεν είναι κακό να κινείται το χρήμα και να ωφελούνται όλα τα επιστημονικά πεδία, είμαι όμως εναντίον παρόμοιων επαναλαμβανόμενων έργων.Τα παραπάνω επίσης δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν τεράστια σε μέγεθος και αποτελέσματα έργα στην ΕΕ, είναι όμως ανάγκη να μπουν προτεραιότητες και να υποστηριχθούν περισσότερο.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
-
RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
Πάντως το προωθούμενο σχέδιο για έρευνα πετρελαίου είναι στο Ιόνιο και νοτιοδυτικά της Κρήτης, δεν ξέρω πως βρέθηκε το Αιγαίο στη συζήτηση (μάλλον πρέπει να μένει στην επιφάνεια η ιδέα της συνεκμετάλλευσης). Ας ξεκινήσουμε με αυτές τις περιοχές και μετά βλέπουμε.
Πάντως και εγώ έχω αρχίσει να είμαι πιο θετικός για την πυρηνική ενέργεια αν θέλουμε ελαχιστοποίηση της εξάρτησης, διαφορετικά έρχονται δύσκολα ενεργειακά χρόνια. Τα ΑΠΕ λειτουργούν με συγκεκριμένες συνθήκες και ώρες και επομένως πάντα θα πρέπει να υπάρχει κάτι άλλο ενεργό (πχ καύση αερίου) για όταν θα αδυνατούν αυτά να παράγουν ενέργεια. -
RE: KIA SPORTAGE 2021
Οι υψηλές τιμές ήρθαν για να μείνουν, δυστυχώς στην Ελλάδα η αγορά αυτοκινήτου θα είναι δύσκολη τα επόμενα χρόνια.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Το καλό με την ηλεκτροκίνηση είναι ότι θα έχουμε φθηνά και ασφαλή αυτοκίνητα.
Τιμές Αγγλίας
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ωραίο άρθρο που προσεγγίζει την πρόσφατη απόφαση από πολλές σκοπιές.
https://www.caranddriver.gr/nikos_mertekis/arthro/giati_h_ellada_den_einai_etoimi_gia_polisi_mono_ilektrikon_aytokiniton_apo_to_2030-7804194/
Ειδικά το ερώτημα για τις μαζικές προσφυγές για απαξίωση των συμβατικών αυτοκινήτων είναι πολύ ωραίο. Πλήρωσα ΦΠΑ, πλήρωσα τέλος και ξαφνικά μου λέει ο αγαπητός πρωθυπουργός να ξαναπληρώσω γιατί θέλει να πάει μια πενταετία νωρίτερα σε αυτό που ακόμα και αναπτυγμένες χώρες δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχουν.
Αναμένω γέλια και κλάματα.
Επίσης ενδιαφέρον θα έχουν και οι αντιδράσεις των αντιπροσωπιών των οποίων οι πελάτες θα μπερδευτούν με αυτές τις αποφάσεις. Μέχρι τον Αύγουστο οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη ήταν 8%, με σχεδόν τις μισές από αυτές στη Γερμανία, αναμένω τα τελικά μέχρι το τέλος του έτους για εξαγωγή συμπερασμάτων.