-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Κάτι που καταλαβαίνεις αν κυκλοφορήσεις πεζός σε άλλες πρωτεύουσες της Ευρώπης.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
-
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
σιγουρα υπαρχει σπαταλη χρηματων, αλλα υπεραπλουστευεις τα πραγματα. Η ερευνα δεν γινεται παντα στοχευμενα, αλλα και με πιο ευρυ οριζοντα. Διοχετευεις χρηματα στις επιστημες και καποια απο τα αποτελεσματα τους, θα φανουν καποτε και σε καποιον τομεα χρησιμα.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
σιγουρα υπαρχει σπαταλη χρηματων, αλλα υπεραπλουστευεις τα πραγματα. Η ερευνα δεν γινεται παντα στοχευμενα, αλλα και με πιο ευρυ οριζοντα. Διοχετευεις χρηματα στις επιστημες και καποια απο τα αποτελεσματα τους, θα φανουν καποτε και σε καποιον τομεα χρησιμα.
Χωρίς να είναι απαραίτητο να δώσω λεπτομέρειες, πριν λίγα χρόνια κλήθηκα να αναζητήσω τα αποτελέσματα έργων ή/και τη συνεχιζόμενη αξιοποίησή τους από πολίτες. Ιστοσελίδες δεν λειτουργούσαν, αρχεία δεν υπήρχαν ή έδειχναν λάθος, φόρουμ νεκρά, μηδενική συμμετοχή νέων εγγεγραμμένων (εκτός της περιόδου που έτρεχε το project).
H πορεία είναι πάντα συγκεκριμένη (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων, κλείσιμο έργου) και αυτή η πορεία είναι γνωστή από την αρχή και η ΕΕ το ξέρει. Μετά από λίγο καιρό μπορεί να τρέξει παρόμοιο έργο με λίγο διαφοροποιημένο τίτλο και αποτελέσματα. Δεν είναι κακό να κινείται το χρήμα και να ωφελούνται όλα τα επιστημονικά πεδία, είμαι όμως εναντίον παρόμοιων επαναλαμβανόμενων έργων.Τα παραπάνω επίσης δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν τεράστια σε μέγεθος και αποτελέσματα έργα στην ΕΕ, είναι όμως ανάγκη να μπουν προτεραιότητες και να υποστηριχθούν περισσότερο.
-
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@digital-centaur said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό παράδειγμα αντιμετώπισης του προβλήματος είναι η πολιτική επιλογή του αντί να οργανώνουμε ηλίθιες φιέστες και να ξοδεύονται εκατομμύρια σε λαμπάκια και διαπλεκόμενους, να χρηματοδοτείται με τα εκατομμύρια αυτά η έρευνα και ανάπτυξη των μπαταριών, υλικών, πράσινων τεχνολογιών μέσω διαφόρων σχετικών ταμείων για την αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης! Όσα περισσότερα μυαλά έχουν κίνητρο να ερευνήσουν τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βρεθούν λύσεις
Συμφωνώ σε όλη την προσέγγισή σου και θα σχολιάσω μόνο το κομμάτι της έρευνας. Στον πανεπιστημιακό χώρο (ή/και με τη συνδρομή εταιριών) στην ΕΕ ξοδεύονται τεράστια ποσά σε έργα (projects) τα αποτελέσματα των οποίων πηγαίνουν στον κουβά. Τα έργα γίνονται για να κινηθεί το χρήμα και με τη λήξη τους κανένας δεν τα θυμάται, υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες ή μονάδες μέσα σε πανεπιστήμια που ζουν από αυτά (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων και πάλι από την αρχή).
Αυτή τη στιγμή η ΕΕ θα έπρεπε να δίνει, κατά συντριπτική πλειοψηφία, χρήματα για την αναστροφή της καταστροφής του περιβάλλοντος, την ενεργειακή αυτάρκεια και τις αποδοτικότερες μεθόδους γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Δεν είναι ότι δεν ασχολείται, απλά δεν τολμά να πάρει σκληρές αποφάσεις για να κατευθύνει την έρευνα (πρωτίστως) εκεί.Μέχρι να βρούμε τους πόρους να πάμε σε άλλους πλανήτες, ας προσπαθήσουμε να σώσουμε αυτόν που κατοικούμε. Και δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε καλά.
σιγουρα υπαρχει σπαταλη χρηματων, αλλα υπεραπλουστευεις τα πραγματα. Η ερευνα δεν γινεται παντα στοχευμενα, αλλα και με πιο ευρυ οριζοντα. Διοχετευεις χρηματα στις επιστημες και καποια απο τα αποτελεσματα τους, θα φανουν καποτε και σε καποιον τομεα χρησιμα.
Χωρίς να είναι απαραίτητο να δώσω λεπτομέρειες, πριν λίγα χρόνια κλήθηκα να αναζητήσω τα αποτελέσματα έργων ή/και τη συνεχιζόμενη αξιοποίησή τους από πολίτες. Ιστοσελίδες δεν λειτουργούσαν, αρχεία δεν υπήρχαν ή έδειχναν λάθος, φόρουμ νεκρά, μηδενική συμμετοχή νέων εγγεγραμμένων (εκτός της περιόδου που έτρεχε το project).
H πορεία είναι πάντα συγκεκριμένη (γράψιμο πρότασης, υποβολή πρότασης, υλοποίηση έργου, προβολή αποτελεσμάτων, κλείσιμο έργου) και αυτή η πορεία είναι γνωστή από την αρχή και η ΕΕ το ξέρει. Μετά από λίγο καιρό μπορεί να τρέξει παρόμοιο έργο με λίγο διαφοροποιημένο τίτλο και αποτελέσματα. Δεν είναι κακό να κινείται το χρήμα και να ωφελούνται όλα τα επιστημονικά πεδία, είμαι όμως εναντίον παρόμοιων επαναλαμβανόμενων έργων.Τα παραπάνω επίσης δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν τεράστια σε μέγεθος και αποτελέσματα έργα στην ΕΕ, είναι όμως ανάγκη να μπουν προτεραιότητες και να υποστηριχθούν περισσότερο.
Το χρημα μπορει να κινηθει και με εργα χρησιμα.
Γιατι αλλιως θα δουλευουμε να κουραζομαστε και δε θα παραγουμε τιποτα.
Σαν την θητεια στον στρατο, που μας βαζανε να σκουπιζουμε το χωμα. -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν είναι τελικά Η ΛΥΣΗ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ποτέ δεν ήταν. Όλο ειναι απλά ένας τρόπος να αυξήσουν πωλήσεις, κέρδη...
Μιλάς με γρίφους, γέροντα.
-
@lap said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά]
Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ
Για ποιό λόγο, τα κάνεις όλα αυτά;
Ρε μη χειρότερα Χριστέ μου!!!
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά]
Στις συζητήσεις μας προωθώ την ηλεκτροκίνηση, φωτοβολταϊκά, θερμομόνωση, ανεμογεννήτριες, net zero κτήρια κτλ
Για ποιό λόγο, τα κάνεις όλα αυτά;
Ρε μη χειρότερα Χριστέ μου!!!
Έχει παίξει μετοχές στις ανάλογες εταιρείες. Μη μασάς.
-
Εμ τι νόμιζες. Με ένα starlet θα την βγάλουμε.
Άσε μας ρε sterlet. Μείνε στην κοσμαρα σου και μην αγχώνεσαι.
Την καλύτερη δουλειά κάνεις, σε ζηλεύω -
Το MG3+,που προμοταρεται τελευταια ως το αυτονομο υβριδικο των 200 ιππων,με 3ταχυτο αυτοματο κιβωτιο και 7 ετη εγγυηση,που στην ισπανια ξεκιναει απο 20.000 ευρω,τι φαση ειναι η MG γενικοτερα,ειναι υπο κινεζικη διοικηση αν δεν κανω λαθος?
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το MG3+,που προμοταρεται τελευταια ως το αυτονομο υβριδικο των 200 ιππων,με 3ταχυτο αυτοματο κιβωτιο και 7 ετη εγγυηση,που στην ισπανια ξεκιναει απο 20.000 ευρω,τι φαση ειναι η MG γενικοτερα,ειναι υπο κινεζικη διοικηση αν δεν κανω λαθος?
Ειναι 100% κινεζικο απλα αγορασε το σημα. Πουλαει παντου στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
-
Ευτυχώς δεν κληρονόμησε τίποτα από την βρετανική mg εκτός από το σήμα
-
Η ακριβή βενζίνη έχει γίνει νόρμα, οι τιμές αυτές και αν πάρουν κι άλλο, θα είναι η καλύτερη διαφήμιση της ηλεκτροκίνησης.
-
Που στο διάτανο, είναι όλοι αυτοί, που άνοιγαν θέματα πριν δεκαετία και βάλε, του τύπου «ποιός δεν θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα» και βέβαια, οι ξυπνηττζήδες από κάτω, απάνταγαν «οι πετρελαϊκές εταιρίες/σαουδάραβες/Σιωνιστές κλπ κλπ»!
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό; -
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
α και βάλε, του τύπου «ποιός δεν θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα» και βέβαια, οι ξυπνηττζήδες από κάτω, απάνταγαν «οι πετρελαϊκές εταιρίες/σαουδάραβες/Σιωνιστές κλπ κλπ»!
Μάλλον θα πέσουν τελευταίοι οι πετρελαιάδες, θα ξεζουμίζουν ως ολιγοπώλειο όποιος απομείνει να οδηγάει βενζίνη προσπαθώντας να αντισταθμίσουν την όποια απώλεια εσόδων από τα ηλεκτρικά με υψηλότερες τιμές. Η επίδραση των παραπάνω θα μεγεθυνθεί από τις πολιτικές της ΕΕ για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης και την φορολόγηση των πιο ρυπογόνων καυσίμων.
Τα ίδια είδαμε και με την super βενζίνη και έχω την εντύπωση ότι θα δούμε το ίδιο έργο και εδώ.
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Ακριβώς αυτό, έχει και όνομα, λέγεται opec ή opec+
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Γύρω στο 60% σε κάποια κράτη μέλη αλλά γενικά είναι χαμηλότερα από 60% στην μπενζίνα.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
Ολιγοπωλιακές τακτικές και υψηλή φορολόγηση για διάφορους λόγους, τίποτε άλλο
-
Μαζεύονται στον οπεκ και αποφασίζουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά.... Αυτοί που έχουν ως κύρια πηγή εσόδων των χωρών τους το πετρέλαιο
Οκ! Δεν χρειάζεται να πουμε κάτι άλλο.
Εμεις εδώ πληρώνουμε και ΦΠΑ 24% επί του ειδικού τέλους
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
Μπα.
Μάλλον σε ακριβά εστιατόρια πολυτελών ξενοδοχείων μαζεύονται, εντελώς φανερά, φορώντας πανάκριβα κοστούμια, και συζητάνε για δουλειές και αύξηση κερδών.
Τα βάζουν κάτω και βγάζουν το πλάνο για το τι συμφέρει κάθε φορά, αναλόγως τις συνθήκες. -
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.
Ναι γιατί αποκτούν βλάβη οι αισθητικές απολήξεις που μετατρέπουν τον ήχο σε μηχανικές ταλαντώσεις οι οποίες με τη σειρά τους μεταφέρονται δια μέσω των νευρώσεων στον εγκέφαλο. Διαφορετικός μηχανισμός αστοχίας έναντι του οξύ ήχου που δύναται να προκαλέσει ρήξη τυμπάνου.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά