-
Ευτυχώς δεν κληρονόμησε τίποτα από την βρετανική mg εκτός από το σήμα
-
Η ακριβή βενζίνη έχει γίνει νόρμα, οι τιμές αυτές και αν πάρουν κι άλλο, θα είναι η καλύτερη διαφήμιση της ηλεκτροκίνησης.
-
Που στο διάτανο, είναι όλοι αυτοί, που άνοιγαν θέματα πριν δεκαετία και βάλε, του τύπου «ποιός δεν θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα» και βέβαια, οι ξυπνηττζήδες από κάτω, απάνταγαν «οι πετρελαϊκές εταιρίες/σαουδάραβες/Σιωνιστές κλπ κλπ»!
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό; -
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
α και βάλε, του τύπου «ποιός δεν θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα» και βέβαια, οι ξυπνηττζήδες από κάτω, απάνταγαν «οι πετρελαϊκές εταιρίες/σαουδάραβες/Σιωνιστές κλπ κλπ»!
Μάλλον θα πέσουν τελευταίοι οι πετρελαιάδες, θα ξεζουμίζουν ως ολιγοπώλειο όποιος απομείνει να οδηγάει βενζίνη προσπαθώντας να αντισταθμίσουν την όποια απώλεια εσόδων από τα ηλεκτρικά με υψηλότερες τιμές. Η επίδραση των παραπάνω θα μεγεθυνθεί από τις πολιτικές της ΕΕ για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης και την φορολόγηση των πιο ρυπογόνων καυσίμων.
Τα ίδια είδαμε και με την super βενζίνη και έχω την εντύπωση ότι θα δούμε το ίδιο έργο και εδώ.
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Ακριβώς αυτό, έχει και όνομα, λέγεται opec ή opec+
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Γύρω στο 60% σε κάποια κράτη μέλη αλλά γενικά είναι χαμηλότερα από 60% στην μπενζίνα.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
Ολιγοπωλιακές τακτικές και υψηλή φορολόγηση για διάφορους λόγους, τίποτε άλλο
-
Μαζεύονται στον οπεκ και αποφασίζουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά.... Αυτοί που έχουν ως κύρια πηγή εσόδων των χωρών τους το πετρέλαιο
Οκ! Δεν χρειάζεται να πουμε κάτι άλλο.
Εμεις εδώ πληρώνουμε και ΦΠΑ 24% επί του ειδικού τέλους
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ τώρα βλέπουμε, πως αντί να φθηνήνει ο αράπικος χρυσός, ώστε να αποτρέψει πολλούς να πάνε στα ηλεκτρικά, τελικά ανεβαίνει!
Τι μπέρδεμα είναι αυτό;Υπάρχει τεράστια συνωμοσία. Παντού. Μαζεύονται σε μυστικά μερη ντυμένοι περίεργα και σκέφτονται πως να οδηγήσουν τον κόσμο στα ηλεκτρικά. Κάποιος σκέφτεται να αυξήσουν τις τιμές καυσίμων και συμφωνούν όλοι μουγκριζοντας.
Άσχετο αν το 90% της τιμής των καυσίμων είναι φόροι, άσχετο αν γίνονται πόλεμοι, άσχετο αν λιγοστεύουν οι πηγές, άσχετο αν υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις σε ότι παράγει αέρια του θερμοκηπίου.
Μαλλον κάτι άλλο παίζει με τα ηλεκτρικά....που μας το κρύβουν
Μπα.
Μάλλον σε ακριβά εστιατόρια πολυτελών ξενοδοχείων μαζεύονται, εντελώς φανερά, φορώντας πανάκριβα κοστούμια, και συζητάνε για δουλειές και αύξηση κερδών.
Τα βάζουν κάτω και βγάζουν το πλάνο για το τι συμφέρει κάθε φορά, αναλόγως τις συνθήκες. -
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.
Ναι γιατί αποκτούν βλάβη οι αισθητικές απολήξεις που μετατρέπουν τον ήχο σε μηχανικές ταλαντώσεις οι οποίες με τη σειρά τους μεταφέρονται δια μέσω των νευρώσεων στον εγκέφαλο. Διαφορετικός μηχανισμός αστοχίας έναντι του οξύ ήχου που δύναται να προκαλέσει ρήξη τυμπάνου.
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.
Ναι γιατί αποκτούν βλάβη οι αισθητικές απολήξεις που μετατρέπουν τον ήχο σε μηχανικές ταλαντώσεις οι οποίες με τη σειρά τους μεταφέρονται δια μέσω των νευρώσεων στον εγκέφαλο. Διαφορετικός μηχανισμός αστοχίας έναντι του οξύ ήχου που δύναται να προκαλέσει ρήξη τυμπάνου.
Έτσι!
Ή απαντάμε ή οδηγούνε Toyota
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μαζεύονται στον οπεκ και αποφασίζουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά.... Αυτοί που έχουν ως κύρια πηγή εσόδων των χωρών τους το πετρέλαιο
Οκ! Δεν χρειάζεται να πουμε κάτι άλλο.
Εμεις εδώ πληρώνουμε και ΦΠΑ 24% επί του ειδικού τέλους
Δεν έχει να κάνει με προώθηση ηλεκτροκίνησης αλλά με "δεν αφήνω χρήματα στο τραπέζι και ότι βγάλω τώρα". Υπάρχει άλλη εξήγηση;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.
Ναι γιατί αποκτούν βλάβη οι αισθητικές απολήξεις που μετατρέπουν τον ήχο σε μηχανικές ταλαντώσεις οι οποίες με τη σειρά τους μεταφέρονται δια μέσω των νευρώσεων στον εγκέφαλο. Διαφορετικός μηχανισμός αστοχίας έναντι του οξύ ήχου που δύναται να προκαλέσει ρήξη τυμπάνου.
Έτσι!
Ή απαντάμε ή οδηγούνε Toyota
Μιας που ανεφερες την ακατανομαστη..
-
-
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειναι 100% κινεζικο απλα αγορασε το σημα. Πουλαει παντου στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Aυτο σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι κατωτερο η υστερει σε καποιους τομεις λογω "κινεζιας"? Δηλαδη και η Volvo σε κινεζους ανηκει,καταλαβαινεις τι θελω να πω.
Με βαση τα χαρακτηριστικα του,δειχνει καλη περιπτωση,ναι MG στο σημα,κινεζικο στα χαρτια.
-
Συγνώμη για το άσχετο post. Αλλά δε ξέρω αν αυτή η χώρα έχει κάποιο στόχο και όραμα σε κάποιον τομέα.Ετσι και στα καύσιμα. Υποτίθεται αγοράζουμε χάρτινα καλαμάκια, δίνουμε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάνουμε τεράστιες αγροτικές εκτάσεις φωτοβολταϊκά πάρκα και τόσα άλλα - κλιματική αλλαγή ακούμε και δυστυχώς βλεπουμε. Ταυτόχρονα η τιμή του diesel είναι σχεδόν 35 λεπτά πιο κατω από τη βενζίνη. Diesel euro 4-5 μέχρι να δύσει ο ήλιος λοιπόν.
-
Εννοείς 35 λεπτά του ευρώ
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εννοείς 35 λεπτά του ευρώ
Λάθος!!! Το διόρθωσα!
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειναι 100% κινεζικο απλα αγορασε το σημα. Πουλαει παντου στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Aυτο σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι κατωτερο η υστερει σε καποιους τομεις λογω "κινεζιας"? Δηλαδη και η Volvo σε κινεζους ανηκει,καταλαβαινεις τι θελω να πω.
Με βαση τα χαρακτηριστικα του,δειχνει καλη περιπτωση,ναι MG στο σημα,κινεζικο στα χαρτια.
Και η Lotus σε κινέζους ανήκει (στους ίδιους με την Volvo) και η Jaguar-Land Rover σε ινδούς ανήκει.
Η διαφορά αυτών με την MG είναι ότι αυτές οι 3 έχουν και τα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη και την παραγωγή τους στην Ευρώπη και έχουν μια κάποια αυτονομία από την βασική εταιρία.Η MG είναι ένα σήμα που έχει η κινέζικη SAIC motor και το βάζει σε κάποια οχήματα που φτιάχνει και σχεδιάζει κ.τ.λ. στην Κίνα.
@kozani76 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συγνώμη για το άσχετο post. Αλλά δε ξέρω αν αυτή η χώρα έχει κάποιο στόχο και όραμα σε κάποιον τομέα.Ετσι και στα καύσιμα. Υποτίθεται αγοράζουμε χάρτινα καλαμάκια, δίνουμε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάνουμε τεράστιες αγροτικές εκτάσεις φωτοβολταϊκά πάρκα και τόσα άλλα - κλιματική αλλαγή ακούμε και δυστυχώς βλεπουμε. Ταυτόχρονα η τιμή του diesel είναι σχεδόν 35 λεπτά πιο κατω από τη βενζίνη. Diesel euro 4-5 μέχρι να δύσει ο ήλιος λοιπόν.
πέρσι πρόπερσι είχαν θέμα με την παραγωγή diesel και επίσης πιστεύαν ότι η ανάπτυξη μετά τον covid θα αυξήσει την κατανάλωση αλλά τελικά η ανάπτυξη ήταν λιγότερη από όσο πίστευαν, η ζήτηση χαμηλότερη και υπάρχει αρκετή παραγωγή. Επίσης η Ελλάδα είχε πάντα αρκετά χαμηλότερη τιμή και λόγω φορολογίας κ.τ.λ.
-
@kozani76 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά δε ξέρω αν αυτή η χώρα έχει κάποιο στόχο και όραμα σε κάποιον τομέα.
Έχει.
Να αγοράζει όπλα από την Αμερική, με δανεικά από την Ευρώπη. -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@wantone said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειναι 100% κινεζικο απλα αγορασε το σημα. Πουλαει παντου στην Ευρωπη αλλα και στην Ελλαδα.
Aυτο σημαινει οτι το αυτοκινητο ειναι κατωτερο η υστερει σε καποιους τομεις λογω "κινεζιας"? Δηλαδη και η Volvo σε κινεζους ανηκει,καταλαβαινεις τι θελω να πω.
Με βαση τα χαρακτηριστικα του,δειχνει καλη περιπτωση,ναι MG στο σημα,κινεζικο στα χαρτια.
Και η Lotus σε κινέζους ανήκει (στους ίδιους με την Volvo) και η Jaguar-Land Rover σε ινδούς ανήκει.
Η διαφορά αυτών με την MG είναι ότι αυτές οι 3 έχουν και τα κεντρικά τους γραφεία στην Ευρώπη και την παραγωγή τους στην Ευρώπη και έχουν μια κάποια αυτονομία από την βασική εταιρία.Η MG είναι ένα σήμα που έχει η κινέζικη SAIC motor και το βάζει σε κάποια οχήματα που φτιάχνει και σχεδιάζει κ.τ.λ. στην Κίνα.
@kozani76 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συγνώμη για το άσχετο post. Αλλά δε ξέρω αν αυτή η χώρα έχει κάποιο στόχο και όραμα σε κάποιον τομέα.Ετσι και στα καύσιμα. Υποτίθεται αγοράζουμε χάρτινα καλαμάκια, δίνουμε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάνουμε τεράστιες αγροτικές εκτάσεις φωτοβολταϊκά πάρκα και τόσα άλλα - κλιματική αλλαγή ακούμε και δυστυχώς βλεπουμε. Ταυτόχρονα η τιμή του diesel είναι σχεδόν 35 λεπτά πιο κατω από τη βενζίνη. Diesel euro 4-5 μέχρι να δύσει ο ήλιος λοιπόν.
πέρσι πρόπερσι είχαν θέμα με την παραγωγή diesel και επίσης πιστεύαν ότι η ανάπτυξη μετά τον covid θα αυξήσει την κατανάλωση αλλά τελικά η ανάπτυξη ήταν λιγότερη από όσο πίστευαν, η ζήτηση χαμηλότερη και υπάρχει αρκετή παραγωγή. Επίσης η Ελλάδα είχε πάντα αρκετά χαμηλότερη τιμή και λόγω φορολογίας κ.τ.λ.
Το diesel είναι μόνιμα σε έλλειψη μόνο επί covid δεν ήταν.
Και σήμερα σε έλλειψη είναι..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά