-
Είναι πανάκριβα!. Τα υπόλοιπα έπονται.
Οι αυτονομία στα περισσότερα είναι για κλάματα και δεν γίνεται στο Ελλαδιστάν να ψάχνεις που θα μπριζωσεις και πόσες ώρες θα πρέπει να περιμένεις για να συνεχίσεις. Στο μυαλό μου έχω καλοκαιρινές διακοπές,με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ,κλίμα και 130-140χλμ/ώρα. Θα προλάβω να περάσω την Υλίκη πριν με πιάσουν οι αρρυθμίες και η εφίδρωση;;;χλωμό! -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι πανάκριβα!. Τα υπόλοιπα έπονται.
Οι αυτονομία στα περισσότερα είναι για κλάματα και δεν γίνεται στο Ελλαδιστάν να ψάχνεις που θα μπριζωσεις και πόσες ώρες θα πρέπει να περιμένεις για να συνεχίσεις. Στο μυαλό μου έχω καλοκαιρινές διακοπές,με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ,κλίμα και 130-140χλμ/ώρα. Θα προλάβω να περάσω την Υλίκη πριν με πιάσουν οι αρρυθμίες και η εφίδρωση;;;χλωμό!Αυτό τα λέει ΟΛΑ για την ηλεκτροκίνηση.
Είναι κάτι που λέμε κάποιοι από τότε που άνοιξε το νήμα -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι πανάκριβα!. Τα υπόλοιπα έπονται.
Οι αυτονομία στα περισσότερα είναι για κλάματα και δεν γίνεται στο Ελλαδιστάν να ψάχνεις που θα μπριζωσεις και πόσες ώρες θα πρέπει να περιμένεις για να συνεχίσεις. Στο μυαλό μου έχω καλοκαιρινές διακοπές,με γεμάτο πορτ-μπαγκάζ,κλίμα και 130-140χλμ/ώρα. Θα προλάβω να περάσω την Υλίκη πριν με πιάσουν οι αρρυθμίες και η εφίδρωση;;;χλωμό!Εξαρτάται από το αυτοκίνητο (για σήμερα γιατί σε 1-2 χρόνια θα είναι διαφορετική η κατάσταση). Με ένα που έχει αυτονομία 500+, πρακτικά κάπου σε Λάρισα αρχίζεις να ανησυχείς ή φορτίζεις νωρίτερα και πας μετά Σαλόνικα.
Όσο για το κόστος ναι ακόμα απευθύνονται (τα αξιοπρεπή) σε όποιον έχει να δώσει 40-50.000 για αμάξι και θα προτιμήσει το ηλεκτρικό ή σε στελέχη που έχουν εταιρικό.
-
Η γελοιότητα δεν έχει όρια πλέον...
https://www.4troxoi.gr/perivallon/periballon-eidiseis/off-grid/
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λάπη, σε είχα φάει ή όχι; Ότι πρέπει να οδηγήσεις ένα ID.3. Επειδή δεν το έκανες, πάρε μια έγκριτη δοκιμή για να δεις τι χάνεις.
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/vw-id3-1st-58-kwh.html
Καταρχάς εξαιρετικό το κείμενο για το ID.3, πάρα πολύ ωραία γραφή και έξω από τα δόντια χωρίς υπεκφυγές και χαϊδέματα....εύγε!!
Μερικές σκέψεις/σχόλια/ερωτήσεις:
-
Έχεις καταφέρει να οδηγήσεις την Mach-E? Επειδή έχεις οδηγήσει τα περισσότερα ηλεκτρικά από όλους μας, με ενδιαφέρει η άποψή σου!!
-
Αυτό με την πίσω κίνηση είναι όντως εντπωσιακό και με τα ηλεκτρικά θα ξαναθυμηθούμε (όσοι είχαμε) τα πισωκίνητα. Το ίδιο ήταν και με το Mach-E, μπορείς να κάνεις καφριλίκια και ντόνατς και να μαζεύεις με ανάποδο. Αλλά από την VW δεν το περίμενα!
-
Λόγω πρότερου βίου κατάφερες να πάρεις το δημοσιογραφικό για 3 ημέρες ή άλλος λόγος? Θα μου το δώσουν και εμένα!?!? αχαχαχα
-
Χρειάστηκε φόρτιση τις ημέρες που το είχες και εαν ναι, που/πως φόρτισες?
-
Αυτό με την επιτάχυνση, έχεις δίκιο έτσι είναι. Έχω μπει σε θερμικά με 300+ άλογα αλλά την αίσθηση επιτάχυνσης (ειδικά μέχρι τα 140χαω) που μου έδωσε η Mach-E δεν την είχα σε κάνένα θερμικό! Συνεχόμενη επιτάχυνση μέχρι τέλους, με το κεφάλι να μην μπορεί να ξεκολλήσει από το προσκέφαλο. Το έχω ξαναπεί, ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ πιο απλός, αποδοτικός και ευχάριστος από τον θερμικό....η μπαταρία είναι το πρόβλημα! Να είχαμε ένα μίνι αντιδραστήρα μέσα...αχαχα!
Αναμένουμε και άλλα τεστ ηλεκτρικών!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
-
Όχι, αλλά ευελπιστώ να γίνει κάποια στιγμή. Απλώς αυτή τη στιγμή είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στον δημοσιογραφικό χώρο, οπότε θα το πάρω είτε τελευταίος είτε καθόλου.
-
Ναι, έχει φοβερή δυναμική. Ανυπομονώ για το Cupra Born που θα βγαίνει το ESP.
-
Λόγω νυν βίου (βλέπε μπλογκ με ηλεκτρικό προσανατολισμό). Όπως και το Leaf (κι ήδη έχω κλεισμένα δύο ακόμα δημοσιογραφικά, ένα ΕV κι ένα plug-in.
-
Ασφαλώς και χρειάστηκε, έκανα κοντά στα 800 χιλιόμετρα σε 3 μέρες. Όλες οι φορτίσεις έγιναν σε δημόσιο φορτιστή της ΔΕΗ. Έχει ακριβώς έξω από τη δουλειά μου, αλλά και σε κεντρικό σημείο στη Βουλιαγμένη. Το άφησα και κάνα δίωρο στο Κιάτο, δίπλα στο σπίτι του φίλου μου, όση ώρα τρώγαμε στο σπίτι του. Δε χρειαζόταν, αλλά αφού το είχα διαθέσιμο, γιατί όχι; Οι φορτιστές της ΔΕΗ είναι τσάμπα για την ώρα, οπότε τη βγάζω στο απόλυτο μηδέν.
-
-
Ιδού κι η σύγκριση ID.3 με Leaf, πάλι έξω από τα δόντια:
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-vs-vw-id3-pro-1st.html
-
Να έχεις παραλάβει μόλις ένα ωραιότατο πολυτελές plug in, να το βάζεις στο γκαράζ να το φορτίσεις και να βλέπεις απ' έξω μια ολοκαίνουρια BMW ix3. Μα δε με αφήνουν να αγιάσω...
-
Το καλό με την ηλεκτροκίνηση είναι ότι θα έχουμε φθηνά και ασφαλή αυτοκίνητα.
Τιμές Αγγλίας
-
Και με καλή αυτονομία.
Πραγματικά τα προσιτά ηλεκτρικά είναι εκτός εποχής απο κάθε άποψη. Μόνο τα ακριβά αξίζουν
-
Aπό τα τωρινά ηλεκτρικά, για όποιον έχει χώρο φόρτισης πιστεύω μόνο το Kona ev αξίζει (ιδίως το 64kw).
Καλή τιμή -για την υπάρχουσα κατάσταση-,πολύ καλή αυτονομία (το μόνο σ'αυτό το εύρος τιμής,που κάνει 500km απόσταση με 120-130km/h με μία στάση). Yπάρχει σχετικό βίντεο Ιταλού.
-
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Aπό τα τωρινά ηλεκτρικά, για όποιον έχει χώρο φόρτισης πιστεύω μόνο το Kona ev αξίζει (ιδίως το 64kw).
Καλή τιμή -για την υπάρχουσα κατάσταση-,πολύ καλή αυτονομία (το μόνο σ'αυτό το εύρος τιμής,που κάνει 500km απόσταση με 120-130km/h με μία στάση).
Και το Τέσλα αξίζει...ίσως και περισσότερο από το Κόνα. Μέχρι και VFM το λές με τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό που προσφέρει!
-
Ως κάτοχος εδώ και 1 μήνα του Zoe, μπορώ να επιβεβαιώσω το εξής:
Για μέσα στη πόλη είναι ότι πρέπει! Μιας και σταθμούς να φορτίσεις θα βρεις και θα κάνεις και ανάκτηση ενέργειας οπότε θα πλησιάσει τα 395χλμ που υποστηρίζει ο κατασκευαστής, ΑΛΛΑ, όλα αυτά υπό ιδανικές συνθήκες!
Τώρα μιλόντας με πραγματικές συνθήκες, σε μία χώρα όπου είμαστε στους 1-2 πάνω από το μηδέν (Γερμανία) και κάνοντας καθημερινή διαδρομή 70-75 χλμ(ανάλογα από που θα πάω) σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη λύση. Ακόμα και το Τεσλα ζορίζεται με την αυτονομία σε αυτές τις συνθήκες (μαρτυρία συναδέλφου). Κοινώς πάνω από 220χλμ το χειμώνα με συνδυασμένη χρήση πόλης-αυτοκινητόδρομου πολύ δύσκολα τα πετυχαίνεις και αυτό χωρίς να πηγαίνεις με 130χλμ/ω. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας όπου πάμε σε θερμοκρασίες μείον, χάνει σχεδόν 10 χλμ λόγω κρύου ίσως και παραπάνω. -
Πολύ ενδιαφέρον. Πόση ώρα χρειάζεσαι για φόρτιση στο 100%
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολύ ενδιαφέρον. Πόση ώρα χρειάζεσαι για φόρτιση στο 100%
Εξαρτάται τον φορτιστή, επειδή το αυτοκίνητο αυτό μου το παραχώρησαν από τη δουλειά, δεν υποστηρίζει συνεχές φόρτιση (DC), παρά μόνο εναλασόμενο (AC), μιας και πρέπει να πληρώσεις 1200€ επιπλέον για να ξεκλειδώσουν από το infotainment την παροχή αυτή. Οπότε αν πάω σε 22KW φορτιστή θέλει περίπου 2ώρες και 40λεπτά από το 10% σε 100%. Κάτω από το 10% δε το έχω πάει. Προχθές που γύριζα από Βερολίνο και σταμάτησα σε ένα σταθμό της VW, ήταν μόλις 11ΚW (και αυτά σκάρτα μου φάνηκαν), και μου έγραψε η οθονη αν θυμάμαι καλά 5 ώρες και δεν ήμουν κάτω από 20%! Φυσικά και έφυγα!
-
Κατάλαβα, άρα ξεκάθαρα είναι εργαλείο δουλειάς. Πας στο γραφείο σου το αφήνεις κάνα 5-8 Ώρο και το παίρνεις φουλαριστο.
Στο συνεχές άραγε πόσο χρόνο θα κάνει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατάλαβα, άρα ξεκάθαρα είναι εργαλείο δουλειάς. Πας στο γραφείο σου το αφήνεις κάνα 5-8 Ώρο και παίρνεις φουλαριστο.
Στο συνεχές άραγε πόσο χρόνο θα κάνει;
Το αστείο είναι ότι ο φορτιστής που βάλανε στη δουλειά δεν δουλεύει οπότε το φορτίζω πάντα εκτός. Εργαλείο δουλειάς δε θα το έλεγα, μιας και το έχω ξεσκίσει σε μετακινήσεις για προσωπικούς λόγους (1 μήνα και έχει 4500χλμ στο κοντερ).
Στο συνεχές υπολόγισε κάτι λιγότερο από το μισό χρόνο από το 22KW, γύρω στη 1 ώρα και κάτι λίγα -
Ουαου!, αν σε μια ώρα φουλαρει ψηλοβολευει αρκετά για πολλές διαδρομές.
Εντωμεταξυ κινείσαι τζάμπα. Λιγότερο από ένα φραπέ τα 100 χλμ/ωρα. Τι να λέμε!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ουαου!, αν σε μια ώρα φουλαρει ψηλοβολευει αρκετά για πολλές διαδρομές.
Εντωμεταξυ κινείσαι τζάμπα. Λιγότερο από ένα φραπέ τα 100 χλμ/ωρα. Τι να λέμε!
Ώπα! Μην πέφτεις στην παγίδα του τζαμπα! Οι φορτιστές που προσφέρουν δωρεάν και δη γρήγορο ρεύμα είναι ελάχιστοι! Στη Λειψία είναι 4-5 σταθμοί σε σουπερ μαρκετ και αν είσαι τυχερός το βρίσκεις ελευθερο. Οι γρήγοροι φορτιστές με την παροχή του DC κοστίζουν παραπάνω σε σχέση με τους AC, που σημαίνει ότι το γρήγορο ρεύμα το πληρώνεις και περισσότερο. Μιλώντας με οικονομικούς όρους, όταν έφτασα τα 2500χλμ είχα πληρώσει περίπου 85€-90€ σε ρεύμα σε φορτιστές άρα βγαίνει γύρω 3,5 cents το χιλιόμετρο
-
Εμένα μου βγαίνει με μεση κατανάλωση κοντά στα 8,5 cent το χιλιόμετρο. Με βενζίνη mhev.
Άρα ακομα και με τους ταχυφορτιστες εκεί, έχεις τεράστια διαφορά. Σκέψου να έχεις δικό σου στο σπίτι ή την εργασία. Και να είναι κοντά στα 2 cent το χιλιόμετρο....
Τζάμπα!!!
Τα βλέπω ως εργαλεία. Ο χαμάλης της οικογένειας. Άπειρα χιλιόμετρα φθηνά και οικολογικά
-
To video με το Κona ev 64kw στα 130 km/h για διαδρομή 500km μετ'επιστροφής.Για επαναφόρτιση ίση 80% από ~30-35% θέλει σχεδόν 40min (σε σταθμό των 100kwh).
Youtube VideoΣτο συμπέρασμα , λέει σαν θετικά ότι αστική αυτονομία έχει ~500km και με 130km/h στην autostrada,με άνω του 50% του χρόνου αναμμένο κλιματισμό,βγάζει αυτονομία λίγο κάτω από 400km (νομίζω δείχνει κάπου 370-375 σ'ένα σημείο),πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας με φρενάρισμα (στην ουσία λέει για οne pedal drive) και καλή εργονομία και ποιότητα μέσα. Στ'αρνητικά, ότι φαίνεται από κάτω το μπλοκ της μπαταρίας σαν μέταλλο που εξέχει (αισθητικά,θα το προτιμούσε βαμμένο μαύρο) και ότι έχει δυνατότητα για φόρτιση σε AC μόνο μεχρι 11kwh.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης