-
Με την 8kwh μπαταρία υπό κανονικές συνθήκες θα κάνει καμιά 30αρια χιλιόμετρα πριν πιάσει ο θερμικός, Πειραιά - Κηφισιά οριακά θα το κάνεις σβηστός, άρα μιλάμε ότι αναγκαστικά χρήση hev θα έχει εκτός και αν μένεις σε πολύ μικρή πόλη με αντίστοιχα μικρές αποστάσεις.
Αυτό που με χάλασε όμως είναι ότι ξεκινάει από 26,5Κ στην Ιταλία; Το περίμενα από 25Κ
στην καλυτερη 30 χλμ με την μικρη με 20-22 βαθμους ( τον καλο χειμωνα πολυ λιγοτερα). Πας στην 18 αρα αλλιως τζαμπα τα κιλα που θα κουβαλας απο τις μπαταριες...
Λογικά η μικρή είναι για αυτόν που θα φορτίζει κάθε βράδυ σπίτι και θα μένει σε πόλη τύπου Λάρισα και μικρότερη να κάνει διαδρομές. Είναι σαν να πάρεις Yaris.cross και Citroen ami μαζί

-
Οδηγούμε το νέο Super Hybrid BYD Atto 2 DM-i στη Βαρκελώνη

-
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
-
Με την 8kwh μπαταρία υπό κανονικές συνθήκες θα κάνει καμιά 30αρια χιλιόμετρα πριν πιάσει ο θερμικός, Πειραιά - Κηφισιά οριακά θα το κάνεις σβηστός, άρα μιλάμε ότι αναγκαστικά χρήση hev θα έχει εκτός και αν μένεις σε πολύ μικρή πόλη με αντίστοιχα μικρές αποστάσεις.
Αυτό που με χάλασε όμως είναι ότι ξεκινάει από 26,5Κ στην Ιταλία; Το περίμενα από 25Κ
στην καλυτερη 30 χλμ με την μικρη με 20-22 βαθμους ( τον καλο χειμωνα πολυ λιγοτερα). Πας στην 18 αρα αλλιως τζαμπα τα κιλα που θα κουβαλας απο τις μπαταριες...
Λογικά η μικρή είναι για αυτόν που θα φορτίζει κάθε βράδυ σπίτι και θα μένει σε πόλη τύπου Λάρισα και μικρότερη να κάνει διαδρομές. Είναι σαν να πάρεις Yaris.cross και Citroen ami μαζί

ετσι για αθηνα - θεσσαλονικη για αυτους που κανουν αποστάσεις θες την μεγαλη να βγαζει 60-70 πραγματικα χλμ και να πηγαινεις οντως με σπιτικο ρευμα καθε μερα με φορτιση μερα παρα μερα. Εκει ναι κάνεις οικονομια που την βλεπεις...
-
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
σταθερες ειναι οι ηλιοροφες στα byd?
-
δλδ phev με 30Κ με καλους χωρους αυτονομια, επιδοσεις ποιοτητα αν δεν εχεις θεμα με την πριζα στο σπιτι γιατι να πας σε απλο υβριδικο ( που πολλα της κατηγοριας είναι και ακριβοτερα ως απλα υβριδικα) ή γιατι να πας στο chr phev που ξεκινα απο 37Κ με χειροτερους χωρους, εξοπλισμο, μικροτερη μπαταρια 13.6kwh και εμφανιση ( ενταξει υποκειμενικο αυτο)...
το θεμα ειναι μην το πανε αυτο με την μεγαλη μπαταρια στα 35Κ και αυξησουν και το μεγαλο πριζατο που εχουν τωρα για να χωρεσουν ολα... -
το θεμα ειναι μην το πανε αυτο με την μεγαλη μπαταρια στα 35Κ και αυξησουν και το μεγαλο πριζατο που εχουν τωρα για να χωρεσουν ολα...
στο άρθρο των 4τ λέει: ...στην ισπανική αγορά και θέλουν την μικρή έκδοση του μοντέλου να στοιχίζει 28.200 ευρώ και τη μεγάλη 31.200 ευρώ...
Στα 31Κ ευκαιρία δεν το λες, αλλά θα είναι σίγουρα το φθηνότερο phev.
-
Με την 8kwh μπαταρία υπό κανονικές συνθήκες θα κάνει καμιά 30αρια χιλιόμετρα πριν πιάσει ο θερμικός, Πειραιά - Κηφισιά οριακά θα το κάνεις σβηστός, άρα μιλάμε ότι αναγκαστικά χρήση hev θα έχει εκτός και αν μένεις σε πολύ μικρή πόλη με αντίστοιχα μικρές αποστάσεις.
Αυτό που με χάλασε όμως είναι ότι ξεκινάει από 26,5Κ στην Ιταλία; Το περίμενα από 25Κ
Υπό τέλειες συνθήκες θα βγάλει 30.
Κάτι χειμώνες με κρύο και καλοριφέρ ή καλοκαίρια με κλιματιστικό, θα είναι λιγότερο.
Και πάντα ανάλογα το πόδι του οδηγού. -
το θεμα ειναι μην το πανε αυτο με την μεγαλη μπαταρια στα 35Κ και αυξησουν και το μεγαλο πριζατο που εχουν τωρα για να χωρεσουν ολα...
στο άρθρο των 4τ λέει: ...στην ισπανική αγορά και θέλουν την μικρή έκδοση του μοντέλου να στοιχίζει 28.200 ευρώ και τη μεγάλη 31.200 ευρώ...
Στα 31Κ ευκαιρία δεν το λες, αλλά θα είναι σίγουρα το φθηνότερο phev.
εδω εχει φτασει 31 να ξεκινουν τα στελαντις με τον 1.2 και με 0.9Kwh μπαταρια , περιμενουν αυτοι να το δωσουν 25Κ?!
για εμενα στα 31Κ η μεγαλη μπαταρια για Phev θα ειναι μονοδρομος το αμαξι. Εχει καλες διαστασεις δεν ειναι μαουνα, και δεν χαλαει τον χωρο αποσκευων η μπαταρια του...και νιωθεις και μια σιγουρια για την μπαταρια του γιατι η μαρκα ξεκινησε απο τα ηλεκτρικα απευθειας...
-
-
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
20κ χιλιόμετρα και μπαταρία 100%;;; Νομίζω πως απλά δεν έλεγξαν τίποτα... Παρόλαυτα μια χαρά... Το αμάξι είναι ούτως ή άλλως υπέροχο
-
-
Βλέπεις πάντως μόλις παρουσιάστηκε το μοντέλο πόσα έτοιμα βίντεο από Ιταλία και Ισπανία, εννοείται και από Τουρκία ανέβηκαν κιόλας μέσα σε λίγες ώρες. Και μετά κοιτάς τα ελληνικά κανάλια στο YouTube και βλέπεις ότι μόλις πριν ένα μήνα αυτοί παρουσίαζαν το ηλεκτρικό και πολλοί ακόμα δεν το έχουν κάνει... πόσο πίσω είμαστε...δεν λέω μικρή αγορά αλλά εδώ το αμάξι θα το δούμε σε ελληνικά βίντεο σε έξι μήνες στην καλύτερη...η ψαλίδα με έξω διαρκώς ανοίγει παντού...
-
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
20κ χιλιόμετρα και μπαταρία 100%;;; Νομίζω πως απλά δεν έλεγξαν τίποτα... Παρόλαυτα μια χαρά... Το αμάξι είναι ούτως ή άλλως υπέροχο
Δεν είναι απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο. Προχθές πήγε γνωστός μου που έχει Ioniq 5 του 03/2024 πισωκίνητο με την 77Kwh μπαταρία να κάνει έλεγχο με υποψήφιο αγοραστή σε εξουσιοδοτημένο της Hyundai να δουν το SoH της στα 15.100km.
Αποτέλεσμα εγγράφως 100% το οποίο μου το έδειξε από την εκτύπωση του διαγνωστικού της Hyundai. Ο μεν αγοραστής το έκλεισε αμέσως, ο δε φίλος που το πούλησε γιατί πήρε εταιρικό ηλεκτρικό,δεν έχασε σχεδόν καθόλου χρήματα λόγω της καλής τιμής που πέτυχε με τα λίγα χλμ και την υγεία της μπαταρίας. -
να υποθέσω ότι απλά λόγω συρρίκνωσης buffer έμεινε η διαθέσιμη πάλι 100%
δλδ πριν 77+5 στα 15Κ 77+3(υπόθεση)
-
1620 κιλά είναι το atto 2 dmi με την 18 άρα μπαταρία. Καλά κιλά δεν ξεφεύγει (σαν βενζινοκίνητο c suv έχει κιλά)...επίσης μου αρέσει που παρά την οθόνη έχει και κάποιους φυσικούς διακόπτες όπως και λεβιές ταχυτήτων στο τιμόνι που δίνει χώρο.
Το ταμπλό βέβαια είναι σχετικά αδιάφορο αν και ποιοτικό όπως και η εξωτερική εμφάνιση είναι κάπως συντηρητική δεν ξεχωρίζει... -
Πάντως κι εμένα 100% με είπαν στον έλεγχο (στο προφορικό, εκτύπωση ή άλλο χαρτί δεν έδωσαν).
-
Το νέο software του dolphin θα παει και στα άλλα μοντέλα? (Surf)
-
-
Μόλις γύρισα από τον τεχνικό έλεγχο. Όλα καλά κ η μπαταρία στο 100%.. Αλλαγή λάστιχα μπρος πίσω . (40€)
Dolphin 20800 km.Στο dolphin με ηλιοροφή πίσω (1,86) αν δεν γλιστρισω μπροστά στο καθισμα,βρίσκω οροφή. Στο atto 2 με οροφή όλα πολύ άνετα.
Το surf μου φάνηκε στενό κ μπρος κ πίσω. Θέλω να μπω κ inster.
Από Μάρτιο atto 2 plug in κλπ
40E για αλλαγή μπρος πίσω????????????
Σου ξανακάναν ζυγοστάθμιση μαζί?
Αν , όχι πολλά μου φαίνονται.
BYD forum