-
Αν θέλουν να πετύχουν πραγματικά πρέπει να το τιμολογησουν χαμηλότερα και από το Yaris Cross το οποίο μπορεί να είναι πολύ χειρότερο σε απόδοση και εξοπλισμό αλλά είναι Toyota με ότι σημαίνει αυτό στην συνείδηση του καταναλωτή.
Φθηνότερα και από το Tiggo 4 που είπε κάποιος κύριος παραπάνω για να προκαλέσει πολύ μεγάλη εντύπωση, να διαφημιστεί από μόνο του δηλαδή.
Η BYD δε σκοπεύει να ξεπεράσει το yaris cross σε πωλήσεις, είναι άλλης κατηγορίας.
-
Με το βλέμμα στην Ευρώπη η BYD – Περισσότερα σημεία πώλησης και νέα εργοστάσια
-
BYD Atto 2 phev (με δυο εκδόσεις μπαταρίας 7,8kwh -40χλμ. αυτονομία και 18,7 -90χλμ.).Ιπποδυνάμεις 165hp και 212hp αντίστοιχα.
Στην Ιταλία από 29.800 (26.500 με επιδότηση)
Υ.Γ. Στην 1η περίπτωση με 7,8Kwh μπαταρία, φορτίζει με 3,3kwh AC. Άρα με μια σούκο στο σπίτι σε 2-2,5ώρες είσαι έτοιμος. Σωστά;
-
@panormus772 said in BYD forum:
Υ.Γ. Στην 1η περίπτωση με 7,8Kwh μπαταρία, φορτίζει με 3,3kwh AC. Άρα με μια σούκο στο σπίτι σε 2-2,5ώρες είσαι έτοιμος. Σωστά;
3 ώρες περίπου θα κάνουν και τα δύο να φορτίσουν
-
@panormus772 said in BYD forum:
Υ.Γ. Στην 1η περίπτωση με 7,8Kwh μπαταρία, φορτίζει με 3,3kwh AC. Άρα με μια σούκο στο σπίτι σε 2-2,5ώρες είσαι έτοιμος. Σωστά;
3 ώρες περίπου θα κάνουν και τα δύο να φορτίσουν
3 ώρες σε σούκο για την 7,8 μπαταρία.
Για την 18άρα θες 6ωρη φόρτιση περίπου,εκτός αν χρησιμοποιήσεις τον AC φορτιστή 6,6kwh (έτσι κατάλαβα)Κι από τους 4Τ:
https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/odigoyme-to-neo-super-hybrid-byd-atto-2-dm-i-sti-varkeloni/ -
Υποψιν οτι οι ενισχυμενες σουκο δινουν εως 3.7kw. Ελαχιστοι εχουν ενισχυμενη σουκο σπιτι τους. Οι απλες δινουν γυρω στα 2kw. Οι mobile φορτιστες που εχει δωσει στα ηλεκτρικα της η byd φτανουν εως 2kw.
Επομενως για να ανεβειτε πανω απο τα 2kw, ακομα και αν το υποστηριζει το οχημα, θα χρειαστειτε καποιον αλλο φορτιστη και βελτιωση στην εγκατασταση. -
Για το "μικρό" phev και 3μησι-4h χρόνος οικιακής φόρτισης νομίζω είναι ο.κ. Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100% (αν και -πάλι αν έχω καταλάβει σωστά- είναι LFP μπαταρίες,οπότε καλό θα είναι εννίοτε καμιά φόρτιση 100%).
Για την 18άρα μπαταρία ένα τέτοιο https://gforgadget.gr/shop/foritos-fortistis-ilektrikou-aftokinitou-type-2-me-kalodio-5m-ev32a01eu/?utm_source=google&utm_source_platform=Google+Ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rel_Shopping_Rest_excluding_villain&utm_id=22519804294&gad_source=1&gad_campaignid=22519804294&gclid=EAIaIQobChMIh4yn3tGAkQMV0xGLCh1OCC-SEAYYBSABEgJpkvD_BwE
δε θα κάνει δουλειά; -
@panormus772 said in BYD forum:
Για το "μικρό" phev και 3μησι-4h χρόνος οικιακής φόρτισης νομίζω είναι ο.κ. Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100% (αν και -πάλι αν έχω καταλάβει σωστά- είναι LFP μπαταρίες,οπότε καλό θα είναι εννίοτε καμιά φόρτιση 100%).
Για την 18άρα μπαταρία ένα τέτοιο https://gforgadget.gr/shop/foritos-fortistis-ilektrikou-aftokinitou-type-2-me-kalodio-5m-ev32a01eu/?utm_source=google&utm_source_platform=Google+Ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rel_Shopping_Rest_excluding_villain&utm_id=22519804294&gad_source=1&gad_campaignid=22519804294&gclid=EAIaIQobChMIh4yn3tGAkQMV0xGLCh1OCC-SEAYYBSABEgJpkvD_BwE
δε θα κάνει δουλειά;Aν τραβήξεις ανάλογη γραμμή απευθείας από τον πίνακα, θεωρητικά ναι, αν έχεις μονοφασικό ρεύμα καθώς θα είσαι στο όριο.
Αν έχεις τριφασικό, με την ανάλογη γραμμή, κανένα πρόβλημα. -
@panormus772 said in BYD forum:
Για το "μικρό" phev και 3μησι-4h χρόνος οικιακής φόρτισης νομίζω είναι ο.κ. Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100% (αν και -πάλι αν έχω καταλάβει σωστά- είναι LFP μπαταρίες,οπότε καλό θα είναι εννίοτε καμιά φόρτιση 100%).
Για την 18άρα μπαταρία ένα τέτοιο https://gforgadget.gr/shop/foritos-fortistis-ilektrikou-aftokinitou-type-2-me-kalodio-5m-ev32a01eu/?utm_source=google&utm_source_platform=Google+Ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rel_Shopping_Rest_excluding_villain&utm_id=22519804294&gad_source=1&gad_campaignid=22519804294&gclid=EAIaIQobChMIh4yn3tGAkQMV0xGLCh1OCC-SEAYYBSABEgJpkvD_BwE
δε θα κάνει δουλειά;κατα πασα πιθανοτητα, θα δινουν μαζι τετοιο φορτιστη. Αυτος ειναι ο "mobile".
Για φεβ δεν θα ασχολιομουν να αγορασω wallbox, με τον mobile μια χαρα γινεται δουλιτσα. -
@panormus772 said in BYD forum:
Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100%
Είναι πολύ μικρό το ποσοστό της μπαταρίας που φορτίζεται στα phev σε σχέση με το μέγεθος της.
-
@panormus772 said in BYD forum:
Για το "μικρό" phev και 3μησι-4h χρόνος οικιακής φόρτισης νομίζω είναι ο.κ. Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100% (αν και -πάλι αν έχω καταλάβει σωστά- είναι LFP μπαταρίες,οπότε καλό θα είναι εννίοτε καμιά φόρτιση 100%).
Για την 18άρα μπαταρία ένα τέτοιο https://gforgadget.gr/shop/foritos-fortistis-ilektrikou-aftokinitou-type-2-me-kalodio-5m-ev32a01eu/?utm_source=google&utm_source_platform=Google+Ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rel_Shopping_Rest_excluding_villain&utm_id=22519804294&gad_source=1&gad_campaignid=22519804294&gclid=EAIaIQobChMIh4yn3tGAkQMV0xGLCh1OCC-SEAYYBSABEgJpkvD_BwE
δε θα κάνει δουλειά;κατα πασα πιθανοτητα, θα δινουν μαζι τετοιο φορτιστη. Αυτος ειναι ο "mobile".
Αυτός είναι 7kw
Αποκλείεται να δίνουν τέτοιο -
@panormus772 said in BYD forum:
Για το "μικρό" phev και 3μησι-4h χρόνος οικιακής φόρτισης νομίζω είναι ο.κ. Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100% (αν και -πάλι αν έχω καταλάβει σωστά- είναι LFP μπαταρίες,οπότε καλό θα είναι εννίοτε καμιά φόρτιση 100%).
Για την 18άρα μπαταρία ένα τέτοιο https://gforgadget.gr/shop/foritos-fortistis-ilektrikou-aftokinitou-type-2-me-kalodio-5m-ev32a01eu/?utm_source=google&utm_source_platform=Google+Ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rel_Shopping_Rest_excluding_villain&utm_id=22519804294&gad_source=1&gad_campaignid=22519804294&gclid=EAIaIQobChMIh4yn3tGAkQMV0xGLCh1OCC-SEAYYBSABEgJpkvD_BwE
δε θα κάνει δουλειά;κατα πασα πιθανοτητα, θα δινουν μαζι τετοιο φορτιστη. Αυτος ειναι ο "mobile".
Αυτός είναι 7kw
Αποκλείεται να δίνουν τέτοιοδεν παει να λεει οτι θελει, 7kw με σουκο δεν υπαρχει

-
attoc 2 με 64 μπαταρία ...κ πολλαπλούς πίσω.
κανιβαλισμός με dolphine...άραγε τη τιμή θα έχει... -
βλεπω 425 λτ στο ενα βιντεο για αποσκευες μια χαρα για 4.31μ ...αν ερθει αυτο που βλεπουμε στα βιντεο κατω απο 30Κ θα κοψει κωλους ως phev με LFP μπαταρια και την ποιοτητα εσωτερικου που βλεπουμε...
στα byd η ηλιοροφή ανοιγει ή ειναι σταθερη? -
@katafractos17 said in BYD forum:
@panormus772 said in BYD forum:
Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100%
Είναι πολύ μικρό το ποσοστό της μπαταρίας που φορτίζεται στα phev σε σχέση με το μέγεθος της.
Τα τελευταία fh (Renault,MG,Nissan) χρησιμοποιούν 1,5-2kw μπαταρίες που φορτίζονται από τις ΜΕΚ τους.
Για το Αtto 2 με την μικρή των 7,5kwh, σημαίνει πως αυτό είναι σχεδόν το 20-25% της χωρητικότητάς της.Όχι κι αμελητέο.
Εξάλλου,όπως λέει κι ο @gatoz που είχατε το ίδιο phev, με άδεια μπαταρία μπορούν να συμπεριφερθούν ως fh σε μικρές αποστάσεις. -
Με την 8kwh μπαταρία υπό κανονικές συνθήκες θα κάνει καμιά 30αρια χιλιόμετρα πριν πιάσει ο θερμικός, Πειραιά - Κηφισιά οριακά θα το κάνεις σβηστός, άρα μιλάμε ότι αναγκαστικά χρήση hev θα έχει εκτός και αν μένεις σε πολύ μικρή πόλη με αντίστοιχα μικρές αποστάσεις.
Αυτό που με χάλασε όμως είναι ότι ξεκινάει από 26,5Κ στην Ιταλία; Το περίμενα από 25Κ
-
@panormus772 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
@panormus772 said in BYD forum:
Εξάλλου, αν δουλεύει κι ως full hybrid μπορεί να φορτίσει κι από τη ΜΕΚ ένα μέρος της μπαταρίας,οπότε δεν χρειάζεται να φορτίσεις πάντα 100%
Είναι πολύ μικρό το ποσοστό της μπαταρίας που φορτίζεται στα phev σε σχέση με το μέγεθος της.
Τα τελευταία fh (Renault,MG,Nissan) χρησιμοποιούν 1,5-2kw μπαταρίες που φορτίζονται από τις ΜΕΚ τους.
Για το Αtto 2 με την μικρή των 7,5kwh, σημαίνει πως αυτό είναι σχεδόν το 20-25% της χωρητικότητάς της.Όχι κι αμελητέο.
Εξάλλου,όπως λέει κι ο @gatoz που είχατε το ίδιο phev, με άδεια μπαταρία μπορούν να συμπεριφερθούν ως fh σε μικρές αποστάσεις.σάιμον την εχει μεγαλη
τη μπαταρια το φεβ
σαν χεβ αντε να παρει 1-2 καβεα, σκεψου για να φτασει στη μεση το χρεπι, στα 7, ηθελε κατεβασμα απο πηλιο
βεβαια σαν χεβ ειναι αρκετα τα 1-2 -
This post is deleted! -
το BYD SEAL U DM-i που δεν ήταν ηλεκτρικο τι επιτοκιο δανεισμου έχει?
-
Με την 8kwh μπαταρία υπό κανονικές συνθήκες θα κάνει καμιά 30αρια χιλιόμετρα πριν πιάσει ο θερμικός, Πειραιά - Κηφισιά οριακά θα το κάνεις σβηστός, άρα μιλάμε ότι αναγκαστικά χρήση hev θα έχει εκτός και αν μένεις σε πολύ μικρή πόλη με αντίστοιχα μικρές αποστάσεις.
Αυτό που με χάλασε όμως είναι ότι ξεκινάει από 26,5Κ στην Ιταλία; Το περίμενα από 25Κ
στην καλυτερη 30 χλμ με την μικρη με 20-22 βαθμους ( τον καλο χειμωνα πολυ λιγοτερα). Πας στην 18 αρα αλλιως τζαμπα τα κιλα που θα κουβαλας απο τις μπαταριες...
BYD forum