-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.
Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:
...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.
Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...
Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.
Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.
Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.
Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.
εγω ξερω οτι ο τζουνιορ πεταγε στο εξωτερικο με τις εδω λυκειακες γνωσεις. σε αντιθεση με τους γερμανοι και γαλλοι που ηταν πισω. ειδικα οι γερμανοι στερουνται παιδειας γενικοτερα και μονο αν τους βαλεις οδηγιες προς ναυτιλομενους με ακριβεια σε ποσα δοντια ξεκουμπωνουμε στο φερμουαρ για κατουρημα αποδιδουνε.
Έχω κάνει αυτή τη συζήτηση πολλές φορές. Σε πόσο ψηλό επίπεδο ξεκινάει ένας πχ Έλληνας μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου σε σύγκριση μ' ένα Γερμανό.
Και πως μετά από μερικά χρόνια αντιστρέφονται τα πράγματα. Ο Γερμανός εξελίσσεται διαρκώς μέσα από την εργασιακή εμπειρία και εξειδικεύεται και ο Έλληνας μένει στάσιμος.
Μπράβο για το γιό σου, αλλά ο κόπος και τα έξοδα για να φτάσει σ' αυτό το επίπεδο ήταν δυσανάλογα μεγάλος σε σχέση με τον αντίστοιχο Γερμανό.
Ενώ αντίθετα οι προοπτικές βελτίωσης και εξέλιξής του δυσανάλογα μικρές αν μείνει στην Ελλάδα.
-
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τον πίνουμε εδώ και κοντά 20 χρόνια... Στο μεσοδιάστημα, οι ΗΠΑ τιμώρησαν εμάς (και άφησαν τα τσιράκια τους τους Γερμανούς να μας διαλύσουν) και για τους ίδιους λόγους άφησαν τη Τουρκία να ξεσαλώσει (και να ανοίξει δραματικά τη ψαλίδα που τώρα κάποιοι αναφέρουν ως δικαιολογία ότι τάχα μου είναι μεγάλο μέγεθος και δεν μπορούν να τη μαζέψουν, ενώ αυτές τη γιγάντωσαν!)... Γιατί εμείς βρεθήκαμε με το μαχαίρι στο λαιμό, ενώ η Τουρκία (και άλλες χώρες) αφέθηκε να ξεσαλώνει; Έτσι είναι η 'συμμαχία'; Αν οι ΗΠΑ ήθελαν πχ την Ευρώπη μη εξαρτώμενη από τη Ρωσία, γιατί δεν άφησαν (διέταξαν είναι το σωστό...) την Ελλάδα να βγάλει πετρέλαιο/φ.αέριο κλπ; Άλλωστε και να μην έβγαζαν τα ίδια χρήματα πουλώντας το LNG τους, θα έπαιρναν σχεδόν τα μισά κέρδη μέσω των εταιρειών τους... Μοναχοφάϊδες η γελαδάρηδες...
Πολύ "ελληνοκεντρική" προσέγγιση. Η αλήθεια είναι ότι στους Τούρκους έλαχε ο Ερντι που κατά την άποψή μου θα βγει δεύτερος Κεμάλ κι εμάς αντί να μας λάχει δεύτερος Βενιζέλος μας έλαχαν σημίτης, καραμαν αλής και γιωργάκης. Ενώ αρχές του 2000 είχαμε ανάλογες συγκριτικά οικονομίες το αποτέλεσμα κατόπιν το είδαμε. Η Τουρκία είναι μέλος των G20, εχει ισχυρή οικονομική οντότητα και για αυτό τον λόγο μπορεί να "κρατάει μουτρακια" και να παίζει "ανεξάρτητη πολιτική" (όχι για πολύ όμως ακόμη), τι τίμημα περιμένεις να πληρώσει; Μπας και θυμάσαι την Τουρκία του '80? Τι έπρεπε να γίνει, να πουν οι γύρω-γύρω στην Τουρκία "μπάστα γιατί οι έλληνες τον παίζουν και για λόγους ισορροπίας δεν επενδύουμε σε εσένα μην τυχόν και ξεπεράσεις τους έλληνες"; Αν θέλουμε να δούμε την καμπουρα μας, γιατί επιτρεψαμε την τελωνειακή ένωση? Και μάλιστα σε περιόδους που φαντάζομαι δεν είχαμε πιέσεις ανάλογες όπως των μνημονίων... Γιατί είχαμε επενδύσει στην ιδέα της "ευρωπαϊκής Τουρκίας", τώρα με το SAFE κάτι φαίνεται να καταλάβαμε...
Εν τω μεταξύ η υπερδύναμη από τα Lidl είναι η μόνη που αυτή την στιγμή έχει παρουσία στην Μεσόγειο, απέτρεψε έναν πόλεμο στα Ίμια (Σημίτης γαρ), ίσως άλλον ένα το '20 και "έπεισε" τα "τσιράκια" της (είναι οι Γερμανοί τσιράκι των Αμερικάνων?) να μας κρατήσουν στην ΕΕ. Και για αυτό (μάλλον) δώσαμε κι εμείς την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, βάσεις κλπ.
Κάθε χώρα εκμεταλλεύεται τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Εμείς τώρα αρχίζουμε πάλι να υπάρχουμε (απλά) στο παγκόσμιο στερέωμα. Παρόλα αυτά βλέπω ότι η Κίμπερλυ πήρε φόρα και αν όντως γίνει καμιά ιστορία με τον Πειραιά θα είναι μεγάλη παπαριά του Κούλη. Η Ρωσία μου είναι αδιάφορη, αν τύχει να έχουμε καλές σχέσεις οκ, αν όχι τι είχαμε τι χάσαμε, τους Τούρκους έχει σαν προτεραιότητα. Αλλά με την Κίνα νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να διατηρούμε άριστες σχέσεις, όσο και αν φωνάζουν οι αμερικάνοι. Οι οποίοι άλλωστε όσο είχαν ντέμοκρατς και globalization δεν είχαν θέμα με τα λιμάνια και τους Κινέζους, οσονούπω με Τράμπ/ρεπάμπλικανς άλλαξαν τροπάρι, έ όχι ρε φίλε, δεν γίνεται έτσι...
ΥΓ: Η Τουρκία ήθελε να αγοράσει 100 F35, κάτι που αν δεν κάνω λάθος θα την καθιστούσε δεύτερο χρήστη του τύπου στον κόσμο. Φαντάσου για τι λεφτά μιλάμε και τι παρασκήνιο έχει παιχτεί για να μην της τα έχουν στείλει ακόμη με κορδέλλα δώρου κιόλας. Εννοείται ότι κάποια στιγμή θα τα πάρει γιατί τα λεφτά είναι πολλά...
-
Η σύμβαση με τους Κινέζους για το λιμάνι του Πειραιά είναι μέχρι το 2052. Δεν μπορεί να την αγγίξει κανείς, έχει διεθνή νομική ισχύ, ότι και να λέει η Κίμπερλι.
Μας χαλάει να έχουμε τους Κινέζους στον Πειραιά και τους Αμερικάνους στην Ελευσίνα? Δε νομίζω.
-
Λέει τέτοια πράγματα η Κίμπερλη;
Και με χανγκόβερ κάθε πρωί;
Τα διαβάζουν οι εν Ελλάδι Τραμπίτσες; -
Eν τω μεταξυ θυελλα εχει ξεσηκωθει στους mages με τον ανεπροκωπο που ψηφισαν για δημαρχο στην ΝΥ η αρχουσα ταξη γιατι ακουσον ακουσον θελει να επιβαλει τους αραβικους αριθμους στα σχολεια της πολης <διαδωστε >
Ελπιζω οι ελληνες μαγκες να ειναι πιο ψυχραιμοι . -
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τον πίνουμε εδώ και κοντά 20 χρόνια... Στο μεσοδιάστημα, οι ΗΠΑ τιμώρησαν εμάς (και άφησαν τα τσιράκια τους τους Γερμανούς να μας διαλύσουν) και για τους ίδιους λόγους άφησαν τη Τουρκία να ξεσαλώσει (και να ανοίξει δραματικά τη ψαλίδα που τώρα κάποιοι αναφέρουν ως δικαιολογία ότι τάχα μου είναι μεγάλο μέγεθος και δεν μπορούν να τη μαζέψουν, ενώ αυτές τη γιγάντωσαν!)... Γιατί εμείς βρεθήκαμε με το μαχαίρι στο λαιμό, ενώ η Τουρκία (και άλλες χώρες) αφέθηκε να ξεσαλώνει; Έτσι είναι η 'συμμαχία'; Αν οι ΗΠΑ ήθελαν πχ την Ευρώπη μη εξαρτώμενη από τη Ρωσία, γιατί δεν άφησαν (διέταξαν είναι το σωστό...) την Ελλάδα να βγάλει πετρέλαιο/φ.αέριο κλπ; Άλλωστε και να μην έβγαζαν τα ίδια χρήματα πουλώντας το LNG τους, θα έπαιρναν σχεδόν τα μισά κέρδη μέσω των εταιρειών τους... Μοναχοφάϊδες η γελαδάρηδες...
Πολύ "ελληνοκεντρική" προσέγγιση. Η αλήθεια είναι ότι στους Τούρκους έλαχε ο Ερντι που κατά την άποψή μου θα βγει δεύτερος Κεμάλ κι εμάς αντί να μας λάχει δεύτερος Βενιζέλος μας έλαχαν σημίτης, καραμαν αλής και γιωργάκης. Ενώ αρχές του 2000 είχαμε ανάλογες συγκριτικά οικονομίες το αποτέλεσμα κατόπιν το είδαμε. Η Τουρκία είναι μέλος των G20, εχει ισχυρή οικονομική οντότητα και για αυτό τον λόγο μπορεί να "κρατάει μουτρακια" και να παίζει "ανεξάρτητη πολιτική" (όχι για πολύ όμως ακόμη), τι τίμημα περιμένεις να πληρώσει; Μπας και θυμάσαι την Τουρκία του '80? Τι έπρεπε να γίνει, να πουν οι γύρω-γύρω στην Τουρκία "μπάστα γιατί οι έλληνες τον παίζουν και για λόγους ισορροπίας δεν επενδύουμε σε εσένα μην τυχόν και ξεπεράσεις τους έλληνες"; Αν θέλουμε να δούμε την καμπουρα μας, γιατί επιτρεψαμε την τελωνειακή ένωση? Και μάλιστα σε περιόδους που φαντάζομαι δεν είχαμε πιέσεις ανάλογες όπως των μνημονίων... Γιατί είχαμε επενδύσει στην ιδέα της "ευρωπαϊκής Τουρκίας", τώρα με το SAFE κάτι φαίνεται να καταλάβαμε...
Εν τω μεταξύ η υπερδύναμη από τα Lidl είναι η μόνη που αυτή την στιγμή έχει παρουσία στην Μεσόγειο, απέτρεψε έναν πόλεμο στα Ίμια (Σημίτης γαρ), ίσως άλλον ένα το '20 και "έπεισε" τα "τσιράκια" της (είναι οι Γερμανοί τσιράκι των Αμερικάνων?) να μας κρατήσουν στην ΕΕ. Και για αυτό (μάλλον) δώσαμε κι εμείς την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, βάσεις κλπ.
Κάθε χώρα εκμεταλλεύεται τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Εμείς τώρα αρχίζουμε πάλι να υπάρχουμε (απλά) στο παγκόσμιο στερέωμα. Παρόλα αυτά βλέπω ότι η Κίμπερλυ πήρε φόρα και αν όντως γίνει καμιά ιστορία με τον Πειραιά θα είναι μεγάλη παπαριά του Κούλη. Η Ρωσία μου είναι αδιάφορη, αν τύχει να έχουμε καλές σχέσεις οκ, αν όχι τι είχαμε τι χάσαμε, τους Τούρκους έχει σαν προτεραιότητα. Αλλά με την Κίνα νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να διατηρούμε άριστες σχέσεις, όσο και αν φωνάζουν οι αμερικάνοι. Οι οποίοι άλλωστε όσο είχαν ντέμοκρατς και globalization δεν είχαν θέμα με τα λιμάνια και τους Κινέζους, οσονούπω με Τράμπ/ρεπάμπλικανς άλλαξαν τροπάρι, έ όχι ρε φίλε, δεν γίνεται έτσι...
ΥΓ: Η Τουρκία ήθελε να αγοράσει 100 F35, κάτι που αν δεν κάνω λάθος θα την καθιστούσε δεύτερο χρήστη του τύπου στον κόσμο. Φαντάσου για τι λεφτά μιλάμε και τι παρασκήνιο έχει παιχτεί για να μην της τα έχουν στείλει ακόμη με κορδέλλα δώρου κιόλας. Εννοείται ότι κάποια στιγμή θα τα πάρει γιατί τα λεφτά είναι πολλά...
Η τελωνειακή ένωση, δεν μπλοκαρίστηκε τάχα μου, για το ΚΠΣ ΙΙ και το ξεπάγωμα κονδυλίων για Κύπρο (και υποτίθεται το στρώσιμο του δρόμου προς την ένταξη). Οι πιέσεις, προφανώς και ήταν μεγάλες. Δεν έχω διαβάσει να ισχυρίζεται κάποιος πολιτικός το αντίθετο. Το ζήτημα είναι γιατί δεν εξασφαλίστηκαν μαζί και άλλα πράγματα, όπως άρση Casus Belli, ζητήματα στο κυπριακό, μειονότητες και γενικότερη ευθυγράμμιση της Τουρκίας με τις αρχές της ΕΕ. Υπουργός εξωτερικών ήταν ο Παπούλιας με υφυπουργό τον Γιωργάκη και πρωθυπουργό τον Α. Παπανδρέου (με το ένα πόδι στο λάκκο).
Το ζήτημα για εμένα είναι αν υπήρχε δυνατότητα μετά τα Ίμια και πριν το Ελσίνκι, να μπει στο πάγο αυτή η σύνδεση. Στο Ελσίνκι, ποιος μας πίεσε άραγε; Οι Ρώσοι;
Οι ΗΠΑ είναι υπερδύναμη από τα Lidl, γιατί υποτίθεται οι υπερδυνάμεις, σχεδιάζουν σε βάθος δεκαετιών και δεν ξαφνιάζονται. Η Τουρκία έδειξε πόσο έμπιστη είναι ήδη από το πόλεμο του κόλπου. Το επιβεβαίωσε με τη Λιβύη (για τους ξεχασιάρηδες, όταν εμείς κάναμε all-in για τη πτώση του Καντάφι, η Τουρκία ήταν απέναντι σε ΗΠΑ, Γαλλία κλπ). Τι συνέβη; Εμείς μείναμε με το εργαλείο ανά χείρας και η Τουρκία, αφέθηκε να κάνει ότι γουστάρει (ερχόμενη σε σύγκρουση ακόμη και με την Ιταλία/Γαλλία και φυσικά με τον τότε άξονα Αιγύπτου-ΗΑΕ). Ποιες πλάτες της επιτρέπουν τέτοιες 'επιτυχίες', όπως και την αρχική σύγκρουση με ΗΠΑ για τους Κούρδους; Εγώ βλέπω ότι είμαστε σε 'συμμαχίες' που στο τέλος αβαντάρουν τη Τουρκία (και ενώ σε εμάς φρόντισαν να μας συνετίσουν πολλάκις, τη Τουρκία την αφήνουν να θεριεύει). Αυτό δεν είναι ελληνοκεντρική προσέγγιση, αλλά διαπίστωση.
-
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Eν τω μεταξυ θυελλα εχει ξεσηκωθει στους mages με τον ανεπροκωπο που ψηφισαν για δημαρχο στην ΝΥ η αρχουσα ταξη γιατι ακουσον ακουσον θελει να επιβαλει τους αραβικους αριθμους στα σχολεια της πολης <διαδωστε >
Ελπιζω οι ελληνες μαγκες να ειναι πιο ψυχραιμοι .Αραβικοί είναι οι αριθμοί...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Eν τω μεταξυ θυελλα εχει ξεσηκωθει στους mages με τον ανεπροκωπο που ψηφισαν για δημαρχο στην ΝΥ η αρχουσα ταξη γιατι ακουσον ακουσον θελει να επιβαλει τους αραβικους αριθμους στα σχολεια της πολης <διαδωστε >
Ελπιζω οι ελληνες μαγκες να ειναι πιο ψυχραιμοι .Αραβικοί είναι οι αριθμοί...
κερδιζεις λουκουμι χωρις λουκουμοσκονη
-
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τον πίνουμε εδώ και κοντά 20 χρόνια... Στο μεσοδιάστημα, οι ΗΠΑ τιμώρησαν εμάς (και άφησαν τα τσιράκια τους τους Γερμανούς να μας διαλύσουν) και για τους ίδιους λόγους άφησαν τη Τουρκία να ξεσαλώσει (και να ανοίξει δραματικά τη ψαλίδα που τώρα κάποιοι αναφέρουν ως δικαιολογία ότι τάχα μου είναι μεγάλο μέγεθος και δεν μπορούν να τη μαζέψουν, ενώ αυτές τη γιγάντωσαν!)... Γιατί εμείς βρεθήκαμε με το μαχαίρι στο λαιμό, ενώ η Τουρκία (και άλλες χώρες) αφέθηκε να ξεσαλώνει; Έτσι είναι η 'συμμαχία'; Αν οι ΗΠΑ ήθελαν πχ την Ευρώπη μη εξαρτώμενη από τη Ρωσία, γιατί δεν άφησαν (διέταξαν είναι το σωστό...) την Ελλάδα να βγάλει πετρέλαιο/φ.αέριο κλπ; Άλλωστε και να μην έβγαζαν τα ίδια χρήματα πουλώντας το LNG τους, θα έπαιρναν σχεδόν τα μισά κέρδη μέσω των εταιρειών τους... Μοναχοφάϊδες η γελαδάρηδες...
Πολύ "ελληνοκεντρική" προσέγγιση. Η αλήθεια είναι ότι στους Τούρκους έλαχε ο Ερντι που κατά την άποψή μου θα βγει δεύτερος Κεμάλ κι εμάς αντί να μας λάχει δεύτερος Βενιζέλος μας έλαχαν σημίτης, καραμαν αλής και γιωργάκης. Ενώ αρχές του 2000 είχαμε ανάλογες συγκριτικά οικονομίες το αποτέλεσμα κατόπιν το είδαμε. Η Τουρκία είναι μέλος των G20, εχει ισχυρή οικονομική οντότητα και για αυτό τον λόγο μπορεί να "κρατάει μουτρακια" και να παίζει "ανεξάρτητη πολιτική" (όχι για πολύ όμως ακόμη), τι τίμημα περιμένεις να πληρώσει; Μπας και θυμάσαι την Τουρκία του '80? Τι έπρεπε να γίνει, να πουν οι γύρω-γύρω στην Τουρκία "μπάστα γιατί οι έλληνες τον παίζουν και για λόγους ισορροπίας δεν επενδύουμε σε εσένα μην τυχόν και ξεπεράσεις τους έλληνες"; Αν θέλουμε να δούμε την καμπουρα μας, γιατί επιτρεψαμε την τελωνειακή ένωση? Και μάλιστα σε περιόδους που φαντάζομαι δεν είχαμε πιέσεις ανάλογες όπως των μνημονίων... Γιατί είχαμε επενδύσει στην ιδέα της "ευρωπαϊκής Τουρκίας", τώρα με το SAFE κάτι φαίνεται να καταλάβαμε...
Εν τω μεταξύ η υπερδύναμη από τα Lidl είναι η μόνη που αυτή την στιγμή έχει παρουσία στην Μεσόγειο, απέτρεψε έναν πόλεμο στα Ίμια (Σημίτης γαρ), ίσως άλλον ένα το '20 και "έπεισε" τα "τσιράκια" της (είναι οι Γερμανοί τσιράκι των Αμερικάνων?) να μας κρατήσουν στην ΕΕ. Και για αυτό (μάλλον) δώσαμε κι εμείς την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, βάσεις κλπ.
Κάθε χώρα εκμεταλλεύεται τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Εμείς τώρα αρχίζουμε πάλι να υπάρχουμε (απλά) στο παγκόσμιο στερέωμα. Παρόλα αυτά βλέπω ότι η Κίμπερλυ πήρε φόρα και αν όντως γίνει καμιά ιστορία με τον Πειραιά θα είναι μεγάλη παπαριά του Κούλη. Η Ρωσία μου είναι αδιάφορη, αν τύχει να έχουμε καλές σχέσεις οκ, αν όχι τι είχαμε τι χάσαμε, τους Τούρκους έχει σαν προτεραιότητα. Αλλά με την Κίνα νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να διατηρούμε άριστες σχέσεις, όσο και αν φωνάζουν οι αμερικάνοι. Οι οποίοι άλλωστε όσο είχαν ντέμοκρατς και globalization δεν είχαν θέμα με τα λιμάνια και τους Κινέζους, οσονούπω με Τράμπ/ρεπάμπλικανς άλλαξαν τροπάρι, έ όχι ρε φίλε, δεν γίνεται έτσι...
ΥΓ: Η Τουρκία ήθελε να αγοράσει 100 F35, κάτι που αν δεν κάνω λάθος θα την καθιστούσε δεύτερο χρήστη του τύπου στον κόσμο. Φαντάσου για τι λεφτά μιλάμε και τι παρασκήνιο έχει παιχτεί για να μην της τα έχουν στείλει ακόμη με κορδέλλα δώρου κιόλας. Εννοείται ότι κάποια στιγμή θα τα πάρει γιατί τα λεφτά είναι πολλά...
Η τελωνειακή ένωση, δεν μπλοκαρίστηκε τάχα μου, για το ΚΠΣ ΙΙ και το ξεπάγωμα κονδυλίων για Κύπρο (και υποτίθεται το στρώσιμο του δρόμου προς την ένταξη). Οι πιέσεις, προφανώς και ήταν μεγάλες. Δεν έχω διαβάσει να ισχυρίζεται κάποιος πολιτικός το αντίθετο. Το ζήτημα είναι γιατί δεν εξασφαλίστηκαν μαζί και άλλα πράγματα, όπως άρση Casus Belli, ζητήματα στο κυπριακό, μειονότητες και γενικότερη ευθυγράμμιση της Τουρκίας με τις αρχές της ΕΕ. Υπουργός εξωτερικών ήταν ο Παπούλιας με υφυπουργό τον Γιωργάκη και πρωθυπουργό τον Α. Παπανδρέου (με το ένα πόδι στο λάκκο).
Το ζήτημα για εμένα είναι αν υπήρχε δυνατότητα μετά τα Ίμια και πριν το Ελσίνκι, να μπει στο πάγο αυτή η σύνδεση. Στο Ελσίνκι, ποιος μας πίεσε άραγε; Οι Ρώσοι;
Οι ΗΠΑ είναι υπερδύναμη από τα Lidl, γιατί υποτίθεται οι υπερδυνάμεις, σχεδιάζουν σε βάθος δεκαετιών και δεν ξαφνιάζονται. Η Τουρκία έδειξε πόσο έμπιστη είναι ήδη από το πόλεμο του κόλπου. Το επιβεβαίωσε με τη Λιβύη (για τους ξεχασιάρηδες, όταν εμείς κάναμε all-in για τη πτώση του Καντάφι, η Τουρκία ήταν απέναντι σε ΗΠΑ, Γαλλία κλπ). Τι συνέβη; Εμείς μείναμε με το εργαλείο ανά χείρας και η Τουρκία, αφέθηκε να κάνει ότι γουστάρει (ερχόμενη σε σύγκρουση ακόμη και με την Ιταλία/Γαλλία και φυσικά με τον τότε άξονα Αιγύπτου-ΗΑΕ). Ποιες πλάτες της επιτρέπουν τέτοιες 'επιτυχίες', όπως και την αρχική σύγκρουση με ΗΠΑ για τους Κούρδους; Εγώ βλέπω ότι είμαστε σε 'συμμαχίες' που στο τέλος αβαντάρουν τη Τουρκία (και ενώ σε εμάς φρόντισαν να μας συνετίσουν πολλάκις, τη Τουρκία την αφήνουν να θεριεύει). Αυτό δεν είναι ελληνοκεντρική προσέγγιση, αλλά διαπίστωση.
Οι πλάτες που ρωτάς δεν είναι αόρατες. Είναι η οικονομική ισχύς (άρα ενδιαφερόμενοι επενδυτές που επηρεάζουν ανάλογα την πολιτική των χωρων τους), στρατιωτική ισχύς (δεν έχει πρόβλημα να στείλει κόσμο να σκοτωθεί πχ στην Συρια, εμείς ακόμη μετράμε φέρετρα από το σαχελ), χρημα (πχ από Κατάρ) για να χρηματοδοτουνται στρατιωτικές αποστολές ολουθε.
Γιατί σου φαίνεται περίεργο ότι αν στείλεις στρατεύματα η καραβια σε μια χώρα (πχ λιβυη) θα έχεις και λόγο εκεί περα εναντι των καναπεδατων ευρωπαιων; Και ναι, θα πας και κόντρα αν χρειαστεί σε Γάλλους και Ιταλούς που εκεί δεν είχαν αντιστοιχη παρουσια; Γενικώς η Τουρκία,έφτιαξε την οποια τύχη της μόνη της, δεν της την έφτιαξε χατηρικα κανεις. -
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.
Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:
...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.
Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...
Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.
Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.
Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.
Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.
Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς


-
Δύο χώρες, παρόμοια σημεία εκκίνησης, ριζικά διαφορετικά αποτελέσματα. Η διαφορά είναι πολιτική.
Το 2004, Ελλάδα και Πολωνία είχαν συγκρίσιμες οικονομίες. Είκοσι χρόνια αργότερα, το ΑΕΠ της Πολωνίας είναι σχεδόν τετραπλάσιο από αυτό. Η Ελλάδα ίσα που κουνήθηκε. Αυτό δεν έχει να κάνει με πόρους ή γεωγραφία ή τύχη. Έχει να κάνει με το τι συμβαίνει όταν αγκαλιάζεις την οικονομική ελευθερία έναντι όταν δεν το κάνεις.
Η Πολωνία βγήκε από τον κομμουνισμό και πήρε δύσκολες επιλογές. Απελευθέρωσαν τις αγορές, έλεγχαν τις δαπάνες, προσέλκυσαν ξένες επενδύσεις και έχτισαν θεσμούς που επιβράβευαν την παραγωγικότητα.
Η Ελλάδα εντάχθηκε στην ΕΕ με φουσκωμένο δημόσιο τομέα, μη βιώσιμες συντάξεις και κουλτούρα κρατικής εξάρτησης. Όταν χτύπησε η κρίση του 2008, η Πολωνία προσαρμόστηκε. Η Ελλάδα χρειάστηκε πολλαπλές διάσωσης και ακόμα δεν έχει αναρρώσει.
Αυτό το σχέδιο επαναλαμβάνεται παντού. Οι χώρες που σέβονται τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, περιορίζουν την κυβερνητική υπερβολή και αφήνουν τις αγορές να λειτουργούν τείνουν να αναπτύ
Χώρες που υπόσχονται τα πάντα, ρυθμίζουν τα πάντα και ξοδεύουν τα πάντα στάσιμα. Τα δεδομένα δεν είναι διφορούμενα.

-
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.
Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:
...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.
Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...
Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.
Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.
Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.
Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.
Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς


Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.

-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Δύο χώρες, παρόμοια σημεία εκκίνησης, ριζικά διαφορετικά αποτελέσματα. Η διαφορά είναι πολιτική.
Το 2004, Ελλάδα και Πολωνία είχαν συγκρίσιμες οικονομίες. Είκοσι χρόνια αργότερα, το ΑΕΠ της Πολωνίας είναι σχεδόν τετραπλάσιο από αυτό. Η Ελλάδα ίσα που κουνήθηκε. Αυτό δεν έχει να κάνει με πόρους ή γεωγραφία ή τύχη. Έχει να κάνει με το τι συμβαίνει όταν αγκαλιάζεις την οικονομική ελευθερία έναντι όταν δεν το κάνεις.
Η Πολωνία βγήκε από τον κομμουνισμό και πήρε δύσκολες επιλογές. Απελευθέρωσαν τις αγορές, έλεγχαν τις δαπάνες, προσέλκυσαν ξένες επενδύσεις και έχτισαν θεσμούς που επιβράβευαν την παραγωγικότητα.
Η Ελλάδα εντάχθηκε στην ΕΕ με φουσκωμένο δημόσιο τομέα, μη βιώσιμες συντάξεις και κουλτούρα κρατικής εξάρτησης. Όταν χτύπησε η κρίση του 2008, η Πολωνία προσαρμόστηκε. Η Ελλάδα χρειάστηκε πολλαπλές διάσωσης και ακόμα δεν έχει αναρρώσει.
Αυτό το σχέδιο επαναλαμβάνεται παντού. Οι χώρες που σέβονται τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, περιορίζουν την κυβερνητική υπερβολή και αφήνουν τις αγορές να λειτουργούν τείνουν να αναπτύ
Χώρες που υπόσχονται τα πάντα, ρυθμίζουν τα πάντα και ξοδεύουν τα πάντα στάσιμα. Τα δεδομένα δεν είναι διφορούμενα.Αυτή τη στιγμή είμαι Πολωνία….μην συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Οι άνθρωποι εδώ βγήκαν από την τυραννία του παλαιού καθεστώτος και πρόκοψαν γιατί ήθελαν να προκόψουν. Οι δικοί μας μόνο εφήμερο κέρδος και νοοτροπία υποσαχάριας Αφρικής ξέρουν να πουλάνε.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.
Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:
...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.
Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...
Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.
Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.
Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.
Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.
Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς


Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
, μπορεί στον Εύοσμο να είναι ένας εκπαιδευτικός για 35 μαθητές και στους Οθωνούς 1 δάσκαλος για 1 μαθητή (τυχαία τα νούμερα).
Επίσης, είμαι σίγουρος ότι πολλοί εκπαιδευτικοί (στα χαρτιά) δεν διδάσκουν, αλλά ασχολούνται με αλλότρια πράγματα, αν κρίνω από την αστυνομία -
Για να μην δουλευομαστε.
Όποιος θέλει, του δίνω στοιχεία από σχολεία (Αθήνα) που παιδιά Γ Λυκ δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα μαθήματα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης.
Τέλος Νοεμβρίου!
Δεν είναι προτεραιότητα (δηλ.στα π@π@ρια τους).
Δείτε πόσα παιδιά σουλατσάρουν μετα τις 11 το πρωι στους δρόμους, για να καταλάβετε πόσα κενά υπάρχουν ..
Άσε τώρα που το δημογραφικό κουμπωνει τέλεια με το κλείσιμο και συγχωνεύσεις μονάδων. -
Η εξήγηση για τον ελληνικό μέσο όρο μαθητών ανά εκπαιδευτικό, είναι αυτή που δίνει ο ADP. Η νησιωτική χώρα, η διατήρηση εκατοντάδων σχολείων στα διάσπαρτα χωριουδάκια και οι αποσπάσεις/μετατάξεις των εκπαιδευτικών. Τα δημοτικά πχ πχ της Αθήνας έχουν εδώ και χρόνια με τη διαδικασία των συγχωνεύσεων Περί τα 25-26 Παιδιά ανά τμήμα, τριπλάσιο του μέσου όρου δηλαδή!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3