Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 436
    • 437
    • 438
    • 439
    • 440
    • 441
    • 438 / 441
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    125
    8811
    196086
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @ilias-a last edited by

      @ilias-a said in Peugeot 3008 2016:

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

      Όταν είναι σταματημένο και στρίβω το τιμόνι προς τα άκρα ή όταν κάνω κοφτές γρήγορες κινήσεις αριστερά δεξιά, έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα θόρυβο.
      Όταν είναι σταματημένο όμως ή σχεδόν σταματημένο κάνοντας μανούβρες και όχι κατά την οδήγηση.
      Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου.
      Πήρα τηλέφωνο να το πάω για ένα έλεγχο καλού κακού. Πρώτο διαθέσιμο ραντεβού 1η Δεκέμβρη ( @gatoz έχει πέσει δουλειά φαίνεται). 😁
      Μου είπε όμως η κοπέλα ότι αν ακούσω να μεγαλώνει ο θόρυβος ή καταλάβω κάποιο πρόβλημα στην οδήγηση, να μην περιμένω το ραντεβού και να το πάω έκτακτα.
      Ίδωμεν.

      @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

      Όταν είναι σταματημένο και στρίβω το τιμόνι προς τα άκρα ή όταν κάνω κοφτές γρήγορες κινήσεις αριστερά δεξιά, έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα θόρυβο.
      Όταν είναι σταματημένο όμως ή σχεδόν σταματημένο κάνοντας μανούβρες και όχι κατά την οδήγηση.
      Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου.
      Πήρα τηλέφωνο να το πάω για ένα έλεγχο καλού κακού. Πρώτο διαθέσιμο ραντεβού 1η Δεκέμβρη ( @gatoz έχει πέσει δουλειά φαίνεται). 😁
      Μου είπε όμως η κοπέλα ότι αν ακούσω να μεγαλώνει ο θόρυβος ή καταλάβω κάποιο πρόβλημα στην οδήγηση, να μην περιμένω το ραντεβού και να το πάω έκτακτα.
      Ίδωμεν.

      Μουαγιε ή ημιαξονια

      Κολωνα τιμονιου ή κρεμαγιερα θα πω.

      Εσυ ομως δεν είχες αλλάξει 5 φορές ημιαξονια και 7 μουαγιε
      Χαχαχα
      Χρεπια, μην πας για λογική διαγνωση

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Ανοησίες γάτου.

        Πήγαινε να το δεις.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Συγκριτικό. 🙂

          alt text

          alt text

          T fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 4
          • T
            teo-mak @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

            Συγκριτικό. 🙂

            Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.
            👅
            😆

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • katafractos17
              katafractos17 @teo-mak last edited by

              @teo-mak said in Peugeot 3008 2016:

              @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

              Συγκριτικό. 🙂

              Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.
              👅
              😆

              Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον. 😛

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • gatoz
                gatoz @katafractos17 last edited by

                @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                @teo-mak said in Peugeot 3008 2016:

                @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                Συγκριτικό. 🙂

                Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.
                👅
                😆

                Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον. 😛

                Πράγματι
                Καλύτερα να το αφήσεις να καεί

                #milf-a-man

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kkostask last edited by

                  Ότι και να λέτε εγώ κάτι «έλικες» θυμάμαι να καίγονται ή μια μετά την άλλη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • katafractos17
                    katafractos17 @gatoz last edited by

                    @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                    @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                    @teo-mak said in Peugeot 3008 2016:

                    @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                    Συγκριτικό. 🙂

                    Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.
                    👅
                    😆

                    Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον. 😛

                    Πράγματι
                    Καλύτερα να το αφήσεις να καεί

                    Χαχαχα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • d_m
                      d_m last edited by d_m

                      Γιατρέ μου,
                      διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...

                      Γευσιθήρας milfemmes

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Όχι δεν υποστηρίζει.
                        Μέχρι 7,4 kW.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @d_m last edited by

                          @d_m said in Peugeot 3008 2016:

                          Γιατρέ μου,
                          διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...

                          Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;

                          S d_m 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Στο Lynk 08 πάντως ήταν τρομερά χρήσιμη.

                            https://cartalk.gr/

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in Peugeot 3008 2016:

                              Στο Lynk 08 πάντως ήταν τρομερά χρήσιμη.

                              Έχεις δοκιμάσει; Δεν βρίσκω δοκιμή στο cartalk

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 @dettol last edited by

                                @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                                @d_m said in Peugeot 3008 2016:

                                Γιατρέ μου,
                                διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...

                                Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;

                                Έτσι έλεγα κι εγω και όταν διάλεξα phev δεν το θεωρησα κριτήριο. Τελικα μετα απο 2 χρόνια με το Kuga το βρισκω μεγάλη έλλειψη. Ειδικα οσο μεγαλώνουν οι μπαταρίες και στα phev. Η αργη φορτιση λειτουργεί αποτρεπτικά και χάνονται ευκαιρίες.

                                Καλα να είμαστε, στο επόμενο εταιρικό, η ταχύτητα φορτισης θα ειναι βασικό κριτήριο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • d_m
                                  d_m @dettol last edited by

                                  @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                                  @d_m said in Peugeot 3008 2016:

                                  Γιατρέ μου,
                                  διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...

                                  Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;

                                  δεν το έχω σε μεγάλη υπόληψη το 'gocar', αλλά στο παρακάτω άρθρο τα λέει σωστά:
                                  https://www.gocar.gr/news/feed/46243,Mporw_na_fortisw_ena_aytokinhto_PHEV_se_.html

                                  Γευσιθήρας milfemmes

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
                                    Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
                                    Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!

                                    Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.

                                    C katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                                      @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                                      Συγκριτικό. 🙂

                                      Πολύ πιο όμορφο το δικό σου. Το νέο 3008 δεν ειναι καθόλου αρμονικό και πίσω ειναι κακοσχεδιασμένο και δείχνει "βαρύ". Οριακά το λέω άσχημο πίσω. Μπροστά ειναι ωραίο, αλλά σαν σύνολο ειναι ατσούμπαλο, λες και άλλος σχεδίασε το μπροστά και άλλος το πίσω μέρος.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        civil357 @dettol last edited by civil357

                                        @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                                        Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
                                        Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
                                        Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!

                                        Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.

                                        Πολλοί θέλουν να ζήσουν αυτή τη τεχνολογία , που κάνει τον απλό θερμικό να μοιάζει σε δεινόσαυρος χωρίς το άγχος της φόρτισης. Επίσης σε πολλά μοντέλα η ανώτερη ιπποδύναμη και ότι συνεπάγεται αυτό, σε οδηγεί σε phev.

                                        Αυτοί είναι οι δύο βασικοί λόγοι, εκτός των φορολογικών. Η τεχνολογία τους στην πράξη είναι ένας πολύ βασικός λόγος αγοράς, εφόσον δεν μπορείς να ζήσεις με αμιγώς ηλεκτρικά.

                                        Το να χάνονται ευκαιρίες φόρτισης , είναι αμαρτία. Το κόστος της φόρτισης σε αυτές τις "ευκαιρίες" είναι αμελητέο , μπροστά στο συνολικό κόστος του οχήματος .

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                          @dettol said in Peugeot 3008 2016:

                                          Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
                                          Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
                                          Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!

                                          Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.

                                          Πολλοί θέλουν να ζήσουν αυτή τη τεχνολογία , που κάνει τον απλό θερμικό να μοιάζει σε δεινόσαυρος χωρίς το άγχος της φόρτισης. Επίσης σε πολλά μοντέλα η ανώτερη ιπποδύναμη και ότι συνεπάγεται αυτό, σε οδηγεί σε phev.

                                          Αυτοί είναι οι δύο βασικοί λόγοι, εκτός των φορολογικών. Η τεχνολογία τους στην πράξη είναι ένας πολύ βασικός λόγος αγοράς, εφόσον δεν μπορείς να ζήσεις με αμιγώς ηλεκτρικά.

                                          Το να χάνονται ευκαιρίες φόρτισης , είναι αμαρτία. Το κόστος της φόρτισης σε αυτές τις "ευκαιρίες" είναι αμελητέο , μπροστά στο συνολικό κόστος του οχήματος .

                                          Εξακολουθώ όμως να μην καταλαβαίνω. Χρηστικός λόγος για να φορτίζεις το φεβ δεν υπάρχει αφού δεν μηδενίζεται η μπαταρία τους και δεν πέφτει η ιπποδύναμη του οχήματος.
                                          Επίσης, όπως μας έχουν ενημερώσει πολλές φορές οι haters των ηλεκτρικών, η dc φόρτιση ανεβάζει το κόστος στα όρια ενός υβριδικού (και έχουν δίκιο).

                                          Επομενως, οικονομικός λόγος δεν υπάρχει, χρηστικός λόγος δεν υπάρχει. Για ποιο λόγο τότε να σταματάτε το ταξίδι σας κάθε 100χλμ για να φορτίσετε; Λες και είμαστε στο 2013 και ταξιδεύουμε με leaf.

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Τα phev λειτουργούν ως hev όταν είναι αφόρτιστα με ότι αυτό συνεπάγεται. Οπότε για κάποιον που δεν ψήνεται για τενεκέ τουότα και έχει τα παραπάνω χρήματα αλλά παράλληλα δεν είναι έτοιμος για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, είναι μια ωραιότατη λύση. Ειδικά τώρα που βρωμάει ο τόπος από τις επιστροφές των leasing και οι τιμές τους είναι δελεαστικές.

                                            Οπότε ναι, η φόρτισή τους είναι θέμα. Όσο πιο γρήγορη τόσο πιθανότερο να φορτίζει ο κάτοχος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 436
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 438 / 441
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr