-
@ilias-a said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Όταν είναι σταματημένο και στρίβω το τιμόνι προς τα άκρα ή όταν κάνω κοφτές γρήγορες κινήσεις αριστερά δεξιά, έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα θόρυβο.
Όταν είναι σταματημένο όμως ή σχεδόν σταματημένο κάνοντας μανούβρες και όχι κατά την οδήγηση.
Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου.
Πήρα τηλέφωνο να το πάω για ένα έλεγχο καλού κακού. Πρώτο διαθέσιμο ραντεβού 1η Δεκέμβρη ( @gatoz έχει πέσει δουλειά φαίνεται).
Μου είπε όμως η κοπέλα ότι αν ακούσω να μεγαλώνει ο θόρυβος ή καταλάβω κάποιο πρόβλημα στην οδήγηση, να μην περιμένω το ραντεβού και να το πάω έκτακτα.
Ίδωμεν.@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Όταν είναι σταματημένο και στρίβω το τιμόνι προς τα άκρα ή όταν κάνω κοφτές γρήγορες κινήσεις αριστερά δεξιά, έχω την εντύπωση ότι ακούω ένα θόρυβο.
Όταν είναι σταματημένο όμως ή σχεδόν σταματημένο κάνοντας μανούβρες και όχι κατά την οδήγηση.
Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου.
Πήρα τηλέφωνο να το πάω για ένα έλεγχο καλού κακού. Πρώτο διαθέσιμο ραντεβού 1η Δεκέμβρη ( @gatoz έχει πέσει δουλειά φαίνεται).
Μου είπε όμως η κοπέλα ότι αν ακούσω να μεγαλώνει ο θόρυβος ή καταλάβω κάποιο πρόβλημα στην οδήγηση, να μην περιμένω το ραντεβού και να το πάω έκτακτα.
Ίδωμεν.Μουαγιε ή ημιαξονια
Κολωνα τιμονιου ή κρεμαγιερα θα πω.
Εσυ ομως δεν είχες αλλάξει 5 φορές ημιαξονια και 7 μουαγιε
Χαχαχα
Χρεπια, μην πας για λογική διαγνωση -
Ανοησίες γάτου.
Πήγαινε να το δεις.
-
Συγκριτικό.



-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.


-
@teo-mak said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.


Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον.

-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
@teo-mak said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.


Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον.

Πράγματι
Καλύτερα να το αφήσεις να καεί -
Ότι και να λέτε εγώ κάτι «έλικες» θυμάμαι να καίγονται ή μια μετά την άλλη.
-
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
@teo-mak said in Peugeot 3008 2016:
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Μεταξυ των δυο ,θα προτιμήσω τον δεξι πυροσβεστηρα, γιατι εχει και αυτοκόλλητο αναγομωσης.


Τα Peugeot δεν τον χρειάζονται, οπότε πάρτον.

Πράγματι
Καλύτερα να το αφήσεις να καείΧαχαχα...
-
Γιατρέ μου,
διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση... -
Όχι δεν υποστηρίζει.
Μέχρι 7,4 kW. -
@d_m said in Peugeot 3008 2016:
Γιατρέ μου,
διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;
-
Στο Lynk 08 πάντως ήταν τρομερά χρήσιμη.
-
@dimsabas said in Peugeot 3008 2016:
Στο Lynk 08 πάντως ήταν τρομερά χρήσιμη.
Έχεις δοκιμάσει; Δεν βρίσκω δοκιμή στο cartalk
-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
@d_m said in Peugeot 3008 2016:
Γιατρέ μου,
διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;
Έτσι έλεγα κι εγω και όταν διάλεξα phev δεν το θεωρησα κριτήριο. Τελικα μετα απο 2 χρόνια με το Kuga το βρισκω μεγάλη έλλειψη. Ειδικα οσο μεγαλώνουν οι μπαταρίες και στα phev. Η αργη φορτιση λειτουργεί αποτρεπτικά και χάνονται ευκαιρίες.
Καλα να είμαστε, στο επόμενο εταιρικό, η ταχύτητα φορτισης θα ειναι βασικό κριτήριο.
-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
@d_m said in Peugeot 3008 2016:
Γιατρέ μου,
διαβάζω στο σημερινό Drive ότι το 3008 plug-in hybrid (τιμή απο €46.900), ΔΕΝ υποστηρίζει ταχυφόρτιση...Τι να την κάνετε την ταχυφορτιση σε phev;
δεν το έχω σε μεγάλη υπόληψη το 'gocar', αλλά στο παρακάτω άρθρο τα λέει σωστά:
https://www.gocar.gr/news/feed/46243,Mporw_na_fortisw_ena_aytokinhto_PHEV_se_.html -
Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Συγκριτικό.

Πολύ πιο όμορφο το δικό σου. Το νέο 3008 δεν ειναι καθόλου αρμονικό και πίσω ειναι κακοσχεδιασμένο και δείχνει "βαρύ". Οριακά το λέω άσχημο πίσω. Μπροστά ειναι ωραίο, αλλά σαν σύνολο ειναι ατσούμπαλο, λες και άλλος σχεδίασε το μπροστά και άλλος το πίσω μέρος.
-
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.
Πολλοί θέλουν να ζήσουν αυτή τη τεχνολογία , που κάνει τον απλό θερμικό να μοιάζει σε δεινόσαυρος χωρίς το άγχος της φόρτισης. Επίσης σε πολλά μοντέλα η ανώτερη ιπποδύναμη και ότι συνεπάγεται αυτό, σε οδηγεί σε phev.
Αυτοί είναι οι δύο βασικοί λόγοι, εκτός των φορολογικών. Η τεχνολογία τους στην πράξη είναι ένας πολύ βασικός λόγος αγοράς, εφόσον δεν μπορείς να ζήσεις με αμιγώς ηλεκτρικά.
Το να χάνονται ευκαιρίες φόρτισης , είναι αμαρτία. Το κόστος της φόρτισης σε αυτές τις "ευκαιρίες" είναι αμελητέο , μπροστά στο συνολικό κόστος του οχήματος .
-
@civil357 said in Peugeot 3008 2016:
@dettol said in Peugeot 3008 2016:
Ενα λεπτάκι να το κάνω πενηνταράκια να το καταλάβω. Βγάζουμε απο τη μέση τους εταιρικούς χρήστες που τα παίρνουν απλά και μόνο για να μην πληρώνουν φόρο.
Ο μοναδικός λόγος που κάποιος επιλέγει να πάρει φεβ είναι για να μην έχει το άγχος, ταλαιπωρία πείτε το όπως θέλετε, της φόρτισης. Για ποιον λόγο να θέλει να βάλει στο κεφάλι του ΟΛΑ αυτά που θέλει να αποφύγει και μάλιστα με αυξημένη τιμή kWh όπως έχει σε dc φορτιστές;
Φεβ σπίτι φορτίζει το βράδυ με νυχτερινό ρεύμα (ή στη δουλειά τσαμπε) ώστε να βγουν οι αστικές μετακινήσεις, άντε και τα πρώτα 50-100 χλμ ενός ταξιδιού. Ποια η χρησιμότητα της dc φόρτισης;!Αν είναι να ψάχνει dc, ε ας πάρει bev.
Πολλοί θέλουν να ζήσουν αυτή τη τεχνολογία , που κάνει τον απλό θερμικό να μοιάζει σε δεινόσαυρος χωρίς το άγχος της φόρτισης. Επίσης σε πολλά μοντέλα η ανώτερη ιπποδύναμη και ότι συνεπάγεται αυτό, σε οδηγεί σε phev.
Αυτοί είναι οι δύο βασικοί λόγοι, εκτός των φορολογικών. Η τεχνολογία τους στην πράξη είναι ένας πολύ βασικός λόγος αγοράς, εφόσον δεν μπορείς να ζήσεις με αμιγώς ηλεκτρικά.
Το να χάνονται ευκαιρίες φόρτισης , είναι αμαρτία. Το κόστος της φόρτισης σε αυτές τις "ευκαιρίες" είναι αμελητέο , μπροστά στο συνολικό κόστος του οχήματος .
Εξακολουθώ όμως να μην καταλαβαίνω. Χρηστικός λόγος για να φορτίζεις το φεβ δεν υπάρχει αφού δεν μηδενίζεται η μπαταρία τους και δεν πέφτει η ιπποδύναμη του οχήματος.
Επίσης, όπως μας έχουν ενημερώσει πολλές φορές οι haters των ηλεκτρικών, η dc φόρτιση ανεβάζει το κόστος στα όρια ενός υβριδικού (και έχουν δίκιο).Επομενως, οικονομικός λόγος δεν υπάρχει, χρηστικός λόγος δεν υπάρχει. Για ποιο λόγο τότε να σταματάτε το ταξίδι σας κάθε 100χλμ για να φορτίσετε; Λες και είμαστε στο 2013 και ταξιδεύουμε με leaf.
-
Τα phev λειτουργούν ως hev όταν είναι αφόρτιστα με ότι αυτό συνεπάγεται. Οπότε για κάποιον που δεν ψήνεται για τενεκέ τουότα και έχει τα παραπάνω χρήματα αλλά παράλληλα δεν είναι έτοιμος για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, είναι μια ωραιότατη λύση. Ειδικά τώρα που βρωμάει ο τόπος από τις επιστροφές των leasing και οι τιμές τους είναι δελεαστικές.
Οπότε ναι, η φόρτισή τους είναι θέμα. Όσο πιο γρήγορη τόσο πιθανότερο να φορτίζει ο κάτοχος.
Peugeot 3008 2016