-
@otso said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:
γνωρίζεις πολλά αυτοκίνητα που ήταν άσχημα και έγιναν εμπορικές επιτυχίες;
VW T-Roc
Μόλις μπήκες στην mortal enemy list


-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
(στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει...
)Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
(στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει...
)Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.
Δλδ το Vitara δεν είναι αξιόπιστο ούτε έχει 10 χρόνια εγγύηση;
Ίδιο πάτωμα είναι με 10 πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο και μοιράζονται τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη, οπότε μόνο τελείως διαφορετικά δεν είναι.
Ο @lobo είπε ότι οδήγησε το Vitara, οπότε πήρε μια γεύση και εσύ του γράφεις είναι τελείως διαφορετικά, εκτός από χώρους και εμφάνιση, που ακριβώς είναι διαφορετικά; -
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
(στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει...
)Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.
Χμμ.. νομίζω ότι κάπου χάσαμε την μπάλα μεταξύ SCROSS καί VITARA

Εγώ θεώρησα () ότι αναφερόσουν στο SCROSS τών 129hp καί τού αντίστοιχου τών 110hp μιάς καί ο προβληματισμός τού @lobo περιστρεφόταν στο πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η έκδοση κινητήρα τών 110 έναντι τών 129. Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται) αλλά έχουν καί πολλά κοινά στοιχεία όπως αναφέρθηκε ήδη. Τελείως διαφορετικά όμως δύσκολα θα τα χαρακτήριζα. Νομίζω ότι οι Γιαπωνέζοι εξακολουθούν να διατηρούν πολύ υψηλό επίπεδο σοβαρότητας ώς κατασκευαστές καί σεβασμού προς τον πελάτη στοχεύοντας στην ουσία καί όχι στον εντυπωσιασμό μέσα από το επιφανειακό design πού επιπόλαια έχουν υιοθετήσει οι Ευρωπαίοι. -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται)
Στην ελληνική αγορά, η κυρία διάφορα των δύο μοντέλων είναι η διαφορά ~3k στις ίδιες εκδόσεις. Λίγη σημασία κάνουν τα έξτρα λίτρα στο χώρο αποσκευών και στα γόνατα των επιβατών. Που αντικατοπτρίζεται στην αναλογία πωλήσεων Vitara/Across.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται)
Στην ελληνική αγορά, η κυρία διάφορα των δύο μοντέλων είναι η διαφορά ~3k στις ίδιες εκδόσεις. Λίγη σημασία κάνουν τα έξτρα λίτρα στο χώρο αποσκευών και στα γόνατα των επιβατών. Που αντικατοπτρίζεται στην αναλογία πωλήσεων Vitara/Across.
Το s cross ειναι σίγουρα οικογενειακό και άνετο για τετραμελή οικογένεια. Το Vitara καλο οχι όμως τόσο. Ο αέρας που δίνει σε γόνατα και αποθήκευση κάνει διαφορά κυρίως για ταξίδια. Σαν τιμές μικρες διαφορες 1750 στην βασική 2100 στην πλούσια.
-
@vagkirk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όχι 27 χιλιάρικα για Scross ρε παιδιά.
Συμφωνώ καί "επαυξάνω"! (προς τά κάτω...
)
Το S-CROSS στα 17,000 (θα τό ήθελα!)
(το οποίον θα συμπαρέσυρε τόν ανταγωνισμό περίπου ως ακολούθως:
Τ-ROC στα 16,990 - Captur στα 15,900 - Duster στα 15,000
Το 2008 στα 14,200 (βαριά-βαριά!)
Α! καί το Cορολλα-Cροσσ στα 18,000 (νετ).
Η κοστολόγηση τού γιάρισ κροσσ επαφίεται στην κρίση τού φανατικού "κοινού" του. )

ΥΓ.: περίπου τόσο θα έπρεπε, βάσει αγοραστικής δύναμης, να πωλούνται στην Ελλάδα, συγκριτικά με τίς περίπου ίδιες τιμές που έχουν στην "υπόλοιπη" Ευρώπη.
(από την άλλη, με το μοσχαράκι να φλερτάρει τα 20,00 ευρά,
το SCROSS το λές καί ευκαιρία! ) -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@vagkirk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όχι 27 χιλιάρικα για Scross ρε παιδιά.
Συμφωνώ καί "επαυξάνω"! (προς τά κάτω...
)
Το S-CROSS στα 17,000 (θα τό ήθελα!)
(το οποίον θα συμπαρέσυρε τόν ανταγωνισμό περίπου ως ακολούθως:
Τ-ROC στα 16,990 - Captur στα 15,900 - Duster στα 15,000
Το 2008 στα 14,200 (βαριά-βαριά!)
Α! καί το Cορολλα-Cροσσ στα 18,000 (νετ).
Η κοστολόγηση τού γιάρισ κροσσ επαφίεται στην κρίση τού φανατικού "κοινού" του. )

ΥΓ.: περίπου τόσο θα έπρεπε, βάση αγοραστικής δύναμης, να πωλούνται στην Ελλάδα, συγκριτικά με τίς περίπου ίδιες τιμές που έχουν στην "υπόλοιπη" Ευρώπη.
(από την άλλη, με το μοσχαράκι να φλερτάρει τα 20,00 ευρά, το SCROSS το λές καί ευκαιρία!
)Για αυτους τους λόγους ανέφερα και τις διαφορές πιο πάνω...

-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Με την εγγύηση τί γίνεται; η αντιπροσωπεία αναγνωρίζει/επιτρέπει την προσθήκη τής πλακέτας;
Την πλακέτα την παίρνεις από AliExpress και λοιπά κινεζομάγαχα,
οπότε καταλαβαίνεις για τι εγγύηση μιλάμε.Κατάλαβα... Πάντως δεν εννοούσα την εγγύηση της πλακέτας, αλλά την γενική εγγύηση που παρέχει αντιπροσωπεία για το αμάξι και το άν η προσθήκη πλακέτας τρίτου κατασκευαστή παραβιάζει τους όρους, οπότε μπορούν σε τυχόν άλλη ηλεκτρονική βλάβη να βρούν πάτημα και να σού πούν δεν σε καλύπτω γιατί έκανες μη εξουσιοδοτημένες επεμβάσεις (κάτι που το θεωρώ πολύ πιθανόν και μάλλον δικαιολογημένο).
Την έχω κάνει στο Swift μου εδώ και τρία χρόνια δουλεύει άψογα, κλείνει και παράθυρα. Δες στο νήμα του Swift 2017.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Στην ελληνική αγορά, η κυρία διάφορα των δύο μοντέλων είναι η διαφορά ~3k στις ίδιες εκδόσεις. Λίγη σημασία κάνουν τα έξτρα λίτρα στο χώρο αποσκευών και στα γόνατα των επιβατών. Που αντικατοπτρίζεται στην αναλογία πωλήσεων Vitara/Across.
Εξαρτάται!
Ο άλλος που είναι σε φάση "εγώ-αυτή-και τα μυστήρια (τού βουνού καί τού λόγγου" καί δίνει προτεραιότητα στο "εκδρομικό" (καί ας το πούμε off road), θα σου πεί: "δεν με ενδιαφέρει και τόσο η επιπλέον χωρητικότητα και άνεση που συνεπάγεται, οπότε γιατί να τα δώσω τά παραπάνω χρήματα."
Ο άλλος που είναι οικογενειάρχης τά χρειάζεται τά επιπλέον εκατοστά (καί δεν είναι μόνο οι χώροι, απ΄ όσο έχω δεί στίς συγκρίσεις, υπάρχουν κι άλλες διαφορές, όπως επίπεδο εξοπλισμού κλπ)
Η αναλογία πωλήσεων υπέρ τού VITARA μπορεί να επηρεάζεται καί από την φήμη τού VITARA ως ένα από τα πρώτα καί πιό επιτυχημένα οφ-ρόαντ-άνιμαλ καί όχι μόνο από την διαφορά της τιμής (άν οι οικονομικές δυνατότητες τού έλληνα ήταν ευρωπαϊκού μέσου όρου θα είχε μεγαλύτερη ευκολία να δώσει τίς λίγες χιλιάδες παραπάνω που ζητάει το SCROSS. -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@vagkirk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όχι 27 χιλιάρικα για Scross ρε παιδιά.
Συμφωνώ καί "επαυξάνω"! (προς τά κάτω...
)
Το S-CROSS στα 17,000 (θα τό ήθελα!)
(το οποίον θα συμπαρέσυρε τόν ανταγωνισμό περίπου ως ακολούθως:
Τ-ROC στα 16,990 - Captur στα 15,900 - Duster στα 15,000
Το 2008 στα 14,200 (βαριά-βαριά!)
Α! καί το Cορολλα-Cροσσ στα 18,000 (νετ).
Η κοστολόγηση τού γιάρισ κροσσ επαφίεται στην κρίση τού φανατικού "κοινού" του. )

ΥΓ.: περίπου τόσο θα έπρεπε, βάσει αγοραστικής δύναμης, να πωλούνται στην Ελλάδα, συγκριτικά με τίς περίπου ίδιες τιμές που έχουν στην "υπόλοιπη" Ευρώπη.
(από την άλλη, με το μοσχαράκι να φλερτάρει τα 20,00 ευρά,
το SCROSS το λές καί ευκαιρία! )Εγώ θα ήθελα να κόστιζαν 200 Δρχ... Προφανώς το κόστος εξέλιξης και παραγωγής των αυτοκινήτων δεν συσχετίζεται με την αγοραστική δύναμη του Έλληνα ή του Γκανέζου.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εγώ θα ήθελα να κόστιζαν 200 Δρχ...
Αχ αυτή η δραχμή! Αξέχαστη μάς είναι

(Καί πώς να μην είναι, αφού πήγαινες σούπερ-μαρκετ με πεντοχίλιαρο, (14,67 ευρώ!) σήκωνες τα ράφια, γιόμιζες το καρότσι ως επάνω κι έπαιρνες καί ρέστα φεύγοντας).Προφανώς το κόστος εξέλιξης και παραγωγής των αυτοκινήτων δεν συσχετίζεται με την αγοραστική δύναμη του Έλληνα ή του Γκανέζου.
Δεν είμαι οικονομολόγος να παραθέσω έγκυρη άποψη περί των συντελεστών κόστους παραγωγής.
Άλλωστε δεν μίλησα για κόστος αλλά για τιμή πώλησης, το ύψος της οποίας, εκτός από τον σκληρό πυρήνα πού είναι πράγματι το κόστος εξέλιξης/παραγωγής, διαμορφώνεται καί από άλλους παράγοντες (εμπορικό κέρδος, κόστος διακίνησης, διαφήμισης, φορολόγησης κ.λπ. κ.λπ.) κάποιους μάλιστα παράγοντες εντελώς αχρείαστους ή καί απολύτως καταχρηστικούς.
Οπωσδήποτε όμως, η αγοραστική δύναμη του υποψήφιου αγοραστή είναι παράμετρος που λαμβάνεται υπόψη στην διαμόρφωση της τελικής τιμής.
Ωστόσο είναι άλλο θέμα (καί άλλη συζήτηση) το γιατί η αγοραστική δύναμη κάποιων κοινωνιών είναι στα ύψη ή στα τάρταρα...
(αυτά τα ολίγα μπορώ να συνεισφέρω στην συζήτηση περί τιμών, τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητα "lap και συνεργάτες")
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η σχεδίαση είναι θέμα προσωπικού γούστου. Μην την αναφέρετε σαν κριτήριο αγοράς.
ισχύει, εμένα για παράδειγμα το s cross μου αρέσει εξωτερικά, το καινούργιο πάλι Duster καθόλου
️Όσο για την τετρακίνηση δεν ξέρω αν θα έπρεπε να δώσω τα επιπλέον λεφτά μιας και πολύ πολύ σπάνια να χρειαστεί να πατήσω χώμα στην καθημερινότητα μου
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
(στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει...
)Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.
Χμμ.. νομίζω ότι κάπου χάσαμε την μπάλα μεταξύ SCROSS καί VITARA

Εγώ θεώρησα () ότι αναφερόσουν στο SCROSS τών 129hp καί τού αντίστοιχου τών 110hp μιάς καί ο προβληματισμός τού @lobo περιστρεφόταν στο πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η έκδοση κινητήρα τών 110 έναντι τών 129. Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται) αλλά έχουν καί πολλά κοινά στοιχεία όπως αναφέρθηκε ήδη. Τελείως διαφορετικά όμως δύσκολα θα τα χαρακτήριζα. Νομίζω ότι οι Γιαπωνέζοι εξακολουθούν να διατηρούν πολύ υψηλό επίπεδο σοβαρότητας ώς κατασκευαστές καί σεβασμού προς τον πελάτη στοχεύοντας στην ουσία καί όχι στον εντυπωσιασμό μέσα από το επιφανειακό design πού επιπόλαια έχουν υιοθετήσει οι Ευρωπαίοι.Ναι κι εγώ αυτό κατάλαβα ότι εννοούσε ο φίλος, πώς το S Cross με τα 129 και το S Cross με τα 110 είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Νομίζω πως πέρα από τους ίππους και του γεγονότος ότι το 110 είναι αυτόματο ενώ το 129 ήταν μηχανικό, δεν έχει άλλες αλλαγές σαν αυτοκίνητο, ούτε καν εμφανισιακά.
Το Vitara προφανώς είναι άλλο αυτοκίνητο, διαφορετική κατηγορία. Τους θέλω τους μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά να πω την αλήθεια, αυτός είναι και ο λόγος που απέρριψα το yc.
Ήμουν κοντά στο Opel Frontera αρχικά και στο MG ZS MAX+ στη συνέχεια αλλά επειδή ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι κι εγώ έχω καεί αρκετά από το τρέχον αμάξι μου, είπα να βάλω ως μεγάλη προτεραιότητα την αξιοπιστία. -
@lobo said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.
Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
(στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει...
)Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.
Χμμ.. νομίζω ότι κάπου χάσαμε την μπάλα μεταξύ SCROSS καί VITARA

Εγώ θεώρησα () ότι αναφερόσουν στο SCROSS τών 129hp καί τού αντίστοιχου τών 110hp μιάς καί ο προβληματισμός τού @lobo περιστρεφόταν στο πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η έκδοση κινητήρα τών 110 έναντι τών 129. Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται) αλλά έχουν καί πολλά κοινά στοιχεία όπως αναφέρθηκε ήδη. Τελείως διαφορετικά όμως δύσκολα θα τα χαρακτήριζα. Νομίζω ότι οι Γιαπωνέζοι εξακολουθούν να διατηρούν πολύ υψηλό επίπεδο σοβαρότητας ώς κατασκευαστές καί σεβασμού προς τον πελάτη στοχεύοντας στην ουσία καί όχι στον εντυπωσιασμό μέσα από το επιφανειακό design πού επιπόλαια έχουν υιοθετήσει οι Ευρωπαίοι.Ναι κι εγώ αυτό κατάλαβα ότι εννοούσε ο φίλος, πώς το S Cross με τα 129 και το S Cross με τα 110 είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Νομίζω πως πέρα από τους ίππους και του γεγονότος ότι το 110 είναι αυτόματο ενώ το 129 ήταν μηχανικό, δεν έχει άλλες αλλαγές σαν αυτοκίνητο, ούτε καν εμφανισιακά.
Το Vitara προφανώς είναι άλλο αυτοκίνητο, διαφορετική κατηγορία. Τους θέλω τους μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά να πω την αλήθεια, αυτός είναι και ο λόγος που απέρριψα το yc.
Ήμουν κοντά στο Opel Frontera αρχικά και στο MG ZS MAX+ στη συνέχεια αλλά επειδή ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι κι εγώ έχω κάνει αρκετά από το τρέχον αμάξι μου, είπα να βάλω ως μεγάλη προτεραιότητα την αξιοπιστία.Με γνώμονα αξιοπιστία και τιμή δεν βλέπω αλλο απο αυτο πάντως.
-
στο scross 2025 οι γραμμες στην καμερα οπισθοπορειας ειναι δυναμικες? κουνιουνται μαζι με το τιμονι? Επίσης η θεση του συνοδηγου δεν ρυθμιζεται καθ υψος?
-
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο scross 2025 οι γραμμες στην καμερα οπισθοπορειας ειναι δυναμικες? κουνιουνται μαζι με το τιμονι? Επίσης η θεση του συνοδηγου δεν ρυθμιζεται καθ υψος?
στο 2024 1. δεν ειναι 2. ρυθμιζεται
glx -
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο scross 2025 οι γραμμες στην καμερα οπισθοπορειας ειναι δυναμικες? κουνιουνται μαζι με το τιμονι? Επίσης η θεση του συνοδηγου δεν ρυθμιζεται καθ υψος?
Όχι δεν είναι δυναμικές αλλά έχει καλή κάμερα, εμένα στο GL+ ρυθμίζεται και στο ύψος.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Οπωσδήποτε όμως, η αγοραστική δύναμη του υποψήφιου αγοραστή είναι παράμετρος που λαμβάνεται υπόψη στην διαμόρφωση της τελικής τιμής.
Ως ενός σημείου ναι. Όμως δεν θα το πουλήσουν και χωρίς κέρδος επειδή εμείς δεν έχουμε λεφτά.
-
@groover1972 @gatoz στου οδηγου απο τα αροστερα εχει 2 μοχλους, ενας για υψος καθισματος και ενας για την πλατη μπρος πισω. Στου συνοδηγου εχει μονο 1 μοχλο στα δεξια για την πλατη. Που βρισκεται σε εσας του υψους ο μοχλος στου συνοδηγου?
SUZUKI SX4 SCROSS