-
@kostis20 said in VW T-ROC 2026:
@dettol said in VW T-ROC 2026:
αρχικα νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου και δεν ειδα κατι καλα και για αυτο εψαξα και αλλα βιντεο που δειχνουν το εσωτερικο του. Καταλαβα καλα ή δεν υπαρχει τροπος να "πιασεις" την πορτα για να την κλεισεις (απο μεσα); Αυτο το "προβλημα" το βλεπω μονο στην πορτα του οδηγου που εχει τα πολλα μπουτον, στον συνοδηγο βλεπω κανονικα "χερουλι" να πιασεις.
Αν δεν εχει ειναι σχεδιαστικό λάθος...Αλλά και η ίδια η φορα κινησης του χερουλιου προς τα πάνω ειναι λάθος γιατι δε μπορείς να ανοίξεις και να σπρωξεις τη πόρτς προς τα εξω με μια κίνηση....Απορω που τα σκεφτονται ωρες ωρες.
Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι δεν είδα ή και δεν κατάλαβα καλά. Αδυνατώ να πιστέψω ότι έχει κάνει τέτοιου είδους χαζομάρα η Vw. Άλλες εταιρείας έχουν για πλάκα τέτοιου είδους βλακείες. Οι Γερμανοί, ποτέ
-
@dettol said in VW T-ROC 2026:
@kostis20 said in VW T-ROC 2026:
@dettol said in VW T-ROC 2026:
αρχικα νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου και δεν ειδα κατι καλα και για αυτο εψαξα και αλλα βιντεο που δειχνουν το εσωτερικο του. Καταλαβα καλα ή δεν υπαρχει τροπος να "πιασεις" την πορτα για να την κλεισεις (απο μεσα); Αυτο το "προβλημα" το βλεπω μονο στην πορτα του οδηγου που εχει τα πολλα μπουτον, στον συνοδηγο βλεπω κανονικα "χερουλι" να πιασεις.
Αν δεν εχει ειναι σχεδιαστικό λάθος...Αλλά και η ίδια η φορα κινησης του χερουλιου προς τα πάνω ειναι λάθος γιατι δε μπορείς να ανοίξεις και να σπρωξεις τη πόρτς προς τα εξω με μια κίνηση....Απορω που τα σκεφτονται ωρες ωρες.
Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι δεν είδα ή και δεν κατάλαβα καλά. Αδυνατώ να πιστέψω ότι έχει κάνει τέτοιου είδους χαζομάρα η Vw. Άλλες εταιρείας έχουν για πλάκα τέτοιου είδους βλακείες. Οι Γερμανοί, ποτέ
Εδω έβαλαν δυό κουμπία για να χειριστείς 4 παράθυρα...σε αυτό θα σκαλωναν

-
Δείτε και αυτήν του συνοδηγού
Youtube Video -

Μια χαρα έχει.
Απλα δεν είναι τόσο εμφανές όσο του συνοδηγού -
Να τέτοια λέτε και κάποιος που θα είναι υποψήφιος αγοραστής θα το βγάλει από την λίστα (T roc και Τουότα Γιαρις ακτιβ) του λόγω του χερουλιού. Οπότε θα επιστρέψει στην τουότα και θα πάρει το 110 όπως ήταν να γίνει από την αρχή. Αλλά για το χερούλι θα λέει στους φίλους του...
Είδες κανείς την Lia;
-
Αν κρατήσει το dna του παλιού μοντέλου, το αυτοκίνητο θα είναι εξαιρετικό. Μην κοιτάμε χερούλια και τέτοιες λεπτομέρεις, εδώ άλλα τρίζουν ολόκληρα και δεν δίνει κανείς σημασία.
Αν κιόλας με το νέο υβριδικό λύσουν το πρόβλημα της υψηλής κατανάλωσης στην πόλη και μπορέσουν να το βγάλουν σε ανταγωνιστική τιμή κοντά στα 30k, έστω το μικρό με τα 130ps, θα σπάσει ταμεία.
Αλλά δεν το βλέπω, θα ζητάει κανένα νεφρό η vw.
VW T-ROC 2026