-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Δοκιμή R-line 1.5eTsi black pack σε nightshade blue (τρέχουν τα σάλια μου) από τον αγαπημένο μου reviewer:
Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν έκανα λάθος που δεν είχα την υπομονή να (ξανά)βάλω custom παραγγελία για το Dccpro με τα παρελκόμενα σπορ πισω ανάρτηση και progressive steering αλλά τώρα ότι έγινε έγινε. Και σιγά τα ταξίδια που κάνω ώστε να τα χρειάζομαι. Καλύτερα περισσότερα λεφτά στην άκρη για ώρα ανάγκης.
Αν πρόκειται να το κρατήσεις πολλά έτη το progressive steering είναι ένα άγχος αξιοπιστίας.
Οπότε υπό αυτό το πρισμα, καλά έκανες.
-
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Ερώτηση πόσο χρόνο παράδοσης έχει ένα τιγκουαν 1.5 eTSI χωρίς ιδιαίτερη εξατομικευση και περίεργο χρώμα στην πρώτη ή δεύτερη έκδοση εξοπλισμού;
Αυτό μπορεί να το απαντήσει κάποιος μόνο αν πρόσφατα ενδιαφέρθηκε για αγορά tiguan και του είπε η αντιπροσωπεία αν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα.
Γενικά η vw έχει ετοιμοπαράδοτα στις χαμηλές και μεσαίες εκδόσεις. Μάλλον γιατί τα δίνει με leasing.
Για παραγγελία με extra, πρόσφατα πήρε φίλος το a3 και ενώ του είπαν αρχικά χρόνο παράδοσης 5 μήνες το έφεραν στους 3. -
Εγώ πάντως τέλη του προηγούμενου έτους μετά 3 μήνες αναμονής δεν είχα πάρει ούτε εβδομάδα παραγωγής στη custom παραγγελία με αποτέλεσμα να πάω σε ετοιμοπαράδοτο..
-
Από τα γραφόμενα συμπεραίνω ότι υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα στις 2 πρώτες εκδόσεις και στα custom ανοίγει απροσδιόριστα ο χρόνος.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
h
και ο ίδιος σε άλλο βίντεο αναφέρει πως το tiguan είναι το δεύτερο πιο προβληματικό αυτοκίνητο του 2025:
(από τους αναγνώστες του whatcar)
reliability score: 64,2%
responders were let down: 81%
cars off the road for more than a week: 41%
paid by vw warranty: 100%ΥΓ:
Το πρώτο πιο προβληματικό αυτοκίνητο του 2025 είναι το nissan juke. Σύμφωνα με τα προβλήματα των αναγνωστών του whatcar.Εγώ προσωπικά δεν έχω προβλήματα μέχρι τώρα, αλλά όπως ανέφερα παλαιότερα, ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, το σκληρό φρένο είναι τραγικό, κλπ.
-
Ο 1.5 tsi ειναι για τα μπαζα?
Μηπως εισαι λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγω υπερβολικος? -
Τι κάθεστε και απαντάτε μωρέ; Δεν τους συνηθίσατε; Για τα μπάζα ο 1.5 μακριά, του σατανά όλος ο VAG!!
Προχθές διάβαζα ένα άρθρο για το oil.delusion του 1.5t της Honda. Για εκείνον τον κίνητρα που έκαιγε βενζίνη και λάδι παράλληλα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ όλοι αυτοί εδώ μέσα έγραφαν διθυραμβικές κριτικές!!! Μιλάμε να πας να κάνεις εκούσιο εγκλεισμό σε ψυχιατρείο!
-
@tiguanos Στο βίντεο που έβαλες με την έρευνα του what car με τα πιο αναξιόπιστα μοντέλα, βρήκα στη σελίδα τους την αντίστοιχη έρευνα που αναφέρει και για την αξιοπιστία από τις μάρκες.. Και η πιο αναξιόπιστη σύμφωνα με αυτή την έρευνα είναι η Mg:
1 Honda 96.6%
2 Mini 96.4%
3 Suzuki 95.7%
4 Toyota 95.2%
5 Vauxhall 95.1%
6 BMW 94.6%
7 Tesla 94.5%
8 Kia 94.4%
9 Lexus 94.2%
10 Citroën 93.9%
=11 Peugeot 93.6%
=11 Dacia 93.6%
13 Cupra 93.4%
14 Hyundai 93.1%
15 Mazda 93.0%
16 Skoda 92.9%
17 Alfa Romeo 92.2%
18 Seat 92.0%
19 Porsche 91.1%
20 Renault 91.0%
21 Volvo 90.9%
=22 Mercedes 90.6%
=22 Audi 90.6%
=24 Ford 90.5%
=24 Volkswagen 90.5%
26 Land Rover 90.4%
27 Jaguar 90.2%
28 Fiat 90.1%
29 Nissan 89.9%
30 MG 88.9%https://www.whatcar.com/news/reliability-survey-most-reliable-cars-brands/n26159
-
@giocitroen91 said in VW Tiguan 2024:
@tiguanos Στο βίντεο που έβαλες με την έρευνα του what car με τα πιο αναξιόπιστα μοντέλα, βρήκα στη σελίδα τους την αντίστοιχη έρευνα που αναφέρει και για την αξιοπιστία από τις μάρκες.. Και η πιο αναξιόπιστη σύμφωνα με αυτή την έρευνα είναι η Mg:
1 Honda 96.6%
2 Mini 96.4%
3 Suzuki 95.7%
4 Toyota 95.2%
5 Vauxhall 95.1%
6 BMW 94.6%
7 Tesla 94.5%
8 Kia 94.4%
9 Lexus 94.2%
10 Citroën 93.9%
=11 Peugeot 93.6%
=11 Dacia 93.6%
13 Cupra 93.4%
14 Hyundai 93.1%
15 Mazda 93.0%
16 Skoda 92.9%
17 Alfa Romeo 92.2%
18 Seat 92.0%
19 Porsche 91.1%
20 Renault 91.0%
21 Volvo 90.9%
=22 Mercedes 90.6%
=22 Audi 90.6%
=24 Ford 90.5%
=24 Volkswagen 90.5%
26 Land Rover 90.4%
27 Jaguar 90.2%
28 Fiat 90.1%
29 Nissan 89.9%
30 MG 88.9%https://www.whatcar.com/news/reliability-survey-most-reliable-cars-brands/n26159
Η Vauxhall (OPEL) στην 5η θέση αξιοπιστίας...




Με βγήκε ο καφές από τη μύτη... -
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
Ο 1.5 tsi ειναι για τα μπαζα?
Μηπως εισαι λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγω υπερβολικος?@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Τι κάθεστε και απαντάτε μωρέ; Δεν τους συνηθίσατε; Για τα μπάζα ο 1.5 μακριά, του σατανά όλος ο VAG!!
Προχθές διάβαζα ένα άρθρο για το oil.delusion του 1.5t της Honda. Για εκείνον τον κίνητρα που έκαιγε βενζίνη και λάδι παράλληλα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ όλοι αυτοί εδώ μέσα έγραφαν διθυραμβικές κριτικές!!! Μιλάμε να πας να κάνεις εκούσιο εγκλεισμό σε ψυχιατρείο!
ΚΑΤΟΧΟΣ του αυτοκινήτου είναι αυτός που τα έγραψε.
Και μάλιστα το έχει και στο νικ του.
Τι άλλο θέλετε για να πιστέψετε ότι δεν είναι πράΧτορας αλλότριων δυνάμεων...

Ανησυχεί όμως για την επιλογή του και τα λεφτά του, όπως είναι λογικό.
Μου φαίνεται ότι έχουμε γυρίσει στις παλιές εποχές που οι κάτοχοι γερμανικών αυτοκινήτων με την εγγύηση ενός έτους, έκρυβαν τις βλάβες για να μην χαθεί η μεταπώληση...

Από την άλλη όποιος πιστεύει μύθους και παραμύθια, όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα, κινδυνεύει να του βγει ο καφές από την μύτη...

-
Αν αυτή τη στιγμή είναι πιο αξιόπιστος ο stellantis από VAG μάλλον εγώ είμαι από την Ανδρομέδα. Βρε δε πά να κλαίτε....
Και ο άλλος φίλος αν είναι κάτοχος προβλήματα του. Να μην το αγοραζε. Ας το πουλήσει. Δεν του το επέβαλε κάνεις να το πάρει. Ούτε μου λέει κάτι το nickname. Αν αλλάξω το δικό μου σε Lambo_Sabas δεν θα γίνει το Tig Urus.....
ΥΓ: Έλα τώρα θυμήθηκα ποιός είναι ο άλλος που κλαίει επάνω. Ενας που είχε μέχρι προσφάτως κάποιο ακριβό premium και ξαφνικά ξέπεσε στο Tig δεν είναι; Και από τότε ποσταρει μόνο κλάμα για το πόσο ανεπαρκές του είναι φαίνεται το Tig; Που κατά βάθος αυτό που πραγματικά θέλει να φανεί είναι ότι κάποτε είχε premium. Πούλα το ρε man αφού δε σου κάνει. Λεφτά έχεις, άντε να χάσεις ένα ταληρο.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
Ο 1.5 tsi ειναι για τα μπαζα?
Μηπως εισαι λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγω υπερβολικος?@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Τι κάθεστε και απαντάτε μωρέ; Δεν τους συνηθίσατε; Για τα μπάζα ο 1.5 μακριά, του σατανά όλος ο VAG!!
Προχθές διάβαζα ένα άρθρο για το oil.delusion του 1.5t της Honda. Για εκείνον τον κίνητρα που έκαιγε βενζίνη και λάδι παράλληλα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΈΝΑ όλοι αυτοί εδώ μέσα έγραφαν διθυραμβικές κριτικές!!! Μιλάμε να πας να κάνεις εκούσιο εγκλεισμό σε ψυχιατρείο!
ΚΑΤΟΧΟΣ του αυτοκινήτου είναι αυτός που τα έγραψε.
Και μάλιστα το έχει και στο νικ του.
Τι άλλο θέλετε για να πιστέψετε ότι δεν είναι πράΧτορας αλλότριων δυνάμεων...

Ανησυχεί όμως για την επιλογή του και τα λεφτά του, όπως είναι λογικό.
Μου φαίνεται ότι έχουμε γυρίσει στις παλιές εποχές που οι κάτοχοι γερμανικών αυτοκινήτων με την εγγύηση ενός έτους, έκρυβαν τις βλάβες για να μην χαθεί η μεταπώληση...

Από την άλλη όποιος πιστεύει μύθους και παραμύθια, όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα, κινδυνεύει να του βγει ο καφές από την μύτη...

Του το έδωσαν με ληζινγκ,,δεν μετράει

(σύμφωνα με τα λεγόμενα σου
) -
Οχι δεν μετράει αν του το έδωσαν με λήζινγκ χωρίς δυνατότητα επιλογής που συνήθως όμως έχουν.
Από την άλλη όμως δεν μπορούν να τον κράζουν γιατί αν δεν είναι ιδιοκτήτης, είναι χρήστης.
Οντως όμως μετά τους τογιοταίους και το άγχος της τελειότητας της επιλογής τους, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε και τους βαγκαίους.
Ενώ εμείς μια χαρά δεχόμαστε τις αστοχίες μας και τα λάθη μας, έστω και αν συμβαίνουν ΜΟΝΟ σε άλλους.

Χαιρόμαστε όμως γιατί βλέπουμε κάθε μέρα καινούργια Στελλάντις στους γνωστούς μας.
-
Μην γραφετε fake, ανεξακριβωτα πραγματα κ κυριως οτι σας κατεβει στο κεφαλι.
Το νεο tiguan οντως (με βαση την ερευνα αλλα κ με εμπειριες χρηστων) ειναι απο τα χειροτερα αμαξια σε θεμα αξιοπιστιας αλλα καμμια αναφορα δεν υπαρχει σε σχεση με τον 1.5 κινητηρα ο οποιος μαλλον ειναι πολυ καλος σε αυτον τον τομεα.
Τα απειρα προβληματα αναφερονται στο software στα ηλεκτρικα κ infotainment system.
-
Εμείς γράφουμε fake; Ούτε εδώ ούτε στην αντίστοιχη ελληνική ομάδα του fb έχουν αναφερθεί προβλήματα software. Στη βρετανική κάτι γέροντες ιδιοκτήτες δεν μπορούσαν να αποδεχθούν ότι πρέπει να έχουν ενεργά τα updates OTA ώστε το αμάξι να είναι πάντα όπως πρέπει.
Για άλλη μια φορά όλη η γκρίνια πατάει σε προηγούμενες γενιές λογισμικών όπως αυτό της πρώτης τοποθέτησης στο Golf 8!
Το αμάξι αυτή τη στιγμή είναι κορυφή στη κατηγορία του. Κλάψτε μέχρι να στεγνώσει το δάκρυ σας.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Οχι δεν μετράει αν του το έδωσαν με λήζινγκ χωρίς δυνατότητα επιλογής που συνήθως όμως έχουν.
Από την άλλη όμως δεν μπορούν να τον κράζουν γιατί αν δεν είναι ιδιοκτήτης, είναι χρήστης.
Οντως όμως μετά τους τογιοταίους και το άγχος της τελειότητας της επιλογής τους, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε και τους βαγκαίους.
Ενώ εμείς μια χαρά δεχόμαστε τις αστοχίες μας και τα λάθη μας, έστω και αν συμβαίνουν ΜΟΝΟ σε άλλους.

Χαιρόμαστε όμως γιατί βλέπουμε κάθε μέρα καινούργια Στελλάντις στους γνωστούς μας.
Πλάκα σου έκανα, δεν έχει αναφερθεί κάτι για ληζινγκ.
Έχεις διαβάσει τα αρνητικά που έγραψε;

https://forum.4troxoi.gr/post/11000285058Διάβασε το σχόλιο και έλα ξανά
, αν πιστεύεις ότι θα έλεγε καλύτερα λόγια για τα stellantis με τα 136 άλογα. -
Ανανεωμένη άποψη (η προηγούμενη ήταν τον Φεβρουάριο)
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2025 Tiguan, μέχρι τώρα (12,000 χλμ):
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, σε χαμηλές ταχύτητες (30-50 χλμ) είναι οκ, αλλά μετά είναι ψοφίμι και ανεβάζει την κατανάλωση τρομαχτικά, καθώς έχει ανεπαρκή ροπή.
-
Παραπονέθηκα πως το start-stop είναι τραγικά επιθετικό (στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ), αλλά έμαθα πως πρέπει το “Auto Hold” να είναι απενεργοποιημένο και τότε δεν έχει καθυστέρηση. Βέβαια καταλήγεις να οδηγείς περισσότερο με το φρένο, κάτι που μας φέρνει στο επόμενο αρνητικό...
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο. Μετά από πολύωρη οδήγηση καταντά κουραστικό.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείται στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείται στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του ATARI τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!! Το αυτονόητο δηλαδή απουσιάζει.
-
Όταν ξεκινάω, το αμάξι με καλωσορίζει με πολλά μπεεεπ μπεεεπ και ξανά μπεεεπ. Δεν έμαθαν από τον ανταγωνισμό που παίζουν μουσικούλα ή απλά τίποτα; Αλλά ο VW Hιτλερ αποφάσισε ότι το αμάξι θα κάνει μπεεεπ στο ξεκίνημα, ότι νά‘ναι.
-
Το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι όσο μικρό είναι και του fiat 500 !!!
-
Όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο με αναμένο τον κινητήρα, τότε το αυτοκίνητο παραπονιέται κάθε λίγο και λιγάκι με μπεεεεεπ, γιατί ο VW Hιτλερ αποφάσισε πως αυτό στην Γερμανία απαγορεύεται, άρα θα το φάμε στην μάπα και εμείς.
-
Κατά την διάρκεια εκδρομής, η γυναίκα μου προσπαθεί να βάλει διεύθυνση στο navi και όλη η οθόνη μπλοκάρει με μήνυμα να κοιτάμε τον δρόμο!!! Χωρίς εγώ να κοιτάω το navi, μόνο τον δρόμο. Καταλαβαίνω πως είναι σωστό να μην θέλουν τον οδηγό να βάζει διεύθυνση εν κινήση, αλλά ο VW Hιτλερ θέλει και τον συνοδηγό να βλέπει τον δρόμο.
-
Τα εισερχόμενα SMS δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση, ούτε ήχο ούτε μήνυμα στην οθόνη.
-
Με φοβίζει η κατανάλωση του λαδιού. Σε 3000 χλμ κατέβηκε 2 μπάρες.
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
- Ενημέρωση για ανεφοδιασμό στα 120 χλμ και όχι στα 50 χλμ.
- Αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες, χωράνε μπουκάλια του λίτρου!
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
-
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το αμάξι αυτή τη στιγμή είναι κορυφή στη κατηγορία του. Κλάψτε μέχρι να στεγνώσει το δάκρυ σας.
Καλά κόψε κάτι...είναι δλδ καλύτερο από την Χ1 που για να πάρεις τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση της στο τιγκουαν θα κοστίσει παραπάνω το δεύτερο και θα έχει πάντα τον ανεπαρκή ως ψοφιο κινητήρα τον 1.5 ?
Εκτός αν πούμε ότι δεν είναι στην ίδια κατηγορία με την Χ1 ...
Και την Χ1 να αφήσεις στην άκρη.
Είναι καλύτερο από τα κορεατικά;
Ούτε από τα τελευταία κινέζικα c suv που βγήκαν δεν ξεχωρίζει... -
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το αμάξι αυτή τη στιγμή είναι κορυφή στη κατηγορία του. Κλάψτε μέχρι να στεγνώσει το δάκρυ σας.
Καλά κόψε κάτι...είναι δλδ καλύτερο από την Χ1 που για να πάρεις τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση της στο τιγκουαν θα κοστίσει παραπάνω το δεύτερο και θα έχει πάντα τον ανεπαρκή ως ψοφιο κινητήρα τον 1.5 ?
Εκτός αν πούμε ότι δεν είναι στην ίδια κατηγορία με την Χ1 ...
Και την Χ1 να αφήσεις στην άκρη.
Είναι καλύτερο από τα κορεατικά;
Ούτε από τα τελευταία κινέζικα c suv που βγήκαν δεν ξεχωρίζει...Γιατί, από το 3008 είναι καλύτερο;

-
@katafractos17 said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Το αμάξι αυτή τη στιγμή είναι κορυφή στη κατηγορία του. Κλάψτε μέχρι να στεγνώσει το δάκρυ σας.
Καλά κόψε κάτι...είναι δλδ καλύτερο από την Χ1 που για να πάρεις τον εξοπλισμό που έχει η βασική έκδοση της στο τιγκουαν θα κοστίσει παραπάνω το δεύτερο και θα έχει πάντα τον ανεπαρκή ως ψοφιο κινητήρα τον 1.5 ?
Εκτός αν πούμε ότι δεν είναι στην ίδια κατηγορία με την Χ1 ...
Και την Χ1 να αφήσεις στην άκρη.
Είναι καλύτερο από τα κορεατικά;
Ούτε από τα τελευταία κινέζικα c suv που βγήκαν δεν ξεχωρίζει...Γιατί, από το 3008 είναι καλύτερο;

Αυτό θα πάει πολύ καλά

VW Tiguan 2024