Το Nissan juke στην έκδοση full hybrid με τα 145 άλογα αυτόματο Ισως το πιο value for money αυτοκινητο αυτή τη στιγμή.. Ξεκινάει από 24.900 με καλό εξοπλισμό μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα έχει.. Κοστίζει δηλαδή όσο ένα Yaris Cross αλλά έχει περισσότερα άλογα, καλύτερες επιδόσεις, πιο καλό εξοπλισμό , καλύτερη ποιότητα και σχεδόν ίδια κατανάλωση… Και εμφανισιακά προσωπικά το θεωρώ πολύ ομορφοτερο και μέσα και εξω από ένα Yaris cross το οποίο ειδικά στις δύο πρωτες βασικές φτωχές εκδόσεις που δεν έχουν ούτε led φώτα δείχνει χάλια…
Best posts made by giocitroen91
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τώρα τελευταία στη Λάρισα βλέπω πολλά C4 facelift… δύο από αυτά τα βλέπω συνέχεια αφού παρκάρουν στη γειτονιά μου και εκεί γύρω.. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο και έχει και κάπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος… από την gla ας πούμε που είναι υποτίθεται suv έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος .. Τώρα τελευταία που το δίνουν με 23.000 ευρώ το hybrid 145 αυτόματο και με ικανοποιητικό εξοπλισμό δεν έχει αντίπαλο σε αυτά τα λεφτά … Όμορφο, ποιοτικό, άνετο και με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος τόσο όσο… και από τη βασική έκδοση Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions και ωραία καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και κάποιες δερμάτινες λεπτομέρειες
-
RE: VW Polo 2017posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@ad276 said in Νέο VW Polo:
@giocitroen91 said in Νέο VW Polo:
Με 17.750 που ξεκινά η βασική έκδοση του Polo με τα 80 άλογα παίρνεις Toyota yaris cross, kona 120 ps, citroen c4 c cross, C3 aircross 110 ps, yaris αυτόματο υβριδικό, i20 120ps αυτόματο και με ήπιο υβριδικο σύστημα, Citroën C3 1,2 110 ps με αυτόματο κιβώτιο στην 3η σε σειρά πλούσια έκδοση shine με 17,700 και με 1000ευρω κάτω δηλαδή με μόλις 16,750 παίρνεις C3 diesel 100ps.. Απορω ποιος θα δώσει 17,750 για Polo με 80 άλογα στη βασική έκδοση η 19,250 για polo με 95 ps και 5αρι κιβωτιο.. Ακόμα και 2000 ευρώ έκπτωση να κάνει η Vw που δεν νομίζω πάλι πανάκριβο θα είναι..
Καλα ρε φιλε μου συγκρίνεις το κονα και το Γιαρις Κρος με το Πολο... Εκτος τόπου και χρόνου...
Θέλω να τονίσω το γεγονός ότι όσο κοστίζει το Polo με τα 80 άλογα, τόσο κοστίζουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, suv και με περισσότερα άλογα.. Αν συγκρίνουμε το Polo με τα αμάξια της κατηγορίας του, τα περισσότερα είναι φθηνότερα κατά 4.000 ευρώ εκτός από κάποιες εξαιρέσεις όπως το 208.. Αλλα μέχρι και το 208 τώρα το λες και value for money σε σχέση με το polo.. Με 17500 παίρνεις το 208 στην 3η σε σειρά έκδοση active plus με 100 άλογα, ενώ η βασική του Polo με τα 80 άλογα έχει 17,750 όσο περίπου η diesel έκδοση του 208 με τα 100 άλογα.. Και αν βάλουμε στην εξίσωση και την 2η εγγύηση της Vw και την αναξιοπιστια της μάρκας που πραγματικά όσοι έχουν πάρει Vw στο περιβάλλον μου είναι συνέχεια στο συνεργείο με σοβαρά θέματα... Και αν αρχίσω και τα αναφέρω θα γράφω 5 μέρες.. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα το polo έχει χαμηλές πωλήσεις και είναι στην 8η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.. Τώρα που ανέβασε και τις τιμές στα ύψη απορώ ποιος θα πάει να το αγοράσει
-
RE: Toyota Yaris Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για τα λεφτά του μια χαρά είναι τα υλικά στο εσωτερικό του.. Τι να πούμε δηλαδή για το Vw t cross που έχει ακόμα πιο φθηνιαρικα πλαστικά και είναι και 3,000 ευρώ ακριβότερο.. Το Yaris cross ξεκινάει από 17.450 βενζίνη 125 άλογα και το vw t cross από 20.550 με 95 άλογα και 5αρι χειροκίνητο κιβώτιο.. Με τα χρήματα που ξεκινάει η βασική του Vw με τα 95 άλογα παίρνεις το αυτόματο υβριδικό yaris cross. Αύξηση 3.000 ευρώ το t cross μέσα σε 2 χρόνια... Ποιος θα το περίμενε τα τελευταία χρόνια τα Toyota να είναι από τα φθηνότερα της κατηγορίας.. Κάποτε ήταν από τα ακριβότερα.. Το Yaris cross παίρνει άριστα στον τομέα value for money
-
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το προηγουμενο ειχε πολυ καλο πατημα, καλο τιμονι, σπορτιφ κιβωτιο αλλα σε ολα τα αλλα ηταν κατω του μετριου.Σκληρα πλαστικα αλλα και μετρια συναρμογη οτι και αν πιεζες ετριζε και σε λακουβες ακουγες παντα τριγμους απο τα πλαστικα, 4 αεροσακοι, χαλια χωροι, δεν ειχε πισω ηλεκτρικα παραθυρα τουλαχιστον πριν το φειςλιφτ του, μετριοτατη ηχομονωση, ταμπουρα στα πισω φρενα.
Βασικα ηταν απογοητευση για τα χρηματα που ζητουσε.Απορω που ηταν και δευτερο σε πωλησεις στην ευρωπη.
Το νεο φαινεται ομως επιτελους καλο.
Το πορτπαγκαζ απλα τεραστιο στα 391 λιτρα!!!
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω είχε και τώρα και πριν το facelift.. Μάλλον το μπερδεύεις με το micra που δεν έχει η το Corsa.. Μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό πριν το facelift είχε από την δεύτερη εξοπλιστικη έκδοση και μετά.. Μετά το FL έχει από τη βασική έκδοση μαλακά πλαστικά.. Το Polo ας πούμε δεν έχει στη βασική έκδοση.. Τα περισσότερα της κατηγορίας δεν έχουν μαλακά πλαστικά.. Ελάχιστα έχουν και μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό.. Άρα δεν ισχύει που λες ότι το clio έχει σκληρά πλαστικά.. Εγώ πάλι δεν απορώ που είναι δεύτερο σε πωλήσεις το πανέμορφο clio και μάλιστα στην κατηγορία του πρώτο και με διαφορά και χωρίς την ενίσχυση σε πωλήσεις από την Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο που είναι οι μεγαλύτερες σε πληθυσμό.. Για το golf να απορεις που είναι πρώτο σε πωλήσεις με τόσα σκάνδαλα και βλάβες, με σχεδίαση 15 χρόνια πισω και πανάκριβο.. Αλλά οι μισές και άνω πωλήσεις του είναι από Γερμανούς... Αν θεωρείς μέτρια την ηχομονωση και τα πλαστικά του Clio τότε κάτι Suzuki Swift κλπ τα θεωρείς χάλια σε αυτόν τον τομεα να φανταστώ ?
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον




:Έτσι και εγώ, βρίζω τη Stellantis αλλά το μικρό το c3 με τραβάει. Να το είχαν και πιο φθηνό...
Μια χαρά φθηνό είναι το C3 σε σχέση με τα υπόλοιπα.. Από τα πιο value for money αυτή τη στιγμή! ξεκινάει η βασική του με τα 100 άλογα όσο τα μικρότερης κατηγορίας i 10 και picanto τα οποια είναι με 65 άλογα και το aygo x με 70…. Η όσο το panda … Ναι έχει ελλείψεις στη βασική έκδοση αλλά δεν χρεώνει πολύ τις επόμενες εκδόσεις… Τουλάχιστον όμως έχει από τη βασική τα βασικά συστήματα ασφαλείας … όχι σαν το ignis που δεν έχει στη βασική κανένα σύστημα ασφαλειας ούτε αυτόματο φρενάρισμα, ούτε οθόνη και ξεκινάει με την ίδια τιμή με το C3 και έχει και 8 χρόνια στην αγορα… Και έχει και 19,7 απόσταση από το έδαφος το c3 και πάλι βγαίνει πολύ φθηνότερο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του Yaris polo,208,i20 κλπ τα οποια αν είχαν και τέτοια απόσταση από το έδαφος θα ήταν +2000 € ακριβότερα από ότι είναι τώρα …
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@vagkirk δεν είναι 130 άλογα στο υβριδικό C4.. καλά κάνει η Citroen και το υπολογίζει ως 145… είναι : 136 ίππους, συνδυασμένος με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, για συνολική απόδοση 145 ίππων … Και οι άλλες εταιρείες ετσι τα υπολογίζουν… για παράδειγμα η mild hybrid σειρά 1 με τα 170 είναι 156 hp από τον βενζινοκινητήρα + 20 hp από την ηλεκτρογεννήτρια και προκύπτει συνολική συνδυαστική ισχύ 170… Και πραγματικά οι επιδόσεις του C4 hybrid είναι πάρα πολύ καλές .. το autotriti βλέπω έχει μετρήσει για το C4 hybrid 145: 0-100: 8,4… 60-100: 4,4 και 80-120: 5,5… στο t roc με τα 150 αυτόματο μέτρησε: 0-100: 8,6 .. 60-100: 4,6 και 80-120: 5,7…. Δηλαδή τα έβγαλε παρόμοια στις μετρήσεις και μάλιστα ελαφρώς καλύτερες μετρήσεις στο C4… και φυσικά καλύτερη κατανάλωση το C4 ειδικά μέσα στην πόλη… Και πολλά χιλιάρικα πιο κάτω από το t roc και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα το C4 από το t roc σύμφωνα με τις μετρήσεις
-
RE: VW Polo 2017posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Με 17.750 που ξεκινά η βασική έκδοση του Polo με τα 80 άλογα παίρνεις Toyota yaris cross, kona 120 ps, citroen c4 c cross, C3 aircross 110 ps, yaris αυτόματο υβριδικό, i20 120ps αυτόματο και με ήπιο υβριδικο σύστημα, Citroën C3 1,2 110 ps με αυτόματο κιβώτιο στην 3η σε σειρά πλούσια έκδοση shine με 17,700 και με 1000ευρω κάτω δηλαδή με μόλις 16,750 παίρνεις C3 diesel 100ps.. Απορω ποιος θα δώσει 17,750 για Polo με 80 άλογα στη βασική έκδοση η 19,250 για polo με 95 ps και 5αρι κιβωτιο.. Ακόμα και 2000 ευρώ έκπτωση να κάνει η Vw που δεν νομίζω πάλι πανάκριβο θα είναι..
-
RE: Peugeot 208posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@fanis75 said in Peugeot 208:
@dublin said in Peugeot 208:
Χαχα! Yaris!! Καλό!!
Δεν θες πάνω από 10 λεπτά τεστ drive για να καταλάβεις ότι το Peugeot (και άλλα Ευρωπαϊκά βέβαια) είναι πολύ ανώτερα σαν αυτοκίνητα.
Eαν το καταλάβει αυτό κάποιος από το Test Drive, μάλλον δεν έχει ιδέα από αυτοκίνηση και οδήγηση αλλά μόνο από γκάτζετς και εντυπωσιασμό. Το 208 υστερεί σε όλα συγκριτικά με το Γιάρις...σε όλα όμως!
Εγώ βλέπω οτι οι συγκριτικές Ελληνικές δοκιμές βγάζουν νικητή το 208:
https://www.newsauto.gr/test-drive/sigkritiki-dokimi-toyota-yaris-1-5-vs-peugeot-208-1-2/
Στην ερώτηση αν το δεύτερο σε πωλήσεις μικρό μοντέλο είναι καλύτερο από το πρώτο, η απάντηση είναι: «Ναι». Το Peugeot 208 είναι καλύτερο από το Toyota Yaris. Με το 208 η Peugeot ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία.https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-toyota-yaris-1-5-hybrid-peugeot-208-1-2/
Επιλογή μας το «208», που δίνει συνολικά το κάτι παραπάνω, υπερτερώντας του ανταγωνιστή του, αφού επιμένουμε να μιλάμε ξεκάθαρα με οδηγοκεντρικά κριτήριαhttps://www.autoagora.gr/news/data/best-buy-sygkritika-test/Peugeot-208-VS-Toyota-Yaris-Poio-mikro-kerdizei_234691.asp
Συμπέρασμα: Κερδίζει στα σημεία το Peugeot 208 -
RE: Peugeot 208posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@antonakis said in Peugeot 208:
Και για να το κάνω ακόμα πιο ενδιαφέρον ... Από τα 200.000 208 που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το '22 , τα 88.000 ήταν στην αγορά της Γαλλίας.
1ο στη Γερμανία το Golf, 2o το Tiguan
1o στην Ιταλία το panda, 2o το Ypsilon (τι πίνουν οι γείτονες)Αν σου κάνει εντυπωση που από τα 206.816 peugeot 208 τα 88.812 ειναι στη Γαλλία τότε τι έχεις να πεις για τα γερμανικα μοντέλα όπως το golf που απο τις 177.203 πωλήσεις οι 84.282 έγιναν στην Γερμανιά... Η για τα ιταλικα όπως το Panda που από τις 124.952 πωλήσεις του, οι 105.384 έγιναν στην Ιταλία ..
Latest posts made by giocitroen91
-
RE: VW Tiguan 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tiguanos Στο βίντεο που έβαλες με την έρευνα του what car με τα πιο αναξιόπιστα μοντέλα, βρήκα στη σελίδα τους την αντίστοιχη έρευνα που αναφέρει και για την αξιοπιστία από τις μάρκες.. Και η πιο αναξιόπιστη σύμφωνα με αυτή την έρευνα είναι η Mg:
1 Honda 96.6%
2 Mini 96.4%
3 Suzuki 95.7%
4 Toyota 95.2%
5 Vauxhall 95.1%
6 BMW 94.6%
7 Tesla 94.5%
8 Kia 94.4%
9 Lexus 94.2%
10 Citroën 93.9%
=11 Peugeot 93.6%
=11 Dacia 93.6%
13 Cupra 93.4%
14 Hyundai 93.1%
15 Mazda 93.0%
16 Skoda 92.9%
17 Alfa Romeo 92.2%
18 Seat 92.0%
19 Porsche 91.1%
20 Renault 91.0%
21 Volvo 90.9%
=22 Mercedes 90.6%
=22 Audi 90.6%
=24 Ford 90.5%
=24 Volkswagen 90.5%
26 Land Rover 90.4%
27 Jaguar 90.2%
28 Fiat 90.1%
29 Nissan 89.9%
30 MG 88.9%https://www.whatcar.com/news/reliability-survey-most-reliable-cars-brands/n26159
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Ποιος τρελός θα δώσει 30-36Κ για το C5 aircross με το μουφα υβριδικό, τα 145 άλογα και τα 2+3 χρόνια εγγύηση, όταν μπορεί να αγοράσει με 35Κ αυτό το FULL Hybrid, με 239 άλογα και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση;;





posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
50Κ ευρώ για Πεζό! Που τα φτάσανε...
Μια χαρά τιμή έχει! ηλεκτρικό τετρακίνητο με 325 άλογα και από εξοπλισμό έχει τα πάντα!! Εδώ φτάσαμε να κάνει 45 χιλιάρικα η mild hybrid Mercedes gla με τα 136 άλογα και άδεια από εξοπλισμό


Το Peugeot σε πείραξε;;;Δεν είναι ούτε ήταν ποτέ συγκρίσιμα τα πεζό με τα merc. Με τα κινέζικα ηλεκτρικά όμως θα συγκριθούν αναπόφευκτα.
Η gla με το 3008 μια χαρά συγκρίσιμα είναι και μάλιστα το 3008 είναι ανώτερο από την gla σε όλους τους τομείς: Έχει καλύτερους χώρους σαν να είναι μια κατηγορία τουλάχιστον πάνω, καλύτερο εξοπλισμό, είναι πολύ φθηνότερο σε τιμή, έχει καλύτερη ηχομόνωση, πολύ μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, πιο άνετο, πιο σύγχρονο (η gla έχει 6 χρόνια στην αγορά και φαίνεται λες και έχει 15), ποιοτικά στο εσωτερικό στο ίδιο επίπεδο αν και το εσωτερικό του 3008 δείχνει πιο premium… Αν θεωρείς δηλαδή λογικό ότι μια gla η οποία έχει και κινητήρα Renault μπορεί να ξεκινάει από 45k στην έκδοση με τα 136 άλογα και άδεια από εξοπλισμό… ενώ το Peugeot ηλεκτρικό τετρακίνητο 325 άλογα και τα πάντα όλα από εξοπλισμό δεν μπορεί να έχει 50κ τότε τι να πω…. Δεν έχει νόημα η κουβέντα… εγώ πάντως και 30κ να μου την δίνανε την gla δεν θα την έπαιρνα γιατί και πάλι θα τα θεωρούσα πολλά για αυτά που προσφέρει η gla που παίζει να είναι το χειρότερο suv που έχει βγει ποτέ… βασικά η Mercedes το παρουσιάζει ως suv.. γιατί με 14,3 εκατοστά απόσταση από το έδαφος δεν θα έπρεπε καν να συγκρίνουμε την gla με τα υπόλοιπα suv…
-
RE: Peugeot 3008 (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
50Κ ευρώ για Πεζό! Που τα φτάσανε...
Μια χαρά τιμή έχει! ηλεκτρικό τετρακίνητο με 325 άλογα και από εξοπλισμό έχει τα πάντα!! Εδώ φτάσαμε να κάνει 45 χιλιάρικα η mild hybrid Mercedes gla με τα 136 άλογα και άδεια από εξοπλισμό


Το Peugeot σε πείραξε;;; -
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@vagkirk δεν είναι 130 άλογα στο υβριδικό C4.. καλά κάνει η Citroen και το υπολογίζει ως 145… είναι : 136 ίππους, συνδυασμένος με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, για συνολική απόδοση 145 ίππων … Και οι άλλες εταιρείες ετσι τα υπολογίζουν… για παράδειγμα η mild hybrid σειρά 1 με τα 170 είναι 156 hp από τον βενζινοκινητήρα + 20 hp από την ηλεκτρογεννήτρια και προκύπτει συνολική συνδυαστική ισχύ 170… Και πραγματικά οι επιδόσεις του C4 hybrid είναι πάρα πολύ καλές .. το autotriti βλέπω έχει μετρήσει για το C4 hybrid 145: 0-100: 8,4… 60-100: 4,4 και 80-120: 5,5… στο t roc με τα 150 αυτόματο μέτρησε: 0-100: 8,6 .. 60-100: 4,6 και 80-120: 5,7…. Δηλαδή τα έβγαλε παρόμοια στις μετρήσεις και μάλιστα ελαφρώς καλύτερες μετρήσεις στο C4… και φυσικά καλύτερη κατανάλωση το C4 ειδικά μέσα στην πόλη… Και πολλά χιλιάρικα πιο κάτω από το t roc και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα το C4 από το t roc σύμφωνα με τις μετρήσεις
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Όντως το έχω προσέξει και εγώ ότι το Tesla y έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος … Απορώ πως το κατατάσσει η Tesla ως suv… marketing…. Δείτε πόσο παραπάνω χρεώνει η Mercedes την gla σε σχέση με την a class επειδή υποτίθεται ότι η gla είναι SUV ενώ στην ουσία έχει απόσταση από το έδαφος 14,3… 14 έχει και το 308… μήπως να το πούμε και αυτό SUV??
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ναι κάπως έτσι savas89 οπως το 408 σε μικρότερο μεγεθος… Αν και η Citroen δεν το κατατάσσει ούτε ως SUV ούτε ως crossover νομίζω.. το βάζει στην ίδια κατηγορία με τα 308, golf . Astra, i30 κλπ, παρόλο που έχει απόσταση από το έδαφος 15,6… 14,3 έχει η gla .. 15,4 το Chr.. 16 το t roc και το Corolla cross… οπότε αν όλα αυτά ειναι SUV τότε είναι και το C4 SUV με τη διαφορά ότι η Citroen δεν στο χρεώνει στην τιμή ως SUV… 19,7 έχει το απλό C3 που ούτε αυτό το κατατάσσει και το χρεώνει ως SUV και ας είναι ψηλότερο από τα περισσότερα SUV… και όντως και στο δρόμο που το βλέπω συνέχεια είναι ψηλότερο και με μεγαλύτερη απόσταση απο το εδαφοσ από κάτι άλλα υποτιθέμενα SUV….
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τώρα τελευταία στη Λάρισα βλέπω πολλά C4 facelift… δύο από αυτά τα βλέπω συνέχεια αφού παρκάρουν στη γειτονιά μου και εκεί γύρω.. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο και έχει και κάπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος… από την gla ας πούμε που είναι υποτίθεται suv έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος .. Τώρα τελευταία που το δίνουν με 23.000 ευρώ το hybrid 145 αυτόματο και με ικανοποιητικό εξοπλισμό δεν έχει αντίπαλο σε αυτά τα λεφτά … Όμορφο, ποιοτικό, άνετο και με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος τόσο όσο… και από τη βασική έκδοση Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions και ωραία καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και κάποιες δερμάτινες λεπτομέρειες
-
RE: Σύγκριση αυτοκινήτωνposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dg79 said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Στα ίδια λεφτά, ποιο ηλεκτρικό: BYD Dolphin ή Citroen e-C3 Aircross
Αστεία σύγκριση. Έδωσε φιλοδώρημα η citroen, αλλά δε σώζεται η κατάσταση.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως κατάφεραν οι Γάλλοι να έχουν ένα πιο ελαφρύ κατα 150+κιλά, με λιγότερα άλογα και παρόλαυτα να έχουν τόσο χάλια κατανάλωση.
Μέση δοκιμής 17,3 (byd) 18,3 (citroen)Συνήθως τα suv έχουν πιο αυξημένη κατανάλωση λόγω χειρότερης αεροδυναμικής … Στην πόλη όμως βγαίνει σύμφωνα με το συγκριτικό ότι το Citroen είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση… Σε μεγάλες ταχύτητες όμως λογικό να καίει περισσότερο αφού όσο ανεβαίνει η ταχύτητα, αυξάνεται και η αντίσταση του αέρα και ανεβαίνει περισσότερο η κατανάλωση ..
-
RE: Peugeot 3008 (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@savas89 said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ πάντως βλέπω αρκετά πλέον.
Κι εγώ καθημερινά ένα


https://forum.4troxoi.gr/topic/101165/peugeot-3008-2024/741?_=1760284055616Κι εδώ Λάρισα ,μετά το χαμό με 2008 εντοπίζω και 3008 πλέον με τον αμφιλεγόμενο ποπό που εμένα όμως μου θυμίζει premiumila . Άσε που ένας κάτοχος προχτές μου είπε ότι κινείται και αρκετά ηλεκτρικά σε κάποιες περιπτώσεις

Ναι ισχύει και εγώ που μένω Λάρισα το βλέπω πολύ συχνά το νέο 3008 και σε όλα τα χρώματα! Η αλήθεια είναι ότι δεν περνάει και απαρατήρητο! Είναι πολύ ογκώδης και τούμπανο και φαίνεται οπτικά για αμάξι ακριβότερο από όσο κοστίζει .. Γενικά αυτή η πόλη έχει γεμίσει με τα suv της Peugeot! Τα 2008 και τα 3008 2ης γενιάς αλλά και 3ης πλέον τα βλέπω περισσότερο από κάθε άλλο SUV .. και τις περισσότερες φορές τα νέα 2008 και 3008 είναι αθόρυβα όταν κινούνται που σημαίνει ότι σε πολλά σημεία κινούνται ηλεκτρικά ..