Το Nissan juke στην έκδοση full hybrid με τα 145 άλογα αυτόματο Ισως το πιο value for money αυτοκινητο αυτή τη στιγμή.. Ξεκινάει από 24.900 με καλό εξοπλισμό μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα έχει.. Κοστίζει δηλαδή όσο ένα Yaris Cross αλλά έχει περισσότερα άλογα, καλύτερες επιδόσεις, πιο καλό εξοπλισμό , καλύτερη ποιότητα και σχεδόν ίδια κατανάλωση… Και εμφανισιακά προσωπικά το θεωρώ πολύ ομορφοτερο και μέσα και εξω από ένα Yaris cross το οποίο ειδικά στις δύο πρωτες βασικές φτωχές εκδόσεις που δεν έχουν ούτε led φώτα δείχνει χάλια…
Best posts made by giocitroen91
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
-
RE: Νέο VW Polo
@ad276 said in Νέο VW Polo:
@giocitroen91 said in Νέο VW Polo:
Με 17.750 που ξεκινά η βασική έκδοση του Polo με τα 80 άλογα παίρνεις Toyota yaris cross, kona 120 ps, citroen c4 c cross, C3 aircross 110 ps, yaris αυτόματο υβριδικό, i20 120ps αυτόματο και με ήπιο υβριδικο σύστημα, Citroën C3 1,2 110 ps με αυτόματο κιβώτιο στην 3η σε σειρά πλούσια έκδοση shine με 17,700 και με 1000ευρω κάτω δηλαδή με μόλις 16,750 παίρνεις C3 diesel 100ps.. Απορω ποιος θα δώσει 17,750 για Polo με 80 άλογα στη βασική έκδοση η 19,250 για polo με 95 ps και 5αρι κιβωτιο.. Ακόμα και 2000 ευρώ έκπτωση να κάνει η Vw που δεν νομίζω πάλι πανάκριβο θα είναι..
Καλα ρε φιλε μου συγκρίνεις το κονα και το Γιαρις Κρος με το Πολο... Εκτος τόπου και χρόνου...
Θέλω να τονίσω το γεγονός ότι όσο κοστίζει το Polo με τα 80 άλογα, τόσο κοστίζουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, suv και με περισσότερα άλογα.. Αν συγκρίνουμε το Polo με τα αμάξια της κατηγορίας του, τα περισσότερα είναι φθηνότερα κατά 4.000 ευρώ εκτός από κάποιες εξαιρέσεις όπως το 208.. Αλλα μέχρι και το 208 τώρα το λες και value for money σε σχέση με το polo.. Με 17500 παίρνεις το 208 στην 3η σε σειρά έκδοση active plus με 100 άλογα, ενώ η βασική του Polo με τα 80 άλογα έχει 17,750 όσο περίπου η diesel έκδοση του 208 με τα 100 άλογα.. Και αν βάλουμε στην εξίσωση και την 2η εγγύηση της Vw και την αναξιοπιστια της μάρκας που πραγματικά όσοι έχουν πάρει Vw στο περιβάλλον μου είναι συνέχεια στο συνεργείο με σοβαρά θέματα... Και αν αρχίσω και τα αναφέρω θα γράφω 5 μέρες.. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα το polo έχει χαμηλές πωλήσεις και είναι στην 8η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.. Τώρα που ανέβασε και τις τιμές στα ύψη απορώ ποιος θα πάει να το αγοράσει
-
RE: Toyota Yaris Cross
Για τα λεφτά του μια χαρά είναι τα υλικά στο εσωτερικό του.. Τι να πούμε δηλαδή για το Vw t cross που έχει ακόμα πιο φθηνιαρικα πλαστικά και είναι και 3,000 ευρώ ακριβότερο.. Το Yaris cross ξεκινάει από 17.450 βενζίνη 125 άλογα και το vw t cross από 20.550 με 95 άλογα και 5αρι χειροκίνητο κιβώτιο.. Με τα χρήματα που ξεκινάει η βασική του Vw με τα 95 άλογα παίρνεις το αυτόματο υβριδικό yaris cross. Αύξηση 3.000 ευρώ το t cross μέσα σε 2 χρόνια... Ποιος θα το περίμενε τα τελευταία χρόνια τα Toyota να είναι από τα φθηνότερα της κατηγορίας.. Κάποτε ήταν από τα ακριβότερα.. Το Yaris cross παίρνει άριστα στον τομέα value for money
-
RE: Renault Clio V
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το προηγουμενο ειχε πολυ καλο πατημα, καλο τιμονι, σπορτιφ κιβωτιο αλλα σε ολα τα αλλα ηταν κατω του μετριου.Σκληρα πλαστικα αλλα και μετρια συναρμογη οτι και αν πιεζες ετριζε και σε λακουβες ακουγες παντα τριγμους απο τα πλαστικα, 4 αεροσακοι, χαλια χωροι, δεν ειχε πισω ηλεκτρικα παραθυρα τουλαχιστον πριν το φειςλιφτ του, μετριοτατη ηχομονωση, ταμπουρα στα πισω φρενα.
Βασικα ηταν απογοητευση για τα χρηματα που ζητουσε.Απορω που ηταν και δευτερο σε πωλησεις στην ευρωπη.
Το νεο φαινεται ομως επιτελους καλο.
Το πορτπαγκαζ απλα τεραστιο στα 391 λιτρα!!!
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω είχε και τώρα και πριν το facelift.. Μάλλον το μπερδεύεις με το micra που δεν έχει η το Corsa.. Μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό πριν το facelift είχε από την δεύτερη εξοπλιστικη έκδοση και μετά.. Μετά το FL έχει από τη βασική έκδοση μαλακά πλαστικά.. Το Polo ας πούμε δεν έχει στη βασική έκδοση.. Τα περισσότερα της κατηγορίας δεν έχουν μαλακά πλαστικά.. Ελάχιστα έχουν και μόνο στο πάνω μέρος του ταμπλό.. Άρα δεν ισχύει που λες ότι το clio έχει σκληρά πλαστικά.. Εγώ πάλι δεν απορώ που είναι δεύτερο σε πωλήσεις το πανέμορφο clio και μάλιστα στην κατηγορία του πρώτο και με διαφορά και χωρίς την ενίσχυση σε πωλήσεις από την Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο που είναι οι μεγαλύτερες σε πληθυσμό.. Για το golf να απορεις που είναι πρώτο σε πωλήσεις με τόσα σκάνδαλα και βλάβες, με σχεδίαση 15 χρόνια πισω και πανάκριβο.. Αλλά οι μισές και άνω πωλήσεις του είναι από Γερμανούς... Αν θεωρείς μέτρια την ηχομονωση και τα πλαστικά του Clio τότε κάτι Suzuki Swift κλπ τα θεωρείς χάλια σε αυτόν τον τομεα να φανταστώ ?
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Έτσι και εγώ, βρίζω τη Stellantis αλλά το μικρό το c3 με τραβάει. Να το είχαν και πιο φθηνό...
Μια χαρά φθηνό είναι το C3 σε σχέση με τα υπόλοιπα.. Από τα πιο value for money αυτή τη στιγμή! ξεκινάει η βασική του με τα 100 άλογα όσο τα μικρότερης κατηγορίας i 10 και picanto τα οποια είναι με 65 άλογα και το aygo x με 70…. Η όσο το panda … Ναι έχει ελλείψεις στη βασική έκδοση αλλά δεν χρεώνει πολύ τις επόμενες εκδόσεις… Τουλάχιστον όμως έχει από τη βασική τα βασικά συστήματα ασφαλείας … όχι σαν το ignis που δεν έχει στη βασική κανένα σύστημα ασφαλειας ούτε αυτόματο φρενάρισμα, ούτε οθόνη και ξεκινάει με την ίδια τιμή με το C3 και έχει και 8 χρόνια στην αγορα… Και έχει και 19,7 απόσταση από το έδαφος το c3 και πάλι βγαίνει πολύ φθηνότερο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του Yaris polo,208,i20 κλπ τα οποια αν είχαν και τέτοια απόσταση από το έδαφος θα ήταν +2000 € ακριβότερα από ότι είναι τώρα …
-
RE: Νέο VW Polo
Με 17.750 που ξεκινά η βασική έκδοση του Polo με τα 80 άλογα παίρνεις Toyota yaris cross, kona 120 ps, citroen c4 c cross, C3 aircross 110 ps, yaris αυτόματο υβριδικό, i20 120ps αυτόματο και με ήπιο υβριδικο σύστημα, Citroën C3 1,2 110 ps με αυτόματο κιβώτιο στην 3η σε σειρά πλούσια έκδοση shine με 17,700 και με 1000ευρω κάτω δηλαδή με μόλις 16,750 παίρνεις C3 diesel 100ps.. Απορω ποιος θα δώσει 17,750 για Polo με 80 άλογα στη βασική έκδοση η 19,250 για polo με 95 ps και 5αρι κιβωτιο.. Ακόμα και 2000 ευρώ έκπτωση να κάνει η Vw που δεν νομίζω πάλι πανάκριβο θα είναι..
-
RE: Peugeot 208
@fanis75 said in Peugeot 208:
@dublin said in Peugeot 208:
Χαχα! Yaris!! Καλό!!
Δεν θες πάνω από 10 λεπτά τεστ drive για να καταλάβεις ότι το Peugeot (και άλλα Ευρωπαϊκά βέβαια) είναι πολύ ανώτερα σαν αυτοκίνητα.
Eαν το καταλάβει αυτό κάποιος από το Test Drive, μάλλον δεν έχει ιδέα από αυτοκίνηση και οδήγηση αλλά μόνο από γκάτζετς και εντυπωσιασμό. Το 208 υστερεί σε όλα συγκριτικά με το Γιάρις...σε όλα όμως!
Εγώ βλέπω οτι οι συγκριτικές Ελληνικές δοκιμές βγάζουν νικητή το 208:
https://www.newsauto.gr/test-drive/sigkritiki-dokimi-toyota-yaris-1-5-vs-peugeot-208-1-2/
Στην ερώτηση αν το δεύτερο σε πωλήσεις μικρό μοντέλο είναι καλύτερο από το πρώτο, η απάντηση είναι: «Ναι». Το Peugeot 208 είναι καλύτερο από το Toyota Yaris. Με το 208 η Peugeot ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία.https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-toyota-yaris-1-5-hybrid-peugeot-208-1-2/
Επιλογή μας το «208», που δίνει συνολικά το κάτι παραπάνω, υπερτερώντας του ανταγωνιστή του, αφού επιμένουμε να μιλάμε ξεκάθαρα με οδηγοκεντρικά κριτήριαhttps://www.autoagora.gr/news/data/best-buy-sygkritika-test/Peugeot-208-VS-Toyota-Yaris-Poio-mikro-kerdizei_234691.asp
Συμπέρασμα: Κερδίζει στα σημεία το Peugeot 208 -
RE: Peugeot 208
@antonakis said in Peugeot 208:
Και για να το κάνω ακόμα πιο ενδιαφέρον ... Από τα 200.000 208 που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το '22 , τα 88.000 ήταν στην αγορά της Γαλλίας.
1ο στη Γερμανία το Golf, 2o το Tiguan
1o στην Ιταλία το panda, 2o το Ypsilon (τι πίνουν οι γείτονες)Αν σου κάνει εντυπωση που από τα 206.816 peugeot 208 τα 88.812 ειναι στη Γαλλία τότε τι έχεις να πεις για τα γερμανικα μοντέλα όπως το golf που απο τις 177.203 πωλήσεις οι 84.282 έγιναν στην Γερμανιά... Η για τα ιταλικα όπως το Panda που από τις 124.952 πωλήσεις του, οι 105.384 έγιναν στην Ιταλία ..
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Βέβαια τώρα που βλέπω τον διαμορφωτή λέει 24Κ την έκδοση που είπα ενώ ο τιμοκατάλογος που κατεβάζεις από το σάιτ τους 21.9Κ για το ίδιο αμάξι. Μάλλον το πρώτο ισχύει. Τέλος πάντων στα 21.5 μάλλον δεν παίρνεις την style αλλά την αμπισιον αλλά πάλι μιλάμε για 150 άλογα καλύτερους χώρους και αυτόματο έστω και με το άγχος του dsg.
To σκάλα το είχα οδηγήσει εντάξει τιμόνι αδιάφορο αλλά το στήσιμο του ήταν καλό και έφευγε σφαίρα.Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της skoda το Scala δεν βγαίνει σε έκδοση ambition με τον κινητήρα των 150ps.. Βγαίνει μονo στην πλούσια έκδοση style στα 23.5Κ.. Αλλα δεν είναι και τόσο πλούσια έκδοση στην πραγματικότητα.. Είναι όπως η μεσαία προς βασική έκδοση αν το συγκρίνεις με τους ανταγωνιστές του.. Ο τιμοκατάλογος ειναι από τον Οκτώβριο οπότε ενδέχεται να έχει αυξηθεί η τιμή του Scala.. Πάντως είχα ξεχάσει ότι υπάρχει το Scala αφού δεν το βλέπω καθόλου στους δρόμους και πιστεύω ότι ένας που θα κοιτούσε για αγορά το 308 δυσκολα θα κοιτούσε ταυτόχρονα και το Scala καθώς εμφανισιακά δεν υπάρχει απολύτως καμία σύγκριση
-
RE: Νέο VW Polo
Ανακοινωθηκαν οι τιμές του ανανεωμενου polo.. Καιρό είχα να γελάσω τόσο.. Γενικά αρκετά αυτοκίνητα έχουν αυξήσει τιμές λογω microchips αλλά η περίπτωση του polo δεν υπάρχει... Είχαν που είχαν πέσει οι πωλήσεις του στην Ελλάδα καθώς βρίσκεται στην 8η θέση στην κατηγορία του, τώρα πια το βλέπω ακόμα πιο κάτω στα αζήτητα :
1.0 MPI EVO 80 PS: 17.750 ευρώ
1.0 TSI 95 PS Life: 19.250 ευρώ
1.0 TSI 110 PS DSG7 Style: 23.900 ευρώ
1.0 TGI 90 PS Life: 20.400 ευρώ
Η έκδοση με τα 95 άλογα είναι με 5αρι κιβώτιο όπως και αυτή με τα 80...Ασχολίαστο -
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
Πρώτο SUV σε πωλήσεις στην Ευρώπη για το 2021 το Peugeot 2008!
Top 10 για το 2021:
1.Volkswagen Golf: 205.408 πωλήσεις
2.Peugeot 208: 196.869 πωλήσεις
3.Dacia Sandero: 196.792 πωλήσεις
4.Renault Clio: 196.243 πωλήσεις
5.Peugeot 2008: 194.653 πωλήσεις
6.Volkswagen T-Roc: 186.644 πωλήσεις
7.Toyota Yaris: 182.590 πωλήσεις
8.Opel Corsa: 180.643 πωλήσεις
9.Fiat 500: 174.739 πωλήσεις
10.Citroen C3: 159.302 πωλήσεις
https://www.carandmotor.gr/themata/ayta-einai-ta-montela-poy-agorazoyn-oi-eyropaioi-poia-einai-ta-best-sellers
Από suv υψηλές πωλήσεις είχαν και το Captur, tucson, duster και το 3008 που πέρασε σε πωλήσεις αρκετά δημοφιλή suv όπως το tiguan, puma κ. α.. Θα τα ανεβάσω λογικά κάποια στιγμή στο θέμα των suv τις αναλυτικές πωλήσεις -
RE: Οδήγησα....
Καλοτάξιδο! Πάντως δεν μπορω τα καταλάβω πως τάχα στα Peugeot 3008 και 408 είναι ανεπαρκής ο κινητήρας με τα 136 ενώ στο Tiguan για μόλις 14 άλογα παραπάνω είναι τέλειος σε επιδόσεις.. πάντως στις μετρήσεις του autotriti το 408 και το Tiguan έχουν ίδιες ακριβωσ επιδόσεις : το 408 0-100 σε 9,4.. 60-100 σε 5,1… 80-120 σε 6,8 … Tiguan 0-100 σε 9,7 60-100 σε 5,2 και 80-120 σε 6,8 και αυτό… καμία διαφορα δηλαδή σε επιδόσεις… και το 3008 10,2 - 5,3 - 7,1 …. Πολύ κοντά δηλαδή …
Chr : 10 - 5,8 - 7,5 .. που το Chr κανονικά με το 2008 έπρεπε να το συγκρίνω και εκεί χάνει κατά πολύ σε επιδόσεις …
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-VW-Tiguan-15-eTSI-150-PS-DSG7_263150_85843.asp
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/dokimh-neo-peugeot-3008-hybrid_264993_86609.asp
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Peugeot-408-12-Hybrid-136-e-DCS6_269637_88388.asp -
RE: Οδήγησα....
Πέρα από τις μετρήσεις του autotriti που βγάζουν σχεδόν ίδιες επιδόσεις στο 408 και το Tiguan και μάλιστα λιγο καλύτερες στο 408 … φαίνεται ότι συμφωνούν Και άλλοι στις μετρήσεις αυτες του 408:
https://zeperfs.com/en/fiche12330-peugeot-408-1-2-hyrbrid-e-dcs6.htm