Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 20 / 22
    Περί αυτοκίνησης
    43
    431
    8301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      Green Power last edited by

      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Εχεις εμπειρια από κινεζικα ηλεκτρικα και εχεις αποψη?
      Η απλα πετας ενα κινεζικα ετσι οτι μας τα σερβιρουν και υποθετεις οτι ειναι μαπα?

      Ούτε έχω ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Απλά ειδικά για τα κινέζικα γνωρίζω πολλά για την Κίνα και για ποιους λόγους τα προωθεί και κυρίως τι επιπτώσεις θα έχουν στη ζωή μας γενικότερα τα επόμενα χρόνια.

      Η τιμή τους μου θυμίζει την παλιά διαφήμιση του ΚΚΕ το τυρί το βλέπεις την φάκα δεν τη βλέπεις.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @jousis last edited by

        @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        E και ποιος φταίει για αυτό, αφού τα ηλεκτρικά της είναι προβληματικά.
        Το ΣΚ έβλεπα το 1000km του Bjorn για το e5008 και απορούσα με την υπομονή του για το πόσα glitches του έβγαζε το λογισμικό, random ταχύτητες φόρτισης, πρόβλημα στο κούμπωμα του φορτιστή αλά e-c3 🤣

        Τα λέγατε/λέτε εσείς (απο τότε δλδ που το πήρα), αλλά εγώ ευτυχώς δεν πέτυχα κανένα θέμα (e208). Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θα έλεγα οτι είναι μοντέρνο. Και τότε ξεπερασμένο ήταν ήδη.

        Τώρα κοιτούσα κ κινέζικα, κανένα απο τα 2 που σκεφτόμουν δεν μου έδωσε στην οδήγηση αυτό που μου δίνει το 208.
        Δεν τα βρήκα άθλια, απλά εντελώς άλλο στυλ απο αυτό που ζητάω.
        Απο την άλλη, σίγουρα πιο up-to-date.

        Μακάρι να μπορούσα να περιμένω ακόμα 1 χρόνο για νέα πλατφόρμα stellantis/vw και νέα κινέζικα κ μή super minis. Νομίζω οι κινέζοι θα μάθουν πολύ γρήγορα τί ζητάνε οι ευρωπαίοι καταναλωτές. Και εκτός απο μαούνες και φτηνά μικρά θα βγάλουν και πιο σέξι.

        μιας και το εχεις ψαξει το θεμα βλεποντας τοσο το e208 (που το γνωριζεις καλα επειδη εισαι ιδιοκτητης), οσο και τα κινεζικα (τα οποια υποθετω τα ειδες μετα την αγορα του 208, επομενως εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη), που θεωρεις οτι υπερτερει το e208 και που τα κινεζικα; Αν θελεις, κανε αναφορες και σε κινεζικα ηλεκτρικα τα οποια εψαξες, ωστε να καταλαβουμε συγκεκριμενα.

        J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus @Green Power last edited by cirus

          @green-power said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Εχεις εμπειρια από κινεζικα ηλεκτρικα και εχεις αποψη?
          Η απλα πετας ενα κινεζικα ετσι οτι μας τα σερβιρουν και υποθετεις οτι ειναι μαπα?

          Ούτε έχω ούτε με ενδιαφέρει να μάθω. Απλά ειδικά για τα κινέζικα γνωρίζω πολλά για την Κίνα και για ποιους λόγους τα προωθεί και κυρίως τι επιπτώσεις θα έχουν στη ζωή μας γενικότερα τα επόμενα χρόνια.

          Η τιμή τους μου θυμίζει την παλιά διαφήμιση του ΚΚΕ το τυρί το βλέπεις την φάκα δεν τη βλέπεις.

          μαλιστα, οκ. το οτι δεν σε ενδιαφερει να μαθεις τιποτα το καταλαβα και μόνος μου.

          Τι επιπτωσεις εχουν ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ πραγματα που κατασκευαζονται εκει μιας και ξέρεις?

          το σχεδιο τους ειναι επειδη δεν τα καταφεραν με ολα τα υπολοιπα που κατασκευαζονται εκει να μας αποτελιώσουν με αυτοκίνητα?

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dg79 last edited by

            @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

            Νομίζω οι κινέζοι θα μάθουν πολύ γρήγορα τί ζητάνε οι ευρωπαίοι καταναλωτές. Και εκτός απο μαούνες και φτηνά μικρά θα βγάλουν και πιο σέξι.

            Πιστεύω ότι ξέρουν τι θέλουν οι Ευρωπαίοι αλλά δε θα κάνουν άλλη γραμμή παραγωγής για κάθε ήπειρο. Αυτό θα ανέβαζε το κόστος. Βγάζουν πρώτα για τη δική τους αγορά που είναι τεράστια και το ίδιο (ή σχεδόν ίδιο) πάει σε όλο το κόσμο.
            H BYD για παράδειγμα πούλησε το πρώτο δεκάμηνο 3,7 εκ οχήματα στη Κίνα.
            Στην Ευρώπη για το ίδιο διάστημα περίπου 130 χιλιάδες. Αξίζει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jousis @dettol last edited by jousis

              @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              μιας και το εχεις ψαξει το θεμα βλεποντας τοσο το e208 (που το γνωριζεις καλα επειδη εισαι ιδιοκτητης), οσο και τα κινεζικα (τα οποια υποθετω τα ειδες μετα την αγορα του 208, επομενως εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη), που θεωρεις οτι υπερτερει το e208 και που τα κινεζικα; Αν θελεις, κανε αναφορες και σε κινεζικα ηλεκτρικα τα οποια εψαξες, ωστε να καταλαβουμε συγκεκριμενα.

              Δεν είμαι όμως τόσο έμπειρος, απλά έχω ΙΧ για χαβαλέ (βόλτες, εκδρομές, μετακινήσεις εντός πόλης) κ για ώρες ανάγκης.
              Οτιδήποτε κάτω απο 6χλμ ακτίνα πάω με πεζό 2 (κι εδώ στελάντις 😁 ).

              Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.
              Επίσης σχεδιαστικά το εσωτερικό τους (παίζει ρόλο για εμένα) μου φάνηκε άσχημο, η σχεδιαστική γλώσσα τους είναι λίγο περίεργη.
              Το infotainment πολύ καλό όμως, ένα σημείο που σιχαίνομαι το 208.

              Αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη ερώτηση, χαρά μου να πω την βλακεία μου.

              @dg79
              Κατανοώ ναι, αλλά μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν λίγο παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας δεν είναι λίγο διαφορετικά (λόγω κανονισμών ασφαλείας) ;

              υγ. έχω το πρώτο πρώτο e208 με το "μικρό" μοτερ/μπαταρία και το χειρότερο efficiency

              D J 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • D
                dettol @jousis last edited by

                @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                μιας και το εχεις ψαξει το θεμα βλεποντας τοσο το e208 (που το γνωριζεις καλα επειδη εισαι ιδιοκτητης), οσο και τα κινεζικα (τα οποια υποθετω τα ειδες μετα την αγορα του 208, επομενως εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη), που θεωρεις οτι υπερτερει το e208 και που τα κινεζικα; Αν θελεις, κανε αναφορες και σε κινεζικα ηλεκτρικα τα οποια εψαξες, ωστε να καταλαβουμε συγκεκριμενα.

                Δεν είμαι όμως τόσο έμπειρος, απλά έχω ΙΧ για χαβαλέ (βόλτες, εκδρομές, μετακινήσεις εντός πόλης) κ για ώρες ανάγκης.
                Οτιδήποτε κάτω απο 6χλμ ακτίνα πάω με πεζό 2.

                Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.
                Επίσης σχεδιαστικά το εσωτερικό τους (παίζει ρόλο για εμένα) μου φάνηκε άσχημο, η σχεδιαστική γλώσσα τους είναι λίγο περίεργη.
                Το infotainment πολύ καλό όμως, ένα σημείο που σιχαίνομαι το 208.

                Αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη ερώτηση, χαρά μου να πω την βλακεία μου.

                @dg79
                Κατανοώ ναι, αλλά μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν λίγο παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας δεν είναι λίγο διαφορετικά (λόγω κανονισμών ασφαλείας) ;

                ολοι βλακειες λεμε, οποτε θα χαρουμε να ακουσουμε και τις δικες σου 🙂 . Τουλαχιστον εσυ εχεις e208 και θα πεις πιο εμπεριστατωμενες "βλακειες" 😄
                Για τη σχεδιαστικη γλωσσα εχεις απολυτο δικιο, καθως ειναι κατι τελειως υποκειμενικο. Δεχομαι απολυτα οτι ειναι λιγο ιδιαιτερη στα ασιατικα αυτοκινητα και αυτο μπορει να ξενισει. Επισης, γενικα τα κινεζικα, ανεξαρτητως μεγεθους, φαινεται να ειναι στημενα με μεγαλυτερο προσανατολισμο στην ανεση.

                Συγκεκριμενα, πες μερικα λογακια για

                α. το mobile app και τι δυνατοτητες σου δινει
                β. την καταναλωση εντος και εκτος αστικου περιβαλλοντος
                γ. την υγεια της μπαταριας. Αν καταλαβα καλα, το αγορασες μεταχειρισμενο. Περιπου με ποσα χιλιομετρα το πηρες, ποιας χρονολογιας ηταν μοντελο και, αν γνωριζεις, υγεια της μπαταριας οταν ηρθε στην κατοχη σου.
                δ. το Infotainment του αμαξιου σου δινει τη δυνατοτητα να προγραμματισεις ταξιδι; δηλ σου βγαζει στασεις σε φορτιστες και ποση ωρα θα καθισεις εκει; Γενικα, το χρησιμοποιεις ως το μοναδικο σου οχημα ή εχεις θερμικο για τις μεγαλυτερες αποστασεις;

                ΥΓ: Μια χαρα κινεισαι με το καλυτερο πεζο που υπαρχει, το δυο 🙂

                katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 @dettol last edited by katafractos17

                  @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  ειναι λιγο ιδιαιτερη στα ασιατικα αυτοκινητα

                  Τι λίγο, που μέχρι να αποφασίσουν να έρθουν Ευρώπη, ήταν το καρακιτσαριό προσωποποιημένο. 😁
                  Φυσικά όσα βγαίνουν μόνο εκεί και για εκεί, συνεχίζουν. 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jousis last edited by

                    Προσπάθησα να είμαι ευγενικός αλλά συμφωνώ, προσωπικά, τα βρήκα άθλια.
                    Συγγνώμη. 😁

                    @dettol το συνέχισα εδώ για να μην γεμίσουμε το τόπικ
                    https://forum.4troxoi.gr/topic/66657/node-66657/1584?_=1762167805062

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      Green Power last edited by

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      Τι επιπτωσεις εχουν ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ πραγματα που κατασκευαζονται εκει μιας και ξέρεις?
                      το σχεδιο τους ειναι επειδη δεν τα καταφεραν με ολα τα υπολοιπα που κατασκευαζονται εκει να μας αποτελιώσουν με αυτοκίνητα?

                      Το είπες και μόνος σου. Ήδη μας έχουν τελειώσει και μένει η ταφόπλακα.

                      Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Τι παράγει πλέον η Ευρώπη; Ουσιαστικά αυτοκίνητα, άμυνα και κάποια βιομηχανικά είδη. Γιατί; Γιατί λόγω κόστους μεταφέρθηκε η παραγωγή στην Ασία. Πού διαφέρει η Κίνα από τους άλλους; Οι Κινέζοι επέτρεψαν να γίνουν εργοστάσια υπό τον όρο οτι θα έχουν την πλειοψηφία των μετοχών ώστε να μάθουν τη δουλειά. Άρα όσοι άνοιξαν εργοστάσια εκεί ουσιαστικά υπέγραψαν και το τέλος τους καθώς οι Κινέζοι ειδικοί στην αντιγραφή άνοιξαν δικά τους εργοστάσια με πάμφθηνο εργατικό δυναμικό.

                      Η Κίνα διατηρεί τεχνητά υποτιμημένο το γουάν και χρηματοδοτεί με παράνομες σύμφωνα με τον ΠΟΕ κρατικές επιδοτήσεις τα εργοστάσια τους για να έχουν χαμηλές τιμές. Επιπλέον εχει ήδη περιορίσει και θα το κάνει ακόμα περισσότερο την πρόσβαση στις σπάνιες γαίες.

                      Άρα οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και βιοτεχνίες είναι αναγκασμένες να περιοριστούν και να κλείσουν όπως έγινε και με την ελληνική βιοτεχνία στερώντας πολλά δις απο το αεπ με συνέπεια υπερφορολόγηση περικοπές και ανεργία. Για αυτό είναι τεράστιο αυτογκόλ η ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ που ακυρώνει το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των Κινέζων στους θερμικούς κινητήρες.

                      Ότι κάνουν οι Κινέζοι στο χώρο του αυτοκινήτου είναι ενα πείραμα. Θα δουν ποιες μάρκες τραβάνε και αυτές θα μείνουν οι υπόλοιπες απλά θα εξαφανιστούν αδιαφορώντας για την μεταπωλητική υποστήριξη των αυτοκινήτων.

                      Όπως ακριβύνε η ζωή μας έτσι και χειρότερα θα είναι τα επόμενα χρόνια. Κανένα κινεζικο προϊόν δεν θα μας σώσει αν η ΕΕ δεν παράγει τίποτα πέραν από κανονισμούς. Αυτό έχει καταλάβει ο Τραμπ και προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή στην Αμερική πράγμα βέβαια εξαιρετικά δύσκολο πλέον.

                      Κλείνω με τη φράση του Ναπολέοντα "όταν η Κίνα ξυπνήσει ο κόσμος θα τρέμει" και δεν εννοούσε φυσικά φθηνά προϊόντα που θα μας διευκολύνουν αλλα την καταστροφή της Βρετανίας τότε σήμερα της ΕΕ και των κατοίκων της.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • cirus
                        cirus @Green Power last edited by cirus

                        @green-power said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Τι επιπτωσεις εχουν ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ πραγματα που κατασκευαζονται εκει μιας και ξέρεις?
                        το σχεδιο τους ειναι επειδη δεν τα καταφεραν με ολα τα υπολοιπα που κατασκευαζονται εκει να μας αποτελιώσουν με αυτοκίνητα?

                        Το είπες και μόνος σου. Ήδη μας έχουν τελειώσει και μένει η ταφόπλακα.

                        Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Τι παράγει πλέον η Ευρώπη; Ουσιαστικά αυτοκίνητα, άμυνα και κάποια βιομηχανικά είδη. Γιατί; Γιατί λόγω κόστους μεταφέρθηκε η παραγωγή στην Ασία. Πού διαφέρει η Κίνα από τους άλλους; Οι Κινέζοι επέτρεψαν να γίνουν εργοστάσια υπό τον όρο οτι θα έχουν την πλειοψηφία των μετοχών ώστε να μάθουν τη δουλειά. Άρα όσοι άνοιξαν εργοστάσια εκεί ουσιαστικά υπέγραψαν και το τέλος τους καθώς οι Κινέζοι ειδικοί στην αντιγραφή άνοιξαν δικά τους εργοστάσια με πάμφθηνο εργατικό δυναμικό.

                        Η Κίνα διατηρεί τεχνητά υποτιμημένο το γουάν και χρηματοδοτεί με παράνομες σύμφωνα με τον ΠΟΕ κρατικές επιδοτήσεις τα εργοστάσια τους για να έχουν χαμηλές τιμές. Επιπλέον εχει ήδη περιορίσει και θα το κάνει ακόμα περισσότερο την πρόσβαση στις σπάνιες γαίες.

                        Άρα οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και βιοτεχνίες είναι αναγκασμένες να περιοριστούν και να κλείσουν όπως έγινε και με την ελληνική βιοτεχνία στερώντας πολλά δις απο το αεπ με συνέπεια υπερφορολόγηση περικοπές και ανεργία. Για αυτό είναι τεράστιο αυτογκόλ η ηλεκτροκίνηση στην ΕΕ που ακυρώνει το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των Κινέζων στους θερμικούς κινητήρες.

                        Ότι κάνουν οι Κινέζοι στο χώρο του αυτοκινήτου είναι ενα πείραμα. Θα δουν ποιες μάρκες τραβάνε και αυτές θα μείνουν οι υπόλοιπες απλά θα εξαφανιστούν αδιαφορώντας για την μεταπωλητική υποστήριξη των αυτοκινήτων.

                        Όπως ακριβύνε η ζωή μας έτσι και χειρότερα θα είναι τα επόμενα χρόνια. Κανένα κινεζικο προϊόν δεν θα μας σώσει αν η ΕΕ δεν παράγει τίποτα πέραν από κανονισμούς. Αυτό έχει καταλάβει ο Τραμπ και προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή στην Αμερική πράγμα βέβαια εξαιρετικά δύσκολο πλέον.

                        Κλείνω με τη φράση του Ναπολέοντα "όταν η Κίνα ξυπνήσει ο κόσμος θα τρέμει" και δεν εννοούσε φυσικά φθηνά προϊόντα που θα μας διευκολύνουν αλλα την καταστροφή της Βρετανίας τότε σήμερα της ΕΕ και των κατοίκων της.

                        αγαπητε στα περισσοτερα που λες θα συμφωνησω (οχι σε ολα)

                        αλλα καμια σημασια δεν εχει αν θα παρουν και τις αυτοκινητοβιομηχανιες

                        οι Δυτικοι ΜΟΝΟΙ τους εβγαλαν τα ματια τους τις τελευταιες δεκαετιες πηγαινοντας ολες τις γραμμες παραγωγης εκει για να βγαλουν μεγαλύτερα κέρδη. Μλκς ηταν οι κινεζοι? πήραν τεχνογνωσια , εχουν τα παντα να παραγονται εκει με φτηνα εργατικα χερια και πλεον και με τεχνογνωσια.

                        Ποιος φταιει για αυτό ? Εμεις

                        Να κλαψω τωρα για τις μαλακιες αλλονων δεν σφαξανε. Καλα να παθουν , να βουλιαξουν στα χρεη οι ευρωπαικες βιομηχανιες και να κλεισουν αν δεν μπορουν, στα @@ μου

                        τοσα χρονια ενα εργοστασιο στην Ελλαδα δεν ανοιξαν, ουτε προσεφεραν τιποτα. Στα @@ μου λοιπον.

                        Δεν υποστηριζω την κινα αλλα οχι και να κλάψω για τους Δυτικους. Ετσι οπως εστρωσαν να κοιμηθουν

                        θα μου πεις και μεις θα υποφερουμε αργοτερα , θα ειμαστε τα φτηνα χερια των Ασιατων . Ναι αλλα μεχρι να συμβει αυτο θα εχω αφησει τον ματαιο τουτο κόσμο οποτε let it be

                        Ειτε επαιρναν και την αυτοκινητιστικη βιομηχανια είτε οχι τα πιο πάνω ειναι αναποφευκτα ουτως ή αλλως

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @A d P last edited by

                          @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          Δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που το λέω

                          Δεν απορρίπτω την έρευνα των πανεπιστημιακών.

                          Λέω ότι για τον αγοραστή μτχ είναι παντελώς αδιάφορη η έρευνα και τα αποτελέσματα της.

                          Γιατί το να αγοράσει ένα μτχ ηλεκτρικό έχει πολλές παραμέτρους που δεν τις ξέρει.

                          Ηλεκτροκίνηση, μείωση ισχύος της μπαταρίας, άγνωστες βλάβες, πρόβλημα συντήρησης, κόστος συντήρησης, άγνωστες μάρκες, μεγάλο κόστος μπαταρίας σε περίπτωση βλάβης που υπερβαίνει ίσως την αξία του αυτοκινήτου ως μτχ, όλα αυτά τα ρίσκα και οι αβεβαιότητες είναι του μάτς που θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες.

                          Ο αγοραστής μτχ έχει εξ ορισμού περιορισμένο μπάτζετ και κάθε αβεβαιότητα το μειώνει και άλλο.

                          Και επειδή από πωλήσεις ξέρω άριστα, επέτρεψε μου να ξέρω καλά πως σκέφτεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.

                          Γνωρίζεις άριστα τις πωλήσεις κατοικιών, στα αυτοκίνητα είσαι λίγο κουμπουρας 😝😁
                          Το περιορισμένο μπατζετ του αγοραστή μτχ δεν του επιτρέπει να κοιτάξει για ηλεκτρικό, όχι η αβεβαιότητα, γιατί είναι σχετικά καινούρια και ακριβά, όταν φτάσουμε να έχουμε μτχ 5-10ετιας (από ιδιώτες και ληζινγκ) μια χαρά θα τα κοιτάει και αυτός που έχει 10-15 χιλιάρικα 😉. (Θέλεις να στο εξηγήσω με σπίτια για να το καταλάβεις)??😁

                          Συμφωνώ με @dg79 ότι είναι πιο εύκολος ο έλεγχος του μτχ ηλεκτρικού, σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό.

                          Και μας μπλοκάρεις και παίρνεις ότι σε βολεύει από αυτά που γράφω.

                          Είπα για τους εμπόρους ΣΗΜΕΡΑ ότι δεν παίρνουν ηλεκτρικά.

                          Είπα ότι σήμερα ο αγοραστής μτχ θα φοβάται και δεν θα το κοιτάξει και μου λες τι θα γίνει σε 5-10 χρόνια.

                          Επίσης η αγορά αυτοκινήτου είναι το δεύτερο πιο ακριβό πράγμα που αγοράζει κάποιος.

                          Οταν λοιπόν κάποιος γνωρίζει άριστα πως σκέφτεται ο αγοραστής για το πρώτο, μπορεί να καταλάβει πως σκέφτεται και για το δεύτερο.

                          Οταν είναι της λιανικής κάποιος, μέχρι εκεί είναι μια χαρά...😊

                          Τέλος τα μτχ 3-5 ετών σε 10 χρόνια προφανώς θα είναι πολύ πιο εξελιγμένα από τα σημερινά ηλεκτρικά, οπότε πάλι τα σημερινά στον κουβά...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Δηλαδή οι Κινέζοι θα μας καταπιούν.

                            Δεν πειράζει που θα κλείσουν οι εταιρείες και θα έχουν ανεργία.

                            Προφανώς ο άνεργος δεν θα έχει και λεφτά για τουρισμό.

                            Αρα πάει ο τουρισμός στην Ελλαδίτσα.

                            Ολα αυτά με την προυπόθεση ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες είναι το ίδιο μλκες με τους Ελληνες που τσακώνονται 80 χρόνια για ένα εμφύλιο που έκαναν κάτι προδότες μεταξύ τους.

                            Δεν είναι όμως. Εχουν άλλη άποψη εκείνοι.
                            Το βλέπετε στην Γαλλία πόσο δύσκολο είναι να περάσουν μέτρα που εδώ μας τα πέρασαν οι κυβερνήσεις της κρίσης για πλάκα.

                            Θα το δείτε και στην Γερμανία.

                            Οι χώρες αυτές έχουν αυτοκρατορικό παρελθόν. Δεν πρόκειται να αφήσουν να πάνε τα πράγματα σε βάρος τους.

                            Εχουν ένα πλεονέκτημα. Την επόμενη Τιεν Αν Μεν, που μπορεί ξαφνικά να δούμε ένα Κινέζο Γκορμπατσώφ να διαλύει την Κίνα σε επαρχίες και τον Δαλάι Λάμα της εποχής εκείνης να μπαίνει θριαμβευτής στο Πεκίνο.

                            Το στύλ του Τράμπ μια στο καρφί και μια στο πέταλο, το είδαμε ότι δουλεύει.

                            Απλά εδώ πρέπει να γκρεμίσουμε πρώτα τα θερινά ανάκτορα των Βρυξελλών, μαζί με τους κηφήνες εκεί μέσα και να υπάρξει μία ενιαία χώρα.

                            Σήμερα είναι δύσκολο. Αν υπάρξει απειλή όμως τα πράγματα αλλάζουν.

                            Δεν είναι ελλαδίτσα του κλώτσου και του μπάτσου οι γερμανοαγγλογαλλίες.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            piliourits C 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                            • D
                              dettol last edited by

                              ενας κρουζερ να τον πιεις στο ποτηρι! Τελικα οι διακοπες οντως μας αναζωογονουν!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                criuser last edited by

                                Για καφέ ήμουν και μετά ελαφρύ φαγητό. Και μετά λίγο κίνηση στην Αθήνα για μια δουλειά στο Φάληρο και επιστροφή. 2 ώρες στο τιμόνι.

                                Ανέβηκε και η μέση κατανάλωση. Από 5,7 σε 5,8.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Είναι που έφαγες ελαφρά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Ελαφρά έφαγα. Με 2 ώρες στο τιμόνι, μία στο κατέβασμα, μία στο ανέβασμα, θα είχα κοιμηθεί αν είχα φάει βαριά...

                                    Είναι και άνετο βλέπεις...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • piliourits
                                      piliourits @criuser last edited by piliourits

                                      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      Το στύλ του Τράμπ μια στο καρφί και μια στο πέταλο, το είδαμε ότι δουλεύει.

                                      Α ναι, πως ακριβώς το είδαμε;

                                      Μήπως απλά είδαμε ότι είναι κι αυτός ένας ξεκουτης που δεν ξέρει τι του γίνεται, όπως ο προκάτοχός του;

                                      Κι αν δεν έρθουν 10 εκατομμύρια τουριστες ευρωπαίοι απ τα 300, θα έρθουν κινέζοι απ το ενάμισι δισεκατομμύριο.
                                      Πολύ πιάτο η Ελλάδα ρε παιδιά...
                                      Αυτό το μοντέλο οικονομίας δεν μπορεί να διαρκέσει. Κι όταν οι Γερμανοί ετοιμάζονται να κάνουν 3η φορά το ίδιο λάθος, σε λίγο ξεχάστε τον τουρισμό.

                                      Τέλος πάντων...

                                      Δεν ξέρω για τα ανερχόμενα κινέζικα ηλεκτρικά, αν θα είναι απεχθη ή όχι.
                                      Αλλά ξέρω ότι εδώ στη περιοχή μας, τα συμβατικά και υβριδικά MG τα βλέπω πολλές φορές καθημερινά, όπως και τα BYD ηλεκτρικά είναι σχεδόν περισσότερα απ τα Τέσλα.
                                      Τα φουλ υβριδικά και ηλεκτρικά ευρωπαϊκά, είναι πολύ σπάνιο θέαμα.

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus last edited by

                                        βιβα λα ρεβολουθιον @criuser

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          Δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που το λέω

                                          Δεν απορρίπτω την έρευνα των πανεπιστημιακών.

                                          Λέω ότι για τον αγοραστή μτχ είναι παντελώς αδιάφορη η έρευνα και τα αποτελέσματα της.

                                          Γιατί το να αγοράσει ένα μτχ ηλεκτρικό έχει πολλές παραμέτρους που δεν τις ξέρει.

                                          Ηλεκτροκίνηση, μείωση ισχύος της μπαταρίας, άγνωστες βλάβες, πρόβλημα συντήρησης, κόστος συντήρησης, άγνωστες μάρκες, μεγάλο κόστος μπαταρίας σε περίπτωση βλάβης που υπερβαίνει ίσως την αξία του αυτοκινήτου ως μτχ, όλα αυτά τα ρίσκα και οι αβεβαιότητες είναι του μάτς που θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες.

                                          Ο αγοραστής μτχ έχει εξ ορισμού περιορισμένο μπάτζετ και κάθε αβεβαιότητα το μειώνει και άλλο.

                                          Και επειδή από πωλήσεις ξέρω άριστα, επέτρεψε μου να ξέρω καλά πως σκέφτεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.

                                          Γνωρίζεις άριστα τις πωλήσεις κατοικιών, στα αυτοκίνητα είσαι λίγο κουμπουρας 😝😁
                                          Το περιορισμένο μπατζετ του αγοραστή μτχ δεν του επιτρέπει να κοιτάξει για ηλεκτρικό, όχι η αβεβαιότητα, γιατί είναι σχετικά καινούρια και ακριβά, όταν φτάσουμε να έχουμε μτχ 5-10ετιας (από ιδιώτες και ληζινγκ) μια χαρά θα τα κοιτάει και αυτός που έχει 10-15 χιλιάρικα 😉. (Θέλεις να στο εξηγήσω με σπίτια για να το καταλάβεις)??😁

                                          Συμφωνώ με @dg79 ότι είναι πιο εύκολος ο έλεγχος του μτχ ηλεκτρικού, σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό.

                                          Και μας μπλοκάρεις και παίρνεις ότι σε βολεύει από αυτά που γράφω.

                                          Είπα για τους εμπόρους ΣΗΜΕΡΑ ότι δεν παίρνουν ηλεκτρικά.

                                          Είπα ότι σήμερα ο αγοραστής μτχ θα φοβάται και δεν θα το κοιτάξει και μου λες τι θα γίνει σε 5-10 χρόνια.

                                          Επίσης η αγορά αυτοκινήτου είναι το δεύτερο πιο ακριβό πράγμα που αγοράζει κάποιος.

                                          Οταν λοιπόν κάποιος γνωρίζει άριστα πως σκέφτεται ο αγοραστής για το πρώτο, μπορεί να καταλάβει πως σκέφτεται και για το δεύτερο.

                                          Οταν είναι της λιανικής κάποιος, μέχρι εκεί είναι μια χαρά...😊

                                          Τέλος τα μτχ 3-5 ετών σε 10 χρόνια προφανώς θα είναι πολύ πιο εξελιγμένα από τα σημερινά ηλεκτρικά, οπότε πάλι τα σημερινά στον κουβά...

                                          Ναι ρε μάστορα, αλλά εγώ σήμερα θα πάρω καινούργιο και θα το πουλήσω σε 5-10 χρόνια.
                                          Σου έγραψα ότι:
                                          Σήμερα ΔΕΝ έχει μτχ ηλεκτρικά με 10.000€. τι να κοιτάξει ; Τα ami ;
                                          ΔΕΝ κοιτάει ηλεκτρικό γιατί δεν έχει το μπάτζετ όχι γιατί είναι κουβάδες 😉😁
                                          Το καταλαβαίνεις αυτό που έγραψα ή θέλεις ξεκούραση και σήμερα;;😝😁

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          I cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                          • I
                                            ilias-a @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            Το καταλαβαίνεις αυτό που έγραψα ή θέλεις ξεκούραση και σήμερα;;

                                            Τον καθηγητη των θρησκευτικων που ειχα στο γυμνασιο μου θυμιζεις μολις περναγε την πορτα της ταξης, εμενα και αλλους 2 κατευθειαν εξω μας εβγαζε.😁

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 20 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr