-
Ξέφυγε η κατάσταση με τιμές, 20κ+ για Aygo. Όποιος θέλει δηλαδή μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με κάποιους χώρους αποδεκτούς έχει πλέον μονόδρομο το Panda.
-
@georgemit said in TOYOTA AYGO X:
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι τα σκας σε bentley και porsche για να βγάλεις γούστα, τώρα προστέθηκε και το aygo στη λίστα.
χαχαχαχαχα
-
Πράγματι, έχει εκτροχιαστεί η κατάσταση. Με 20.500 παίρνεις KGM Tivoli auto με 163 άτια, που είναι αμαξάρα δίπλα στην κουδουνίστρα το Αυγόξ. Δε μιλάμε για κινέζο...
-
Όταν γίνεται λαϊκό προσκύνημα στις αντιπροσωπείες της και περιμένεις 6 μήνες για να σκάσεις 35-40k αυτό είναι το αποτέλεσμα, και βάζω και τον ευατό μου μέσα.
Πήγε η ημερομηνία
παράδοσηςάφιξης του αυτοκινήτου που έχω παραγγείλει 20 μέρες μετά και μου λέει ο πωλητής με απόλυτη φυσικότητα και τουπέ "ε καλά, σιγά την αργοπορία, 3 βδομαδούλες είναι".Αν δε το πάρω εγώ περιμένουν στη σειρά πόσοι, οπότε 20k το Aygo.
-
@babisstinson said in TOYOTA AYGO X:
Ξέφυγε η κατάσταση με τιμές, 20κ+ για Aygo. Όποιος θέλει δηλαδή μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με κάποιους χώρους αποδεκτούς έχει πλέον μονόδρομο το Panda.
Οχι φίλε μου... Υπάρχει και το picanto... Για να μην αναφέρω τα μεγαλύτερα sandero, i20 πιυ μπορεί να μην είναι υβριδικα αλλά σίγουρα είναι προτιμουερα....
-
Εν τω μεταξύ φανταστείτε ότι η γυναίκα μου αγόρασε το 2010 το βασικό τότε Αιγκο 10500....
Βγαλτε κομπιουτερακια και δείτε αύξηση. -
Καλά το έλεγα. Ίδια σχεδόν τιμή με το Γιαρις που είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε όλα. Άρα μιλάμε για καθαρά λαιφσταιλ επιλογή. Κι όμως θα πουλήσει, είναι σίγουρο.
-
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Πέρα απ'την πλάκα, 18.500 κοστίζει η πιο απλή έκδοση του i10 σε αυτόματο (ίδια τιμή βγαίνει και το swift χειροκ στην 2η έκδοση)...
Με 1 και κάτι, χιλιάρικο πάνω παίρνεις υβριδικό με διαφορά - 2λτ/100 (όπερ και σημαίνει 350€/y κέρδος σε καύσιμα).Σε αστικες συνθήκες δεν ειναι μόνο 2lt/100km η διαφορά κατανάλωσης σε σχέση με ενα συμβατικό αυτόματο A-seg, αλλα ίσως φθάνει και τα 4lt/100km.
Δεν πιστεύω το Aygo X να ξεπερνάει τα 4lt/100km πραγματικής καταναλωσης και με 116 άλογα θα πετάει, εν αντιθέσει με ενα συμβατικό αυτόματο A-seg που καίει άνετα 7,5-8,0lt/100 km και σέρνεται, όπως σερνόταν και το χιλιάρι CVT Aygo X.
Με μία μέση χρήση 12.000km τον χρόνο, γλιτώνεις 480lt X1,80€ = 864€ ετησίως.
Συν τοις άλλοις, δεν είναι μόνο η οικονομία του HEV, αλλά μια εντελώς διαφορετική εμπειρία οδήγησης. Όσοι οδηγούν υβριδικά Toyota, το γνωρίζουν.
Προσωπικά δεν θα έδινα το 20ρι για HEV Aygo X, αλλά θα έβαζα άλλα 2 χιλιάρικα για Yaris HEV, που ειναι άλλη κλάση.
Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι κάποιοι έχετε παρεξηγημένη άποψη για τα σύγχρονα Toyota και για τις τιμές που θεωρείτε ότι αυτά θα πρέπει να εχουν, ειδικά αν ληφθεί υπόψη τι προσφέρει ο ανταγωνισμός σε κάθε κατηγορία και το ποσό έχει κι αυτός ακριβύνει.
Αν θες το μοναδικό HEV του A-segment με το πακέτο παροχών της Toyota, θα το πληρώσεις, τι να κάνουμε τώρα; Ξαναλέω, θα έπαιρνα Yaris ή ακόμα καλύτερα Yaris Cross, που είναι άλλα αμάξια σε σχέση με τo Aygo X, αλλά θεωρώ ότι, έστω και σε αυτη την τιμή, θα βρεθεί αγοραστικό κοινό και θα πουλήσει κι αυτό. -
@dstou said in TOYOTA AYGO X:
Πράγματι, έχει εκτροχιαστεί η κατάσταση. Με 20.500 παίρνεις KGM Tivoli auto με 163 άτια, που είναι αμαξάρα δίπλα στην κουδουνίστρα το Αυγόξ. Δε μιλάμε για κινέζο...
Το τριβολι τι είναι ; Ιταλός από τη ρώμη ;
-
Ssangyong, κορεατικο
-
Ίσως θα πρέπει να προσεγγιστεί λίγο όπως το IQ, το οποίο βέβαια δεν περπάτησε και πήγε άπατο, όταν είχε βγει ήταν ακριβούτσικο. Τώρα το aygox σου δίνει το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους με hev μετάδοση και σε κοπανάει στην τιμή. Θα δούμε πως θα πάει.
-
To iQ ήταν αμαξάρα για την εποχή του, ένα συμπιεσμένο Yaris με διάφορες καινοτομίες.
Μακάρι να συνέχιζε η Toyota την παραγωγή του, αλλά, αν θυμάμαι καλά, της κόστιζε πολύ και δεν τη συνέφερε. -
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Ίσως θα πρέπει να προσεγγιστεί λίγο όπως το IQ, το οποίο βέβαια δεν περπάτησε και πήγε άπατο, όταν είχε βγει ήταν ακριβούτσικο. Τώρα το aygox σου δίνει το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους με hev μετάδοση και σε κοπανάει στην τιμή. Θα δούμε πως θα πάει.
Αρα ποιο το κέρδος σε σχέση με ενα Πικαντο; Αφού την διαφορά στην βενζίνη την έχεις δώσει στην τιμή.
Η οποία δεν θα είναι 20, αλλά 22-23 γιατί εάν συμπεριλαβεις μεταλλικό χρώμα συννκανα δυο εξτραδακια τότε η διαφορά ανεβαίνει.
Γιατί κανείς δεν θα πάρει το βασικό Αιγκο, κάνεις δεν το κάνει ήδη. -
Μα μόνο στα 20 πια έχει αξία να αγοράσεις το αιγκο, γιατί μετά μπαίνεις στα χωράφια του yaris.
Το πικαντο είναι ανταγωνιστικό με το παλιό αιγκο όμως, τι να συγκρίνεις τώρα 68hp το 1.0 ή 79 το 1.2 ;
Με τα 115 του άλλου ;
Το ecvt για αστική χρήση με τις αυτόματες μλκς των άλλων ;
Για χαμαλη πόλης όμως, σίγουρα το πικαντο είναι καλή επιλογή, έχεις δίκιο.
(Άντε μετά να πείσεις όμως τον εαυτό σου οτι άξιζε τα 17+ το αυτόματο kia) -
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση. -
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
-
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
Πεταμένα λεφτά.
Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.Πεταμένα λεφτά είναι τα ηλεκτρικά φίλε μου... Θα το δείτε σε λίγο καιρό.
Ο καιρός γαρ εγγύς !
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ! -
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@babisstinson said in TOYOTA AYGO X:
Ξέφυγε η κατάσταση με τιμές, 20κ+ για Aygo. Όποιος θέλει δηλαδή μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πόλης με κάποιους χώρους αποδεκτούς έχει πλέον μονόδρομο το Panda.
Οχι φίλε μου... Υπάρχει και το picanto... Για να μην αναφέρω τα μεγαλύτερα sandero, i20 πιυ μπορεί να μην είναι υβριδικα αλλά σίγουρα είναι προτιμουερα....
Σωστά. Το picanto το είχαμε δει και για την σύζυγο.
Απλά έχω το panda/pandina στο μυαλό μου ως υπερατού. Παίζει στα 16Κ καινούριο στην αντιπροσωπεία.Το επιχείρημα 115 άλογα από το Aygo δεν το θεωρώ βάσιμο, γιατί σχεδό κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ιπποδύναμη σε αυτήν την κατηγορία. Επίσης σιγά το "lifestyle" με το Aygo, τόσα άλλα οχήματα υπάρχουν για lifestyle.
Καλύτερα το Yaris θεωρώ να έχεις και χώρους, αν σώνει και ντε Toyota στην κατηγορία τιμής.
Βρίσκουν και τα κάνουν όμως. Μακάρι να πάει άπατο σε πωλήσεις μπας και ρίξουν τιμή. Οι Κινέζει κάνουν επέλαση. -
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Ίσως θα πρέπει να προσεγγιστεί λίγο όπως το IQ, το οποίο βέβαια δεν περπάτησε και πήγε άπατο, όταν είχε βγει ήταν ακριβούτσικο. Τώρα το aygox σου δίνει το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους με hev μετάδοση και σε κοπανάει στην τιμή. Θα δούμε πως θα πάει.
Αρα ποιο το κέρδος σε σχέση με ενα Πικαντο; Αφού την διαφορά στην βενζίνη την έχεις δώσει στην τιμή.
Η οποία δεν θα είναι 20, αλλά 22-23 γιατί εάν συμπεριλαβεις μεταλλικό χρώμα συννκανα δυο εξτραδακια τότε η διαφορά ανεβαίνει.
Γιατί κανείς δεν θα πάρει το βασικό Αιγκο, κάνεις δεν το κάνει ήδη.Είχα για έναν μήνα το i10 με το ρομποτικό. Άνετα το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ, ολοκαίνουργιο χτύπαγε συνέχεια πυρακια δεν τράβαγε, δεν δούλευε καλά το αιρκον, εφιάλτης στο παρκάρισμα, κατανάλωση επί δύο σε σχέση με το yaris. Είχε όμως πολύ ωραία κάμερα οπισθοπορειας.
-
Παιδιά, πανάκριβο είναι μη τα ξαναλέμε.
Αλλά υπάρχει κάτι ισχυρο να πουλήσουν (και σίγουρα έτσι θα διαφημιστεί) και λέγεται:
"Η χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία του "
Και δυστυχώς (για τους άλλους) ισχύει.
Και δυστυχώς (για εμάς) τόσο κοστίζει.

TOYOTA AYGO X