-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Μια ερώτηση, είναι φυσιολογικό για τον SkyActiv-X μετά από οδήγηση αρκετή σε κίνηση σταμάτα/ξεκίνα, ο δείκτης της θερμοκρασίας αντί να είναι π.χ 1 τσακ κάτω από τη μέση, να ακουμπάει λίγο τη μέση? Έκανα π.χ 9 χλμ πήγαινε σε 28-30λεπτά και 9χλμ επιστροφή σε άλλα 25 λεπτά, με ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτά. Στο parking επίσης άναψε και το βεντιλατέρ και το περίμενα να σβήσει, πήρε κάμποσο. Φαντάζομαι φυσιολογικό είναι απλά για σιγουριά. Επίσης με όλα αυτά τα πλαστικά, o SkyActiv-X μου φαίνεται αρκετά κλεισμένος.
Νορμαλ ακουγεται (και είναι). Στην πορεία πάντα είναι ένα τσικ κάτω από το κέντρο. Ε όταν ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να ανάψει το βεντιλατερ θα ακουμπήσει την γραμμούλα.
Και το δικό μου έτσι είναι. Δεν έχει διαφορά. -
Σήμερα έτυχε και πάρκαρα ανάμεσα σε CC & 3008.
Έβγαλα φωτο γιατί μου φαινόταν μεγάλη η διαφορά σε όγκο οπτικά με τα άλλα 2.
Νταξει λίγο στις άκρες το τράβηξε ο wide φακός.
Πολύ μαζεμένο το CX σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας του. -
-
Μεγάλο Β σουβ είναι το Μάζντα.
Καμία σχέση με τα C suv
-
To CX5 είναι στην ιδια κατηγορία με 3008 και CC, όχι το CX30.
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Μεγάλο Β σουβ είναι το Μάζντα.
Καμία σχέση με τα C suv
Sub compact suv το χαρακτηρίζουν οι Αμερικάνοι, δλδ κάτω από τα compact (C-suv)
Οι Αυστραλοί το έκαναν συγκριτικό με το T-Roc
Youtube Video -
@criuser said in Mazda CX-30:
Μεγάλο Β σουβ είναι το Μάζντα.
Καμία σχέση με τα C suv
Το μεταξόνιο του το ξέρεις
Πέρα από την πλάκα, με μήκος 4.39 είναι πολύ κοντά σε άλλα b suv.
-
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@criuser said in Mazda CX-30:
Μεγάλο Β σουβ είναι το Μάζντα.
Καμία σχέση με τα C suv
Το μεταξόνιο του το ξέρεις
Πέρα από την πλάκα, με μήκος 4.39 είναι πολύ κοντά σε άλλα b suv.
Τώρα είναι στο όριο μεταξύ b και c,
το 2020 που παρουσιάστηκε ήταν μικρότερα όλα τα b-suv ( 4,10-4.20) και ελαφρώς μεγαλύτερα (4,50) τα περισσότερα c-suv -
Εγώ δεν το θεωρώ καν SUV.
Crossover, ψηλωμενο 3αρι φάση.
Άλλες γραμμές γενικά.
Το κυρίως είναι ότι μου αρέσει περισσότερο… -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Μια ερώτηση, είναι φυσιολογικό για τον SkyActiv-X μετά από οδήγηση αρκετή σε κίνηση σταμάτα/ξεκίνα, ο δείκτης της θερμοκρασίας αντί να είναι π.χ 1 τσακ κάτω από τη μέση, να ακουμπάει λίγο τη μέση? Έκανα π.χ 9 χλμ πήγαινε σε 28-30λεπτά και 9χλμ επιστροφή σε άλλα 25 λεπτά, με ενδιάμεσο διάλειμμα 15 λεπτά. Στο parking επίσης άναψε και το βεντιλατέρ και το περίμενα να σβήσει, πήρε κάμποσο. Φαντάζομαι φυσιολογικό είναι απλά για σιγουριά. Επίσης με όλα αυτά τα πλαστικά, o SkyActiv-X μου φαίνεται αρκετά κλεισμένος.
Νορμαλ ακουγεται (και είναι). Στην πορεία πάντα είναι ένα τσικ κάτω από το κέντρο. Ε όταν ανεβάσει θερμοκρασία ώστε να ανάψει το βεντιλατερ θα ακουμπήσει την γραμμούλα.
Και το δικό μου έτσι είναι. Δεν έχει διαφορά.Εμένα πάλι, εντύπωση μου κάνει διότι στο s-cross, δεν κάνει κιχ η βελόνα και ούτε δουλεύει (και δεν ακούγεται το βεντιλατερ καν), σε όποιες συνθήκες.
-
Το βεντιλατέρ αποκλείεται να μη δουλεύει, θα είχες πρόβλημα.
Η βελόνα στα περισσότερα καινούρια δε κουνιέται παρά την άνοδο της θερμοκρασίας στους 100 και 110 βαθμούς. Απλά ελπίζουμε όταν κουνηθεί να μην είναι πολύ αργά. -
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το βεντιλατέρ αποκλείεται να μη δουλεύει, θα είχες πρόβλημα.
Η βελόνα στα περισσότερα καινούρια δε κουνιέται παρά την άνοδο της θερμοκρασίας στους 100 και 110 βαθμούς. Απλά ελπίζουμε όταν κουνηθεί να μην είναι πολύ αργά.Ναι το ξέρω ότι δουλεύει, αλλά ευτυχώς δεν το ακούω καν. Απλώς μου κάνει εντύπωση για το Mazda...
-
@groover1972 said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το βεντιλατέρ αποκλείεται να μη δουλεύει, θα είχες πρόβλημα.
Η βελόνα στα περισσότερα καινούρια δε κουνιέται παρά την άνοδο της θερμοκρασίας στους 100 και 110 βαθμούς. Απλά ελπίζουμε όταν κουνηθεί να μην είναι πολύ αργά.Ναι το ξέρω ότι δουλεύει, αλλά ευτυχώς δεν το ακούω καν. Απλώς μου κάνει εντύπωση για το Mazda...
Σε κανενα καινουριο δεν ακουγεται . Μονο με ανοιχτα παραθυρα ή σε κλειστο χωρο το ακους
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@groover1972 said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το βεντιλατέρ αποκλείεται να μη δουλεύει, θα είχες πρόβλημα.
Η βελόνα στα περισσότερα καινούρια δε κουνιέται παρά την άνοδο της θερμοκρασίας στους 100 και 110 βαθμούς. Απλά ελπίζουμε όταν κουνηθεί να μην είναι πολύ αργά.Ναι το ξέρω ότι δουλεύει, αλλά ευτυχώς δεν το ακούω καν. Απλώς μου κάνει εντύπωση για το Mazda...
Σε κανενα καινουριο δεν ακουγεται . Μονο με ανοιχτα παραθυρα ή σε κλειστο χωρο το ακους
Τότε πως σε αυτό το Mazda, το ακούει; αυτό εννοώ ότι μου κάνει εντύπωση...
-
@groover1972 said in Mazda CX-30:
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
@groover1972 said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το βεντιλατέρ αποκλείεται να μη δουλεύει, θα είχες πρόβλημα.
Η βελόνα στα περισσότερα καινούρια δε κουνιέται παρά την άνοδο της θερμοκρασίας στους 100 και 110 βαθμούς. Απλά ελπίζουμε όταν κουνηθεί να μην είναι πολύ αργά.Ναι το ξέρω ότι δουλεύει, αλλά ευτυχώς δεν το ακούω καν. Απλώς μου κάνει εντύπωση για το Mazda...
Σε κανενα καινουριο δεν ακουγεται . Μονο με ανοιχτα παραθυρα ή σε κλειστο χωρο το ακους
Τότε πως σε αυτό το Mazda, το ακούει; αυτό εννοώ ότι μου κάνει εντύπωση...
Στο παρκινγκ λεει το ακουσε. Μαλλον με ανοιχτα παραθυρα
-
@supergeorge said in Mazda CX-30:
Επίσης γιατί Turanza και όχι τα αντίστοιχα Pirelli ή Michelin; Τι σε οδήγησε εκεί;
Γιατί να επιλέξω Michelin crossclimate 2 που είναι παλαιάς σχεδίασης με αδυναμία στο βρεγμένο ή Pirelli που είναι ακριβό κι σύμφωνα με δοκιμές μάλλον φθείρετε νωρίτερα κι εμφανίζει κάποια ασάφεια στην γρήγορη οδήγηση;
Το bridgestone σύμφωνα με δοκιμές είναι το πιο θερινό all seasonΟ χρόνος θα δείξει. Πολύ αξιόλογο το continental AllSeasonContact2 που ο εισαγωγέας δεν δίνει εγγύση -ίσως ο μοναδικός εισαγωγέας που δεν παρέχει εγγύηση
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@supergeorge said in Mazda CX-30:
Επίσης γιατί Turanza και όχι τα αντίστοιχα Pirelli ή Michelin; Τι σε οδήγησε εκεί;
Γιατί να επιλέξω Michelin crossclimate 2 που είναι παλαιάς σχεδίασης με αδυναμία στο βρεγμένο ή Pirelli που είναι ακριβό κι σύμφωνα με δοκιμές μάλλον φθείρετε νωρίτερα κι εμφανίζει κάποια ασάφεια στην γρήγορη οδήγηση;
Το bridgestone σύμφωνα με δοκιμές είναι το πιο θερινό all seasonΟ χρόνος θα δείξει. Πολύ αξιόλογο το continental AllSeasonContact2 που ο εισαγωγέας δεν δίνει εγγύση -ίσως ο μοναδικός εισαγωγέας που δεν παρέχει εγγύηση
Εδώ πάντως βγάζει το Pirelli, χωρίς να έχει ακόμη δοκιμάσει τα CC3: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/The-Best-All-Season-Tyres-for-2025-26.htm
-
Και εγώ σε αυτά τα 2 αμφιταλαντευόμουν αλλά η διαφορά στο βρεγμένο με έκανε να πάω στο Πιρελι.
Έχει και ένα συγκριτικό μεταξύ τους στο tyrereviews.
Το βρίσκω στα 568€ (Φωκας) με εγκατάσταση μέσω νετ. Δεν έχω περάσει από κάνα κατάστημα να μάθω αν θα παίξει καμία εκπτωσουλα στο τέλος.
Αλήθεια πόσο πήγε το turanza 6 @ss_76 ?
(532€ ο Φωκας βλέπω). -
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@supergeorge said in Mazda CX-30:
Επίσης γιατί Turanza και όχι τα αντίστοιχα Pirelli ή Michelin; Τι σε οδήγησε εκεί;
Γιατί να επιλέξω Michelin crossclimate 2 που είναι παλαιάς σχεδίασης με αδυναμία στο βρεγμένο ή Pirelli που είναι ακριβό κι σύμφωνα με δοκιμές μάλλον φθείρετε νωρίτερα κι εμφανίζει κάποια ασάφεια στην γρήγορη οδήγηση;
Το bridgestone σύμφωνα με δοκιμές είναι το πιο θερινό all seasonΟ χρόνος θα δείξει. Πολύ αξιόλογο το continental AllSeasonContact2 που ο εισαγωγέας δεν δίνει εγγύση -ίσως ο μοναδικός εισαγωγέας που δεν παρέχει εγγύηση
Για το CC3 και το CC3 Sport έγραψα, όχι για το 2.
Το Pirelli διαβάζω παντού πως είναι το καλύτερο στο βρεγμένο και εξαιρετικό σαν θερινό, πράγμα που θεωρώ το σημαντικότερο στη χώρα μας, εκτός αν μένεις στη Φλώρινα.
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Και εγώ σε αυτά τα 2 αμφιταλαντευόμουν αλλά η διαφορά στο βρεγμένο με έκανε να πάω στο Πιρελι.
Έχει και ένα συγκριτικό μεταξύ τους στο tyrereviews.
Το βρίσκω στα 568€ (Φωκας) με εγκατάσταση μέσω νετ. Δεν έχω περάσει από κάνα κατάστημα να μάθω αν θα παίξει καμία εκπτωσουλα στο τέλος.
Αλήθεια πόσο πήγε το turanza 6 @ss_76 ?
(532€ ο Φωκας βλέπω).Και εγώ προς το Pirelli προσανατολίζομαι, εκτός αν ακούσω κάτι τραγικό σε τιμή. Για τα CC3 πήρα προσφορά κοντά στα 500€ για 225/45R17.
Ποια διάσταση ψάχνεις εσύ;
EDIT Βέβαια, αν κοιτάξεις τις διαφορές βέβαια είναι μηδαμινές, ειδικά αν αναλογιστείς ότι ο μέσος οδηγός δε θα πιέσει το αυτοκίνητο στα άκρα σε ακραίες συνθήκες.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Και εγώ σε αυτά τα 2 αμφιταλαντευόμουν αλλά η διαφορά στο βρεγμένο με έκανε να πάω στο Πιρελι.
Έχει και ένα συγκριτικό μεταξύ τους στο tyrereviews.
Το βρίσκω στα 568€ (Φωκας) με εγκατάσταση μέσω νετ. Δεν έχω περάσει από κάνα κατάστημα να μάθω αν θα παίξει καμία εκπτωσουλα στο τέλος.
Αλήθεια πόσο πήγε το turanza 6 @ss_76 ?
(532€ ο Φωκας βλέπω).515€
Mazda CX-30