-
Σαν δεύτερο στα καλα προάστια θα ξεσκίσει!
-
Πάντως αυτή η μόδα που ξεκίνησε από τα ηλεκτρικά και τώρα ολα τα καινούργια αυτοκίνητα βγαίνουν με τετραγωνισμένη μούρη, μακρόστενους προβολείς και τεράστιο προφυλακτήρα με fake αεραγωγους, δεν νομίζω ότι είσαι από τις καλύτερες σχεδιαστικές τάσεις της αυτοκίνησης.
-
Ζούμε στην εποχή της τραπ! Ολοι προσπαθούν να δείχνουν άγριοι!
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Ζούμε στην εποχή της τραπ! Ολοι προσπαθούν να δείχνουν άγριοι!
Α.... πολύ γουστάρω να βλέπω φλωράκια στην Κηφισιά που ακόμα τους δένει τα κορδόνια των παπουτσιων η μαμά, να οδηγανε το αμάξι του μπαμπά και να ακούγονται στην διαπασών στίχοι για πουτ@νες, όπλα και ναρκωτικά, νομίζοντας ότι οι περαστικοί που τους βλέπουν πιστεύουν ότι είναι gangsters.
-
Είναι τόσο μικρό για τους πίσω επιβάτες, που θα μπορούσε να αποκαλείται 4πορτο 2θέσιο
-
Για 2ο αυτοκινητο στην οικογενεια ειναι μια χαρα.
Δεν θα καιει τιποτα. Δυο παιδια θα μπαινουν ευκολα πισω, τουλαχιστον μεχρι να φτασουν 1,70 υψος (αναλογως του οδηγου παντα) και θα τα κανει ολα εντος πολης. Η τιμη ειναι το θεμα μετα που θα κινηθει. -
Έχει κεντρικό τούνελ πίσω; Είδα καλά;
Είναι λίγο πιο ελαφρύ, λίγο πιο μικρό και λίγο πιο οικονομικό από το yaris, θα είναι και λίγο φθηνότερο. Η αγορά του έχει λογική αν κάποιος γουστάρει την εμφάνιση η αν βολεύεται με το μικρό μήκος.
-
Μεσαίο αερόσακο δεν έχει νομίζω.
Ωραίο σαν fashion car. Αλλα τελικά το Yaris είναι Yaris. Ανώτερο.
Εντωμεταξύ το Yaris βγήκε το 2020. Έχουν περάσει 5 έτη. Οπότε έρχεται η αλλαγή του.
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
Εντωμεταξύ το Yaris βγήκε το 2020. Έχουν περάσει 5 έτη. Οπότε έρχεται η αλλαγή του.
Το πολύ να του βάλουν νέο κινητήρα όταν βγάλουν τους 4cyl. Η τελευταία γενιά έζησε 10 έτη, για εκεί πάει και αυτη.
-
Καταρχάς οι πίσω επιβάτες έχουν οριακά φινιστρίνια για παράθυρα. Επίσης, δεν χωράει άνθρωπος πίσω για να κάτσει. Δεν είναι για πίσω επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα είναι για να βάλεις τα πράγματα που δεν χωράνε στο πολύ μικρό πορτμπαγκάζ. Εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένους σκοπούς το αμάξι αυτό και είναι για πόλη. To Yaris είναι πιο οικογενειακό αμάξι μιας και μπορείς να το πας ταξίδι (όχι ότι πάλι χωράς να κάτσεις πίσω) αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις ποντικός.
-
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
Καταρχάς οι πίσω επιβάτες έχουν οριακά φινιστρίνια για παράθυρα. Επίσης, δεν χωράει άνθρωπος πίσω για να κάτσει. Δεν είναι για πίσω επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα είναι για να βάλεις τα πράγματα που δεν χωράνε στο πολύ μικρό πορτμπαγκάζ. Εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένους σκοπούς το αμάξι αυτό και είναι για πόλη. To Yaris είναι πιο οικογενειακό αμάξι μιας και μπορείς να το πας ταξίδι (όχι ότι πάλι χωράς να κάτσεις πίσω) αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις ποντικός.
Συμφωνώ. Εκατσα μπροστά (1,85) κι πίσω δεν μπορούσα να χωρέσω ούτε το παπούτσι μου
-
@ss_76 said in TOYOTA AYGO X:
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
Καταρχάς οι πίσω επιβάτες έχουν οριακά φινιστρίνια για παράθυρα. Επίσης, δεν χωράει άνθρωπος πίσω για να κάτσει. Δεν είναι για πίσω επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα είναι για να βάλεις τα πράγματα που δεν χωράνε στο πολύ μικρό πορτμπαγκάζ. Εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένους σκοπούς το αμάξι αυτό και είναι για πόλη. To Yaris είναι πιο οικογενειακό αμάξι μιας και μπορείς να το πας ταξίδι (όχι ότι πάλι χωράς να κάτσεις πίσω) αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις ποντικός.
Συμφωνώ. Εκατσα μπροστά (1,85) κι πίσω δεν μπορούσα να χωρέσω ούτε το παπούτσι μου
Φαντάσου ότι έτσι είσαι και στο Yaris Cross (έχουν ίδιο μεταξόνιο με το απλό Yaris)...
-
Φάρδυνε ο κόσμος δεν ψήλωσε μόνο
Σε toyota crown αγοραίο 7 άτομα Πυργος -Αθήνα το 79-80 ενιαίο κάθισμα μπροστα όποτε 3 + 4
Μετά απο λίγα χρόνια σε Autobianchi Abarth 4 ανθυπολοχαγοί Αθήνα -Θήβα
τα καινούργια θα μας φαίνονταν λιμουζίνες -
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Φάρδυνε ο κόσμος δεν ψήλωσε μόνο
Σε toyota crown αγοραίο 7 άτομα Πυργος -Αθήνα το 79-80 ενιαίο κάθισμα μπροστα όποτε 3 + 4
Μετά απο λίγα χρόνια σε Autobianchi Abarth 4 ανθυπολοχαγοί Αθήνα -Θήβα
τα καινούργια θα μας φαίνονταν λιμουζίνεςΑν είχατε σπαθιά όμως, θα χωράγατε ?
-
@monman2 said in TOYOTA AYGO X:
Φάρδυνε ο κόσμος δεν ψήλωσε μόνο
Σε toyota crown αγοραίο 7 άτομα Πυργος -Αθήνα το 79-80 ενιαίο κάθισμα μπροστα όποτε 3 + 4
Μετά απο λίγα χρόνια σε Autobianchi Abarth 4 ανθυπολοχαγοί Αθήνα -Θήβα
τα καινούργια θα μας φαίνονταν λιμουζίνεςE δεν είστε και πρώτα μπόγια στην ΣΣΕ...
-
Νέο υβριδικό Toyota Aygo X: Τα δυνατά σημεία του μικρού που «καίει» 3,7 λτ./100 χλμ.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/neo-yvridiko-toyota-aygo-x-ta-dynata-simeia-toy-mikroy-poy-kaiei-37-lt-100-chlm/?_gl=111q5rq2_upMQ.._gaMTMyODM4NzUzLjE3NTkzNDc0MTI._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTkzNDc0MTEkbzEkZzAkdDE3NTkzNDc0MTEkajYwJGwwJGgw
-
@a-d-p said in TOYOTA AYGO X:
Νέο υβριδικό Toyota Aygo X: Τα δυνατά σημεία του μικρού που «καίει» 3,7 λτ./100 χλμ.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/neo-yvridiko-toyota-aygo-x-ta-dynata-simeia-toy-mikroy-poy-kaiei-37-lt-100-chlm/?_gl=111q5rq2_upMQ.._gaMTMyODM4NzUzLjE3NTkzNDc0MTI._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTkzNDc0MTEkbzEkZzAkdDE3NTkzNDc0MTEkajYwJGwwJGgw
3,7 έχω και στο μαζντογιαρις. Και πάω και ταξίδι ….
Ελπίζω να έχει τιμή κάτω από 20000 ευρώ. -
https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/proti-timi-gia-to-neo-toyota-aygo-x-hybrid/
Αναλογικα με ισπανια φαινεται οτι καπου στα 18500+ θα καταληξουμε εδω στην πρωτη εισαγωγικη εκδοση..
-
Αν έπαιρνα εγώ την απόφαση για την τιμολόγηση θα το έφερνα μόνο από την δεύτερη έκδοση και πάνω και στην τρίτη θα ζητούσα να το φορτώσουν με όλα τα κουτάκια του καταλόγου εξοπλισμού.
Μεγιστοποίηση τέντωμα του κέρδους λιανικής όσο με παίρνει δηλαδή.20.999€ η μια έκδοση
23.999€ η επόμενη,
25.499€ ή τοπ xclusive GR θα την ονόμαζα βάζοντας μόνο επιπλέον ένα και καλά μοναδικό χρώμα , ταμπελακι Gazoo Racing και καμία αεροτομή - σποιλερ κλπ μήπως την πατήσει κανένας φραγκατος 35-55 που έχει για κύριο αυτοκίνητο κάποιο premium coupe/roadster και θέλει ένα μικρό για να κάνει τις καθημερινές δουλειές.
(Και άλλη μία business έκδοση μόνο για εταιρείες ενοικίασης και leasing φυσικά)Θα έβαζα τους δημοσιογράφους να το πλασάρουν κάργα σαν το καλύτερο, μοντέρνο, πιο όμορφο μικρό πόλης και να το συγκρίνουν ΜΟΝΟ με τα μικρά ηλεκτροκίνητα, θα απαγορευα οποιαδήποτε αναφορά στα πλεμπέϊκα ανταγωνιστικά θερμικά!
Αυστηρό βέτο για συγκριτική αναφορά μόνο στα κινέζικα κουβαδάκια Surf , leapmotor, και στα χρεπια C3 και Dacia spring.
Θα έβαζα οποίους από το προσωπικό της εταιρείας έχουν πτυχίο ή κάποια ειδίκευση στο μάρκετινγκ σαν να δουλεύουν πρώτη μέρα στην δουλειά για τα λεφτά που πληρώνονται να μου το πουλήσουν σαν ζεστό κουλούρι σε νεαρές κορασίδες και νεαρές μιλφ των ΒΠ και των ΝΠ ως το απόλυτο premium μικρό.
Και μετά θα καθόμουν αραχτός στην καρέκλα μου και θα έβλεπα τα τσεκια να πέφτουν.
Τσατσανγκ , τσατσανγκ, να γυρίζουν τα νουμερακια στο excel των εσόδων σαν οθόνη κουλοχέρη σε καζίνο.
-
αισθητήρες μπρος πίσω απαραίτητοι κάτι που η Τογιότα Ελλάς θεωρεί ακόμα και στο 2025 μη απαραίτητο ακόμα και σαν επιλογή στα περισσότερα αμάξια που εισάγει.
TOYOTA AYGO X