-
@spi_duster said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΜπουρουχες? Μάλιστα. Ερωτησις. Που βρίσκεται τωρα το βιταρα που εδωκες με 50000χλμ οταν το νταστερ μου συνεχιζει μετα 250000?
Τι ρωτάς? Αναπαύεται σε κάποιο φαράγγι….
-
Ποιος τρελος θα παει να δωσει 30-35-40 χιλιαρικα για να κανει σκληρο off roading με καινουργιο 4wd,awd?
Αυτα που ζητας ειναι μια καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα,να σε βγαλει απο ενα δυσκολο σημειο,κανα χιονακι αντε και καμια light διαδρομη με μικρες γωνιες αλλα μεχρι εκει..Αλλιως αρχαιοκαπηλος!!
Περνεις με 3-4-5 χιλ ενα vitara,ενα jimny, ενα forester και οργωνεις τα βουνα..και αναλογως που θες να φτασεις ξεκινας το tuning -
@kkostask said in Dacia Bigster:
@spi_duster said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΜπουρουχες? Μάλιστα. Ερωτησις. Που βρίσκεται τωρα το βιταρα που εδωκες με 50000χλμ οταν το νταστερ μου συνεχιζει μετα 250000?
Τι ρωτάς? Αναπαύεται σε κάποιο φαράγγι….
Θελω να το ακουω!
-
@spi_duster said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΜπουρουχες? Μάλιστα. Ερωτησις. Που βρίσκεται τωρα το βιταρα που εδωκες με 50000χλμ οταν το νταστερ μου συνεχιζει μετα 250000?
στο περιστερι βρισκεται, μεταπωληθηκε μετα απο εμενα και οντας 9 ετων, 19000.
το νταστερ σου δεν πωλειται, ουτε καν χαριζεται - πετιεται -
@fiverg said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
Θα φορτίζει την μπαταρία σε επίπεδο τέτοιο ώστε ενώ είναι σχεδόν άδεια να μπορεί να παίρνει μπρος ο ηλεκτροκινητήρας πίσω? Λάβετε υπόψιν ότι εδώ δεν μιλάμε για απλή φόρτιση "ανέβηκα μια ανηφόρα", μιλάμε να είσαι π.χ. σε ανηφόρα με λάσπες για συνεχή εμπλοκή της 4κίνησης.
Ενδεικτικό το https://www.youtube.com/watch?v=uWHprjwsMlo στο πως αρκετά δεν καταφέρνουν κάτι ανάλογο καίτοι έχουν μπαταρίες, διπλούς κινητήρες και όλα τα καλούδια.
Έγραψα από το πρώτο σχόλιο μου, για τι χρήση πιστεύω ότι προορίζεται, προφανώς όχι αυτή του βίντεο, δεν γνωρίζω καν αν τα καταφέρνει το υπάρχον 4x4 με την κανονική τετρακίνηση, στην πίστα του βίντεο.
Για τα υπόλοιπα μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Θα δούμε όταν κυκλοφορήσει.
-
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
ρουμανικο σκουπιδακι - πες οτι με το μαζουτ κατι ελεγε, με αεριο απλα και σκετα επισης για οικονομια μια χαρα ητανε, οταν μπλεκεις πολλα και ειδικα γαλλικα ειναι γνωστο τι προκυπτει
Γι'αυτό κι εγώ θα πάρω το απλό LPG με το χειροκίνητο
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@fiverg said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
Θα φορτίζει την μπαταρία σε επίπεδο τέτοιο ώστε ενώ είναι σχεδόν άδεια να μπορεί να παίρνει μπρος ο ηλεκτροκινητήρας πίσω? Λάβετε υπόψιν ότι εδώ δεν μιλάμε για απλή φόρτιση "ανέβηκα μια ανηφόρα", μιλάμε να είσαι π.χ. σε ανηφόρα με λάσπες για συνεχή εμπλοκή της 4κίνησης.
Ενδεικτικό το https://www.youtube.com/watch?v=uWHprjwsMlo στο πως αρκετά δεν καταφέρνουν κάτι ανάλογο καίτοι έχουν μπαταρίες, διπλούς κινητήρες και όλα τα καλούδια.
Έγραψα από το πρώτο σχόλιο μου, για τι χρήση πιστεύω ότι προορίζεται, προφανώς όχι αυτή του βίντεο, δεν γνωρίζω καν αν τα καταφέρνει το υπάρχον 4x4 με την κανονική τετρακίνηση, στην πίστα του βίντεο.
Για τα υπόλοιπα μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Θα δούμε όταν κυκλοφορήσει.
Το βίντεο αδικεί βέβαια λίγο τα οχήματα καθώς φοράνε φουλ ασφάλτινα λάστιχα και από τη μέση και μετά ψιλοβρέχει και το έδαφος έχει λασπώσει ελαφρώς. Σε κάποια δεν απενεργοποιείται καν το Traction Control. Δεν ξέρω αν το ηλεκτρομοτέρ θα αρκεί ή αν ο διπλός συμπλέκτης θα ζεσταίνεται όπως ειπώθηκε. Σίγουρα όμως με τα λάστιχα που είδα στα βίντεο, ο κάτοχος θα προβληματιστεί πρώτα με το σκίσιμό τους σε κακοτράχαλους δρόμους και μετά με όλα τα υπόλοιπα. Θεωρώ πως με 50-50 τα περισσότερα θα ανέβαιναν αυτήν την ανηφόρα (στεγνή πάντα). Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά επειδή έχω πάει σε παρόμοια μέρη και με τα δύο είδη ελαστικών, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
-
@billy84 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@fiverg said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
Θα φορτίζει την μπαταρία σε επίπεδο τέτοιο ώστε ενώ είναι σχεδόν άδεια να μπορεί να παίρνει μπρος ο ηλεκτροκινητήρας πίσω? Λάβετε υπόψιν ότι εδώ δεν μιλάμε για απλή φόρτιση "ανέβηκα μια ανηφόρα", μιλάμε να είσαι π.χ. σε ανηφόρα με λάσπες για συνεχή εμπλοκή της 4κίνησης.
Ενδεικτικό το https://www.youtube.com/watch?v=uWHprjwsMlo στο πως αρκετά δεν καταφέρνουν κάτι ανάλογο καίτοι έχουν μπαταρίες, διπλούς κινητήρες και όλα τα καλούδια.
Έγραψα από το πρώτο σχόλιο μου, για τι χρήση πιστεύω ότι προορίζεται, προφανώς όχι αυτή του βίντεο, δεν γνωρίζω καν αν τα καταφέρνει το υπάρχον 4x4 με την κανονική τετρακίνηση, στην πίστα του βίντεο.
Για τα υπόλοιπα μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Θα δούμε όταν κυκλοφορήσει.
Το βίντεο αδικεί βέβαια λίγο τα οχήματα καθώς φοράνε φουλ ασφάλτινα λάστιχα και από τη μέση και μετά ψιλοβρέχει και το έδαφος έχει λασπώσει ελαφρώς. Σε κάποια δεν απενεργοποιείται καν το Traction Control. Δεν ξέρω αν το ηλεκτρομοτέρ θα αρκεί ή αν ο διπλός συμπλέκτης θα ζεσταίνεται όπως ειπώθηκε. Σίγουρα όμως με τα λάστιχα που είδα στα βίντεο, ο κάτοχος θα προβληματιστεί πρώτα με το σκίσιμό τους σε κακοτράχαλους δρόμους και μετά με όλα τα υπόλοιπα. Θεωρώ πως με 50-50 τα περισσότερα θα ανέβαιναν αυτήν την ανηφόρα (στεγνή πάντα). Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά επειδή έχω πάει σε παρόμοια μέρη και με τα δύο είδη ελαστικών, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη.
Ακριβώς!
Εκεί είναι και το πρόβλημα των περισσοτέρων αντίστοιχων δοκιμών. Θα έπρεπε να γίνεται με ένα ίδιο τύπο ελαστικών, κάτι που θα ανέβαζε το κόστος βέβαια. -
@gatoz said in Dacia Bigster:
@spi_duster said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΜπουρουχες? Μάλιστα. Ερωτησις. Που βρίσκεται τωρα το βιταρα που εδωκες με 50000χλμ οταν το νταστερ μου συνεχιζει μετα 250000?
στο περιστερι βρισκεται, μεταπωληθηκε μετα απο εμενα και οντας 9 ετων, 19000.
το νταστερ σου δεν πωλειται, ουτε καν χαριζεται - πετιεταιΤι λε ρε παιδι μου? Τρομαξα τωρα. Πάντως πολύ ενδιαφερουσα η τοποθετηση σου. Το αλεξισφαιρο αλλαξε 3 χέρια στα 100000 που εκανε ενω το χρεπι 250000 γιατί και να θελα δε μπορω να το δωσω. Δε σου περνάει καν απ το μυαλο πως ομάδα που κερδίζει , δεν αλλαζει? Αλλά ετσι ειστε οι ληζιδες. Για 50000χλμ και ο λογαριασμός του αλεξίσφαιρου στον επομενο...
-
είδα το bigster στην έκθεση,
Έτσι και έτσι, δεν μου φάνηκε πολύ πιο ευρύχωρο συγκριτικά με το Duster, μόνο ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος. Πίσω κάθισμα στενό στο πλάτος, λογικό αφού έχει το ίδιο πλάτος με το Duster.
Δεν το λες μικρό σε καμία περίπτωση, απλώς περίμενα χώρους Tiguan, αλλά δεν....
@criuser μην πηγαίνεις καθόλου, μου φάνηκε πολύ μικρή η διαδρομή των μπροστινών καθισμάτωνείναι φτηνό αυτοκίνητο και το δείχνει, απλώς ποντάρουν στο ότι θέλεις τουλάχιστον 10000€ για να πάρεις κάτι με αντίστοιχους χώρους (κυρίως αποσκευών)
Ο πωλητής μίλησε για καλύτερο "πάτημα" στο δρόμο από τα υπόλοιπα Dacia, "είναι πιο κοντά σε Renault" είπε συγκεκριμένα.
Από χθες έχει έκπτωση 1000€ στα ετοιμοπαραδοτα. (Η βασική τελείωσε, από expression και πάνω.)
30500€ το hybrid 155 expression σε λευκό " με το κλειδί στο χέρι "
27500€ το mhev 140 journey
29700€ το 4Χ4 expressionΕκδόσεις lpg από Πάσχα μου είπε και ίσως 2-3Κ ακριβότερο!!;;
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
είδα το bigster στην έκθεση,
Έτσι και έτσι, δεν μου φάνηκε πολύ πιο ευρύχωρο συγκριτικά με το Duster, μόνο ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος. Πίσω κάθισμα στενό στο πλάτος, λογικό αφού έχει το ίδιο πλάτος με το Duster.
Δεν το λες μικρό σε καμία περίπτωση, απλώς περίμενα χώρους Tiguan, αλλά δεν....
@criuser μην πηγαίνεις καθόλου, μου φάνηκε πολύ μικρή η διαδρομή των μπροστινών καθισμάτωνείναι φτηνό αυτοκίνητο και το δείχνει, απλώς ποντάρουν στο ότι θέλεις τουλάχιστον 10000€ για να πάρεις κάτι με αντίστοιχους χώρους (κυρίως αποσκευών)
Ο πωλητής μίλησε για καλύτερο "πάτημα" στο δρόμο από τα υπόλοιπα Dacia, "είναι πιο κοντά σε Renault" είπε συγκεκριμένα.
Από χθες έχει έκπτωση 1000€ στα ετοιμοπαραδοτα. (Η βασική τελείωσε, από expression και πάνω.)
30500€ το hybrid 155 expression σε λευκό " με το κλειδί στο χέρι "
27500€ το mhev 140 journey
29700€ το 4Χ4 expressionΕκδόσεις lpg από Πάσχα μου είπε και ίσως 2-3Κ ακριβότερο!!;;
Η έκδοση 4χ4 expression τι περιλαμβάνει? Μήπως είδες πόσο χρεώνουν την ηλιοροφή?
-
@billy84 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
είδα το bigster στην έκθεση,
Έτσι και έτσι, δεν μου φάνηκε πολύ πιο ευρύχωρο συγκριτικά με το Duster, μόνο ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος. Πίσω κάθισμα στενό στο πλάτος, λογικό αφού έχει το ίδιο πλάτος με το Duster.
Δεν το λες μικρό σε καμία περίπτωση, απλώς περίμενα χώρους Tiguan, αλλά δεν....
@criuser μην πηγαίνεις καθόλου, μου φάνηκε πολύ μικρή η διαδρομή των μπροστινών καθισμάτωνείναι φτηνό αυτοκίνητο και το δείχνει, απλώς ποντάρουν στο ότι θέλεις τουλάχιστον 10000€ για να πάρεις κάτι με αντίστοιχους χώρους (κυρίως αποσκευών)
Ο πωλητής μίλησε για καλύτερο "πάτημα" στο δρόμο από τα υπόλοιπα Dacia, "είναι πιο κοντά σε Renault" είπε συγκεκριμένα.
Από χθες έχει έκπτωση 1000€ στα ετοιμοπαραδοτα. (Η βασική τελείωσε, από expression και πάνω.)
30500€ το hybrid 155 expression σε λευκό " με το κλειδί στο χέρι "
27500€ το mhev 140 journey
29700€ το 4Χ4 expressionΕκδόσεις lpg από Πάσχα μου είπε και ίσως 2-3Κ ακριβότερο!!;;
Η έκδοση 4χ4 expression τι περιλαμβάνει? Μήπως είδες πόσο χρεώνουν την ηλιοροφή?
Δεν ρώτησα, αλλά είναι στάνταρ στην extreme και 1100€ στην journey, σύμφωνα με το φυλλάδιο. Στην expression δεν μπαίνει.
Περιλαμβάνει όλα τα απλά βασικά πράγματα, όπως αισθητήρες φώτων και βροχής, ηλεκτρικό χειρόφρενο, διζωνικο κλιματισμό, αεραγωγούς πίσω, προβολείς ομίχλης led, υποβραχιονια κτλ.
Τα +3000€ της extreme τα δίνεις μόνο αν θέλεις ηλιοροφή
Για περισσότερα σχετικά με τον εξοπλισμό δείτε εδώ
https://www.dacia.gr/cars/bigster-suv/overview.html -
Ισχύει οτι σε μονώσεις, αρμούς και κατασκευή γενικά ειναι πιο προσεγμένο απο duster?
-
Δεν είναι ότι δεν πάει πίσω το κάθισμα.
Είναι ότι μπροστινή κολώνα της πόρτας έχει μεγάλη κλίση και δεν μπορώ να περάσω το κεφάλι μου μέσα ενώ έχω καθίσει στο κάθισμα.
Γενικά πολλά αυτοκίνητα για λόγους αεροδυναμικής έχουν αυτό το θέμα και θα πρέπει να έχουν πολύ μεγάλο μεταξόνιο για να μπορέσεις να μπεις εύκολα.
-
@criuser said in Dacia Bigster:
Δεν είναι ότι δεν πάει πίσω το κάθισμα.
Είναι ότι μπροστινή κολώνα της πόρτας έχει μεγάλη κλίση και δεν μπορώ να περάσω το κεφάλι μου μέσα ενώ έχω καθίσει στο κάθισμα.
Γενικά πολλά αυτοκίνητα για λόγους αεροδυναμικής έχουν αυτό το θέμα και θα πρέπει να έχουν πολύ μεγάλο μεταξόνιο για να μπορέσεις να μπεις εύκολα.
Ταξιδευτη ο μιστερ Μπιν, για αλλο λογο βεβαια, βρηκε λυση στο προβλημα σου, στο ρετιρε γρηγορα.
-
Μέτρησα και διαστάσεις, είχε μετροταινία ο πωλητής
1,05 το μήκος και 1,00 πλάτος στο στενότερο σημείο -
@mariolas said in Dacia Bigster:
Ισχύει οτι σε μονώσεις, αρμούς και κατασκευή γενικά ειναι πιο προσεγμένο απο duster?
Δεν είχα τόσο χρόνο για να κάνω τέτοιες συγκρίσεις
-
Βγήκαν τιμες για το bigster mild hybrid G150 4x4 στο Βέλγιο!Και ειναι 2500 Euro ποιο ακριβό απο αντίστοιχη εκδοση φουλ υβριδικου! χαχαχαχαχαχα
-
32090€ expression (29490€ η hybrid 155)
34390€ extreme (31790€ hybrid 155) -
Εχει λογική αυτό?
Dacia Bigster