-
Το ντίζελ λείπει σε όλα τα σουβ.
-
@billy84 said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Είδηση στην πραγματική της διάσταση, χωρίς click bait 🪤
Θα μπει και στο duster o 1.2 LPG 140 (G-ECO 140)Nέος κινητήρας 1,2 με εντυπωσιακή οικονομία για τα SUV της Dacia
https://www.carandmotor.gr/nea/neos-trikylindros-me-entyposiaki-oikonomia-gia-ta-dacia-suv
Θα τολμήσω όμως να πω πως ο 1.5 Dci θα ταίριαζε ακόμα πιο γάντι στο Bigster!!!
Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο
, αλλά φαίνεται ότι μας τελείωσαν οι ντίζελ
-
Εγώ ανυπομονώ για το full hybrid διπλού καυσίμου!
-
@vdx said in Dacia Bigster:
Εγώ ανυπομονώ για το full hybrid διπλού καυσίμου!
Μάλλον θα περιμένεις πολύ.
Έχει γραφτεί κάτι αξιόπιστο; -
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@vdx said in Dacia Bigster:
Εγώ ανυπομονώ για το full hybrid διπλού καυσίμου!
Μάλλον θα περιμένεις πολύ.
Έχει γραφτεί κάτι αξιόπιστο;Εγώ το είδα τυχαία στο site της Dacia δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο και μου έκανε εντύπωση όπως είναι λογικό.
-
Έτοιμο το "απόλυτο" combo:
https://www.autoblog.gr/2025/09/04/ta-dacia-duster-kai-bigster-diathesima-me-ipia-yvridiko-kinitira-ygraeriou-kai-tetrakinisi/LPG + 4x4
"Η μέγιστη ισχύς είναι 154 άλογα, με ροπή 230 Nm για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και έως 87 Nm για τον ηλεκτροκινητήρα"Διαθέσιμο και για το Duster.
-
Και το δελτίο τύπου για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες
-
Εργαλείο το duster, τικάρει πολλά κουτάκια με lpg - mhev και 4κίνηση.
-
Σαν παλιος νταστερας θα ηθελα ενα ντουστ mhev με τον 1.5 dci. Η αυτονομια μου απο τα 850 θα πηγαινε για πλακα τοσο ψηλα που θα πεταγομουν για τσιγαρα στη Λαρισα. Την ιδια στιγμη που με ηλεκτρικο σχεδιαζουν πως θα πανε καποιοι μεχρι τη Λαμία.
-
Και στη Λαμία πουλάνε τσιγάρα!
-
Γεια οσους δε καταλαβαν τι γραφω και τι εννοω η λεξη ειναι μια. Ελευθερία. Ελευθερία να πας οπου θελεις, οταν θελεις διχως περιορισμους.
-
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα. -
Νέα Dacia Duster και Bigster LPG Hybrid: Τετρακίνητα, με 1.500 χλμ. αυτονομία
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση (4×4) και διπλό καύσιμο (βενζίνη/LPG) συνδυάζει αποδοτικότητα, ευελιξία και οικονομία. Αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου, με υποβοήθηση 48V (mild hybrid) και ισχύ 140 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 31 ίππων στον πίσω, με συνδυαστική ισχύ 154 ίππων, ροπή 230 Nm από τον θερμικό κινητήρα και έως 87 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο 2 σχέσεων και αποσυνδεόμενο πίσω άξονα.
Η διάταξη του 2τάχυτου κιβωτίου με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία. Εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα στις υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας ισχυρή πρόσφυση έως και τα 140 χλμ./ώρα. Στη θέση “neutral” (συμπλέκτης αποσυνδεδεμένος) ελαχιστοποιείται η τριβή, συμβάλλοντας σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε λειτουργία 2WD
Πλεονεκτήματα της τετρακίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα πίσω:
Δύο σχέσεις για βέλτιστες συνθήκες οδήγησης σε 4×4, από 0 έως 140 χλμ./ώρα.
Αποσυνδεόμενος πίσω άξονας για μειωμένες τριβές, άρα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές.
Άμεση παροχή ροπής, όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης μπροστά.
Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου. -
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα. -
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιου -
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
Θα φορτίζει την μπαταρία σε επίπεδο τέτοιο ώστε ενώ είναι σχεδόν άδεια να μπορεί να παίρνει μπρος ο ηλεκτροκινητήρας πίσω? Λάβετε υπόψιν ότι εδώ δεν μιλάμε για απλή φόρτιση "ανέβηκα μια ανηφόρα", μιλάμε να είσαι π.χ. σε ανηφόρα με λάσπες για συνεχή εμπλοκή της 4κίνησης.
Ενδεικτικό το https://www.youtube.com/watch?v=uWHprjwsMlo στο πως αρκετά δεν καταφέρνουν κάτι ανάλογο καίτοι έχουν μπαταρίες, διπλούς κινητήρες και όλα τα καλούδια.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
ρουμανικο σκουπιδακι - πες οτι με το μαζουτ κατι ελεγε, με αεριο απλα και σκετα επισης για οικονομια μια χαρα ητανε, οταν μπλεκεις πολλα και ειδικα γαλλικα ειναι γνωστο τι προκυπτει
-
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΘέμα λογισμικού είναι, δεν φοράει κάποιον ανεμικο κινητήρα 90 ίππων όπως τα γιαρι, 140 υγραερατα άλογα έχει, θα φορτίζει μπαταρία και ταυτόχρονα θα δίνει μπροστά.
ρουμανικο σκουπιδακι - πες οτι με το μαζουτ κατι ελεγε, με αεριο απλα και σκετα επισης για οικονομια μια χαρα ητανε, οταν μπλεκεις πολλα και ειδικα γαλλικα ειναι γνωστο τι προκυπτει
Πονάει πολύ το νταστερ . Αν ομως δε μπορείς να το αποφύγεις, τουλάχιστον απολαυσε το...
Ακομη και στη μπροστοκινητη εκδοση που το εχω εγω, το αμαξι ειναι κατσικι. Φυσικά και το ξέρεις βέβαια αλλά κανεις οτι εκανε κι ο λαγος,με το λιοντάρι. -
@gatoz said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@gatoz said in Dacia Bigster:
εάν φυσικα διαβασετε προσεχτικα θα καταλαβατε οτι τετρακινηση και ντουστερ τελος. οχι οτι ειχε κατι σοβαρο αλλα πλεον μιλαμε για εως 31 ιππους το πολυ πισω και μονο με φορτισμενη τη μικρουλα μπαταριουλα
και ετσι, για ξεκαρφωμα, διπλου συμπλεχτη για εκτος δρομου. μαλιστα.140 άλογα είναι ο θερμικός, δεν υπάρχει θέμα να μείνει χωρίς ρεύμα ο πίσω άξονας.
Επίσης δεν αναφέρει ότι καταργείται η κανονική 4Χ4 έκδοση.
Μπορεί να έβγαλε κάτι πιο λάιτ για τους γοναμπι οφ Ρόουντς άνιμαλ του Πανοράματος και για εμάς που τρέχουμε στα χιονοδρομικά.
Τέλος το LPG στα Dacia, σημαίνει ότι καταργείται η ρεζέρβα.φυσικα και θα μενει χωρις ρευμα, μην ξεχνας ειναι μια μπαταριαουλα 0.8 - παρομοια υλοποιηση με το γιαρι
αν θετε χιονοδρομικα, #mono_vitara και οχι ρουμανικες μπουρουχες
να σας δω οσοι παρετε τι ακριβως θα υποσχεθειτε στην οδικη με διπλοσυμπλεχτο στο χωμα για να σας φορτωσει εκτος δικτιουΜπουρουχες? Μάλιστα. Ερωτησις. Που βρίσκεται τωρα το βιταρα που εδωκες με 50000χλμ οταν το νταστερ μου συνεχιζει μετα 250000?
Dacia Bigster