-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Αυτό με τα Suzuki μου κάθεται και εμένα κάπως.Αλλα δεν ξέρω αρχίζω και τα βλέπω με άλλο μάτι.Πιστευω αρχίζει και με χαλάει πλέον ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες οθόνες δλδ γίνονται πιο πολύ gadget παρά αυτό που πρέπει .... Προχθές πήγα και τα είδα ... To Vitara μου άρεσε πολύ θα έλεγα...το s cross πάλι έχει πολύ ωραίο μέγεθος.
Ναι, ένας από τους λόγους που δεν ξαναπήρα Suzuki ήταν και αυτός, θέλαμε ένα Vitara στο μέγεθος του S-cross

Εν τω μεταξύ, είδα δίπλα δίπλα ένα Vitara και ένα new grant Vitara και το δεύτερο είναι αρκετά μεγαλύτερο, σε όλες τις διαστάσεις.Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φέρνουν το Grand Vitara πραγματικά τι πίνουν στη Suzuki ...Δεν θέλουν να πουλήσουν??
το παλιό ngv εννοούσα, το καινούριο δεν το φέρνουν γιατί θα έβγαινε ακριβά προφανώς και σε εκείνα τα επίπεδα δεν πουλάει το όνομα Suzuki, μέχρι 25000€ πάει καλά
-
-
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.
Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.
Εννοείται, γι'αυτό γράφω αν θέλεις αυτόματο οπωσδήποτε. Σε επιδόσεις όμως δεν έχουν την μεγάλη διαφορά που έχει το 2λιτρο cc με το 1,8.
Τα επιπλέον 6000€ που ζητάει για το hev 155, η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία, εγώ δεν τα δίνω σε καμιά περίπτωση, γιατί δεν θα το το χρησιμοποιώ καθημερινά και για πηγαίνω στη δουλειά. Στα 3500€ (όπως Γαλλία δλδ) θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο.
Ούτε εγώ, για αυτό και το έβγαλα από το πλάνο. Ενώ αν ήταν στα 31-32 θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Το cc είναι πιο safe επιλογή από το zrv που είχες αγοράσει αρχικά, άλλα δεν έχει τους χώρους του bigster και την απτή ποιότητα του honda. Δεν μπορούμε να έχουμε όλα.
Για να επέλεξες cc, προφανώς δεν χρειάζεσαι χώρους, θέλεις οικονομία και αξιοπιστία
.Εγώ το Civic ήθελα/θέλω, αλλά κατέληξα στο CC για την αξιοπιστία κυρίως και την εγγύηση. Φυσικά μου άρεσε και εξωτερικά το facelift, το προηγούμενο δεν το κοιτούσα καν. Η οικονομία είναι ευπρόσδεκτη, αλλά όχι το κυριότερο κριτήριο της αγοράς.
Αν δε μου άρεσε το facelift της CC θα πήγαινα σε Symbioz λογικά.
Αν ακυρώσεις και το cc θα σε στείλουμε στον @alex-mix στην Άρτα για μεταπτυχιακό


.Έπρεπε να πάρεις civic, δεν πιστεύω ότι είναι λιγότερο αξιόπιστο από το cc και η εγγύηση 11 ετών της Toyota είναι περιττή, αφού δεν παθαίνουν τίποτα

-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Αν ακυρώσεις και το cc θα σε στείλουμε στον @alex-mix στην Άρτα για μεταπτυχιακό


.

Έπρεπε να πάρεις civic, δεν πιστεύω ότι είναι λιγότερο αξιόπιστο από το cc και η εγγύηση 11 ετών της Toyota είναι περιττή, αφού δεν παθαίνουν τίποτα

Τέλος τώρα, χθες μπήκε στην παραγωγή η CC, 3 μήνες μετά την παραγγελία. Οπότε ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση.
Το Civic δεν το πήρα γιατί δεν είχε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα και γιατί το facelift θα ήταν πολύ κοντά σε περίπτωση παραγγελίας, δεν ήθελα να έχω το προηγούμενο για 2-3 μήνες.
-
Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα..... -
@dasimo said in Dacia Bigster:
Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....Δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Το εργοστάσιο δίνει διαφορετικές τιμές σε κάθε αγορά. Αν δεν σου κάνει, δεν αγοράζεις, απλό είναι.
-
@realzeus said in Dacia Bigster:
@dasimo said in Dacia Bigster:
Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....Δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Το εργοστάσιο δίνει διαφορετικές τιμές σε κάθε αγορά. Αν δεν σου κάνει, δεν αγοράζεις, απλό είναι.
Μου κάνει εντύπωση η τιμη του, σίγουρα πρεπει να είναι αναλογικά οι hybrid εκδόσεις 2000 κάτω σίγουρα, με 34κ παίρνεις style Corolla cross ( 31κ η βασική που είναι και αυτή πλήρης) που είναι υπερπλήρες και το πιο σημαντικό ΠΟΛΥΥΥ ΑΝΏΤΕΡΟ σε όλα .... Δεν έχει λογική.
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@realzeus said in Dacia Bigster:
@dasimo said in Dacia Bigster:
Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....Δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Το εργοστάσιο δίνει διαφορετικές τιμές σε κάθε αγορά. Αν δεν σου κάνει, δεν αγοράζεις, απλό είναι.
Μου κάνει εντύπωση η τιμη του, σίγουρα πρεπει να είναι αναλογικά οι hybrid εκδόσεις 2000 κάτω σίγουρα, με 34κ παίρνεις style Corolla cross ( 31κ η βασική που είναι και αυτή πλήρης) που είναι υπερπλήρες και το πιο σημαντικό ΠΟΛΥΥΥ ΑΝΏΤΕΡΟ σε όλα .... Δεν έχει λογική.
Δεν ξέρουμε πόσο χρεώνει το κάθε εργοστάσιο. Επίσης δεν θεωρώ το σύστημα της Toyota ανώτερο. Πιο οικονομικό ναι, αλλά λιγότερο ισχυρό. Στην τελική η κάθε εταιρεία έχει τα δικά της κόστη, περιθώρια κέρδους και εμπορική πολιτική. Εμείς ως καταναλωτές αποφασίζουμε τι μας ταιριάζει.
-
@realzeus said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@realzeus said in Dacia Bigster:
@dasimo said in Dacia Bigster:
Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....Δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα. Το εργοστάσιο δίνει διαφορετικές τιμές σε κάθε αγορά. Αν δεν σου κάνει, δεν αγοράζεις, απλό είναι.
Μου κάνει εντύπωση η τιμη του, σίγουρα πρεπει να είναι αναλογικά οι hybrid εκδόσεις 2000 κάτω σίγουρα, με 34κ παίρνεις style Corolla cross ( 31κ η βασική που είναι και αυτή πλήρης) που είναι υπερπλήρες και το πιο σημαντικό ΠΟΛΥΥΥ ΑΝΏΤΕΡΟ σε όλα .... Δεν έχει λογική.
Δεν ξέρουμε πόσο χρεώνει το κάθε εργοστάσιο. Επίσης δεν θεωρώ το σύστημα της Toyota ανώτερο. Πιο οικονομικό ναι, αλλά λιγότερο ισχυρό. Στην τελική η κάθε εταιρεία έχει τα δικά της κόστη, περιθώρια κέρδους και εμπορική πολιτική. Εμείς ως καταναλωτές αποφασίζουμε τι μας ταιριάζει.
Είναι ανώτερο από άποψη αξιοπιστίας .Της Renault παρακολουθώ ότι έχει καλή απόδοση αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το βάλεις μέσα και οι ζημιές είναι τεράστιες.. Αν δεις στα φόρουμ γίνεται πανηγύρι με το υβριδικό σύστημα τους..... Αποδοτικά είναι πολύ καλό απλά θα το πάρεις στα χέρια ...
-
Σιγά ρε σεις με τα Τογιότα.
Πληρώνεις 5-10000 παραπάνω για τυχόν βλάβες ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ και παίρνεις άσχημη φτηνό κατασκευή και αστείους χώρους.
-
@criuser said in Dacia Bigster:
Σιγά ρε σεις με τα Τογιότα.
Πληρώνεις 5-10000 παραπάνω για τυχόν βλάβες ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ και παίρνεις άσχημη φτηνό κατασκευή και αστείους χώρους.
Βασική έκδοση Corolla cross 30960
Βασική έκδοση bigster 31500
Μάλλον εμπαθή σε βλέπω
Πλην χώρο πίσω πολύ ανώτερο σε όλα σε φάση να γελάς... -
Είναι άλλη κατηγορία το Μπιγκστερ σε χώρους από το Κορολα Κρος. Αντίστοιχο του είναι το νταστερ όπου ισχύουν τα 5-10000 και όλα τα υπόλοιπα.
-
Φίλε μου το Corolla cross είναι C όπως και το Bigster.
Τα duster είναι Β μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματα -
@mariolas said in Dacia Bigster:
Φίλε μου το Corolla cross είναι C όπως και το Bigster.
Τα duster είναι Β μην μπερδεύεις ανόμοια πράγματαΚάπου ανάμεσα κρύβεται η αλήθεια
Το cc είναι από τα μικρά c-suv, ενώ το duster από τα μεγάλα b- suv. Απ'την άλλη το bigster είναι στην καρδιά
️ των c-suv.https://www.carsized.com/en/cars/compare/dacia-duster-2023-suv-vs-toyota-corolla-cross-2020-suv/
https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-corolla-cross-2020-suv-vs-dacia-bigster-2024-suv/
Το cc έχει μικρότερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών και από τα δύο.
Το bigster έχει 57% μεγαλύτερο χώρο αποσκευώνΕίναι περίπου όσο ένα rav4
https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-rav4-2019-suv-swb-vs-dacia-bigster-2024-suv/ -
Πιστεύω σύντομα αν δεν πάνε καλά οι πωλήσεις θα έρθουν εκπτώσεις, το έχουν υπερτιμολογησει και αυτό φαίνεται αν συγκριθεί με τιμές uk ή αλλού. Ειδικά το hybrid έπρεπε να είναι αρκετά φθηνότερο.
Από εκεί και πέρα έχει πολύ ωραία rugged σχεδίαση μέσα έξω, το υβριδικό σύστημα είναι πολύ οικονομικό, για την αξιοπιστία του δεν ξέρουμε ακόμα αλλά το ότι συνδυάζεται με ατμοσφαιρικό τετρακιλυνδρο είναι θετικό. Αν έδιναν την top έκδοση -3k δεν θα γκρινιάζε κανείς.
Η ίδια πλατφόρμα με το symbioz δεν είναι; Εκείνο ξεκινάει από 29κ (cmfb hs/ls)
-
@ataim said in Dacia Bigster:
Πιστεύω σύντομα αν δεν πάνε καλά οι πωλήσεις θα έρθουν εκπτώσεις, το έχουν υπερτιμολογησει και αυτό φαίνεται αν συγκριθεί με τιμές uk ή αλλού. Ειδικά το hybrid έπρεπε να είναι αρκετά φθηνότερο.
Από εκεί και πέρα έχει πολύ ωραία rugged σχεδίαση μέσα έξω, το υβριδικό σύστημα είναι πολύ οικονομικό, για την αξιοπιστία του δεν ξέρουμε ακόμα αλλά το ότι συνδυάζεται με ατμοσφαιρικό τετρακιλυνδρο είναι θετικό. Αν έδιναν την top έκδοση -3k δεν θα γκρινιάζε κανείς.
Η ίδια πλατφόρμα με το symbioz δεν είναι; Εκείνο ξεκινάει από 29κ (cmfb hs/ls)
Βασικά μόνο το hybrid 155 είναι αρκετά ακριβότερο από το εξωτερικό
Στα mhev 140 είμαστε πιο κοντά ή και φθηνότεροι.Μόνο ο αντιπρόσωπος γνωρίζει το γιατί. Ίσως διεκδίκησε καλύτερη τιμή στα mhev, γιατί εκεί πιστεύει ότι είναι ανταγωνιστικό το Dacia. Ίσως φοβάται κανιβαλισμό με τα υπόλοιπα Renault

Επίσης, να ληφθεί υπόψη ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος είναι είναι υπεύθυνος για όλη την βαλκανική, σχεδόν.Όλα μια (μεταβαλλόμενη ) πλατφόρμα είναι από Sandero μέχρι bigster και από Clío έως Symbioz και Arkana.
To Bigster έχει ίδιο (περίπου) μεταξόνιο με Arkana, 270 και 272 αντίστοιχα
ενώ το Duster με τα Symbioz και captur, 265 και 263 αντίστοιχα.Το Symbioz πωλείται, ακόμα, με το παλιό υβριδικό σύστημα 1600 hev 140, το Bigster έρχεται με το νέο 1.8 hev 155.
-
Το Κορόλα Κρος έχει πολύ μικρό μεταξόνιο και χώρο αποσκευών και βασικά είναι ένα μεγάλο Β σουβ, ενώ το γιάρις κρος είναι ένα μικρό β σουβ.
Ακριβώς όπως είναι τα σε 3 και σε 3 αιρκρος που είναι οι ανταγωνιστές τους.
Το Μπίγκστερ είναι μεγάλο C σουβ όπως έχουν μεγαλώσει και τα 5 αιρκρος και Γκράντλαντ.
Κάποτε λέγαμε το Κούγκα ως D σουβ.
-
@criuser said in Dacia Bigster:
Το Κορόλα Κρος έχει πολύ μικρό μεταξόνιο και χώρο αποσκευών και βασικά είναι ένα μεγάλο Β σουβ, ενώ το γιάρις κρος είναι ένα μικρό β σουβ.
Ακριβώς όπως είναι τα σε 3 και σε 3 αιρκρος που είναι οι ανταγωνιστές τους.
Το Μπίγκστερ είναι μεγάλο C σουβ όπως έχουν μεγαλώσει και τα 5 αιρκρος και Γκράντλαντ.
Κάποτε λέγαμε το Κούγκα ως D σουβ.
Αυτές είναι σαχλαμάρες των Ιαπώνων μου έχουν αυτοκίνητο 4.5 μέτρα με μέτριους χώρους!Αυτοι υπολογίζουν στα μέτρα τους χαχαχαχαχαχαχα
-
Είδηση στην πραγματική της διάσταση, χωρίς click bait 🪤
Θα μπει και στο duster o 1.2 LPG 140 (G-ECO 140)Nέος κινητήρας 1,2 με εντυπωσιακή οικονομία για τα SUV της Dacia
https://www.carandmotor.gr/nea/neos-trikylindros-me-entyposiaki-oikonomia-gia-ta-dacia-suv
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Είδηση στην πραγματική της διάσταση, χωρίς click bait 🪤
Θα μπει και στο duster o 1.2 LPG 140 (G-ECO 140)Nέος κινητήρας 1,2 με εντυπωσιακή οικονομία για τα SUV της Dacia
https://www.carandmotor.gr/nea/neos-trikylindros-me-entyposiaki-oikonomia-gia-ta-dacia-suv
Θα τολμήσω όμως να πω πως ο 1.5 Dci θα ταίριαζε ακόμα πιο γάντι στο Bigster!!!
Dacia Bigster