-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@dasimo said in Dacia Bigster:
Μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής που έχει το Bigster στο Ελλαδισταν σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπη ?
Σε ποια αγορά της Ευρώπης αναφέρεσαι;
Στην Γαλλία το mild hybrid expression είναι 1100€ ακριβότερο, απ' την άλλη το full hybrid είναι 1500€
Δεν βλέπω τεράστιες διαφορές και πιθανόν η ακριβότερη τιμή του full hybrid να οφείλεται στην υψηλότερη ζήτηση για full hybrid στη χώρα (έχουμε πάθει Toyotιαση)
2500€ είναι ακριβότερο στην Ελλάδα το HEV Journey υπολογίζοντας το χρώμα μέσα στην τιμή.
Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, εγώ το περίμενα και είχα απογοητευθεί από τις τιμές στη χώρα μας. -
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@dasimo said in Dacia Bigster:
Μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής που έχει το Bigster στο Ελλαδισταν σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπη ?
Σε ποια αγορά της Ευρώπης αναφέρεσαι;
Στην Γαλλία το mild hybrid expression είναι 1100€ ακριβότερο, απ' την άλλη το full hybrid είναι 1500€
Δεν βλέπω τεράστιες διαφορές και πιθανόν η ακριβότερη τιμή του full hybrid να οφείλεται στην υψηλότερη ζήτηση για full hybrid στη χώρα (έχουμε πάθει Toyotιαση)
2500€ είναι ακριβότερο στην Ελλάδα το HEV Journey υπολογίζοντας το χρώμα μέσα στην τιμή.
Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, εγώ το περίμενα και είχα απογοητευθεί από τις τιμές στη χώρα μας.Για έκδοση expression έγραψα
ΤΕΛΙΚΗ ΤΜΗ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ (ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Κ.Λ.Π ΕΞΟΔΑ ) 31.400 € & ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ 32150€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46564874-dacia-bigster
Για την journey έχετε δίκιο
-
Η journey 140 με μεταλλικό, βγαίνει στην ίδια ακριβώς τιμή Ελλάδα - Γαλλία 29250€

-
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ) -
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Αυτό με τα Suzuki μου κάθεται και εμένα κάπως.Αλλα δεν ξέρω αρχίζω και τα βλέπω με άλλο μάτι.Πιστευω αρχίζει και με χαλάει πλέον ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες οθόνες δλδ γίνονται πιο πολύ gadget παρά αυτό που πρέπει .... Προχθές πήγα και τα είδα ... To Vitara μου άρεσε πολύ θα έλεγα...το s cross πάλι έχει πολύ ωραίο μέγεθος.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Είχαν αγοράσει μεγάλες ποσότητες υφάσματος σε προσφορά. Τι να κάνουμε; Να τα πετάξουν;
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Αυτό με τα Suzuki μου κάθεται και εμένα κάπως.Αλλα δεν ξέρω αρχίζω και τα βλέπω με άλλο μάτι.Πιστευω αρχίζει και με χαλάει πλέον ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες οθόνες δλδ γίνονται πιο πολύ gadget παρά αυτό που πρέπει .... Προχθές πήγα και τα είδα ... To Vitara μου άρεσε πολύ θα έλεγα...το s cross πάλι έχει πολύ ωραίο μέγεθος.
Ναι, ένας από τους λόγους που δεν ξαναπήρα Suzuki ήταν και αυτός, θέλαμε ένα Vitara στο μέγεθος του S-cross

Εν τω μεταξύ, είδα δίπλα δίπλα ένα Vitara και ένα new grant Vitara και το δεύτερο είναι αρκετά μεγαλύτερο, σε όλες τις διαστάσεις. -
Θα σου κάνω παράθεση μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία…στο λέω…

Παρεξηγησιαρη.
Καλά κάνατε. Ενα διάλειμμα κάνατε και μετά βουρ στα σουζουκι
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.
Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Αυτό με τα Suzuki μου κάθεται και εμένα κάπως.Αλλα δεν ξέρω αρχίζω και τα βλέπω με άλλο μάτι.Πιστευω αρχίζει και με χαλάει πλέον ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες οθόνες δλδ γίνονται πιο πολύ gadget παρά αυτό που πρέπει .... Προχθές πήγα και τα είδα ... To Vitara μου άρεσε πολύ θα έλεγα...το s cross πάλι έχει πολύ ωραίο μέγεθος.
Ναι, ένας από τους λόγους που δεν ξαναπήρα Suzuki ήταν και αυτός, θέλαμε ένα Vitara στο μέγεθος του S-cross

Εν τω μεταξύ, είδα δίπλα δίπλα ένα Vitara και ένα new grant Vitara και το δεύτερο είναι αρκετά μεγαλύτερο, σε όλες τις διαστάσεις.Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φέρνουν το Grand Vitara πραγματικά τι πίνουν στη Suzuki ...Δεν θέλουν να πουλήσουν??
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@mariolas said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Θα αγόραζες αυτό το αυτοκίνητο με τον τρικυλινδρο?Για να το κρατήσεις 15 χρόνια?
Όχι φυσικά, αλλά για μια 5ετια είναι μια χαρά.
και δεν έχει να κάνει τόσο με τον τρικυλινδρο (άλλωστε τρικυλινδρο είναι και το BMW X1), αλλά γενικά με το πώς είναι φτιαγμένο το όχημα γενικά (ποιότητα, υλικά, επενδύσεις κτλ)Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσω κάποιο για 15 χρόνια, θα έπαιρνα Honda ή Mazda
Καλά και τα bmw υπό συζήτηση είναι δεν με ψήνουν γενικά.Θα έβαζα και suzuki Toyota για αρκετά χρόνια
Δεν τα έβαλα εσκεμμένα, γιατί δεν μου αρέσει το εσωτερικό τους, όχι γιατί δεν θα αντέξουν.
Νομίζω ότι τα Honda - Mazda θα "γεράσουν" καλύτερα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.Αν και συμπαθώ τα Suzuki (3 καινούργια μέχρι τώρα) δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι το gv και το baleno είχαν το ίδιο σχέδιο ταπετσαρίας στα καθίσματα και ας τα χώριζαν 15 χρόνια
, το ίδιο σχέδιο που έχουν και τα Vitara S-cross το 2025 
....κάπου έλεος.
Το GV πάντως, έδινε την εντύπωση ότι θα κρατήσει 30 χρόνια+ και το βλέπουμε άλλωστε αφού κυκλοφορούν παρά πολλά.To X1 το ανέφερα επειδή είναι αντίστοιχου μεγέθους, υψηλότερης τιμής και Νο1 σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Αυτό με τα Suzuki μου κάθεται και εμένα κάπως.Αλλα δεν ξέρω αρχίζω και τα βλέπω με άλλο μάτι.Πιστευω αρχίζει και με χαλάει πλέον ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες οθόνες δλδ γίνονται πιο πολύ gadget παρά αυτό που πρέπει .... Προχθές πήγα και τα είδα ... To Vitara μου άρεσε πολύ θα έλεγα...το s cross πάλι έχει πολύ ωραίο μέγεθος.
Ναι, ένας από τους λόγους που δεν ξαναπήρα Suzuki ήταν και αυτός, θέλαμε ένα Vitara στο μέγεθος του S-cross

Εν τω μεταξύ, είδα δίπλα δίπλα ένα Vitara και ένα new grant Vitara και το δεύτερο είναι αρκετά μεγαλύτερο, σε όλες τις διαστάσεις.Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν φέρνουν το Grand Vitara πραγματικά τι πίνουν στη Suzuki ...Δεν θέλουν να πουλήσουν??
Με τον 1.4 με 110 άλογα ;
-
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.
Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.
Εννοείται, γι'αυτό γράφω αν θέλεις αυτόματο οπωσδήποτε. Σε επιδόσεις όμως δεν έχουν την μεγάλη διαφορά που έχει το 2λιτρο cc με το 1,8.
Τα επιπλέον 6000€ που ζητάει για το hev 155, η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία, εγώ δεν τα δίνω σε καμιά περίπτωση, γιατί δεν θα το το χρησιμοποιώ καθημερινά και για πηγαίνω στη δουλειά. Στα 3500€ (όπως Γαλλία δλδ) θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο.
Παρόμοιο σκεπτικό με τον @zaxosm που επέλεξε το χειροκίνητο Tucson.
πχ. χρειαζόμαστε τους χώρους ενός Tiguan ή kodiaq, αλλά δεν μπορούμε να δώσουμε 40.000€.....έρχεται έξυπνα η Dacia και στους δίνει με 25000€


Αν όμως φτάσεις στα 35000€ των hev 155 (στις πλούσια εξοπλισμένες) extreme kai journey, αρχίζουν οι δεύτερες σκέψεις

Συνήθως σχολιάζω κάποιες καλές αγορές, με την ματιά και το σκεπτικό του μέσου (μπάρμπα) οδηγού, διαβάζοντας προσπέκτους, δεν είμαι ειδικός.Το cc είναι πιο safe επιλογή από το zrv που είχες αγοράσει αρχικά, άλλα δεν έχει τους χώρους του bigster και την απτή ποιότητα του honda. Δεν μπορούμε να έχουμε όλα.
Για να επέλεξες cc, προφανώς δεν χρειάζεσαι χώρους, θέλεις οικονομία και αξιοπιστία
.Μια έκδοση του Duster με τον νέο 1800αρη (hev 155) , που θα πωλείται κάτω από 30000€ στις εκδόσεις extreme journey , είναι ιδανική για τη χώρα μας και θα κλέψει και πελατακια από το cc
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.
Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.
Εννοείται, γι'αυτό γράφω αν θέλεις αυτόματο οπωσδήποτε. Σε επιδόσεις όμως δεν έχουν την μεγάλη διαφορά που έχει το 2λιτρο cc με το 1,8.
Τα επιπλέον 6000€ που ζητάει για το hev 155, η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία, εγώ δεν τα δίνω σε καμιά περίπτωση, γιατί δεν θα το το χρησιμοποιώ καθημερινά και για πηγαίνω στη δουλειά. Στα 3500€ (όπως Γαλλία δλδ) θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο.
Ούτε εγώ, για αυτό και το έβγαλα από το πλάνο. Ενώ αν ήταν στα 31-32 θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Το cc είναι πιο safe επιλογή από το zrv που είχες αγοράσει αρχικά, άλλα δεν έχει τους χώρους του bigster και την απτή ποιότητα του honda. Δεν μπορούμε να έχουμε όλα.
Για να επέλεξες cc, προφανώς δεν χρειάζεσαι χώρους, θέλεις οικονομία και αξιοπιστία
.Εγώ το Civic ήθελα/θέλω, αλλά κατέληξα στο CC για την αξιοπιστία κυρίως και την εγγύηση. Φυσικά μου άρεσε και εξωτερικά το facelift, το προηγούμενο δεν το κοιτούσα καν. Η οικονομία είναι ευπρόσδεκτη, αλλά όχι το κυριότερο κριτήριο της αγοράς.
Αν δε μου άρεσε το facelift της CC θα πήγαινα σε Symbioz λογικά.
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
@supergeorge said in Dacia Bigster:
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Πιστεύω ότι δεν αξίζει η φουλ υβριδική έκδοση σε bigster, εκτός κι αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο.
Η διαφορά των 3500€ που έχουν (στη Γαλλία) η hev 155 με την lpg 140, δεν νομίζω να την καλύψω ποτέ με ένα bigster (χαμηλότερη κατανάλωση το hev, αλλά 40% φθηνότερο καύσιμο το lpg)
δεν θα το χρησιμοποιώ μέσα σε μποτιλιάρισμα στην πόλη και για να πηγαίνω δραστηριότητες τα παιδιά (4,57 γαρ)Εντάξει αγοράζεις καλύτερο σύνολο, μπορεί να μη βγάλει τα λεφτά του, αλλά θα έχεις το αυτόματο κιβώτιο και τη μεγαλύτερη ροπή - δύναμη στην καθημερινότητά σου.
Και εγώ έχω παραγγείλει 2.0L Toyota, θα βγάλω τη διαφορά με το 1.8; Όχι, ποτέ, αλλά παίρνω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στο σύνολο.
Εννοείται, γι'αυτό γράφω αν θέλεις αυτόματο οπωσδήποτε. Σε επιδόσεις όμως δεν έχουν την μεγάλη διαφορά που έχει το 2λιτρο cc με το 1,8.
Τα επιπλέον 6000€ που ζητάει για το hev 155, η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία, εγώ δεν τα δίνω σε καμιά περίπτωση, γιατί δεν θα το το χρησιμοποιώ καθημερινά και για πηγαίνω στη δουλειά. Στα 3500€ (όπως Γαλλία δλδ) θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο.
Παρόμοιο σκεπτικό με τον @zaxosm που επέλεξε το χειροκίνητο Tucson.
πχ. χρειαζόμαστε τους χώρους ενός Tiguan ή kodiaq, αλλά δεν μπορούμε να δώσουμε 40.000€.....έρχεται έξυπνα η Dacia και στους δίνει με 25000€


Αν όμως φτάσεις στα 35000€ των hev 155 (στις πλούσια εξοπλισμένες) extreme kai journey, αρχίζουν οι δεύτερες σκέψεις

Συνήθως σχολιάζω κάποιες καλές αγορές, με την ματιά και το σκεπτικό του μέσου (μπάρμπα) οδηγού, διαβάζοντας προσπέκτους, δεν είμαι ειδικός.Το cc είναι πιο safe επιλογή από το zrv που είχες αγοράσει αρχικά, άλλα δεν έχει τους χώρους του bigster και την απτή ποιότητα του honda. Δεν μπορούμε να έχουμε όλα.
Για να επέλεξες cc, προφανώς δεν χρειάζεσαι χώρους, θέλεις οικονομία και αξιοπιστία
.Μια έκδοση του Duster με τον νέο 1800αρη (hev 155) , που θα πωλείται κάτω από 30000€ στις εκδόσεις extreme journey , είναι ιδανική για τη χώρα μας και θα κλέψει και πελατακια από το cc
Το μόνο που προβληματίζει με τα υβριδικά Dacia είναι ότι μένουν πολύ εύκολα στον δρόμο και τα ξεχνάς μέσα στο συνεργείο.... Ειδικά με τα κιβώτια έχουν θέματα πολλά ...
-
@a-d-p said in Dacia Bigster:
Μια έκδοση του Duster με τον νέο 1800αρη (hev 155) , που θα πωλείται κάτω από 30000€ στις εκδόσεις extreme journey , είναι ιδανική για τη χώρα μας και θα κλέψει και πελατακια από το cc
Ναι, αυτό θα είναι τρομερή κίνηση, αλλά να βάλουν και ένα ACC, 2025 έχουμε.
-
Εχει, το duster δεν έχει.
Dacia Bigster