Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1205
    • Best 12
    • Groups 0

    dasimo

    @dasimo

    39
    Reputation
    13
    Profile views
    1205
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dasimo Unfollow Follow

    Best posts made by dasimo

    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @azmo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      "Που σας βολεύει να συναντηθούμε;"

      "Εξω απο τον τον Βάρσο στην Κηφισιά κατα τις 6 το απόγευμα είναι καλα;"

      "Ναι μια χαρά. Θα είμαι με ενα μαυρο Golf. Tι αυτοκίνητο έχετε;"

      "Ενα λευκό Ομόντα και Τζαεκού Τσέρυ"

      "Ε...... ενταξει.. Θα σας καλέσω στο τηλ.."

      δεν τα κάνω αυτα φίλε μου, δεν ζώ στην Κηφησιά, δεν θέλω να ζήσω εξω απο τον Βαρσο. Ζώ στα δυτικά προάστια και έχω κάνει το σ......ο μου παξιμάδι για να πετύχω 2 πράγματα στην ζωή μου. Δεν ειμαι πλούσιος και δεν θα γίνω πλούσιος με την έννοια του πλούσιου , απλά και μάλλον δεν θα ψάχνω να την βγάλω για να ζήσω τον μήνα μου (αν ειμαστε καλά, διαφορετικά τα παιδιά μου). Δεν θεωρώ οτι η αγορά ενός καταναλωτικού αγαθού δίνει χαρά , αντίθετα επιλέγω πράγματα με βάση την χρηστικότητα που έχουν για εμένα και όχι για το πώς φαίνομαι στους άλλους. Γενικά.....δεν έχω την ανάγκη να αποδυκνείω πράγματα πλέον, κάποτε την είχα . Τωρα είμαι μεσήλικας και χαίρομαι να φύγω να πάω να περπατήσω στο βουνο, να πάω στο νησί 5 ημέρες με την σύζυγό μου μόνος και να απολάυσω, να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Δεν πληρώνω badges , πληρώνω όμως αξιοπιστία, εξοπλισμό, επιδόσεις, άνεση, χώρους. Ετσι ε΄.ιμαι εγω, δεν σημαίνει οτι έχω δίκιο, δεν λέω οτι θέλω να με ακολουθήσει κανείς, και σίγουρα δεν ξέρω τον δρόμο για την ευτυχία.....Άσε που οι μεσίτες ακούν το όνομα μου και παθαίνουν κρίσεις πανικού!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      ωραια λοιπόν....πάμε σε παραδειγμα πραγματικό.
      Είμαι 49, με 2 παιδιά, 2 αυτοκίνητα (το 1 εταιρικό). Σε επίπεδο εταιρικού έχω ενα Cupra PHEV απο το οποίο είμαι κατευχαριστημένος. Το 2ο αυτοκίνητο είναι ενα καταπληκτικό diesel 12ετίας που δεν έχει κανει ουτε κίχ με 102 χιλιάδες χιλιόμετρα και σχεδόν πάντα το έχω στο νησί. Σε ένα με δυο χρόνια απο σήμερα (πρωτα ο Θεός να είμαστε καλά) ωριμάζει ενα επενδυτικό μου πρόγραμμα σε real estate το οποίο θα μο αυξήσει πολύ , θα υπερδιπλασιάσει βασικά το σημερινό εισόδημα της οικογενείας. Σε ότι αφορά το σημερινό εισόδημα και την περιουσιακή κατάσταση δεν με λές και φτωχό, μάλλον πλούσιο θα έλεγα.

      Έψαχνα λοιπόν ένα αυτοκίνητο, με την λογική να δώσω στην γυναίκα το εταιρικό, να παρκάρω την dieseλαρα στο νησί μόνιμα και να εχω ενα αυτοκίνητο για τον εαυτό μου με σκοπό να έχω οικονομία στην καθημερινοτητα όποτε το χρηιμοποιώ (απο προσωπική χρήση το όφελος του PHEV είναι 1000 ευρώ ανα έτος για χρήση στην πόλη), να έχειχώρους (χωρίς τελικά να τους χρειάζομαι γιατι το ενα παιδί παει να σπουδάσει, και ανεβοκατεβαίνω στο νησί "πεζός" μιάς και αφήνω εκει αμάξι), να έχει εξοπλισμό ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (γιατί ευχαριστιέμαι τον εξοπλισμό). Βασικός του σκοπός είναι να πηγαίνω με την σύζυγο ταξίδια το ΣΚ μαζί με κανένα work at home Παρασκεύες , Δευτέρες να βγάζω τριήμερα και τετραήμερα. Λογική συνταξιούχου δηλαδή. Να σημειώσω οτι συστηματικα τα τελευταία 20 χρόνια που έχω εταιρικά οχήματα απο την εργασία μου εναλλάσω BMW, Mercedes με βασικό όχημα επιλογής σχεδόν πάντα (με την εξαίρεση μιας φοράς) την BMW. Πρωτη φορά επέλεξα το Cupra για αλλαγή και επειδή ικανοποιούσε την κρίση μέσης ηλικίας μου.....Επίσης θα ήθελα να αναφέρω εδώ οτι το χειρότερο όχημα που είχα ήταν ενα Mercedes το οποίο ποτέ δεν θα ξανα επέλεγα είτε ως εταιρικό, είτε ως ιδιόκτητο.

      Ουδέποτε αντιμετώπισα το αυτοκίνητο ως επενδυτικό προιόν, γιατί βασικά επέλεγα πάντα το καλύτερο value for money μιας και κρατούσα τα οχήματα μου για πολλά χρόνια αλλα και επειδή εχω εταιρικό. Επίσης θεωρώ την ελληνική πραγματικότητα ως λάθος μιας και έχοντας ζήσει και εργαστεί στο εξωτερικό για αρκετα χρόνια (10+) ξέρω οτι ενα αυτοκίνητο μετα την πάροδο 5ετίας mercedes, BMW , Audi, κλπ έχει αναπόσβεστη αξία κάτω απο 40% της αρχική τιμής του. Μονο εδώ για κάποιο λόγο οι ΕΜΠΟΡΟΙ ΜΟΝΟ διατηρούν την αγορά ψηλά στηριζόμενοι στην απτή φτώχεια και στο γεγονός οτι αν κάποιος αποκτήσει ενα τετοιο όχημα θα γίνεια υτόματα στην συλλογική επένδυση πλούσιος. Να σημειώσουμε εδώ οτι όποιο εταιρικό BMW, Mercedes είχα , έιτε με αντιμετώπιζαν ως κακομαθημένο στέλεχος , είτε ήταν παγερα αδιάφορο στην κοινωνία γιατί εχει γεμίσει και βρωμίσει ο τόπος απο δαύτα. Η πρώτη διαφορά που είδα στην ζωή μου ηταν το Fromentor οπου με σταματούν στην κυριολεξία να με ρωτήσουν και αρέσει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στις Κυρίες.

      Στην αναζήτηση μου λοιπόν για το μελλοντικό αυτοκίνητο, είχα καταλήξει στα γνωστα Kodiaq (που λατρεύω), BMW X1 που αρέσει στον γιό μου, Tiguan (μαλλον όχι) και βεβαια στο δίπολο Hyundai, KIA που αρέσουν πολύ σε εμένα καθώς προσφέρουν awd, phev hybrid σε μια τιμή πέριξ των 47 χιλιάδων. Έχοντας λοιπόν αποτιμήσει το όφελος phev (για εμένα) στα 1000 ευρώ/ετος (10 χιλιάδες χιλόμετρα στην πόλη , εναντι καταναλωσης 10 λίτρων/100 χιλιόμετρα με μέσο κόστος φορτισης ανα kw 15 λεπτά (δωρεαν γραφείο, σπίτι με 15 λεπτα, και έξω με 40 λεπτά) το όφελος είναι 1000 ευρω τον χρόνο, με μεση διακράτηση τα 8 χρόνια , μιλάμε για περίπου 10 χιλιάδες ευρώ μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας και όσο ειναι πάντα μεσα στην εγγύηση. Με αυτή την λογική απέκλεισα ΟΛΑ τα phev εκτός απο τα HYUNDAI, KIA, Cupra (χωρίς awd στα 50 με 52 χιλιάδες). Τα BMW, Mercedes πηγαίνουν πάνω απο τα 60k με εξοπλισμό που ΜΠΟΡΕΙ να έχει και ελλείψεις. Ερχεται λοιπόν το Omoda 9 SHS, που έχει ενα εντελώς διαφορετικό υβρικό σύστημα το οποίο έχει οικονομία ακόμη και αν δεν το δουλεύεις 100% ηλεκτρικά στην πόλη (φανταστείτε ενα Honda, Toyota συστημα αλλα με πρίζα και πολύ πιο εξελιγμένο). Με χώρους απίστευτους, με εξοπλισμό που προσφέρει στοιχεία πολύ παραπάνω ακόμη και απο αυτα που ζητούσα εγω. Τι του λείπει λοπόν.....brand (μου ειναι -λίγο- αδιάφορο), και ικανοποιητική παρουσία στην χώρα μας για να εξάγουμε αξιόπιστα αποτελέματα για την αξιοπιστία του και τέλος (το πιο σημαντικό για εμένα) η after sales κάλυψη απο τους Κινέζους (που θελω να πιστευω οτι έχει καλυφθεί λόγω της ευρωπαικής νομοθεσίας και του αξιόπιστου δικτύου διανομέων-λ star, και Ισμαήλος).

      Με δεδομένο οτι ΠΟΤΕ δεν θα έδινα 46 χιλιάρικα μπροστα για αυτοκίνητο η χρηματοδότηση ειναι βασικό στοιχείο , αλλα απο την άλλη είμαι και τσιγκούνης και δεν θελω να πληρώσω επιτόκιο για ενα καταναλωτικό προιόν και φερνει η εταιρία ενα ΑΤΟΚΟ για 6 χρόνια χρηματοδοτικό με 35% μπροστα (16 χιλιάδες). Aς πούμε εδω οτι η τιμή στην Ελλάδα είναι αλμυρή οταν σε όλη την Ευρωπη ειναι 40 χιλιάδες. Ερχεται το χρηματοδοτικό λοιπόν και το φέρνει στις 38 χιλιάδες με 5% επιτόκιο για 5 χρόνια, του βαζουν και την εγγυησάρα, του βαζουν και τα 5 αστέρια NCAP και ADAS, και για εμένα που δεν "μπιπ" με το αυτοκίνητο η επιλογή γίνεται μονόδρομος. Με αυτα τα χρήματα αποκτώ ενα όχημα με πολύ ενδιαφέρον powertrain πολύ πιο εξελιγμένο απο ενα ευρωπαικό phev, AWD, επιδόσεις αντε γεια, εξοπλισμό που θα με κάνει να το χαίρομαι κάθε ημέρα, χώρους να μεταφέρω και το 400άρι σκούτερ μου, οικονομία καθε ημέρα και παντού, όγκο και πάτημα στη Εθνική και όνομα OMODA. Πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσω τα ψυχολογικά μου εδω.....και ρωτάω τον εαυτό μου.....Τι ποσό θα σε έπειθε να το αγοράσεις (σαν ευκαιρία πάντα ) σαν Skoda (απάντηση 55 χιλιάδες), τι ποσό σαν BMW (65 χιλιάδες) , τι ποσό σαν Hyundai (55 χιλιάδες). ΟΚ λέω η τιμή ειναι 38 χιλιάδες, μπαίνεις η όχι.....η απάντηση είναι μπαίνω. Τοσο απλά κι ωραία.

      38 χιλιάρικα , μείον 12 χιλιάρικα το υβριδικό για 8 με 10 χρόνια-λόγω φιλοσοφίας υβρικού και τελών- , και όλο αυτό το πακέτο βγαίνει στα 26 χιλιάρικα. Πόσο θα το πουλήσω μετα απο 8-10 χρόνια.....πιστευω οτι ενα 15αρι θα το πιάσει που σημαίνει οτι το αυτοκίνητο μόνο του θα μου έχει κοστίσει 11 χιλιάρικα για 8 με 10 χρόνια (και τι αυτοκίνητο). Βρειτε μου εσείς αυτοκίνητο τετοιο με 1000 τον χρόνο ,ήτοι με 3 παρα κάτι ευρώ την ημέρα.
      Και βεβαια αυτη την ασκηση κανουν και οι leasing και ετσι το δίνουν με 3 και 4 κατοσταρικα τον μηνα για 4-5 χρόνια στο εξωτερικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      Να πούμε και κάτι σημαντικό εδω μιας και υπάρχει και μία παρερμηνεία....Οι δασμοί εισαγωγής στα Κινεζικά PHEVs είναι απο 0% και έως μονο 10% και όχι 38% οπως διαρκώς αναφέρεται. Ο λόγος είναι οτι οι Κινέζοι επιδοτούν μονο τα EVs στην Κίνα. Αυτό βεβαίως συμπαρασύρει και το τέλος ταξινόμησης όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα που έχει αναλυτική τιμολόγηση.
      Για παράδειγμα το Tigo 9 με τον ΚΕΚ έχει 6.100 ευρώ τέλος ταξινόμησης.....ενω το αντίστοιχο PHEV μόνο 2.000 ευρω. Ετσι για να μην νιώθουν και εντελώς κορόιδα όσοι αγοράζουν Κινέζικα PHEVs.
      Αντίθετα, στα EVs , οι δασμοί εισαγωγής ΜΠΟΡΟΥΝ να φτάσουν έως και το 38%. Και αυτό βεβαίως εξηγεί και το γεγονός γιατι έχουμε γεμίσει με 1500άρια PHEVs απο την Κινα , τα οποία βγαίνουν ασχέτως μάρκας όλα με εναν κινητήρα! (αυτό για όποιον φοβάται οτι θα μείνει χωρίς ανταλλακτικά!)
      πηγή: https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/3315797/chinas-plug-hybrid-exports-spike-wake-eu-tariff-exemption
      16f1c092-aba4-4bbf-a176-724d18224dcb-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Cupra Formentor

      @jimkl-0 said in Cupra Formentor:

      Φοβερό το νέο Leon παίζει στα ίσια τη νέα BMW σειρά 1. Προσωπικά θα το προτιμούσα έναντι του Γερμανού

      επειδή έχω το Leon Hybrid 245 απλά έχω να πώ ενα πράγμα......ΑΜΑΞΑΡΑ . Ερχομαι απο 120d και A200 και εχω να πω οτι ειναι με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο το Leon

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Επειδή αγόρασα μεταχειρισμένο , έχω να δώσω μια συμβουλή. Μην αγοράσετε το αμάξι, αγοράστε τον πωλητή. Είδα 27 αυτοκίνητα (όλα ίδια ). Πήγα σε όλους μαντράδες , είδα χρεπια αδιανόητα.....είδα και καλά αμάξια αλλά οι πωλητές κρυβόντουσαν πίσω από χαζές δικαιολογίες...όποτε έφυγα . Αγόρασα τελικά από τον Βασιλάκη και την Stock center. Κύριοι σε όλα, άψογο αμάξι, παράδοση όπως συμφώνησαμε αλλά και πανάκριβοι . Πλήρωσα 10% παραπάνω αλλά.....σε δυόμιση χρόνια χρήσης και 20 χιλιαδες χιλιομετρα μετά σε ένα ειδικό αμάξι( Mazda MX-5) δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτε πέρα από μια αλλαγή λαδιών αξίας 70 ευρώ . Μετά από δυόμιση χρόνια έριξα φέτος στο αμάξι 750 ευρώ αλλάζοντας όλα τα αναλώσιμα και τα λάστιχα ( λάδια κινητήρα, βαλβολίνες, διαφορικά , ψυκτικά, λάδια κρεμαγιέρας , τακάκια μπρος πίσω και λάστιχα ). Ηθικό δίδαγμα ........πλήρωσα 400 ευρώ παραπάνω από το καλύτερο που υπήρχε, έκανα δυόμιση χρόνια να ξανά πληρώσω για να κάνω το αμάξι καινούργιο . Φέτος που το ξαναέκανα καινούργιο διαπίστωσα τι ποιοτικό και καλό μεταχειρισμένο πήρα. Buy the seller not the car....

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dasimo
    • RE: Dacia Bigster

      Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
      Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Τα είπες όλα storm. Δυστυχώς δεν καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε καταστρέφει κάτι ότι στην ουσία παραχωρεί το δικαίωμα στον άλλο να τον διαχειρίζεται. Στο θέμα μας τώρα, από srockcenter αγόρασα το MX5 μου και απλά δεν έχω λόγια. Άψογοι σε ολα τα επίπεδα , έχω το αμάξι 3 χρόνια και είναι σαν καινούργιο. Το πήρα μετά από σέρβις , του έκανα φέτος αλλαγή σε τακάκια, φρένα, τακάκια , βαλβολίνες , διαφορικά, κλπ και ο μάστορας μου είπε ότι το αμάξι απλά είναι καινούργιο και συγχαρητήρια που το έχω σε αυτή τη κατάσταση. Να σημειώσουμε ότι όταν το πήρα άλλαξα προληπτικά μετά από έξι μήνες μπαταρία και μου είπαν από την srockcenter ότι κακώς την άλλαξα μόνος μου και ότι έπρεπε να πάω σε αυτούς να γίνει δωρεάν η αντικατάσταση η να περάσω από εκεί να πληρωθώ την μπαταρία. Απλά κορυφαίοι.

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Εντάξει προφανώς ο φίλος εκλαμβάνει την οικονομική του ευκολία και άνεση ότι για τα δεδομένα του νιώθει "πλούσιος".
      Προφανώς ο πλούσιος δεν έχει τέτοια προβλήματα γιατί απλά όταν ξεπέφτει και αγοράζει mercedes αγοράζει μια από αυτές του τρακη και όχι gla με 45Κ...τα δε omoda τα έχει για την οικιακή βοηθό για να έρχεται με στυλ και άνεση στην έπαυλη του...
      Και μάλλον ο πλούσιος δεν ρωτά σε φόρουμ τι αμάξι να πάρει...ζητά από τον διευθυντή πωλήσεων να έρθει στο σπίτι του για ένα ποτάκι να συζητήσουν για το αν έχουν κάποια αμάξια που του ταιριάζουν για να ανανεώσει τον οικογενειακό στόλο...

      Τα είπες τέλεια...πραγματικά . Παντως να ξέρετε κάτι για εμένα.....σε καταναλωτικά αγαθά ειμαι "τσιγκούνης". Για παράδειγμα οι υπολογιστές μου είναι apple οπως και το κινητό μου(γιατί ειναι εργαλεία), το tablet μου όμως ειναι android γιατι το χρησιμοποιώ μονο για πολύ συγκεκριμένες εργασίες χαλαρωσης! Επομένως ακόμη και αν ήμουν "πλούσιος" (που δεν είμαι) δεν θα ξόδευα πολλά χρήματα για αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Το έχω γράψει πολλές φορές , θα το ξαναγράψω . Stock center. Το ΜΧ-5 μου το πήρα σαν καινούργιο , με 18 χιλιαδες χιλιόμετρα. Πλέον στα 40 χιλιαδες χιλιόμετρα είναι ακριβώς στην κατάσταση που το πήρα την ημέρα εκείνη.
      Όλα τα αμάξια ελεγμένα , δεν υπήρχε τίποτα που δεν δούλευε . Άψογη συμπεριφορά από τους πωλητές.
      Πολύ καλή μάντρα.

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dasimo
    • RE: VW Golf MK 8

      @red_monster said in VW Golf MK 8:

      Τι ωραίο έχει μια a class πέρα από τα μοτερ της Renault ?

      το χειρότερο αυτοκίνητο που ειχα με διαφορά. Περα απο το μοτέρ ολο το υπόλιπο ηταν για πέταμα. Οταν τελείωσε το leasing ανοιξα σαμπανια. Πηρα ενα Cupra Leon Hybrid 245 και επαθα πλάκα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo

    Latest posts made by dasimo

    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      Να πούμε και κάτι σημαντικό εδω μιας και υπάρχει και μία παρερμηνεία....Οι δασμοί εισαγωγής στα Κινεζικά PHEVs είναι απο 0% και έως μονο 10% και όχι 38% οπως διαρκώς αναφέρεται. Ο λόγος είναι οτι οι Κινέζοι επιδοτούν μονο τα EVs στην Κίνα. Αυτό βεβαίως συμπαρασύρει και το τέλος ταξινόμησης όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα που έχει αναλυτική τιμολόγηση.
      Για παράδειγμα το Tigo 9 με τον ΚΕΚ έχει 6.100 ευρώ τέλος ταξινόμησης.....ενω το αντίστοιχο PHEV μόνο 2.000 ευρω. Ετσι για να μην νιώθουν και εντελώς κορόιδα όσοι αγοράζουν Κινέζικα PHEVs.
      Αντίθετα, στα EVs , οι δασμοί εισαγωγής ΜΠΟΡΟΥΝ να φτάσουν έως και το 38%. Και αυτό βεβαίως εξηγεί και το γεγονός γιατι έχουμε γεμίσει με 1500άρια PHEVs απο την Κινα , τα οποία βγαίνουν ασχέτως μάρκας όλα με εναν κινητήρα! (αυτό για όποιον φοβάται οτι θα μείνει χωρίς ανταλλακτικά!)
      πηγή: https://www.scmp.com/economy/china-economy/article/3315797/chinas-plug-hybrid-exports-spike-wake-eu-tariff-exemption
      16f1c092-aba4-4bbf-a176-724d18224dcb-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @azmo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @dasimo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @azmo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      "Που σας βολεύει να συναντηθούμε;"

      "Εξω απο τον τον Βάρσο στην Κηφισιά κατα τις 6 το απόγευμα είναι καλα;"

      "Ναι μια χαρά. Θα είμαι με ενα μαυρο Golf. Tι αυτοκίνητο έχετε;"

      "Ενα λευκό Ομόντα και Τζαεκού Τσέρυ"

      "Ε...... ενταξει.. Θα σας καλέσω στο τηλ.."

      δεν τα κάνω αυτα φίλε μου, δεν ζώ στην Κηφησιά, δεν θέλω να ζήσω εξω απο τον Βαρσο. Ζώ στα δυτικά προάστια και έχω κάνει το σ......ο μου παξιμάδι για να πετύχω 2 πράγματα στην ζωή μου. Δεν ειμαι πλούσιος και δεν θα γίνω πλούσιος με την έννοια του πλούσιου , απλά και μάλλον δεν θα ψάχνω να την βγάλω για να ζήσω τον μήνα μου (αν ειμαστε καλά, διαφορετικά τα παιδιά μου). Δεν θεωρώ οτι η αγορά ενός καταναλωτικού αγαθού δίνει χαρά , αντίθετα επιλέγω πράγματα με βάση την χρηστικότητα που έχουν για εμένα και όχι για το πώς φαίνομαι στους άλλους. Γενικά.....δεν έχω την ανάγκη να αποδυκνείω πράγματα πλέον, κάποτε την είχα . Τωρα είμαι μεσήλικας και χαίρομαι να φύγω να πάω να περπατήσω στο βουνο, να πάω στο νησί 5 ημέρες με την σύζυγό μου μόνος και να απολάυσω, να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Δεν πληρώνω badges , πληρώνω όμως αξιοπιστία, εξοπλισμό, επιδόσεις, άνεση, χώρους. Ετσι ε΄.ιμαι εγω, δεν σημαίνει οτι έχω δίκιο, δεν λέω οτι θέλω να με ακολουθήσει κανείς, και σίγουρα δεν ξέρω τον δρόμο για την ευτυχία.....Άσε που οι μεσίτες ακούν το όνομα μου και παθαίνουν κρίσεις πανικού!!!!

      Εγώ εν τω μεταξύ με το brandname αστειευομουν και εσείς το κάνατε ταξικό θέμα, λες και το Golf του υποθετικου μου σεναρίου είναι ακριβότερο ή αυτοκίνητο της ελίτ του πλούτου.

      Κακά τα ψέμματα, το brand ειναι brand. Οι τιμές όμως έχουν ξεφύγει, οχι οτι τα αυτοκίνητα δεν το αξίζουν αλλα έχουν ξεφύγει. Ενα αυτοκίνητο , είναι πάνω απ όλα ενα καταναλωτικό αγαθό. Δεν αγοράζεις σήμερα ενα future classic οχημα , ενα S2000 για παράδειγμα. Βεβαίως τα αυτοκίνητα πλέον έχουν απίστευτα συστήματα ασφαλείας και επιδόσεις. Απο την στιγμή που εμφανίζεται ενα όχημα που δείχνει να έχει τα πάντα (επιδοσεις, ασφαλεια, οικονομία, χώρους, εξοπλισμό, τετρακίνηση, φορολογικά οφέλη) αλλα του λείπει το branding σημαίνει οτι θα πρέπει να κάνεις κάποιες υποχώρησεις. Η Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει ΠΟΛΛΑ προβλήματα στο προσεχές μέλλον. Δυο είναι οι δρόμοι.....δασμοί , που έχουν συνέπειες όσον αφορά την μακροχρόνια ανταγωνιστικότητα της βιομχανίας είτε επιστροφή στο σχεδιαστήριο και δημιουργία. Δυστυχώς η Ευρώπη ειναι πλέον αντιμέτωπη με την έλλειψη καινοτομίας, τεχνολογίας και έρευνας της τελευταιας 30ετίας και η αυτοκινητοβιομηχανία ειναι αυτή που ειναι απο τα πρώτα θύματα της. Το θεμα δεν ειναι ταξικό, αλλα θα γίνει. Θα καθιερωθεί στο συλλογικό υποσυνήδητο το Golf ως Rolls Royce, αλλα αν γίνει αυτό, θα είναι η αρχή του τέλους για την ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανία. Θα είναι ο λάθος δρόμος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @azmo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      "Που σας βολεύει να συναντηθούμε;"

      "Εξω απο τον τον Βάρσο στην Κηφισιά κατα τις 6 το απόγευμα είναι καλα;"

      "Ναι μια χαρά. Θα είμαι με ενα μαυρο Golf. Tι αυτοκίνητο έχετε;"

      "Ενα λευκό Ομόντα και Τζαεκού Τσέρυ"

      "Ε...... ενταξει.. Θα σας καλέσω στο τηλ.."

      δεν τα κάνω αυτα φίλε μου, δεν ζώ στην Κηφησιά, δεν θέλω να ζήσω εξω απο τον Βαρσο. Ζώ στα δυτικά προάστια και έχω κάνει το σ......ο μου παξιμάδι για να πετύχω 2 πράγματα στην ζωή μου. Δεν ειμαι πλούσιος και δεν θα γίνω πλούσιος με την έννοια του πλούσιου , απλά και μάλλον δεν θα ψάχνω να την βγάλω για να ζήσω τον μήνα μου (αν ειμαστε καλά, διαφορετικά τα παιδιά μου). Δεν θεωρώ οτι η αγορά ενός καταναλωτικού αγαθού δίνει χαρά , αντίθετα επιλέγω πράγματα με βάση την χρηστικότητα που έχουν για εμένα και όχι για το πώς φαίνομαι στους άλλους. Γενικά.....δεν έχω την ανάγκη να αποδυκνείω πράγματα πλέον, κάποτε την είχα . Τωρα είμαι μεσήλικας και χαίρομαι να φύγω να πάω να περπατήσω στο βουνο, να πάω στο νησί 5 ημέρες με την σύζυγό μου μόνος και να απολάυσω, να πάω ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Δεν πληρώνω badges , πληρώνω όμως αξιοπιστία, εξοπλισμό, επιδόσεις, άνεση, χώρους. Ετσι ε΄.ιμαι εγω, δεν σημαίνει οτι έχω δίκιο, δεν λέω οτι θέλω να με ακολουθήσει κανείς, και σίγουρα δεν ξέρω τον δρόμο για την ευτυχία.....Άσε που οι μεσίτες ακούν το όνομα μου και παθαίνουν κρίσεις πανικού!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Θεωρείς τον εαυτό σου πλούσιο και θα γίνεις πλουσιότερος οπως λες! Μια ζωή Μερσεντές και bmw . Νομίζω απαντάς μόνος σου στους προβληματισμούς σου...
      Καταλαβαίνω ότι για να πας σε μέγεθος omoda 9 με αυτά που έχει πάνω του σε Μερσεντές ή bmw θες τα δίπλα του Κινέζου.
      Αν αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα για εσένα προχώρα...
      Αν είσαι τσιγκουνακος βουρ στο omoda!
      Ερώτηση το χρηματοδοτικό 5% στο omoda που το βρήκες;

      Το χρηματοδοτικό είναι άτοκο, απλά το συγκρίνω με το πιο φθηνό BMW, Mercedes που βρίσκω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Εντάξει προφανώς ο φίλος εκλαμβάνει την οικονομική του ευκολία και άνεση ότι για τα δεδομένα του νιώθει "πλούσιος".
      Προφανώς ο πλούσιος δεν έχει τέτοια προβλήματα γιατί απλά όταν ξεπέφτει και αγοράζει mercedes αγοράζει μια από αυτές του τρακη και όχι gla με 45Κ...τα δε omoda τα έχει για την οικιακή βοηθό για να έρχεται με στυλ και άνεση στην έπαυλη του...
      Και μάλλον ο πλούσιος δεν ρωτά σε φόρουμ τι αμάξι να πάρει...ζητά από τον διευθυντή πωλήσεων να έρθει στο σπίτι του για ένα ποτάκι να συζητήσουν για το αν έχουν κάποια αμάξια που του ταιριάζουν για να ανανεώσει τον οικογενειακό στόλο...

      Τα είπες τέλεια...πραγματικά . Παντως να ξέρετε κάτι για εμένα.....σε καταναλωτικά αγαθά ειμαι "τσιγκούνης". Για παράδειγμα οι υπολογιστές μου είναι apple οπως και το κινητό μου(γιατί ειναι εργαλεία), το tablet μου όμως ειναι android γιατι το χρησιμοποιώ μονο για πολύ συγκεκριμένες εργασίες χαλαρωσης! Επομένως ακόμη και αν ήμουν "πλούσιος" (που δεν είμαι) δεν θα ξόδευα πολλά χρήματα για αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      ωραια λοιπόν....πάμε σε παραδειγμα πραγματικό.
      Είμαι 49, με 2 παιδιά, 2 αυτοκίνητα (το 1 εταιρικό). Σε επίπεδο εταιρικού έχω ενα Cupra PHEV απο το οποίο είμαι κατευχαριστημένος. Το 2ο αυτοκίνητο είναι ενα καταπληκτικό diesel 12ετίας που δεν έχει κανει ουτε κίχ με 102 χιλιάδες χιλιόμετρα και σχεδόν πάντα το έχω στο νησί. Σε ένα με δυο χρόνια απο σήμερα (πρωτα ο Θεός να είμαστε καλά) ωριμάζει ενα επενδυτικό μου πρόγραμμα σε real estate το οποίο θα μο αυξήσει πολύ , θα υπερδιπλασιάσει βασικά το σημερινό εισόδημα της οικογενείας. Σε ότι αφορά το σημερινό εισόδημα και την περιουσιακή κατάσταση δεν με λές και φτωχό, μάλλον πλούσιο θα έλεγα.

      Έψαχνα λοιπόν ένα αυτοκίνητο, με την λογική να δώσω στην γυναίκα το εταιρικό, να παρκάρω την dieseλαρα στο νησί μόνιμα και να εχω ενα αυτοκίνητο για τον εαυτό μου με σκοπό να έχω οικονομία στην καθημερινοτητα όποτε το χρηιμοποιώ (απο προσωπική χρήση το όφελος του PHEV είναι 1000 ευρώ ανα έτος για χρήση στην πόλη), να έχειχώρους (χωρίς τελικά να τους χρειάζομαι γιατι το ενα παιδί παει να σπουδάσει, και ανεβοκατεβαίνω στο νησί "πεζός" μιάς και αφήνω εκει αμάξι), να έχει εξοπλισμό ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (γιατί ευχαριστιέμαι τον εξοπλισμό). Βασικός του σκοπός είναι να πηγαίνω με την σύζυγο ταξίδια το ΣΚ μαζί με κανένα work at home Παρασκεύες , Δευτέρες να βγάζω τριήμερα και τετραήμερα. Λογική συνταξιούχου δηλαδή. Να σημειώσω οτι συστηματικα τα τελευταία 20 χρόνια που έχω εταιρικά οχήματα απο την εργασία μου εναλλάσω BMW, Mercedes με βασικό όχημα επιλογής σχεδόν πάντα (με την εξαίρεση μιας φοράς) την BMW. Πρωτη φορά επέλεξα το Cupra για αλλαγή και επειδή ικανοποιούσε την κρίση μέσης ηλικίας μου.....Επίσης θα ήθελα να αναφέρω εδώ οτι το χειρότερο όχημα που είχα ήταν ενα Mercedes το οποίο ποτέ δεν θα ξανα επέλεγα είτε ως εταιρικό, είτε ως ιδιόκτητο.

      Ουδέποτε αντιμετώπισα το αυτοκίνητο ως επενδυτικό προιόν, γιατί βασικά επέλεγα πάντα το καλύτερο value for money μιας και κρατούσα τα οχήματα μου για πολλά χρόνια αλλα και επειδή εχω εταιρικό. Επίσης θεωρώ την ελληνική πραγματικότητα ως λάθος μιας και έχοντας ζήσει και εργαστεί στο εξωτερικό για αρκετα χρόνια (10+) ξέρω οτι ενα αυτοκίνητο μετα την πάροδο 5ετίας mercedes, BMW , Audi, κλπ έχει αναπόσβεστη αξία κάτω απο 40% της αρχική τιμής του. Μονο εδώ για κάποιο λόγο οι ΕΜΠΟΡΟΙ ΜΟΝΟ διατηρούν την αγορά ψηλά στηριζόμενοι στην απτή φτώχεια και στο γεγονός οτι αν κάποιος αποκτήσει ενα τετοιο όχημα θα γίνεια υτόματα στην συλλογική επένδυση πλούσιος. Να σημειώσουμε εδώ οτι όποιο εταιρικό BMW, Mercedes είχα , έιτε με αντιμετώπιζαν ως κακομαθημένο στέλεχος , είτε ήταν παγερα αδιάφορο στην κοινωνία γιατί εχει γεμίσει και βρωμίσει ο τόπος απο δαύτα. Η πρώτη διαφορά που είδα στην ζωή μου ηταν το Fromentor οπου με σταματούν στην κυριολεξία να με ρωτήσουν και αρέσει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στις Κυρίες.

      Στην αναζήτηση μου λοιπόν για το μελλοντικό αυτοκίνητο, είχα καταλήξει στα γνωστα Kodiaq (που λατρεύω), BMW X1 που αρέσει στον γιό μου, Tiguan (μαλλον όχι) και βεβαια στο δίπολο Hyundai, KIA που αρέσουν πολύ σε εμένα καθώς προσφέρουν awd, phev hybrid σε μια τιμή πέριξ των 47 χιλιάδων. Έχοντας λοιπόν αποτιμήσει το όφελος phev (για εμένα) στα 1000 ευρώ/ετος (10 χιλιάδες χιλόμετρα στην πόλη , εναντι καταναλωσης 10 λίτρων/100 χιλιόμετρα με μέσο κόστος φορτισης ανα kw 15 λεπτά (δωρεαν γραφείο, σπίτι με 15 λεπτα, και έξω με 40 λεπτά) το όφελος είναι 1000 ευρω τον χρόνο, με μεση διακράτηση τα 8 χρόνια , μιλάμε για περίπου 10 χιλιάδες ευρώ μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας και όσο ειναι πάντα μεσα στην εγγύηση. Με αυτή την λογική απέκλεισα ΟΛΑ τα phev εκτός απο τα HYUNDAI, KIA, Cupra (χωρίς awd στα 50 με 52 χιλιάδες). Τα BMW, Mercedes πηγαίνουν πάνω απο τα 60k με εξοπλισμό που ΜΠΟΡΕΙ να έχει και ελλείψεις. Ερχεται λοιπόν το Omoda 9 SHS, που έχει ενα εντελώς διαφορετικό υβρικό σύστημα το οποίο έχει οικονομία ακόμη και αν δεν το δουλεύεις 100% ηλεκτρικά στην πόλη (φανταστείτε ενα Honda, Toyota συστημα αλλα με πρίζα και πολύ πιο εξελιγμένο). Με χώρους απίστευτους, με εξοπλισμό που προσφέρει στοιχεία πολύ παραπάνω ακόμη και απο αυτα που ζητούσα εγω. Τι του λείπει λοπόν.....brand (μου ειναι -λίγο- αδιάφορο), και ικανοποιητική παρουσία στην χώρα μας για να εξάγουμε αξιόπιστα αποτελέματα για την αξιοπιστία του και τέλος (το πιο σημαντικό για εμένα) η after sales κάλυψη απο τους Κινέζους (που θελω να πιστευω οτι έχει καλυφθεί λόγω της ευρωπαικής νομοθεσίας και του αξιόπιστου δικτύου διανομέων-λ star, και Ισμαήλος).

      Με δεδομένο οτι ΠΟΤΕ δεν θα έδινα 46 χιλιάρικα μπροστα για αυτοκίνητο η χρηματοδότηση ειναι βασικό στοιχείο , αλλα απο την άλλη είμαι και τσιγκούνης και δεν θελω να πληρώσω επιτόκιο για ενα καταναλωτικό προιόν και φερνει η εταιρία ενα ΑΤΟΚΟ για 6 χρόνια χρηματοδοτικό με 35% μπροστα (16 χιλιάδες). Aς πούμε εδω οτι η τιμή στην Ελλάδα είναι αλμυρή οταν σε όλη την Ευρωπη ειναι 40 χιλιάδες. Ερχεται το χρηματοδοτικό λοιπόν και το φέρνει στις 38 χιλιάδες με 5% επιτόκιο για 5 χρόνια, του βαζουν και την εγγυησάρα, του βαζουν και τα 5 αστέρια NCAP και ADAS, και για εμένα που δεν "μπιπ" με το αυτοκίνητο η επιλογή γίνεται μονόδρομος. Με αυτα τα χρήματα αποκτώ ενα όχημα με πολύ ενδιαφέρον powertrain πολύ πιο εξελιγμένο απο ενα ευρωπαικό phev, AWD, επιδόσεις αντε γεια, εξοπλισμό που θα με κάνει να το χαίρομαι κάθε ημέρα, χώρους να μεταφέρω και το 400άρι σκούτερ μου, οικονομία καθε ημέρα και παντού, όγκο και πάτημα στη Εθνική και όνομα OMODA. Πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσω τα ψυχολογικά μου εδω.....και ρωτάω τον εαυτό μου.....Τι ποσό θα σε έπειθε να το αγοράσεις (σαν ευκαιρία πάντα ) σαν Skoda (απάντηση 55 χιλιάδες), τι ποσό σαν BMW (65 χιλιάδες) , τι ποσό σαν Hyundai (55 χιλιάδες). ΟΚ λέω η τιμή ειναι 38 χιλιάδες, μπαίνεις η όχι.....η απάντηση είναι μπαίνω. Τοσο απλά κι ωραία.

      38 χιλιάρικα , μείον 12 χιλιάρικα το υβριδικό για 8 με 10 χρόνια-λόγω φιλοσοφίας υβρικού και τελών- , και όλο αυτό το πακέτο βγαίνει στα 26 χιλιάρικα. Πόσο θα το πουλήσω μετα απο 8-10 χρόνια.....πιστευω οτι ενα 15αρι θα το πιάσει που σημαίνει οτι το αυτοκίνητο μόνο του θα μου έχει κοστίσει 11 χιλιάρικα για 8 με 10 χρόνια (και τι αυτοκίνητο). Βρειτε μου εσείς αυτοκίνητο τετοιο με 1000 τον χρόνο ,ήτοι με 3 παρα κάτι ευρώ την ημέρα.
      Και βεβαια αυτη την ασκηση κανουν και οι leasing και ετσι το δίνουν με 3 και 4 κατοσταρικα τον μηνα για 4-5 χρόνια στο εξωτερικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Dacia Bigster

      Συγγνωμη....δεν ξέρω αν δαβάζω λάθος αλλα......
      Στην Γερμανία η extreme full hybrid 155 κανει 30990 και στην ελλαδα κανει 34800. Συγγνώμη αλλα 4000 ευρω ειναι πάνω απο 10% διαφορά και αν σκεφτούμε οτι μιλάμε για ενα απλό non plug in hybrid η τιμή δεν ειναι καθόλου συμφέρουσα. Με 2-3 χιλιάδες ακόμη παίρνεις ενα BYD Seal U-Dmi που έχει μέχρι και ηλιοροφή και αν παζαρέψεις λίγο και πιέσεις με 6 χιλιάδες παίρνεις την τετρακίνητη έκδοση με 300+ αλογα με ηλιοροφές, ηλεκτρικά καθίσματα και 5 αστέρια ADAS .......νομίζω η αντιπροσωπεία πρέπει να ξαναδεί το pricing. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να κανει πάνω απο 30 στην Ελλάδα.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Dacia Bigster

      Μπορεί κάποιος να δικαιολογήσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τιμής που έχει το Bigster στο Ελλαδισταν σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρωπη ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: Cupra Formentor

      @jimkl-0 said in Cupra Formentor:

      Φοβερό το νέο Leon παίζει στα ίσια τη νέα BMW σειρά 1. Προσωπικά θα το προτιμούσα έναντι του Γερμανού

      επειδή έχω το Leon Hybrid 245 απλά έχω να πώ ενα πράγμα......ΑΜΑΞΑΡΑ . Ερχομαι απο 120d και A200 και εχω να πω οτι ειναι με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο το Leon

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • RE: VW Golf MK 8

      @red_monster said in VW Golf MK 8:

      Τι ωραίο έχει μια a class πέρα από τα μοτερ της Renault ?

      το χειρότερο αυτοκίνητο που ειχα με διαφορά. Περα απο το μοτέρ ολο το υπόλιπο ηταν για πέταμα. Οταν τελείωσε το leasing ανοιξα σαμπανια. Πηρα ενα Cupra Leon Hybrid 245 και επαθα πλάκα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dasimo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr