-
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το ποσοστό του κάθε καυσίμου για μοντέλα που έχουν πλήρη γκάμα επιλογών (π.χ. Sportage). Και επειδή δεν έχει ηλεκτρική έκδοση, να προσθέταμε ίσως και τις πωλήσεις του EV3 ή EV6.
Στο Tiguan για παράδειγμα το 1/3 των πωλήσεων στην Ευρώπη, αφορά την diesel έκδοση. -
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.
Ποιο άχρηστο στατιστικό από αυτό δεν υπάρχει.
Θα είχε αξία σε αντιπαράθεση με το ποσοστό των διαθέσιμων μοντέλων ανά τύπο καυσίμου.Αν το 30% των διαθέσιμων μοντέλων προς πώληση είναι ηλεκτρικά, το να παίρνει η ηλεκτροκίνηση ένα ποσοστό της τάξης του 5% δε το λες και επιτυχία.
Σε diesel αυτή την στιγμή, σε αυτοκίνητα κάτω των 2 λίτρων πρέπει να είναι μόνο τα Sportage και Tucson. Και μέχρι πρόσφατα το C5 Aircross (σταμάτησε και αυτό). Το λες και επιτυχία το 10% της πίτας, όταν οι περισσότεροι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 2-3 μοντέλων!Πρόσθεσε και τα clio και Astra από τα χαμηλά (για λίγο ακόμη)
-
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
-
καλό πακέτο φαίνεται αν κάποιος θέλει ένα σεντάν 5μ το οποίο βλέπω λίγο δύσκολο. λίγο αδύναμο αλλά για μένα Νάπα δέρμα εσωτερικό είναι μεγάλο συν.
-
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικα -
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαειμαστε σιγουροι οτι δεν ειναι δευτερο account του criuser;

-
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαΕίναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.
-
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαΕίναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.
Ούτε απ'έξω
Hater -
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαειμαστε σιγουροι οτι δεν ειναι δευτερο account του criuser;

Λετ μι τσεκ....


-
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαΕίναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.
Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;


-
Για το Σε 4 λέω. 14 χρόνια το έχει...
-
-
Προφανώς...
Να μην πω για τα Σε 4 που έχετε στο τμήμα...

-
-
Επιλέχτηκαν τα c4 από την ΕΛΑΣ για να μην υπάρχει η πιθανότητα να διαφύγει ο κρατούμενος από το παράθυρο;
-
Αμα ήταν έτσι θα επέλεγαν Α3 ή σιεητσαρ που χωράει μόνο δίχρονο να περάσει από το τζάμι.
Ακόμα και αν έπεφταν τα παράθυρα δεν θα μπορούσαν να βγούν.
-
-
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαΕίναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.
Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;


Το υβριδικό ειναι ενα Formentor
-
@dimitrioskosmas said in Mazda 6e:
Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .
Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7
με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......
Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
Όχι αδικαΕίναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.
Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;


Το υβριδικό ειναι ενα Formentor
το γνωρίζω, απλώς πειράζω τον @criuser

Mazda 6e
