Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6e
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6e
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    61
    7335
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το ποσοστό του κάθε καυσίμου για μοντέλα που έχουν πλήρη γκάμα επιλογών (π.χ. Sportage). Και επειδή δεν έχει ηλεκτρική έκδοση, να προσθέταμε ίσως και τις πωλήσεις του EV3 ή EV6.
      Στο Tiguan για παράδειγμα το 1/3 των πωλήσεων στην Ευρώπη, αφορά την diesel έκδοση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skg1958 last edited by

        Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

        Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A d P
          A d P moderator @axel12p last edited by

          @axel12p said in Mazda 6e:

          @super-t said in Mazda 6e:

          @kostis20 said in Mazda 6e:

          Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
          Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
          Και το cx60 d κάτι πουλάει...

          @ss_76 said in Mazda 6e:

          @dstou said in Mazda 6e:

          Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.

          Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα

          Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.

          Ποιο άχρηστο στατιστικό από αυτό δεν υπάρχει.
          Θα είχε αξία σε αντιπαράθεση με το ποσοστό των διαθέσιμων μοντέλων ανά τύπο καυσίμου.

          Αν το 30% των διαθέσιμων μοντέλων προς πώληση είναι ηλεκτρικά, το να παίρνει η ηλεκτροκίνηση ένα ποσοστό της τάξης του 5% δε το λες και επιτυχία.
          Σε diesel αυτή την στιγμή, σε αυτοκίνητα κάτω των 2 λίτρων πρέπει να είναι μόνο τα Sportage και Tucson. Και μέχρι πρόσφατα το C5 Aircross (σταμάτησε και αυτό). Το λες και επιτυχία το 10% της πίτας, όταν οι περισσότεροι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 2-3 μοντέλων!

          Πρόσθεσε και τα clio και Astra από τα χαμηλά (για λίγο ακόμη)

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dasimo @skg1958 last edited by

            @skg1958 said in Mazda 6e:

            Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

            Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

            με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • W
              wantone last edited by

              καλό πακέτο φαίνεται αν κάποιος θέλει ένα σεντάν 5μ το οποίο βλέπω λίγο δύσκολο. λίγο αδύναμο αλλά για μένα Νάπα δέρμα εσωτερικό είναι μεγάλο συν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrioskosmas @dasimo last edited by

                @dasimo said in Mazda 6e:

                @skg1958 said in Mazda 6e:

                Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                Όχι αδικα

                D C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dettol @dimitrioskosmas last edited by

                  @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                  @dasimo said in Mazda 6e:

                  @skg1958 said in Mazda 6e:

                  Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                  Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                  με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                  Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                  Όχι αδικα

                  ειμαστε σιγουροι οτι δεν ειναι δευτερο account του criuser; 🙂

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @dimitrioskosmas last edited by

                    @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                    @dasimo said in Mazda 6e:

                    @skg1958 said in Mazda 6e:

                    Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                    Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                    με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                    Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                    Όχι αδικα

                    Είναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    D A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrioskosmas @criuser last edited by

                      @criuser said in Mazda 6e:

                      @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                      @dasimo said in Mazda 6e:

                      @skg1958 said in Mazda 6e:

                      Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                      Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                      με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                      Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                      Όχι αδικα

                      Είναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.

                      Ούτε απ'έξω
                      Hater

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator @dettol last edited by

                        @dettol said in Mazda 6e:

                        @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                        @dasimo said in Mazda 6e:

                        @skg1958 said in Mazda 6e:

                        Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                        Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                        με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                        Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                        Όχι αδικα

                        ειμαστε σιγουροι οτι δεν ειναι δευτερο account του criuser; 🙂

                        Λετ μι τσεκ....😁😁

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in Mazda 6e:

                          @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                          @dasimo said in Mazda 6e:

                          @skg1958 said in Mazda 6e:

                          Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                          Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                          με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                          Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                          Όχι αδικα

                          Είναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.

                          Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;🤔😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Για το Σε 4 λέω. 14 χρόνια το έχει...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator @criuser last edited by

                              @criuser said in Mazda 6e:

                              Για το Σε 4 λέω. 14 χρόνια το έχει...

                              Δλδ και η adpαινα σιτροενακισσα;😉😁 25 χρόνια το είχε το Saxo

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Προφανώς...

                                Να μην πω για τα Σε 4 που έχετε στο τμήμα...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @criuser last edited by

                                  @criuser said in Mazda 6e:

                                  Προφανώς...

                                  Να μην πω για τα Σε 4 που έχετε στο τμήμα...😊

                                  1 έχουμε 2ης(?) γενιάς, σκυλί, τα Peugeot, απ'την άλλη...ρημαδια 😁😁😁

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Επιλέχτηκαν τα c4 από την ΕΛΑΣ για να μην υπάρχει η πιθανότητα να διαφύγει ο κρατούμενος από το παράθυρο;

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by criuser

                                      Αμα ήταν έτσι θα επέλεγαν Α3 ή σιεητσαρ που χωράει μόνο δίχρονο να περάσει από το τζάμι.

                                      Ακόμα και αν έπεφταν τα παράθυρα δεν θα μπορούσαν να βγούν.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A d P
                                        A d P moderator @dettol last edited by

                                        @dettol said in Mazda 6e:

                                        Επιλέχτηκαν τα c4 από την ΕΛΑΣ για να μην υπάρχει η πιθανότητα να διαφύγει ο κρατούμενος από το παράθυρο;

                                        😁😁

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dasimo @A d P last edited by dasimo

                                          @a-d-p said in Mazda 6e:

                                          @criuser said in Mazda 6e:

                                          @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                                          @dasimo said in Mazda 6e:

                                          @skg1958 said in Mazda 6e:

                                          Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                                          Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                                          με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                                          Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                                          Όχι αδικα

                                          Είναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.

                                          Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;🤔😁

                                          Το υβριδικό ειναι ενα Formentor

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @dasimo last edited by

                                            @dasimo said in Mazda 6e:

                                            @a-d-p said in Mazda 6e:

                                            @criuser said in Mazda 6e:

                                            @dimitrioskosmas said in Mazda 6e:

                                            @dasimo said in Mazda 6e:

                                            @skg1958 said in Mazda 6e:

                                            Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η εξέλιξη που έκανε η Mazda στον diesel 3.3 σε απόδοση και ρύπους. Η απόδοση είναι άνω του 40% και οι ρύποι σε τόσο χαμηλά επίπεδα που η κατανάλωση adblue είναι 0,2 λίτρα στα 1000 χλμ ενώ στο δίλιτρο Tiguan ήταν περίπου 1 λίτρο στην ίδια απόσταση .

                                            Κάπου είχα βρει ένα άρθρο γι αυτό το μοτέρ που ανάφερε ότι τα οξείδια του αζώτου είναι στο 50% των ορίων που θα έχουν τα diesel euro7

                                            με την κατάλληλη τεχνολογία....όλα καίγονται....η μπουκώνουν τα φίλτρα. Παντως εγω εχω ενα C4 e-hdi 14 χρόνια, τα 2 τελευταια χρόνια σε νησί πεταμένο στο λιμάνι. Παιρνει πάντα με την 1η ακομη και αν εχω να το λειτουργήσω 3 μηνες. Δεν ειχα ποτε πρόβλημα στα 110 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το εφερα προληπτικα Αθηνα του εκανα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σερβις και εναν βιολογικό καθαρισμο (1000 ευρω).....και ειναι το μ@μημένο σαν καινούργιο. Τοσο πολύ.....που παρότι έχω υβριδό αυτοκίνητο στην πυλωτη 50 χιλιάδων ευρώ το πήρα και εκανα 1000 χιλιόμετρα το Σαββατοκύριακο σε όλη την Πελοπόνησσο......

                                            Αυτά διαβάζει ο cruiser και αρχίζει μετά....μπλα μπλα Citroen μπλα μπλα diesel
                                            Όχι αδικα

                                            Είναι χρόνια σιτροενάκιας ο συγκεκριμένος.

                                            Πιο υβριδικό Citroen στοιχίζει 50Κ;;🤔😁

                                            Το υβριδικό ειναι ενα Formentor

                                            το γνωρίζω, απλώς πειράζω τον @criuser 😁

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr