Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 42 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    888
    6103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dg79 @katafractos17 last edited by

      @katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

      Η γνώση είναι εκεί έξω για να πάρεις ιδέες, βασικές αρχές, κτλ. Αυτό εννοώ.

      Όταν κάποιος έχει σοβαρό προβάδισμα, ένας άλλος που ξεκινάει τώρα, πόσα χρήματα θα πρέπει να ξοδέψει απλώς για να τον φτάσει;

      Και χάρη συζήτησης πες ότι κάποια στιγμή τον φτάνει, πρώτες ύλες έχει;

      Η Ευρώπη δεν έχει, το μόνο σχέδιο της είναι να παίρνει σκραπ μπαταρίες και μέσω ανακύκλωσης να εξασφαλίσει πρώτες ύλες.

      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 @dg79 last edited by

        @dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        @katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

        Η γνώση είναι εκεί έξω για να πάρεις ιδέες, βασικές αρχές, κτλ. Αυτό εννοώ.

        Όταν κάποιος έχει σοβαρό προβάδισμα, ένας άλλος που ξεκινάει τώρα, πόσα χρήματα θα πρέπει να ξοδέψει απλώς για να τον φτάσει;

        Και χάρη συζήτησης πες ότι κάποια στιγμή τον φτάνει, πρώτες ύλες έχει;

        Η Ευρώπη δεν έχει, το μόνο σχέδιο της είναι να παίρνει σκραπ μπαταρίες και μέσω ανακύκλωσης να εξασφαλίσει πρώτες ύλες.

        Ε μα τι γράφω σε τόσα post;
        Ότι το θέμα είναι οικονομικό και πως αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ευρώπης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @wantone last edited by

          @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

          46 δεν ζητουσες;

          αλλαξαν κάποια πραγματα στην ζωη μου αποτομα και μετακόμισα. Οπότε το κατεβασα πολυ σε τιμη να φύγει και αυτό

          Cirus the virus

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @cirus last edited by

            @cirus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            @wantone said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

            46 δεν ζητουσες;

            αλλαξαν κάποια πραγματα στην ζωη μου αποτομα και μετακόμισα. Οπότε το κατεβασα πολυ σε τιμη να φύγει και αυτό

            οντως ειχα την εντυπωση οτι μενεις σε αλλη περιοχη γιαυτο και ειπα οτι ειναι αλλο συν οτι η τιμη ηταν πολυ διαφορετικη.

            λογικα τωρα θα φυγει ευκολα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              axel12p last edited by axel12p

              Έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν τρεις βασικές κατηγορίες Κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών.

              1. Άπειρες μικρές, που βασίζουν το μέλλον τους αποκλειστικά στην χαμηλότερη δυνατή τιμή, έχουν μπει σε σε αυτό τον πόλεμο τιμών που κινδυνεύει να ρημάξει την Κινέζικη αγορά και οι οποίες λογικά σύντομα είτε θα κλείσουν, είτε θα συγχωνευθούν/ εξαγοραστούν από μεγαλύτερες.

              2. Μικρές σχετικά αυτοκινητοβιομηχανίες, start ups κλπ, που βασίζονται αρκετά στην καινοτομία και την τεχνολογία. Π.χ. Xpeng, Nio, κλπ. Δίνουν βάρος στην αυτόνομη οδήγηση, και σε νέες τεχνολογίες (battery swapping, αναρτήσεις Skyride full active suspension, το οποίο πλέον αγόρασε και η Porsche, κλπ).

              3. Μεγάλες εταιρείες (κρατικές ή μη) που πλέον πατάνε σταθερά στα πόδια τους και έχουν την δυνατότητα είτε να αγοράσουν έτοιμη τεχνολογία, να προσλάβουν τα κατάλληλα άτομα ώστε να αποκτήσουν τη απαιτούμενη τεχνογνωσία, ή να τα αναπτύξουν όλα in house (π.χ BYD).

              Ειδικά τώρα που φαίνεται ότι οι Κινέζικες εταιρείες έχουν μπει πολύ δυνατά και σοβαρά στο παιχνίδι, είναι πολύ πιο εύκολο να τραβήξουν και έμπειρα στελέχη για να κάνουν την δουλειά.

              Ας σκεφτούμε για παράδειγμα τι εικόνα είχαμε για την οδηγική συμπεριφορά των Hyundai/KIA πριν 10 χρόνια και τι μοντέλα έχει κυκλοφορήσει η Hyundai την τελευταία δεκαετία, από τότε που προσέλαβε τον Albert Biermann της BMW M Division. Το ίδιο πλέον μπορούν να κάνουν και οι μεγάλοι Κινέζοι κατασκευαστές.

              Σε ότι αγορά το κομμάτι της μηχανολογίας, της ποιότητας κατασκευής κλπ, οι Κινέζοι φαίνεται να καλύπτουν γρήγορα την διαφορά. Το θέμα είναι κατά πόσο θα προλάβουν οι Ευρωπαίοι να φτάσουν τους Κινέζους (και την Tesla) στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και αυτόνομης οδήγησης.

              Γραφειοκρατία, αυστηρή νομοθεσία, έλλειψη πρώτων υλών και υψηλό κόστος ενέργειας και παραγωγής, διαμορφώνουν ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον για την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, όπου απασχολούνται εκατομμύρια Ευρωπαίων πολιτών

              Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι εμείς δεν έχουμε να ανησυχούμε για τίποτα, γιατί έτσι και αλλιώς ούτε πατίνια δε παράγουμε σε αυτή την χώρα 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dstou last edited by dstou

                Οι κινέζοι δεν είναι μόνο δυνατοί στις μπαταρίες, είναι και μετρ των ηλεκτρονικών. Οθόνες, gps, lidar, software, hardware, αισθητήρες, αυτοματισμοί, hud, και τα τοιαύτα, που είναι περιζήτητα στα αυτοκίνητα πλέον, είναι κτήμα τους τόσο σε επίπεδο έρευνας όσο και σε επίπεδο παραγωγής.
                Τα μειονεκτήματά τους όμως είναι καίρια: Για τον περισσότερο κόζμο είναι οι never heard of them, και θα παραμείνουν έτσι για χρόνια. Επίσης, στερούνται δικτύου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και , bad the lies, το ιχ δεν είναι μόνο κάνω τη δουλειά μου, είναι και κάνω τη φιγούρα μου, είναι και δείχνω και τον παρά μου.
                Φιγούρα γιοκ τα κινέζικα. Εδώ δεν κάνεις φιγούρα ούτε με το 98% των ιαπωνικών που είναι στο κουρμπέτι εδώ και 60-70 χρόνια, θα κάνεις με δαύτα?
                Και δεν δείχνεις ακριβώς τον παρά σου με μια κινέζικη επιλογή, αλλά, τουναντίον, την έλλειψή του, ακόμη και το ψεύτικο στάτους σου.

                Σε ποιόν απευθύνονται αυτή τη στιγμή? Και δεν είναι και λίγοι:
                Σε έρλι αντόπτερς.
                Στους τολμηρούς που θέλουν και μπορούν να ρισκάρουν, κι άμα τους βγει ποιός τους πιάνει. Στους ισοπεδωτές και αδιάφορους: 'έλα ρε μαλάκα, σιγά, και ο μπατζανάκης του κουνιάδου μου γερμανικό πήρε, και είναι κάθε Τρίτη στο συνεργείο'.
                Στους άσχετους:' μαλάκα πήρα αμάξι κάτσε καλά', και εννοεί το MG3.
                Σε μερικούς από τους βιοπυγμάχους της ζωής: 'δε βγαίνω με γερμανικό, αναγκαστικά θα πάρω κινέζικο, δίνει και 7 χρόνια εγγύηση και είναι και 4,3m και χωράμε όλοι μέσα'. Άλλοι σαν αυτόν όμως είναι του δόγματος : 'δεν έχω λεφτά, γι'αυτό αγοράζω καλό πράμα, για να πιάσει τόπο, αλλιώς να λείπει'.
                Τέλος, σε μερικούς που ίσως βρήκαν κάτι που δεν υπάρχει αντίστοιχό του σε δυτικό, π.χ. κάτι παιχνιδάκια σαν το Ζειντού, κοκ.

                katafractos17 D jorge_greek 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                • A
                  axel12p last edited by axel12p

                  Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                  Το θέμα βέβαια είναι ότι σήμερα οι εξελίξεις προχωράνε πολύ πιο γρήγορα και οι Κινέζοι δε προσπαθούν απλά να πιάσουν τους πρώτους, άλλα λόγω των τεράστιων αλλαγών στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε ορισμένους τομείς βγαίνουν μπροστά.

                  Όσο για την υποστήριξη, οι μεγάλοι Κινέζοι κατασκευαστές δε φαίνεται να έχουν πρόβλημα. Επενδύουν σοβαρά στην Ευρώπη και όσο φροντίζουν να έχουν και αντίστοιχους αντιπροσώπους, λογικά ο όποιος φόβος από τους early adopters θα φύγει γρήγορα.

                  Αντίστοιχα άγχη είχαν οι υποψήφιοι αγοραστές και με τα πρώτα Hyundai/KIA και στην πορεία διαπίστωσαν οι περισσότεροι ότι παρά την χαμηλή τους τιμή ήταν εξαιρετικά αξιόπιστα.

                  Υποθέτω ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβεί τώρα και με τους Κινέζους και ότι γρήγορα θα αποκτήσουν ένα σεβαστό και υπολογίσιμο ποσοστό της αγοράς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • katafractos17
                    katafractos17 @dstou last edited by

                    @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                    Οι κινέζοι δεν είναι μόνο δυνατοί στις μπαταρίες, είναι και μετρ των ηλεκτρονικών. Οθόνες, gps, lidar, software, hardware, αισθητήρες, αυτοματισμοί, hud, και τα τοιαύτα

                    Εγώ πάντως είχα πάρει δύο ΟΕΜ multimedia από Κίνα για τα Golf IV και Golf VI που είχα και στο navigation έλεγαν το "στρίψτε αριστερά" 4-5 φορές. 😅
                    Εντάξει, το δεύτερο που είχα πάρει για το 6αρι το Golf, το έλεγε 3 φορές γιατί ήταν πιο καινούργιο μοντέλο και είχε βελτιωθεί. 😀

                    Τράβαγα και κάνα reset που και που για έρθουν στα ίσια τους γιατί κολλούσαν.
                    Ενώ στα Peugeot σβήνουν και το κάνουν το reset αυτόματα μόνα τους. 😊

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @dstou last edited by dettol

                      @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      Οι κινέζοι δεν είναι μόνο δυνατοί στις μπαταρίες, είναι και μετρ των ηλεκτρονικών. Οθόνες, gps, lidar, software, hardware, αισθητήρες, αυτοματισμοί, hud, και τα τοιαύτα, που είναι περιζήτητα στα αυτοκίνητα πλέον, είναι κτήμα τους τόσο σε επίπεδο έρευνας όσο και σε επίπεδο παραγωγής.
                      Τα μειονεκτήματά τους όμως είναι καίρια: Για τον περισσότερο κόζμο είναι οι never heard of them, και θα παραμείνουν έτσι για χρόνια. Επίσης, στερούνται δικτύου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και , bad the lies, το ιχ δεν είναι μόνο κάνω τη δουλειά μου, είναι και κάνω τη φιγούρα μου, είναι και δείχνω και τον παρά μου.
                      Φιγούρα γιοκ τα κινέζικα. Εδώ δεν κάνεις φιγούρα ούτε με το 98% των ιαπωνικών που είναι στο κουρμπέτι εδώ και 60-70 χρόνια, θα κάνεις με δαύτα?
                      Και δεν δείχνεις ακριβώς τον παρά σου με μια κινέζικη επιλογή, αλλά, τουναντίον, την έλλειψή του, ακόμη και το ψεύτικο στάτους σου.

                      Σε ποιόν απευθύνονται αυτή τη στιγμή? Και δεν είναι και λίγοι:
                      Σε έρλι αντόπτερς.
                      Στους τολμηρούς που θέλουν και μπορούν να ρισκάρουν, κι άμα τους βγει ποιός τους πιάνει. Στους ισοπεδωτές και αδιάφορους: 'έλα ρε μαλάκα, σιγά, και ο μπατζανάκης του κουνιάδου μου γερμανικό πήρε, και είναι κάθε Τρίτη στο συνεργείο'.
                      Στους άσχετους:' μαλάκα πήρα αμάξι κάτσε καλά', και εννοεί το MG3.
                      Σε μερικούς από τους βιοπυγμάχους της ζωής: 'δε βγαίνω με γερμανικό, αναγκαστικά θα πάρω κινέζικο, δίνει και 7 χρόνια εγγύηση και είναι και 4,3m και χωράμε όλοι μέσα'. Άλλοι σαν αυτόν όμως είναι του δόγματος : 'δεν έχω λεφτά, γι'αυτό αγοράζω καλό πράμα, για να πιάσει τόπο, αλλιώς να λείπει'.
                      Τέλος, σε μερικούς που ίσως βρήκαν κάτι που δεν υπάρχει αντίστοιχό του σε δυτικό, π.χ. κάτι παιχνιδάκια σαν το Ζειντού, κοκ.

                      Ρε συ, αν βγάλεις όλους αυτούς που ανέφερες, ποιοι μένουν; Οι βουλευτές, οι εφοπλιστές και οι οπεκεπεκε 😁
                      Αν πουλήσουν οι κινέζοι σε όλους αυτούς που ανέφερες, έχουν πάρει το 60+% της ελληνικής αγοράς

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dstou last edited by

                        *Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                        Ακριβώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με διαφορετική ταχύτητα ή ένταση και διαφορετικούς ρόλους, αλλά κατά βάση το ίδιο σενάριο.

                        George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • George 0
                          George 0 @dstou last edited by

                          @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          *Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                          Ακριβώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με διαφορετική ταχύτητα ή ένταση και διαφορετικούς ρόλους, αλλά κατά βάση το ίδιο σενάριο.

                          Έχεις πολύ επιφανειακή προσέγγιση. Το αυτοκίνητο είναι κυρίως εργαλείο μεταφοράς.

                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @George 0 last edited by

                            @george-0 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                            @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                            *Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                            Ακριβώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με διαφορετική ταχύτητα ή ένταση και διαφορετικούς ρόλους, αλλά κατά βάση το ίδιο σενάριο.

                            Έχεις πολύ επιφανειακή προσέγγιση. Το αυτοκίνητο είναι κυρίως εργαλείο μεταφοράς.

                            Για τον πολύ κόσμο ναι. Σε αυτό το φόρουμ είναι και εργελείο διασκέδασης.

                            George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • George 0
                              George 0 @realzeus last edited by

                              @realzeus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @george-0 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                              *Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                              Ακριβώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με διαφορετική ταχύτητα ή ένταση και διαφορετικούς ρόλους, αλλά κατά βάση το ίδιο σενάριο.

                              Έχεις πολύ επιφανειακή προσέγγιση. Το αυτοκίνητο είναι κυρίως εργαλείο μεταφοράς.

                              Για τον πολύ κόσμο ναι. Σε αυτό το φόρουμ είναι και εργελείο διασκέδασης.

                              Εάν δεν έχετε τίποτα καλύτερο να κάνετε θα σας δίνει διασκέδαση το αμάξι.

                              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus @George 0 last edited by

                                @george-0 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                @realzeus said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                @george-0 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                *Σε όλους αυτούς δηλαδή που παλιότερα απευθύνονταν οι Ιάπωνες και αργότερα οι Νοτιοκορεάτες!

                                Ακριβώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με διαφορετική ταχύτητα ή ένταση και διαφορετικούς ρόλους, αλλά κατά βάση το ίδιο σενάριο.

                                Έχεις πολύ επιφανειακή προσέγγιση. Το αυτοκίνητο είναι κυρίως εργαλείο μεταφοράς.

                                Για τον πολύ κόσμο ναι. Σε αυτό το φόρουμ είναι και εργελείο διασκέδασης.

                                Εάν δεν έχετε τίποτα καλύτερο να κάνετε θα σας δίνει διασκέδαση το αμάξι.

                                Αν δεν κατανοείς την χαρά της οδήγησης βρίσκεσαι σε λάθος φόρουμ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • jorge_greek
                                  jorge_greek @dstou last edited by

                                  @dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                                  Τα μειονεκτήματά τους όμως είναι καίρια: Για τον περισσότερο κόζμο είναι οι never heard of them, και θα παραμείνουν έτσι για χρόνια.

                                  Έχουν κάνει το πρώτο crash test με τους Ρώσους τα τελευταία χρόνια. Και λόγω κυρώσεων από τους υπόλοιπους έγιναν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι οι beta testers των νεότερων κινεζικών αυτοκινήτων. Νομίζω τα πάνε καλά. Σίγουρα καλύτερα απ΄ τα παλιότερα κινεζικά αυτοκίνητα και εκθετικά πιο αξιόπιστα ανά δεκαετία (00-10-20). Επίσης το design των τωρινών οχημάτων τους, αρκετές φορές είναι όμορφο.

                                  And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dasimo last edited by

                                    Αυτη την φορά ειναι διαφορετικά......δεν ειναι ουτε όπως με τους Ιαπωες, ουτε όπως με τους Κορεατες.......
                                    Τα μεγέθη εδω είναι ασύλληπτα, ο ρυθμός που οι Κινέζοι κάνουν catch up κυρίως σε κατασκευαστικά θέματα με τους Ευρωπαίους ειναι μεγαλύετρος απο τον ρυθμό του ΑΙ adoption. Η μόνη τους απειλή είναι το fragmentation της αγορας. Δηλαδή, υπάρχουν 100 αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κινα(λογικο γιατί ειναι σχεδόν 3 δίς κόσμος) και καταλαβαίνει κάπιος οτι τα logistics που απαιτούνται ειναι τρομερα. Ο Πρόεδρος της Κινας τα είπε τις προάλλες.....πρέπει να μείνουν 4....η BYD, Chery, Geely και αλλη μία. Αυτη η ιδιαίτεροτητα της βιομηχανίας ους δεν θα ερθει ποτε σε εμας, θα το λύσουν όλο εσωτερικά. Η ουσία είναι οτι ενω εβλεπα Χ1, Q3, Tonale....πήγα και εκανα test drive το Omoda 9 και τρελάθηκα. Θα γελάνε μαζί μου ; Ναι θα γελάνε. Θα λένε όλοι οτι ειμαι χαζός? Ναι θα το λένε. Με νοιάζει ? όχι....Εγω οδήγησα ενα καταπληκτικό όχημα με τετρακίνηση , μασαζ, ηλιοροφές, τεχνολογία, χωρους, επιδόσεις και σε τιμή που παίρνεις Tiguan με την μικρή οθόνη και 17αρες ζάντες , άντε επειδή νιώθουμε generous.....οχι φιλε μου....πληρώσαμε, πήραμε, μαθαμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Η ίδια αίσθηση δημιουργήθηκε και σε εμένα όταν μπήκα στα Κινέζικα στην ΔΕΘ. Προφανώς δεν οδήγησα κάποιο για να δω πως είναι στον δρόμο, αλλά μπαίνοντας σε BYD, Geely, Zeekr, κλπ δε μπορούσες να αποφύγεις την σύγκριση με τα μοντέλα των παραδοσιακών κατασκευαστών.

                                      Όσο για την υπερπληθώρα Κινέζων κατασκευαστών, έχω την αίσθηση ότι εκεί θα μπορέσει το Κράτος να επιβάλει την τάξη, χωρίς πολλά πολλά! 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Το θέμα με ο κινέζικο, είναι να το πάρεις φτηνά, να σου αρέσει να το οδηγείς και να το πουλήσεις πάλι φτηνά, ίσως και φτηνότερα από όσο νομίζεις, γιατί ο αγοραστής μτχ είναι πολύ πιο σφιχτός από αυτόν του καινούργιου και πιο δύσκολος, αφού τα λεφτά του είναι περιορισμένα.

                                        Εννοείται βέβαια ότι μεταπώληση σε έμπορο, προυποθέτει σεχ...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Το θέμα με την αγορά του μετάχειρου είναι το εξής: ο υποψήφιος νέος αγοραστής θέλει να υπολογίσει πόση 'ζωή' έχει απομείνει στο μετάχειρο που θα πάρει, και αν αυτή καλύπτει τα πλάνα του. Σε κανένα αυτοκίνητο δεν μπορείς να το προσδιορίσεις αυτό με σιγουριά, αλλά, μεσοσταθμικά, κάτι μπορείς να εκτιμήσεις πάνω κάτω για τις γνωστές μάρκες.
                                          Σε ένα κινέζικο δεν μπορείς αυτή τη στιγμή να το κάνεις αυτό. Άρα πας εντελώς στα τυφλά. ΑΝ το αποφασίσεις λοιπόν, θα κοιτάξεις να το πάρεις μπιρ παρά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            axel12p last edited by axel12p

                                            Αν βέβαια το Κινέζικο αποδειχθεί αξιόπιστο σε βάθος χρόνου, όπως αντίστοιχα τα γιαπωνέζικα και τα νοτιοκορεάτικα, παίζει και να το πουλήσεις ακριβότερα από το αντίστοιχα Ευρωπαϊκό... 😉

                                            Κοιτούσα τώρα τις πωλήσεις αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

                                            Οι κινέζικες εταιρείες (MG, BYD, Chery, Jaeccoo, Changan) έχουν αποκτήσει ήδη ένα ποσοστό άνω του 13% της αγοράς. Μπροστά τους είναι μόνο το VAG με 20% και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν.

                                            VAG: 20,64%
                                            China: 13,21% (πρακτικά MG, BYD, Chery)
                                            KIA/Hyundai: 10,50%
                                            BMW/Mini: 9,47%
                                            Stellantis: 9,19%
                                            Renault/Nissan: 8,64%
                                            Toyota: 6,04%
                                            Ford: 5,24%

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 42 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr