Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 17 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    348
    13097
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @A d P last edited by realzeus

      @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

      @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

      @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

      @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

      Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

      Σύμφωνα με τον φάκελο που διατηρείται στην υπηρεσία μας😁😁, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
      @zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ📠😁😁

      Το 2ο Γρ (απόρρητα) τηρούσε ήδη αυτά τα αρχεία. 😄

      Ελπίζω στην επεξήγηση στην παρένθεση να μην την έβαλες για μένα, με προσβάλλεις 😁😁 ( μοιράζω τα φύλλα πορείας)

      Για τους πολίτες. 😄

      Με την Αστυνομία είχα σχεδόν καθημερινή επαφή.
      «Είμαι ο Αξιωματικός Υπηρεσίας του Στρατοπέδου, θέλω να μιλήσω με τον Αξιωματικό Υπηρεσίας του Τμήματος.» Κανοινίζαμε κάτι αγήματα εκεί στα σύνορα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Z
        zaxosm @A d P last edited by

        @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

        @realzeus said in Hyundai Inster (2024):

        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

        Και λεω μα τι μαγικη επιταχυνση εχουν αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκινητα

        Τι οδηγούσες ως τώρα και σου φάνηκε αυτό γρήγορο;

        Σύμφωνα με τον φάκελο που τηρείται στην υπηρεσία μας😁😁, προηγουμένως κατείχε ένα nissan Juke hybrid 145 pro fl, πιο πριν οδηγούσε ένα vw t-cross 1.0. Παράλληλα έχει στην κατοχή του ένα Hyundai Tucson 1.6 160ps 6mt premium.
        @zaxosm , αν επιθυμείτε να διαγραφούν από τα αρχεία μας, τα προσωπικά σας δεδομένα, στείλτε μας σχετική αίτηση με φαξ📠😁😁

        Πολύ σωστά! Και πριν είχα και ένα "τάφο" renault clio του 1999 1.2 8v που μου μεταβίβασαν οι γονείς μου το 2010 όταν ακομα ήμουν φοιτητής. Ένα αργό αλλά εξαιρετικά ανθεκτικό και αξιόλογο αυτοκίνητο που αντικατέστησα το 2022 με το t-cross, και έπεται η συνέχεια όπως σωστά αναφέρθηκε.

        Ε από όλα αυτά το inster διατηρεί έυκολα τη Βασιλεία για μένα!!

        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
        Hyundai Inster 42kwh

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Z
          zaxosm last edited by

          Ας επανέλθουμε στα της κατανάλωσης. Έχω μπει στο τρυπάκι πλέον καθώς έμεινα εκτός της επιδότησης και μετράω διαφορετικά την οικονομία που προσφέρει. Χοντρικά μου έχει αυξήσει την περίοδο απόσβεσης αρκετά, συγκριτικά με ένα υβριδικό.

          Στην πόλη λοιπόν, φορτίζω μέχρι και το 80% και συνήθως όταν φτάσω στο 30% φορτίζω εκ νέου.

          Συνολικά εντός πόλης κάνω περίπου 160-170km χρησιμοποιώντας από 48 έως 52% της μπαταρίας. Η φόρτιση αυτή συμπεριλαμβανομένων φόρων κλπ αντιστοιχεί σε 22-24kwh δηλαδή περίπου 4,5 - 5 Ευρώ με μία μέση τιμή kwh στα 0,14 που μας βγάζει ένα κόστος περί τα 3 Ευρώ/100χλμ.

          ΑΝ το συγκρίνουμε λοιπόν με ένα υβριδικό θα ήμασταν στα 7-8 Ευρώ και με το tucson είμαι στα 17 Ευρώ (wow).

          Βάσει αυτων φαίνεται πως τελικά ένα υβριδικό είναι όντως η χρυσή τομή δεδομένου πως οι τιμές που αναφέρω είναι για φόρτιση στο σπίτι και όχι εκτός που κυμαίνονται 0,4 έως 0,8 Ευρω/ kwh.

          Οπότε συνολικά, τα 3000 Ευρώ παραπάνω που έδωσα σε σχέση με ένα mazda 2 hybrid αποσβαίνονται σε πολύ μεγάλο διάστημα - περίπου 5 χρόνια, αν δεν αλλάξει κάτι πάντα.

          Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι πιο ειδικοί παραμετροι - όπως ελεύθερο παρκάρισμα στο κέντρο και σε θέσεις μονίμων κατοίκων, σίγουρη είσοδο στον δακτύλιο και μειωμένοι φόροι.

          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
          Hyundai Inster 42kwh

          D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by

            Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

            γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @criuser last edited by

              @criuser said in Hyundai Inster (2024):

              Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

              γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

              στα ειχα πει στο νημα της ΔΕΗ και ειχες απαντησει κατι του στυλ "δεν θελω να ασχοληθω".
              0.095 ευρω /kwh στο νυχτερινο ρευμα + χρεωσεις δεδδηε (που ειναι περιπου 0.05 ευρω/kwh

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                axel12p last edited by

                Μια χαρά είναι τα 5 χρόνια για την απόσβεση της διαφοράς. Συν το γεγονός ότι ως εμπειρία οδήγησης ειδικά μέσα στην πόλη το ηλεκτρικό Inster πρέπει να είναι ανώτερο από το Mazda.

                Εννοείται ότι μιλάμε πάντα για φόρτιση στο σπίτι, γιατί αλλιώς δεν έχει αξία να πας σε ηλεκτρικό αν είναι φορτίζεις έξω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dg79 @zaxosm last edited by

                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                  Ας επανέλθουμε στα της κατανάλωσης. Έχω μπει στο τρυπάκι πλέον καθώς έμεινα εκτός της επιδότησης και μετράω διαφορετικά την οικονομία που προσφέρει. Χοντρικά μου έχει αυξήσει την περίοδο απόσβεσης αρκετά, συγκριτικά με ένα υβριδικό.

                  Στην πόλη λοιπόν, φορτίζω μέχρι και το 80% και συνήθως όταν φτάσω στο 30% φορτίζω εκ νέου.

                  Συνολικά εντός πόλης κάνω περίπου 160-170km χρησιμοποιώντας από 48 έως 52% της μπαταρίας. Η φόρτιση αυτή συμπεριλαμβανομένων φόρων κλπ αντιστοιχεί σε 22-24kwh δηλαδή περίπου 4,5 - 5 Ευρώ με μία μέση τιμή kwh στα 0,14 που μας βγάζει ένα κόστος περί τα 3 Ευρώ/100χλμ.

                  ΑΝ το συγκρίνουμε λοιπόν με ένα υβριδικό θα ήμασταν στα 7-8 Ευρώ και με το tucson είμαι στα 17 Ευρώ (wow).

                  Βάσει αυτων φαίνεται πως τελικά ένα υβριδικό είναι όντως η χρυσή τομή δεδομένου πως οι τιμές που αναφέρω είναι για φόρτιση στο σπίτι και όχι εκτός που κυμαίνονται 0,4 έως 0,8 Ευρω/ kwh.

                  Οπότε συνολικά, τα 3000 Ευρώ παραπάνω που έδωσα σε σχέση με ένα mazda 2 hybrid αποσβαίνονται σε πολύ μεγάλο διάστημα - περίπου 5 χρόνια, αν δεν αλλάξει κάτι πάντα.

                  Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι πιο ειδικοί παραμετροι - όπως ελεύθερο παρκάρισμα στο κέντρο και σε θέσεις μονίμων κατοίκων, σίγουρη είσοδο στον δακτύλιο και μειωμένοι φόροι.

                  Στα συν και τα φθηνότερα σέρβις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dettol last edited by

                    μικρο με πολυ καλους χωρους, εχει ολα τα καλα του ηλεκτρικου ΚΑΙ το φορτιζεις σπιτακι σου οποτε γουσταρεις. Ακομα και στο εξοχικο/δευτερο σπιτι σου στο ναυπλιο σας παει!
                    Το ειχα πει και παλαιοτερα οτι τα χρηματα του ΚΗ πρεπει να τα βλεπει κανεις ως bonus και οχι να τα συνυπολογιζει στην τιμη αγορας. Αν ερθουν, καλως, αν δεν ερθουν, τι ειχαμε, τι χασαμε...
                    Για αυτο και σιχαινομαι την πρακτικη των εταιρειων να συνυπολογιζουν την επιδοτηση στην τιμη αγορας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dg79 @zaxosm last edited by dg79

                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                      Ας επανέλθουμε στα της κατανάλωσης. Έχω μπει στο τρυπάκι πλέον καθώς έμεινα εκτός της επιδότησης και μετράω διαφορετικά την οικονομία που προσφέρει. Χοντρικά μου έχει αυξήσει την περίοδο απόσβεσης αρκετά, συγκριτικά με ένα υβριδικό.

                      Στην πόλη λοιπόν, φορτίζω μέχρι και το 80% και συνήθως όταν φτάσω στο 30% φορτίζω εκ νέου.

                      Συνολικά εντός πόλης κάνω περίπου 160-170km χρησιμοποιώντας από 48 έως 52% της μπαταρίας. Η φόρτιση αυτή συμπεριλαμβανομένων φόρων κλπ αντιστοιχεί σε 22-24kwh δηλαδή περίπου 4,5 - 5 Ευρώ με μία μέση τιμή kwh στα 0,14 που μας βγάζει ένα κόστος περί τα 3 Ευρώ/100χλμ.

                      ΑΝ το συγκρίνουμε λοιπόν με ένα υβριδικό θα ήμασταν στα 7-8 Ευρώ και με το tucson είμαι στα 17 Ευρώ (wow).

                      Βάσει αυτων φαίνεται πως τελικά ένα υβριδικό είναι όντως η χρυσή τομή δεδομένου πως οι τιμές που αναφέρω είναι για φόρτιση στο σπίτι και όχι εκτός που κυμαίνονται 0,4 έως 0,8 Ευρω/ kwh.

                      Οπότε συνολικά, τα 3000 Ευρώ παραπάνω που έδωσα σε σχέση με ένα mazda 2 hybrid αποσβαίνονται σε πολύ μεγάλο διάστημα - περίπου 5 χρόνια, αν δεν αλλάξει κάτι πάντα.

                      Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι πιο ειδικοί παραμετροι - όπως ελεύθερο παρκάρισμα στο κέντρο και σε θέσεις μονίμων κατοίκων, σίγουρη είσοδο στον δακτύλιο και μειωμένοι φόροι.

                      Για να υπολογίσεις το χρόνο απόσβεσης πρέπει να υπολογίσεις και τα ετήσια χιλιόμετρα, δε βλέπω κάπου να το έχεις γράψει.
                      Εννοείται ότι όσα παραπάνω χιλιόμετρα γράφεις, τόσο πιο γρήγορη η απόσβεση.
                      πχ αν κάνεις 5.000 το χρόνο
                      5000/100Χ3=150 ευρώ για ρεύμα
                      5000/100Χ7,5=375 για βενζίνη
                      η ετήσια διαφορά είναι μικρή, 225€
                      ενώ αν κάνεις πχ 15.000 το χρόνο
                      15000/100Χ3= 450
                      15000/100Χ7,5= 1125
                      η ετήσια διαφορά είναι σημαντική 675€.
                      Σε αυτό θα προσθέσεις και τα πιο αραιά και φθηνά σέρβις (ποσό ακριβώς δε ξέρω), συν τις κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα που θα γλιτώσεις 😁
                      Εννοείται ότι όσο πιο πολλά χιλιόμετρα κάνεις, τόσο μεγαλύτερη η εξοικονόμηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        ss_76 @dettol last edited by

                        @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                        @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                        Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

                        γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

                        στα ειχα πει στο νημα της ΔΕΗ και ειχες απαντησει κατι του στυλ "δεν θελω να ασχοληθω".
                        0.095 ευρω /kwh στο νυχτερινο ρευμα + χρεωσεις δεδδηε (που ειναι περιπου 0.05 ευρω/kwh

                        Σχετικά με τον υπολογισμό της κατανάλωσης, λαμβάνετε υπόψη μόνο την τιμή kWh ή τον μηνιαίο λογαριασμό δια τις kWh;

                        Γιατί αν ισχύει το 2ο τότε τα κατά μέσο όρο 2kW * 0,24 τελική τιμή kWh = 5,5€

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @ss_76 last edited by

                          @ss_76 said in Hyundai Inster (2024):

                          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                          @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                          Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

                          γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

                          στα ειχα πει στο νημα της ΔΕΗ και ειχες απαντησει κατι του στυλ "δεν θελω να ασχοληθω".
                          0.095 ευρω /kwh στο νυχτερινο ρευμα + χρεωσεις δεδδηε (που ειναι περιπου 0.05 ευρω/kwh

                          Σχετικά με τον υπολογισμό της κατανάλωσης, λαμβάνετε υπόψη μόνο την τιμή kWh ή τον μηνιαίο λογαριασμό δια τις kWh;

                          Γιατί αν ισχύει το 2ο τότε τα κατά μέσο όρο 2kW * 0,24 τελική τιμή kWh = 5,5€

                          μονο την τιμη kwh + χρεωσεις δεδδηε. Τα υπολοιπα ειναι παγια που θα τα πληρωναμε ετσι και αλλιως, ειτε ειχαμε καταναλωση 1kwh ειτε 10.000kwh

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            ss_76 @dettol last edited by

                            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                            @ss_76 said in Hyundai Inster (2024):

                            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                            @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                            Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

                            γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

                            στα ειχα πει στο νημα της ΔΕΗ και ειχες απαντησει κατι του στυλ "δεν θελω να ασχοληθω".
                            0.095 ευρω /kwh στο νυχτερινο ρευμα + χρεωσεις δεδδηε (που ειναι περιπου 0.05 ευρω/kwh

                            Σχετικά με τον υπολογισμό της κατανάλωσης, λαμβάνετε υπόψη μόνο την τιμή kWh ή τον μηνιαίο λογαριασμό δια τις kWh;

                            Γιατί αν ισχύει το 2ο τότε τα κατά μέσο όρο 2kW * 0,24 τελική τιμή kWh = 5,5€

                            μονο την τιμη kwh + χρεωσεις δεδδηε. Τα υπολοιπα ειναι παγια που θα τα πληρωναμε ετσι και αλλιως, ειτε ειχαμε καταναλωση 1kwh ειτε 10.000kwh

                            Αποτελούν όμως κόστος ειδικά ο ΦΠΑ.

                            Έτσι το κόστος των 23kW * 0,19 = 4,36 ευρώ

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @ss_76 last edited by

                              @ss_76 said in Hyundai Inster (2024):

                              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                              @ss_76 said in Hyundai Inster (2024):

                              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                              @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                              Αυτό το 0,14 η κβω από που το βρίσκετε ?

                              γιατί εγώ στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ είμαι κάπου στο 0,23.

                              στα ειχα πει στο νημα της ΔΕΗ και ειχες απαντησει κατι του στυλ "δεν θελω να ασχοληθω".
                              0.095 ευρω /kwh στο νυχτερινο ρευμα + χρεωσεις δεδδηε (που ειναι περιπου 0.05 ευρω/kwh

                              Σχετικά με τον υπολογισμό της κατανάλωσης, λαμβάνετε υπόψη μόνο την τιμή kWh ή τον μηνιαίο λογαριασμό δια τις kWh;

                              Γιατί αν ισχύει το 2ο τότε τα κατά μέσο όρο 2kW * 0,24 τελική τιμή kWh = 5,5€

                              μονο την τιμη kwh + χρεωσεις δεδδηε. Τα υπολοιπα ειναι παγια που θα τα πληρωναμε ετσι και αλλιως, ειτε ειχαμε καταναλωση 1kwh ειτε 10.000kwh

                              Αποτελούν όμως κόστος ειδικά ο ΦΠΑ.

                              Έτσι το κόστος των 23kW * 0,19 = 4,36 ευρώ

                              ειναι κοστος, αλλα ειναι κατι που θα πληρωνες ετσι και αλλιως. Ειτε εχεις ηλεκτρικο αυτοκινητο ειτε οχι.
                              Για τον φπα εχεις απολυτο δικιο αλλα ειναι μολις 6%, οποτε ειναι αμελητεος. Δηλ τα 14λεπτα /κβω, γινονται 15.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dg79 last edited by

                                Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
                                Καλά θυμάμαι;
                                Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @dg79 last edited by dettol

                                  @dg79 said in Hyundai Inster (2024):

                                  Υπάρχει όμως και ένα όριο κατανάλωσης, που πάνω από αυτό αλλάζει η τιμή της κιλοβατώρας ή/και των ρυθμιζόμενων χρεώσεων;
                                  Καλά θυμάμαι;
                                  Ή αυτό εξαρτάται από τον πάροχο και σε ποιο πρόγραμμα είσαι;

                                  αν εισαι σε σταθερο προγραμμα, η τιμη της κβω δεν αλλαζει. Οι ρυθμιζομενες οντως αλλαζουν, αλλα παει κλιμακωτα. Η τελικη επιβαρυνση εξαρταται απο την καταναλωση που εχει τελικα το νοικοκυριο, ΑΛΛΑ μειωνονται πολυ στο νυχτερινο τιμολογιο.
                                  Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις δεν εξαρτωνται απο τον εκαστοτε παροχο αλλα ειναι του δικτυου (αδμηε και δεδδηε) επομενως δεν υπαρχει καμμια διαφοροποιηση.

                                  Αναλυτικα ολες οι χρεωσεις εδω

                                  https://www.raaey.gr/energeia/katanalotes/times-kai-xreoseis/

                                  Μπορειτε να τα δειτε και στον λογαριασμο ρευματος σας. Στης ΔΕΗ τουλαχιστον φαινονται αναλυτικα οι χρεωσεις.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Τι διαβάζουμε...

                                    Να βάλουμε και εμείς τιμή λίτρου από τα βενζινάδικα που κλείνουν κάθε λίγο..

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                                      Τι διαβάζουμε...

                                      Να βάλουμε και εμείς τιμή λίτρου από τα βενζινάδικα που κλείνουν κάθε λίγο..

                                      Tι σχέση έχει αυτό? το ρεύμα είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από τον πάροχο, δεν υπάρχει νοθευμένο ρεύμα, ούτε ρεύμα που μπορει να σου καταστρέψει το μοτέρ.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nikonino @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

                                        @criuser said in Hyundai Inster (2024):

                                        Τι διαβάζουμε...

                                        Να βάλουμε και εμείς τιμή λίτρου από τα βενζινάδικα που κλείνουν κάθε λίγο..

                                        Tι σχέση έχει αυτό? το ρεύμα είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από τον πάροχο, δεν υπάρχει νοθευμένο ρεύμα, ούτε ρεύμα που μπορει να σου καταστρέψει το μοτέρ.

                                        Αν πας να το φορτίσεις έξω όμως, για το ίδιο ρεύμα, όσο θέλουν σε χρεώνουν. Άλλοι παραπάνω άλλοι λιγότερο. Και εκεί είναι τα γέλια, γιατί παίρνουν ηλεκτρικά για την εξοικονόμηση και βγαίνει μία η άλλη με την τιμή της βενζίνης :). Αμιγώς ηλεκτρικό συμφέρει μόνο αν το φορτίζεις σπίτι.

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @nikonino last edited by

                                          @nikonino said in Hyundai Inster (2024):

                                          Αν πας να το φορτίσεις έξω όμως, για το ίδιο ρεύμα, όσο θέλουν σε χρεώνουν. Άλλοι παραπάνω άλλοι λιγότερο. Και εκεί είναι τα γέλια, γιατί παίρνουν ηλεκτρικά για την εξοικονόμηση και βγαίνει μία η άλλη με την τιμή της βενζίνης :). Αμιγώς ηλεκτρικό συμφέρει μόνο αν το φορτίζεις σπίτι.

                                          Μα δεν είπα αυτό. Στον Κρούζερ απάντησα. Προφανώς η χρέωση σε ιδιωτικούς φορτιστές ειναι όσο θέλει ο φορέας, το ίδιο γίνεται και με τα ορυκτά καύσιμα. Πάλι άσχετο με την κουβέντα όμως.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikonino @fanis75 last edited by nikonino

                                            @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

                                            @nikonino said in Hyundai Inster (2024):

                                            Αν πας να το φορτίσεις έξω όμως, για το ίδιο ρεύμα, όσο θέλουν σε χρεώνουν. Άλλοι παραπάνω άλλοι λιγότερο. Και εκεί είναι τα γέλια, γιατί παίρνουν ηλεκτρικά για την εξοικονόμηση και βγαίνει μία η άλλη με την τιμή της βενζίνης :). Αμιγώς ηλεκτρικό συμφέρει μόνο αν το φορτίζεις σπίτι.

                                            Μα δεν είπα αυτό. Στον Κρούζερ απάντησα. Προφανώς η χρέωση σε ιδιωτικούς φορτιστές ειναι όσο θέλει ο φορέας, το ίδιο γίνεται και με τα ορυκτά καύσιμα. Πάλι άσχετο με την κουβέντα όμως.

                                            Το πετρέλαιο ΜΙΑ τιμή έχει παγκοσμίως και βάσει αυτής πας και ψωνίζεις (και υπάρχει έλεγχος). Στο ρεύμα ΔΕΝ υπάρχει έλεγχος και χρεώνουν ΟΣΑ θέλουν, χωρίς να παράγουν ρεύμα 🙂 Οπότε, πολύ σχετικό με την κουβέντα είναι. Επίσης, εδώ που ζούμε με τόσες ανανεώσημες πηγές (ήλιο, αέρα, νερό) θα έπρεπε να είχαμε ΤΣΑΜΠΑ ρεύμα. Άλλη κουβέντα αυτή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 17 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr