-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.
Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.
Υπάρχουν και τα εισαγωγής, αυτά που έχει τελειώσει η 6της εγγύηση, οι ταξιτζήδες κ.α.
Και αν δεν υπήρχε "μαντρωμα" θα υπήρχαν και καλύτερα - μεγαλύτερα εξειδικευμένα, τώρα γιατί να επενδύσει κάποιος -
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.
Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.
Κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο, οκ, τη Δευτερα το πρωι σε κερναω καφεδακι στο παραδιπλα μαγαζι απο του Κοντραφουρη να κοψεις κινηση μονος σου.
Αξιολογησεις δε διαβασες?
Τα 8/10 συνεργεια στην περιοχη του Πειραια που πηγαινουμε στον μαστροΔημητρη σε δυσκολα προβληματα δεν ξερουμε, ελα να μας τα μαθεις εσυ. -
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.
Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.
Κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο, οκ, τη Δευτερα το πρωι σε κερναω καφεδακι στο παραδιπλα μαγαζι απο του Κοντραφουρη να κοψεις κινηση μονος σου.
Αξιολογησεις δε διαβασες?
Τα 8/10 συνεργεια στην περιοχη του Πειραια που πηγαινουμε στον μαστροΔημητρη σε δυσκολα προβληματα δεν ξερουμε, ελα να μας τα μαθεις εσυ.Ηλία πλούσιος δεν είμαι και δεν το παίζω υπεράνω, αλλά ένα αυτοκίνητο που μόνο ο inverter του κοστίζει πάνω από 5k (και ίσως λίγα λέω) δεν θα το πήγαινα στα συνεργεία που έβαλες.
Δε θέλω να υποτιμήσω κανέναν, αλλά από την άλλη αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή είναι η εναλλακτική των ιδιοκτητών Toyota για να κερδίσουν 200-300€ το χρόνο από την αντιπροσωπεία.
-
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.
Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?
Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε
αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a
Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.
Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.
Κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο, οκ, τη Δευτερα το πρωι σε κερναω καφεδακι στο παραδιπλα μαγαζι απο του Κοντραφουρη να κοψεις κινηση μονος σου.
Αξιολογησεις δε διαβασες?
Τα 8/10 συνεργεια στην περιοχη του Πειραια που πηγαινουμε στον μαστροΔημητρη σε δυσκολα προβληματα δεν ξερουμε, ελα να μας τα μαθεις εσυ.Ηλία πλούσιος δεν είμαι και δεν το παίζω υπεράνω, αλλά ένα αυτοκίνητο που μόνο ο inverter του κοστίζει πάνω από 5k (και ίσως λίγα λέω) δεν θα το πήγαινα στα συνεργεία που έβαλες.
Δε θέλω να υποτιμήσω κανέναν, αλλά από την άλλη αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή είναι η εναλλακτική των ιδιοκτητών Toyota για να κερδίσουν 200-300€ το χρόνο από την αντιπροσωπεία.
Ο Γιαννιτσας, ο Πασπαλιαρης και ολα αυτου του τυπου τα επισημα ειναι απροσωπα μαγαζια, αρκετα μεγαλη μεριδα πελατων δεν αισθανονται ανετα με αυτο θελουν την προσωπικη επαφη με τον μαστορα τους αυτοι θα επιλεξουν παλαιοτερου τυπου συνεργειο, βεβαια πολλοι και για οικονομικους λογους, αν πας στο πρακτικερ ας πουμε θα δεις να αγοραζουν μακτρα καθαριστηρων για ακριβα αυτοκινητα και να διαλεγουν βαση τιμης.
Επισης πολλα απο τα συνεργεια παντως τυπου ή της γειτονιας εχουν ενημερωμενους τεχνικους με σεμιναρια και γνωσεις, μην τα υποτιματε ολα. -
Ρε παιδιά ότι απορία έχετε ρωτήστε τον Μότη....
Κανάλι στο yt έχει με όνομα μοτιβεισο power που μάλλον ξεκίνησε για life coach αλλά τελικά μιλάει για τουότα.
Ρωτήστε για την ριμάδα την εγγύηση να σας τα πει λάθος να τελειώνουμε! -
Αν ζορίζεσαι και δεν πουλάς δεν αυξάνεις τις εγγυήσεις έτσι απλά. Πρέπει να πιστεύεις και ότι αυτό που φτιάχνεις είναι της αντίστοιχης ποιότητας. Αρα αν έβαζες εξαρτήματα για 6 χρόνια (δικά σου ή προμηθευτών) τώρα βάζεις extra πονοκέφαλο για να το πας στα 11. Χειρότερη την κάνεις την θέση σου αν ήδη ζορίζεσαι. Η χασούρα από χρήματα θα σε οδηγήσει να κόψεις και από την ποιότητα (όχι να την ενισχύσεις και να την επεκτείνεις στα 11 χρόνια).
-
Καλησπέρα σε όλους.
Η αναζήτηση συνεχίζεται και το Σκ που μας πέρασε βρέθηκα Θεσσαλονίκη. Έτσι με την ευακιρία μέσω γνωστού πωλητή κλείσαμε ένα test drive στο corolla cross.
Ουσιαστικά πήγα να δούμε αυτό και το Qashqai που η σύζυγος δεν το είχε δει από κοντά μέχρι τώρα (πέρα από το δρόμο).Επειδή είναι πιο σύντομο το story θα ξεκινήσω με το Nissan. Πήγαμε στην έκθεση του Θεοχαράκη δυτικά μπαίνοντας δυτικά στην πόλη. Από ότι είδαέχουν και τα KGM δεν το ήξερα. Εκεί ο άνθρωπος ήταν εξυπηρετικότατος δεν έχω παράπονο, απλά επειδή με είδε διαβασμένο γενικά αν δεν ρωτούσα, δεν έμπαινε σε πολλές λεπτομέρειες.
Ουσιασιτκά το αδίκησε αρκετά στα μάτια της συζύγου κυρίως το αμάξι το γεγονός πως το μοναδικό της έκθεση ήταν σε έκδοση unique. Εγώ που μπήκα και σε N-connecta δεν θα πω ότι η διαφορά είναι τεράστια αλλά φαίνεται. Επίσης, ίσως είχα κάνει το λάθος να το πενεύσω αρκετά πριν πάμε και η κυρία ήταν σε φάση "εγώ αλλιώς τα περίμενα έτισ όπως τα έλεγες".Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο. Για εμένα με βάση τον εξοπλισμό που διαθέτει δεν γίνεται να πας στην unique. Εκεί το αυτοκίνητο αξίζει μόνο χειροκίνητο και σε κάτι στοκ που τα δίνουν 26-27 χιλιάδες και αυτό σαν άποψη δεν είναι και απόλυτη. Ρωτήσαμε και για το e-power όπου εντάξει κυρίως φιλοσοφικά, ξεκινάει από 39 και μετά πάει στα 41+. Φιλάκια, καληνύχτα.
Και ρωτάω τον πωλητή, αντικειμενικά αν δεν το επιλέξεις για την λειτουργία που έχει σαν ηλεκτρικό σε απόκριση γκαζιού κτλ (έτσι έχω διαβάσει) τότε υπάρχει λόγος να πάει κάποιος; Πως θα κάνεις απόσβεση τα 7000 όταν σου λέει ότι το epower καίει 5-6 και το άλλο 6,5-8,5; Τι να πει και αυτός, πάντως ήταν ειλικρινής στις καταναλώσεις. Μας είπε το epower πιο κοντά στο 6 και το mhev πάνω από 7, την ώρα που άλλοι διατυμπανίζουν πιο χαμηλά νούμερα.
Γενικά στην λίστα της κυρίας μπήκε πολύ χαμηλά,άρα δεν ψαχτήκαμε και για test drive.Πάμε τώρα και το CC.
Λοιπόν Σάββατο στην έκθεση αντίστοιχα δυτικά της Toyota Πόλις. Περιτό να πω το τι κόσμο είχε γενικά, ένας έμπαινε, ένας έβγαινε. Οι 8 στους 10 ερχόντουσαν για το yaris cross.
Για test drive τουλάχιστον τώρα είχαν την 1.8L έκδοση και το ίδιο και στην έκθεση.
Το περιεργαστήκαμε πρώτα στατικά, είχαμε πολύ καλή εξυπηρέτηση και όχι λόγω γνωστού, νομίζω πως σε όλους είχαν την ίδια αντιμετώπιση. Μας είπαν τις διαφορές μεταξύ εκδόσεων και μερικά πράγματα και την έκδοση 2.0L.Μας το έδωσαν περίπου 1 ώρα για test drive, μόνοι μας κυρίως λόγω φόρτου εργασίας στην έκθεση. Το οδήγησα εγώ και λίγο στο σβήσιμο η κυρία. Το πήραμε εσωτερική περιφερειακή, τον κανονικό περιφερειακό, Επταπύργιο, Νεάπολη στη Λαγκαδά και Δεβένι κυρίως.
Καλή εικόνα του τι θα αντιμετωπίσεις αν ζεις Θεσσαλονίκη. Δεν θα σταθώ στο προφανές πως το αυτοκίνητο για αυτό που είναι έχει χαμηλή μικτή κατανάλωση. Σε αυτά τα 40 χιλιόμετρα που κάναμε και με κίνηση και με ροή στο trip έδειξε 5,3L/100km. Και με χρήση και στο Power mode και με αρκετά ξεσπασματα. Ουσιαστικά όσοκαι να το ζοριζεις αν κινηθείς ηλεκτρικά τα έβγαλες τα λεφτά του που λένε.Οι χώροι του φάνηκαν αρκετά καλοί, καλύτεροι από όσο το θυμόμου. Με το κάθισμα στην θέση την δική μου πίσω θα μπορούσε να κάτσει άνετα ενήλικας χωρίς να βρισκουν τα πόδια του μπροστά. Μου φάνηκε λίγο περίεργο πως το τιμόνι ήταν σχετικά σε χαμηλή θέση σε σχέση με το πως το έχω συνηθίσει αλλά αυτή την αλισθηση την είχα για τα πρώτα χιλιόμετρα. Το πορτ παγκάζ δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά είναι επαρκέστατο θα έλεγα, στα πλαίσια και του T-Roc και λίγο μεγαλύτερο. Σαν πίσω επιβάτης που έκατσα μου φάνηκε άνετη η θέση για ενήλικα, άρα και για παιδί/παιδιά θα είναι αρκούντως οικανοποιητική. Το αυτοκίνητο έχει καλή ορατότητα, μεγάλα παράθυρα και ίσως μικρό πίσω τζάμι για να βλέπεις πίσω αλλά πολλά πλέον είναι κάπως έτσι, δεν με ξένισε.
Από εκεί και έπειτα, το εσωτειρκό μου φάνηκε ΟΚ, ωραία κονσόλα στα δικά μου μάτια μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, ωραία κουμπιά για τον κλιματισμό, ίσως λίγο υπερβολή το πως έχουν τοποθετήσει την οθόνη, όμως να πω την αλήθεια επειδή την σκάλιζα λίγο με το andoid auto, η θέση που έχει δεν σου παίρνει τρομερά τα μάτια από τον δρόμο. Στην ίδια θέση την έχει και το t-roc more or less.
Δεν μου άρεσε η ποιότητα του ταμπλώ σε κάποια σημεία και κάποιες γυφτιές του στυλ είχε ένα μαλακό πλαστικό στο κέντρο το οποίο πηγαίνει απο την πόρτα του συνοδηού μέχρι το τιμόνι αλλά αριστερά από το τιμόνι και μέχρι την πόρτα του οδηγού είναι σκληρό πλαστικό. WTF που λένε και στο χωριό μου.
Γενικά δεν έχει ποιότητα απτή που περιμένεις σε αυτοκίνητο των 35.000. Ειδικά όταν σου λένε ότι η active plus είναι ίδια μέσα με την style με κάτι χαζές διαφορές ανούσιες.Οδηγικά, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω και αυτό γιατί δεν μπόρεσα να βρω το πως πρέπει να οδηγήσεις το αυτοκίνητο σωστά. Από την εμπειρία μου με chr παλαιότερα είχα καταλάβει ότι θέλει άλλο στυλ οδήγησης από το κλασσικό χωρίς απότομα γκάζια κτλ αλλά πραγματικά δεν ήξερα τι να κάνω για να δω την επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Σίγουρα είαι αρκετά αθόρυβο, καλύτερο από παλαιότερης γενίας toyota και το cvt μουγκρίζει όντως αλλά σε απότομες γκαζιές κυρίως όταν από ηλεκτρικό γυρνάει στο θερμικό. το έχουν βελτιώσιε νομίζω. Σε ταχύτητες 120 που μπόρεσα να διατηρήσω, η ηχομόνοση ήταν καλή όχι τέλεια, πάντως φασαρία από μοτερ-κιβώτιο δεν είχε όπως το MG που ήταν λες και καθόσουν δίπλα στη μηχανή. Ίσως κάποιο αεροδυναμικό θόρυβο θα μπορούσα να πω ότι ίσως άκουγες.
Επίσης σίγουρα ισχύει και αυτό που λένε για τον 1.8 ότι δεν βγάζει και φωτιές. Πάντως και για 19άρα ζάντα είχε πολύ καλή αντιμετώπιση σε λακούβες κτλ, εγώ δεν το σκέφτηκα σε κανένα σημείο και δεν προβλημάτισε με κοπανήματα και τα σχετικά και ήτνα αρκετά θετικό αυτό.
Στο eco mode Πραγματικά επιτάφιος, στο normal ήταν ΟΚ και στο power πραγματικά εγώ δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνεις, το αυτοκίνητο ήταν λες και ζοριζόταν σε κάθε γκαζιά.Τέλος γιατί είδα έγραψα σεντόνι, στην γυναίακ άρεσε πολύ, είναι πολύ ψηλά στην λίστα. Από μόνη της μου είεπ αν πάρουμε αυτό να πάρουμε το 2.0L τώρα που έπεσε η φόρος στα 100ευρώ. Λόγω καλύτερης ανάρτησης και κατά κοινή ομολογίας καλύετερης συμεπριφοράς και στο γκάζι και παντού. Ο Πωλητής μας είπε αν έχετε τα λεφτά δεν κοιτάται καν το 1.8 και νομίζω πως έχει δίκιο. Αλλά... κάπως έτσι φτάσαμε στα 36500 για το style 2.0L... 34.000 με το κλειδι στο χέρι η style 1.8.
Σκέφτομαι το νέο Sportage τώρα αλλά και εκεί τα λεφτά του HEV είναι ίδια.
-
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
-
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή... -
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...Το Tucson full hybrid σε αυτά τα λεφτά το έχεις δει; Πολύ ανώτερο από άποψη ποιότητας & χώρων.
-
@nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...Το Tucson full hybrid σε αυτά τα λεφτά το έχεις δει; Πολύ ανώτερο από άποψη ποιότητας & χώρων.
Θα σου πω, δεν θα διαφωνήσω, το έχω δει σε mhev εκδοση.
Για αυτό και το αντίστοιχο sportage έχω τις εξής σκέψης.
Πρώτον και βασικότερο δεν βρήκα μοντέλο για test drive να δω πως δουλευει τουλάχιστον εδώ γύρω, στην Θεσσαλονίκη δεν είχα χρονο να πάω και σε αυτα. Δεν ξέρω αν γνωρίζει κάποιος αν κάποια αντιπροσωπέια στην πόλη έχει τέτοιο μοντέλο.Έπειτα, από άποψη εξοπλισμού για να ειναι ίδιο και καλύτερο από το CC, πρέπει να πας στην μεσαία έκδοση. Ουσιαστικά δεν έχουν τα ίδια, αν δνε κάνω λάθςο έτσι οπως τα ειχα δει η πρώτη έκδοση είναι λίγο πιο φωχή και η μεσαία λίγο πιο πλούσια. Και στην μεσαια έκδοση το Tucson τώρα τρέχει στα 36k και το sportage αγγιζει τα 38. Άρα αν κοιτάξεις το 1.8 CC είναι εμφανώς φθηνότερο και γενικά 36-38k για τον Κορεάτη; Εμένα μου κάθεται κι λίγο κάπως να πω την αμαρτία μου. Και με μεγαλύτερη εγγύηση και μεταπωλητική αξία ο Ιάπωνας κακά τα ψέματα.
Πορτ παγκάζ σαφώς μεγαλύτερο, η θέση του οδηγού μάλλον λίγο πιο άνετη συνολικά, αλλά για τον συνοδηγό και τους πίσω δεν είδα κάποια διαφορά να σου πω την αλήθεια. -
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...Το Tucson full hybrid σε αυτά τα λεφτά το έχεις δει; Πολύ ανώτερο από άποψη ποιότητας & χώρων.
Θα σου πω, δεν θα διαφωνήσω, το έχω δει σε mhev εκδοση.
Για αυτό και το αντίστοιχο sportage έχω τις εξής σκέψης.
Πρώτον και βασικότερο δεν βρήκα μοντέλο για test drive να δω πως δουλευει τουλάχιστον εδώ γύρω, στην Θεσσαλονίκη δεν είχα χρονο να πάω και σε αυτα. Δεν ξέρω αν γνωρίζει κάποιος αν κάποια αντιπροσωπέια στην πόλη έχει τέτοιο μοντέλο.Έπειτα, από άποψη εξοπλισμού για να ειναι ίδιο και καλύτερο από το CC, πρέπει να πας στην μεσαία έκδοση. Ουσιαστικά δεν έχουν τα ίδια, αν δνε κάνω λάθςο έτσι οπως τα ειχα δει η πρώτη έκδοση είναι λίγο πιο φωχή και η μεσαία λίγο πιο πλούσια. Και στην μεσαια έκδοση το Tucson τώρα τρέχει στα 36k και το sportage αγγιζει τα 38. Άρα αν κοιτάξεις το 1.8 CC είναι εμφανώς φθηνότερο και γενικά 36-38k για τον Κορεάτη; Εμένα μου κάθεται κι λίγο κάπως να πω την αμαρτία μου. Και με μεγαλύτερη εγγύηση και μεταπωλητική αξία ο Ιάπωνας κακά τα ψέματα.
Πορτ παγκάζ σαφώς μεγαλύτερο, η θέση του οδηγού μάλλον λίγο πιο άνετη συνολικά, αλλά για τον συνοδηγό και τους πίσω δεν είδα κάποια διαφορά να σου πω την αλήθεια.Το Tuscon το συγκρίνουν φαντάσου με το rav και καλά επειδή είναι μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξι. Σαν διαστάσεις είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Το CC αξίζει στην style. Το Tucson mild hybrid είναι στα ίδια λεφτά με την active plus CC. Το full hybrid είναι στις τιμές που έγραψες πιο πάνω και σαν καταναλώσεις είναι κοντά, με καλύτερη την Toyota.
-
@axel12p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
Ο Μουστάκας το έχει από 33590€
https://www.car.gr/s/ywj4zw6m/Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουν n-connecta και τους μένει η βασική έκδοση, γι'αυτό έχει μεγαλύτερη έκπτωση (3000€), το ίδιο και τα χειροκίνητα. Φεύγουν περισσότερο τα αυτόματα
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...@nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...Το Tucson full hybrid σε αυτά τα λεφτά το έχεις δει; Πολύ ανώτερο από άποψη ποιότητας & χώρων.
*** το Tucson full hybrid ΔΕΝ είναι σε αυτά τα λεφτά , ξεκινάει από 42κ
-
@parisg7777 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...@nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dstou said in Αγορά SUV για οικογένεια:
...στην γυναίκα άρεσε πολύ...
Μέχρι εκεί διάβασα, καλορίζικο. Κέις κλοζντ.
στην τελευταία παράγραφο ήταν αυτό, άρα ΟΚ το διάβασες όλο
Εμένα προσωπικά 3 πράγματα με χαλάνε σε αυτό το αυτοκίνητο.
- θέλει συνήθεια για να μαθεις να το οδηγεις σωστά (αλλά οκ είναι θέμα χρόνου, δεν ειναι τόσο σημαντικός παράγοντας)
- Πρέπει να δώσω 34-36k
- Για 34-36k πληρώνεις την τεχνολογία που υπάρχει από κάτω και λίγη απτή ποιότητα όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο.
Επίσης, η γυναίκα ήταν σε φάση το t-rοc γ@μ@ει είναι μαζεμένο και πλέον μόνο κάνα Q8 δεν μου λέει να πάμε να δουμε... Στην Nissan είδε το x-trail και λέει αυτό πόσο να κάνει;
Και το bigster της είχε φανεί κρουαζιεροπλοιο σε μέγεθος. Άβυσσος η ψυχή...Το Tucson full hybrid σε αυτά τα λεφτά το έχεις δει; Πολύ ανώτερο από άποψη ποιότητας & χώρων.
*** το Tucson full hybrid ΔΕΝ είναι σε αυτά τα λεφτά , ξεκινάει από 42κ
Last year
Τώρα από 35000€ (από Μάρτιο 2025). Μάλιστα τα 4WD έπεσαν και 1000€ τώρα.https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Μάρτιος 2025
-
Έχει το HEV Tucson χαμηλότερη κατανάλωση από το Corolla Cross; Δε νομίζω.
-
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@axel12p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
Ο Μουστάκας το έχει από 33590€
https://www.car.gr/s/ywj4zw6m/Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουν n-connecta και τους μένει η βασική έκδοση, γι'αυτό έχει μεγαλύτερη έκπτωση (3000€), το ίδιο και τα χειροκίνητα. Φεύγουν περισσότερο τα αυτόματα
Ναι ΟΚ κατάλαβα τι παιζει, ότι είπε και ο @axel12p.
Πάντως ξέρετε κανέναν να έχει υβριδικό ΚΙΑ/Hyundai? Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν, ούτε γνωστό γνωστού.
-
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@axel12p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
Ο Μουστάκας το έχει από 33590€
https://www.car.gr/s/ywj4zw6m/Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουν n-connecta και τους μένει η βασική έκδοση, γι'αυτό έχει μεγαλύτερη έκπτωση (3000€), το ίδιο και τα χειροκίνητα. Φεύγουν περισσότερο τα αυτόματα
Ναι ΟΚ κατάλαβα τι παιζει, ότι είπε και ο @axel12p.
Πάντως ξέρετε κανέναν να έχει υβριδικό ΚΙΑ/Hyundai? Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν, ούτε γνωστό γνωστού.
KONA // 20,000km μέχρι τώρα, τα 15,000 είναι στην πόλη.
-
@festive said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@axel12p said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο.
Ο Θεοχαράκης είναι πάντα ακριβότερος. 99% θα βρεις το ίδιο αρκετά φτηνότερο στην επαρχία. Όταν είχαμε πάρει το QQ είχαμε πληρώσει σχεδόν 1 χιλιάρικο κάτω. Και αυτό ίσχυε για σχεδόν όλους τους αντιπροσώπους της επαρχίας (είχαμε ρωτήσει τότε Κιλκίς, Γιαννιτσά, Κοζάνη).
Ο Μουστάκας το έχει από 33590€
https://www.car.gr/s/ywj4zw6m/Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουν n-connecta και τους μένει η βασική έκδοση, γι'αυτό έχει μεγαλύτερη έκπτωση (3000€), το ίδιο και τα χειροκίνητα. Φεύγουν περισσότερο τα αυτόματα
Ναι ΟΚ κατάλαβα τι παιζει, ότι είπε και ο @axel12p.
Πάντως ξέρετε κανέναν να έχει υβριδικό ΚΙΑ/Hyundai? Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν, ούτε γνωστό γνωστού.
KONA // 20,000km μέχρι τώρα, τα 15,000 είναι στην πόλη.
![Screenshot 2025-10-07 at 16.11.00.png](/assets/upl
Δεν μας αρέσει να πω την αλήθεια το ΚΟΝΑ, είναι αρκετά κάτω στην λίστα το συγκεκριμένο.
Πάντως ευχαριστώ για την πληροφορία.Η λειτουργία του πως είναι; Παρόμοια με ένα toyota αν εχεις οδηγήσει;
Αγορά SUV για οικογένεια