Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 690
    • 691
    • 692
    • 693
    • 694
    • 693 / 694
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    126
    13862
    181158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @araxnis last edited by katafractos17

      @araxnis said in PEUGEOT FORUM:

      @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

      Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
      Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
      Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
      Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.

      Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!

      Γιατί να πατήσεις φρένο (αν πηγαίνει σταθερά και ο μπροστινός σου)? Αυξομοιώνεις την ταχύτητα με τα πλήκτρα +/-..Αυτό βέβαια προϋποθέτει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά σου...Τελευταία παρατηρώ ότι πολλοί βασίζονται στα συστήματα ADAS και δεν τηρούν τις αποστάσεις..

      Και δεν είναι κουραστικό να κάθεσαι να αυξομειώνεις συνέχεια την ταχύτητα με τα κουμπάκια;

      Βέβαια σε άλλη περίπτωση που πηγαίνεις στην αριστερή με 130 και πεταχτεί ο στόκος από τη μεσαία με 100 να κάνει προσπέραση, τι να αυξομειώσεις με τα κουμπάκια; Εκεί θα πατήσεις φρένο.
      Το απλό cruise control σε αυτή την περίπτωση θα απενεργοποιηθεί.
      Το acc θα φρενάρει μόνο του και όταν ο στόκος ξαναμπεί δεξιά, θα επαναφέρει την ταχύτητα που είχες.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        araxnis @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

        @araxnis said in PEUGEOT FORUM:

        @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

        Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
        Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
        Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
        Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.

        Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!

        Γιατί να πατήσεις φρένο (αν πηγαίνει σταθερά και ο μπροστινός σου)? Αυξομοιώνεις την ταχύτητα με τα πλήκτρα +/-..Αυτό βέβαια προϋποθέτει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά σου...Τελευταία παρατηρώ ότι πολλοί βασίζονται στα συστήματα ADAS και δεν τηρούν τις αποστάσεις..

        Και δεν είναι κουραστικό να κάθεσαι να αυξομειώνεις συνέχεια την ταχύτητα με τα κουμπάκια;

        Βέβαια σε άλλη περίπτωση που πηγαίνεις στην αριστερή με 130 και πεταχτεί ο στόκος από τη μεσαία με 100 να κάνει προσπέραση, τι να αυξομειώσεις με τα κουμπάκια; Εκεί θα πατήσεις φρένο.
        Το απλό cruise control σε αυτή την περίπτωση θα απενεργοποιηθεί.
        Το acc θα φρενάρει μόνο του και όταν ο στόκος ξαναμπεί δεξιά, θα επαναφέρει την ταχύτητα που είχες.

        Μιλάω για το απλό cc και το να πατάς φρένο σε συνθήκες τις οποίες μπορείς να προβλέψεις τις συνθήκες..Τα 2 τελευταία μου αυτοκίνητα έχουν CC, το οποίο όμως έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ μετά από 6 μηνες στις ΗΠΑ, όπου εκεί κατάλαβα τον λόγο της ύπαρξής του..Η χώρα μας, το ανάγλυφό της βασικά, δεν ενδείκνυται για τη χρήση CC ή ACC..

        If in doubt...flat out!!

        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 @araxnis last edited by

          @araxnis said in PEUGEOT FORUM:

          @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

          @araxnis said in PEUGEOT FORUM:

          @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

          Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
          Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
          Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
          Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.

          Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!

          Γιατί να πατήσεις φρένο (αν πηγαίνει σταθερά και ο μπροστινός σου)? Αυξομοιώνεις την ταχύτητα με τα πλήκτρα +/-..Αυτό βέβαια προϋποθέτει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά σου...Τελευταία παρατηρώ ότι πολλοί βασίζονται στα συστήματα ADAS και δεν τηρούν τις αποστάσεις..

          Και δεν είναι κουραστικό να κάθεσαι να αυξομειώνεις συνέχεια την ταχύτητα με τα κουμπάκια;

          Βέβαια σε άλλη περίπτωση που πηγαίνεις στην αριστερή με 130 και πεταχτεί ο στόκος από τη μεσαία με 100 να κάνει προσπέραση, τι να αυξομειώσεις με τα κουμπάκια; Εκεί θα πατήσεις φρένο.
          Το απλό cruise control σε αυτή την περίπτωση θα απενεργοποιηθεί.
          Το acc θα φρενάρει μόνο του και όταν ο στόκος ξαναμπεί δεξιά, θα επαναφέρει την ταχύτητα που είχες.

          Μιλάω για το απλό cc και το να πατάς φρένο σε συνθήκες τις οποίες μπορείς να προβλέψεις τις συνθήκες..Τα 2 τελευταία μου αυτοκίνητα έχουν CC, το οποίο όμως έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ μετά από 6 μηνες στις ΗΠΑ, όπου εκεί κατάλαβα τον λόγο της ύπαρξής του..Η χώρα μας, το ανάγλυφό της βασικά, δεν ενδείκνυται για τη χρήση CC ή ACC..

          Κι εγώ για το απλό cc λέω ότι είναι κουραστικό να κάθεσαι να αυξομειώνεις την ταχύτητα με τα κουμπάκια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Chrisk6
            Chrisk6 @araxnis last edited by

            @araxnis said in PEUGEOT FORUM:

            @gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:

            Με το απλό cc, πηγαίνεις με 130 και πλησιάζεις το μπροστινό αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση με 120.
            Αν δεν πατήσεις φρένο, θα πέσεις πάνω του.
            Επειδή, όμως είμαστε πάντα προσεκτικοί θα πατήσεις φρένο. Θα ακυρώσεις το cc και αφού κάνει την προσπέραση ο μπροστινός θα το ενεργοποιήσεις ξανά.
            Με το acc στο παραπάνω παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει από τον προπορευόμενο και μόλις αδειάσει η λωρίδα, θα επιταχύνει μόνο του και θα επανέλθει στην ταχύτητα που ήταν επιλεγμένη.

            Εμένα με έχει βολεψει πολύ στις εθνικές και Εγνατία που κινούμαι!

            Γιατί να πατήσεις φρένο (αν πηγαίνει σταθερά και ο μπροστινός σου)? Αυξομοιώνεις την ταχύτητα με τα πλήκτρα +/-..Αυτό βέβαια προϋποθέτει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά σου...Τελευταία παρατηρώ ότι πολλοί βασίζονται στα συστήματα ADAS και δεν τηρούν τις αποστάσεις..

            Αυτό εξηγεί. Δεν ασχολείσαι γιατί το αυτοκίνητο θ κόψει ταχύτητα ώστε να κρατήσει την απόσταση που έχεις ορίσει. Όταν βγει από το ραντάρ σου ή επιταχύνει τότε επανέρχεται στην ταχύτητα που έχεις ρυθμίσει.
            Το ADAS και το ACC που συζητάμε κρατάει την απόσταση μίνιμουμ 25μ γιατί οι οδηγοί συνήθως δεν κρατάνε αποστάσεις. Τα συστήματα αν είναι ρυθμισμένα θα κρατήσουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vdx last edited by

              Η Stellantis επενδύει σε νέο υβριδικό σύστημα για τον 1.2 PureTech

              Αν δεν τους είχε πιάσει η μανία με τα EV και είχαν ρεαλιστικό πλάνο πρώτα θα είχαν επενδύσει σε FH και όχι το αντίστροφο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Με 180 άλογα θα είναι από C suv και πάνω.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vdx @criuser last edited by

                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                  Με 180 άλογα θα είναι από C suv και πάνω.

                  Λογικά θα μπει και στα μικρά τους απλά με διαφορετική χαρτογράφηση. Έξαλλο πρέπει να αναγνωριστούν το clip, Yaris mg g3 και ότι άλλο κυκλοφορήσει μέχρι τότε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    savas89 last edited by savas89

                    Με έχει απογοητεύσει η εδώ αντιπροσωπεία σήμερα πάλι θα πάω να τους βρω. Έκαναν 2μιση μήνες μέχρι τώρα για εκτελωνισμο (ευτυχώς έχει ολοκληρωθεί). Για αυτοκίνητο που ήταν ήδη Ελλάδα!οκ ειδικό καθεστώς των τριτεκνων που χρονοτριβεί αλλά όχι κι έτσι. Τεσπα αναμένουμε τη νταλίκα. Και κυρίως αναξιόπιστοι πωλητές, αλλά σου λένε κλπ, βέβαια αυτά είναι κλασικά θα πει κανείς

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      https://www.autoblog.gr/2025/09/23/anakalountai-39712-plug-in-yvridika-citroen-peugeot-ds-kai-opel-epeidi-endexetai-na-piasoun-fotia/?fbclid=IwVERDUANBC6xleHRuA2FlbQIxMAABHqpl9OJhMNKO7COZtGW40ZKzeTwmmk3vroAu6-IVtko1k4ZFYTD2o86su14z_aem_2qVND_-SnqYdoGyglnL6Mg

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        savas89 last edited by

                        Εντάξει ευτυχώς δεν είναι τα εντελώς τωρινά αλλά όχι και φωτιά ρε παιδιά..μετά λέμε για τα chery και omoda κλπ που τα φοβόμαστε.. τεσπά να αναφέρω για να είμαι σωστός ότι η αντιπροσωπεία προς τιμήν τούς μου έδωσαν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης για λίγες μέρες..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser last edited by

                          Είναι είδηση 20 ημερών. Την έχουν ξαναβάλει.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vdx last edited by

                            Stellantis IBIS: Νέα τεχνολογία μπαταριών υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο βάρος

                            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • katafractos17
                              katafractos17 @vdx last edited by

                              @vdx said in PEUGEOT FORUM:

                              Stellantis IBIS: Νέα τεχνολογία μπαταριών υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο βάρος

                              Το έχω βάλει και στο topic της ηλεκτροκίνησης.
                              Μα πόσο μπροστά αυτή η εταιρεία; Τι άλλο να κάνει δηλαδή; 😁

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • H
                                hountalas @spi_duster last edited by

                                @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                @cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…

                                . Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.

                                Να έχουν καταναλώσεις.
                                Τελεία.
                                Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
                                Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spi_duster @hountalas last edited by

                                  @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                                  @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                  @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…

                                  . Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.

                                  Να έχουν καταναλώσεις.
                                  Τελεία.
                                  Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
                                  Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.

                                  Σχολια του καναπέ...χαχαχα

                                  ....

                                  M H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mariolas @spi_duster last edited by

                                    @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                    @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                                    @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…

                                    . Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.

                                    Να έχουν καταναλώσεις.
                                    Τελεία.
                                    Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
                                    Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.

                                    Σχολια του καναπέ...χαχαχα

                                    Πες μου οτι εχεις το νεο duster??

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hountalas @spi_duster last edited by

                                      @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                      @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                                      @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…

                                      . Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.

                                      Να έχουν καταναλώσεις.
                                      Τελεία.
                                      Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
                                      Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.

                                      Σχολια του καναπέ...χαχαχα

                                      Από καρέκλα γράφω.
                                      Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια...

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hountalas @spi_duster last edited by

                                        @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                        @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                                        @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                        @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                                        @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

                                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cruiser Το ξέρεις όμως ότι είναι αστείο να συζητάμε για καταναλώσεις 5-6λτ σε 2 λτ κινητήρα όταν μοτεράκια 40% μικρότερα είναι τουλάχιστον 2λτ πάνω έτσι;;; Τουλάχιστον στην κατανάλωση δεν μπορείς να προσάψεις τίποτα…

                                        . Πολυ σωστο επισης πως η τεχνολογία τους εχει φτασει σε ενα απογειο που καθιστά αμαξια 1,5 τονου με 2χιλιαρα μοτερ να εχουν καταναλωσεις ιγκνις και επιδοσεις πολυ ανω του μετριου.

                                        Να έχουν καταναλώσεις.
                                        Τελεία.
                                        Τα υπόλοιπα επειδή τα λέτε εδω μέσα τα λένε και αυτοί. Μιλάω για τον μέσο οδηγό τουότα 110.
                                        Αφού έχει hybrid, ο κινητήρας είναι εκεί για να τραβάει μέχρι τα 110! που είναι το όριο για τον μέσο οδηγό τουότα χωρίς προβλήματα ακοής. Αν ήταν 1.0/1.2 δεν θα πήγαινε βήμα και το hybrid θα πάλευε.

                                        Σχολια του καναπέ...χαχαχα

                                        Από καρέκλα γράφω.
                                        Αλλά είπαμε μην πούμε κακά λογάκια...

                                        Δεν εχει να κανει με αυτο αλλά με την αλήθεια. Αυτη που ποναει τοσο καποιον με σιτρονελ οσο και εναν βαζελο που εχει να δει πρωταθλημα 16 χρονια. Οσο κι αν κανει πως δε τον νοιαζει ο πονος δε κρύβεται. Τουοτα πανε πολλά χρόνια που ειχα τελευταία φορα σαν ιδιοκτητης. Αυτό που αναγνωριζω στα λόγια των κατοχων ειναι η ίδια ικανοποιηση ως προς την αξιοπιστία και την οικονομία στην μετακίνηση. Βεβαια με την ίδια ευκολία καταλαβαίνω καποιον που δεν εχει ιδεα απο τουοτα να θελει να περασει μηνύματα που δεν εχουν σχεση με την φίρμα.

                                        Γιατί τι από αυτά που είπα δεν ισχύει; Πάνε με παραπάνω από 110 οι τουοταίοι; Αφού για το hybrid τα αγοράζουν, τα άλλα έρχονται δεύτερα. πχ δεν νομίζω κανείς να αγοράζει τουότα επειδή έχει καλό πάτημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spi_duster @groover1972 last edited by

                                          @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @bathan said in Toyota Corolla Cross:

                                          Αυτό το ατελειωτο spam/off topic πρέπει να σταματήσει

                                          Εδώ μέσα σε αυτό το τόπικ του CC λίγοι ειναι πραγματικοί κάτοχοι και οι υπολοιποι είναι toyota haters που γράφουν για να πουν τo μακρυ και το κοντό τους, να μειώσουν το αυτοκίνητο και όσους το έχουν κλπ (αυτοκίνητα για παππούδες, ψόφιο, χάλια ημιάκαμπτος κλπ)

                                          Το είχα γράψει και παλιότερα "εδώ μπαίνουμε να διαβάσουμε 2-3 πράγματα για το αυτοκίνητο και μας βγαίνουν τα μάτια με τα άσχετα"

                                          Επίσης, ήρεμα το λέω, οι Mods καλό θα ήταν να γράφετε πιο προσεκτικά γιατί η πλάκα δεν γίνεται αντιληπτή απο όλους, να επαναφέρετε στην τάξη όποιον έχει διάθεση να σπεκουλάρει, να μειώσει το αυτοκίνητο ή όταν ξεφεύγει η συζήτηση (τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γραφτεί πανω απο 10 σελίδες οι περισσότερες με άσχετα σχόλια)

                                          Τα νήματα πρέπει να είναι καθαρά απο άσχετα ποστ για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί και να σχηματίσει άποψη, αλλιώς επικρατεί χάος

                                          @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Σας έγραψα πριν λίγο καιρό, για το πόσο εύκολα κλέβονται τα κκ, όπως όλα τα Τογιότα, κανένα ενδιαφέρον για συζήτηση

                                          Για δώσε περισσότερες πληροφορίες αγαπητέ !

                                          Δηλαδή εμείς με το Scross, που άσχημο το ανεβάζετε και άχρηστο το κατεβάζετε (δεν βάζω και εσένα μέσα), τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή; εγώ καταλαβαίνω την πλάκα και δεν φωνάζω τον μπαμπά μου, να τους μαλώσει 🤣😂🤣😂🤣😂.

                                          Άλλωστε έτσι είναι το ελεύθερο Forum, μπορεί ο καθείς να γράφει (πολιτισμένα εννοείται), για όποιο θέμα θέλει.

                                          Το θεμα σε καθε περίπτωση είναι να γραφονται πραγματα που ανταποκρινονται στην αλήθεια. Πχ εγω δε το εχω γραψει ποτε αλλά οκ δεν είναι και ψέματα πως το scross ειναι κατα βάσει ενα ασχημο αυτοκινητο. Ειναι ομως μια πολυ καλη επιλογή για καποιον που θελει κατι πολυχρηστικο που να αντεχει στο χρονο. Ενα αλλο παράδειγμα ειναι τα 2008 και 3008. Ισως τα ομορφοτερα suv αυτη τη στιγμη. Απο αξιοπιστια ομως ΓΤΠ. Η cc είναι εξαιρετική και εκφραζει το απογειο της υβριδικης τεχνολογιας της Τουοτα. Πλεον και πατημα καλο έχουν στο δρομο τα τουοτα λογω εξελιξης στην αναρτηση. Οταν υπαρχουν ακομη και bmwακηδες που το αναγνωριζουν δε μπορεί ενας κατοχος citroen με συμπεριφορά τραμπολινο να γραφει μειωτικα σχολια. Ειναι γελοιο. Φορουμ ειναι και μπορουν ολοι να γραφουν παντου. Οι βλακειες και ανεδαφικες αποψεις ομως δε χρειάζονται. Ενα μηνα με το προηγούμενο 2008 ντιζελ και μεσα σε 2500 χλμ νεκρωσε η οθονη πολλαπλων λειτουργιων 2-3 φορες και οντας γεματο adblue εβγαλε θεμα . Σε τουότα αυτα δε συμβαίνουν. Τι να κανουμε?

                                          ....

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν θέματα με τις οθόνες ή σε άλλα χαζά ηλεκτρονικά στα Στελλάντις.

                                            Ομως για την ανάρτηση μιας Σιτροέν, δεν υπάρχει κανένας που μπορεί να μιλήσει, με τους τσιμεντόλιθους που είναι ο ανταγωνισμός.

                                            Εστω και αν τώρα δεν έχουμε πια υδροπνευματικές.

                                            Αλλά και το καινούργιο 3 με τραμπολίνο ανάρτηση στον τάρανδο έσκισε και μπεμβέ και κάθε άλλο μικρομεσαίο υπερτιμημένο αμαξάκι. 😊

                                            Για την αξιοπιστία της Τογιότα τα ξέρουμε αλλά για κάθε χάλι πιουρτεκ υπάρχει η λαδιέρα 1,33 της Τογιότα, ώστε να ξέρουμε ότι δεν πετυχαίνουν πάντα οι "αξιόπιστοι".

                                            Επίσης οι αναφορές που γίνονται συνέχεια και είναι απαξιωτικές για τα Στελλάντις, σε όλα τα θέματα, δεν μπορούν να μένουν αναπάντητες.

                                            Μας προκαλείτε και απαντάμε.

                                            Αλλωστε δεν υπάρχει και κανένα αμάξι χωρίς προβλήματα.

                                            Τα γερμανικά είναι το ίδιο αναξιόπιστα με τα γαλλικά και επειδή είναι και πιο ακριβά, είναι ακόμα χειρότερο το σοκ.

                                            Τα ασιατικά είναι πιο αξιόπιστα, αλλά είναι άσχημα συνήθως με αστεία εσωτερικά και η ποιότητα κατασκευής τους είναι μέτρια, ενώ συχνά έχουν και ακριβά ανταλλακτικά.

                                            Οπότε όταν κάποιος λέει ότι το αστείο με 2,64 μεταξόνιο ΚΚ είναι C suv, με φτηνιάρικο εσωτερικό και με σχεδιασμό εσωτερικού για γέλια, με μέτριες επιδόσεις το 1,8, με μήκος 4,45 και πορτ μπαγκάζ επιπέδου κατηγορίας γιάρις, είναι το υπέρτατο αυτοκίνητο, θα έχει τον ανάλογο αντίλογο.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 690
                                            • 691
                                            • 692
                                            • 693
                                            • 694
                                            • 693 / 694
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr