Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 551
    • 552
    • 553
    • 554
    • 555
    • 571
    • 572
    • 553 / 572
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11429
    657098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      terryp117 @nmsm2 last edited by terryp117

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

      Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.

      Δεν τίθεται ζήτημα για την αξιοπιστία της Toyota. Δεν έχει σημασία που φτιάχνεται το αμάξι αν θες να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό. Όλες οι μηχανές φτιάχνονται στην Ιαπωνία, ενώ η συναρμολόγηση των μοντέλων γίνεται σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο συναρμολογείται στην Ιαπωνία, αυτό δεν αλλάζει κάτι. Η τιμολογιακή πολιτική είναι τέτοια ώστε να μην κόψει πωλήσεις από το Chr & Rav. Με το μεταξόνιο του CC θα μπορούσαν να είχαν κάνει παπάδες, αλλά τα έχουμε πει... κανιβαλίζουν τα μοντέλα τους πλέον.

      Τα πάντα πληρώνονται στην αγορά. Η έρευνα και εξέλιξη των υβριδικών κινητήρων μετακυλίεται στον αγοραστή και προστίθεται στην αξία του προϊόντος. Έχει κατασκευάσει το ecvt το οποίο είναι άσπαστο και απροβλημάτιστο, έστω και αν ακούγεται όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ, και ένα κινητήριο σύνολο που έχει επιτύχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην αγορά μετά τα ev. Εάν δε επιλέξεις και το δίλιτρο έχει τα 200 άλογα (πλέον 180 νομίζω), με 0-100 σε λιγότερα από 8 δεύτερα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ιδίως το pcs λειτουργούν εξαιρετικά, καλύτερα από πολλά αυτοκίνητα της αγοράς.
      Οπότε το ζήτημα είναι το ντιζάιν της καμπίνας, εάν στη τιμή αυτή έδιναν παντού ηχομονωτικά κρύσταλλα και σαλόνι bmw τότε θα σου αναβάθμιζαν ένα lexus στην τιμή του cc, όλοι θα το θέλαμε, αλλά δυστυχώς δεν γίνεται..
      Όσο για τους χώρους, επειδή έχω δύο παιδιά, οι πίσω χώροι εφόσον δεν υπάρχει παιδικό καρεκλάκι είναι μεγαλύτεροι από qq και gla. Σε πρόσφατο ταξίδι τα παιδιά μου ταξίδεψαν πολλές ώρες και με qq και με την gla και μου τόνισαν ότι στο cc κάθονται πιο άνετα. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν χρησιμοποιείς παιδικό κάθισμα διότι η πλάτη του καθίσματος οδηγού - συνοδηγού είναι έντονα κοίλο με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύς χώρος χωρίς παιδικό κάθισμα για τους καθήμενους πίσω και να ελαττώνεται πολύ με το παιδικό κάθισμα.

      Επειδή είχα κασκάι για 3 χρόνια, το 1,2 το προηγούμενο, σε καμμία περίπτωση δεν είναι καλύτερο σε χώρους πίσω το κκ, αποκλείεται...!!! Κάποιο λάθος κάνεις, δεν σύγκρινες σωστά. Το κασκάι πίσω είναι μάλλον το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας..!!!
      Όταν έψαχνα να αγοράσω πριν 10 χρόνια, ήταν ένα από τα κριτήρια αγοράς...!!!
      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @stefan147 last edited by

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        Ανέση δεν είναι όμως μόνο αν χωράνε τα ποδάρια μας χωρίς να βρίσκουν στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος (αυτό έλειπε σε 4.45μ αμάξι). Άνεση είναι και η ησυχία και το nvh και το να μην ψάχνεις να δεις εάν είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο μετά τα 120χαω. Άνεση είναι να μην πρέπει να καταργήσεις τη θέση του συνοδηγού για όσο έχεις rear facing κάθισμα μωρού κτλ κτλ. Όλα αυτά είναι εντελώς αντικειμενικά κάτω του μέσου.

        Μα δεν είπα για αυτούς τους χώρους αλλά για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Τώρα για τον θόρυβο, μια χαρά ήταν στα 120χαω, δεν με ενόχλησε καθόλου. Παραπάνω ελάχιστα πήγα, γιατι τα όρια τα τηρούν στο εξωτερικό, δεν ειναι Ουγκάντα!

        Τώρα ότι με μια bmw κάνεις πιο αθόρυβο ταξίδι, προφανώς μην λέμε τα αυτονόητα! Αλλά για αυτούς υπάρχει και η Λέξους ή η Τέσλα. Τα τογιότα ειναι φτηνά για το πόπολο που δεν έχουμε χρήματα για Λέξους ή bmw και θέλουμε να κάνουν την δουλειά μας απροβλημάτιστα, χωρίς ένοιες και με χαμηλό κόστος - δεν ειναι για να βγάζουν γούστα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @stefan147 last edited by

          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

          Ο λόγος που δεν πανε πανω απο 110 δεν ειναι ουτε η κατανάλωση ουτε οτι δεν παει το αμαξι. Ειναι η βαβούρα. Απλα δεν παλεύεται. Ειναι σα να ταξιδεύεις με Civic EG και 5η στους κοφτές.

          Στην δικιά μου μέχρι τα 140χαω καμία βαβούρα....ταξιδεύει όπως ταξίδευε και η F20 που είχα.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stefan147 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

            Ανέση δεν είναι όμως μόνο αν χωράνε τα ποδάρια μας χωρίς να βρίσκουν στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος (αυτό έλειπε σε 4.45μ αμάξι). Άνεση είναι και η ησυχία και το nvh και το να μην ψάχνεις να δεις εάν είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο μετά τα 120χαω. Άνεση είναι να μην πρέπει να καταργήσεις τη θέση του συνοδηγού για όσο έχεις rear facing κάθισμα μωρού κτλ κτλ. Όλα αυτά είναι εντελώς αντικειμενικά κάτω του μέσου.

            Μα δεν είπα για αυτούς τους χώρους αλλά για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Τώρα για τον θόρυβο, μια χαρά ήταν στα 120χαω, δεν με ενόχλησε καθόλου. Παραπάνω ελάχιστα πήγα, γιατι τα όρια τα τηρούν στο εξωτερικό, δεν ειναι Ουγκάντα!

            Τώρα ότι με μια bmw κάνεις πιο αθόρυβο ταξίδι, προφανώς μην λέμε τα αυτονόητα! Αλλά για αυτούς υπάρχει και η Λέξους ή η Τέσλα. Τα τογιότα ειναι φτηνά για το πόπολο που δεν έχουμε χρήματα για Λέξους ή bmw και θέλουμε να κάνουν την δουλειά μας απροβλημάτιστα, χωρίς ένοιες και με χαμηλό κόστος - δεν ειναι για να βγάζουν γούστα.

            Δεν παει έτσι. Το Kuga δηλ που ειναι πολυ κοντα σε τεχνικά χαρακτηριστικά (ατμοσφαιρικος συν cvt) γιατι ταξιδεύει σαν αμαξι του 2025? Κι αυτο τενεκες ειναι ουτε πρινιουμ ουτε τπτ. Και σαν το Kuga υπάρχουν ενα σωρό αλλα...Kia, Hyundai, Peugeot. Όλα υπερέχουν. Μ αυτα ειναι η σύγκριση. Οχι με Τεσλα και BMW. Εκει τα χωρίζει το χάος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd last edited by jamesd

              Στην CC ανέχεσαι τα ταξίδια, τα οποια δεν είναι το φορτε της, για τη οικονομία καυσίμου και την υβριδική ησυχία των μετακινήσεων στην πόλη. Άμα θες κυρίως ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις κάτι άλλο. Το Kuga, όπως όλα τα Ford, έχει σημαντικό θέμα με legroom & headroom για τον οδηγό (χειρότερο από CC & c3 aircross, πραγματικά κατόρθωμα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                terryp117 last edited by

                Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
                Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
                Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
                Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
                ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
                Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
                Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
                Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
                Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
                Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
                Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
                Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
                Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
                Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......

                Z A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser @jamesd last edited by

                  @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                  Μόνοπωλείτε τη συζήτηση με ένα φτηνό και κακοεξοπλισμενο αμάξι (Aircross) που βασικά δεν έχει ουδεμία σχέση με το CC ούτε τιμολογιακά, ούτε σε εξοπλισμό αλλά ούτε και σε φιλοσοφία οδήγησης.
                  Η θέση του ερκρος είναι κάπου κοντά στα αντίστοιχα φθηνά Dacia, οπότε το αντιπαραβάλλετε σε λάθος κατηγορία. Είναι σαν να μιλάμε για την X1 και κάποιος να προσπαθεί να μας πει πόσο στα ίσια την κοντράρει το opel Grandland που είναι αξιόπιστο, οικονομικό και αμάξι άνεσης.

                  Χ1 το ταξίμετρο με το αστείο εσωτερικό.

                  Η Τογιότα καλή είναι για φτηνή κατανάλωση και αξιοπιστία. Μέχρι εκεί.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 last edited by stefan147

                    @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                    Στην CC ανέχεσαι τα ταξίδια, τα οποια δεν είναι το φορτε της, για τη οικονομία καυσίμου και την υβριδική ησυχία των μετακινήσεων στην πόλη. Άμα θες κυρίως ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις κάτι άλλο. Το Kuga, όπως όλα τα Ford, έχει σημαντικό θέμα με legroom & headroom για τον οδηγό (χειρότερο από CC & c3 aircross, πραγματικά κατόρθωμα).

                    Ναι μόνο που συνθήκες ταξιδιού δεν εχεις μονο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Εχεις στον Κηφισό και στην Α.Ο. και αλλού. Μετά υπάρχει και το επαρχιακό στροφηλικι με τις ανηφοροκατηφορες του κτλ κτλ. Αμέσως αμέσως μαζεύονται διαφόρων ειδών συνθήκες στις οποίες το αμαξι θα πρέπει να το ανέχεσαι όπως σωστά λες.

                    Ζορίζομαι να δεχτώ οτι πρέπει απλώς να ανέχομαι κατι που το χω πληρώσει 35-40Κ.

                    Επίσης για ποιο Kuga λες? Το ΜΚ3 έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους όντας βέβαια και 20εκ μακρύτερο.

                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                      Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

                      Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.

                      Παραμύθι πάλι.

                      6000 παραπάνω για ένα πιο άσχημο, πιο στενάχωρο, πιο αργό, το ίδιο μέτριας ποιότητας εσωτερικού, με χειρότερη ανάρτηση, αλλά ναι καίει ελάχιστα στην πόλη και είναι αξιόπιστο.

                      Αν και οι 51 σελίδες για τον 1,33 κινητήρα, συγνώμη λαδιέρα της τογιότα, δεν μας δείχνει και τόση αξιοπιστία.

                      Αλλά η αξιοπιστία μας νοιάζει μετά την εγγύηση των 5 χρόνων/100000 χλμ.

                      Μέχρι τότε θα έχουμε ένα καλύτερο αυτοκίνητο από κάθε άποψη όπως είναι το 3 αιρκρος και θα έχουμε και 4500 στην τσέπη αφού τα 1500 θα τα δώσουμε για την διαφορά κατανάλωσης με το πιο οικονομικό Κορόλα Κρος.

                      Τα 4500 αυτά τα 5 χρόνια θα μας έχουν βγάλει 5 χρόνια μικτής ασφάλειας, 5 χρόνια σέρβις και μέρος των ελαστικών.

                      Ε μετά τα 5 χρόνια ας μιλήσουμε για αξιοπιστία με τους ιδιοκτήτες του αργού, άσχημου και στενάχωρου αυτοκινήτου...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @jamesd last edited by

                        @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                        Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.

                        Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
                        -κουμπι εκκίνησης κινητήρα
                        -adaptive CC
                        -lumbar support
                        -οδηγικά προφίλ
                        -keyless access
                        Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.

                        Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;

                        Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.

                        Δεν έχει την ανάρτηση της Σιτροέν, δεν έχει και άλλο εξοπλισμό που βαριέμαι να ψάχνω το σάιτ της τογιότα που δεν είναι βολικό σε αυτό, δεν έχει τα καθίσματα, δεν έχει το σαλόνι, τους χώρους και πολλά ακόμα και κάνει με διχρωμία σε άσπρο με μαύρη οροφή 27000. Πόσο κάνει το κορόλα στάιλ ?

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                          6000 παραπάνω για ένα πιο άσχημο, πιο στενάχωρο, πιο αργό, το ίδιο μέτριας ποιότητας εσωτερικού, με χειρότερη ανάρτηση, αλλά ναι καίει ελάχιστα στην πόλη και είναι αξιόπιστο.

                          Αυτά τα λές εσυ, δικιά σου άποψη! Δεκτό για τους χώρους και μόνο. Ανάρτηση δεν έχει καλύτερη ο Γάλλος και φυσικά ειναι πολύ πιο άσχημο ακόμα και από την ΚΚ το Σε 3 ερκρος, το οποίο δεν βλέπεται! Εσωτερικό επίσης καλύτερο η ΚΚ. Ειπαμε άλλη κατηγορία αμαξιού.

                          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                          Αλλά η αξιοπιστία μας νοιάζει μετά την εγγύηση των 5 χρόνων/100000 χλμ.

                          Λάθος κάνεις, γιατι εαν πηγάινει κάθε μήνα συνεργείο, ειναι ταλαιπωρία και έξοδα (ρώτα πόσο έχιε πληρώσει σε ταξί ο γάτος) - οπότε η αξιοπιστία μετράει από την 1η μέρα. Να πηγαίνει συνεργειο 1 φορά τον χρόνο και όχι την εβδομάδα. Ούτε να τρέμεις σε ποιο απο όλα τα ταξίδια με την οικογένεια θα σε αφήσει και θα επιστρέψεις με την οδική.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          C T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                            κάνει με διχρωμία σε άσπρο με μαύρη οροφή 27000. Πόσο κάνει το κορόλα στάιλ ?

                            Συγκρίνεις B suv με C suv....να συγκρίνουμε λεω εγώ και το Σε 3 το απλό με την Χ5 και να πούμε ότι δεν ειναι 10 φορές καλύτερη η Χ5...χαχα!! Έλεος.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser @nikonino last edited by

                              @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                              @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                              @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                              @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                              @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                              Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.

                              Θα έπρεπε να ξεκινάει από 26 k με βάση τι ? Έχεις κάνει ανάλυση κόστους ?

                              Δώσε 30 εσύ και πάρτο με λάμπες αλογόνου και παντού πλαστικό, αφού το θεωρείς καλή τιμή.

                              Το πόσο μπορείς να δώσεις εσύ και εγώ λίγη σχέση έχουν με το πόσο αξίζει το εκάστοτε όχημα, νομίζω αυτό είναι απλό και κατανοητό !
                              Αν η αξία του οχήματος είναι τα σκληρά πλαστικά και οι λάμπες αλογόνου, τι να πω !

                              Στοιχεία του εξοπλισμού του είναι και από τα πιο βασικά. Δηλαδή κάτι χρέπια να κυκλοφορούν με led φώτα και εμείς θα είμαστε με τις κιτρινιάρικες λάμπες αλογόνου; Άσε που τα πίσω φώτα του CC στην active είναι μαύρο χάλι...

                              Δεν ήξερα ότι το ανώτερης κατηγορίας Κορόλα κρος έχει λάμπες αλογόνου και κάνει 32000...

                              Γελάνε μέχρι και στο τζάμπο...

                              Τότε μιλάμε για μεγαλύτερη διαφορά τιμής από το 3 αιρκρος.

                              Συγκρίνεται δηλαδή μόνο με το χειροκίνητο των 18000....😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                terryp117 last edited by

                                Κάνω εδώ και 1,5 χρόνο πολύ συχνά τον επαρχιακό Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Σκύδρα. Έκανα 30000 χλμ..
                                Οι ταχύτητες από 60-70 έως 100-110 νόμιμες, αλλά και ο δρόμος για όσους τον ξέρουν είναι επικίνδυνος, χωρίς διαχωριστικό σχεδόν το 70-80%...!!!
                                Μόνο από Χαλκηδόνα -Θεσσαλονίκη χωρίζει με νησίδα...!!
                                Το κκ. με την ανάρτηση που έχει πίσω είναι σούπερ, για αυτά τα χλμ. και τον δρόμο. Ελαστικά έχω τα Μισελέν crossclimate-2 , όχι και πολύ ήσυχα.
                                Μόνο εάν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 130-140 αρχίζεις και ενοχλείσαι στην καμπίνα.
                                Αλλά ποιος θα πάει και που σήμερα με πάνω από αυτά τα χλμ... με τον νέο ΚΟΚ ....???!!!
                                Όλοι οι γρήγοροι πρέπει να το πάρουν απόφαση, οι μαγκιές πληρώνονται, ας τις κάνουν στις Σέρρες...!!!
                                Οι αποθήκες της Ελλάς γεμίζουν με κατασχεμένα αυτοκίνητα και μοτό, η Ελληνική Αστυνομία επανδρώνει τον στόλο της...!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zaxosm @terryp117 last edited by

                                  @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
                                  Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
                                  Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
                                  Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
                                  ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
                                  Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
                                  Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
                                  Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
                                  Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
                                  Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
                                  Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
                                  Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
                                  Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
                                  Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......

                                  To e-cvt αξιόπιστο είναι, ευχάριστο δεν είναι όμως. Ειδικά αν το κυνηγάς. Τώρα σε ζεν φάσεις δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένα κιβώτιο γενικά. Εάν το ζητούμενο είναι η μακροζωία, δεν το συζητάμε e-cvt δαγκωτό. Με όλα τα υπόλοιπα κιβώτια, ακούμε πολλά και διάφορα προβλήματα.

                                  Σε οτι αφορά τα τεκμήρια, εγώ συνεχίζω να είμαι δύσπιστος, αναπολώντας το μακρινό 2008 όπου και η δική μου οικογένια πήρε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο με τα κίνητρα τότε και πολύ απλά το παντρεύτηκαμε.
                                  Τα πολλά κυβικά στην Ελλάδα προορίζονται για πολύ συγκεκριμένα "πορτοφόλια". Και ευτυχώς που ήρθε το downsizing και μπορούμε κι εμείς οι κοινοί να κινούμαστε, έχοντας ενεργητική αφάλεια!

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                    Δεν ήξερα ότι το ανώτερης κατηγορίας Κορόλα κρος έχει λάμπες αλογόνου και κάνει 32000...

                                    Ποιες λάμπες αλογόνου? LED φώτα έχει κανονικά από την αρχή που βγήκε. Εδώ έχει led η δικιά μου, 4 ετών όταν η Σιτροέν έβαζε αλογόνου ακόμα και δεν είχε τα led ούτε στα έξτρα!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                      6000 παραπάνω για ένα πιο άσχημο, πιο στενάχωρο, πιο αργό, το ίδιο μέτριας ποιότητας εσωτερικού, με χειρότερη ανάρτηση, αλλά ναι καίει ελάχιστα στην πόλη και είναι αξιόπιστο.

                                      Αυτά τα λές εσυ, δικιά σου άποψη! Δεκτό για τους χώρους και μόνο. Ανάρτηση δεν έχει καλύτερη ο Γάλλος και φυσικά ειναι πολύ πιο άσχημο ακόμα και από την ΚΚ το Σε 3 ερκρος, το οποίο δεν βλέπεται! Εσωτερικό επίσης καλύτερο η ΚΚ. Ειπαμε άλλη κατηγορία αμαξιού.

                                      @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                      Αλλά η αξιοπιστία μας νοιάζει μετά την εγγύηση των 5 χρόνων/100000 χλμ.

                                      Λάθος κάνεις, γιατι εαν πηγάινει κάθε μήνα συνεργείο, ειναι ταλαιπωρία και έξοδα (ρώτα πόσο έχιε πληρώσει σε ταξί ο γάτος) - οπότε η αξιοπιστία μετράει από την 1η μέρα. Να πηγαίνει συνεργειο 1 φορά τον χρόνο και όχι την εβδομάδα. Ούτε να τρέμεις σε ποιο απο όλα τα ταξίδια με την οικογένεια θα σε αφήσει και θα επιστρέψεις με την οδική.

                                      Επειδή έχεις πολλά χρόνια τογιότα σε κατανοώ για το γούστο σου...😊

                                      Εγώ πάντως τόσα χρόνια με οδική δεν έχω γυρίσει. Τα βιτάρα του γάτου, όπως και αυτά που φόρτωσε σε άλλους, έχουν.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                        Επειδή έχεις πολλά χρόνια τογιότα σε κατανοώ για το γούστο σου...😊

                                        Μόνο 4 χρόνια. Τα περισσότερα χρόνια ειχα BMW, που ήταν (γιατι πια δεν ειναι) τα ωραιότερα της κατηγορίας τους, πάντα!!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                          κάνει με διχρωμία σε άσπρο με μαύρη οροφή 27000. Πόσο κάνει το κορόλα στάιλ ?

                                          Συγκρίνεις B suv με C suv....να συγκρίνουμε λεω εγώ και το Σε 3 το απλό με την Χ5 και να πούμε ότι δεν ειναι 10 φορές καλύτερη η Χ5...χαχα!! Έλεος.

                                          Σε σουβ με αυτούς τους χώρους δεν είναι.

                                          Οπως δεν είναι και με την ποιότητα και τον βασικό του εξοπλισμό και την ηχομόνωση του.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser @zaxosm last edited by

                                            @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

                                            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
                                            Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
                                            Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
                                            Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
                                            ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
                                            Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
                                            Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
                                            Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
                                            Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
                                            Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
                                            Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
                                            Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
                                            Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
                                            Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......

                                            To e-cvt αξιόπιστο είναι, ευχάριστο δεν είναι όμως. Ειδικά αν το κυνηγάς. Τώρα σε ζεν φάσεις δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένα κιβώτιο γενικά. Εάν το ζητούμενο είναι η μακροζωία, δεν το συζητάμε e-cvt δαγκωτό. Με όλα τα υπόλοιπα κιβώτια, ακούμε πολλά και διάφορα προβλήματα.

                                            Σε οτι αφορά τα τεκμήρια, εγώ συνεχίζω να είμαι δύσπιστος, αναπολώντας το μακρινό 2008 όπου και η δική μου οικογένια πήρε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο με τα κίνητρα τότε και πολύ απλά το παντρεύτηκαμε.
                                            Τα πολλά κυβικά στην Ελλάδα προορίζονται για πολύ συγκεκριμένα "πορτοφόλια". Και ευτυχώς που ήρθε το downsizing και μπορούμε κι εμείς οι κοινοί να κινούμαστε, έχοντας ενεργητική αφάλεια!

                                            Και εγώ το ίδιο το 2009 και έδινα 1100 τον χρόνο τέλη και φόρο πολυτελείας για χρόνια.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 551
                                            • 552
                                            • 553
                                            • 554
                                            • 555
                                            • 571
                                            • 572
                                            • 553 / 572
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr