-
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Θα έπρεπε να ξεκινάει από 26 k με βάση τι ? Έχεις κάνει ανάλυση κόστους ?
-
Τα Τογιότα ήταν vfm μέχρι που μπήκαν οι Κινέζοι...τώρα για τα λεφτά που ζητούν τα στραβά κοιτάς δύο φορές μπαίνοντας στα σαλόνια και βλέποντας ότι πρέπει να πας στην δεύτερη ή στην τρίτη έκδοση εξοπλισμού για να πάρεις ... αισθητήρες παρκαρίσματος...το δε μουγκρητό του cvt μουγκρητό αυτό αλλάζει μόνο με ωτοασπιδες...
-
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Θα έπρεπε να ξεκινάει από 26 k με βάση τι ? Έχεις κάνει ανάλυση κόστους ?
Δώσε 30 εσύ και πάρτο με λάμπες αλογόνου και παντού πλαστικό, αφού το θεωρείς καλή τιμή.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Δεν τίθεται ζήτημα για την αξιοπιστία της Toyota. Δεν έχει σημασία που φτιάχνεται το αμάξι αν θες να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό. Όλες οι μηχανές φτιάχνονται στην Ιαπωνία, ενώ η συναρμολόγηση των μοντέλων γίνεται σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο συναρμολογείται στην Ιαπωνία, αυτό δεν αλλάζει κάτι. Η τιμολογιακή πολιτική είναι τέτοια ώστε να μην κόψει πωλήσεις από το Chr & Rav. Με το μεταξόνιο του CC θα μπορούσαν να είχαν κάνει παπάδες, αλλά τα έχουμε πει... κανιβαλίζουν τα μοντέλα τους πλέον.
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Δεν τίθεται ζήτημα για την αξιοπιστία της Toyota. Δεν έχει σημασία που φτιάχνεται το αμάξι αν θες να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό. Όλες οι μηχανές φτιάχνονται στην Ιαπωνία, ενώ η συναρμολόγηση των μοντέλων γίνεται σε όλο τον κόσμο. Το συγκεκριμένο μοντέλο συναρμολογείται στην Ιαπωνία, αυτό δεν αλλάζει κάτι. Η τιμολογιακή πολιτική είναι τέτοια ώστε να μην κόψει πωλήσεις από το Chr & Rav. Με το μεταξόνιο του CC θα μπορούσαν να είχαν κάνει παπάδες, αλλά τα έχουμε πει... κανιβαλίζουν τα μοντέλα τους πλέον.
Τα πάντα πληρώνονται στην αγορά. Η έρευνα και εξέλιξη των υβριδικών κινητήρων μετακυλίεται στον αγοραστή και προστίθεται στην αξία του προϊόντος. Έχει κατασκευάσει το ecvt το οποίο είναι άσπαστο και απροβλημάτιστο, έστω και αν ακούγεται όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ, και ένα κινητήριο σύνολο που έχει επιτύχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην αγορά μετά τα ev. Εάν δε επιλέξεις και το δίλιτρο έχει τα 200 άλογα (πλέον 180 νομίζω), με 0-100 σε λιγότερα από 8 δεύτερα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ιδίως το pcs λειτουργούν εξαιρετικά, καλύτερα από πολλά αυτοκίνητα της αγοράς.
Οπότε το ζήτημα είναι το ντιζάιν της καμπίνας, εάν στη τιμή αυτή έδιναν παντού ηχομονωτικά κρύσταλλα και σαλόνι bmw τότε θα σου αναβάθμιζαν ένα lexus στην τιμή του cc, όλοι θα το θέλαμε, αλλά δυστυχώς δεν γίνεται..
Όσο για τους χώρους, επειδή έχω δύο παιδιά, οι πίσω χώροι εφόσον δεν υπάρχει παιδικό καρεκλάκι είναι μεγαλύτεροι από qq και gla. Σε πρόσφατο ταξίδι τα παιδιά μου ταξίδεψαν πολλές ώρες και με qq και με την gla και μου τόνισαν ότι στο cc κάθονται πιο άνετα. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν χρησιμοποιείς παιδικό κάθισμα διότι η πλάτη του καθίσματος οδηγού - συνοδηγού είναι έντονα κοίλο με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύς χώρος χωρίς παιδικό κάθισμα για τους καθήμενους πίσω και να ελαττώνεται πολύ με το παιδικό κάθισμα. -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.
Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
-κουμπι εκκίνησης κινητήρα
-adaptive CC
-lumbar support
-οδηγικά προφίλ
-keyless access
Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;
Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τους χώρους, επειδή έχω δύο παιδιά, οι πίσω χώροι εφόσον δεν υπάρχει παιδικό καρεκλάκι είναι μεγαλύτεροι από qq και gla.
Δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά όπως είχα γράψει σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό που μας έδωσαν ΚΚ από την εταιρία ενοικιάσεων, ο συνάδλεφος που καθόταν πίσω (1.85 ύψος) μου είπε ότι ήταν μια χαρά άνετα - και τον είδα και εγώ, είχε άνετο χώρο. Επίσης, το ταξίδι ήταν πολύ άνετο (εντός ορίων λόγω εξωτερικού), κανείς δεν παραπονέθηκε.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Η διαφορά τιμής είναι αυτή που αντιστοιχεί σε ένα made in Japan αυτοκίνητο (με ο,τι δασμούς κλπ έχει) πολλαπλάσιας αποδεδειγμένης αξιοπιστίας (μπες και σύγκρινε, η πρώτη δεκαετία σχεδόν καλύπτεται από εγγύηση, πέρα απ το ιστορικό) με ΠΟΛΥ ανώτερο κινητήριο σύνολο, μα πολύ όμως, σε σχέση με το "πάμε κι όπου βγει, είναι κι αυτό περίπου υβριδικό, και βλέπουμε" της Stellantis. Αυτά τα παραπάνω χρήματα υπερκαλύπτονται απ την κατανάλωση κι έξοδα αναλωσίμων στη ζωή του αυτοκινήτου, ενώ σε τυχόν μεταπωληση βγάζει κέρδος.
Εντάξει λίγο υπερβολική η τελευταία πρόταση καθώς ερμηνεύεται ότι λαμαρίνες με 4 ροδες που είναι εκτεθειμένες στον δρόμο και ως επένδυση, πάρτο τώρα , το πουλάς αύριο και βγάζεις και κέρδος!
Η Τογιότα πάει πολύ καλά αλλά εμφανίζει πανευρωπαϊκή απώλεια πωλήσεων φέτος νομίζω 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Έχουν βρεθεί εναλλακτικές που τις κόβουν πολλές πωλήσεις πρέπει να αναθεωρήσει δεν φτάνει μόνο να είναι αξιόπιστα τα αμάξια τους ... -
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.
Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
-κουμπι εκκίνησης κινητήρα
-adaptive CC
-lumbar support
-οδηγικά προφίλ
-keyless access
Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;
Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.
Είπαμε δεν υπάρχει σύγκριση. Είναι άλλες κατηγορίες τα αυτοκίνητα. Το αντιλαμβάνεται κανείς και μόνο από το διαθέσιμο εξοπλισμό ή τα διαθέσιμα drivetrains.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.
Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
-κουμπι εκκίνησης κινητήρα
-adaptive CC
-lumbar support
-οδηγικά προφίλ
-keyless access
Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;
Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.
Είπαμε δεν υπάρχει σύγκριση. Είναι άλλες κατηγορίες τα αυτοκίνητα. Το αντιλαμβάνεται κανείς και μόνο από το διαθέσιμο εξοπλισμό ή τα διαθέσιμα drivetrains.
Να συγκρίνετε τις βασικές εκδόσεις και εκεί να δείτε τι παίρνετε. Γιατί αν πας φουλ την έκδοση του citroen, να πας φουλ του CC που έχει 42 χιλιάρικα
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση.
Τί δεν έχει το citroen (max κορυφαία έκδοση) και έχει το CC (style δλδ ενδιάμεση έκδοση) που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό, σίγουρα θα είναι και άλλα:
-κουμπι εκκίνησης κινητήρα
-adaptive CC
-lumbar support
-οδηγικά προφίλ
-keyless access
Χώρια το ότι η CC από άποψη ασφαλείας είναι 5αστερη ενώ για το Aircross δεν γνωρίζουμε τπτ αλλά κρατάμε μικρό καλάθι.Κοντραρει λοιπόν στα ίσια ή είναι φτωχός συγγενής;
Αν προσθέσεις το κόστος όλων των παραπάνω και λάβεις υπόψη την ασφάλεια, αξιοπιστία, τεχνολογία υβριδικού, η διαφορά των 4.000 ευρω μεταξύ των 2 μπορεί να καθιστούν το ερκρος ακριβό.
Είπαμε δεν υπάρχει σύγκριση. Είναι άλλες κατηγορίες τα αυτοκίνητα. Το αντιλαμβάνεται κανείς και μόνο από το διαθέσιμο εξοπλισμό ή τα διαθέσιμα drivetrains.
ρε συ στεφαν, δηλαδη τι αλλα ντραιβ(ακου εκει ντράιβ αφου τις μισες μερες οχι, δεν ντράιβ αλλά παιρνεις ταξι) τρέιν υπαρχουν στα γαλλοχρεπα? μονο μια ταλαιπωρη μηχανουλα βγαζουν
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Θα έπρεπε να ξεκινάει από 26 k με βάση τι ? Έχεις κάνει ανάλυση κόστους ?
Δώσε 30 εσύ και πάρτο με λάμπες αλογόνου και παντού πλαστικό, αφού το θεωρείς καλή τιμή.
Το πόσο μπορείς να δώσεις εσύ και εγώ λίγη σχέση έχουν με το πόσο αξίζει το εκάστοτε όχημα, νομίζω αυτό είναι απλό και κατανοητό !
Αν η αξία του οχήματος είναι τα σκληρά πλαστικά και οι λάμπες αλογόνου, τι να πω ! -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τους χώρους, επειδή έχω δύο παιδιά, οι πίσω χώροι εφόσον δεν υπάρχει παιδικό καρεκλάκι είναι μεγαλύτεροι από qq και gla.
Δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά όπως είχα γράψει σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό που μας έδωσαν ΚΚ από την εταιρία ενοικιάσεων, ο συνάδλεφος που καθόταν πίσω (1.85 ύψος) μου είπε ότι ήταν μια χαρά άνετα - και τον είδα και εγώ, είχε άνετο χώρο. Επίσης, το ταξίδι ήταν πολύ άνετο (εντός ορίων λόγω εξωτερικού), κανείς δεν παραπονέθηκε.
Ανέση δεν είναι όμως μόνο αν χωράνε τα ποδάρια μας χωρίς να βρίσκουν στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος (αυτό έλειπε σε 4.45μ αμάξι). Άνεση είναι και η ησυχία και το nvh και το να μην ψάχνεις να δεις εάν είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο μετά τα 120χαω. Άνεση είναι να μην πρέπει να καταργήσεις τη θέση του συνοδηγού για όσο έχεις rear facing κάθισμα μωρού κτλ κτλ. Όλα αυτά είναι εντελώς αντικειμενικά κάτω του μέσου.
-
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
ρε συ στεφαν, δηλαδη τι αλλα ντραιβ(ακου εκει ντράιβ αφου τις μισες μερες οχι, δεν ντράιβ αλλά παιρνεις ταξι) τρέιν υπαρχουν στα γαλλοχρεπα? μονο μια ταλαιπωρη μηχανουλα βγαζουν
Μια χαρά αμαξάκι είναι το C3. Ωραιότατο θα έλεγα. Απλά άλλης κατηγορίας.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τους χώρους, επειδή έχω δύο παιδιά, οι πίσω χώροι εφόσον δεν υπάρχει παιδικό καρεκλάκι είναι μεγαλύτεροι από qq και gla.
Δεν μπορώ να συγκρίνω, αλλά όπως είχα γράψει σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό που μας έδωσαν ΚΚ από την εταιρία ενοικιάσεων, ο συνάδλεφος που καθόταν πίσω (1.85 ύψος) μου είπε ότι ήταν μια χαρά άνετα - και τον είδα και εγώ, είχε άνετο χώρο. Επίσης, το ταξίδι ήταν πολύ άνετο (εντός ορίων λόγω εξωτερικού), κανείς δεν παραπονέθηκε.
Ανέση δεν είναι όμως μόνο αν χωράνε τα ποδάρια μας χωρίς να βρίσκουν στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος (αυτό έλειπε σε 4.45μ αμάξι). Άνεση είναι και η ησυχία και το nvh και το να μην ψάχνεις να δεις εάν είναι ανοιχτό κάποιο παράθυρο μετά τα 120χαω. Άνεση είναι να μην πρέπει να καταργήσεις τη θέση του συνοδηγού για όσο έχεις rear facing κάθισμα μωρού κτλ κτλ. Όλα αυτά είναι εντελώς αντικειμενικά κάτω του μέσου.
Ποιος πάει με cc (τουότα γενικά) πάνω από 120;
Μόνο ο Μότης πάει προφορικά όμως (πραγματικά ξέρετε το γνωστό 110) για να πει καλό νούμερο κατανάλωσης που το είδε από αλλού και αυτός! -
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τα corolla ήταν πάντα value for money. Το CC είναι value for money ; Το σιτροέν που λέει ο @cruiser πιο πάνω, ναι μεν δεν συγκρίνεται στην αξιοπιστία αλλά κοντράρει στα ίσια τον εξοπλισμό και άνεση. Δηλαδή εσάς σας νοιάζει να λέει μόνο Toyota και να είστε απλά πάνω σε 4 ρόδες; Δεν θέλετε τα λεφτά σας να τα βλέπετε να πιάνουν τόπο; Το CC θα έπρεπε να ξεκίναγε από τα 26 χιλιάρικα και να το παίρναμε με καλό εξοπλισμό στα 30K. Το chr έχει 13 εκδόσεις και το CC 4.
Θα έπρεπε να ξεκινάει από 26 k με βάση τι ? Έχεις κάνει ανάλυση κόστους ?
Δώσε 30 εσύ και πάρτο με λάμπες αλογόνου και παντού πλαστικό, αφού το θεωρείς καλή τιμή.
Το πόσο μπορείς να δώσεις εσύ και εγώ λίγη σχέση έχουν με το πόσο αξίζει το εκάστοτε όχημα, νομίζω αυτό είναι απλό και κατανοητό !
Αν η αξία του οχήματος είναι τα σκληρά πλαστικά και οι λάμπες αλογόνου, τι να πω !Στοιχεία του εξοπλισμού του είναι και από τα πιο βασικά. Δηλαδή κάτι χρέπια να κυκλοφορούν με led φώτα και εμείς θα είμαστε με τις κιτρινιάρικες λάμπες αλογόνου; Άσε που τα πίσω φώτα του CC στην active είναι μαύρο χάλι...
-
@hountalas said in [Toyota Corolla Cross](/post/1100033796
Ποιος πάει με cc (τουότα γενικά) πάνω από 120;
Μόνο ο Μότης πάει προφορικά όμως (πραγματικά ξέρετε το γνωστό 110) για να πει καλό νούμερο κατανάλωσης που το είδε από αλλού και αυτός!Ο λόγος που δεν πανε πανω απο 110 δεν ειναι ουτε η κατανάλωση ουτε οτι δεν παει το αμαξι. Ειναι η βαβούρα. Απλα δεν παλεύεται. Ειναι σα να ταξιδεύεις με Civic EG και 5η στους κοφτές.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@hountalas said in [Toyota Corolla Cross](/post/1100033796
Ποιος πάει με cc (τουότα γενικά) πάνω από 120;
Μόνο ο Μότης πάει προφορικά όμως (πραγματικά ξέρετε το γνωστό 110) για να πει καλό νούμερο κατανάλωσης που το είδε από αλλού και αυτός!Ο λόγος που δεν πανε πανω απο 110 δεν ειναι ουτε η κατανάλωση ουτε οτι δεν παει το αμαξι. Ειναι η βαβούρα. Απλα δεν παλεύεται. Ειναι σα να ταξιδεύεις με Civic EG και 5η στους κοφτές.
Σαν τον DMO Deejay που κοφτιάζει κάτι χόντα...
Toyota Corolla Cross