-
Κάποιοι αμείβονται για αυτή την δουλειά...
-
Στο φόρουμ φίλε της Τογιότα αυτονόητο είναι να κράζουμε τα όποια Σιτροέν οι κάτοχοι, γιαυτό επιλέξαμε Τογιότα, γιατί δεν γουστάρουμε τα Σιτροέν...!!!
Αλλοίμονο όπου υπήρχε αρνητική αναφορά για το κκ. , σε όποια φόρουμ , να έτρεχα να απαντήσω...!!!
Δεν έχει νόημα να μπαίνετε στο φόρουμ του κκ, κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων και να θάβετε το κκ...!!
Αφήστε εμάς που το έχουμε να γράψουμε την άποψη μας, γιαυτούς που ενδιαφέρονται να αγοράσουν, όσο υποκειμενική και να είναι...!!!
Όταν πήγα να αγοράσω το κκ. δεν πήγα στο φόρουμ της Σιτροέν να διαβάσω για το πόσο καλό είναι, αλλά εδώ μέσα και ήμουν έτοιμος να φιλτράρω αυτά που διαβάζω.
Το λογικό θα ήταν ,εάν ενδιαφέρομαι για Σιτροέν, να πάω στο φόρουμ της Σιτροέν να διαβάσω για το αυτοκίνητο και όχι εδώ μέσα.
Όσο υποκειμενικός και να είμαι με την επιλογή μου, θα βρεθούν και κάποιοι να γράψουν τα αρνητικά, όπως έγραψα κι εγώ κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν στο κκ.
Το να μπαίνει κάτοχος Σιτροέν ή όποιας άλλης μάρκας εδώ μέσα και να θάβει το κκ., προσπαθώντας απελπισμένα να μας πει πόσο καλό είναι το δικό του, ή να εκθειάζει το δικό του αυτοκίνητο, μάλλον σαν πρόθεση προβολής του δικού του φαντάζει ...!!!
Το πιο λογικό θα ήταν ο ενδιαφερόμενος να πάει στα σάιτ αυτών των αυτοκινήτων που ενδιαφέρεται και να διαβάσει εκεί τα θέματα τους από τους κατόχους...!!!
Έτσι και έκανα και βρήκα μαργαριτάρια για πολλές μάρκες.
Εδώ μέσα ,όσο και να θέλουμε εμείς να προβάλλουμε τα δικά μας κκ, για όποιους λόγους, ειδικά επειδή το επιλέξαμε ,η δική σας προσπάθεια φαίνεται χειρότερη για να αποδείξετε ότι το Σιτροέν σας είναι καλύτερο.......
Δεν έγραψα π.χ. εδώ μέσα, ότι πηγαίνοντας να κάνω δοκιμή το Σιτροέν C4 ,αλλά και C5, ένοιωσα τους κραδασμούς του τρικύλινδρου στο τιμόνι και στο μοχλό ταχυτήτων σε κάποιες στροφές, πράγμα πολύ ενοχλητικό για μένα..!!
Εσένα μπορεί να σε ενοχλεί ο ήχος του cvt, αλλά επιλογές είναι αυτές....
Τι νόημα θα είχε...??!! Θα έπρεπε να πάω να το γράψω στο φόρουμ της Σιτροέν, αυτό εννοώ...!!!
Τώρα όσους δεν σας καλύπτει η άποψη των κατόχων, διότι την θεωρείτε πλήρως υποκειμενική, δηλαδή το δικό μου το παιχνιδάκι είναι το καλύτερο, τότε δεν μένει παρά να πάρετε σβάρνα τα φόρουμ και να διαβάζετε εκεί τις αντικειμενικές γνώμες όλων αυτών που γράφουν για το κκ...!!!!
Νομίζω πως η Τογιότα πουλάει τα άντερα της, αυτό αρκεί...!!! -
Εγώ πάλι θέλω να μας γράφουν τα καλά και άσχημα, όσοι έχουν κάθε αυτοκίνητο, όχι όσοι το βλέπουν στη βιτρίνα ή σε βίντεο. Έχω και ερκρος και ΨΨ και βλέπω τις διαφορές. Άχρηστο δεν θα έβγαζα κανένα απ τα δύο.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Τα Σιτροέν αναφέρθηκαν αρνητικά από κάποιους εδώ μέσα, οπότε υπήρξε απάντηση εδώ μέσα όπως ήταν αυτονόητο.
Για ποιο λόγο προμοτάρεις και υπερασπίζεσαι σε συγκρίσεις, ένα αυτοκίνητο το οποίο:
- Δεν είσαι ιδιοκτήτης, ώστε να γνωρίζεις από πρώτο χέρι τις αδυναμίες και τα δυνατά του σημεία
- Δεν θα γίνεις ιδιοκτήτης μάλλον
- Είναι η πρώτη "δοκιμαστική" έκδοση της εταιρείας για κινητήρα και κιβώτιο και δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Δηλαδή πως ξέρεις ότι σε 5-6 χρόνια δεν θα χει γεμίσει ο τόπος με μεταχειρισμένα με προβλήματα; Θα ναι η πρώτη φορά;
Τέτοια τυφλή πίστη σε μια ταμπέλα, όταν η προϊστορία δεν τη δικαιολογεί, ούτε οι γαλάζιοι ακομμάτιστοι στα πολιτικά...
Συνεχίζεις τις εμμονές και τις ανοησίες.
Ολοι ξέρουν εδώ μέσα ότι είχα διαχρονικά 11 σιτροέν χωρίς προβλήματα.
Ολα είχαν κάνει πάνω από 80000 χλμ στα χέρια μου και 1-2 είχαν πλησιάσει τις 200000 χλμ.
Εχω ακόμα δύο αρχαία ένα 27,5 ετών και ένα 20 ετών, επίσης χωρίς προβλήματα.
Μου αρέσουν, με βολεύουν χωροταξικά και είναι vfm.
Αρα γιατί να μην την στηρίζω.
Οπως θα απαντήσω και στον τερύπ όταν εδώ μέσα στο θέμα σας χωρίς κανένα λόγο κάνετε μια υποτιμητική κριτική στην Σιτροέν, δείχνει αρχικά μεγάλο κόμπλεξ από μέρους σας, αφού κανείς δεν είχε προκαλέσει, αλλά και άγχος για την επιλογή σας.
Ιδιοκτήτης δεν είμαι, αλλά όταν κοίταγα πριν 2,5 - 3 χρόνια για αμάξι, είδα εξονυχιστικά και το Γιάρις Κρος και το Κορόλα Κρος.
Απορρίφθηκαν μετ΄ επαίνων αρχικά λόγω του μικρού εσωτερικού τους χώρου. Δεύτερον για τον σχεδιασμό του ταμπλώ με το ταξίμετρο στην μέση, τρίτον για την μέτρια ποιότητα του εσωτερικού και συνολικά για την ακριβή τιμή τους σε σχέση με τα παραπάνω.
Αυτά σε σύγκριση με τα 2008 και 3008, που κοιτάγαμε τότε.
Σήμερα που εμφανίστηκε το νέο αιρκρος και είναι καλύτερο σαν αμάξωμα παντού από το κορόλα κρος, δηλαδή χώροι, επιδόσεις, ακόμα και αισθητική αν και αυτό είναι υποκειμενικό, για αυτό δεν το ανέφερα και πιο πρίν, αλλά υστερεί σε κατανάλωση στην πόλη και αξιοπιστία, παρ΄ όλα αυτά η διαφορά τιμής των 6000 ευρώ τουλάχιστον διαλύει κάθε έννοια σύγκρισης, αφού το τι θα συμβεί μετά τα 100000 χλμ , ή μετά τα 160000 χλμ ως προς την αξιοπιστία είναι παντελώς αδιάφορο σήμερα. που θα πρέπει να δώσω 6000 ευρώ για ένα μικρότερο και υποδεέστερων επιδόσεων αμάξι.
Να μην ξεχάσω να πω ότι το δίλιτρο με τους πολλαπλούς έχει ένα στοιχείο υπεροχής, αλλά το 1,8 με τον ημιάκαμπτο υστερεί της εξαιρετικής ανάρτησης της σιτροέν.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ πάλι θέλω να μας γράφουν τα καλά και άσχημα, όσοι έχουν κάθε αυτοκίνητο, όχι όσοι το βλέπουν στη βιτρίνα ή σε βίντεο. Έχω και ερκρος και ΨΨ και βλέπω τις διαφορές. Άχρηστο δεν θα έβγαζα κανένα απ τα δύο.
Και απαντώντας πάλι σε αυτό και στον άλλο φίλο να πω ότι το φόρουμ είναι φόρουμ.
Μπορούμε όλοι να λέμε όλα και να σχολιάζουμε τις απόψεις όλων.
Αλλιώς είναι παράρτημα της αντιπροσωπείας και τίποτα άλλο.
Οσοι λοιπόν λένε κάτι με το οποίο διαφωνώ, θα ακούσουν τον αντίλογο μου.
Εγώ δεν έβγαλα άχρηστο το Κορόλα Κρος.
Απλά είπα τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματα του.
Ως προς το πουλάει η Τογιότα και η Σιτροέν και η Πεζώ πουλάνε.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Συνεχίζεις τις εμμονές και τις ανοησίες.
Εσύ προμοταρεις ένα νέο αμάξι που είδες στην έκθεση όταν πήγες το παλιό για σέρβις, εγώ συνεχίζω τις εμμονές και ανοησίες;
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Συνεχίζεις τις εμμονές και τις ανοησίες.
Εσύ προμοταρεις ένα νέο αμάξι που είδες στην έκθεση όταν πήγες το παλιό για σέρβις, εγώ συνεχίζω τις εμμονές και ανοησίες;
Οι εμμονές και οι ανοησίες αναφέρονται στα όσα έγραψες περί τυφλής πίστης.
Και όντως 38 χρόνια επαφής με την μάρκα, χωρίς προβλήματα την δικαιολογεί απόλυτα την πίστη, που όμως δεν είναι τυφλή.
Εχω δεχτεί απόλυτα τις βλακείες που έκαναν με τον 1,2 , την ανοησία τους να εμπιστευτούν τους αναξιόπιστους γερμανούς στον Πρίνς, όπως το θέμα με την καδένα του 1,5.
Αλλά ο 1,6 , ο 2,0 ο 2,2 και ο 2,7 ντίζελ που είχαν πριν ήταν αξιόπιστοι, όπως και όλοι οι ατμοσφαιρικοί της.
Η τογιότα με τον 1,33 θα μας πει το ίδιο ?
Στο νέο αιρκρος έχω κάνει κάποια τεστ ντράιβ, αλλά δεν το προμοτάρω ως κινητήρα, αλλά ως εξαιρετική πρόταση χώρων και εμφάνισης σε πολύ καλή τιμή.
Για αυτά δεν έχεις κάτι να αντιπαρατεθείς.
Με το δικό μου αιρκρος πλησιάζω τα 100000 χλμ και είναι μια χαρά το αμάξι. Δηλαδή αν το πουλήσω μετά από 1-2 χρόνια με 100000+ χλμ με μόνο θέμα το δοχείο αντμπλου που αλλάχτηκε στην εγγύηση και την καδένα που αλλάχτηκε προληπτικά τι θα πω ? Οτι δεν ήταν αξιόπιστο ?
Οχι βέβαια θα πω ότι ήταν ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο της κατηγορίας του, αφού το πήραμε φτηνά, έχει εξαιρετικό εξοπλισμό, χαμηλή κατανάλωση, τεράστιους χώρους σε μικρό μήκος και παρκάρει παντού. Ενώ ακούμπησε και λίγο χιόνι και κάτι χωραφάκια. Με προσοχή βέβαια, επειδή εμένα δεν μου τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι για να τα σπάω.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φτάνουμε σε χαρακτηρισμούς για αυτόν που έχουμε απέναντι μας, αν έχει διαφορετική γνώμη.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθουμε να κουβεντιάζουμε...
Τώρα φίλε μου ΚΟΜΠΛΕΞ για ένα αυτοκίνητο που έχουμε αλλάξει ένα σωρό στη ζωή μας..??!!
Στα γεράματα έτυχε να έχω πάρει Τογιότα, ε δεν έγινε και τίποτε...!!!
Είχα κι άλλα αυτοκίνητα, δεν καίγομαι για κανένα...!!!
Χόντα, Νισσάν, Μερσεντέ, Μίνι, Σιτροέν ζημιάρικο το GS αερόψυκτο μας άφησε η ανάρτηση και το πουλήσαμε επειδή ήταν δύσκολα τα πράγματα τότε, μέχρι και Πεζώ τόλμησα, ε δεν τραβάω και κανένα ζόρι για τα Τογιότα...!!!
Προσωπικά και 50 χρόνια να είχα κάποιο αυτοκίνητο, δεν θα ένοιωθα την ανάγκη να μπαίνω στα φόρουμ της Τογιότα, εκεί που μπαίνουν οι υποψήφιοι αγοραστές και οι κάτοχοι , για να το διαφημίσω να το εκθειάσω κ.λπ....κ.λπ......, αν ήμουν ένας απλός καταναλωτής και κάτοχος...!!! -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Τα Σιτροέν αναφέρθηκαν αρνητικά από κάποιους εδώ μέσα, οπότε υπήρξε απάντηση εδώ μέσα όπως ήταν αυτονόητο.
Για ποιο λόγο προμοτάρεις και υπερασπίζεσαι σε συγκρίσεις, ένα αυτοκίνητο το οποίο:
- Δεν είσαι ιδιοκτήτης, ώστε να γνωρίζεις από πρώτο χέρι τις αδυναμίες και τα δυνατά του σημεία
- Δεν θα γίνεις ιδιοκτήτης μάλλον
- Είναι η πρώτη "δοκιμαστική" έκδοση της εταιρείας για κινητήρα και κιβώτιο και δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Δηλαδή πως ξέρεις ότι σε 5-6 χρόνια δεν θα χει γεμίσει ο τόπος με μεταχειρισμένα με προβλήματα; Θα ναι η πρώτη φορά;
Τέτοια τυφλή πίστη σε μια ταμπέλα, όταν η προϊστορία δεν τη δικαιολογεί, ούτε οι γαλάζιοι ακομμάτιστοι στα πολιτικά...
Συνεχίζεις τις εμμονές και τις ανοησίες.
Ολοι ξέρουν εδώ μέσα ότι είχα διαχρονικά 11 σιτροέν χωρίς προβλήματα.
Ολα είχαν κάνει πάνω από 80000 χλμ στα χέρια μου και 1-2 είχαν πλησιάσει τις 200000 χλμ.
Εχω ακόμα δύο αρχαία ένα 27,5 ετών και ένα 20 ετών, επίσης χωρίς προβλήματα.
Μου αρέσουν, με βολεύουν χωροταξικά και είναι vfm.
Αρα γιατί να μην την στηρίζω.
Οπως θα απαντήσω και στον τερύπ όταν εδώ μέσα στο θέμα σας χωρίς κανένα λόγο κάνετε μια υποτιμητική κριτική στην Σιτροέν, δείχνει αρχικά μεγάλο κόμπλεξ από μέρους σας, αφού κανείς δεν είχε προκαλέσει, αλλά και άγχος για την επιλογή σας.
Ιδιοκτήτης δεν είμαι, αλλά όταν κοίταγα πριν 2,5 - 3 χρόνια για αμάξι, είδα εξονυχιστικά και το Γιάρις Κρος και το Κορόλα Κρος.
Απορρίφθηκαν μετ΄ επαίνων αρχικά λόγω του μικρού εσωτερικού τους χώρου. Δεύτερον για τον σχεδιασμό του ταμπλώ με το ταξίμετρο στην μέση, τρίτον για την μέτρια ποιότητα του εσωτερικού και συνολικά για την ακριβή τιμή τους σε σχέση με τα παραπάνω.
Αυτά σε σύγκριση με τα 2008 και 3008, που κοιτάγαμε τότε.
Σήμερα που εμφανίστηκε το νέο αιρκρος και είναι καλύτερο σαν αμάξωμα παντού από το κορόλα κρος, δηλαδή χώροι, επιδόσεις, ακόμα και αισθητική αν και αυτό είναι υποκειμενικό, για αυτό δεν το ανέφερα και πιο πρίν, αλλά υστερεί σε κατανάλωση στην πόλη και αξιοπιστία, παρ΄ όλα αυτά η διαφορά τιμής των 6000 ευρώ τουλάχιστον διαλύει κάθε έννοια σύγκρισης, αφού το τι θα συμβεί μετά τα 100000 χλμ , ή μετά τα 160000 χλμ ως προς την αξιοπιστία είναι παντελώς αδιάφορο σήμερα. που θα πρέπει να δώσω 6000 ευρώ για ένα μικρότερο και υποδεέστερων επιδόσεων αμάξι.
Να μην ξεχάσω να πω ότι το δίλιτρο με τους πολλαπλούς έχει ένα στοιχείο υπεροχής, αλλά το 1,8 με τον ημιάκαμπτο υστερεί της εξαιρετικής ανάρτησης της σιτροέν.
και πηγες και παρεσυρες το παιδι στην πλεον προβληματικη επιλογη, να πληρωνει για το 3008 δοσεις. αν ειναι δυνατον.
-
Οι εμμονές και οι ανοησίες κορυφώθηκαν...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
αλλά το 1,8 με τον ημιάκαμπτο υστερεί της εξαιρετικής ανάρτησης της σιτροέν.
Κάνεις λάθος, δεν υστερεί...το αντίθετο θα έλεγα. Έχουν κάνει απίστευτεη δουλειά στην ανάρτηση, ακόμα και εμ τον ημιάκαμπτο και ναι ειναι καλύτερο από όλα τα B suv με ημιάκαμπτο, ακόμα και πό Σιτροέν. Υστερεί σε σχέση με το Σε 5 σε άνεση αλλά δεν γέρνει και σαν βάρκα.
-
Πάλι θα γίνετε τάρανδοι με αυτά που γράφετε.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
αλλά το 1,8 με τον ημιάκαμπτο υστερεί της εξαιρετικής ανάρτησης της σιτροέν.
Κάνεις λάθος, δεν υστερεί...το αντίθετο θα έλεγα. Έχουν κάνει απίστευτεη δουλειά στην ανάρτηση, ακόμα και εμ τον ημιάκαμπτο και ναι ειναι καλύτερο από όλα τα B suv με ημιάκαμπτο, ακόμα και πό Σιτροέν. Υστερεί σε σχέση με το Σε 5 σε άνεση αλλά δεν γέρνει και σαν βάρκα.
Κι εγώ διατηρούσα επιφυλάξεις όταν έγραφε ο Φάνης για την ανάρτηση των Τογιότα, μέχρι που οδήγησα σιετσαρ και κορολα (με ανεξάρτητη πίσω, κι "έπαθα πλάκα") και έπειτα με το ΨΨ 1.8 το οποίο πλέον θεωρώ καλύτερο απ το ερκρος μου. Έχει την ίδια άνεση, χορεύει κατά το ήμισυ σε ανωμαλίες, πολύ πολύ καλύτερη κατευθυντικότητα κι ακρίβεια πορείας κι αίσθηση απ το τιμόνι.
Η σύζυγος δεν θέλει πια να παίρνουμε το ερκρος για βόλτες, προτιμάει πάντα το ΨΨ.Κι επειδή εγώ δεν είμαι οπαδός μάρκας, η κριτική που έχω στην ανάρτηση του ΨΨ.
Όταν τη στιγμή που φρενάρεις τύχει λακκούβα/εξόγκωμα, εκεί με έχει δυσαρεστήσει λίγες φορές, αισθάνεσαι σα να μπλοκάρει το φρένο και αναπηδά μερικά χιλιοστά μπροστά το αμάξι. Ίσως έχει να κάνει όντως με τα φρένα, θέμα σοφτγουερ; Μάλλον δεν θα υφίσταται στο 2λτ με ψαλίδια πίσω.Κι έχω αναφέρει ακόμη ένα ζήτημα, προσωπικό. Διαπιστώθηκε η ζαμφορ μπροστά να τερματίζει προς τα αριστερά και να ακούγεται μερικές φορές, σε στροφές με φορτισμένη ανάρτηση. Αντικαταστάθηκαν τα "ελαστικά παρεμβυσματα" αρχικά, και σε λίγες μέρες μπαίνει καινούργια ζαμφορ με καβαλετα και στηρίγματα.
Αν έχει παρατηρήσει άλλος αντίστοιχο πράγμα ας επικοινωνήσει, να το ψάξουμε. -
Το μεγαλύτερο μεταξόνιο είναι πιο άνετο πάντα.
Το νέο αιρκρος όμως έχει άλλη ανάρτηση από τα δικά μας.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Το μεγαλύτερο μεταξόνιο είναι πιο άνετο πάντα.
Το νέο αιρκρος όμως έχει άλλη ανάρτηση από τα δικά μας.
3 εκατοστά διαφορά έχουν στο μεταξόνιο.
Δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι απροβλημάτιστο από ανάρτηση, όπως και το προηγούμενο ερκρος. -
3 εκ έχει από το Κορόλα κρος. Από το δικό μας έχει 7 εκ.
Εχει τις διαστάσεις που είχε το προηγούμενο 3008.
-
Ήρθε έκανε μπάχαλο το τοπικό και τώρα πήγε να την πέσει!
Μη του μιλάτε του συνταξιούχου
-
Μόνοπωλείτε τη συζήτηση με ένα φτηνό και κακοεξοπλισμενο αμάξι (Aircross) που βασικά δεν έχει ουδεμία σχέση με το CC ούτε τιμολογιακά, ούτε σε εξοπλισμό αλλά ούτε και σε φιλοσοφία οδήγησης.
Η θέση του ερκρος είναι κάπου κοντά στα αντίστοιχα φθηνά Dacia, οπότε το αντιπαραβάλλετε σε λάθος κατηγορία. Είναι σαν να μιλάμε για την X1 και κάποιος να προσπαθεί να μας πει πόσο στα ίσια την κοντράρει το opel Grandland που είναι αξιόπιστο, οικονομικό και αμάξι άνεσης. -
Δεν ξέρω αν το έγραψε κάποιος, αλλά ανακοινώθηκε στην έκθεση Θεσσαλονίκης ότι αλλάζουν τα τεκμήρια διαβίωσης για το αυτοκίνητο.
Υπολογίζεται ότι πέφτει πάνω από 70% σε όσους έχουν δίλιτρο. Με βάση τους ρύπους για αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μετά το 2010. Και φυσικά αντίστοιχα επηρεάζεται και ο φόρος πολυτελείας.
Για όσους λοιπόν είχαν πρόβλημα με αυτό για να πάρουν δίλιτρο, ας το ξανασκεφθούν...!!!
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Hlektrika-me-super-timh-Citroen-C3-C3-Aircross-kai-Opel-Fronteru_277048.asp?a=12&p=1 -
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Μόνοπωλείτε τη συζήτηση με ένα φτηνό και κακοεξοπλισμενο αμάξι (Aircross) που βασικά δεν έχει ουδεμία σχέση με το CC ούτε τιμολογιακά, ούτε σε εξοπλισμό αλλά ούτε και σε φιλοσοφία οδήγησης.
Η θέση του ερκρος είναι κάπου κοντά στα αντίστοιχα φθηνά Dacia, οπότε το αντιπαραβάλλετε σε λάθος κατηγορία. Είναι σαν να μιλάμε για την X1 και κάποιος να προσπαθεί να μας πει πόσο στα ίσια την κοντράρει το opel Grandland που είναι αξιόπιστο, οικονομικό και αμάξι άνεσης.Είναι εμφανές ότι αυτό που θέλουν μάλλον το πέτυχαν, να ασχολούμαστε στο φόρουμ του corolla cross , με ένα άλλο αυτοκίνητο χαμηλότερης κατηγορίας...!!!
Toyota Corolla Cross