-
@a-d-p said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Ο Ιωαννίδης το ανέβασε ήδη το Audi
Αυτός όμως κατέβασε την τιμή και εχει 20.000 χλμ λιγότερα...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42436187-audi-a4
19 χιλιάρικα αντε τι περιμένετε -
βρε ρι μου θυμιζει αυτη η ιστορια...;
-
This post is deleted! -
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@dettol said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
βρε ρι μου θυμιζει αυτη η ιστορια...;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/porsche-choris-tekmirio/
Μόνο οι νιχούδες θα κυκλοφορούν δηλ με panamera hybrid;
-
23 χρόνια το συζητάμε το θέμα (στην αρχή έχει και δικό μου post από το 2002) και θα το συζητάμε για άλλα 20 τουλάχιστον.
-
Η ουσία είναι τέλος για όσα βγάζουν χαμηλούς ρύπους
είτε με "ορθόδοξο" υβριδισμό
είτε με "ενισχυμένες" μίζες
είτε με υποβαθμισμένους κινητήρες που με ενα πρόγραμμα παίρνουν 30% πάνω δύναμηγια τα πριν το 2011 και ιδίως για τα πολλά κυβικά με τους πολλούς ρύπους ήρθε η ώρα της πρέσας
-
Απαράδεκτη απόφαση.
Τα "τεκμήρια" υποτίθεται ότι ελέγχουν την ικανότητα του φορολογούμενου να αντεπεξέλθει σε ένα έξοδο. Γιατί το έξοδο συντήρησης του αυτοκινήτους να έχει σχέση με τους ρύπους;
Πληρώνουν λιγότερα σφάλιστρα των χαμηλών ρύπων;
Έχουν χαμηλότερα έξοδα συντήρησης και επισκευής;
Καίνε λιγότερα καύσιμα; (αντέ, αυτό μπορεί να ισχύει). -
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@a-d-p said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Ο Ιωαννίδης το ανέβασε ήδη το Audi
Αυτός όμως κατέβασε την τιμή και εχει 20.000 χλμ λιγότερα...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42436187-audi-a4
19 χιλιάρικα αντε τι περιμένετεΝα βγούμε στη σύνταξη και να πάρουμε εφάπαξ
-
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Μετά τα 10 χρόνια, που θα υπολογίζονται με τα κυβικά, τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν τα 2500 κυβικά ;
-
@nikonino said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Μετά τα 10 χρόνια, που θα υπολογίζονται με τα κυβικά, τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν τα 2500 κυβικά ;
τα εχεις μπερδέψει ρώτα τον λογιστή σου
-
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@nikonino said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Μετά τα 10 χρόνια, που θα υπολογίζονται με τα κυβικά, τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν τα 2500 κυβικά ;
τα εχεις μπερδέψει ρώτα τον λογιστή σου
Για αμάξια 10ετιας σήμερα δεν υπολογίζονται τα τέλη με τα κυβικά και όχι με τους ρύπους ; Το ίδιο θα γίνει και με τα καινούργια αμάξια σε 10 χρόνια από τώρα.
-
Τα τελη κυκλοφορίας απο την 1/11/2010 υπολογίζονται με τους ρύπους οπότε υπάρχουν αυτοκίνητα που εχουν περάσει κατα πολύ τα δεκα χρόνια και μάντεψε ...εξακολουθούν να πληρώνουν με τους ρύπους !
Αυτό που βέβαια εχει γίνει και σε εχει μάλλον μπερδέψει είναι οτι κάποια στιγμή τα αύξησαν αλλάζοντας τρόπο υπολογισμού αλλα οι αυξήσεις δεν ήταν κάτι σημαντικό πχ στο yaris που είχα περισσότερο πόνεσε που το βάλαν στα μονα ζυγά και του έκοψαν την ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο παρα το οτι απο 97 € ΤΚ πήγε στα 105 €
-
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Η ουσία είναι τέλος για όσα βγάζουν χαμηλούς ρύπους
είτε με "ορθόδοξο" υβριδισμό
είτε με "ενισχυμένες" μίζες
είτε με υποβαθμισμένους κινητήρες που με ενα πρόγραμμα παίρνουν 30% πάνω δύναμηγια τα πριν το 2011 και ιδίως για τα πολλά κυβικά με τους πολλούς ρύπους ήρθε η ώρα της πρέσας
Πιο γρηγορα θα πανε στην πρεσα τα σημερινα, παρα τα οσα ανεφερες. 320 σαν τη δικη μου κυκλοφορουν παμπολλες ακομα. Πολυς κοσμος προτιμα να πληρωνει ακομα και τα εντελως παραλογα τελη γα τα ανω των 2000 κυβικων οχηματα (προ του 2010 παντα, λες και μετα το 10 κατι αλλαξε και τα τελη υπολογιζονται με ρυπους) παρα να σκασει 30 χιλιαρικα γισ τρικυλινδρο 1200αρι. Οποτε δεν προβλεπεται καμια πρεσα.
-
Αυτοκινητο που σου κανει τα κεφια και ειναι σε καλη κατασταση δεν παει πρεσα και ας εχει 690 τελη.
-
@monman2 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Τελικά -και στην ουσία- ΤΕΛΟΣ τα τεκμήρια για τα υβριδικά γιατί απο εδω και στο εξής θα υπολογίζονται με τους ρύπους όπως τα ΤΚ για τα μετα την 1/11/2010
Μεγάλοι ωφελημένοι τα υβριδικά της toyota -κατι 2,5 Rav θα γίνουν ανάρπαστα στα μεταχειρισμένα- και άλλα όπως το Audi A4 με τον 2λιτρο και τα 150 άλογα που λόγω ρύπων κατεβαίνει το τεκμήριο από σχεδόν 9000€ στα 2450!
Δε νομίζω ότι το τεκμήριο ήταν ποτέ πρόβλημα (και για όποιον ήταν χέστηκα, σημαίνει ότι εχει μάυρα), το προβλημα ειναι ο ΦΠ και τα ΤΚ στα προ 2010. Εαν μιεωθεί ο ΦΠ, ειναι κάτι θετικό....τα ΤΚ παραμένουν παράλογα ψηλά.
-
@nikonino said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Για αμάξια 10ετιας σήμερα δεν υπολογίζονται τα τέλη με τα κυβικά και όχι με τους ρύπους ;
Φυσικά και όχι.
-
Έλα να βγούμε και τα κυβικά στις πωλήσεις πλέον.
Πήξαμε στα 1000-1200αρια τρικύλινδρα.
Σκέψου τώρα 1.2(100hp) μοτέρ να έχει 145 ρύπους σε σχέση με ένα 2λτ. -
@chrisk6 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Έλα να βγούμε και τα κυβικά στις πωλήσεις πλέον.
Πήξαμε στα 1000-1200αρια τρικύλινδρα.
Σκέψου τώρα 1.2(100hp) μοτέρ να έχει 145 ρύπους σε σχέση με ένα 2λτ.Να φυλάγεστε, το ελληνικό κράτος έχει δείξει διαχρονικά την αναξιοπιστία του. Σου λέει πάρε αυτό, άμεσα ή έμμεσα (δημιουργώντας ένα ευνοϊκό περιβάλλον) και μόλις "αυτό" αποκτήσει κρίσιμη φορολογική μάζα, στο φορολογεί ανελέητα.
-
Με το Φ.Π. τι γίνεται, εκεί είναι το θέμα. Μακάρι να μειωθεί και να τον συμπαρασύρει η μείωση από τα τεκμήρια, αλλά το πιο σύνηθες είναι μία κυβέρνηση να διατυμπανίζει μία μείωση , όχι να προκύπτει υπολογιστικά. Φοβάμαι ότι από τη στιγμή που δεν ανακοινώθηκε ρητά ότι μάλλον θα τον επαναπροσδιορίσουν , μακάρι να με διαψεύσουν.
-
@civil357 said in ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;:
Με το Φ.Π. τι γίνεται, εκεί είναι το θέμα. Μακάρι να μειωθεί και να τον συμπαρασύρει η μείωση από τα τεκμήρια, αλλά το πιο σύνηθες είναι μία κυβέρνηση να διατυμπανίζει μία μείωση , όχι να προκύπτει υπολογιστικά. Φοβάμαι ότι από τη στιγμή που δεν ανακοινώθηκε ρητά ότι μάλλον θα τον επαναπροσδιορίσουν , μακάρι να με διαψεύσουν.
Την ίδια απορία έχω και εγώ και μάλλον και χιλιάδες άλλοι πολίτες. Η λογική λέει ότι εφόσον ο ΦΠ ειναι % επι του τεκμηρίου, αυτόματα μειώνεται. Αλλά επειδή είμαστε στην Ελλάδα, είναι πολύ πιθανόν ο ΦΠ να "κλειδώσει" στο ποσό προ μείωσεις του τεκμηρίου. Επίσης μπορεί κανείς να μην το σκέφτηκε, αφού ειναι γνωστό πόσο ηλίθιοι ειναι στα διάφορα Υπουργεία.
Ο μόνος τρόπος να ξέρουμε σίγουρα ειναι να δημοσιευθεί στο ΦΕΚ η απόφαση με τα τεκμήρια, όπου θα γράφει αναλυτικά τι ισχύει.
ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;