Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 154 / 156
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    3102
    133204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      groover1972 Banned @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Για να "κάψει" μοτέρ η έλλειψη λαδιών σε tsi πρέπει να ανάψει κόκκινο το λαμπάκι λαδιού και ο οδηγός να συνεχίσει σαν να μην τρέχει τίποτα. Έχει και κάποιες στοιχειώδεις υποχρεώσεις διαχείρισης του αυτοκινήτου του ο οδηγός.

      Νομίζω στις εξετάσεις για το δίπλωμα πλέον κάνουν και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας, μπορεί να κάνω και λάθος, έτσι έχω ακούσει.

      Στο επαγγελματικό δίπλωμα Β, το έκαναν, μακάρι να το κάνουν και στο απλό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        groover1972 Banned @andya3 last edited by

        @andya3 said in VW Tiguan 2024:

        @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

        @andya3 said in VW Tiguan 2024:

        @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

        @andya3 said in VW Tiguan 2024:

        @chrisk6 said in VW Tiguan 2024:

        @andya3 said in VW Tiguan 2024:

        @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

        Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.

        Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.

        Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.

        Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
        Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.

        Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.

        Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
        Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.

        Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.

        Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC 😁

        Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο 😃.
        Thanks 👍

        Δεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
        Έκανα και λίγο καλαμπουρι 😁😁

        Επειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.

        Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.

        Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ. 😬

        Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...

        Βασικά βήματα ελέγχου όλα αυτά. Αέρα, λάδια, υγρά...

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andya3 @groover1972 last edited by

          @groover1972 said in VW Tiguan 2024:

          @andya3 said in VW Tiguan 2024:

          @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

          @andya3 said in VW Tiguan 2024:

          @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

          @andya3 said in VW Tiguan 2024:

          @chrisk6 said in VW Tiguan 2024:

          @andya3 said in VW Tiguan 2024:

          @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

          Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.

          Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.

          Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.

          Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
          Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.

          Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.

          Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
          Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.

          Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.

          Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC 😁

          Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο 😃.
          Thanks 👍

          Δεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
          Έκανα και λίγο καλαμπουρι 😁😁

          Επειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.

          Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.

          Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ. 😬

          Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...

          Βασικά βήματα ελέγχου όλα αυτά. Αέρα, λάδια, υγρά...

          Καλά βασικά μην το λες, μπορεί να νομίζουμε έτσι εμείς επειδή έχουμε μια σχέση με τα αυτοκίνητα.

          Έχεις πετύχει ποτέ κανένα video του Μοράρη του φρενά? Που του φέρνουν αυτοκίνητα με δίσκους και τακάκια που είναι κατεστραμμένα και το παίρνουν πρέφα όταν διαπιστώνουν ότι δεν φρενάρει πια το αυτοκίνητο?

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • G
            groover1972 Banned @andya3 last edited by

            @andya3 said in VW Tiguan 2024:

            @groover1972 said in VW Tiguan 2024:

            @andya3 said in VW Tiguan 2024:

            @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

            @andya3 said in VW Tiguan 2024:

            @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

            @andya3 said in VW Tiguan 2024:

            @chrisk6 said in VW Tiguan 2024:

            @andya3 said in VW Tiguan 2024:

            @ilias-a said in VW Tiguan 2024:

            Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.

            Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.

            Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.

            Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
            Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.

            Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.

            Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
            Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.

            Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.

            Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC 😁

            Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο 😃.
            Thanks 👍

            Δεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
            Έκανα και λίγο καλαμπουρι 😁😁

            Επειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.

            Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.

            Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ. 😬

            Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...

            Βασικά βήματα ελέγχου όλα αυτά. Αέρα, λάδια, υγρά...

            Καλά βασικά μην το λες, μπορεί να νομίζουμε έτσι εμείς επειδή έχουμε μια σχέση με τα αυτοκίνητα.

            Έχεις πετύχει ποτέ κανένα video του Μοράρη του φρενά? Που του φέρνουν αυτοκίνητα με δίσκους και τακάκια που είναι κατεστραμμένα και το παίρνουν πρέφα όταν διαπιστώνουν ότι δεν φρενάρει πια το αυτοκίνητο?

            Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι μεταξύ μας, το γνωρίζω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sabas_thess last edited by sabas_thess

              Καλησπέρα σε όλους. Είχα ανοικτά δύο ζητήματα για τα οποία είχα λάβει λύσεις με ενημερωτικό e-mail από το support.

              1. είχα αγοράσει τον πολύχρωμο ambient φωτισμό 65€. Δεν ξέρω τι παραπάνω θα δώσει στο φωτισμό της More. Φαντάζομαι αντί για "σημεία" εντός του χρηματικού φάσματος θα μου ξεκλειδώσει όλο το φάσμα. Με διαβεβαίωσαν από το support ότι θα υπάρξει refund αν δεν έχει να μου δώσει κάτι επιπλέον. Δεν λειτούργησε ενώ φαίνεται να έχει πάρει το install καθώς είναι ανενεργό το αντίστοιχο licence.

              2. το προμνησθεν ζήτημα κατά το οποίο σου προτείνει σε κάθε εκκίνηση ρυθμίσεις προφίλ. Στη περίπτωση μου αν κάνω accept μου γυρνάει το ambient στο γαλάζιο, ρίχνει όλες τις εντάσεις φωτισμού στο 1/2 και απενεργοποιεί τα side assist & Car2X.

              Για αμφότερα είχα λάβει ξεχωριστά e-mail με τεχνικές λύσεις (software όχι hardware) για τις οποίες μου ζητούσε να ορίσω αντιπροσωπεία ώστε να αποσταλούν οι λύσεις καθώς μόνο εκεί μπορούσαν να εφαρμοστούν.

              Βαριόμουν να πάω και σκεφτόμουν να τις κάνω μαζί με το ετήσιο σέρβις το Γενάρη. Σήμερα όμως κάλεσα το support. Εξαιρετικά εξυπηρετικοί και άμεσοι. Έκαναν merge τις τεχνικές λύσεις και τις έστειλαν εκείνοι στην Karenta Ανατολικά όπου τους ζήτησα. Αναμένω τηλ από Karenta. Μου είπαν αν δεν με πάρουν μέσα σε ένα μήνα να τους πάρω εγώ γτ λέει δίνουν προτεραιότητα στα τ/φ ραντεβού.

              Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα μια και καλή. Πάντως το support πάρα πολύ εξυπηρετικό. Μπαμ μπαμ όλα. Μπράβο τους.

              Τέλος να πω ότι το αμάξι όσο το ζω είναι μια απόλαυση. Εξυπηρέτησε όλη την οικογένεια στις διακοπές όπου ήμασταν 4 ενήλικοι και το μωρό. Αποδοτικό ακόμα και φορτωμένο φουλ. Οικονομικό, πολύ άνετο και πολύ ήσυχο εσωτερικό. Κάθε μετακίνηση απόλαυση από όλους τους επιβάτες. Πάρα πολύ πρακτικό το συρόμενο κάθισμα. Όταν ήμασταν εγώ η σύζυγος και το μωρό είχα μόνιμα μπροστά τραβηγμένα τα καθίσματα και στο χώρο των αποσκευών είχα την Άρτα και τα Γιάννενα. Ακόμα και ο κινητήρας είναι υπεραρκετός για τα ελληνικά δεδομένα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τις μισές φορές κουβαλάω την οικογένεια. Οκ 4κίνητο δίλιτρο 265ps βενζίνη R-line θα ήταν υγρό όνειρο αλλά 20k άνευ λόγου δεν ήθελα να ανέβω στο budget....

              "I am what you made me", D.V.

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • V
                VaggOiko @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                Καλησπέρα σε όλους. Είχα ανοικτά δύο ζητήματα για τα οποία είχα λάβει λύσεις με ενημερωτικό e-mail από το support.

                1. είχα αγοράσει τον πολύχρωμο ambient φωτισμό 65€. Δεν ξέρω τι παραπάνω θα δώσει στο φωτισμό της More. Φαντάζομαι αντί για "σημεία" εντός του χρηματικού φάσματος θα μου ξεκλειδώσει όλο το φάσμα. Με διαβεβαίωσαν από το support ότι θα υπάρξει refund αν δεν έχει να μου δώσει κάτι επιπλέον. Δεν λειτούργησε ενώ φαίνεται να έχει πάρει το install καθώς είναι ανενεργό το αντίστοιχο licence.

                2. το προμνησθεν ζήτημα κατά το οποίο σου προτείνει σε κάθε εκκίνηση ρυθμίσεις προφίλ. Στη περίπτωση μου αν κάνω accept μου γυρνάει το ambient στο γαλάζιο, ρίχνει όλες τις εντάσεις φωτισμού στο 1/2 και απενεργοποιεί τα side assist & Car2X.

                Για αμφότερα είχα λάβει ξεχωριστά e-mail με τεχνικές λύσεις (software όχι hardware) για τις οποίες μου ζητούσε να ορίσω αντιπροσωπεία ώστε να αποσταλούν οι λύσεις καθώς μόνο εκεί μπορούσαν να εφαρμοστούν.

                Βαριόμουν να πάω και σκεφτόμουν να τις κάνω μαζί με το ετήσιο σέρβις το Γενάρη. Σήμερα όμως κάλεσα το support. Εξαιρετικά εξυπηρετικοί και άμεσοι. Έκαναν merge τις τεχνικές λύσεις και τις έστειλαν εκείνοι στην Karenta Ανατολικά όπου τους ζήτησα. Αναμένω τηλ από Karenta. Μου είπαν αν δεν με πάρουν μέσα σε ένα μήνα να τους πάρω εγώ γτ λέει δίνουν προτεραιότητα στα τ/φ ραντεβού.

                Θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα μια και καλή. Πάντως το support πάρα πολύ εξυπηρετικό. Μπαμ μπαμ όλα. Μπράβο τους.

                Τέλος να πω ότι το αμάξι όσο το ζω είναι μια απόλαυση. Εξυπηρέτησε όλη την οικογένεια στις διακοπές όπου ήμασταν 4 ενήλικοι και το μωρό. Αποδοτικό ακόμα και φορτωμένο φουλ. Οικονομικό, πολύ άνετο και πολύ ήσυχο εσωτερικό. Κάθε μετακίνηση απόλαυση από όλους τους επιβάτες. Πάρα πολύ πρακτικό το συρόμενο κάθισμα. Όταν ήμασταν εγώ η σύζυγος και το μωρό είχα μόνιμα μπροστά τραβηγμένα τα καθίσματα και στο χώρο των αποσκευών είχα την Άρτα και τα Γιάννενα. Ακόμα και ο κινητήρας είναι υπεραρκετός για τα ελληνικά δεδομένα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τις μισές φορές κουβαλάω την οικογένεια. Οκ 4κίνητο δίλιτρο 265ps βενζίνη R-line θα ήταν υγρό όνειρο αλλά 20k άνευ λόγου δεν ήθελα να ανέβω στο budget....

                Αναμένουμε και εμείς για τις λύσεις και ευχαριστούμε!
                Εμένα αύριο θα παέι για το πρώτο σερβις, θα το κάνω στα 10000 χλμ ακριβώς. Θα τους ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο update που πρέπει να γίνει απο αυτούς.

                Και εγώ στις διακοπές το καταευχαριστήθηκα. Από Αθήνα πήγε Βόλο, Κοζάνη, Αλόνησσο, Θεσσαλονίκη, Λήμνο. Στη Λήμνο ειδικά έφαγε και αρκετό χώματόδρομο (εκεί το λυπήθηκα λίγο, αλλά είπαμε μετά για να το χαρούμε το πήραμε) Άψογο σε όλα...

                Listen to my band: https://linktr.ee/honeybadger_band_official
                New Single: https://bfan.link/the-green

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  Χαζευα εχθές τον διαμορφωτή για εχω πετύχει καναδυό μαύρα γυαλισμένα R-line και έγιναν τα μάτια μου καρδούλες. Έβγαλαν τη πίσω σπορ ανάρτηση από το R-line; Την είδα στον έξτρα εξοπλισμό μαζί με το progressive steering στο κλασικό πακέτο dynamic drive.

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by tkin73

                    Είδαν ότι πουλάει το τιγκουαν και έψαξαν να δουν τι έχουν κάνει λάθος! Πολιτική Φορντ! Ότι το προτιμούν το κόβουμε γιατί για να το επιλέγουν σημαίνει ότι το δίνουμε φθηνά άρα πρέπει να το εξαιρέσουμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by A d P

                      Είσαι σίγουρος ότι την είχε @sabas_thess , γιατί ούτε στο γερμανικό την έχουν στάνταρ;

                      Screenshot_2025-09-17-09-58-06-91_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

                      Screenshot_2025-09-17-09-55-35-47_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        Έτσι νόμιζα ειλικρινά. Η διαφορά στη σκληρότητα της ανάρτησης που έζησα κατά το td δλδ οφείλονταν μόνο στη διαφορά μίας ιντζας στις ζάντες; Ουαου..

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          https://ibb.co/vCG032B5
                          https://ibb.co/RTrYHbGp
                          https://ibb.co/CsW3hnL9

                          Αυτά παθαίνεις ότι είσαι υπό συνεχή πίεση. Εχθές δούλευα νύκτα και κοντά σε χώρο της δουλειάς λάμβανε χώρα πολιτικοπολιτιστική εκδήλωση με πολύ κόσμο. Φυσικά είχαν παρκάρει μέχρι και στις αναπηρικές ράμπες οπότε σε συνδυασμό με το ότι οι μισοί θα έβγαιναν μεθυσμένοι είπα να βάλω το αμάξι μέσα στον αύλειο χώρο της δουλειάς "για να το προστατεύσω"....

                          Στο δε αύλειο χώρο της δουλειάς συστεγάζονται και τον χρησιμοποιούν δύο υπηρεσίες. Εγώ πήγα και το παρκαρα στους απέναντι γιατί ήταν όλες οι θέσεις άδειες. "Για να μην ενοχλήσω" πάω το ζώον και κολλάω το αμάξι μια παλάμη δίπλα σε τοιχίο ύψους 30-40cm, το οποίο καλύπτει παρακείμενο κεκλιμένο πάρκιν. Λίγες ώρες μετά αφού τελείωσα ότι είχα να κάνω πάω να πάρω το αυτοκίνητο έχοντας θολωμένο από τη ρουτίνα και τις διαφορές σκέψεις μυαλό. Δεν θυμήθηκα το τοιχίο και μόλις τσούλισε το αμάξι το έκοψα δεξιά να πάρω ανοικτά τη στροφή καθώς απέναντί μου είχα κηπάκι με παγκάκι...

                          Βρήκα στο τοιχίο όπως βλέπετε στη νεκρή κάτω γωνία. Για να έβλεπα το τοιχίο, εφόσον δεν το θυμόμουν, θα έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω τον δεξιό καθρέπτη κάτι που δεν έκανα. Δεν ενεργοποιήθηκε κάποιος σένσορας γιατί προφανώς δεν έχω 360view. Έφαγα τη πόρτα καθώς άμα δείτε έχει στραβωσει ολόκληρη οπότε πάει για αλλαγή. Έφαγα το προστατευτικό κάτω πλαστικό της πίσω πόρτας και του εμπρόσθιου φτερού. Στη πίσω πόρτα δε σκαλώνει η μπροστινή οπότε έξυσε τη πίσω. Ευκαιρία να γίνει και το βαθούλωμα που μου είχε κάνει η σύζυγος τη πρώτη μέρα που μπήκε στο αμάξι. Ναι φυσικά είναι η ίδια πλευρά, τη βάπτισε καλά με γουρσουζιά. Ε, θα κάνω και τη μπροστά αριστερή πόρτα ένα βάψιμο (το βασικό φύλλο) γιατί προχθές βρήκα μια "μαγκιά" τόπου ακούμπησμα από χερούλι μικρού ποδηλάτου ή κοντό μηχανάκι.

                          Έχω μεικτή με απαλλαγή 1,5k. Τουλάχιστον ξέρω ότι τόσα θα δώσω. Λογικά η ζημιά θα πιάσει τάληρο. Ευτυχώς δοκίμασα καθρέπτη, ηχεία ambiente, side assist χερούλι πόρτας και λειτουργούν όλα. Άρα γλίτωσα τα σωθικά. Τι μένει; Η ταλαιπωρία σε χρόνο, το αν θα καταφέρω να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης και τέλος αυτό που φοβάμαι περισσότερο το αν θα τα δέσουν όλα σωστά ώστε να μην έχω θορύβους συντονισμού, τριγμούς κλπ.

                          Στο ζουμί τις υπόθεσης, αφού ξημέρωσε και είμαι φυσικά ξάγρυπνος από τα νεύρα μου, θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να σπάμε τη ρουτίνα όταν μας θολώνει το μυαλό. Θα πει κανείς ότι υπεκφεύγω και εγώ έκανα μ@λ@κι@ την οποία πρέπει απλά να αποδεχθώ αλλά δεν είναι έτσι. Όταν χαλάει το μυαλό είναι δεδομένο ότι θα γίνει η ζημιά.

                          Σε λίγο περιμένω άνθρωπο της ασφαλιστικής για τη καταγραφή και τις φωτογραφίες. Μετά ξεκινάω το γνωστό Γολγοθά. Να το πάω στη Karenta, να δω αν θα πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης, να περιμένω να περάσει πραγματογνώμονας, να περιμένω ανταλλακτικά (σιγά μην έχουν πόρτα, ειδικά Θεσσαλονίκη) και μπλά μπλά μπλά....

                          "I am what you made me", D.V.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Η κούραση της δουλειάς είναι ότι χειρότερο.
                            Εκεί κάνεις ζημιές ασυναίσθητα.
                            Για την καρεντα καλή τύχη.
                            Χειρότερη αντιπροσωπεία δεν έχω δει.
                            Μηδενική διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, μαστορα να μιλησεις από κοντά σιγά μην βρεις, κοροϊδία, συνεργασία με λίγες ασφαλιστικές και φυσικά αυτοκίνητο αντικατάστασης απίθανο.
                            Τουλάχιστον αυτή είναι η εικόνα στην Αθήνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              andya3 @sabas_thess last edited by

                              @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                              https://ibb.co/vCG032B5
                              https://ibb.co/RTrYHbGp
                              https://ibb.co/CsW3hnL9

                              Αυτά παθαίνεις ότι είσαι υπό συνεχή πίεση. Εχθές δούλευα νύκτα και κοντά σε χώρο της δουλειάς λάμβανε χώρα πολιτικοπολιτιστική εκδήλωση με πολύ κόσμο. Φυσικά είχαν παρκάρει μέχρι και στις αναπηρικές ράμπες οπότε σε συνδυασμό με το ότι οι μισοί θα έβγαιναν μεθυσμένοι είπα να βάλω το αμάξι μέσα στον αύλειο χώρο της δουλειάς "για να το προστατεύσω"....

                              Στο δε αύλειο χώρο της δουλειάς συστεγάζονται και τον χρησιμοποιούν δύο υπηρεσίες. Εγώ πήγα και το παρκαρα στους απέναντι γιατί ήταν όλες οι θέσεις άδειες. "Για να μην ενοχλήσω" πάω το ζώον και κολλάω το αμάξι μια παλάμη δίπλα σε τοιχίο ύψους 30-40cm, το οποίο καλύπτει παρακείμενο κεκλιμένο πάρκιν. Λίγες ώρες μετά αφού τελείωσα ότι είχα να κάνω πάω να πάρω το αυτοκίνητο έχοντας θολωμένο από τη ρουτίνα και τις διαφορές σκέψεις μυαλό. Δεν θυμήθηκα το τοιχίο και μόλις τσούλισε το αμάξι το έκοψα δεξιά να πάρω ανοικτά τη στροφή καθώς απέναντί μου είχα κηπάκι με παγκάκι...

                              Βρήκα στο τοιχίο όπως βλέπετε στη νεκρή κάτω γωνία. Για να έβλεπα το τοιχίο, εφόσον δεν το θυμόμουν, θα έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω τον δεξιό καθρέπτη κάτι που δεν έκανα. Δεν ενεργοποιήθηκε κάποιος σένσορας γιατί προφανώς δεν έχω 360view. Έφαγα τη πόρτα καθώς άμα δείτε έχει στραβωσει ολόκληρη οπότε πάει για αλλαγή. Έφαγα το προστατευτικό κάτω πλαστικό της πίσω πόρτας και του εμπρόσθιου φτερού. Στη πίσω πόρτα δε σκαλώνει η μπροστινή οπότε έξυσε τη πίσω. Ευκαιρία να γίνει και το βαθούλωμα που μου είχε κάνει η σύζυγος τη πρώτη μέρα που μπήκε στο αμάξι. Ναι φυσικά είναι η ίδια πλευρά, τη βάπτισε καλά με γουρσουζιά. Ε, θα κάνω και τη μπροστά αριστερή πόρτα ένα βάψιμο (το βασικό φύλλο) γιατί προχθές βρήκα μια "μαγκιά" τόπου ακούμπησμα από χερούλι μικρού ποδηλάτου ή κοντό μηχανάκι.

                              Έχω μεικτή με απαλλαγή 1,5k. Τουλάχιστον ξέρω ότι τόσα θα δώσω. Λογικά η ζημιά θα πιάσει τάληρο. Ευτυχώς δοκίμασα καθρέπτη, ηχεία ambiente, side assist χερούλι πόρτας και λειτουργούν όλα. Άρα γλίτωσα τα σωθικά. Τι μένει; Η ταλαιπωρία σε χρόνο, το αν θα καταφέρω να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης και τέλος αυτό που φοβάμαι περισσότερο το αν θα τα δέσουν όλα σωστά ώστε να μην έχω θορύβους συντονισμού, τριγμούς κλπ.

                              Στο ζουμί τις υπόθεσης, αφού ξημέρωσε και είμαι φυσικά ξάγρυπνος από τα νεύρα μου, θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να σπάμε τη ρουτίνα όταν μας θολώνει το μυαλό. Θα πει κανείς ότι υπεκφεύγω και εγώ έκανα μ@λ@κι@ την οποία πρέπει απλά να αποδεχθώ αλλά δεν είναι έτσι. Όταν χαλάει το μυαλό είναι δεδομένο ότι θα γίνει η ζημιά.

                              Σε λίγο περιμένω άνθρωπο της ασφαλιστικής για τη καταγραφή και τις φωτογραφίες. Μετά ξεκινάω το γνωστό Γολγοθά. Να το πάω στη Karenta, να δω αν θα πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης, να περιμένω να περάσει πραγματογνώμονας, να περιμένω ανταλλακτικά (σιγά μην έχουν πόρτα, ειδικά Θεσσαλονίκη) και μπλά μπλά μπλά....

                              Μην απογοητεύεσαι απ' αυτά που γράφει ο αγαπητός @iceman7 😊.

                              Πόρτα και το μαύρο πλαστικό που υπάρχει κάτω, ελπίζω να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Κι εγώ άλλαξα πίσω πόρτα στο T-Roc που με κάρφωσε ένας ταρίφας κι όλα καλά. 5 εργάσιμες το κράτησαν το αυτοκίνητο. Όλα αυτά που έγραψες τα υπολογίζω γύρω στα 3k στην Karenta και ίσως λέω και πολλά.

                              Αν έχεις Allianz και πας για επισκευή στην Karenta η απαλλαγή μειώνεται στο μισό, δηλαδή αντί για 1.500€ θα πληρώσεις 750€, μη σε πιάσουν Κώτσο, να τους το θίξεις εσύ το θέμα.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • katafractos17
                                katafractos17 last edited by katafractos17

                                @sabas_thess Εννοείται ότι όταν είσαι θολωμένος και κουρασμένος ή το μυαλό τρέχει σε σκέψεις, θα συμβούν τα πιο πολλά.
                                Εύχομαι όσο μικρότερη ταλαιπωρία γίνεται.

                                Υ.Γ. Η Καρέντα ακόμη χρεώνει 8€ την ημέρα το αυτοκίνητο αντικατάστασης;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  andya3 last edited by

                                  Για να πάρεις αυτοκίνητο αντικατάστασης απ' την Karenta, πρέπει να έχεις το Θεό μπάρμπα που λέγαμε παλιότερα. Ή αλλιώς να μπεις σε λίστα αναμονής με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Δεν αξίζει τον κόπο. Δεν ξέρω αν στη Θεσσαλονίκη είναι πιο βολικοί.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Saba περαετικα.

                                    Σε όλους συμβαινει αυτό, και είναι θέμα plug n play. Βίδες είναι που θα βιδώσουν. Τίποτα το ιδιαίτερο. Θα είναι ακριβώς όπως το εργοστάσιο, μη σου πω μερικές φορές και καλύτερο διότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή σε ένα σημείο και δεν υπάρχει το άγχος της ταχύτητας μιας γραμμής παραγωγής.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Λαμαρίνες είναι και μάλιστα χωρίς φέροντα τμήματα ! Ολα καλά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sabas_thess @lap last edited by

                                        @lap said in VW Tiguan 2024:

                                        Saba περαετικα.

                                        Σε όλους συμβαινει αυτό, και είναι θέμα plug n play. Βίδες είναι που θα βιδώσουν. Τίποτα το ιδιαίτερο. Θα είναι ακριβώς όπως το εργοστάσιο, μη σου πω μερικές φορές και καλύτερο διότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή σε ένα σημείο και δεν υπάρχει το άγχος της ταχύτητας μιας γραμμής παραγωγής.

                                        Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι να μην κουμπώσει κάτι ορθά και να έχω τριγμούς σε ένα όχημα που είχε άψογη συναρμογή....

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          george1977 last edited by

                                          Πολύ μικρή ζημιά για να σκας φίλε. Εύκολα αντίστοιχη ζημία μπορείς να πάθεις σε παρκινγκ.

                                          Πάρε μια προσφορά από Karenta ειδικά έαν έχει ςκάλυψη απο Allianz, εαν δεν καλύπτει η Allianz με τα 750 να πας σε φαναρτζή εκτός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a @sabas_thess last edited by

                                            @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                            @lap said in VW Tiguan 2024:

                                            Saba περαετικα.

                                            Σε όλους συμβαινει αυτό, και είναι θέμα plug n play. Βίδες είναι που θα βιδώσουν. Τίποτα το ιδιαίτερο. Θα είναι ακριβώς όπως το εργοστάσιο, μη σου πω μερικές φορές και καλύτερο διότι δίνεται ιδιαίτερη προσοχή σε ένα σημείο και δεν υπάρχει το άγχος της ταχύτητας μιας γραμμής παραγωγής.

                                            Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι να μην κουμπώσει κάτι ορθά και να έχω τριγμούς σε ένα όχημα που είχε άψογη συναρμογή....

                                            Μια χαρα θα ταιριαξουν ολα μη βαζεις σκοτουρες στο κεφαλι σου, ο μαρσπιες τη γλυτωσε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 154 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr