-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έρχεται Ευρώπη , πιθανόν και Ελλάδα, με diesel μοτέρ και αυτόματο
Κλώνος του G wagon με …(αυτοί λένε και καλά) 20+Κ €
Σούπερ εμφάνιση και εννοείται αγαπάμε Diesel (O gatoz νομίζω ούτε Vitara δε θα έπαιρνε Diesel
) αλλά τι σόι 212 είναι αυτό? Αυτοκίνητο 212? 'Ημαρτον που θα έλεγε και ο Γεωργίου

Ο φίλος από πάνω έχει δίκαιο. Στάζει λάδια από την έκθεση κιόλας! Σκέψου να το πας στα βουνά!

-
@billy84 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έρχεται Ευρώπη , πιθανόν και Ελλάδα, με diesel μοτέρ και αυτόματο
Κλώνος του G wagon με …(αυτοί λένε και καλά) 20+Κ €
Σούπερ εμφάνιση και εννοείται αγαπάμε Diesel (O gatoz νομίζω ούτε Vitara δε θα έπαιρνε Diesel
) αλλά τι σόι 212 είναι αυτό? Αυτοκίνητο 212? 'Ημαρτον που θα έλεγε και ο Γεωργίου

Ο φίλος από πάνω έχει δίκαιο. Στάζει λάδια από την έκθεση κιόλας! Σκέψου να το πας στα βουνά!

212 είναι σαν το 112...αριθμός έκτακτης ανάγκης, για να τον θυμάσαι όταν μείνεις στα κατσαβραχα...τον έχουν γράψει παντού



-
Λάδια;;; Που το ξέρετε ότι είναι από αυτό ρε σεις;;
Και ότι είναι και λάδια.
Αν για παράδειγμα ειναι νερό από την εξάτμιση πριν το παρκάρουν στην έκθεση κτλ κτλ
Δεν παίζει;
Φαίνεται σκληροτράχηλο. Μονάχα ένας τρόπος υπάρχει να μάθει κανείς εάν είναι αξιόπιστο
Βρήκα κάποια infos. Έχει λέει άκαμπτους άξονες με 5 συνδέσμους και μπροστά και πίσω. Ενώ έχει και ηλεκτρονικά αποσπώμενη μπροστά αντιστρεπτική
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Λάδια;;; Που το ξέρετε ότι είναι από αυτό ρε σεις;;
Και ότι είναι και λάδια.
Αν για παράδειγμα ειναι νερό από την εξάτμιση πριν το παρκάρουν στην έκθεση κτλ κτλ
Δεν παίζει;
Φαίνεται σκληροτράχηλο. Μονάχα ένας τρόπος υπάρχει να μάθει κανείς εάν είναι αξιόπιστο
Βρήκα κάποια infos. Έχει λέει άκαμπτους άξονες με 5 συνδέσμους και μπροστά και πίσω. Ενώ έχει και ηλεκτρονικά αποσπώμενη μπροστά αντιστρεπτική
Δυστυχώς ο μοναδικός τρόπος για να δεις αν το όχημα είναι αξιόπιστο, είναι να περιμένεις μερικά χρόνια να κυκλοφορήσει στα βουνά και να μαζέψει σκληρά χιλιόμετρα. Να μπορείς να επιβεβαιώσεις ο ίδιος μέσω αξιόπιστων ''πειραματόζωων'' ότι έφτασε 100.000km πχ χωρίς βλάβη με σοβαρή χρήση και αν χρειάστηκε κάτι, η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε γρήγορα και σωστά κλπ. Αλλιώς γίνεσαι εσύ το πειραματόζωο αλλά για μένα προϋποθέτει πολύ μικρό ποσό απόκτησης άρα και ρίσκου.
Κάποτε ένας γνωστός πήρε ένα Ssang Yong τέρας (δε θυμάμαι μοντέλο αλλά μέγεθος Χ5 φάση και τότε ήταν νέο όνομα στην αγορά η μάρκα) και είχε δαπανήσει ένα μικρότερο ποσό μεν αλλά σεβαστό. Το αυτοκίνητο μέσα σε λίγα χρόνια απαξιώθηκε όσο δεν πάει και δε μπορούσε καν να το πουλήσει. Είχε απελπιστεί.
-
Τώρα την ψάχνω την εταιρία, ο κατασκευαστής αυτός από το 2000 έχει joint venture με την jeep και κατασκεύαζε για δεκαετίες τα αμερικανικά αυτοκίνητα για την δική τους αγορά!
Σήμερα κατασκευάζει τις Mercedes στην αγορά τους! Οπότε ίσως από εκεί προέρχονται οι επιρροές της G wagon
Πιο παλιά και τα Chrysler και Fiat όπως και το Mitsubishi Pajero!Πάντα έφτιαχνε ρέπλικες από διάσημα offroaders με το σήμα της! Εκεί το copyright είναι μάλλον παρεξηγημένη έννοια!
Δεν ξέρω είναι πιθανό να έχει αποκτήσει πρόσβαση στην τεχνολογία που χρειαζόταν
-
-
Θέλω να ρωτήσω αν υπάρχουν κάποιες τροποποιήσεις που πρέπει να έχει ένα στοκ αυτοκίνητο για να πάει στην πίστα ας πούμε στα Μέγαρα με συνοδηγό μέσα. Βρίσκω κάποια πράγματα άλλα μπερδεύομαι ώρες ώρες. Για το χαβαλε φυσικά μιλάω. Καλύτερη περίοδος με λίγο κόσμο? Υπάρχει κανείς που πήγε πρόσφατα?
-
Δεν μπορώ να βρω το τοπικό του HS
Αυτό είναι το full hybrid με 1,5 turbo. 224 άλογα
C suv.
Αυτός στην δοκιμή του με 2000 χλμ στο οδόμετρο λέει πως έγραψε 6,2 λ/100 χλμ.
Λέει πως εάν επιλέξεις το eco mode (πιθανόν να μειώνει τα άλογα) μπορείς να δεις και 5,5 λΠολύ καλό πάτημα, ποιότητα παντού, θόρυβος αεροδυναμικός από τις κολόνες από τα 120 και πάνω
31Κ βασική στην Ρουμανία και 34Κ αυτή που βλέπουμε με όλα μέσα.
-
Λοιπόν πήγα και πήρα από το jumbo αυτό

Για να κοιτάω τα μυρμήγκια στο σπίτι.
Το υλικό του είναι...ακριβώς μα ακριβώς....το ίδιο με το μαλακό ταμπλό στα vw για τα οποία συζιυτασμε σήμερα. Εαν το δείτε στο προφίλ του έχει αυτό το σαν σφουγγάρι αλλά και δεν είναι σφουγγάρι.
Είχα δει παλιότερα σε ένα συνεργείο ένα σπασμένο ταμπλό από τρακαρισμενο golf. Το άνοιξα και είδα το πλαστικό του. Είναι ακριβώς αυτό το υλικό, ίδια υφή ίδια αίσθηση, ίδια εικόνα.
Ξέρω οι fans δεν θα με πιστέψουν αλλά αρκεί να πάτε στα τρακαρισμένα και να δείτε ένα ταμπλό.
6 ευρώ το πήρα....
Edit η τεχνίτη νοημοσύνη μου λέει πως μοιάζουν πολύ τα δύο υλικά σε αίσθηση αλλά είναι λιγάκι διαφορετικά σε σύσταση.
Φτου...
Υ.γ Πολύ "ενδιαφέρουσα" λεει πως βρήκε την ερώτηση του να κάνει κάποιος γιόγκα σε ταμπλό ενός VW.

-
Όλα τα 7θέσια SUV της αγοράς – Οι τιμές τους στην Ελλάδα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ola-ta-7thesia-suv-tis-agoras-oi-times-toys-stin-ellada/
-
Το αυτοκίνητο αλλάζει – 7 πράγματα που λείπουν από τα σημερινά μοντέλα
https://www.4troxoi.gr/blog/to-aytokinito-allazei-7-pragmata-poy-leipoyn-apo-ta-simerina-montela/
-
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το αυτοκίνητο αλλάζει – 7 πράγματα που λείπουν από τα σημερινά μοντέλα
https://www.4troxoi.gr/blog/to-aytokinito-allazei-7-pragmata-poy-leipoyn-apo-ta-simerina-montela/
για μενα το αρθρο ειναι επιεικώς κακο.
βρισκει μονο αρνητικά στα νεα αυτοκινητα και ειναι πασιφανές οτι ειναι γραμμενο από εναν νοσταλγο των παλιών αυτοκινητων
δεν διαφωνω εντελως και σε ολα αλλα θα προτιμουσα ενα αρθρο που θα αναφέρει και τα πάρα πολλα θετικα των νεων αυτοκινητων που παρεπιμπτοντως ειναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικα και να μην βρίσκει μονο αρνητικα στα καινούργια και θετικα στα παλιά.
τουλάχιστον αυτη ειναι η αισθηση που βγαζει. οταν κάνεις συγκριση λες και τα μεν και τα δε σε αυτά που συγκρίνεις
-
@cirus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το αυτοκίνητο αλλάζει – 7 πράγματα που λείπουν από τα σημερινά μοντέλα
https://www.4troxoi.gr/blog/to-aytokinito-allazei-7-pragmata-poy-leipoyn-apo-ta-simerina-montela/
για μενα το αρθρο ειναι επιεικώς κακο.
βρισκει μονο αρνητικά στα νεα αυτοκινητα και ειναι πασιφανές οτι ειναι γραμμενο από εναν νοσταλγο των παλιών αυτοκινητων
δεν διαφωνω εντελως και σε ολα αλλα θα προτιμουσα ενα αρθρο που θα αναφέρει και τα πάρα πολλα θετικα των νεων αυτοκινητων που παρεπιμπτοντως ειναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικα) και να μην βρίσκει μονο αρνητικα στα καινούργια και θετικα στα παλιά.
τουλάχιστον αυτη ειναι η αισθηση που βγαζει. οταν κάνεις συγκριση λες και τα μεν και τα δε σε αυτά που συγκρίνεις
Συμφωνώ , περισσότερο γκρίνια παρά ουσία.Το ουσιαστικότερο όλων το κόστος αγοράς δεν το αναφέρει καν.Φτωχοί είμαστε όχι οπισθοδρομικοί.
-
Συμφωνώ 100% με το άρθρο για την εργονομία και το ταμπλό. Προτιμώ τα φυσικά όργανα από τις οθόνες και θέλω "κουβουκλιο" στο ταμπλό και όχι απλά 3 τάμπλετ πεταμένα. Επίσης, όποιος οδηγήσει μια παλια bmw πχ. θα καταλάβει τι σημαίνει ΑΡΙΣΤΗ εργονομία με τα πάντα εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό σε αντίθεση με τα άθλια εσωτερικά που έχουν σήμερα.
-
Κάθε άλλο. Η εργονομία έχει χαλάσει πάρα πολύ, και είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Πόσα ατυχήματα γίνονται καθώς ο οδηγός ψάχνει να βρει τι να πατήσει;
Πρόβλημα είναι και η αύξηση του μεγέθους, χωρίς να βελτιώνεται απαραίτητα η άνεση των επιβατών. Άσε που δεν χωράνε πια στα στενά λόγω πλάτους. -
Μου έστειλε ένας φίλος κάποιες φωτογραφίες από jeep grand Cherokee εποχής 2002-2004?! από κάτω τα μηχανικά που θέλει να αγοράσει.
Αυτό το πράγμα στρίβει? Πιάνει 200+ χαω και μένει στο δρόμο? Μου θύμισε samurai παρά jeep. -
@w202-amg said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Μου έστειλε ένας φίλος κάποιες φωτογραφίες από jeep grand Cherokee εποχής 2002-2004?! από κάτω τα μηχανικά που θέλει να αγοράσει.
Αυτό το πράγμα στρίβει? Πιάνει 200+ χαω και μένει στο δρόμο? Μου θύμισε samurai παρά jeep.Μια χαρά πάει στον δρόμο και είναι εξαιρετικό εκτός! Το αντίστοιχο Discovery ήταν καλύτερο παντού αλλά είναι πιο ακριβό και πιο ζημιάρικο.
-
Βενζίνη είναι ;
Εξακύλινδρος ή οκτακυλινδρος;
-
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Συμφωνώ 100% με το άρθρο για την εργονομία και το ταμπλό. Προτιμώ τα φυσικά όργανα από τις οθόνες και θέλω "κουβουκλιο" στο ταμπλό και όχι απλά 3 τάμπλετ πεταμένα. Επίσης, όποιος οδηγήσει μια παλια bmw πχ. θα καταλάβει τι σημαίνει ΑΡΙΣΤΗ εργονομία με τα πάντα εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό σε αντίθεση με τα άθλια εσωτερικά που έχουν σήμερα.
Ένας από τους σημαντικούς λόγους που πήγα στην Mazda που έχει διατηρήσει φυσικούς διακόπτες για τα πάντα και η οθόνη με κλασική απεικόνιση κοντερ στροφόμετρου κτλ είναι σε κουβούκλιο
-
Πετρέλαιο 2700 ατμόσφαιρα μερκ ο κινητήρας και το κιβώτιο.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!