-
Εγώ που παρέλαβα τέλος 24 ακτιβ πλαν, μια χαρά δουλεύουν τα από μακριά, νομίζω για 4 χρόνια δώρο.
-
@criuser said in TOYOTA FORUM:
Σε ενυδρείο προτιμούσα εκείνο το Σίμκα...
Simca του 1972.... Τι μου θύμισες...
-
Toyota C-HR vs Corolla Cross: Ποιο SUV ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου
Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν τα δύο δημοφιλή SUV της Toyota.
Μπορεί στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας των C-SUV να διαδραματίζεται ένας εμφύλιος μεταξύ των δύο καταξιωμένων μοντέλων της Toyota, στο τέλος της ημέρας όμως, ωφελημένος είναι ο υποψήφιος αγοραστής χάρη στην ευρύτερη γκάμα εναλλακτικών που του παρουσιάζονται. Ας δούμε το προφίλ της κάθε πρότασης.
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Toyota C-HR vs Corolla Cross: Ποιο SUV ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου
Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν τα δύο δημοφιλή SUV της Toyota.
Μπορεί στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας των C-SUV να διαδραματίζεται ένας εμφύλιος μεταξύ των δύο καταξιωμένων μοντέλων της Toyota, στο τέλος της ημέρας όμως, ωφελημένος είναι ο υποψήφιος αγοραστής χάρη στην ευρύτερη γκάμα εναλλακτικών που του παρουσιάζονται. Ας δούμε το προφίλ της κάθε πρότασης.
Εγω παντως θα ηθελα κι ενα τριτο..ενα chr σε οψη και διαστασεις..μεγαλυτερο υψος στο 1,60+ ... πιο cross παρα coupe με συνεπεια ετσι και τους καλυτερους χωρους..
Με ενα συρομενο πισω εκμεταλευομενο το υψος..
Και μεχρι 30 αρχικη.. -
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Toyota C-HR vs Corolla Cross: Ποιο SUV ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου
Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν τα δύο δημοφιλή SUV της Toyota.
Μπορεί στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας των C-SUV να διαδραματίζεται ένας εμφύλιος μεταξύ των δύο καταξιωμένων μοντέλων της Toyota, στο τέλος της ημέρας όμως, ωφελημένος είναι ο υποψήφιος αγοραστής χάρη στην ευρύτερη γκάμα εναλλακτικών που του παρουσιάζονται. Ας δούμε το προφίλ της κάθε πρότασης.
Εγω παντως θα ηθελα κι ενα τριτο..ενα chr σε οψη και διαστασεις..μεγαλυτερο υψος στο 1,60+ ... πιο cross παρα coupe με συνεπεια ετσι και τους καλυτερους χωρους..
Με ενα συρομενο πισω εκμεταλευομενο το υψος..
Και μεχρι 30 αρχικη..Δλδ με λίγα λόγια θέλεις ένα όμορφο Corolla cross
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Toyota C-HR vs Corolla Cross: Ποιο SUV ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες μου
Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν τα δύο δημοφιλή SUV της Toyota.
Μπορεί στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας των C-SUV να διαδραματίζεται ένας εμφύλιος μεταξύ των δύο καταξιωμένων μοντέλων της Toyota, στο τέλος της ημέρας όμως, ωφελημένος είναι ο υποψήφιος αγοραστής χάρη στην ευρύτερη γκάμα εναλλακτικών που του παρουσιάζονται. Ας δούμε το προφίλ της κάθε πρότασης.
Εγω παντως θα ηθελα κι ενα τριτο..ενα chr σε οψη και διαστασεις..μεγαλυτερο υψος στο 1,60+ ... πιο cross παρα coupe με συνεπεια ετσι και τους καλυτερους χωρους..
Με ενα συρομενο πισω εκμεταλευομενο το υψος..
Και μεχρι 30 αρχικη..Δλδ με λίγα λόγια θέλεις ένα όμορφο Corolla cross
Σαν το symbioz θα ελεγα..με το κινητηριο συνολο της toyota
-
Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα υβριδικά αυτοκίνητα – Τα 5 που ξεχωρίζουν
Έρευνα βρετανικής εταιρείας εγγυήσεων επιχειρεί να διαλευκάνει το τοπίο γύρω από τα υβριδικά μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες.
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα υβριδικά αυτοκίνητα – Τα 5 που ξεχωρίζουν
Έρευνα βρετανικής εταιρείας εγγυήσεων επιχειρεί να διαλευκάνει το τοπίο γύρω από τα υβριδικά μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες.
Όπως δείχνει η έρευνα το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα των υβριδικών είναι η μικρή μπαταρία 12V της mutlu που όπως έχω πει (και κάνει) με 90€ λύνεται με άλλη (πιο) επώνυμη bosch ή varta
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα υβριδικά αυτοκίνητα – Τα 5 που ξεχωρίζουν
Έρευνα βρετανικής εταιρείας εγγυήσεων επιχειρεί να διαλευκάνει το τοπίο γύρω από τα υβριδικά μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες.
Όπως δείχνει η έρευνα το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα των υβριδικών είναι η μικρή μπαταρία 12V της mutlu που όπως έχω πει (και κάνει) με 90€ λύνεται με άλλη (πιο) επώνυμη bosch ή varta
Σωστά. Νομίζω οτι θα έπρεπε να διευκρινιζεται στο άρθρο οτι η μπαταρία,που καμια φορά έχει θέμα, δεν ειναι η υβριδική, αλλα η 12V μπαταρία πρώτης τοποθέτησης.
Βεβαια, όπως εχω ξαναπει, μέσα στην τριετία, εφόσον η 12V μπαταρια μετρηθεί και εχει θέμα, αλλαζεται στην εγγυηση με γνήσια Toyota και με μηδενικό κόστος. -
Χθες πήγα στα Γιαννιτσά με το yaris cross και πέρασα μια από τα έργα του flyover και μια από το κέντρο...
Πολύ κίνηση μέσα και γύρω από την Θεσσαλονίκη και στους δρόμους κανένας μα κανένας δεν περνούσε το όριο των 90 (ελάχιστα τα χλμ που εχει 110)
Ενώ πήγαινα με το acc ενεργοποιημένο αραχτός και ρουφώντας το φραπεδάκι θυμήθηκα κάποιους που γράφουν σε διάφορα ποστ σε διάφορα θέματα για το ecvt που τσιρίζει όταν πατάς το γκάζι στις ανηφόρες οταν προσπερνάς γκαζώνοντας όταν θέλεις να πας γρήγορα και γκαζώνει στις 5000 σαλ κλπ κλπ
Πότε πάτησα το γκάζι και πόσο ... ΠΟΤΕ !
95% στην ποιότητα οδήγησης έβγαλε ο Ρώσος (η εφαρμογή του ρώσικου συναγερμού που εχω βάλει )8 φρεναρίσματα και 6 τιμονιές μόνο
και ξέρετε τις φορές που βγήκε το acc με αποτέλεσμα στην κατανάλωση
δεν πατάμε γκάζι στα υβριδικά +/- απο το κουμπάκι στο τιμόνι με το acc και όλα τα adas ενεργοποιημένα , περισσότερα στο τοπικό της Audi
...
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα υβριδικά αυτοκίνητα – Τα 5 που ξεχωρίζουν
Έρευνα βρετανικής εταιρείας εγγυήσεων επιχειρεί να διαλευκάνει το τοπίο γύρω από τα υβριδικά μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες.
Όπως δείχνει η έρευνα το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα των υβριδικών είναι η μικρή μπαταρία 12V της mutlu που όπως έχω πει (και κάνει) με 90€ λύνεται με άλλη (πιο) επώνυμη bosch ή varta
300€ χρέωσαν την ασφαλιστική οι απατεώνες
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Αυτά είναι τα πιο αξιόπιστα υβριδικά αυτοκίνητα – Τα 5 που ξεχωρίζουν
Έρευνα βρετανικής εταιρείας εγγυήσεων επιχειρεί να διαλευκάνει το τοπίο γύρω από τα υβριδικά μοντέλα με τις λιγότερες βλάβες.
Όπως δείχνει η έρευνα το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα των υβριδικών είναι η μικρή μπαταρία 12V της mutlu που όπως έχω πει (και κάνει) με 90€ λύνεται με άλλη (πιο) επώνυμη bosch ή varta
300€ χρέωσαν την ασφαλιστική οι απατεώνες
Αγγλία είναι, ως γνωστόν οι μπαταρίες στα δεξιοτίμονα είναι πολύ ακριβότερες….
-
Μόταρος άλλη μια φορά διδάσκει τουότα
Αρχικά δεν πιστεύω ότι το σκέφτηκε μόνος του όλο αυτό, τι δόντι έχει μέσα στην αντιπροσωπεία ρε και του δίνουν αυτοκίνητα να τα πηγαίνει test drive κατ οίκον με 50 ευρώ κιόλας....
Δηλαδή αντί να πάω μόνος μου για td θα πάρω τον Μότη και θα πληρώσω κιόλας;; Να δεις που θα το κάνουν πολλοί....και θα γελάμε.... -
Δεν καταλαβαίνω πως εκπλήσσεσαι από τους influencers εταιρειών. Είναι αμέτρητοι στα social media.
-
Πολύ σωστό τον βρίσκω
η Αθήνα είναι απλωμένη και ενα test drive γύρω γύρω απο τους δρόμους της αντιπροσωπείας δεν είναι αντιπροσωπευτική των δρομολογίων που κάνει κάποιος.Στο συγκεκριμένο βίντεο ο υποψήφιος αγοραστής έκανε το δρομολόγιο για την δουλειά του και αμέσως σύγκρινε κατανάλωση ευκολία οδήγησης και οτι άλλο ήθελε να δει.
Εγω θα το πήγαινα στην πυλωτή μου να δω αν χωράει και αν κόβει το τιμόνι και έδινα και 100€ για να το οδηγήσω νύκτα σε μεγαλύτερη διαδρομή να δω πως φωτίζουν οι προβολείς αν είναι ανετα τα καθίσματα -προβλήματα 60αρηδων αλλα...- και πόσο σπαστικά είναι τα adas .25-30 χιλιάρικά εχουν πια και οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου απαξιούν να αναφέρουν τέτοιες πληροφορίες οπότε αντι για "περιοδικές" βλακείες θα προτιμούσα να τα δώσω στον Μότη που θα τα αφαιρέσει απο την τιμή αν πέσει παραγγελιά και δίνει και φούλ δώρα ... ρε λες το επόμενο toyota μου να εχει πινακίδες Αττικής; Πολύ δώρο...
-
"Full Hybrid" με 1-2 χιλιόμετρα ηλεκτρικά; Ίσα ίσα να ρίξουν τους ρύπους δηλαδή. Ντάξει λευκή πετσέτα από τους Γερμανούς στον τομέα.
Θα γελάσουμε ή θα κλάψουμε με το τελευταίο, αυτόματο σύστημα να σταματάνε/ξεκινάνε μόνα τα οχήματα στα φανάρια
-
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Δεν καταλαβαίνω πως εκπλήσσεσαι από τους influencers εταιρειών. Είναι αμέτρητοι στα social media.
Εκπλήσσομαι πως το κατάφερε αυτό ο Μότης....
Βρήκε την ευκαιρία δηλαδή να χωθεί εκεί και να "εξυπηρετεί" όσους θα παίρνανε ούτως η άλλως τουότα, γιατί αν κάτσεις να σε πείσει και όντως σε πείσει ο Μότης που μπαίνει με 140 στην στροφή με το νέο chr άσχετα που το κοντέρ έδειχνε 110 (τυχαίο το 110;!!) τότε χάνω πάσα ιδέα.....
Επίσης ποιος αποφασίζει να πάρει τουότα επειδή έκανε td σε διαφορετικό δρομολόγιο από το γύρω γύρω της αντιπροσωπείας; Δηλαδή ήταν στο ντεμί να πάρει την απόφαση και τον έπεισε η μεγαλύτερη διαδρομή σε διαφορετικές από τις "καθιερωμένες" συνθήκες;
Τουότα Hybrid σαν κριτήριο 1 έως 4, 5 αξιοπιστία, 6 εγγύηση και μετά τα υπόλοιπα που συζητάμε.
Μιλάω για τον μέσο αγοραστή και όχι για τους εδώ μέσα που έχετε διδακτορικό στην τουοτίλα! -
Μα για τις εταιρείς το να ρίξουν τους ρύπους είναι το βασικό.
Οταν το βενζίνης έχει 145 ρύπους, το απλό υβριδικό 115 και το φουλ υβριδικό 105, η διαφορά των ρύπων είναι το όφελος σε συνδυασμό με το κόστος υλοποίησης του υβριδισμού.
-
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
"Full Hybrid" με 1-2 χιλιόμετρα ηλεκτρικά; Ίσα ίσα να ρίξουν τους ρύπους δηλαδή. Ντάξει λευκή πετσέτα από τους Γερμανούς στον τομέα.
Θα γελάσουμε ή θα κλάψουμε με το τελευταίο, αυτόματο σύστημα να σταματάνε/ξεκινάνε μόνα τα οχήματα στα φανάρια
Γιατί η Τογιότα τι δίνει ; Τόσο πάει αποκλειστικά με τη μπαταρία ένα υβριδικό Τογιότα.
Δεν ξέρω αν ήθελε να συγκρίνει με τα plug in. -
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
"Full Hybrid" με 1-2 χιλιόμετρα ηλεκτρικά; Ίσα ίσα να ρίξουν τους ρύπους δηλαδή. Ντάξει λευκή πετσέτα από τους Γερμανούς στον τομέα.
Θα γελάσουμε ή θα κλάψουμε με το τελευταίο, αυτόματο σύστημα να σταματάνε/ξεκινάνε μόνα τα οχήματα στα φανάρια
Γιατί η Τογιότα τι δίνει ; Τόσο πάει αποκλειστικά με τη μπαταρία ένα υβριδικό Τογιότα.
Δεν ξέρω αν ήθελε να συγκρίνει με τα plug in.Τα καινούρια Toyota δεν πάνε παραπάνω με την μπαταρία; Τα Ρενώ; Δεν γνωρίζω, ειλικρινά ρωτάω. Αλλά μου κάνει εντύπωση να φτιάξεις νέο εντελώς σύστημα φουλ υβριδικό και να μην πηγαίνει μερικά χιλιόμετρα αποκλειστικά με μπαταρία και να είσαι επικεντρωμένος στου ρύπους και όχι στην κατανάλωση.
Δηλαδή δεν μπορώ να βρω το νόημα, εκτός αν από θέμα μάρκετινγκ πουλήσουν "έχουμε και full hybrid πλέον, δεν χρειάζεται να πάτε σε τογιοτα, χιουνται, ρενω, νισαν, χοντα". Εδώ έχουν καταφέρει βέβαια να ξεζουμίσουν τον κόσμο τόσα χρόνια με άλλα και άλλα ψέματα.
TOYOTA FORUM