-
Πρέπει να πέφτει πολύ δούλεμα με αυτές τις κεραμικές, για 10€ το μπουκαλάκι σου ζητάνε 1.000ρικο οι ντιτέιλερς.
-
Η δουλειά είναι αρκετή, όταν γίνεται από έναν καλό και έμπειρο τεχνίτη, πρέπει να πληρώνεται.
Το πόσο αξίζει εξαρτάται από το πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος.
Το πρόβλημα είναι ότι σε αρκετά καταστήματα την εργασία την κάνουν νέα παιδιά και όχι ο τεχνίτης με τον οποίο κάνεις συμφωνία. Πολύ πιθανόν δεν θα έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω απειρίας ή λιγότερων γνώσεων.
-
Σήμερα παρέλαβα τον αφροποιηητή MJJC Foam Cannon S V3.0, από το βάρος του και μόνος και την απτή ποιότητα φαίνεται κτήνος, καμία σχέση με τα πλαστικούς αφροποιητές που έχουν η karcher και λοιπές εταιρείες σαν αξεσουάρ των πλυστικών τους. (Έχω τέτοιους). Παρελήφθη και το νέο πακέτο από Labocosmetica, θα γίνουν δοκιμές τις επόμενες ημέρες
-
@babisstinson said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Σήμερα παρέλαβα τον αφροποιηητή MJJC Foam Cannon S V3.0, από το βάρος του και μόνος και την απτή ποιότητα φαίνεται κτήνος, καμία σχέση με τα πλαστικούς αφροποιητές που έχουν η karcher και λοιπές εταιρείες σαν αξεσουάρ των πλυστικών τους. (Έχω τέτοιους). Παρελήφθη και το νέο πακέτο από Labocosmetica, θα γίνουν δοκιμές τις επόμενες ημέρες
Ο αφροποιητής μπορεί να είναι κινέζικος (όπως τα περισσότερα) αλλά για μένα είναι πολύ καλός.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ξέπλυμα με νερό στο τέλος.
Εγώ είχα πάρει και δεύτερο δοχείο για αυτό τον σκοπό, για να μην πετάω ή να μην αδειάζω σε άλλο μπουκάλι ό,τι περισσεύει. -
@fhcc said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Η δουλειά είναι αρκετή, όταν γίνεται από έναν καλό και έμπειρο τεχνίτη, πρέπει να πληρώνεται.
Το πόσο αξίζει εξαρτάται από το πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος.
Το πρόβλημα είναι ότι σε αρκετά καταστήματα την εργασία την κάνουν νέα παιδιά και όχι ο τεχνίτης με τον οποίο κάνεις συμφωνία. Πολύ πιθανόν δεν θα έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα λόγω απειρίας ή λιγότερων γνώσεων.
Δεν χρειαζεται καμια ιδιαιτερη εμπειρια για να περασεις κεραμικη, της πλακας διαδικασια ειναι. Το καπως πιο δυσκολο ειναι να προετοιμασεις καλα το χρωμα με γυαλισμα, πηλο κλπ. αλλα σε καινουρια αυτοκινητα ουτε γυαλισμα χρειαζεται ή αν χρειαζεται θα ειναι ελαχιστο και πολυ επιφανειακο.
Γι'αυτο και οι τιμες που ζητουν για τη διαδικασια αυτη οι detailers ειναι κατα κανονα αστειες, ποσω μαλλον οταν τα ιδια τα προιοντα δεν προστατευουν στο βαθμο που διαφημιζεται οτι κανουν. -
Δύσκολη διαδικασία δεν είναι ωστόσο θέλει κάποιες γνώσεις στο κομμάτι του γυαλίσματος γιατί όταν κατεβάζεις βερνίκι θέλει προσοχή. Από κει και πέρα είναι μια διαδικασία χρονοβόρα με υπομονή για να πεις ότι θα το τελειοποιήσεις οπότε τις εργατοώρες πληρώνεις κατά βάση.
Το αν αξίζει ή όχι για μένα είναι υπό προϋποθέσεις. Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά είτε κάνει 20.000 είτε 60.000€ δεν αξίζει. Με το detailing πετυχαίνεις να είναι αστραφτερό, όταν κάθε μέρα είναι στο δρόμο αυτή τη λάμψη θα τη δεις το πολύ δύο μέρες, γιατί σκόνη, κουτσουλιές, βροχή αποκλείεται να μην πετύχεις ένα από αυτά μέσα σε μια εβδομάδα. Από την άλλη αν πεις ότι θα το πλένεις καθημερινά για να το βλέπεις λαμπερό μειώνεις τη ζωή του όποιου σφραγιστικού οπότε δεν αξίζει.
Περί προστασίας χρώματος σήμερα κοιτούσα το V40 που αγοράστηκε καινούργιο το 2014. Ενώ κάτι πλαστικά γύρω από τις πόρτες έχουν πολυμεριστεί το χρώμα χωρίς την παραμικρή φροντίδα δεν έχει σκασίματα σε βερνίκι. Αντίστοιχα το 308 του 11 που ήρθε Ελλάδα το 15 και πάρκαρε μόνο στον ήλιο επίσης χωρίς φροντίδα στο χρώμα έβλεπες την όποια ταλαιπωρία στο χρώμα μόνο στα αραχνιάσματα.
Γενικά το χρώμα θα έχει φθορά μετά τη 15ετια όπου εκεί το βάφεις από το να είσαι συνέχεια με κεραμικές .
Αν είναι αυτοκίνητο που θα βγει μια στο τόσο και κάθεται σε γκαράζ εκεί ναι το κάνεις ένα detailing ώστε το λίγο που θα το βγάλεις να το βλέπεις πάντα να αστραφτει.
Μια
αρπαχτήμόδα είναι και το detailing. -
@limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
…
Στο επόμενο πλύσιμο θα δω και την αντοχή του σε χημικά γιατί καθάρισα σταγόνες ρετσίνης με ασετόν.
Είναι ασφαλές ; Έχω ένα επίμονο ρετσίνι, δοκίμασα κερί Lidl καθώς και καυτό νερό και δεν έφυγε !
-
@mesastou said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
@limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
…
Στο επόμενο πλύσιμο θα δω και την αντοχή του σε χημικά γιατί καθάρισα σταγόνες ρετσίνης με ασετόν.
Είναι ασφαλές ; Έχω ένα επίμονο ρετσίνι, δοκίμασα κερί Lidl καθώς και καυτό νερό και δεν έφυγε !
Εμένα ήταν φρέσκο. Ζημιά στο χρώμα δε θα κάνει το ασετόν, μόνο στην κεραμική υπάρχει πιθανότητα να έχει κάνει.
-
Στο fiesta που είχε πέσει στον ουρανο και δε το απομάκρυνα εγκαίρως έφυγε και το χρώμα και φάνηκε λαμαρίνα.
-
@limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
@mesastou said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
@limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
…
Στο επόμενο πλύσιμο θα δω και την αντοχή του σε χημικά γιατί καθάρισα σταγόνες ρετσίνης με ασετόν.
Είναι ασφαλές ; Έχω ένα επίμονο ρετσίνι, δοκίμασα κερί Lidl καθώς και καυτό νερό και δεν έφυγε !
Εμένα ήταν φρέσκο. Ζημιά στο χρώμα δε θα κάνει το ασετόν, μόνο στην κεραμική υπάρχει πιθανότητα να έχει κάνει.
Τελικά καθάρισε με οινόπνευμα. Μετά περασα ξανά τοπικά κεραμική fusso 12μηνων που είχα περάσει τον Δεκέμβριο.
-
Θεωρώ πως το έχουμε ξεφτιλίσει με τη φροντίδα στα αυτοκίνητα. Ναι, έχουμε δώσει λεφτά, κοπιάζοντας και στερούμενοι πολλά πράγματα. Αλλά όχι να δώσω 1.000 + ευρώ για να κάνω κεραμική. Το πλένω 1 φορά την εβδομάδα ΚΑΛΑ και όσο πάει και το χρώμα και το βερνίκι. Όπως σωστά είπατε, όταν έλθει ο καιρός, το τραβάω ένα βάψιμο και άιντε. Συμφωνώ για κέρωμα, που μπορείς άνετα να το κάνεις μόνος σου ή για πολύ καλό πλύσιμο με βουρτσάκια και και και, αλλά αυτό το κάνεις για να χαρείς το αμάξι σου και να το θαυμάσεις, εφόσον έχεις χρόνο για πολύ καλό πλύσιμο.
Όσοι πληρώνουν πολλά λεφτά για κεραμικές κτλπ, καλά κάνουν, αλλά προσωπικά δε θα το έκανα. -
Πράγματι,έχουν ειπωθεί τόσα πολλά για την φροντίδα του αυτοκινήτου,αλλά ορισμένα είναι και υπερβολες.Για να μπεις σε μια διαδικασία να σκορπάς διαρκώς χρήματα για την περιποιηση του μέσα και έξω του αυτοκινητου,να τα κάνεις μόνος σου,προϋποθέτει μεράκι,χρήμα,χώρο δικό σου,να ξοδέψεις για υλικά,να αποκτήσεις γνώσεις που δεν έχεις.Αν κάποιος μπορεί και θέλει να δώσει για κεραμικές τόσα χρήματα, προφανως καλά κάνει,αλλά είναι η εξαίρεση στον κανόνα.
-
@babisstinson said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Σήμερα παρέλαβα τον αφροποιηητή MJJC Foam Cannon S V3.0, από το βάρος του και μόνος και την απτή ποιότητα φαίνεται κτήνος, καμία σχέση με τα πλαστικούς αφροποιητές που έχουν η karcher και λοιπές εταιρείες σαν αξεσουάρ των πλυστικών τους. (Έχω τέτοιους). Παρελήφθη και το νέο πακέτο από Labocosmetica, θα γίνουν δοκιμές τις επόμενες ημέρες
Review αφροποιητή:
Και μόνο από το βάρος καταλαβαίνεις ότι είναι ποιοτικός, όλα σχεδόν είναι μεταλλικά μπρούτζινα. Είδα παραδίπλα το Karcher και λες είναι παιχνίδι από τα Jumbo/Temu πραγματικά.
Σε συνδυασμό με καθαριστικό πρόπλυσης Labocosmetica Primus έβγαλε καλό αφρό και πηχτό που έμεινε πολλή ώρα στο αμάξι. Σε μαύρο yaris που πλύναμε η οροφή μετά από 5' ήταν λες και είχε χιονίσει. Έχει ρύθμιση και για την ακτίνα που βγάζει εκτός από το πόσο πηχτός θα είναι ο αφρός.
1 Λίτρο χωράει το δοχείο του, έπαιξα με αναλογία 1:10.
Το καλό είναι ότι έχουν στο σαιτ ανταλλακτικά για τα πάντα, αν και φαίνονται όλα πολύ ποιοτικά και προσεγμένα. Μέχρι και ένα βαρίδι έχει στο σωληνάκι που μπαίνει μεσα στο δοχείο για να το κρατάει χαμηλά.
Το Panda της γυναίκας με ένα δοχείο το έκανα να εξαφανιστεί από τον αφρό πραγματικά.Ο Primus 2.0 πολύ καλός αφρός πρόπλυσης. Βγάζει πολλή βρώμα χωρίς καν να ακουμπήσεις το αμάξι.
Σειρά έχει το Mazda αύριο-μεθαύριο.Για τα της κεραμικής που συζητάμε, έχω καταλήξει κι εγώ στο ότι είναι υπερβολή πραγματικά.
-
@ken11 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Πράγματι,έχουν ειπωθεί τόσα πολλά για την φροντίδα του αυτοκινήτου,αλλά ορισμένα είναι και υπερβολες.Για να μπεις σε μια διαδικασία να σκορπάς διαρκώς χρήματα για την περιποιηση του μέσα και έξω του αυτοκινητου,να τα κάνεις μόνος σου,προϋποθέτει μεράκι,χρήμα,χώρο δικό σου,να ξοδέψεις για υλικά,να αποκτήσεις γνώσεις που δεν έχεις.Αν κάποιος μπορεί και θέλει να δώσει για κεραμικές τόσα χρήματα, προφανως καλά κάνει,αλλά είναι η εξαίρεση στον κανόνα.
To προβλημα με την κεραμικη ειναι οτι στην πραξη δεν δουλευει.
Αν εκανε ολα οσα υποσχονται καποιοι και για 3-4 χρονια το βερνικι ηταν απολυτα προστατευμενο καιναπο κουτσουλιες και απο ηλιο κλπ κλπ, τοτε ισως και να αξιζαν τα 400-500+ ευρω που ζητανε, το προβλημα ομως ειναι πως δεν προσφερει σε σοβαρο βαθμο τιποτε απ'ολα αυτα. Οποτε ουσιαστικα προκειται για ενα κατα κανονα υπερτιμημενο προιον ως προς τις δυνατοτητες του που σε συνδυασμο με τα λεφτα που ζητουν οι detailers για'μενα φτανει στα ορια του αστειου.
Αν καποιος την περασει μονος του με 50-60 ευρω, γιατι τετοιο κοστος εχει μια καλη κεραμικη, τοτε κατι γινεται. Για μεχρι εκει ομως. -
@mesastou said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Είναι ασφαλές ; Έχω ένα επίμονο ρετσίνι, δοκίμασα κερί Lidl καθώς και καυτό νερό και δεν έφυγε !
Είχα πάρει της Arexons ενα ειδικό τζελ για αφαίρεση ρετσινιού και κάνει καλή δουλειά. Προσοχή να παρεις το τζελ/κρέμα, γιατι υπάρχει και spray - το έχω πάρει και αυτό αλλά δεν κάνει και τόσο καλή δουλειά.
-
Πριν μέρες είχα ένα θέμα με μια οικοδομή που έκαναν εργασίες με σίδερα κλπ. Το αμάξι μου ήταν παρκαρισμένο από κάτω, δεν έδωσα σημασία. Μετά από κανένα μήνα νάσου κάτι στίγματα καφέ που κάνανε τον ουρανό και το καπό σαγρέ στην υφή. Τα ρινίσματα του σιδήρου η αιτία.
2 μπουκάλια Iron X και το ειδικό σαμπουάν για να πλαίνεις το αυτοκίνητο με μείγμα σαμπουάν και iron x.
Ένα Clay Mitt της Farecla (10 χρόνια το χρησιμοποιώ).
Ένας κανονικός Soft πηλός της Bilt Humber.
Ο κανονικός πηλός ήταν για αρχή να πάρει τα χοντρά και η Farecla (μπορείτε να πάρετες από το Aliexpress φθηνότερο και σε πολύ καλή ποιότητα Clay Mitt ή Towel) τα υπολείματα. Μετά ξανά ψέκασμα με το Iron X για να δω αν υπάρχει πουθενά ο γνωστό χρωματισμός που δηλώνει την ύπαρξη ρινισμάτων σιδήρου.
Από τα ακριβότερα προιόντα στο Car Detail είναι τα Iron Removers.
Που θέλω να καταλήξω. Με τα ρινίσματα όλα εντάξει. Πολλοί από εμάς φοβόμαστε να περάσουμε με ένα clay mitt το αυτοκίνητο στα πλαίσια του πλυσίματός του. Όταν πλύνεις με κανονικό σφουγγάρι μικροινών το αυτοκίνητο και το ξεπλύνεις πολύ καλά με μια πετσέτα, πάρε το clay mitt κάνε σαπουνάδα στον κουβά και "πλύνε" το ξανά για να πάρει το clay mitt τις επικαθίσεις.
Το Spay Sealant σαν βούτυρο σε ψωμί μετά απλώνεται. Χώρια που με αυτήν την προετοιμασία εξασφαλίζεις μεγάλυτη διάρκεια ζωής στο κερί, φυσικό (καρναούμπα), ή τεχνητό (sealant).
Πλέον όταν αναρωτιέμαι "πόσο θα κρατήσει το Sealant" λέω αυτό που λένε και οι ξένοι detailers. Όσο καλά προετοιμάσεις το βερνίκι.
Εκτός αυτού φεύγει σε μεγάλο βαθμό αυτό το γάντζωμα της πετσέτας όταν πάμε να απλώσουμε το spray sealant στο βερνίκι.
Από προσωπική εμπειρία το γράφω.
Και κάτι άλλο. Ο πηλός είναι abrasive. Δεκτό. Αν οι κινήσεις είναι απαλές, οι μικρογρατζουνιές αν γίνουν θέλουν πολύ προσοχή για να τις δεις.
Εκτός αν είσαι βάρβαρος και παλεύεις με το βερνίκι όταν δουλεύεις κανονικό ή τεχνητό πηλό, οπότε θα δεις έντονες γρατζουνιές.
Πριν πολλά χρόνια όταν κυκλοφόρησε το Car Pro Ech2o βάσει λογικής, έστειλα ερώτηση στην Car Pro αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν Drying Aid μετά το ξέπλυμα του βερνικιού για να γλυστράει η πετσέτα μικροίνας καλύτερα. Απάντησαν χλιαρά πως μπορείς και αυτό να το κάνεις.
Σήμερα πολλοί detailers στο εξωτερικό λένε πως είναι και για Drying Aid. Πριν χρόνια γιατί δεν το έλεγαν; Μάλλον δεν είχε πέσει γραμμή να το τονίσουν και τώρα άλλαξε το παραμύθι στο τι να λένε.
Βάλτε τη λογική πρώτα και μετά όσα γράφω ή όσα γράφουν και λένε διάφοροι γνώστες και μη πάνω στο detailing. Φιλικά πάντα αναφέρομαι. -
Eνταξει οι τυποι ειναι απατη , αλλά υπαρχει κανα μαγικο ζουμι σαν αυτο ; για παλιο αυτοκινητο με κοκκινο ακρυλικο μονης χρωμα που βρεγμενο δειχνει φανταστικο αλλά οταν στεγνωνει θαμπωνει ;
-
@otso said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Eνταξει οι τυποι ειναι απατη , αλλά υπαρχει κανα μαγικο ζουμι σαν αυτο ; για παλιο αυτοκινητο με κοκκινο ακρυλικο μονης χρωμα που βρεγμενο δειχνει φανταστικο αλλά οταν στεγνωνει θαμπωνει ;
WD-40 χωρις να το στεγνωσεις για μικρο χρονικο διαστημα αυτο το αποτελεσμα εχει.
-
@otso said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
edit
Eνταξει οι τυποι ειναι απατη , αλλά υπαρχει κανα μαγικο ζουμι σαν αυτο ; για παλιο αυτοκινητο με κοκκινο ακρυλικο μονης χρωμα που βρεγμενο δειχνει φανταστικο αλλά οταν στεγνωνει θαμπωνει ;
Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Θυμήθηκα τώρα ένα παλικάρι που γυάλιζε το αυτοκίνητό του με ηλεκτρικό δραπανοκατσάβιδο. Σε σχέση με τον αλοιφαδόρο είναι ευκολότερο το γυάλισμα με δραπανοκατσάβιδο. Τα κατάφερε μια χαρά. Από μπλέ που ήταν το αμάξι του, έτσι όπως κατάντησε το βερνίκι το έβαψε μωβ.
Δλδ όσοι το έχουν κάνει επιστήμη ποιον αλοιφαδόρο θα χρησιμοποιήσεις (9άρι, 15άρι, 21), ποιο συνδιασμό αλοιφής με σφουγγάρι, πόσο χοντρή ή λεπτή αλοιφή είναι χαζοί.
Ο μάγκας με το δραπανοκατσάβιδο ήξερε καλύτερα (να κάνει πλούσιο τον μπογιατζή).
Έχω βάλει βίντεο για τοπική να κάνεις διόρθωση με δραπανοκατσάβιδο. Αλλά όλο το αυτοκίνητο; Πάει πολύ.
Η 3Μ είχε βγάλει ένα σετ με γυαλόχαρτα και αλοιφή για γρατζουνιά πως να τη σβήσεις. Όχι όμως όλο το αυτοκίνητο. Κατά τη γνώμη μου πάντα. -
Σβήσε την παράθεση. Κατά τα άλλα τι είναι αυτό;;;;; Ισχύει αυτό που λέει;
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ