-
Στα όρια του λέει….δηλαδη τελική ταχύτητα αλλά το λέει με τρόπο για να μη τον κράξουν.
Και εμένα το έβγαζαν 6,5 μέσο όρο και δεν πάει με τίποτα πάνω από 5,5 εκτός εάν κάνω 0-100 σε κάθε φανάρι.
-
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Η ακριβής φράση είναι αυτή….
‘’Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής στην Αττική, με μεικτή χρήση που περιλάμβανε αστικό δίκτυο, επαρχιακούς δρόμους και λίγο αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ. (φτάνει και τα 9 λτ./100 χλμ. όταν πιέσεις το αυτοκίνητο κοντά στα όριά του, ειδικά σε Εθνικό Δίκτυο).’’
Tα ίδια λέμε, 7.5 μέσο όρο, όταν το Γιάρις Κρος έχει 4.5 και το απλό 4. Και όταν το πιέσεις φτάνει τα 6-6.5 και όχι τα 9. Αυτό λέω λοιπόν, epic fail σε αυτό τον τομέα.
-
@skg1958 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@skg1958 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Εάν του βάζανε τον παλιό 1,3 diesel θα ήταν υπέροχο
Τι το υπέροχο έχει ο τραχύς 1.3 ;
Με την ροπή του θα κουνούσε άνετα το μεγάλο βάρος και θα έκαιγε ελάχιστα. Tο παλιό Panda 4Χ4 diesel ήταν υπέροχο
Οκ, εννοείς αν ήταν πετρέλαιο. Γιατί όταν μιλάμε για πετρέλαιο σε λίγα κυβικά ο 1.5 & 1.6 dci δεν έχει αντίπαλο σε απόδοση, πολιτισμένη λειτουργία, οικονομία και αξιοπιστία
-
@fanis75 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Η ακριβής φράση είναι αυτή….
‘’Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής στην Αττική, με μεικτή χρήση που περιλάμβανε αστικό δίκτυο, επαρχιακούς δρόμους και λίγο αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ. (φτάνει και τα 9 λτ./100 χλμ. όταν πιέσεις το αυτοκίνητο κοντά στα όριά του, ειδικά σε Εθνικό Δίκτυο).’’
Tα ίδια λέμε, 7.5 μέσο όρο, όταν το Γιάρις Κρος έχει 4.5 και το απλό 4. Και όταν το πιέσεις φτάνει τα 6-6.5 και όχι τα 9. Αυτό λέω λοιπόν, epic fail σε αυτό τον τομέα.
Αυτά είναι χειρότερα νούμερα από την f40 με τον κινητήρα βενζίνης
-
@red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Αυτά είναι χειρότερα νούμερα από την f40 με τον κινητήρα βενζίνης
Αυτό έγραψα πιο πριν, ειναι ίδια νουμερα με την 116 (F20) αυτόματη που είχα!!
-
@fanis75 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@lap said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Η ακριβής φράση είναι αυτή….
‘’Σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής στην Αττική, με μεικτή χρήση που περιλάμβανε αστικό δίκτυο, επαρχιακούς δρόμους και λίγο αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ. (φτάνει και τα 9 λτ./100 χλμ. όταν πιέσεις το αυτοκίνητο κοντά στα όριά του, ειδικά σε Εθνικό Δίκτυο).’’
Tα ίδια λέμε, 7.5 μέσο όρο, όταν το Γιάρις Κρος έχει 4.5 και το απλό 4. Και όταν το πιέσεις φτάνει τα 6-6.5 και όχι τα 9. Αυτό λέω λοιπόν, epic fail σε αυτό τον τομέα.
Σύμφωνα με τα παρακάτω συγκριτικά του περιοδικού
Το Yaris 116 hp έχει μέση κατανάλωση δοκιμής από 5,3 ως 6,4
Ενώ οι διάφορες εκδόσεις του puretech, χωρίς υβριδισμό, 8 με 9 λίτρα. Δλδ μισό λίτρο πάνω από το υβριδικό τους.
Επίσης το Yaris cross 116
4,6-5,1https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-toyota-yaris-1-5-hybrid-peugeot-208-1-2/
https://www.4troxoi.gr/dokimes/citroen-c3-1-2-110-ps-amp-8211-hyundai-i20-1-0-100-ps-amp-8211-skoda-fabia-1-0-110-ps-amp-8211-toyota-yaris-hybrid/https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/renault-clio-hybrid-vs-toyota-yaris-hybrid/
https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/peugeot-2008-toyota-yaris-cross/
-
Εννοείται πως όλα αυτά τα τουρμπακια αν τα οδηγείς σε κανονικές συνθήκες και σαν άνθρωπος και όχι με δύο σχέσεις πάνω που βογγανε τα καημένα, 10 και 11 λίτρα καίνε στην πόλη και 8-9 εκτός.
Είχε η γυναίκα μου στο Τολό ένα νοικιαρικο Mitsubishi SpaceStar αν θυμάμαι καλά το μοντέλο, κοίταξα κάποια στιγμή την άδεια γιατί μόλις το οδήγησα νόμιζα πως είχε 150 άλογα γιατί το μαμημενο άνοιγε σαν δαιμονισμένο μέχρι τις 6500 στροφές.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο μάλλον ήταν ένα 1.2 mivec με...80 άλογα μόνο;;;; Είχε ίσως κάτι όπως οι περίφημοι μεταβλητοί χρονισμοι των Γιαπωνέζων που το έκανε να πετάγεται μπροστά;Τέλος πάντων, κοιτάζω στο Trip , για 170 χιλιόμετρα εκεί γύρω έγραψε 10,7 λίτρα/100 αυτός κατά τα άλλα συμπαθεστατος κουβάς.
-
@vagkirk said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Εννοείται πως όλα αυτά τα τουρμπακια αν τα οδηγείς σε κανονικές συνθήκες και σαν άνθρωπος και όχι με δύο σχέσεις πάνω που βογγανε τα καημένα, 10 και 11 λίτρα καίνε στην πόλη και 8-9 εκτός.
Είχε η γυναίκα μου στο Τολό ένα νοικιαρικο Mitsubishi SpaceStar αν θυμάμαι καλά το μοντέλο, κοίταξα κάποια στιγμή την άδεια γιατί μόλις το οδήγησα νόμιζα πως είχε 150 άλογα γιατί το μαμημενο άνοιγε σαν δαιμονισμένο μέχρι τις 6500 στροφές.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο μάλλον ήταν ένα 1.2 mivec με...80 άλογα μόνο;;;; Είχε ίσως κάτι όπως οι περίφημοι μεταβλητοί χρονισμοι των Γιαπωνέζων που το έκανε να πετάγεται μπροστά;Τέλος πάντων, κοιτάζω στο Trip , για 170 χιλιόμετρα εκεί γύρω έγραψε 10,7 λίτρα/100 αυτός κατά τα άλλα συμπαθεστατος κουβάς.
Σου φανηκε γρηγορο γιατι ειναι ελαφρυ.
-
Σχολιάζοντας λίγο τις δοκιμές που ανέβασε ο Φάνης.
Στην πρώτη Γιάρις -208 του 2020, λέει : Στην πόλη μπορείς να δεις τιμές ακόμα και κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ εκτός η μέση τιμή δε θα ξεπεράσει τα 6 λτ./100 χλμ., τη στιγμή που στο «208» χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να διατηρηθείς κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ., με τη μέση τιμή να διαμορφώνεται κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ
Ουσιαστικά θα μπορούσε να γραφτεί ότι το γιάρις θα έχει μέση λίγο πάνω από τα 6 λίτρα, ενώ το 208 θα έχει πάνω από 7.
Τότε η διαφορά θα φαινόταν μικρή. Ενώ λέγοντας κάτω από 8 η διαφορά μεγαλώνει.
Στην δεύτερη του C3-i20-fabia- yaris λέει :
To Citroen C3, από την πλευρά του, υιοθετώντας ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο, προσπαθεί να πετύχει ένα συγκερασμό. Να είναι δηλαδή «γλυκό» στην καθημερινή χρήση, χωρίς περιττές νευρικές αντιδράσεις (που το καταφέρνει), και να μπορεί ταυτόχρονα να είναι αποτελεσματικό και σε άλλες οδηγικές καταστάσεις, εκτός αστικού περιβάλλοντος (που επίσης το καταφέρνει καλά, καθώς και εδώ υπάρχει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας). Σε αυτήν του την προσπάθεια όμως θυσιάζει κάτι από την κατανάλωση, με τη μέση τιμή να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με αυτές των υπολοίπων, φτάνοντας στα 8,9 λίτρα/100 χλμ ενώ τα ι20 και φάμπια τα έχει γύρω στα 7,5.Εδώ έχω την ένσταση μου, γιατί έχοντας κάνει με το πρώτο αιρκρος που έχει χειρότερη αεροδυναμική από το χάτς με τον ίδιο κινητήρα - κιβώτιο 40000 χλμ είχα μέση κατανάλωση 7,7 σε πόλη, περιαστικά και ταξίδια γρήγορα.
Οπότε απορρίπτεται η άποψη των δοκιμαστών, αφού είναι πολύ μικρής διάρκειας.
Στο τρίτο που είναι το κόρσα με τα 130 ΕΑΤ, κατεβάζει ακόμα πιο κάτω την κατανάλωση του γιάρις σε 5,3
ενώ τους άλλους τους αφήνει στο 7,5-8.
Στην 4η δοκιμή των φούλ υβριδικών κλειώ και γιάρις η διασκέδαση πάει ακόμα ψηλότερα αφού κατεβάζουν το γιάρις στο 5,1 και το κλειώ στο 6,9... Γελάνε και οι υπόλοιπες Μούσες...
Το γέλιο συνεχίζεται στην σύγκριση του γιάρις με το ντίζελ αυτόματο 2008, όπου δίνει στο γιάρις 5,1 και στο 2008 5,9...
Εχοντας πλέον 80000 χλμ με τον ίδιο κινητήρα το 2008 που είναι χαμηλότερο του αιρκρος και με καλύτερη αεροδυναμική, σε κανονικές ταχύτητες θα είχε μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα το πολύ.
Το γιάρις σε κανονικές ταχύτητες θα πέρναγε χαλαρά τα 6,5 ή και τα 7.
Αλλά τα αβαντάρουν με πόλη και ταχύτητες χαλασμένου ΚΤΕΛ στην Εθνική.
Επειδή λοιπόν κάνω συνέχεια το ταξίδι Αθήνα - Κύμη που είναι 150 χλμ και τα 70 είναι εθνική και τα 80 επαρχιακός, οι καταναλώσεις μου είναι 4,5 με 5,5 λίτρα ανάλογα τις προσπεράσεις και τις ταχύτητες που θα ανοίξω. Σε ταχύτητες γιάρις θα ήταν 4,0 με 4,5 όπως το έχω δει σε κάποιες διαδρομές Κυριακής με μεγάλη κίνηση.
Ετσι για σύγκριση κολλητός που έχει καινούργιο Αστρα ντίζελ ταξιδεύει γρήγορα στην Καλαμάτα με λιγότερο από 5 λίτρα και ας έχει ακόμα κάτω από 5000 χλμ.
Στο τελευταίο τέστ η συμπάθεια στο γιάρις έχει χτυπήσει κορυφή... 4,6 το γιάρις μέση και από 7,2 μέχρι 8,1 τα υπόλοιπα...
Διασκεδάσαμε πολύ με την αγάπη των δοκιμαστών στο γιάρις.
Ετσι για σύγκριση στο αβέντζερ με τα 100 άλογα δίνει μέση 7,2.
Οταν πριν 2-3 μήνες ήρθε το νέο αιρκρος, γαιδούρι 4,40 μήκος και πολύ ψηλό και βαρύ και το έκανα τέστ ντράιβ μέσα στην πόλη για 10-12 χλμ, κοίταξα την μέση κατανάλωση που είχε.
Ηταν 7,8. Είχε κάνει μόνο 280 χλμ όλα τέστ ντράιβ πόλης, χειροκίνητο κιβώτιο.
Στο τέστ στο 2008 με το αυτόματο είχε δώσει 8,1 μέση σε πολλές διαδρομές..
Εντάξει το εμπεδώσαμε παιδιά...
Το γιάρις όχι μόνο δεν καίει τίποτα, αλλά σου επιστρέφει και την βενζίνη για να καθαρίζεις τα ρούχα...
-
Ωραία η προσπάθεια σου Κρουζέιρο να κάνεις το άσπρο μαύρο δεν λέω !
-
@red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Ωραία η προσπάθεια σου Κρουζέιρο να κάνεις το άσπρο μαύρο δεν λέω !
Το μαύρο έκανα άσπρο, καθότι πρόκειται περί μαύρης προπαγάνδας υπέρ του αργού γιάρις...
-
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Ωραία η προσπάθεια σου Κρουζέιρο να κάνεις το άσπρο μαύρο δεν λέω !
Το μαύρο έκανα άσπρο, καθότι πρόκειται περί μαύρης προπαγάνδας υπέρ του αργού γιάρις...
Λες και έχει ανάγκη να κάνει προώθηση στον παγκόσμιο ειδικό τύπο,
η παγκόσμια πρωταθλήτρια Toyota να πουλήσει περισσότερα Yaris, ενώ δεν προλαβαίνει να τα παράγει.
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι καταναλώνουν λιγότερο τα Toyota. Το πόσο, εξαρτάται από τον οδηγό
ΥΓ τις δοκιμές ΔΕΝ τις ανέβασε ο Φάνης -
@a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Ωραία η προσπάθεια σου Κρουζέιρο να κάνεις το άσπρο μαύρο δεν λέω !
Το μαύρο έκανα άσπρο, καθότι πρόκειται περί μαύρης προπαγάνδας υπέρ του αργού γιάρις...
Λες και έχει ανάγκη να κάνει προώθηση στον παγκόσμιο ειδικό τύπο,
η παγκόσμια πρωταθλήτρια Toyota να πουλήσει περισσότερα Yaris, ενώ δεν προλαβαίνει να τα παράγει.
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι καταναλώνουν λιγότερο τα Toyota. Το πόσο, εξαρτάται από τον οδηγό
ΥΓ τις δοκιμές ΔΕΝ τις ανέβασε ο ΦάνηςΔεν διαφωνώ, αλλά δες αυτές τις ρημαδοδοκιμές πόσο κατεβάζουν σε κάθε μία την κατανάλωση του γιάρις, ενώ τα άλλα μένουν όλα στο 7+ με 8 άντε 8 και κάτι...
Τώρα πήγε το υβριδικό πάντα, έστω και μεσαιό υβριδικό στα 9 για να γελάσουμε όλοι, όταν το χειροκίνητο βενζίνης 3 αιρκρος που είναι πιο μεγάλο και βαρύ, έχει 7,8 σε συνθήκες τέστ ντράιβ και καινούργιο με ελάχιστα χλμ...
Εντάξει έχει μια ιστορία το περιοδικό για να δείχνουν τόσο τα αισθήματα τους προς το γιάρις.
Σαν να βάζουμε τον Τάκη να συγκρίνει τον Ολυμπιακό με οποιαδήποτε ομάδα...
Ξέρουμε τι θα βγάλει.
-
Προ ημερών έβλεπα ένα review του 208 στο whatcar.
Ήταν ένας ψηλός λιγνός Άγγλος, δεν ξέρω πως τον λένε, αλλά μου αρέσει πολύ. Αξιολογεί τα μοντέλα με βάση το vfm για ένα μέσο οδηγό. Δεν επικεντρώνει σε εξειδικευμένες λεπτομέρειες για γκάζια, τιμόνι κλπ.Κατέληξε ότι το υβριδικό σύστημα της Peugeot δεν είναι σε καμία περίπτωση full hybrid. Είναι ένα πιο εξελιγμένο mild hybrid. Η οικονομία καυσίμου που προσφέρει δεν αξίζει για την υψηλότερη τιμή του. Και πρότεινε σαν καλύτερη επιλογή για το 208 το κλασσικό βενζίνης με τα 100 καθαρόαιμα.
Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια υποψήφιος αγοραστής Peugeot, αλλά χαίρομαι όταν Ευρωπαικές εταιρείες βγάζουν κάτι καλό. Η αλήθεια είναι ότι ένοιωσα μια μικρή απογοήτευση.
Α ρε Γάλλοι... -
Να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία από Yaris Hybrid τελευταίας φουρνιάς που μίσθωσα από hertz Θεσσαλονίκη κατάστημα ΔΕΘ -κέντρο έκανα 300+ χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο προς Χαλκιδική δεύτερο πόδι και στην επιστροφή έβαλα βενζίνη για να το παραδώσω γεμάτο και από το ρεζερβουάρ έλειπαν 12, 5 lt με οδήγηση ανοιχτού δρόμου .Πηγαίνοντας πρός Χαλκιδική είχε πολλή κίνηση οπότε οδηγούσα πολύ ήσυχα όντας ψαρωμένος λόγω άγνωστων σε μένα διαδρομών αλλά στην επιστροφή πήγαινα αεράτα.¨Οτι και να μου πείτε για το Yaris ,εάν δεν είναι υπερθετικά κολακευτικό θα το θεωρήσω υστερόβουλη κακία μετά από το θετικό σοκ που έπαθα οδηγώντας το.Έχει και αυτό τα ελαττώματά του αλλά στο θέμα Κατανάλωση είναι αλλού.
-
Η υψηλότερη τιμή περιλαμβάνει και το αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με το χειροκίνητο, όπως και 10 άλογα παραπάνω και μείωση της κατανάλωσης κατά 15 % σε σχέση με το χειροκίνητο.
Δεν είπε ποτέ ότι είναι φουλ υβριδικό.
Είναι όμως υβριδικό αφού έστω και για ελάχιστα μέτρα μπορεί και κινεί το αυτοκίνητο ηλεκτρικά ακριβώς όπως χρειάζεται στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά και βοηθάει στις επιταχύνσεις εν κινήσει.
Αντίθετα στον ανοικτό δρόμο δουλεύει σαν κλασσικό βενζίνης, αποφεύγοντας έτσι το ουρλιαχτό του σιβιτι και τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας που έχουν τα φουλ υβριδικά.
Αλλά ως υβριδικά πουλάει η βάγκ εδώ και χρόνια κάτι κιου 3 και άλλα, ενώ απλά έχει ένα καλύτερο στάρτ στοπ και δεν πάει βήμα ηλεκτρικά.
-
Η αλήθεια είναι ότι της Peugeot κλπ θεωρούνται mild hybrid + αν μπορούμε να πούμε καταχρηστικά, όπως είχε πει και ο Στέφου και τονίζει και ο Κρου, δεν είναι σαν τα εντελώς αστεία mhev που καταναλώνουν 10λ
-
Πω πω χάθηκα,
σαν το χταπόδι που ρίχνει το μελάνι μας θόλωσε ο Criuser ,
αν έτσι το Yaris για Καλαμάτα , αν αλλιώς το Yaris για αλλού...και γιατί ο ντιζελοματρακας HDI 5.9 και όχι 5.2Χάσαμε το δέντρο τελείως.
7.5 το Panda hybrid μέση σε πραγματικές συνθήκες και κίνηση και ΑΟ και επαρχιακούς και ΕΟ λένε οι έμπειροι επαγγελματίες που το οδήγησαν.
Και αν το πας όπως πρέπει σε ταξίδι θα δείξει και 9, θες 8 θα πω εγώ , και αυτό είναι το λογικό, δεν μπορεί να αλλάξουν οι νόμοι της φυσικής όπως και να το κάνουμε με τα μικρά αυτά περίπτερα με μικρούς βενζινοκινητήρες.Δηλαδή περίμενε κάποιος κάτι διαφορετικό;
Τι εξέλιξη τεχνολογίας να έχουν κάνει σε ένα τουρμπακι 100 αλόγων οι Γάλλοι απατεώνες του μάρκετινγκ και τις φιγούρας, ώστε να καίει λιγότερα από ένα πιο αεροδυναμικό TSI golf 20ετιας , ή τα χαμηλά 5αρια ενός Audi A4 1.5 tsi του 2016 που ζυγίζει 1200 κιλά με κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή.
Οι Toyotaiοι από την άλλη έχουν χύσει αίμα και ιδρώτα, τα πραγματικά και αδιαμφισβήτητα overall νούμερα κατανάλωσης είναι τσιμεντωμενα και ισχύουν ως μαθηματικό θεώρημα ως εξής για οδηγούς με νορμάλ έως έξυπνη σβέλτη οδήγηση.
Yaris 4.5 l / 100
Yaris Cross 5.5 l / 100
Corolla 5.0 l / 100
CHR 5.5 έως 6.5 l / 100 (λόγω καλύτερης αεροδυναμικής τα 5.5) -
48 V σύστημα είναι της Citroen κ.τ.λ., γιατί να το θεωρήσει κάποιος πλήρως υβριδικό;
Είναι πιο εξελιγμένο από τα παλιότερα συστήματα που ήταν σαν ενισχυμένο δυναμό με μια βασική έξτρα μπαταρία, αλλά και πάλι mild παραμένει.
Ίδιο σύστημα έχει και η BMW, π.χ. η καινούργια 120 και η Audi, κάθεται κάποιος να πει ότι είναι υβριδική η 120 ή το A6 2.0 TFSI; -
Σιγά τους έμπειρους επαγγελματίες, 2 εκ χλμ έχω κάνει τα 48 χρόνια που οδηγώ. 50000 χλμ στην Ευρώπη. Από το Καντίζ μέχρι την Πράγα και μέχρι το Μάλμοε βόρεια.
Οδηγούμε με τα δικά μας τα λεφτά σαν κανονικοί οδηγοί, όχι με ξένα αμάξια.
Μόλις τώρα ανέβασε ένας στο ΦΒ του αιρκρος την παραλαβή του καινούργιου του θερμικού με τα 100 άλογα αιρκρος που έκανε από Αθήνα - Κόρινθο 6,2 λίτρα.
Στο ΦΒ υπάρχουν δεκάδες με καταναλώσεις σαν και αυτές και χαμηλότερες στα υβριδικά από κανονικούς ανθρώπους που πονάνε την τσέπη τους.
Γενικά τους δημοσιογράφους δεν τους πήγαινα ποτέ. Ελάχιστοι ήταν σοβαροί. Οι περισσότεροι άφραγκα παιδαρέλια που συχνά οδηγούσαν πανάκριβα αυτοκίνητα που δεν θα τα αγόραζαν ποτέ στην ζωή τους και μίλαγαν για αυτά αφ΄ υψηλού. Διαβάζω περιοδικά αυτοκινήτου εδώ και 55 χρόνια. Μιλάγαμε για τον ΚΚ γιατί διέφερε από τους άλλους.
Αλλωστε το ωραίο κομμάτι των 4τ ήταν οι πρώτες σελίδες που έγραφαν σημαντικά ονόματα της εποχής.
FIAT GRANDE PANDA 2024