-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Εάν είχε επενδύσει σε ομόλογα και προϊόντα δεικτών μεγάλων χρηματιστηρίων το 2005 και έβαζε κάθε έτος 15.000 χιλιάρικα σε δέκα έτη θα είχε 520Κ (με βάση επίσημη απόδοση που βρήκα τα ιστορικά στοιχεία) ενώ σήμερα θα περνούσε το 1.000.000. Δηλαδή 1 μυριο κέρδος μονάχα από τα έξοδα που έδωσε σε αυτοκίνητο. Οχι από κάτι άλλο.
Ενώ τώρα το αυτοκίνητο που αγόρασε να κοστίζει το πολύ 10-15Κ
Δεν τον νοιάζει, έχει χρήματα δεν έχει πρόβλημα. επίσης τα 15Κ ήταν για 3-4 χρόνια, όχι 10 ή 15. Το 1 μύριο +/- δεν ειναι κάτι που τον απασχολεί τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
-
Σε αυτά τα επίπεδα, ναι θα δεχόμουν αυτά τα αυτοκίνητα.
Σε μεταεφηβους ή σαν εμάς ….δυστυχώς είναι αυτοκαταστροφικα
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Πολλά χρόνια υπάρχει αλλά η πόρωση με αυτά στην Ελλάδα είναι ΠΟΛΥ πρόσφατη. 3-5 χρόνια το πολύ. Μηπως πήρε καμμία τύπου μενεγακη και έγινε της μόδας;
Πολύ πάνω από 5 χρόνια, ειναι πρίν το 2010 σίγουρα. Απλά τώρα έγιναν πολλά, γιατι αναπτύχθηκε το δίκτυο από τότε που τα πήρε ο Πετρόπουλος.
Συμφωνώ και επαυξάνω, κάπου στο 2010 άρχισαν να εμφανίζονται. Θυμάμαι είχε αγοράσει ένας συμπέθερος μας (λάτρης των bmw και του φαίνεσθαι) λεφτας από Πανόραμα και είχαμε πάθει πλάκα όταν το είδαμε.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911.
Και το δικό μου!!! Τη συζύγου π.χ ειναι το Range και μετά η Κορβέτ.
Εγώ πάντως από μικρό παιδί που την είχα σε matchbox, θέλω μία μάσταγκ. Εννοείται με τον μεγαλύτερο κινητήρα που γίνεται...
-
@gatoz said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911.
Και το δικό μου!!! Τη συζύγου π.χ ειναι το Range και μετά η Κορβέτ.
εμεις ειμαστε μονοτονοι στην οικογενεια
#mono_vitaraΜπα απλά ως κομμουνιστής έχεις επιβάλλει στρατιωτικό νόμο...
-
@otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@red_monster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Μα δεν είναι προβληματικός μέχρι και ο τίτλος του συγκεκριμένου θέματος; Και αυτό το γράφω άνευ πάσης προθέσεως μομφής προς τον δημιουργό του. Είναι δυνατόν να απεχθάνεται κανείς ένα καταναλωτικό αγαθό; Ένα αυτοκίνητο;
Το να μην ταιριάζει με την αισθητική σου, ή το να μην μπορεί να το «ακολουθήσει» το πορτοφόλι σου, είναι απολύτως κατανοητό. Αλλά να το απεχθάνεσαι;
αμα προσβαλει την militaire αισθητικη σου ;
Αμα είμαστε αντικομμουνιστές ?
Οπως δεν παίρναμε λάντα και τράμπαντ και μόσκοβιτς, έτσι δεν παίρνουμε κινέζικα αμάξια...
-
Η πλάκα είναι πως για ολες τις αλλες μαρκες μπαίνει ως σοβαρο το κριτηριο της αξιοπιστιας. Στα κινεζικα παει αμασιτο. Γιατί? Μα γιατί προσφερουν τα ιδια... (σικ) καλούδια σε καλυτερη τιμη. Σα να λεμε συγκριση αναμεσα σε μπριτζεστον και κορμοραν. Λαστιχα είναι και τα δυο.Χιχιχι
-
@spi_duster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η πλάκα είναι πως για ολες τις αλλες μαρκες μπαίνει ως σοβαρο το κριτηριο της αξιοπιστιας. Στα κινεζικα παει αμασιτο. Γιατί? Μα γιατί προσφερουν τα ιδια... (σικ) καλούδια σε καλυτερη τιμη. Σα να λεμε συγκριση αναμεσα σε μπριτζεστον και κορμοραν. Λαστιχα είναι και τα δυο.Χιχιχι
Αν δώσεις λίγο χρόνο σε μερικά κινέζικα θα δεις οτι έχεις -εν μέρει- άδικο
-
@spi_duster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η πλάκα είναι πως για ολες τις αλλες μαρκες μπαίνει ως σοβαρο το κριτηριο της αξιοπιστιας. Στα κινεζικα παει αμασιτο. Γιατί? Μα γιατί προσφερουν τα ιδια... (σικ) καλούδια σε καλυτερη τιμη. Σα να λεμε συγκριση αναμεσα σε μπριτζεστον και κορμοραν. Λαστιχα είναι και τα δυο.Χιχιχι
Δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις όλα τα κινέζικα το ίδιο
Κάποια δεν είναι αξιόπιστα αλλά πάλι είναι πολύ αξιόπιστα.
Δεν ισχύει αυτή η παρομοίωση που έβαλες με τα λάστιχα.
Οι σοβαρές μάρκες πάντως θα δεις με τον καιρό ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τις ευρωπαϊκές .
-
Για πες μου φιλε μου ποσα χρονια εχουν στην αγορά που θα πρεπει να ψαχτω για να βρω ποιες ειναι οι καλες και ποιες οι κακες? Αξιοπιστια είναι μια λεξη που κερδιζεται. Δεν ερχεται δωρο με το υπολοιπο αμαξι. Απο αυτη την πλευρά οι πρωτοποροι εχουν πολυ σημαντικο ρολο στο θεμα μας. Το νταστερ μου το πηρα οταν στην πιατσα ηδη ειχε κλεισει 4 χρόνια και υπηρχαν οι πρωτοι κατοχοι που ειχαν γραψει 100000χλμ. Με τι κριτηριο θα τα αντιμετωπισω νομιζεις? Με το διαφημιστικο φυλλάδιο? Θα τα δουμε κι αυτα οπως ειδαμε και άλλα πριν απο αυτα. Ιταλικα , Γαλλικα, Γερμανικα,ρωσικά, ρουμανικα, κορεατικα αμερικανικά και ιαπωνικα.
-
Το τελευταίο για τη σοβαρότητα εναντι των Ευρωπαιων το αφηνω ασχολιαστο.
-
This post is deleted! -
Οι κινέζοι έχουν συλλογικό τραύμα
απο τον Αιώνα του Εξευτελισμού (1839-1949)
μέχρι τα χρόνια του Μάο της πολιτιστικής επανάστασης και της πάλι ξεφτίλας να τους σώζουν οι Αμερικάνοι απο τα νύχια της σοβιετικής αρκούδας και απο το φάσμα ενος ακόμη αιώνα πείνας και φτώχιας με την επίσκεψη Νίξον τον Νοέμβριο του 1972.Έχουν σύμπλεγμα κατωτερότητας σε συνδυασμό με μεγαλοϊδεατισμό, δύσκολη περίπτωση...
Δεν τους νοιάζει τι θέλει ο ευρωπαίος καταναλωτής το μόνο που τους νοιάζει είναι να δουν τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να κλείνουν.
Θα κλέψουν οτι μπορούν θα το επιδοτήσουν όσο πάει για να βγει φθηνό θα το πλασάρουν σε πληρωμένους ινφλουεσερ -δημοσιογράφους για να ωραιοποιήσουν το αποτέλεσμα και θα μαγειρέψουν τα οικονομικά στοιχεία για να φαίνεται οτι πέτυχαν τους στόχους.
Εγω προσωπικά θα αγοράσω κινέζικο αυτοκίνητο όταν βγει ο Σί και ζητήσει ταπεινά συγνώμη επειδή έκαναν μ@λ@κιες στο εργαστήριο της Γουχάν δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τον ΠΟΥ και αφού πρώτα αποζημιώσουν με κανα δυο ΤΡΙΣ $ αναλογικά τις υπόλοιπες χώρες σύμφωνα με τα θύματα και τις απώλειες στο ΑΕΠ που είχαν.
Ααα και αν αντιγράψουν το MX-5 ή το Jimny σε υβριδικό , το φτιάξουν καλλίτερο απο τον Ιάπωνα και παίρνω και τα δυο στην τιμή ενός yaris...
Τότε μπορεί να το σκεφτώ -
Η πρόσφατη ιστορία της κινεζικής ανέχειας είναι μια σταγόνα στην ένδοξη ιστορία της Κινεζικής αυτοκρατορίας!
-
Η μονη κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια με καποια ιστορια στην ευρωπη ειναι η MG και η αξιοπιστια της ειναι λιγο πιο πανω απο την Rover .
Χρεπια λεμε. -
"Απέχθεια για τα κινέζικα αυτοκίνητα"....... Όπως όσοι πραγματικά αγοράζουν αυτοκίνητο για τα specs του και όχι για τις οθόνες αφής έχουν απέχθεια για το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εκεί έξω, ειδικά αν δεν ζουν Αθήνα για να χρειάζονται αμάξι αποκλειστικά για τη δουλειά εκτεθειμένο στα πάντα. Οι ίδιοι έχουν την ίδια ακριβώς απέχθεια για τα κινέζικα αυτοκίνητα. Γιατί? Διότι δεν τα χρειάζονται απλά.
Αυτός που θα αγοράσει ένα αμάξι για το σασί, ανάρτηση,design κτλ θα συνεχίσει να αγοράζει τις γνωστές premium. Αυτός που θέλει gadget με λίγα χρήματα και φυσικά καινούργιο με την πιο σύγχρονη οθόνη για να πάει στη δουλειά και στο μάρκετ στο χάος της Αθήνας θα στραφεί στα κινέζικα .
Εν ολίγοις θεωρώ ότι κάποια στιγμή στα επόμενα 5-10 χρόνια τα φθηνά αμάξια θα είναι ως επί το πλείστον κινέζικα και η Μερσεντές για παράδειγμα θα κόψει τις @@@@ της με τα τύπου a class κτλ και θα ξαναγίνει μόνο premium μην αντέχοντας τον ανταγωνισμό τιμών. -
Μόνο που εδώ γράφτηκε ότι κάποιος που μπορεί να δώσει 60-70000 για αμάξι, υπάρχει περίπτωση να πάρει Νίο, Σέρρες, Ανω Πορρόια...
-
@evmenis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η μονη κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια με καποια ιστορια στην ευρωπη ειναι η MG και η αξιοπιστια της ειναι λιγο πιο πανω απο την Rover .
Χρεπια λεμε.Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την παλιά MG.
Μόνο το σήμα έχουν αγοράσει η Κινέζοι και το έχουν φορέσει πάνω σε καθαρά Κινέζικα αυτοκίνητα.
Οπότε η οποία ιστορία πάει περίπατο γιατί ουσιαστικά δεν υφίσταται μιας και δεν υιοθετεί ή χρησιμοποιεί απολύτως τίποτα από την παλιά εταιρεία. -
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@evmenis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Η μονη κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια με καποια ιστορια στην ευρωπη ειναι η MG και η αξιοπιστια της ειναι λιγο πιο πανω απο την Rover .
Χρεπια λεμε.Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την παλιά MG.
Μόνο το σήμα έχουν αγοράσει η Κινέζοι και το έχουν φορέσει πάνω σε καθαρά Κινέζικα αυτοκίνητα.
Οπότε η οποία ιστορία πάει περίπατο γιατί ουσιαστικά δεν υφίσταται μιας και δεν υιοθετεί ή χρησιμοποιεί απολύτως τίποτα από την παλιά εταιρεία.Εχεις δικιο δεν το διευκρινησα στο αρχικο κειμενο ,αναφερομαι στην "κινεζικη" εποχη της MG δηλαδη την προσφατη.
https://www.carsuk.net/mg-is-the-most-unreliable-car-brand-in-the-uk-and-mini-the-most-reliable
https://www.carbuyer.co.uk/news/172392/the-best-car-brands-in-the-uk-driver-power
-
Το στήσιμο των αυτοκινήτων τους λένε το κάνουν στην Ευρώπη σε ένα κέντρο r&d που έχουν.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα