-
@kkostask said in FORD KUGA 2020:
Μόνο που τα Δίδυμα είναι στη ρίζα του βουνού και όχι στην κορυφή από όπου αρχίζει κατάβαση αρκετών λεπτών….έχω κατέβει Ερμιονίδα πάνω από 100 φορές κυριολεκτικά, σε καμία περίπτωση δεν είναι φλατ, ειδικά μετά τα Λουτρά Ελένης.
ελεος η κηφισια εχει 290 μετρα υψομετρο τα Διδυμα 140 Κρανιδι 92 μ
-
@wantone said in FORD KUGA 2020:
@kkostask said in FORD KUGA 2020:
Μόνο που τα Δίδυμα είναι στη ρίζα του βουνού και όχι στην κορυφή από όπου αρχίζει κατάβαση αρκετών λεπτών….έχω κατέβει Ερμιονίδα πάνω από 100 φορές κυριολεκτικά, σε καμία περίπτωση δεν είναι φλατ, ειδικά μετά τα Λουτρά Ελένης.
ελεος η κηφισια εχει 290 μετρα υψομετρο τα Διδυμα 140 Κρανιδι 92 μ
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει μάλλον είναι πως όταν φτάσεις στην κορυφή του «υψώματος» ΠΑΝΩ από τα Δίδυμα κατεβαίνεις ένα τέταρτο κάνοντας καμία 10αρια στροφές U. Και αυτή στα 140 μέτρα είναι?
-
@kkostask said in FORD KUGA 2020:
@wantone said in FORD KUGA 2020:
@kkostask said in FORD KUGA 2020:
Μόνο που τα Δίδυμα είναι στη ρίζα του βουνού και όχι στην κορυφή από όπου αρχίζει κατάβαση αρκετών λεπτών….έχω κατέβει Ερμιονίδα πάνω από 100 φορές κυριολεκτικά, σε καμία περίπτωση δεν είναι φλατ, ειδικά μετά τα Λουτρά Ελένης.
ελεος η κηφισια εχει 290 μετρα υψομετρο τα Διδυμα 140 Κρανιδι 92 μ
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει μάλλον είναι πως όταν φτάσεις στην κορυφή του «υψώματος» ΠΑΝΩ από τα Δίδυμα κατεβαίνεις ένα τέταρτο κάνοντας καμία 10αρια στροφές U. Και αυτή στα 140 μέτρα είναι?
10 στροφες ειναι ενα ελαχιστο κλασμα της διαδρομης απο Αθηνα εχει ξεκινησει ο ανθρωπος, Απλα εχεις μπερδεψει λοφακια με βουνα. Για το υψομετρο σε εκεινο το σημειο εμενα γιατι με ρωτας, δεν μπορεις να το ψαξεις εσυ? Εγω σου εδειξα με στοιχεια οτι δεν υπαρχουν βουνα εκει περα και οι υψομετρικες διαφορες ειναι μηδαμινες.
-
Εντάξει, δεν επιμένω…φλατ και όλος δίπλα στη θάλασσα λοιπόν…
-
Καλησπέρα στην παρέα.
Επανέρχομαι, μετά από καιρό, για να περιγράψω ένα πρόβλημα που μου έχει εμφανίσει το Kuga μου (ST Line X, μοντ. 10/2020).
Το πρόβλημα εμφανίζεται στο τιμόνι. Όταν είναι σταθμευμένο το αμάξι και σε λειτουργία, όταν προσπαθήσεις να στρίψεις "μαλακά" το τιμόνι, αισθάνεσαι ότι κάπου σκαλώνει.
Μετά από εφαρμογή ελαχιστα περισσότερης δύναμης (ροπής), ξεσκαλώνει, δίνοντας στιγμιαία την αίσθηση ενός μικρού τζόγου.
Το χειρότερο είναι όταν οδηγείς με αρκετά χλμ/ώρα, πχ στην Ε.Ο. και για αρκετή ώρα σε ευθεία (άρα δεν πειράζεις το τιμόνι), όταν πας να στρίψεις, το μάγκωμα είναι πιο δυνατό.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να βάζεις αρκετή δύναμη για να ξεσκαλώσει, προκαλώντας και απότομη μικρομεταβολή στην κατεύθυνση.
Πέραν του ότι χάνω την οδηγική απόλαυση, αν χειροτερέψει το σκάλωμα, μπορεί να καταστεί και επικίνδυνο, υπό προϋποθέσεις.
Όταν το τιμόνι βρίσκεται σε συνεχή κίνηση, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε ελάχιστα πριν το πρώτο σέρβις (15.000km) και παραμένει, στα 45.000km σήμερα.
Όσες φορές το πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία, μου λένε ότι δεν καταλαβαίνουν/αισθάνονται το πρόβλημα, κατά τη δοκιμή.
Σημ. Δεν έχω αλλάξει αντιπροσωπεία ακόμα. Σκέφτομαι να το κάνω...
Θα ήθελα να λυθεί το πρόβλημα εντός της 8ετούς εγγύησης, για ευνόητους λόγους.
Ψάχνοντας σε διάφορα fora, βρήκα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα:
https://www.kugaownersclub.co.uk/threads/steering-wheel-slight-jamming.20758/#replies
Υπάρχει κι ένα σχετικό βίντεο, στο YT:
https://www.youtube.com/watch?v=BcUSuHZJqKU
Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα ή γνωρίζει κάτι σχετικό; -
Γενικά διάφορα Φορντ είχαν θέμα με κρεμαγιέρα και εαν θυμάμαι σωστα ειχαν γίνει και ανακλήσεις. Οπότε να τους πιέσεις να την αλλάξουν εντός εγγύησης.
-
@monokoygki said in FORD KUGA 2020:
Καλησπέρα στην παρέα.
Επανέρχομαι, μετά από καιρό, για να περιγράψω ένα πρόβλημα που μου έχει εμφανίσει το Kuga μου (ST Line X, μοντ. 10/2020).
Το πρόβλημα εμφανίζεται στο τιμόνι. Όταν είναι σταθμευμένο το αμάξι και σε λειτουργία, όταν προσπαθήσεις να στρίψεις "μαλακά" το τιμόνι, αισθάνεσαι ότι κάπου σκαλώνει.
Μετά από εφαρμογή ελαχιστα περισσότερης δύναμης (ροπής), ξεσκαλώνει, δίνοντας στιγμιαία την αίσθηση ενός μικρού τζόγου.
Το χειρότερο είναι όταν οδηγείς με αρκετά χλμ/ώρα, πχ στην Ε.Ο. και για αρκετή ώρα σε ευθεία (άρα δεν πειράζεις το τιμόνι), όταν πας να στρίψεις, το μάγκωμα είναι πιο δυνατό.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να βάζεις αρκετή δύναμη για να ξεσκαλώσει, προκαλώντας και απότομη μικρομεταβολή στην κατεύθυνση.
Πέραν του ότι χάνω την οδηγική απόλαυση, αν χειροτερέψει το σκάλωμα, μπορεί να καταστεί και επικίνδυνο, υπό προϋποθέσεις.
Όταν το τιμόνι βρίσκεται σε συνεχή κίνηση, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε ελάχιστα πριν το πρώτο σέρβις (15.000km) και παραμένει, στα 45.000km σήμερα.
Όσες φορές το πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία, μου λένε ότι δεν καταλαβαίνουν/αισθάνονται το πρόβλημα, κατά τη δοκιμή.
Σημ. Δεν έχω αλλάξει αντιπροσωπεία ακόμα. Σκέφτομαι να το κάνω...
Θα ήθελα να λυθεί το πρόβλημα εντός της 8ετούς εγγύησης, για ευνόητους λόγους.
Ψάχνοντας σε διάφορα fora, βρήκα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα:
https://www.kugaownersclub.co.uk/threads/steering-wheel-slight-jamming.20758/#replies
Υπάρχει κι ένα σχετικό βίντεο, στο YT:
https://www.youtube.com/watch?v=BcUSuHZJqKU
Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα ή γνωρίζει κάτι σχετικό;Αλλαξε συνεργειο για να στο αλλάξουν εντος εγγυησης. προφανώς εκεί που πας είναι μονο για λάδια φίλτρο
προτείνω carcenter να πας μια βόλτα από εκεί -
@dimitrioskosmas said in FORD KUGA 2020:
@monokoygki said in FORD KUGA 2020:
Καλησπέρα στην παρέα.
Επανέρχομαι, μετά από καιρό, για να περιγράψω ένα πρόβλημα που μου έχει εμφανίσει το Kuga μου (ST Line X, μοντ. 10/2020).
Το πρόβλημα εμφανίζεται στο τιμόνι. Όταν είναι σταθμευμένο το αμάξι και σε λειτουργία, όταν προσπαθήσεις να στρίψεις "μαλακά" το τιμόνι, αισθάνεσαι ότι κάπου σκαλώνει.
Μετά από εφαρμογή ελαχιστα περισσότερης δύναμης (ροπής), ξεσκαλώνει, δίνοντας στιγμιαία την αίσθηση ενός μικρού τζόγου.
Το χειρότερο είναι όταν οδηγείς με αρκετά χλμ/ώρα, πχ στην Ε.Ο. και για αρκετή ώρα σε ευθεία (άρα δεν πειράζεις το τιμόνι), όταν πας να στρίψεις, το μάγκωμα είναι πιο δυνατό.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να βάζεις αρκετή δύναμη για να ξεσκαλώσει, προκαλώντας και απότομη μικρομεταβολή στην κατεύθυνση.
Πέραν του ότι χάνω την οδηγική απόλαυση, αν χειροτερέψει το σκάλωμα, μπορεί να καταστεί και επικίνδυνο, υπό προϋποθέσεις.
Όταν το τιμόνι βρίσκεται σε συνεχή κίνηση, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε ελάχιστα πριν το πρώτο σέρβις (15.000km) και παραμένει, στα 45.000km σήμερα.
Όσες φορές το πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία, μου λένε ότι δεν καταλαβαίνουν/αισθάνονται το πρόβλημα, κατά τη δοκιμή.
Σημ. Δεν έχω αλλάξει αντιπροσωπεία ακόμα. Σκέφτομαι να το κάνω...
Θα ήθελα να λυθεί το πρόβλημα εντός της 8ετούς εγγύησης, για ευνόητους λόγους.
Ψάχνοντας σε διάφορα fora, βρήκα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα:
https://www.kugaownersclub.co.uk/threads/steering-wheel-slight-jamming.20758/#replies
Υπάρχει κι ένα σχετικό βίντεο, στο YT:
https://www.youtube.com/watch?v=BcUSuHZJqKU
Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα ή γνωρίζει κάτι σχετικό;Αλλαξε συνεργειο για να στο αλλάξουν εντος εγγυησης. προφανώς εκεί που πας είναι μονο για λάδια φίλτρο
προτείνω carcenter να πας μια βόλτα από εκείΕυχαριστώ, για την αμεσότητα.
Προς αλλαγή συνεργείου προσανατολίζομαι. Κι απ' ό,τι διαβάζω (εδώ μέσα), ο CarCenter είναι μονόδρομος. -
Καλημέρα στην παρέα!
Πηγαίνοντας για service στην αντιπροσωπεία το fiesta της συζύγου μου έριξα μια ματιά στο ford kuga.Πολυ όμορφο και ευρύχωρο.Τι εικόνα έχουμε για τον κινητήρα του?Τον 1.5. -
@mariolas said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα στην παρέα!
Πηγαίνοντας για service στην αντιπροσωπεία το fiesta της συζύγου μου έριξα μια ματιά στο ford kuga.Πολυ όμορφο και ευρύχωρο.Τι εικόνα έχουμε για τον κινητήρα του?Τον 1.5.Εξαιρετικό αμάξι και ο 1.5 ειναι πολύ καλό μοτέρ. Από τα καλύτερα C suv που κυκλοφορούν στην αγορά αυτή την στιγμή.
-
@fanis75 said in FORD KUGA 2020:
@mariolas said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα στην παρέα!
Πηγαίνοντας για service στην αντιπροσωπεία το fiesta της συζύγου μου έριξα μια ματιά στο ford kuga.Πολυ όμορφο και ευρύχωρο.Τι εικόνα έχουμε για τον κινητήρα του?Τον 1.5.Εξαιρετικό αμάξι και ο 1.5 ειναι πολύ καλό μοτέρ. Από τα καλύτερα C suv που κυκλοφορούν στην αγορά αυτή την στιγμή.
Και από τα φθηνότερα θα προσθέσω
-
Εγώ δεν θα πω τίποτα παραπάνω από όσα ήδη έχω αναφέρει στο νήμα "οδήγησα". Αν θέλει ο φίλος ας ρίξει μια ματιά.
-
@mariolas said in FORD KUGA 2020:
Καλημέρα στην παρέα!
Πηγαίνοντας για service στην αντιπροσωπεία το fiesta της συζύγου μου έριξα μια ματιά στο ford kuga.Πολυ όμορφο και ευρύχωρο.Τι εικόνα έχουμε για τον κινητήρα του?Τον 1.5.Δεν έχει τις παλιές αμαρτίες των ecoboost
προχώρα άφοβα -
@dimalex said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Καλημέρα!
Είμαι στην αναζήτηση ενός SUV για οικογένεια με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει άνετους χώρους στο πίσω κάθισμα για 3 παιδιά. Μέσα στο πολύ ψάξιμο μου φαίνεται ενδιαφέρον και όμορφο το FORD KUGA τελευταίας γενιάς (προ f/l ως μεταχειρισμένο). Με χαλάει η φτηνή ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό , αλλά απο την άλλη δεν είναι και η χειρότερη ποιότητα που μπορείς να βρεις ,ιδίως συγκρινόμενη με κάτι DACIA που προωθούνται λες και είναι μάννα εξ ουρανού. Μέχρι τώρα είχα δυο FIESTA κ ένα FOCUS σε συγγενικό μου πρόσωπο , μηχανολογικά εντελώς απροβλημάτιστα. Κι εκεί που πάω να ψηθώ , διαβάζω για χαμηλή αξιοπιστία και των diesel και των βενζίνης.
Έχει κανείς φίλος προσωπική εμπειρία από αυτή τη γενιά KUGA ?Έχω το 1.5 βενζίνη 4 χρόνια. Έχω μόνο 28,5 χιλ χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισα ποτέ ως τώρα) 7,8 λίτρα. Η αναλογία είναι 75%-25% πόλη / εθνική+επαρχία. Κρύβει τον όγκο του μέσα, εξαιρετικό ταξίδι εκτός. Για την αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά μέσα έχεις δίκιο, αλλά το θέμα είναι οτι μέσα έξω τίποτε απολύτως δεν τρίζει ή χτυπάει. Επίσης αυτό που βλέπεις εξωτερικά (αρμοί κλπ) δεν είναι αυτό που θα έλεγες top... με ότι σημαίνει αυτό.
Οι χώροι του δεν παίζονται, το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος-πίσω. (Έχω μεταφέρει ηλεκτρική κουζίνα 60x60x90cm στο εξοχικό χωρίς να ρίξω καθίσματα αν σου λέει κάτι).
Η οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη αλλά και άνετη (έχω πίσω πολλαπλούς) και οι επιδόσεις του παραπάνω από ικανοποιητικές και μέσα στην πόλη και εθνική.
Μέχρι τώρα λοιπόν προβλήματα κυριολεκτικά μηδέν, με πάνω από ικανοποιητικό για βάρος και όγκο οχήματος κόστος χρήσης.
Τι θα ήθελα; Να ήταν 10-12 πόντους πιο μικρό για το παρκάρισμα και αυτόματο κιβώτιο, παρ' ότι το κιβώτιό του είναι απίθανο (αίσθηση - κλιμάκωση)
Ελπίζω να βοήθησα... -
Κάτι ακόμη, ίσως ασήμαντο. Θα πρέπει η βαφή του να είναι καλής ποιότητας γιατί παρατήρησα ότι ακαθαρσίες από περιστέρια κλπ δεν αφήνουν το παραμικρό σημάδι. Κάτι που δεν συνέβαινε σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα
-
@dimalex said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Καλημέρα!
Είμαι στην αναζήτηση ενός SUV για οικογένεια με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει άνετους χώρους στο πίσω κάθισμα για 3 παιδιά. Μέσα στο πολύ ψάξιμο μου φαίνεται ενδιαφέρον και όμορφο το FORD KUGA τελευταίας γενιάς (προ f/l ως μεταχειρισμένο). Με χαλάει η φτηνή ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό , αλλά απο την άλλη δεν είναι και η χειρότερη ποιότητα που μπορείς να βρεις ,ιδίως συγκρινόμενη με κάτι DACIA που προωθούνται λες και είναι μάννα εξ ουρανού. Μέχρι τώρα είχα δυο FIESTA κ ένα FOCUS σε συγγενικό μου πρόσωπο , μηχανολογικά εντελώς απροβλημάτιστα. Κι εκεί που πάω να ψηθώ , διαβάζω για χαμηλή αξιοπιστία και των diesel και των βενζίνης.
Έχει κανείς φίλος προσωπική εμπειρία από αυτή τη γενιά KUGA ?Δε ξέρω τι χώρους έχει το kuga αλλά με 3 παιδιά τα 700λ του Bigster είναι μάννα εξ ουρανού μάλλον
. Δες χώρους γτ κι εγώ τρία έχω ακόμη..
-
@tjk said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Έχω το 1.5 βενζίνη 4 χρόνια. Έχω μόνο 28,5 χιλ χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισα ποτέ ως τώρα) 7,8 λίτρα. Η αναλογία είναι 75%-25% πόλη / εθνική+επαρχία. Κρύβει τον όγκο του μέσα, εξαιρετικό ταξίδι εκτός. Για την αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά μέσα έχεις δίκιο, αλλά το θέμα είναι οτι μέσα έξω τίποτε απολύτως δεν τρίζει ή χτυπάει. Επίσης αυτό που βλέπεις εξωτερικά (αρμοί κλπ) δεν είναι αυτό που θα έλεγες top... με ότι σημαίνει αυτό.
Οι χώροι του δεν παίζονται, το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος-πίσω. (Έχω μεταφέρει ηλεκτρική κουζίνα 60x60x90cm στο εξοχικό χωρίς να ρίξω καθίσματα αν σου λέει κάτι).
Η οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη αλλά και άνετη (έχω πίσω πολλαπλούς) και οι επιδόσεις του παραπάνω από ικανοποιητικές και μέσα στην πόλη και εθνική.
Μέχρι τώρα λοιπόν προβλήματα κυριολεκτικά μηδέν, με πάνω από ικανοποιητικό για βάρος και όγκο οχήματος κόστος χρήσης.
Τι θα ήθελα; Να ήταν 10-12 πόντους πιο μικρό για το παρκάρισμα και αυτόματο κιβώτιο, παρ' ότι το κιβώτιό του είναι απίθανο (αίσθηση - κλιμάκωση)
Ελπίζω να βοήθησα...Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Έχω δει τους χώρους του στη f/l έκδοση (ιδιοι με το παλιοτερο) και πραγματικα το πίσω κάθισμα ειναι αυτοκρατορικό! Για το χώρο αποσκευών,νομίζω ότι είναι παραπάνω χωρητικότητας από αυτή που ανακοινώνεται , τουλάχιστον δειχνει μεγάλο , περισσότερο από το TIGUAN της ίδιας χρονολογίας. Όσο για τη βαφή , το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ για το δικό μου (Fiesta 2002 ,το οποίο διατηρούσε την ίδια λάμψη και ομοιομορφία μέχρι να το πουλήσω - όχι όμως και της συζύγου μου που ειναι και πιο καινούριο). -
σε γενικες γραμμες τα ford σε απτή ποιότητα είναι 1-2 κλικ κάτω σε σχεση με τα vag.
μετά από 11 χρονια σε ford cmax το αμάξι δε τρίζει , τα πλαστικά του είναι μια χαρα αν εξαιρεσεις κάποια σημεια σε σκληρά πλαστικά όπου έχουν ξεφλουδίσει με το πέρασμα του χρόνου -
@dimitrioskosmas said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
σε γενικες γραμμες τα ford σε απτή ποιότητα είναι 1-2 κλικ κάτω σε σχεση με τα vag.
μετά από 11 χρονια σε ford cmax το αμάξι δε τρίζει , τα πλαστικά του είναι μια χαρα αν εξαιρεσεις κάποια σημεια σε σκληρά πλαστικά όπου έχουν ξεφλουδίσει με το πέρασμα του χρόνουΌντως, ετσι είναι. Στο αντιστοιχο TIGUAN καταλαβαίνεις ότι κάθεσαι σε καλοκατασκευασμενο, "γερμανικο" αμάξι , κάτι που στο καινουριο TIGUAN δε μπορώ να πω ότι ισχύει. Το Κουγκα ομως ειναι πολυ πιο όμορφο , όπως και να το δεις- το Tιγκουαν δεν είχε ούτε καν φωτα ημερας LED εν ετει 2020 (ελεος δηλαδη).
Πάντως σε πραγματικη ποιοτητα αμαξωματος και συναρμολογησης δε μπορω να πω οτι υπολειπεται καπου η FORD, ισα ισα μπορει να ειναι και καλυτερη. Θυμαμαι όταν ειχα τρακαρει το παλιο Φιεστα στο συνεργειο ηταν διπλα ενα Γκολφ της ιδιας χρονολογιας - παρατηρουσαμε με το μηχανικο ποσο καλυτερα ηταν δεμενο και συναρμολογημενο το δικο μου. -
Συμφωνώ με τις περισσότερες αναφορές με μόνη ένσταση τη συναρμογή και τους τριγμούς. Τόσο το δικό μου, Phev του 2023, όσο και άλλα 3 ίδια συναδέλφων είναι κουδουνίστρες απ' την πρώτη μέρα. Σε πολύ ενοχλητικό βαθμό όμως που γίνεται αντιληπτό από τους επιβάτες γενικώς και όχι μόνο από κάποιον πολύ περίεργο οδηγό.
FORD KUGA 2020