Ρε παιδιά....το ενδεχόμενο να βρει καμιά γκόμενα στην Ελλάδα , το εξετάσαμε καθόλου...?
Best posts made by dimalex
-
RE: Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@dim_25 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Πρώτη φορά γράφώ με αφορμή την αναζήτησή μου για αγορά τους επόμεονους μήνες για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το Ford Fiesta του 2013 (πολύ τίμιο μου έχει βγει).
Γενικά ενδιαφέρομαι για ένα SUV στα όρια του Β και C (πχ. όχι για τύπου Kia Stonic αλλά ούτε κ για VW Tiguan) και χωρίς να δώσω πάνω από 30 χιλ.
Επίσης, οι μετακινήσεις μου θα είναι στην Αθήνα κατά κύριο λόγο (για αυτό και απορρίπτω τα πολύ μεγάλα) και εκδρομές όσο συχνά γίνεται αλλά όχι σε χωματόδρομους κλπ.Μετά από έρευνα έχω καταλήξει στα επόμενα 3 αυτοκίνητα:
-
Suzuki S-Cross GL+ 1.4L 2WD Mild Hybrid
Νομίζω είναι το πιο VFM αυτή τη στιγμή σε αυτά που προσφέρει και ζητάω κ στην τιμή που είναι.
25.500 ευρώ (έχω βάλει κ το χρώμα στην τιμή) με όλες τις τεχνολογίες και ασφάλεια. Η αξιοπιστία της Suzuki και του κινητήρα είναι στα συν προφανώς. Και έχω ακούσει τα καλυτερα για κατανάλωση.
Τα "αρνητικά" που είναι λίγο-πολύ γνωστά είναι το όχι και τόσο μοντέρνο εσωτερικό και τα σκληρά πλαστικά.
Επιπλέον βγαίνει μόνο σε χειροκίνητο ενώ θα ήθελα αυτόματο. -
Νέο Opel Frontera GS e-DCT6 136 άλογα
Περίμενα τις τιμές στην Ελλάδα πιο χαμηλά για την πιο πλούσια έκδοση ώστε να έχει όλα τα έξτρα του S-Cross GL+.
Τελική τιμή στη διαμόρφωση λίγο πάνω από 30.000 ευρώ (δλδ ξεπερνάμε για λίγο το ψυχολογικό όριο των 30k).
Μου αρέσει εμφανισιακά, έχει και αυτόματο κιβώτιο.
Απλά εδώ υπάρχει το άγνωστο του νέου μοντέλου και κινητήρα-αυτόμαοτυ κιβωτίου (νομίζω είναι λίγο καιρό στα Peugeot 2008, 3008). -
Νέο Citroen C3 Aircross MAX e-DCT6 136 άλογα
Το ξαδερφάκι του Opel Frontera που βγαίνει στην πλούσια έκδοση στην τιμή των 28.000 ευρώ.
VFM και αυτό όπως και το S-Cross. Έχω ακουσει πολύ καλά λόγια για τα καθίσματά του και τις αναρτήσεις του από το C5 Aircross.
Αυτό που δε μου αρέσει είναι το head-up display, προτιμώ ωηφιακή οθόνη ή συνδυασμό αναλογικώ οργάνων και μικρης ψηφιακής οθόνης ποθυ προσφέρουν τα άλλα δύο.
Γενικά και τα 3 νομίζω είναι πολύ κοντά. Απλά θα ήθελα τις συμβουλές σας όσον αφορά τους κινητήρες, κόστος service, ποια υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να βγάλουν προβλήματα (με το Ford Fiesta τόσο καιρό ήμουν ξέγνοιαστος από προβλήματα), κλπ.
Κι αν έχει κάποιος απόψη για τη Stellantis και τον νέο κινητήρα που είναι καινούριος (του S-Cross νομίζω είναι αρκετά δοκιμασμένος και αξιόπιστος).Ευχαριστώ πολύ!
Κοιταξες καθόλου τα μοντέλα της MG ? Το MG ZS κυκλοφορεί πολύ και είναι σε πολύ καλά λεφτα , το δε HS τωρα που αντικαθισταται εχει πεσει πολυ σε τιμη και ειναι πολυ καλο σε χωρους. Δεν εχω εμπειρια , αλλα ακουγονται ενδιαφεροντα
-
-
RE: VW Tiguan 2016
@dettol said in VW Tiguan 2016:
@libitas said in Nέο VW Tiguan:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πλέον η εγγύηση είναι 4 χρόνια για όλα τα αυτοκίνητα της VW. Βασικός λόγος που κλίνω στην επιλογή του είναι η ευρυχωρία του. Μπήκα σε 5-6 της κατηγορίας του, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο. Μόνο το Kodiaq αλλά είναι άλλη κατηγορία και το απέκλεισα καθώς το μήκος του είναι απαγορευτικό.
Τα παιδιά είναι σε παιδικά καθίσματα αλλά ήδη το μεγάλο (σχεδόν 8 ετών) ξεκίνησε αναγκαστικά να κάθεται σε booster.
για τους ιδιους ακριβως λογους το ειχα αγορασει και εγω τοτε. Μου αρεσε επισης παρα πολυ οτι τα πισω καθισματα κινουνται ωστε να αυξομειωθει ο χωρος του πορτ μπαγαζ. Προσφερει τεραστιους χωρους για τις διαστασεις του και σκεψου οτι εγω ειχα το mk2 με 4.45.
Παντως 3 full sized παιδικα καθισματα δεν χωραει με τιποτα. 2 μεγαλα και το booster στη μεση, κατι γινεται.
Το μοναδιο αλλο αυτοκινητο που θα σου προτεινα να δεις προσεκτικα ειναι το 3008, που το θεωρω πιο ομορφο και μοντερνο. Το φορμεντορ ειναι πανεμορφο, αλλα οντως υπολειπεται σε χωρους.Πρακτικα το VW TIGUAN II ειναι το πιο ανετο πισω ,έχοντας και την καλύτερη ποιότητα την οποία βλέπεις και ικανοποιείσαι. Το C5 Aircross πισω είναι πολύ στριμωγμένο για τα πόδια συν το ότι κάθεσαι χαμηλά και δεν έχει καλή γωνία το σώμα. Το 3008 δεν είναι τόσο άνετο όσο το TIGUAN και δεν έχει την ίδια αίσθηση ποιότητας (θεωρώ ότι η απτή ποιότητα του ομίλου είναι η πιο καλή ).
Ιδανικά θα ήθελα το εσωτερικό του pro-f/l ( με τα κουμπιά για τον κλιματισμό και τα τραπεζάκια πίσω για τα παιδιά) με τα μπροστινά φανάρια του f/l (....καλά μεχρι το 2021 δεν είχαν ακούσει στη VW για LED φώτα ημέρας ?) -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
Έχω πάρα πολλά χρόνια να γράψω στο φόρουμ, αλλά όπως αναφέρει ο τίτλος φτάνει η ώρα για ανάγκη αγοράς αυτοκινήτου με την έλευση του τρίτου μέλους της οικογένειας.
Το μπατζερ πρακτικά δεν ειναι πρόβλημα αλλά προσωπικά 35+ για αμάξι δεν ψήνομαι να δώσω. Συνεπώς κοιτάζω κυρίως μεταχειρισμένα 5ετίας και πάνω. Αν υπάρχει κάποια ευκαιρία που δεν έχω λάβει υπόψη σε καινούργιο ή με πείσει κάτι ότι καλύτερα ν απάρω καινούργιο, μπορεί να κατευθυνθω προς τα εκεί.
Κυρίως σε μεταχειρισμένα κοιτάζω Diesel καθώς μένω σε επαρχιακή πόλη στην Β.Ελλάδα και κάνω 70 χιλιόμετρα την μέρα πάνε έλα για την δουλειά μέσω Εγνατίας.
Βέβαια για αυτή την δουλειά έχω και τον εργάτη μου το Stepway diesel που μέχρι στιγμής τα καταφέρνει καλά.Για να μην μακρυγορήσω, με δημοκρατικές διαδικασίες, η γυναικα θέλει SUV
. Οπότε κάτι Sedan που εμένα μου αρέσουν, αποκλείονται . Τουλάχιστον κέρδισα το δικαίωμα να έχω το προβάδισμα της γνώμης για το ποιο θα πάρουμε σε αυτή την κατηγορία. Κάποια μου αρέσουν είναι τα παρακάτω.
Ford Kuga (η τελευταία γενιά μου αρέσει μόνο).
ΚΙΑ Sportage / Hyundai Tucson (η τελευταία γενιά μου αρέσει).
Skoda Kodiaq η Karoq (απλά μου φαίνονται πολλά τα λεφτά γιατί είναι λίγο παλαιακά από μέσα).
Nissan Qashqai το καινούργιο μόνο, αλλά νομίζω ξεφευγει σε λεφτά.
VW Tiguan δεν με τρελαίνει αλλα εχει πλεονεκτήματα.
BMW X1, ο έρωτας της γυναίκας, το οποίο κυκλοφορεί σε λεφτά που δεν πίστευα οπότε είναι ένας εφικτός στόχος.Δνε αποκλείω καινούργιο όπως προείπα αλλά τα λεφτά να μην είναι τρελά. Τέλος για καινούργιο θα κοίταγα 99,9% αυτόματο.
Δεν βιάζομαι ξεκινάω μια συζήτηση για να δω που θα καταλήξω.
Ευχαριστώ εκ των προταίρων οποιον ασχοληθεί.Όταν διάβασα το μήνυμα ,θεώρησα ότι κάποιος έχει καμερα στο μυαλό μου.....εκτός από το ότι εχω ήδη τρία μικρά παιδιά (το χρηματικο το ίδιο,οι ...δημοκρατικές επιθυμίες το ίδιο)
Θεωρώντας ότι τα παιδιά θα μεγαλώσουν και θα ψηλώσουν,η μόνη ασφαλής λύση για τα πόδια τους και τα μπαγκάζια τους είναι το Skoda Kodiaq. Έλα όμως που γλυκοκοιτάμε και τη Χ1 (συζυγος) - σε μεταχειρισμένη version , όπου μπορείς να βρεις σε τιμές και κάτω απο 20.000.
Το θέμα είναι ότι ψάχνοντας στο καρ.γρ , βρήκα και κάποιες BMW Active Toure (ή Grand Tourer) σε αξιοπρεπέστατες τιμές και με καλο εξοπλισμο. Έχει κάποιος άποψη για τα συγκεκριμένα μοντέλα σε ό,τι αφορά αξιοπιστία και κόστος χρήσης ? -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@moysatos said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dimalex said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να γίνει αντιληπτή η μεταστροφή των αγοραστών στα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου 2024 ήταν
πωλήσεις Σεπτέμβριος 2024
1 TOYOTA YARIS CROSS 537
2 TOYOTA YARIS 468
3 OPEL CORSA 352
.........Πολύ ενδιαφέρουσα η κατατάταξη , μακριά από αυτά που συζητιούνται συνήθως στα forum.Την πρωτια κλασσικά κρατάνε τα αυτοκίνητα της ΤΟΥΟΤΑ (το δογμα "δε σπαει,δε χαλαει" ειναι βαθια ριζωμένο) , η BYD και λιγοτερο η MG εχουν κανει την εμφανιση τους ,ενω παραδοσιακοί "πυλώνες" όπως το GOLF και το XC40....τα ψαχνουμε. Μου κανει εντυπωση οτι το ΕΧ30 ,παρ΄ οτι βγηκε εν μεσω της απομυθοποιησης της ηλεκτροκινησης , εχει πολυ καλη παρουσια
''το δογμα "δε σπαει,δε χαλαει" ειναι βαθια ριζωμένο'', γιατί ισχύει.
Πότε ήταν το XC40 παραδοσιακός πυλώνας;
Edit: Τώρα είδα οτι το έσβησες.
Τοσες ημερες μετα,δε θυμομουν καν τι εγραψα κι αν το εσβησα (ο μικρος εβαλε το χερι του...)
Το XC40 προφανως το ανεφερα ως καλοπουλημενο SUV. Τα ξαναδιαβαζω για να μπω στο κλιμα 🧐 -
RE: FORD KUGA 2020
@tjk said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Έχω το 1.5 βενζίνη 4 χρόνια. Έχω μόνο 28,5 χιλ χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισα ποτέ ως τώρα) 7,8 λίτρα. Η αναλογία είναι 75%-25% πόλη / εθνική+επαρχία. Κρύβει τον όγκο του μέσα, εξαιρετικό ταξίδι εκτός. Για την αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά μέσα έχεις δίκιο, αλλά το θέμα είναι οτι μέσα έξω τίποτε απολύτως δεν τρίζει ή χτυπάει. Επίσης αυτό που βλέπεις εξωτερικά (αρμοί κλπ) δεν είναι αυτό που θα έλεγες top... με ότι σημαίνει αυτό.
Οι χώροι του δεν παίζονται, το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος-πίσω. (Έχω μεταφέρει ηλεκτρική κουζίνα 60x60x90cm στο εξοχικό χωρίς να ρίξω καθίσματα αν σου λέει κάτι).
Η οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη αλλά και άνετη (έχω πίσω πολλαπλούς) και οι επιδόσεις του παραπάνω από ικανοποιητικές και μέσα στην πόλη και εθνική.
Μέχρι τώρα λοιπόν προβλήματα κυριολεκτικά μηδέν, με πάνω από ικανοποιητικό για βάρος και όγκο οχήματος κόστος χρήσης.
Τι θα ήθελα; Να ήταν 10-12 πόντους πιο μικρό για το παρκάρισμα και αυτόματο κιβώτιο, παρ' ότι το κιβώτιό του είναι απίθανο (αίσθηση - κλιμάκωση)
Ελπίζω να βοήθησα...Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Έχω δει τους χώρους του στη f/l έκδοση (ιδιοι με το παλιοτερο) και πραγματικα το πίσω κάθισμα ειναι αυτοκρατορικό! Για το χώρο αποσκευών,νομίζω ότι είναι παραπάνω χωρητικότητας από αυτή που ανακοινώνεται , τουλάχιστον δειχνει μεγάλο , περισσότερο από το TIGUAN της ίδιας χρονολογίας. Όσο για τη βαφή , το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ για το δικό μου (Fiesta 2002 ,το οποίο διατηρούσε την ίδια λάμψη και ομοιομορφία μέχρι να το πουλήσω - όχι όμως και της συζύγου μου που ειναι και πιο καινούριο). -
RE: FORD KUGA 2020
@dimitrioskosmas said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
σε γενικες γραμμες τα ford σε απτή ποιότητα είναι 1-2 κλικ κάτω σε σχεση με τα vag.
μετά από 11 χρονια σε ford cmax το αμάξι δε τρίζει , τα πλαστικά του είναι μια χαρα αν εξαιρεσεις κάποια σημεια σε σκληρά πλαστικά όπου έχουν ξεφλουδίσει με το πέρασμα του χρόνουΌντως, ετσι είναι. Στο αντιστοιχο TIGUAN καταλαβαίνεις ότι κάθεσαι σε καλοκατασκευασμενο, "γερμανικο" αμάξι , κάτι που στο καινουριο TIGUAN δε μπορώ να πω ότι ισχύει. Το Κουγκα ομως ειναι πολυ πιο όμορφο , όπως και να το δεις- το Tιγκουαν δεν είχε ούτε καν φωτα ημερας LED εν ετει 2020 (ελεος δηλαδη).
Πάντως σε πραγματικη ποιοτητα αμαξωματος και συναρμολογησης δε μπορω να πω οτι υπολειπεται καπου η FORD, ισα ισα μπορει να ειναι και καλυτερη. Θυμαμαι όταν ειχα τρακαρει το παλιο Φιεστα στο συνεργειο ηταν διπλα ενα Γκολφ της ιδιας χρονολογιας - παρατηρουσαμε με το μηχανικο ποσο καλυτερα ηταν δεμενο και συναρμολογημενο το δικο μου.
Latest posts made by dimalex
-
RE: VW Tiguan 2016
@dettol said in VW Tiguan 2016:
@libitas said in Nέο VW Tiguan:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πλέον η εγγύηση είναι 4 χρόνια για όλα τα αυτοκίνητα της VW. Βασικός λόγος που κλίνω στην επιλογή του είναι η ευρυχωρία του. Μπήκα σε 5-6 της κατηγορίας του, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο. Μόνο το Kodiaq αλλά είναι άλλη κατηγορία και το απέκλεισα καθώς το μήκος του είναι απαγορευτικό.
Τα παιδιά είναι σε παιδικά καθίσματα αλλά ήδη το μεγάλο (σχεδόν 8 ετών) ξεκίνησε αναγκαστικά να κάθεται σε booster.
για τους ιδιους ακριβως λογους το ειχα αγορασει και εγω τοτε. Μου αρεσε επισης παρα πολυ οτι τα πισω καθισματα κινουνται ωστε να αυξομειωθει ο χωρος του πορτ μπαγαζ. Προσφερει τεραστιους χωρους για τις διαστασεις του και σκεψου οτι εγω ειχα το mk2 με 4.45.
Παντως 3 full sized παιδικα καθισματα δεν χωραει με τιποτα. 2 μεγαλα και το booster στη μεση, κατι γινεται.
Το μοναδιο αλλο αυτοκινητο που θα σου προτεινα να δεις προσεκτικα ειναι το 3008, που το θεωρω πιο ομορφο και μοντερνο. Το φορμεντορ ειναι πανεμορφο, αλλα οντως υπολειπεται σε χωρους.Πρακτικα το VW TIGUAN II ειναι το πιο ανετο πισω ,έχοντας και την καλύτερη ποιότητα την οποία βλέπεις και ικανοποιείσαι. Το C5 Aircross πισω είναι πολύ στριμωγμένο για τα πόδια συν το ότι κάθεσαι χαμηλά και δεν έχει καλή γωνία το σώμα. Το 3008 δεν είναι τόσο άνετο όσο το TIGUAN και δεν έχει την ίδια αίσθηση ποιότητας (θεωρώ ότι η απτή ποιότητα του ομίλου είναι η πιο καλή ).
Ιδανικά θα ήθελα το εσωτερικό του pro-f/l ( με τα κουμπιά για τον κλιματισμό και τα τραπεζάκια πίσω για τα παιδιά) με τα μπροστινά φανάρια του f/l (....καλά μεχρι το 2021 δεν είχαν ακούσει στη VW για LED φώτα ημέρας ?) -
RE: FORD KUGA 2020
@stefan147 said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Συμφωνώ με τις περισσότερες αναφορές με μόνη ένσταση τη συναρμογή και τους τριγμούς. Τόσο το δικό μου, Phev του 2023, όσο και άλλα 3 ίδια συναδέλφων είναι κουδουνίστρες απ' την πρώτη μέρα. Σε πολύ ενοχλητικό βαθμό όμως που γίνεται αντιληπτό από τους επιβάτες γενικώς και όχι μόνο από κάποιον πολύ περίεργο οδηγό.
Στενάχωρο αυτό. Κάπου διάβασα ότι μετα το 2021 κατήργησαν τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση. Μήπως αυτό σήμαινε κάποια αλλαγή στην ποιότητα/συναρμογή (λόγω μείωσης κόστους ίσως) ?
-
RE: FORD KUGA 2020
@dimitrioskosmas said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
σε γενικες γραμμες τα ford σε απτή ποιότητα είναι 1-2 κλικ κάτω σε σχεση με τα vag.
μετά από 11 χρονια σε ford cmax το αμάξι δε τρίζει , τα πλαστικά του είναι μια χαρα αν εξαιρεσεις κάποια σημεια σε σκληρά πλαστικά όπου έχουν ξεφλουδίσει με το πέρασμα του χρόνουΌντως, ετσι είναι. Στο αντιστοιχο TIGUAN καταλαβαίνεις ότι κάθεσαι σε καλοκατασκευασμενο, "γερμανικο" αμάξι , κάτι που στο καινουριο TIGUAN δε μπορώ να πω ότι ισχύει. Το Κουγκα ομως ειναι πολυ πιο όμορφο , όπως και να το δεις- το Tιγκουαν δεν είχε ούτε καν φωτα ημερας LED εν ετει 2020 (ελεος δηλαδη).
Πάντως σε πραγματικη ποιοτητα αμαξωματος και συναρμολογησης δε μπορω να πω οτι υπολειπεται καπου η FORD, ισα ισα μπορει να ειναι και καλυτερη. Θυμαμαι όταν ειχα τρακαρει το παλιο Φιεστα στο συνεργειο ηταν διπλα ενα Γκολφ της ιδιας χρονολογιας - παρατηρουσαμε με το μηχανικο ποσο καλυτερα ηταν δεμενο και συναρμολογημενο το δικο μου. -
RE: FORD KUGA 2020
@tjk said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Έχω το 1.5 βενζίνη 4 χρόνια. Έχω μόνο 28,5 χιλ χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση (δεν το μηδένισα ποτέ ως τώρα) 7,8 λίτρα. Η αναλογία είναι 75%-25% πόλη / εθνική+επαρχία. Κρύβει τον όγκο του μέσα, εξαιρετικό ταξίδι εκτός. Για την αίσθηση που αφήνουν τα πλαστικά μέσα έχεις δίκιο, αλλά το θέμα είναι οτι μέσα έξω τίποτε απολύτως δεν τρίζει ή χτυπάει. Επίσης αυτό που βλέπεις εξωτερικά (αρμοί κλπ) δεν είναι αυτό που θα έλεγες top... με ότι σημαίνει αυτό.
Οι χώροι του δεν παίζονται, το πίσω κάθισμα μετακινείται μπρος-πίσω. (Έχω μεταφέρει ηλεκτρική κουζίνα 60x60x90cm στο εξοχικό χωρίς να ρίξω καθίσματα αν σου λέει κάτι).
Η οδική συμπεριφορά απροβλημάτιστη αλλά και άνετη (έχω πίσω πολλαπλούς) και οι επιδόσεις του παραπάνω από ικανοποιητικές και μέσα στην πόλη και εθνική.
Μέχρι τώρα λοιπόν προβλήματα κυριολεκτικά μηδέν, με πάνω από ικανοποιητικό για βάρος και όγκο οχήματος κόστος χρήσης.
Τι θα ήθελα; Να ήταν 10-12 πόντους πιο μικρό για το παρκάρισμα και αυτόματο κιβώτιο, παρ' ότι το κιβώτιό του είναι απίθανο (αίσθηση - κλιμάκωση)
Ελπίζω να βοήθησα...Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Έχω δει τους χώρους του στη f/l έκδοση (ιδιοι με το παλιοτερο) και πραγματικα το πίσω κάθισμα ειναι αυτοκρατορικό! Για το χώρο αποσκευών,νομίζω ότι είναι παραπάνω χωρητικότητας από αυτή που ανακοινώνεται , τουλάχιστον δειχνει μεγάλο , περισσότερο από το TIGUAN της ίδιας χρονολογίας. Όσο για τη βαφή , το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ για το δικό μου (Fiesta 2002 ,το οποίο διατηρούσε την ίδια λάμψη και ομοιομορφία μέχρι να το πουλήσω - όχι όμως και της συζύγου μου που ειναι και πιο καινούριο). -
Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-
Καλημέρα!
Είμαι στην αναζήτηση ενός SUV για οικογένεια με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει άνετους χώρους στο πίσω κάθισμα για 3 παιδιά. Μέσα στο πολύ ψάξιμο μου φαίνεται ενδιαφέρον και όμορφο το FORD KUGA τελευταίας γενιάς (προ f/l ως μεταχειρισμένο). Με χαλάει η φτηνή ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό , αλλά απο την άλλη δεν είναι και η χειρότερη ποιότητα που μπορείς να βρεις ,ιδίως συγκρινόμενη με κάτι DACIA που προωθούνται λες και είναι μάννα εξ ουρανού. Μέχρι τώρα είχα δυο FIESTA κ ένα FOCUS σε συγγενικό μου πρόσωπο , μηχανολογικά εντελώς απροβλημάτιστα. Κι εκεί που πάω να ψηθώ , διαβάζω για χαμηλή αξιοπιστία και των diesel και των βενζίνης.
Έχει κανείς φίλος προσωπική εμπειρία από αυτή τη γενιά KUGA ?@dimalex Υπάρχει ήδη Θέμα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Υπενθυμίζουμε ότι δεν πρέπει να ανοίγονται νέα Θέματα όταν υπάρχει ήδη κάποιο που καλύπτει την ίδια θεματολογία. Οι δημοσιεύσεις μεταφέρονται στο προϋπάρχον Θέμα του Kuga και το παρόν κλειδώνεται. {Admin}
-
RE: Μεταχειρο τερας αξιοπιστιας , υπαρχει ;
Ρε παιδιά....το ενδεχόμενο να βρει καμιά γκόμενα στην Ελλάδα , το εξετάσαμε καθόλου...?
-
RE: Chery Forum
Κι αν εξαιρέσουμε τους προβληματισμούς για την υποστήριξη και τη μελλοντικη απαξίωση (δε νομίζω ότι ένας τόσο μεγάλος εισαγωγέας όπως ο Σπανός θα έκανε τόσο εντυπωσιακή είσοδο στην ελληνική αγορά για την Chery αν δεν ήταν σίγουρος κι έτοιμος να την υποστηρίξει) , για τον θερμικό κινητήρα 1.6 έχουμε καμια πληροφόρηση ?
Κάπου διάβασα ότι προέρχονται από τη Mitsubishi,αλλά επίσημα δε μπορώ να το βρω πουθενά.
Ως συνολικό πακέτο ,όμως ,το Tiggo 7 ειναι εντυπωσιακότατο ,ειδικά σε αυτή την τιμή -
RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum
Το Tiggo 7 σε αφήνει...άφωνο (άλλο ήθελα να γράψω) με το εσωτερικό του.
Πολύ προσεγμενο και ποιοτικό (σύμφωνα με όλα τα τεστ) , κάτι που φανερώνει γενικότερη προσοχή στην κατασκευή του αυτοκινήτου. Το ερωτηματικό είναι με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών/συνεργείων κλπ. Αλλά θα μου πεις ,ανοίγει ένα αντίστοιχο TEMU και τελειώνει η ιστορία. Ψήνομαι.... -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@moysatos said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@dimalex said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Για να γίνει αντιληπτή η μεταστροφή των αγοραστών στα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου 2024 ήταν
πωλήσεις Σεπτέμβριος 2024
1 TOYOTA YARIS CROSS 537
2 TOYOTA YARIS 468
3 OPEL CORSA 352
.........Πολύ ενδιαφέρουσα η κατατάταξη , μακριά από αυτά που συζητιούνται συνήθως στα forum.Την πρωτια κλασσικά κρατάνε τα αυτοκίνητα της ΤΟΥΟΤΑ (το δογμα "δε σπαει,δε χαλαει" ειναι βαθια ριζωμένο) , η BYD και λιγοτερο η MG εχουν κανει την εμφανιση τους ,ενω παραδοσιακοί "πυλώνες" όπως το GOLF και το XC40....τα ψαχνουμε. Μου κανει εντυπωση οτι το ΕΧ30 ,παρ΄ οτι βγηκε εν μεσω της απομυθοποιησης της ηλεκτροκινησης , εχει πολυ καλη παρουσια
''το δογμα "δε σπαει,δε χαλαει" ειναι βαθια ριζωμένο'', γιατί ισχύει.
Πότε ήταν το XC40 παραδοσιακός πυλώνας;
Edit: Τώρα είδα οτι το έσβησες.
Τοσες ημερες μετα,δε θυμομουν καν τι εγραψα κι αν το εσβησα (ο μικρος εβαλε το χερι του...)
Το XC40 προφανως το ανεφερα ως καλοπουλημενο SUV. Τα ξαναδιαβαζω για να μπω στο κλιμα 🧐 -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@dim_25 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Πρώτη φορά γράφώ με αφορμή την αναζήτησή μου για αγορά τους επόμεονους μήνες για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το Ford Fiesta του 2013 (πολύ τίμιο μου έχει βγει).
Γενικά ενδιαφέρομαι για ένα SUV στα όρια του Β και C (πχ. όχι για τύπου Kia Stonic αλλά ούτε κ για VW Tiguan) και χωρίς να δώσω πάνω από 30 χιλ.
Επίσης, οι μετακινήσεις μου θα είναι στην Αθήνα κατά κύριο λόγο (για αυτό και απορρίπτω τα πολύ μεγάλα) και εκδρομές όσο συχνά γίνεται αλλά όχι σε χωματόδρομους κλπ.Μετά από έρευνα έχω καταλήξει στα επόμενα 3 αυτοκίνητα:
-
Suzuki S-Cross GL+ 1.4L 2WD Mild Hybrid
Νομίζω είναι το πιο VFM αυτή τη στιγμή σε αυτά που προσφέρει και ζητάω κ στην τιμή που είναι.
25.500 ευρώ (έχω βάλει κ το χρώμα στην τιμή) με όλες τις τεχνολογίες και ασφάλεια. Η αξιοπιστία της Suzuki και του κινητήρα είναι στα συν προφανώς. Και έχω ακούσει τα καλυτερα για κατανάλωση.
Τα "αρνητικά" που είναι λίγο-πολύ γνωστά είναι το όχι και τόσο μοντέρνο εσωτερικό και τα σκληρά πλαστικά.
Επιπλέον βγαίνει μόνο σε χειροκίνητο ενώ θα ήθελα αυτόματο. -
Νέο Opel Frontera GS e-DCT6 136 άλογα
Περίμενα τις τιμές στην Ελλάδα πιο χαμηλά για την πιο πλούσια έκδοση ώστε να έχει όλα τα έξτρα του S-Cross GL+.
Τελική τιμή στη διαμόρφωση λίγο πάνω από 30.000 ευρώ (δλδ ξεπερνάμε για λίγο το ψυχολογικό όριο των 30k).
Μου αρέσει εμφανισιακά, έχει και αυτόματο κιβώτιο.
Απλά εδώ υπάρχει το άγνωστο του νέου μοντέλου και κινητήρα-αυτόμαοτυ κιβωτίου (νομίζω είναι λίγο καιρό στα Peugeot 2008, 3008). -
Νέο Citroen C3 Aircross MAX e-DCT6 136 άλογα
Το ξαδερφάκι του Opel Frontera που βγαίνει στην πλούσια έκδοση στην τιμή των 28.000 ευρώ.
VFM και αυτό όπως και το S-Cross. Έχω ακουσει πολύ καλά λόγια για τα καθίσματά του και τις αναρτήσεις του από το C5 Aircross.
Αυτό που δε μου αρέσει είναι το head-up display, προτιμώ ωηφιακή οθόνη ή συνδυασμό αναλογικώ οργάνων και μικρης ψηφιακής οθόνης ποθυ προσφέρουν τα άλλα δύο.
Γενικά και τα 3 νομίζω είναι πολύ κοντά. Απλά θα ήθελα τις συμβουλές σας όσον αφορά τους κινητήρες, κόστος service, ποια υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να βγάλουν προβλήματα (με το Ford Fiesta τόσο καιρό ήμουν ξέγνοιαστος από προβλήματα), κλπ.
Κι αν έχει κάποιος απόψη για τη Stellantis και τον νέο κινητήρα που είναι καινούριος (του S-Cross νομίζω είναι αρκετά δοκιμασμένος και αξιόπιστος).Ευχαριστώ πολύ!
Κοιταξες καθόλου τα μοντέλα της MG ? Το MG ZS κυκλοφορεί πολύ και είναι σε πολύ καλά λεφτα , το δε HS τωρα που αντικαθισταται εχει πεσει πολυ σε τιμη και ειναι πολυ καλο σε χωρους. Δεν εχω εμπειρια , αλλα ακουγονται ενδιαφεροντα
-