Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 226 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4505
    94957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimalex @dettol last edited by dimalex

      @dettol said in VW Tiguan 2016:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πλέον η εγγύηση είναι 4 χρόνια για όλα τα αυτοκίνητα της VW. Βασικός λόγος που κλίνω στην επιλογή του είναι η ευρυχωρία του. Μπήκα σε 5-6 της κατηγορίας του, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο. Μόνο το Kodiaq αλλά είναι άλλη κατηγορία και το απέκλεισα καθώς το μήκος του είναι απαγορευτικό.

      Τα παιδιά είναι σε παιδικά καθίσματα αλλά ήδη το μεγάλο (σχεδόν 8 ετών) ξεκίνησε αναγκαστικά να κάθεται σε booster.

      για τους ιδιους ακριβως λογους το ειχα αγορασει και εγω τοτε. Μου αρεσε επισης παρα πολυ οτι τα πισω καθισματα κινουνται ωστε να αυξομειωθει ο χωρος του πορτ μπαγαζ. Προσφερει τεραστιους χωρους για τις διαστασεις του και σκεψου οτι εγω ειχα το mk2 με 4.45.
      Παντως 3 full sized παιδικα καθισματα δεν χωραει με τιποτα. 2 μεγαλα και το booster στη μεση, κατι γινεται.
      Το μοναδιο αλλο αυτοκινητο που θα σου προτεινα να δεις προσεκτικα ειναι το 3008, που το θεωρω πιο ομορφο και μοντερνο. Το φορμεντορ ειναι πανεμορφο, αλλα οντως υπολειπεται σε χωρους.

      Πρακτικα το VW TIGUAN II ειναι το πιο ανετο πισω ,έχοντας και την καλύτερη ποιότητα την οποία βλέπεις και ικανοποιείσαι. Το C5 Aircross πισω είναι πολύ στριμωγμένο για τα πόδια συν το ότι κάθεσαι χαμηλά και δεν έχει καλή γωνία το σώμα. Το 3008 δεν είναι τόσο άνετο όσο το TIGUAN και δεν έχει την ίδια αίσθηση ποιότητας (θεωρώ ότι η απτή ποιότητα του ομίλου είναι η πιο καλή ).
      Ιδανικά θα ήθελα το εσωτερικό του pro-f/l ( με τα κουμπιά για τον κλιματισμό και τα τραπεζάκια πίσω για τα παιδιά) με τα μπροστινά φανάρια του f/l (....καλά μεχρι το 2021 δεν είχαν ακούσει στη VW για LED φώτα ημέρας ?)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimalex last edited by

        Καλημερα μετα απο πολυ καιρο ! Αγορασα μεταχειρισμενο ενα VW TIGUAN του 2019 1.5 TSI manual. Ενω ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο,με χωρους κλπ , εχω ξενερωσει απο την ανεση του. Μου φαινεται οτι ειναι πολυ σκληρο για χρηση μεσα στην πολη (ποναει η μεση μου) , τοσο που θεωρω πιο ξεκουραστη την οδηγηση ακομη και σ ενα POLO του 2002. Νομιζω οτι την κατασταση χειροτερευει πολυ το γεγονος οτι στις χαμηλες στροφες "κλοτσάει" ,όπως και να το οδηγησω. Είναι χαρακτηριστικο των μοντελων , είναι τόσο κακομεταχειρισμένο ή απλώς πρέπει να αλλάξω τροπο οδήγησης ?

        fanis75 A F 3 Replies Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @dimalex last edited by

          @dimalex said in VW Tiguan 2016:

          Καλημερα μετα απο πολυ καιρο ! Αγορασα μεταχειρισμενο ενα VW TIGUAN του 2019 1.5 TSI manual. Ενω ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο,με χωρους κλπ , εχω ξενερωσει απο την ανεση του. Μου φαινεται οτι ειναι πολυ σκληρο για χρηση μεσα στην πολη (ποναει η μεση μου) , τοσο που θεωρω πιο ξεκουραστη την οδηγηση ακομη και σ ενα POLO του 2002. Νομιζω οτι την κατασταση χειροτερευει πολυ το γεγονος οτι στις χαμηλες στροφες "κλοτσάει" ,όπως και να το οδηγησω. Είναι χαρακτηριστικο των μοντελων , είναι τόσο κακομεταχειρισμένο ή απλώς πρέπει να αλλάξω τροπο οδήγησης ?

          Δεν ειμαι ο πιο κατάλληλος να απαντήσω, αφού δεν το έχω. Οταν όμως έψαχνα αυτοκίνητο το 2017, είχα κάνει 2 φορές test drive το Tiguan και μου είχε κάνει άσχημη εντύπωση το πόσο σκληρή ανάρτηση είχε - ήταν και ένας από τους βασικούς λόγους που το απέρριψα (ο άλλος ήταν το DSG).

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andya3 @dimalex last edited by

            @dimalex said in VW Tiguan 2016:

            Καλημερα μετα απο πολυ καιρο ! Αγορασα μεταχειρισμενο ενα VW TIGUAN του 2019 1.5 TSI manual. Ενω ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο,με χωρους κλπ , εχω ξενερωσει απο την ανεση του. Μου φαινεται οτι ειναι πολυ σκληρο για χρηση μεσα στην πολη (ποναει η μεση μου) , τοσο που θεωρω πιο ξεκουραστη την οδηγηση ακομη και σ ενα POLO του 2002. Νομιζω οτι την κατασταση χειροτερευει πολυ το γεγονος οτι στις χαμηλες στροφες "κλοτσάει" ,όπως και να το οδηγησω. Είναι χαρακτηριστικο των μοντελων , είναι τόσο κακομεταχειρισμένο ή απλώς πρέπει να αλλάξω τροπο οδήγησης ?

            Όλα τα χειροκίνητα tsi κλωτσάνε λίγο στις χαμηλές στροφές. Μάλλον επειδή είναι ρυθμισμένα για το dsg και στο χειροκίνητο έχουν λίγο απότομη συμπεριφορά.
            Πρέπει να διαμορφώσεις λίγο τον τρόπο που χειρίζεσαι το συμπλέκτη και το γκάζι, παίζοντας θα το βρεις για να είναι πιο ομαλό.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fenderiarhs @dimalex last edited by

              @dimalex said in VW Tiguan 2016:

              Καλημερα μετα απο πολυ καιρο ! Αγορασα μεταχειρισμενο ενα VW TIGUAN του 2019 1.5 TSI manual. Ενω ειναι ενα πολυ ποιοτικο αυτοκινητο,με χωρους κλπ , εχω ξενερωσει απο την ανεση του. Μου φαινεται οτι ειναι πολυ σκληρο για χρηση μεσα στην πολη (ποναει η μεση μου) , τοσο που θεωρω πιο ξεκουραστη την οδηγηση ακομη και σ ενα POLO του 2002. Νομιζω οτι την κατασταση χειροτερευει πολυ το γεγονος οτι στις χαμηλες στροφες "κλοτσάει" ,όπως και να το οδηγησω. Είναι χαρακτηριστικο των μοντελων , είναι τόσο κακομεταχειρισμένο ή απλώς πρέπει να αλλάξω τροπο οδήγησης ?

              Ειναι η εκδοση r line? Αν ναι, δεν μπορεις να κανεις κατι. Ειναι η σπορ εκδοση κ πραγματι ειναι αρκετα σκληρη κ οι 19αρες δεν βοηθανε.

              Ειχα το 1.5 tsi r line του 2019, πολυ σκληρο, κ ετσι οταν πηρα το 2022 το ιδιο αμαξι αλλα με τον διλιτρο με τα 245 αλογα το πρωτο πραγμα που προσθεσα στα εξτρα ηταν το dcc. Με την ρυθμιζομενη αναρτηση εγινε αλλο αμαξι.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimalex @fenderiarhs last edited by

                This post is deleted!
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 222
                • 223
                • 224
                • 225
                • 226
                • 226 / 226
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr