Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 114
    • Best 43
    • Groups 0

    libitas

    @libitas

    63
    Reputation
    28
    Profile views
    114
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    libitas Unfollow Follow

    Best posts made by libitas

    • RE: VW Tiguan 2024

      Οι τιμές του νέου Tiguan 1.5 DSG βενζίνη mild hybrid, όπως με ενημέρωσαν σήμερα από αντιπροσωπεία:

      130hp
      Έκδοση Tiguan: 34.300€
      Έκδοση Life: 36.900€
      Έκδοση More: 37.300€
      Έκδοση R Line: -

      150hp
      Έκδοση Tiguan: -
      Έκδοση Life: 37.900€
      Έκδοση More: 38.300€
      Έκδοση R Line: 42.500€.

      Τέσσερις, λοιπόν, εκδόσεις. Η πρώτη είναι η πιο "φτωχή" αλλά δεν αποκλείεται να τη δούμε αρκετά. Όπως και στο παλιό, τα 150hp τιμολογούνται με 1.000€ επιπλέον συγκριτικά με τα 130hp.

      Την επόμενη εβδομάδα θα βρίσκεται στις εκθέσεις και θα διατιθενται κάποια αυτοκίνητα ετοιμοπαράδοτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)

      Επειδή βρίσκομαι κι εγώ στην αναζήτηση της βέλτιστης επιλογής λόγω τριτεκνίας, να παραθέσω τη γνώμη μου από την εικόνα που έχω σχηματίσει έως τώρα:

      1. Όπως σωστά προαναφέρθηκε, το RAV4 δεν κυκλοφορεί στην έκδοση 2.0 με 175hp. Επίσημα, κατόπιν γραπτού ερωτήματος στην Toyota.

      2. Λόγω της επικείμενης αλλαγής του σε λίγο καιρό (ίσως σε έναν με δύο μήνες), το Tiguan προσφέρεται αυτήν την περίοδο με έκπτωση 2.000€. Δηλαδή το βρίσκεις σε τιμές πριν τις μεγάλες ανατιμήσεις. Ίσως είναι μια καλή επιλογή, δεδομένου του υψηλού οφέλους απαλλαγής ΤΤ, καθώς δεν είναι mild hybrid. Να σημειωθεί ότι το επερχόμενο Tiguan θα είναι mild hybrid οπότε η αγορά από τρίτεκνο καθίσταται λιγότερο επωφελής, συγκριτικά με άλλες επιλογές.

      3. Το ίδιο περίπου ισχύει και για το Kodiaq, το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί και αναμένεται κι αυτό. Δηλαδή κι αυτό θα έρχεται με mild hybrid. Εντούτοις, δεν έχω δει κάποια γενναία έκπτωση στο απερχόμενο μοντέλο από τη Skoda. Εγώ θα το επέλεγα ως 7θέσιο, αν και υποψιάζομαι ότι ίσως δε δέχονται πλέον παραγγελίες για 7θέσια, εκτός αν βρεις κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Αμφότερα Tiguan και Kodiaq δείχνουν παλιά (και είναι).

      4. Μολονότι απορρίπτονται τα γαλλικά από τον νηματοθέτη, σε καλή -σχετικά- τιμή προσφέρεται το 3008, με πλήρη εξοπλισμό. Κι αυτό θα αλλάξει, έχει ήδη παρουσιαστεί το ηλεκτρικό 3008 και αναμένεται και το απλό. Μάλιστα υπάρχει βίντεο που δείχνει ότι χωρά τρία παιδικά καθίσματα πίσω, έστω κι αν αυτά ήταν κολλητά το ένα με το άλλο. Το Autotriti μέτρησε το μήκος του πίσω καθίσματος και είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του, τουλάχιστον μέχρι τότε που δημοσιεύθηκε το εν λόγω άρθρο. Έχοντας κάτσει πίσω, το επιβεβαιώνω. Χωρίς, φυσικά, αυτό να αποτελεί λόγο αγοράς αλλά είναι μια χρήσιμη πληροφορία για όσους έχουν τρία παιδιά.

      5. Υπάρχει και το Tiguan Allspace, το οποίο προσφέρεται με πληρέστερο εξοπλισμό από το Tiguan αλλά είναι πιο ακριβό. Δεν ξέρω γιατί δεν κυκλοφόρησε πολύ στην Ελλάδα, ίσως επειδή υπήρχε το Kodiaq που ήταν πιο φθηνό.

      6. Το X-trail πράγματι, δεν αξιοποιεί ιδανικά τους χώρους του και τις διαστάσεις του. Μικρός, συγκριτικά, χώρος αποσκευών και ανεβαίνει στην τιμή.

      7. Σίγουρα θα κοίταζα Octavia, ξεκάθαρα λόγω χώρου αποσκευών και συμπαθητικής τιμής.

      8. Σχετικά με το CX-5, δεν το έχω δει στο δρόμο. Σίγουρα είναι πολύ ενδιαφέρον και όμορφο όμως θα με προβλημάτιζε ο φόρος πολυτελείας και η πρότερη αποχώρηση της Mazda από την Ελλάδα, ιδίως μετά τις χαμηλές πωλήσεις της, οι οποίες εν μέρει οφείλονται στους κινητήρες υψηλού κυβισμού που διαθέτει.

      Συμβουλή: Αφού υπάρχουν πλέον αρκετές επιλογές σε 7θέσια, θα σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά του, έχοντας τρία παιδιά. Δεν είμαι βέβαιος ότι εγώ ο ίδιος θα καταλήξω εντέλει σε 7θέσιο, αλλά ήδη είναι στα υπ'όψιν μου και αποτελεί ένα επιθυμητό χαρακτηριστικό.

      Διαπίστωση: Επειδή ολοένα αυξάνονται τα mild hybrid, σε λίγο καιρό ίσως δε θα κυκλοφορεί κανένα με απλό κινητήρα. Αυτό έχει τη σημασία του για τρίτεκνους και πολύτεκνους, καθώς η απαλλαγή που θα έχουν θα είναι μειωμένη. Αν κάποιος σκέφτεται αυτήν την περίοδο την αγορά, ίσως αξίζει η επιλογή αυτοκινήτου με απλό κινητήρα για τη μεγιστοποίηση του οφέλους του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Πολύ σύντομα αναμένεται η διάθεσή του και από τις ελληνικές αντιπροσωπείες. Πάντως ούτε οι πωλητές γνωρίζουν με ακρίβεια τις τιμές.

      Αν ξεκινάει στα 36k με αυτόν τον εξοπλισμό, ίσως είναι καλή τιμή δεδομένου του εξοπλισμού του. Aπό επικοινωνία που είχα με αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι θα κυκλοφορήσει και η πρώτη έκδοση με όνομα "Tiguan", όπως δηλαδή στο γερμανικό site.

      Τέλος, αναμένεται να κυκλοφορήσει και μια πιο πλήρης από τη Life (αντί της Elegance), η οποία εκτιμάται ότι θα πουλήσει περισσότερο από όλες τις εκδόσεις καθώς θα είναι η πιο vfm.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @anapofasistos said in Νέο VW Tiguan (2024):

      @trogg said in Νέο VW Tiguan (2024):

      Ναι δυστυχως με τα 150 θα ξεκινάει νομίζω από 41 εκανα κ εγω λάθος .

      Βλέπω να πηγαίνουν όλοι για BMW X1 αν είναι αυτές οι τιμες

      Αυτό ακριβώς. Αν η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης των 130hp είναι 37k και για να πας στην πιο εμπορική έκδοση και στους 150hp πρέπει να ανέβεις στα 40k τουλάχιστον, τότε δείχνει να ξεφεύγει και δε βλέπω τον τρόπο που μπορεί να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς στην κατηγορία του. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις πρόσφατες μειώσεις τιμών σε διάφορα μοντέλα-ανταγωνιστές.

      Ναι, θα είναι πλήρες, ποιοτικό, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, ίσως (και πάλι) το πιο ευρύχωρο. Όμως η απόκλιση από τις μέσες τιμές της κατηγορίας ίσως αποτρέψει τις αδρές πωλήσεις και την ευρεία κυκλοφορία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: DFSK Forum

      @antonmone said in DFSK Forum:

      @dimsabas said in DFSK Forum:

      @dstou said in DFSK Forum:

      Καβουρομάνες Ατλαντικού βγαίνουν ξαφνικά, όχι μικρά καβουράκια στου γυαλού τα βοτσαλάκια.
      Τα είδα τα DFSK στην έκθεση. Η εικόνα που αποκόμισα ήταν μία κινέζικη Σκόντα. Λαμαρίνες τεραστίων διαστάσεων σε καλή τιμή.
      Απλή διαπίστωση, όχι υποτίμηση το παραπάνω σχόλια.

      Το ψάχνει να το αγοράσει φίλη με τέσσερα παιδιά. Ήθελε μεταχειρισμένο 3008 αυτόματο. Θα της βγει ελάχιστα ακριβότερα και θα είναι καινούριο PHEV.

      Πες της να δει και θερμικα 7θεσια,τα δίλιτρα για τους τρίτεκνους-πολύτεκνους δεν έχουν φόρο πολυτελείας!
      Απλά να είναι 6-7θεσια απαραίτητα.
      Η απαλλαγη του τέλους ταξινόμησης είναι πολύ μεγάλη ,στα PHEV είναι αστεία ισως και κάτω από 1500 ευρώ στα χρήματα που παίζει το DFSK.

      Η απαλλαγή του φόρου πολυτελείας ισχύει μόνο για πολύτεκνους (4+ παιδιά) και όχι για τρίτεκνους, βάσει του άρθρου 44 του ν.4111/2013. Η απαλλαγή τέλους ταξινόμησης ισχύει και για τρίτεκνους και για πολύτεκνους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @a-d-p said in Nέο VW Tiguan:

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Γνωρίζω ότι είναι παλιό μοντέλο και κάπως παλιά γραμμή. Εχει όμως συστήματα (acc κ.λπ.) και ποιότητα που δεν έχουν αρκετά καινούρια. Εντούτοις, βλέποντας και το νέο μοντέλο που έρχεται, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι πολύ πιο όμορφο το νεότερο, σίγουρα όμως θα το δούμε αρκετά. Αλλωστε η VW είναι γνωστή για τις συντηρητικές γραμμές της.

      Λόγω τριών τέκνων, απαραίτητη προυπόθεση είναι ο χώρος αποσκευών να υπερβαίνει τα 500 λίτρα (ιδανικά να είναι κοντά στα 600), επομένως το Formentor δεν πληροί αυτήν την προυπόθεση.

      παρε οπωσδηποτε την επεκταση εγγυησης των 2 ετων, για να εχεις, οσο ειναι δυνατον το κεφαλι σου ησυχο. Ο χωρος αποσκευων ειναι καλος, οπως επισης και αυτος των πισω επιβατων. Η εκδοση r-line ποτε δεν με γοητευσε, καθως (οταν αγορασα εγω τουλαχιστον το 2019) δεν προσφερε κατι επιπλεον εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις Νομιζω ειχε και 19αρες ζαντες, που αυξανουν την καταναλωση.

      Κάτι ουσιαστικό δεν έχει, εκτός από στάνταρ ψηφιακά όργανα, IQ led φώτα, άλλες ταπετσαρίες και μπροστινά καθίσματα και τις υπόλοιπες αισθητικές αλλαγές που αναφέρεις. Εμένα μου αρέσουν τα R line 😁

      Κι εγώ είμαι της ουσίας. Αλλά το R Line δείχνει άλλο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Είδαμε το 3008 και το σκεφτόμασταν σοβαρά αλλά υπολείπεται σε άνεση και εσωτερικούς χώρους του Tiguan, και μπροστά αλλά κυρίως στους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του ήταν καλός πάντως.

      Ναι, αλλα ο χωρος για τους πισω επιβατες δεν θα σε ενδιαφερει για πολλα χρονια ακομα. Τα μοναδικα αλλα της κατηγοριας αυτης, που θεωρω οτι αξιζει να δεις ειναι τα κορεατικα, αλλα εκει να ξερεις οτι η καταναλωση ειναι μεγαλη, αν και mild hybrids. Στο τιγκ θα βλεπεις εντος της πολη 9.5-12 (μοντελο dsg ειδα οτι κοιτας) με πιο συνηθες το 10αρακι. Στους κορεατες απο οσο γνωριζω απο φιλους που το εχουν, το 11-12 το εχεις ανετα.
      Νομιζω οτι το πεζω ειναι πιο οικονομικο.

      Ας πεταξω και μια πιο τρελη ιδεα (θα εσκαγα αν δεν το εκανα 🙂 ), να φορτιζεις σπιτι μπορεις; κατι σε phev ή ηλεκτρικο σκεφτεσα

      Κάνω λίγα χιλιόμετρα ετησίως επομένως η οικονομία καυσίμου δεν είναι προτεραιότητά μου. Τουναντίον, μας ενδιαφέρει η εσωτερική άνεση και ο χώρος αποσκευών.

      Είδα από κοντά Tiguan, RAV4, Corolla Cross, Corolla Sedan, 3008, Tucson, Qashqai, X-Trail, Kodiaq, Octavia, Karoq, C5 Aircross, Grandland, Arkana, Austral. Το καθένα αποκλείστηκε για διαφορετικούς λόγους.

      Κατέληξα στο Tiguan γιατί θεωρώ ότι είναι η καλύτερη - all around - επιλογή, στην καλύτερη τιμή, δεδομένης της άνεσης και της ποιότητάς του.

      Μάλιστα κλίνω προς αυτό στα 31.5k:
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338343458-volkswagen-tiguan

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @polistas said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Είδα από κοντά Tiguan, RAV4, Corolla Cross, Corolla Sedan, 3008, Tucson, Qashqai, X-Trail, Kodiaq, Octavia, Karoq, C5 Aircross, Grandland, Arkana, Austral. Το καθένα αποκλείστηκε για διαφορετικούς λόγους.

      Επειδή κάνω και γω την έρευνά μου, μπορείς να μου πεις γιατί απέκλεισες corolla cross και tucson?

      Ευχαρίστως.

      Κατ'αρχάς να διευκρινίσω ότι έχω Toyota και θα ήθελα να πάω ξανά σε Toyota. Έχει κι αυτό τη σημασία του. Λοιπόν:

      1. Tο Corolla Cross υστερεί σε χώρους και χώρο αποσκευών. Περίμενα καιρό να έρθει στην Ελλάδα αλλά με απογοήτευσε. Για μεγάλη οικογένεια (θυμίζω τρία παιδιά) μάλλον δεν είναι. Κάτσε πίσω και θα το καταλάβεις. Επίσης, έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από όλα. Ίσως κάποιοι που το συγκρίνουν με το T-Roc να έχουν δίκιο, δηλαδη ανήκει περισσότερο στην κατηγορία αυτή παρά στην άλλη. Μολονότι είναι φουλ υβριδικό και μελλοντικά πιο future proof, δεν μπόρεσα να προσπεράσω τους μικρούς χώρους τους. Δε συζητάω για ποιότητα στο εσωτερικό κ.τ.λ. γιατί η Toyota πάντα ήταν πιο φειδωλή, υπερτερεί σε άλλους τομείς. Είχαμε (και έχουμε ακόμα) στην οικογένεια συνολικά 4 Toyota και γνωρίζω πολύ καλά την αξιοπιστία της. Περισσότερο θα πήγαινα στο Rav4 αλλά αποκλείστηκε λόγω φόρου πολυτελείας και τελικής τιμής του.

      2. Tucson, πιο μεγάλο και άνετο αλλά συγκριτικά με Tiguan, επίσης λιγότερο άνετο στο πίσω κάθισμα. Όχι κάτι τραγικό όμως. Επίσης, μου φάνηκε λιγότερο ποιοτικό μέσα, αν και είναι πολύ όμορφο σχεδιαστικά μέσα έξω. Επίσης, με χάλασε ότι δεν μπορεί να πάρει ρεζέρβα.

      Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα και είστε μέχρι 4 άτομα, ίσως είναι καλύτερη επιλογή το Corolla Cross. Να σημειώθεί όμως ότι έχει μεγάλη αναμονή, 9 μήνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS

      @piliourits said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      Προσωπικά, όταν αρχίζει να φεύγει το ποσό απ τις 30 χιλιάδες (να μην πω, πλησιάζει) αρχίζω και τσινάω, ξέρω πως "έτσι είναι η αγορά τώρα" αλλά πρόκειται απλά για κοινά αυτοκίνητα, που είναι αναλώσιμα και χάνουν αξία με τη μέρα.

      Συμφωνώ απόλυτα. Είναι κάπως ψυχολογικό το όριο των 30k. Ειδικά αν σκεφτείς τι αγόραζες με 30k πριν μερικά χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @A-d-P Δεν έχω συνηθίσει με κάμερα, μόνο με πίσω αισθητήρες. Αλλά τη θέλω, ακόμη και για ασφάλεια. Τι να πω, ίσως πάλι να βασίζομαι στον ήχο των αισθητήρων. Το T-Roc την έχει;

      @DeLorean Κι εμένα μου είχαν δώσει την ίδια απάντηση σε μια άλλη αντιπροσωπεία, ότι έχει καλούς αισθητήρες μπρος-πίσως με οπτική ένδειξη και δε χρειάζεται η κάμερα. Ok, καλοδεχούμενοι και χρήσιμοι οι αισθητήρες και μάλιστα οι μπροστά, που η πλειονότητα των αυτοκινήτων δε διαθέτει μπροστά αισθητήρες, τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις. Αλλά η κάμερα είναι το κάτι παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas

    Latest posts made by libitas

    • RE: Νέο Skoda Kodiaq (2024)

      Αφού το μοντέλο κυκλοφορεί εδώ και μήνες, παρακαλώ το παρόν νήμα να μεταφερθεί στην ενότητα "Κατασκευαστές και μοντέλα".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: DFSK Forum

      @antonmone said in DFSK Forum:

      @dimsabas said in DFSK Forum:

      @dstou said in DFSK Forum:

      Καβουρομάνες Ατλαντικού βγαίνουν ξαφνικά, όχι μικρά καβουράκια στου γυαλού τα βοτσαλάκια.
      Τα είδα τα DFSK στην έκθεση. Η εικόνα που αποκόμισα ήταν μία κινέζικη Σκόντα. Λαμαρίνες τεραστίων διαστάσεων σε καλή τιμή.
      Απλή διαπίστωση, όχι υποτίμηση το παραπάνω σχόλια.

      Το ψάχνει να το αγοράσει φίλη με τέσσερα παιδιά. Ήθελε μεταχειρισμένο 3008 αυτόματο. Θα της βγει ελάχιστα ακριβότερα και θα είναι καινούριο PHEV.

      Πες της να δει και θερμικα 7θεσια,τα δίλιτρα για τους τρίτεκνους-πολύτεκνους δεν έχουν φόρο πολυτελείας!
      Απλά να είναι 6-7θεσια απαραίτητα.
      Η απαλλαγη του τέλους ταξινόμησης είναι πολύ μεγάλη ,στα PHEV είναι αστεία ισως και κάτω από 1500 ευρώ στα χρήματα που παίζει το DFSK.

      Η απαλλαγή του φόρου πολυτελείας ισχύει μόνο για πολύτεκνους (4+ παιδιά) και όχι για τρίτεκνους, βάσει του άρθρου 44 του ν.4111/2013. Η απαλλαγή τέλους ταξινόμησης ισχύει και για τρίτεκνους και για πολύτεκνους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @zt13 said in VW Tiguan 2024:

      @libitas said in VW Tiguan 2024:

      @kapelis said in VW Tiguan 2024:

      Κρίμα που η εισαγωγική έκδοση δεν έχει Adaptive Cruise Control. Μήπως κάνω λάθος? Μπράβο που δίνουν επιλογή για διαχωριστικό δίχτυ μεταξυ χώρου επιβατών και αποσκευών.

      Αυτό το Predictive Speed Limiter που έχει η πρώτη έκδοση τι είναι; Απλό cruise control;

      Νομίζω οτι δεν είναι καν Cruise Control. Απλά επιλέγεις την ταχύτητα που θές να κινήσαι και όσο και να πατήσεις το γκάζι δεν πάει παραπάνω. Καθόλου βολικό!

      Κρίμα γιατί αν εξαιρέσεις το cruise control και τους αναδιπλούμενους καθρέφτες, δε νομίζω ότι της λείπει κάτι άλλο άξιο αναφοράς. Περισσότερο δηλαδή το cruise control αποτελεί σημαντική απουσία. Οι καθρέφτες πες ok.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @kapelis said in VW Tiguan 2024:

      Κρίμα που η εισαγωγική έκδοση δεν έχει Adaptive Cruise Control. Μήπως κάνω λάθος? Μπράβο που δίνουν επιλογή για διαχωριστικό δίχτυ μεταξυ χώρου επιβατών και αποσκευών.

      Αυτό το Predictive Speed Limiter που έχει η πρώτη έκδοση τι είναι; Απλό cruise control;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Η αλήθεια είναι ότι πλέον γύρω στις 30k υπάρχουν πολλές επιλογές. Όμως το Tiguan κυκλοφορεί μόνο με αυτόματο κιβώτιο οπότε πρέπει κι αυτό να λαμβάνεται υπόψη στην υψηλότερη τιμή του, δεδομένου του ανταγωνισμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Από σήμερα είναι διαθέσιμο και στο ελληνικό site της VW για διαμόρφωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Σωστά αλλά δεν επηρεάζει τόσο το τελικό ποσό του τέλους.

      Π.χ. σε μια τελική αξία mild ή full hybrid αυτοκινήτου 40.000€, σε ένα με ρύπους 119gr CO2 το ΕΕΤ είναι περίπου 4.200€ ενώ σε άλλο με 149gr CO2 περίπου 4.400€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Όλα τα Tiguan θα έρχονται με DSG.

      Σχετικά με τα τέλη ταξινόμησης, δυστυχώς τα νέα δεν είναι ευχάριστα για τους τρίτεκνους/πολύτεκνους καθώς οι κινητήρες βενζίνης θα είναι mild hybrid.

      Ενδεικτικά, παραθέτω από τον τιμοκατάλογο της Toyota αξίες και αναλογούντα τέλη ταξινόμησης υβριδικών αυτοκινήτων, για να έχετε μια ιδέα τι να αναμένουμε στο Tiguan:
      ΛΤΜΦ ΕΤΤ
      36.100€ 3.342€
      38.100€ 3.769€
      39.950€ 4.165€
      42.750€ 4.653€

      Εγώ προσωπικά ως τρίτεκνος σκέφτομαι να στραφώ στο απερχόμενο μοντέλο για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sonath said in Νέο VW Tiguan (2024):

      Tiguan 2024 1.5 150ps R Line ≈ € 42.500.

      Σωστός, το επιβεβαιώνω κι εγώ μετά από επικοινωνία μου. Κάνω edit στο αρχικό ποστ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή)

      @anapofasistos said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):

      @katafractos17 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):

      Πήγαινε δες τα από κοντά γιατί πράγματι το Tiguan πρέπει να είναι από τα ευρύχωρα της κατηγορίας πίσω.

      Από ότι είδα σε άλλο ποστ ένα μέλος του φόρουμ έκανε ανάρτηση και τις τιμές του νέου Tiguan που με την απαλλαγή φαίνεται ότι είναι μέσα στο εύρος μου (και λογικά θα είναι το ίδιο άνετο με το υπάρχον μοντέλο)

      Θα είναι στο εύρος σου αλλά έχε υπόψη ότι το νέο Tiguan θα είναι mild hybrid και το ΕΤΤ είναι 50% μειωμένο, επομένως υπολόγιζε περίπου 3-4k μειωμένες τιμές από αυτές που θα ανακοινώσουν.

      Από βίντεο που έχω δει, είναι εξίσου άνετο, αν όχι πιο άνετο. Επίσης έχει ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (652lt αντί 615lt) με το συρόμενο πίσω κάθισμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr