-
Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα,
Ήρθε η ώρα να κάνω χρήση της απαλλαγής των Τελών Ταξινόμησης που δικαιούμαι και ψάχνω να αντικαταστήσω το Tiguan που έχω (2018, 1.6 TDI, 75.000χλμ) με ποσό έως 35.000 ευρώ κάνοντας και χρήση της απαλλαγής των Τ.Τ (ίσως μπορώ να ανέβω λιγάκι για κάτι εξαιρετικο).
Η οικογένεια είναι πενταμελής με 3 εφήβους (οπότε θέλω χώρους πίσω) και η πλειοψηφία των χλμ γίνεται σε εθνική οδό.
Επίσης θα ήθελα οπωσδήποτε τα παρακάτω: Αυτόματο κιβώτιο, adaptive cruise control, lane assist, led φώτα (με αυτόματη μικρή μεγάλη σκάλα), αισθητήρες μπρος πίσω και καμερα οπισθοπορείας και wireless carplay.
Δεν έχω πρόβλημα με κατασκευαστές (μιας και είχα διάφορους στο παρελθόν toyota, opel, ford και vw τώρα) και μάλλον είμαι από τους τυχερούς και ποτέ δεν είχα θέμα (βέβαια τα προσέχω όλα μου τα αυτοκίνητα σε χρήση και σερβις).
Για καύσιμο να είμαι ειλικρινής ήμουν πολύ ευχαριστημένος από το πετρέλαιο που είχα τώρα τελευταία (βάζω πάντα από 2-3 συγκεκριμένα πρατήρια) αλλά δεν έχω πρόβλημα να ξαναγυρίσω στη βενζίνη ή σε κάποιο υβριδικό. Το σίγουρο είναι ότι δεν έχω την υποδομή για ηλεκτρικό.
Επίσης προτιμώ μόνο SUV με μήκος έως περ. 4.50 μέτρα (οπότε για C-SUV)
Περιμένω τις απόψεις σας -
Cx 5
-
@gatoz said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Cx 5
μου αρέσει πολύ (οπτικά) αλλά δεν το έχω οδηγήσει. Με προβληματίζουν λίγο τα 2.000 κυβικά
-
Μπορείς να περιμένεις το νέο Tiguan, παρουσιάζεται αυτόν τον μήνα αλλά υπερβαίνει ελάχιστα τα 4,5μ. Λογικά στην πρώτη ή στη δεύτερη έκδοση, με την απαλλαγή θα κυμαίνεται περίπου στα 35k-36k.
Επειδή έχεις ήδη το απερχόμενο Tiguan και επειδή πρόσφατα είδα από κοντά πολλά μοντέλα, να σου πω ότι διαθέτεις ίσως το πιο άνετο αυτοκίνητο για τους πίσω επιβάτες. Τα υπόλοιπα της κατηγορίας έπονται, από λίγο έως πολύ.
Μια άλλη επιλογή, υστερεί όμως συγκριτικά με άλλα στους πίσω χώρους, είναι το Corolla Cross. Είναι υβριδικό και στην έκδοση Lounge διαθέτει όλα αυτά που αναφέρεις. Με την απαλλαγή βγαίνει περίπου στα 33k-34k.
-
@libitas said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Μια άλλη επιλογή, υστερεί όμως συγκριτικά με άλλα στους πίσω χώρους, είναι το Corolla Cross. Είναι υβριδικό και στην έκδοση Lounge διαθέτει όλα αυτά που αναφέρεις. Με την απαλλαγή βγαίνει περίπου στα 33k-34k.
Eξαιρετικό, αλλά 3 έφηβοι δε νομίζω να χωράνε πίσω - τουλάχιστον όχι άνετα.
-
Renault Austral που έχει και έκπτωση αυτόν τον καιρό
-
@jamesd said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Renault Austral που έχει και έκπτωση αυτόν τον καιρό
HYUNDAI TUCSON ίσως?
https://www.carsized.com/en/cars/compare/renault-austral-2022-suv-vs-hyundai-tucson-2020-suv/front/
-
@jamesd said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Renault Austral που έχει και έκπτωση αυτόν τον καιρό
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει ούτε ένα λογικά θα πάω να το δω και από κοντά. Το DS7 επίσης θα πάω να ρίξω μια ματιά μιας και με την απαλλαγή βγαίνει κάπου στα 35.000 και είναι και αρκετά πλατύ πίσω.
-
Το Χtrail πόσο το παίρνεις?
-
@kostis20 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Το Χtrail πόσο το παίρνεις?
Δεν το ρώτησα και μάλλον δεν θα το κάνω. Είναι αρκετά μεγάλο (ειδικά για τη γυναίκα μου) και για να είμαι και ειλικρινής μου είναι και εντελώς αδιάφορο αισθητικά. Οπότε θα το αφήσω για το τέλος μηπως βρω τεστ drive και αλλάξω γνώμη
-
Πήγαινε δες τα από κοντά γιατί πράγματι το Tiguan πρέπει να είναι από τα ευρύχωρα της κατηγορίας πίσω.
-
@katafractos17 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Πήγαινε δες τα από κοντά γιατί πράγματι το Tiguan πρέπει να είναι από τα ευρύχωρα της κατηγορίας πίσω.
Από ότι είδα σε άλλο ποστ ένα μέλος του φόρουμ έκανε ανάρτηση και τις τιμές του νέου Tiguan που με την απαλλαγή φαίνεται ότι είναι μέσα στο εύρος μου (και λογικά θα είναι το ίδιο άνετο με το υπάρχον μοντέλο)
-
@anapofasistos said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
@katafractos17 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Πήγαινε δες τα από κοντά γιατί πράγματι το Tiguan πρέπει να είναι από τα ευρύχωρα της κατηγορίας πίσω.
Από ότι είδα σε άλλο ποστ ένα μέλος του φόρουμ έκανε ανάρτηση και τις τιμές του νέου Tiguan που με την απαλλαγή φαίνεται ότι είναι μέσα στο εύρος μου (και λογικά θα είναι το ίδιο άνετο με το υπάρχον μοντέλο)
Θα είναι στο εύρος σου αλλά έχε υπόψη ότι το νέο Tiguan θα είναι mild hybrid και το ΕΤΤ είναι 50% μειωμένο, επομένως υπολόγιζε περίπου 3-4k μειωμένες τιμές από αυτές που θα ανακοινώσουν.
Από βίντεο που έχω δει, είναι εξίσου άνετο, αν όχι πιο άνετο. Επίσης έχει ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (652lt αντί 615lt) με το συρόμενο πίσω κάθισμα.
-
Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο έχω καταλήξει ανάμεσα σε 2 μοντέλα. Alfa Romeo Tonale και BMW X1. Επέλεξα αυτά γιατί ήταν αυτά που μου άρεσαν περισσότερο. Στην alfa romeo μετά την πτώση τιμής και μετά από μια καλή έκπτωση μου βγαίνει τουλάχιστον 6000 ευρώ φτηνότερη από την BMW. Πιστεύετε αξίζει αυτή η διαφορά για να κάνω την υπέρβαση;
-
Δεν έχω οδηγήσει την Χ1 για να μπορώ να ξέρω πώς συγκρίνονται. Βρήκα πάντως την Tonale ένα αρκετά αξιόλογο μοντέλο (σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται εδώ μέσα).
-
@dimsabas said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Δεν έχω οδηγήσει την Χ1 για να μπορώ να ξέρω πώς συγκρίνονται. Βρήκα πάντως την Tonale ένα αρκετά αξιόλογο μοντέλο (σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται εδώ μέσα).
Παρεμπιπτόντως ωραία κριτική. Όχι σαν κάτι άλλες που μόνο θετικά βρίσκουν στα αυτοκίνητα Βέβαια εγώ κοιτάζω την ανανεωμένη έκδοση sprint (που είναι κάτι μεταξυ της παλιάς sprint και της ti) και με τιμή πλέον αρκετά πιο προσιτή
-
@dimsabas said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Δεν έχω οδηγήσει την Χ1 για να μπορώ να ξέρω πώς συγκρίνονται. Βρήκα πάντως την Tonale ένα αρκετά αξιόλογο μοντέλο (σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται εδώ μέσα).
Εξαιρετικό άρθρο.
Συμφωνώ απόλυτα και με τα σχόλια σου για το market positioning της Τonale, που επιβεβαιώθηκαν άλλωστε και με το πέρασμα του χρόνου. -
@dimsabas said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Βρήκα πάντως την Tonale ένα αρκετά αξιόλογο μοντέλο (σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται εδώ μέσα).
Βασικά μόνον ο @fanis75 κράζει, επειδή είναι Alfa hater.
-
@realzeus said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Βασικά μόνον ο @fanis75 κράζει, επειδή είναι Alfa hater.
Το ΑΝΑΠΟΔΟ, κράζω γιατί ειμαι Alfa Romeo Lover - σε τέτοια μεγάλωσα. Αλλά θέλω την κανονική άλφα ρομέο, όχι την γιαλατζί!
Η Τονάλε είναι ένα αμάξι του 2015 (βλ. Compass) με ρετούς και μέτρια υλοποιήση σε όλα, που θα την δικαιολογούσα εαν κόστιζε και αντίστοιχα.
-
@fanis75 said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
@realzeus said in SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή):
Βασικά μόνον ο @fanis75 κράζει, επειδή είναι Alfa hater.
Το ΑΝΑΠΟΔΟ, κράζω γιατί ειμαι Alfa Romeo Lover - σε τέτοια μεγάλωσα. Αλλά θέλω την κανονική άλφα ρομέο, όχι την γιαλατζί!
Η Τονάλε είναι ένα αμάξι του 2015 (βλ. Compass) με ρετούς και μέτρια υλοποιήση σε όλα, που θα την δικαιολογούσα εαν κόστιζε και αντίστοιχα.
Και ποια εταιρεία δεν έχει γίνει σήμερα γιαλαντζί σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν της καθεμιάς?
SUV μέχρι 35.000 (με απαλλαγή)