Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 114
    • Best 43
    • Groups 0

    Best posts made by libitas

    • RE: VW Tiguan 2024

      Οι τιμές του νέου Tiguan 1.5 DSG βενζίνη mild hybrid, όπως με ενημέρωσαν σήμερα από αντιπροσωπεία:

      130hp
      Έκδοση Tiguan: 34.300€
      Έκδοση Life: 36.900€
      Έκδοση More: 37.300€
      Έκδοση R Line: -

      150hp
      Έκδοση Tiguan: -
      Έκδοση Life: 37.900€
      Έκδοση More: 38.300€
      Έκδοση R Line: 42.500€.

      Τέσσερις, λοιπόν, εκδόσεις. Η πρώτη είναι η πιο "φτωχή" αλλά δεν αποκλείεται να τη δούμε αρκετά. Όπως και στο παλιό, τα 150hp τιμολογούνται με 1.000€ επιπλέον συγκριτικά με τα 130hp.

      Την επόμενη εβδομάδα θα βρίσκεται στις εκθέσεις και θα διατιθενται κάποια αυτοκίνητα ετοιμοπαράδοτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)

      Επειδή βρίσκομαι κι εγώ στην αναζήτηση της βέλτιστης επιλογής λόγω τριτεκνίας, να παραθέσω τη γνώμη μου από την εικόνα που έχω σχηματίσει έως τώρα:

      1. Όπως σωστά προαναφέρθηκε, το RAV4 δεν κυκλοφορεί στην έκδοση 2.0 με 175hp. Επίσημα, κατόπιν γραπτού ερωτήματος στην Toyota.

      2. Λόγω της επικείμενης αλλαγής του σε λίγο καιρό (ίσως σε έναν με δύο μήνες), το Tiguan προσφέρεται αυτήν την περίοδο με έκπτωση 2.000€. Δηλαδή το βρίσκεις σε τιμές πριν τις μεγάλες ανατιμήσεις. Ίσως είναι μια καλή επιλογή, δεδομένου του υψηλού οφέλους απαλλαγής ΤΤ, καθώς δεν είναι mild hybrid. Να σημειωθεί ότι το επερχόμενο Tiguan θα είναι mild hybrid οπότε η αγορά από τρίτεκνο καθίσταται λιγότερο επωφελής, συγκριτικά με άλλες επιλογές.

      3. Το ίδιο περίπου ισχύει και για το Kodiaq, το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί και αναμένεται κι αυτό. Δηλαδή κι αυτό θα έρχεται με mild hybrid. Εντούτοις, δεν έχω δει κάποια γενναία έκπτωση στο απερχόμενο μοντέλο από τη Skoda. Εγώ θα το επέλεγα ως 7θέσιο, αν και υποψιάζομαι ότι ίσως δε δέχονται πλέον παραγγελίες για 7θέσια, εκτός αν βρεις κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Αμφότερα Tiguan και Kodiaq δείχνουν παλιά (και είναι).

      4. Μολονότι απορρίπτονται τα γαλλικά από τον νηματοθέτη, σε καλή -σχετικά- τιμή προσφέρεται το 3008, με πλήρη εξοπλισμό. Κι αυτό θα αλλάξει, έχει ήδη παρουσιαστεί το ηλεκτρικό 3008 και αναμένεται και το απλό. Μάλιστα υπάρχει βίντεο που δείχνει ότι χωρά τρία παιδικά καθίσματα πίσω, έστω κι αν αυτά ήταν κολλητά το ένα με το άλλο. Το Autotriti μέτρησε το μήκος του πίσω καθίσματος και είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του, τουλάχιστον μέχρι τότε που δημοσιεύθηκε το εν λόγω άρθρο. Έχοντας κάτσει πίσω, το επιβεβαιώνω. Χωρίς, φυσικά, αυτό να αποτελεί λόγο αγοράς αλλά είναι μια χρήσιμη πληροφορία για όσους έχουν τρία παιδιά.

      5. Υπάρχει και το Tiguan Allspace, το οποίο προσφέρεται με πληρέστερο εξοπλισμό από το Tiguan αλλά είναι πιο ακριβό. Δεν ξέρω γιατί δεν κυκλοφόρησε πολύ στην Ελλάδα, ίσως επειδή υπήρχε το Kodiaq που ήταν πιο φθηνό.

      6. Το X-trail πράγματι, δεν αξιοποιεί ιδανικά τους χώρους του και τις διαστάσεις του. Μικρός, συγκριτικά, χώρος αποσκευών και ανεβαίνει στην τιμή.

      7. Σίγουρα θα κοίταζα Octavia, ξεκάθαρα λόγω χώρου αποσκευών και συμπαθητικής τιμής.

      8. Σχετικά με το CX-5, δεν το έχω δει στο δρόμο. Σίγουρα είναι πολύ ενδιαφέρον και όμορφο όμως θα με προβλημάτιζε ο φόρος πολυτελείας και η πρότερη αποχώρηση της Mazda από την Ελλάδα, ιδίως μετά τις χαμηλές πωλήσεις της, οι οποίες εν μέρει οφείλονται στους κινητήρες υψηλού κυβισμού που διαθέτει.

      Συμβουλή: Αφού υπάρχουν πλέον αρκετές επιλογές σε 7θέσια, θα σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά του, έχοντας τρία παιδιά. Δεν είμαι βέβαιος ότι εγώ ο ίδιος θα καταλήξω εντέλει σε 7θέσιο, αλλά ήδη είναι στα υπ'όψιν μου και αποτελεί ένα επιθυμητό χαρακτηριστικό.

      Διαπίστωση: Επειδή ολοένα αυξάνονται τα mild hybrid, σε λίγο καιρό ίσως δε θα κυκλοφορεί κανένα με απλό κινητήρα. Αυτό έχει τη σημασία του για τρίτεκνους και πολύτεκνους, καθώς η απαλλαγή που θα έχουν θα είναι μειωμένη. Αν κάποιος σκέφτεται αυτήν την περίοδο την αγορά, ίσως αξίζει η επιλογή αυτοκινήτου με απλό κινητήρα για τη μεγιστοποίηση του οφέλους του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Πολύ σύντομα αναμένεται η διάθεσή του και από τις ελληνικές αντιπροσωπείες. Πάντως ούτε οι πωλητές γνωρίζουν με ακρίβεια τις τιμές.

      Αν ξεκινάει στα 36k με αυτόν τον εξοπλισμό, ίσως είναι καλή τιμή δεδομένου του εξοπλισμού του. Aπό επικοινωνία που είχα με αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι θα κυκλοφορήσει και η πρώτη έκδοση με όνομα "Tiguan", όπως δηλαδή στο γερμανικό site.

      Τέλος, αναμένεται να κυκλοφορήσει και μια πιο πλήρης από τη Life (αντί της Elegance), η οποία εκτιμάται ότι θα πουλήσει περισσότερο από όλες τις εκδόσεις καθώς θα είναι η πιο vfm.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @anapofasistos said in Νέο VW Tiguan (2024):

      @trogg said in Νέο VW Tiguan (2024):

      Ναι δυστυχως με τα 150 θα ξεκινάει νομίζω από 41 εκανα κ εγω λάθος .

      Βλέπω να πηγαίνουν όλοι για BMW X1 αν είναι αυτές οι τιμες

      Αυτό ακριβώς. Αν η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης των 130hp είναι 37k και για να πας στην πιο εμπορική έκδοση και στους 150hp πρέπει να ανέβεις στα 40k τουλάχιστον, τότε δείχνει να ξεφεύγει και δε βλέπω τον τρόπο που μπορεί να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο της αγοράς στην κατηγορία του. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις πρόσφατες μειώσεις τιμών σε διάφορα μοντέλα-ανταγωνιστές.

      Ναι, θα είναι πλήρες, ποιοτικό, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, ίσως (και πάλι) το πιο ευρύχωρο. Όμως η απόκλιση από τις μέσες τιμές της κατηγορίας ίσως αποτρέψει τις αδρές πωλήσεις και την ευρεία κυκλοφορία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: DFSK Forum

      @antonmone said in DFSK Forum:

      @dimsabas said in DFSK Forum:

      @dstou said in DFSK Forum:

      Καβουρομάνες Ατλαντικού βγαίνουν ξαφνικά, όχι μικρά καβουράκια στου γυαλού τα βοτσαλάκια.
      Τα είδα τα DFSK στην έκθεση. Η εικόνα που αποκόμισα ήταν μία κινέζικη Σκόντα. Λαμαρίνες τεραστίων διαστάσεων σε καλή τιμή.
      Απλή διαπίστωση, όχι υποτίμηση το παραπάνω σχόλια.

      Το ψάχνει να το αγοράσει φίλη με τέσσερα παιδιά. Ήθελε μεταχειρισμένο 3008 αυτόματο. Θα της βγει ελάχιστα ακριβότερα και θα είναι καινούριο PHEV.

      Πες της να δει και θερμικα 7θεσια,τα δίλιτρα για τους τρίτεκνους-πολύτεκνους δεν έχουν φόρο πολυτελείας!
      Απλά να είναι 6-7θεσια απαραίτητα.
      Η απαλλαγη του τέλους ταξινόμησης είναι πολύ μεγάλη ,στα PHEV είναι αστεία ισως και κάτω από 1500 ευρώ στα χρήματα που παίζει το DFSK.

      Η απαλλαγή του φόρου πολυτελείας ισχύει μόνο για πολύτεκνους (4+ παιδιά) και όχι για τρίτεκνους, βάσει του άρθρου 44 του ν.4111/2013. Η απαλλαγή τέλους ταξινόμησης ισχύει και για τρίτεκνους και για πολύτεκνους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @a-d-p said in Nέο VW Tiguan:

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Γνωρίζω ότι είναι παλιό μοντέλο και κάπως παλιά γραμμή. Εχει όμως συστήματα (acc κ.λπ.) και ποιότητα που δεν έχουν αρκετά καινούρια. Εντούτοις, βλέποντας και το νέο μοντέλο που έρχεται, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι πολύ πιο όμορφο το νεότερο, σίγουρα όμως θα το δούμε αρκετά. Αλλωστε η VW είναι γνωστή για τις συντηρητικές γραμμές της.

      Λόγω τριών τέκνων, απαραίτητη προυπόθεση είναι ο χώρος αποσκευών να υπερβαίνει τα 500 λίτρα (ιδανικά να είναι κοντά στα 600), επομένως το Formentor δεν πληροί αυτήν την προυπόθεση.

      παρε οπωσδηποτε την επεκταση εγγυησης των 2 ετων, για να εχεις, οσο ειναι δυνατον το κεφαλι σου ησυχο. Ο χωρος αποσκευων ειναι καλος, οπως επισης και αυτος των πισω επιβατων. Η εκδοση r-line ποτε δεν με γοητευσε, καθως (οταν αγορασα εγω τουλαχιστον το 2019) δεν προσφερε κατι επιπλεον εκτος απο αισθητικες βελτιωσεις Νομιζω ειχε και 19αρες ζαντες, που αυξανουν την καταναλωση.

      Κάτι ουσιαστικό δεν έχει, εκτός από στάνταρ ψηφιακά όργανα, IQ led φώτα, άλλες ταπετσαρίες και μπροστινά καθίσματα και τις υπόλοιπες αισθητικές αλλαγές που αναφέρεις. Εμένα μου αρέσουν τα R line 😁

      Κι εγώ είμαι της ουσίας. Αλλά το R Line δείχνει άλλο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Είδαμε το 3008 και το σκεφτόμασταν σοβαρά αλλά υπολείπεται σε άνεση και εσωτερικούς χώρους του Tiguan, και μπροστά αλλά κυρίως στους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του ήταν καλός πάντως.

      Ναι, αλλα ο χωρος για τους πισω επιβατες δεν θα σε ενδιαφερει για πολλα χρονια ακομα. Τα μοναδικα αλλα της κατηγοριας αυτης, που θεωρω οτι αξιζει να δεις ειναι τα κορεατικα, αλλα εκει να ξερεις οτι η καταναλωση ειναι μεγαλη, αν και mild hybrids. Στο τιγκ θα βλεπεις εντος της πολη 9.5-12 (μοντελο dsg ειδα οτι κοιτας) με πιο συνηθες το 10αρακι. Στους κορεατες απο οσο γνωριζω απο φιλους που το εχουν, το 11-12 το εχεις ανετα.
      Νομιζω οτι το πεζω ειναι πιο οικονομικο.

      Ας πεταξω και μια πιο τρελη ιδεα (θα εσκαγα αν δεν το εκανα 🙂 ), να φορτιζεις σπιτι μπορεις; κατι σε phev ή ηλεκτρικο σκεφτεσα

      Κάνω λίγα χιλιόμετρα ετησίως επομένως η οικονομία καυσίμου δεν είναι προτεραιότητά μου. Τουναντίον, μας ενδιαφέρει η εσωτερική άνεση και ο χώρος αποσκευών.

      Είδα από κοντά Tiguan, RAV4, Corolla Cross, Corolla Sedan, 3008, Tucson, Qashqai, X-Trail, Kodiaq, Octavia, Karoq, C5 Aircross, Grandland, Arkana, Austral. Το καθένα αποκλείστηκε για διαφορετικούς λόγους.

      Κατέληξα στο Tiguan γιατί θεωρώ ότι είναι η καλύτερη - all around - επιλογή, στην καλύτερη τιμή, δεδομένης της άνεσης και της ποιότητάς του.

      Μάλιστα κλίνω προς αυτό στα 31.5k:
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338343458-volkswagen-tiguan

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @polistas said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Είδα από κοντά Tiguan, RAV4, Corolla Cross, Corolla Sedan, 3008, Tucson, Qashqai, X-Trail, Kodiaq, Octavia, Karoq, C5 Aircross, Grandland, Arkana, Austral. Το καθένα αποκλείστηκε για διαφορετικούς λόγους.

      Επειδή κάνω και γω την έρευνά μου, μπορείς να μου πεις γιατί απέκλεισες corolla cross και tucson?

      Ευχαρίστως.

      Κατ'αρχάς να διευκρινίσω ότι έχω Toyota και θα ήθελα να πάω ξανά σε Toyota. Έχει κι αυτό τη σημασία του. Λοιπόν:

      1. Tο Corolla Cross υστερεί σε χώρους και χώρο αποσκευών. Περίμενα καιρό να έρθει στην Ελλάδα αλλά με απογοήτευσε. Για μεγάλη οικογένεια (θυμίζω τρία παιδιά) μάλλον δεν είναι. Κάτσε πίσω και θα το καταλάβεις. Επίσης, έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από όλα. Ίσως κάποιοι που το συγκρίνουν με το T-Roc να έχουν δίκιο, δηλαδη ανήκει περισσότερο στην κατηγορία αυτή παρά στην άλλη. Μολονότι είναι φουλ υβριδικό και μελλοντικά πιο future proof, δεν μπόρεσα να προσπεράσω τους μικρούς χώρους τους. Δε συζητάω για ποιότητα στο εσωτερικό κ.τ.λ. γιατί η Toyota πάντα ήταν πιο φειδωλή, υπερτερεί σε άλλους τομείς. Είχαμε (και έχουμε ακόμα) στην οικογένεια συνολικά 4 Toyota και γνωρίζω πολύ καλά την αξιοπιστία της. Περισσότερο θα πήγαινα στο Rav4 αλλά αποκλείστηκε λόγω φόρου πολυτελείας και τελικής τιμής του.

      2. Tucson, πιο μεγάλο και άνετο αλλά συγκριτικά με Tiguan, επίσης λιγότερο άνετο στο πίσω κάθισμα. Όχι κάτι τραγικό όμως. Επίσης, μου φάνηκε λιγότερο ποιοτικό μέσα, αν και είναι πολύ όμορφο σχεδιαστικά μέσα έξω. Επίσης, με χάλασε ότι δεν μπορεί να πάρει ρεζέρβα.

      Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα και είστε μέχρι 4 άτομα, ίσως είναι καλύτερη επιλογή το Corolla Cross. Να σημειώθεί όμως ότι έχει μεγάλη αναμονή, 9 μήνες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018

      @piliourits said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:

      Προσωπικά, όταν αρχίζει να φεύγει το ποσό απ τις 30 χιλιάδες (να μην πω, πλησιάζει) αρχίζω και τσινάω, ξέρω πως "έτσι είναι η αγορά τώρα" αλλά πρόκειται απλά για κοινά αυτοκίνητα, που είναι αναλώσιμα και χάνουν αξία με τη μέρα.

      Συμφωνώ απόλυτα. Είναι κάπως ψυχολογικό το όριο των 30k. Ειδικά αν σκεφτείς τι αγόραζες με 30k πριν μερικά χρόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      @A-d-P Δεν έχω συνηθίσει με κάμερα, μόνο με πίσω αισθητήρες. Αλλά τη θέλω, ακόμη και για ασφάλεια. Τι να πω, ίσως πάλι να βασίζομαι στον ήχο των αισθητήρων. Το T-Roc την έχει;

      @DeLorean Κι εμένα μου είχαν δώσει την ίδια απάντηση σε μια άλλη αντιπροσωπεία, ότι έχει καλούς αισθητήρες μπρος-πίσως με οπτική ένδειξη και δε χρειάζεται η κάμερα. Ok, καλοδεχούμενοι και χρήσιμοι οι αισθητήρες και μάλιστα οι μπροστά, που η πλειονότητα των αυτοκινήτων δε διαθέτει μπροστά αισθητήρες, τουλάχιστον στις απλές εκδόσεις. Αλλά η κάμερα είναι το κάτι παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Σε γκρουπ του Tiguan στο Fb, σήμερα κάποιο μέλος ανέβασε φωτογραφία από νταλίκα με το νέο Tiguan πάνω. Επομένως είναι βέβαιο ότι ετοιμάζεται η παρουσίασή του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2024

      Οι τιμές αναφέρονται στην έκδοση βενζίνης 1.5 mild hybrid με αυτόματο κιβώτιο. Έκανα edit στο αρχικό ποστ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Πώς κρίνετε τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του sedan στα 471lt; Έχω το Auris του 2014 και σκέφτομαι πλέον τη μετάβαση σε αυτοκίνητο με μεγαλύτερους χώρους, λόγω τετραμελούς οικογένειας. Δε θέλω να βάλω μπαγκαζιέρα.

      Είμαι μεταξύ του Corolla Sedan και του Octavia, το οποίο έχει χώρο αποσκευών 600lt και πιο μοντέρνα σχεδίαση αλλά διστάζω καθώς θα ήθελα πάλι Toyota. Αν υπήρχε το Avensis, δε θα το συζητούσα.

      Δε με ενθουσιάζουν τα suv, διαπιστώνω όμως ότι τα sedan είναι πλέον ελάχιστα στην αγορά. Και όπου υπάρχουν, είναι πλέον ακριβά. Κάποτε ένας οικογενειάρχης θα κοίταζε το Avensis, το Passat, το Mondeo κ.τ.λ. Τώρα πια μόνο suv.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: SKODA FORUM

      @jkp said in SKODA FORUM:

      Καλησπέρα και χρόνια πολλά.

      Μετά από 12.000 χλμ και 8 μήνες είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος.

      Αν εξαιρέσεις ότι κάτω από τις 2000 στροφές είναι "νεκρό", η μεγάλη ροπή του επιτρέπει να κινείται αξιοπρεπώς ακόμα και φουλ φορτωμένο. Φωτιά στην άσφαλτο δεν βάζει, ούτως ή άλλως δεν ήταν αυτό το ζητούμενο για μένα.
      Το dsg το σκέφτηκα, αλλά ανέβαινε η τιμή, οπότε δεν.
      Η εγγύηση στα 4 χρόνια μαζί με δωρεάν σέρβις μου προσφέρθηκε ως δώρο.
      Επειδή καιγόμουν για ετοιμοπαράδοτο, δεν πρόσθεσα τίποτα. Θεωρώ ότι είναι υπεραρκετός.

      Το lane assist το θεωρώ άκρως επικίνδυνο (ιδίως εκτός Ε.Ο & Α.Ο.) και το απενεργοποιώ με το καλημέρα.

      Ο υπολογιστής μου γράφει ότι επόμενο (πρώτο) σέρβις θα έρθει μετά από 18.000 χλμ (=30.000 χλμ) ή σε 400 κάτι ημέρες. Όσο ανθεκτικό και να είναι το λάδι, σαν μεγάλο δεν είναι το διάστημα;

      Ευχαριστώ πολύ για την κατστοπιστική απάντηση! Όταν εννοείς ότι κάτω από τις 2000 στροφές είναι "νεκρό", υποθέτω ότι εννοείς ότι δεν τραβάει. Σε μια απότομη ανηφόρα όμως, φορτωμένος με επιβάτες και αποσκευές, όπου το αυτοκίνητο ξεκινά από ακινησία, λες να αντιμετωπίσει πρόβλημα;

      Το αυτοκίνητο προορίζεται για τετραμελή οικογένεια (δεν ξέρω αν κι εσείς είστε 4) και προσπαθώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο το 1.0 να μην ανταποκριθεί στις ανάγκες μας.

      Επίσης, επειδή ανέφερες ότι σου έκαναν δώρο επέκταση εγγύησης και σέρβις, αν θες μας λες από ποια αντιπροσωπεία το πήρες, αν και έχει περάσει καιρός και έχει αλλάξει η κατάσταση, ίσως είναι πιο φειδωλοί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καλησπέρα σας.

      Ενόψει έλευσης τρίτου τέκνου στην οικογένεια και ως ικανοποιημένος κάτοχος Toyota εδώ και χρόνια, σκέφτομαι την αγορά του CC 1.8, και θέτω ορισμένα ερωτήματα:

      1. Υπάρχει εδώ κάποιος τρίτεκνος που το αγόρασε; Μήπως χώρεσαν πίσω τρία παιδικά καθίσματα;;

      2. Σας έχουν ικανοποιήσει οι χώροι; Ο χώρος αποσκευών στα 473lt μήπως είναι αποτρεπτικός για μεγάλη οικογένεια; Ο βασικός λόγος που πρόκειται να αλλάξουμε όχημα είναι αυτός και η αλήθεια είναι ότι ο χώρος του CC ακούγεται μικρός απέναντι στον ανταγωνισμό π.χ. σε σύγκριση με 3008 (521lt) ή ακόμα και στο Tiguan με το συρόμενο κάθισμα (615lt). Σίγουρα μπορείς να αφαιρέσεις την αποσπώμενη εταζέρα του CC αλλά το ίδιο ισχύει και στα άλλα suv. Επομένως, ο κύριος προβληματισμός/ενδοιασμός/ανασταλτικός παράγων είναι αυτός.

      3. Ξέρετε τι χρόνοι παράδοσης ισχύουν αυτήν την περίοδο και τι προκαταβολή ζητούν οι αντιπροσωπείες; Θα αναμένουμε πρώτα την έλευση του τρίτου τέκνου (σε 5 μήνες περίπου) και μετά θα προβούμε στην αγορά ώστε να ωφεληθούμε της απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης αλλά έχω διαβάσει για μεγάλους χρόνος αναμονής.

      4. Βλέπω ότι η πρώτη έκδοση Active Plus είναι πλήρης για τον μέσο αγοραστή. Η δεύτερη, Style, προσφέρει επιπλέον ζάντες 18", εσωτερικό φωτισμό και λεπτομέρειες χρωμίου, δηλαδή όχι κάτι σπουδαίο. Ποια είναι η γνώμη σας;

      5. Βλέπω ότι το αυτοκίνητο έρχεται με κιτ επισκευής ελαστικού. Ζήτησε κανείς εφεδρικό τροχό με την αγορά; Δίνουν έναντι κάποιου ποσού ή πρέπει να αγοράσουμε εκτός Toyota;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους αφιερώσουν χρόνο να απαντήσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @libitas said in Toyota Corolla Cross:

      Καλησπέρα σας.

      Ενόψει έλευσης τρίτου τέκνου στην οικογένεια και ως ικανοποιημένος κάτοχος Toyota εδώ και χρόνια, σκέφτομαι την αγορά του CC 1.8, και θέτω ορισμένα ερωτήματα:

      1. Υπάρχει εδώ κάποιος τρίτεκνος που το αγόρασε; Μήπως χώρεσαν πίσω τρία παιδικά καθίσματα;;
        Δεν χωράει με τιποτα τρίτο

      2. Σας έχουν ικανοποιήσει οι χώροι; Ο χώρος αποσκευών στα 473lt μήπως είναι αποτρεπτικός για μεγάλη οικογένεια; Ο βασικός λόγος που πρόκειται να αλλάξουμε όχημα είναι αυτός και η αλήθεια είναι ότι ο χώρος του CC ακούγεται μικρός απέναντι στον ανταγωνισμό π.χ. σε σύγκριση με 3008 (521lt) ή ακόμα και στο Tiguan με το συρόμενο κάθισμα (615lt). Σίγουρα μπορείς να αφαιρέσεις την αποσπώμενη εταζέρα του CC αλλά το ίδιο ισχύει και στα άλλα suv. Επομένως, ο κύριος προβληματισμός/ενδοιασμός/ανασταλτικός παράγων είναι αυτός.
        > Δεν έχει μεγάλους χώρους, για τριτεκνη οικογένεια και suv θα κοιτούσα μονο skoda. kodiaq

      3. Ξέρετε τι χρόνοι παράδοσης ισχύουν αυτήν την περίοδο και τι προκαταβολή ζητούν οι αντιπροσωπείες; Θα αναμένουμε πρώτα την έλευση του τρίτου τέκνου (σε 5 μήνες περίπου) και μετά θα προβούμε στην αγορά ώστε να ωφεληθούμε της απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης αλλά έχω διαβάσει για μεγάλους χρόνος αναμονής.
        Yπολογιζε ενα 10μηνο σίγουρα. Αν εισαι τυχερός και προκύψει κάποια ακύρωση ίσως πάρεις κατι νωρίτερα. Αν δεν επηρεάζει το οτι θα το πάρεις τριτεκνικό χώρις να έχει έρθει το τριτο ακόμα βάλε μια παραγγελία τώρα

      4. Βλέπω ότι η πρώτη έκδοση Active Plus είναι πλήρης για τον μέσο αγοραστή. Η δεύτερη, Style, προσφέρει επιπλέον ζάντες 18", εσωτερικό φωτισμό και λεπτομέρειες χρωμίου, δηλαδή όχι κάτι σπουδαίο. Ποια είναι η γνώμη σας;
        > Η active plus ειναι υπερ αρκετή όπως έγραψες. Αν έχεις δυνατότητα πηγαινε σε style skyview ή lounge με κυριότερο όφελος την ηλιοροφή. Τα παιδια θα το λατρέψουν. Για style οχι.. δεν αξιζει τα επιπλεον ευρώ για για αισθητικά ως επι το πλειστον προσθετα

      5. Βλέπω ότι το αυτοκίνητο έρχεται με κιτ επισκευής ελαστικού. Ζήτησε κανείς εφεδρικό τροχό με την αγορά; Δίνουν έναντι κάποιου ποσού ή πρέπει να αγοράσουμε εκτός Toyota;
        Εφεδρικός τροχός δεν διατιθεται ως αξεσουάρ ακόμα απο την toyota. Εκτίμηση κόστους οταν δοθει ο κωδικός 400-500 ευρώ. Αγόρα after market με 210 ευρώ απο Γερμανία. Μπαίνει μόνο στις 2WD δεν χωράει στα ΑWD

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους αφιερώσουν χρόνο να απαντήσουν.

      Ευχαριστώ για την απάντηση. Ενδιαφέρομαι μόνο για 2WD οπότε θα χωρά η ρεζέρβα. Από Skoda, μόνο το Octavia θα κοίταζα αλλά με προβληματίζει το μήκος του (και το ότι δεν είναι Toyota φυσικά). Kodiaq υπερμέγεθες και σχετικά παλιό κι αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: Seat Tarraco, 7θέσιο SUV

      Επομένως εννοείς ότι το Kodiaq δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία ώστε να επιλέξεις την τρίτη θέση isofix; Εγώ στη θέση σου ίσως το παρέβλεπα και θα το επέλεγα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      Θα το αγοράζατε τώρα με απαλλαγή τέλους ταξινόμησης, ξέροντας ότι το νέο Tiguan θα πωλείται στην Ελλάδα σε λίγες μέρες αλλά αρκετά πιο ακριβά και με μικρότερη απαλλαγή καθώς θα είναι mild hybrid;

      Με την έκπτωση των 2.500€, οι τιμές για ετοιμοπαράδοτα 1.5 DSG 150hp είναι 29k για Life και 31,5k για R Line με καλούτσικα δώρα όπως συναγερμός και δύο σέρβις. Ειδικά στην R Line το όφελος λόγω απαλλαγής είναι αρκετά καλό, περίπου 8k.

      Σκέφτομαι ότι αν περιμένω το νέο, θα βγαίνει τουλάχιστον 4-5k περισσότερο από το απερχόμενο μοντέλο συν πιθανό χρόνο αναμονής για παράδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      @libitas said in Nέο VW Tiguan:

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πλέον η εγγύηση είναι 4 χρόνια για όλα τα αυτοκίνητα της VW. Βασικός λόγος που κλίνω στην επιλογή του είναι η ευρυχωρία του. Μπήκα σε 5-6 της κατηγορίας του, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο. Μόνο το Kodiaq αλλά είναι άλλη κατηγορία και το απέκλεισα καθώς το μήκος του είναι απαγορευτικό.

      Τα παιδιά είναι σε παιδικά καθίσματα αλλά ήδη το μεγάλο (σχεδόν 8 ετών) ξεκίνησε αναγκαστικά να κάθεται σε booster.

      για τους ιδιους ακριβως λογους το ειχα αγορασει και εγω τοτε. Μου αρεσε επισης παρα πολυ οτι τα πισω καθισματα κινουνται ωστε να αυξομειωθει ο χωρος του πορτ μπαγαζ. Προσφερει τεραστιους χωρους για τις διαστασεις του και σκεψου οτι εγω ειχα το mk2 με 4.45.
      Παντως 3 full sized παιδικα καθισματα δεν χωραει με τιποτα. 2 μεγαλα και το booster στη μεση, κατι γινεται.
      Το μοναδιο αλλο αυτοκινητο που θα σου προτεινα να δεις προσεκτικα ειναι το 3008, που το θεωρω πιο ομορφο και μοντερνο. Το φορμεντορ ειναι πανεμορφο, αλλα οντως υπολειπεται σε χωρους.

      Είδαμε το 3008 και το σκεφτόμασταν σοβαρά αλλά υπολείπεται σε άνεση και εσωτερικούς χώρους του Tiguan, και μπροστά αλλά κυρίως στους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του ήταν καλός πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • RE: VW Tiguan 2016

      @a-d-p said in Nέο VW Tiguan:

      https://www.volkswagen.de/de/konfigurator.html/__app/tiguan-2024/standardmodelle/r-line.app?---={"configuration-step-navigation-service"%3A"%2F%3FconfigStep%3D%257B%2522context%2522%253A%252231102-34620-R-Line%2522%252C%2522selectedStep%2522%253A%2522engine%2522%257D"}&carlineId-app=31102&modelId-app=CT15BM%24GYOSYOS&modelVersion-app=3&modelYear-app=2024&salesGroupId-app=34620&category-app=private&trimName-app=R-Line&exteriorId-app=F14+5K5K&interiorId-app=F56+++++ZN&buildabilityStatus-app=buildable

      Υπολόγισε -4000€ στην Ελλάδα αν ακολουθήσει την μέχρι τώρα τιμολογιακή πολιτική η Κοσμοκαρ.
      Δλδ 43000€+ + μεταλλικό χρώμα
      Μειον 7-8000€ απαλλαγή τέλους ταξινόμησης (αν έχετε πλήρη απαλλαγή)=
      = 35000€+ το νέο R line 😁😀

      Χμ, θα δείξει. 35.000€ είναι καλά, απλώς το τέλος ταξινόμησης θα είναι μειωμένο κατά 50% λόγω mild hybrid οπότε αμφιβάλλω αν το όφελος θα είναι 7-8k.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      libitas
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr