Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 121
    • Best 44
    • Groups 0

    tjk

    @tjk

    77
    Reputation
    12
    Profile views
    121
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tjk Unfollow Follow

    Best posts made by tjk

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @otso said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
      abc.jpg

      Βεβαια θα ηταν τελειο να εβλεπα αναλυτικα το προτζεκτ του κομπρεσερ , αλλα που να καθεσαι τωρα να ποσταρεις φωτο
      Με ενδιαφερει γιατι εχω ενα κινεζικο 50αρι με ενσωματωμενο συμπιεστη και μοτερ κομπακτ και θα ηθελα να τοποθετησω μοτερακι με ξεχωριστο συμπιεστη .

      Αυτό που βλέπεις είναι η κατασκευή. Ένα παλιό μοτέρ ψυγείου. Στους δυο χαλκοσωλήνες του, έχω κολλήσει συνδέσμους για να βιδώνει η σωλήνα. Απ΄ την μια βγάζει αέρα και πρεσσάρει, αν βιδώσεις την σωλήνα στην άλλη ρουφάει, και λειτουργεί ως αντλία κενού! Το μόνο που μπορείς να θεωρήσεις ως μειονέκτημα είναι ότι δεν διαθέτει δοχείο για τον πεπιεσμένο αέρα ώστε να μπορείς να φουσκώσεις κάτι ακαριαία, οπότε λειτουργεί απλώς σαν πολύ ισχυρή τρόμπα.
      Αν το φτιάξεις, να προσέξεις να μην αναποδογυρίσεις το μοτέρ και αδειάσουν τα λάδια του! Πάντα όρθιο!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα μπλέ είναι ρελέ, όχι ασφάλειες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών

      Ο θόρυβος που προκαλείται απο την κύληση των ελαστικών εκτός των πολλών άλλων παραγόντων, εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα. Συχνοτικά κυμαίνεται στην περιοχή των χαμηλών - μεσοχαμηλών συχνοτήτων δηλαδή (πολύ χονδρικά) από τα 200 έως τα 400 hz. Για να έχουμε μια τυπικά καλή απορρόφηση σ' αυτό το φάσμα συχνοτήτων (μπάσα), θέλουμε ηχοαπορροφητικό υλικό πάχους πολλών εκατοστών και όχι κάποιο "πασάλειμα".
      Επίσης, καλύπτοντας (λέμε τώρα) τους θόλους μόνον, αφήνεις απ' έξω το 70% της κάτω επιφάνειας του αυτοκινήτου. Αυτές οι συχνότητες (οι χαμηλές) δεν είναι κατευθυντικές, μεταδίδονται σφαιρικά και έχουν πολλή ενέργεια.
      Εν ολίγοις: Είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα πετάξεις -κυριολεκτικά- τα χρήματά σου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα λάτιτουντ που έγραψε ο φίλος , είναι πολύ πιο χειμερινά, θα τα συνιστούσα σε κάποιον που ζει και κινείται στην επαρχία, για πιο δύσκολους δρόμους , παρότι τα δικά μου στο χιόνι και τις κακοτοπιές αντιδρούν άψογα, ίσως να οφείλεται και στην τετρακίνηση. Δεν γλιστράνε, ούτε στο παγωμένο χιόνι...!!!

      Καλησπέρα. Τα latitude cross δεν είναι χειμερινά, δεν έχουν πιστοποίηση 3pmsf, είναι θερινά λάστιχα on-off 60-40. Προφανώς το cross climate είναι πολύ καλύτερο στο χιόνι ως πιστοποιημένο, και το latitude cross πολύ πιό ανθεκτικό στους κακοτράχαλους δρόμους. Ελαστικά για διαφορετικές χρήσεις, άριστα και τα δυο στο είδος του το κάθε ένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: DPF σε Peugeot

      Σε όλες σχεδόν τις εξωλέμβιες και τις έσω-έξω, η εξάτμιση είναι μέσα στο νερό. Δίχρονες και τετράχρονες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      20250611 Α.jpg

      Αν θέλετε ακρίβεια, αυτό είναι η λύση. Για τα λοιπά αναλογικά και ψηφιακά είναι θέμα τύχης η ακρίβεια και η σταθερότητα στις ενδείξεις.
      Μια κάσα μονή και το οργανάκι που βλέπετε, και μισό μέτρο σωλήνα.
      Θα τα βρήτε σε οποιοδήποτε μαγαζί πουλά είδη ψυκτικών.
      Μάλιστα, το όργανο μηδενίζει (από την μικρή βίδα που βλέπετε πάνω από το 15, ξεβιδώνοντας το πλαστικό διάφανο καπάκι) γιατί ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, κρύο-ζέστη κλπ η ατμοσφαιρική πίεση αλλάζει, οπότε παρουσιάζει απόκλιση απ' το 0.
      Φουσκώνω παραπάνω στο βενζινάδικο και βγάζω σιγά-σιγά. Τίποτε πιο ακριβές. Οι μετρητές των βενζινάδικων παρουσιάζουν τεράστιες αποκλίσεις -έχω δει και 10%- πράγμα απαράδεκτο, δεν τα ρυθμίζουν ποτέ.

      Και για να μην με θεωρήσετε παλαβό, αυτό δεν έγινε για τα λάστιχα του αυτοκινήτου βέβαια, είναι μέρος ενός κομπρεσέρ που έφτιαξα από μοτέρ παλιού ψυγείου για να φουσκώνω διάφορα. (από ρόδες τρέιλερ, φουσκωτό σκάφος, μέχρι και δοχεία διαστολής σε καλοριφέρ...) αλλά κάνει τέλεια δουλειά στο αυτοκίνητο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: FORD KUGA 2020

      Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
      Δεν οδηγώ επιθετικά.

      Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
      Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!

      Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
      Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)

      Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
      Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
      Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      Screenshot 2025-09-10 111300.jpg

      Τα παραδειγματα...

      Με βάση τον πίνακα, και με κλιμακωτό υπολογισμό, το τεκμήριο για τα Q3, C180 και Χ1 είναι: € 2.690, 2.600 και 2.735
      Προφανώς έχουν κάνει λάθος στις αφαιρέσεις και έδωσαν λανθασμένα παραδείγματα στην δημοσιότητα, εκτός και αν κάνω λάθος εγώ...
      Πάντως όπως και να έχει δείχνει να λειτουργεί κλιμακωτά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
      Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.

      Καλησπέρα!
      Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
      Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @monman2 said in Toyota Corolla Cross:

      Προσωπικά τα σχέδια με τις λεντόμπαρες εμπρός πίσω και τα "δυναμικά " φλας μου άρεσαν κάνα δυο χρόνια στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας , μετα άρχισαν οι αηδίες με τους χαυλιόδοντες τις περισπωμένες και τα μουστάκια και το θέαμα είναι γελοίο πια ,το απόλυτο κιτς...

      Εντωμεταξύ μιλάμε για μεγάλο άρμεγμα κατά την αγορά , οταν θα καούν (γιατί θα καούν) μετα την λήξη της εγγύησης και αν τρακάρεις και δεν εχεις μικτή 😥

      Αυτή η αηδία με τα "δυναμικά" φλάς που τσουλάνε, μπορεί να ακυρωθεί από το μενού του αυτοκινήτου για να ανάβουν κανονικά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk

    Latest posts made by tjk

    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Καμιά σημασία αν ειναι σουβ ή όχι, μη σου πω και χειρότερα λόγω βάρους.
      Εξαρτάται απ τα λάστιχα. Αν είναι θερινά ή αν δεν έχουν την σήμανση 3pmsf, κουβέρτες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Το pirelli sf3 (all season) που έχω τώρα είναι λίγο πιό αθόρυβο από το Bridgestone turanza 5 (θερινό) που φορούσα πρίν.
      Και τα δυο εξαιρετικά λάστιχα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλησπέρα. Έχω Ford. Κάποιες από τις λειτουργίες του, όπως το start-stop, το auto hold και κάποιες άλλες που δεν θυμάμαι, αν δεν φοράς ζώνη δεν λειτουργούν. Αναφέρεται και στο manual. Κατ' επέκταση, λογικά μόλις βγάλεις την ζώνη παύει να λειτουργεί το start stop άρα θα πάρει μπρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Mazda CX-30

      Που πάει το ένα αυτοκίνητο, που πάει το άλλο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Οι συντονισμοί αυτοί συνήθως προκαλούνται από μόνιμα "ίχνη" που αφήνουν στο οδόστρωμα βαριά ερπυστριοφόρα χωματουργικά. Εκτός από το γνωστό σημείο που αναφέρθηκε πριν στην Αθηνών Κορίνθου, υπάρχει ακόμη ένα στην παραλιακή οδό ανάμεσα Κιάτο Ξυλόκαστρο (παλιά εθνική, πριν το Μελίσσι.) Εκεί είχε φάει η θάλασσα το δρόμο και κατά την αποκατάσταση είχε χρησιμοποιηθεί τέτοιο μηχάνημα σε ένα τμήμα περίπου 150 μέτρων, στο οποίο παρ' ότι στρώθηκε ξανά άσφαλτος, παραμένει ο κραδασμός όταν περνάμε.
      Κακοτεχνία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Επιβεβαιώνω αυτά που λέει ο fanis75 καθώς και εγώ έχω τα SF3 εδώ και μερικούς μήνες. Δεν παρατήρησα κάποια ασάφεια στο τιμόνι σε σχέση με τα προηγούμενά μου.
      Εξαιρετικό λάστιχο μέχρι στιγμής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tjk
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      Screenshot 2025-09-10 111300.jpg

      Τα παραδειγματα...

      Με βάση τον πίνακα, και με κλιμακωτό υπολογισμό, το τεκμήριο για τα Q3, C180 και Χ1 είναι: € 2.690, 2.600 και 2.735
      Προφανώς έχουν κάνει λάθος στις αφαιρέσεις και έδωσαν λανθασμένα παραδείγματα στην δημοσιότητα, εκτός και αν κάνω λάθος εγώ...
      Πάντως όπως και να έχει δείχνει να λειτουργεί κλιμακωτά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tjk
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων

      Αν είναι έτσι, ακόμα καλύτερα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tjk
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας αυτοκινήτων

      Δεν νομίζω πως λειτουργεί κλιμακωτά.
      136x30= 4.080€

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tjk
    • RE: VW T-ROC 2026

      Και οι ζάντες απ το κακό στο χειρότερο, όπως όλων. Τι διάολο, έχουν στερέψει σχεδιαστικά, οι περισσότερες παραπάνω από κιτς...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      T
      tjk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr