Ο θόρυβος που προκαλείται απο την κύληση των ελαστικών εκτός των πολλών άλλων παραγόντων, εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα. Συχνοτικά κυμαίνεται στην περιοχή των χαμηλών - μεσοχαμηλών συχνοτήτων δηλαδή (πολύ χονδρικά) από τα 200 έως τα 400 hz. Για να έχουμε μια τυπικά καλή απορρόφηση σ' αυτό το φάσμα συχνοτήτων (μπάσα), θέλουμε ηχοαπορροφητικό υλικό πάχους πολλών εκατοστών και όχι κάποιο "πασάλειμα".
Επίσης, καλύπτοντας (λέμε τώρα) τους θόλους μόνον, αφήνεις απ' έξω το 70% της κάτω επιφάνειας του αυτοκινήτου. Αυτές οι συχνότητες (οι χαμηλές) δεν είναι κατευθυντικές, μεταδίδονται σφαιρικά και έχουν πολλή ενέργεια.
Εν ολίγοις: Είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα πετάξεις -κυριολεκτικά- τα χρήματά σου.
Best posts made by tjk
-
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
-
RE: DPF σε Peugeot
Σε όλες σχεδόν τις εξωλέμβιες και τις έσω-έξω, η εξάτμιση είναι μέσα στο νερό. Δίχρονες και τετράχρονες.
-
RE: FORD KUGA 2020
Καλημέρα. Θα σου πω για εμπειρία μου από από το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, (nissan qq δικίνητο) στο οποίο είχαν μπει τα προηγούμενα χρόνια το michelin cross climate και στην συνέχεια το Yokohama geolandar G015. Το πρώτο είναι ασφάλτινο all season και το δεύτερο χαρακτηρίζεται ως All Terrain (περισσότερο προσανατολισμένο στο on και όχι στο off) σαφώς πιό ανθεκτικό στις κακουχίες από το πρώτο με διαφορά. Και τα δύο έχουν την σήμανση 3PMSF.
Δεν οδηγώ επιθετικά.Με το πρώτο δοκιμασμένο τρείς φορές σε χιόνι Αττική και Κορινθία, σχημάτισα άριστη εντύπωση. Είχα τιμόνι, φρένα, ξεκίνημα σε κλίση, τα πάντα. Μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να κινηθώ σε χιόνι είτε πατημένο είτε καθαρό.
Το θέμα είναι ότι "τέλειωσαν" γρήγορα, εκεί κοντά στα 30 χιλ χιλ, στα τρισίμηση χρόνια περίπου (Ας όψονται και και οι πολλοί τσιμεντόδρομοι της Αίγινας) Το αυτοκίνητο τότε άρχισε να έχει κακό traction στο βρεγμένο ιδίως, αλλά συνέχιζε να έχει καλά φρένα!!!Στην συνέχεια με τα Yoko είχα ακριβώς αυτό που ευαγγελίζεται το λάστιχο. Αντοχή, σχεδόν καθόλου φθορά -για το διάστημα που τα είχα (με αυτά πουλήθηκε το αυτοκίνητο- ήταν εντυπωσιακά αθόρυβο στην εθνική, στεγνό, βρεγμένο, τα πάντα. Δεν παρατήρησα αξιόλογη διαφορά στην συμπεριφορά τους με την πάροδο του χρόνου και πας άφοβα όπου πάει ένα ψηλό δικίνητο. Ναι, πρόσθεσε το κάτι παραπάνω στα δύσκολα. Εκεί που το πρώτο "άφηνε κομμάτια" στις πέτρες και στα φθαρμένα τσιμέντα, αυτό πέρναγε χαλαρά αλώβητο.
Να πούμε και για το χιόνι που σε ενδιαφέρει. Εκεί τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Γλίστραγε λίγο παραπάνω, φρέναρε λίγο λιγότερο (το abs δούλευε εύκολα) και η έλξη του ήταν ένα κλικ κάτω από το CC (όλα αυτά σε χιονισμένη άσφαλτο, πατημένο η απάτητο στην Αθήνα)Συμπέρασμα: Αν δεν πατάς σε σκατόδρομους, η πατάς ελάχιστα, πιστεύω ότι ένα all season η all weather με πιστοποίηση θα κάνει άριστη δουλειά, σε συνδυασμό μάλιστα με το drive mode που έχουμε για χιόνι.
Αν μπαίνεις και στο πατημένο χώμα με φυτευτή πέτρα ή στα τσιμέντα για καμιά παραλία κλπ το δεύτερο ίσως είναι καλύτερη λύση με τις διαφορές που παρατήρησα και αναφέρω. Στάθμισέ το από την χρήση που θα κάνεις.
Μακάρι να έβγαινε ένα all weather 80/20 με 3pmsf αλλά δυστυχώς δεν παίζει κάτι τέτοιο. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.Καλησπέρα!
Αν μου επιτρέπεις, μία συμβουλή φιλικά.
Ούτε κατά διάνοια μην (ξανα)δοκιμάσεις στο χιόνι με τέτοια λάστιχα... -
RE: Toyota Corolla Cross
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικά τα σχέδια με τις λεντόμπαρες εμπρός πίσω και τα "δυναμικά " φλας μου άρεσαν κάνα δυο χρόνια στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας , μετα άρχισαν οι αηδίες με τους χαυλιόδοντες τις περισπωμένες και τα μουστάκια και το θέαμα είναι γελοίο πια ,το απόλυτο κιτς...
Εντωμεταξύ μιλάμε για μεγάλο άρμεγμα κατά την αγορά , οταν θα καούν (γιατί θα καούν) μετα την λήξη της εγγύησης και αν τρακάρεις και δεν εχεις μικτή
Αυτή η αηδία με τα "δυναμικά" φλάς που τσουλάνε, μπορεί να ακυρωθεί από το μενού του αυτοκινήτου για να ανάβουν κανονικά;
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@imr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σε αλφα 147 για αλλαγη απο 215 45 17 σε 225 45 17 θα υπαρχει προβλημα?
Βλεπω ειναι μικρη η διαφορα στις διασταασεις και σε 225 παιζουν -100 ευρω τα περισοτερα και πιο μεγαλη διαθεσιμοτητα
Εξαρτάται από το πλάτος της ζάντας το αν μπαίνει το 225. Αν η ζάντα σου είναι 7" μπαίνει. Αν είναι 6.5" όχι.
Υπάρχουν πίνακες, να τους συμβουλευτείς πρίν αγοράσεις -
RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;
Qashqai και από μένα!
Συνταξιούχος με Κούγκα.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση οι διαφορές που υπάρχουν στις απόψεις γύρω από τα ελαστικά και μόνο σε αυτά. Για παράδειγμα, αν δούμε σχόλια για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα καταλάβουμε ότι -παρά τις μικροδιάφορές στις απόψεις- το μοντέλο αυτό έχει καλό κράτημα, κακή επιτάχυνση κλπ. Με αποτέλεσμα να μπορεί κάποιος να ξέρει αν τον συμφέρει να το πάρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής του.
Στα λάστιχα δε συμβαίνει το ίδιο. Στα λάστιχα οι απόψει αποκλίνουν σε τόσο μεγάλο βαθμό που τελικά μόνο αν φορέσεις εσύ ο ίδιος ένα λάστιχο να μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει. Για παράδειγμα τελευταίως μίλησα με κάποιους οδηγούς για τα bridgestone turanza T005. Όλοι τους ήταν σχετικοί με το αντικείμενο, ορισμένοι μάλιστα ήταν επαγγελματίες με πείρα. Και αυτό το αναφέρω γιατί ένας άνθρωπος που είναι χρόνια σε αυτόν τον τομέα και βγάζει το ψωμί του από την οδήγηση, δεν έχει κολλήματα και οπαδικές συμπεριφορές.
Τι απεκόμισα από τις κριτικές; Οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κάποιος. Από πολύ κακές έως πολύ καλές.
Γιατί λοιπόν να έχουμε τέτοιες αποκλίσεις;Υποθέτω ότι οφείλεται στους εξής παράγοντες:
- Τον τρόπο και τον χαρακτήρα οδήγησης του καθενός. Με τι ταχύτητα παίρνει τις στροφές; Πόσο συχνά φρενάρει; Πώς φρενάρει; Κάθε οδηγική συμπεριφορά εκθέτει διαφορετικά χαρακτηριστικά του ελαστικού.
- Το κλίμα της περιοχής. Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, αλλά οι θερμοκρασιακές διαφορές είναι μεγάλες, επίσης, η συχνότητα βροχοπτώσεων και χιονοπτώσεων ποικίλουν αισθητά από μέρος σε μέρος. Για παράδειγμα, ένας Κρητικός κι ένας Φλωρινιώτης δεν ξέρω αν έχει νόημα να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τα ελαστικά.
- Το αυτοκίνητο. Άλλες απαιτήσεις θα έχει ένα ford fiesta κι άλλες ένα golf gti.
- Το οδόστρωμα στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Υπάρχουν περιοχές όπου οι δρόμοι είναι φθαρμένοι, με λακκούβες και άλλες όπου οι δρόμοι είναι καλοφτιαγμένοι. Πχ η εμπειρία ενός ανθρώπου που κινείται στην Αττική Οδό, δεν έχει να προσφέρει τίποτα σε κάποιον ο οποίος κινείται σε έναν παλιό επαρχιακό δρόμο.
- Τα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Το μέγεθος της ζάντας, το μέγεθος του πέλματος, το προφίλ...
- Το βάρος του αυτοκινήτου.
...και ό,τι άλλο μπορεί να φαντστεί ο καθένας...
Να προσθέσω και το εξής:
Δεν συγκρίνουμε το νέο μας ολόφρεσκο απόκτημα με το μπαγιάτικο τριετίας τετραετίας και βάλε που φοράγαμε μέχρι χθες. Είναι βέβαιο ότι η πληροφόρηση που θα δώσουμε θα είναι λάθος. -
RE: Renault Clio V
Τα φώτα "ομίχλης" κάνουν εξαιρετική δουλειά σε νυχτερινή οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφιλίκι που ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος. Δεν είναι μόνο για ομίχλη...
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@pgp737ng said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nascar1 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@accentwizard said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nascar1 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Επειδή το αμάξι μου έχει κωλο διάσταση (205/60/16) ποιο σχετικά φθηνό θα επιλέγατε; γιατί εκτός της διάστασης οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα. Στην προηγούμενη σελίδα διάβασα για nexen. Υπαρχει κάτι άλλο σε λογική τιμή;
Γιατι δεν βαζεις 205/55/16 που ειναι παμφθηνα;Οκ θα κοντυνει λιγο,αλλα δεν ειναι τραγικα εκτος προδιαγραφων.
Υπ'οψιν οτι και τα 215/55/16 ειναι ακριβα..Ήταν η πρώτη μου σκέψη. Αλλά με φοβίζουν 2 πράγματα. 1ον μήπως πρέπει να δηλώσω στον εγκέφαλο του αμαξιού την αλλαγή για να δουλεύει σωστά κοντέρ και τα ηλεκτρονικά του και ένα 2ο που ίσως κανένας δεν έχει σκεφτεί... Τι θα γίνει αν σε ένα τρακάρισμα που δεν φταίω ένα σαινι ασφαλιστής το πάρει χαμπάρι και ρίξει σε εμένα το φταίξιμο;; Σίγουρα τραβηγμένο αλλά μπορεί να ισχυριστεί ότι το αμάξι ήταν εκτός εργοστσιακων προδιαγραφών. Υπόψιν πρόκειται για ford focus mk4 1.5 diesel του 2019
- Κανένας εγκέφαλος δεν είναι τόσο εγκέφαλος παρά μονο ανεγκέφαλος, όποτε δεν θα δηλώσεις τίποτα γιατί δεν μπορείς να δηλώσεις κάτι.
2.α) Δεν υπάρχει στην πραγματικότητα σαΐνι ασφαλιστής. Ίσως σε κάποιο παράλληλο σύμπαν. Υπάρχουν πραγματογνώμονες, και να είσαι σίγουρος δεν θα ασχοληθούν.
β) Έχεις κάθε δικαίωμα να κανείς ότι αλλαγή θέλεις στο αυτοκίνητο σου αρκεί να είναι πιστοποιημένη από ΚΤΕΟ ή TUV. Έχεις και δικαίωμα να αλλάξεις την διάσταση των ελαστικών κατά 2 με 4 % αν θυμαμαι καλά.
Από -2,5% έως +1,5% λέει ο ΚΟΚ
- Κανένας εγκέφαλος δεν είναι τόσο εγκέφαλος παρά μονο ανεγκέφαλος, όποτε δεν θα δηλώσεις τίποτα γιατί δεν μπορείς να δηλώσεις κάτι.
Latest posts made by tjk
-
RE: Nissan 120LB δε παίρνει μπρος
Πάτα τη μίζα για 15-20 δευτερόλεπτα και κάποιος να μυρίζει πίσω στην εξάτμιση. Αν βγαίνει μυρωδια βενζίνης είναι ηλεκτρικό θέμα. Αν δεν μυρίζει καθόλου άκαυτη βενζίνη είναι μάλλον τρόμπα βενζίνης.
Ξεκίνα έτσι. -
RE: Toyota Corolla Cross
@polioan said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ χρήσιμα τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα υβριδικό Toyota (ειδικα στη βόρεια Ελλαδα). Περιορίζουν τη χρήση του A/C τον χειμώνα, με αποτέλεσμα να δουλεύει λιγότερο ο βενζινοκινητήρας και να μην ανεβαίνει η κατανάλωση.
Ποτέ δεν έβαλα την θέρμανση με ανοιχτό A/C σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Γενικότερα, δεν νομίζω να παίρνει μπρος ο συμπιεστής στην θέρμανση
Παίρνει κανονικά, κάνει αφύγρανση ταχύτατα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είσαι Θεός!!!!
Και πέραν του Χαλανδρίου -
RE: Toyota Corolla Cross
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
@tjk said in Toyota Corolla Cross:
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
Xαρα στο κουραγιο σας να πληρωνετε 9% για δανειο συν το 10% που χανεις στον πληθωρισμο μιλαμε για 19% ετησιως οταν το κοστος του χρηματος ειναι 0%.
Κόστος χρήματος 0 (τώρα;) με πληθωρισμό -όπως λες- 10% !!;;
Μήπως να το ξαναδείς; Που τα έχεις δει αυτά;το κοστος του χρηματος για τις τραπεζες ειναι 0%.. Ελαχιστοι καταθετες εχουν επιτοκιο. Επισης οι τραπεζες ειχαν μεχρι προτεινος και προσβαση σε απεριοριστο χρημα με σχεδον μηδεν επιτοκια απο ΕΚΤ. Καποιος που εχει πχ 30 χιλ στην Αττικης με σχεδον 0% (νομιζω η Αττικης δινει κατι ψιλα οι αλλες δεν δινουν) χανει 10% ετησιως απο τον πληθωρισμο. Επισης και ενας μισθωτος με σταθερο μισθο που του δινουν πχ 2000 καθαρα τον μηνα καθε χρονο χανει 10% απο αυτα λογω πληθωρισμου εκτος και του δωσουν ΑΤΑ.
Διαβασε τα λιγο και σκεψου το να καταλαβεις πως δουλευει το χρημα.
Σαν να έχεις δίκιο!
Μάλλον να ξαναπάρω πτυχίο και να ξανακάνω 40 χρόνια στην τράπεζα!
Ευχαριστώ που μου έδωσες να καταλάβω... πως δουλεύει το χρήμα! -
RE: Toyota Corolla Cross
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
Xαρα στο κουραγιο σας να πληρωνετε 9% για δανειο συν το 10% που χανεις στον πληθωρισμο μιλαμε για 19% ετησιως οταν το κοστος του χρηματος ειναι 0%.
Κόστος χρήματος 0 (τώρα;) με πληθωρισμό -όπως λες- 10% !!;;
Μήπως να το ξαναδείς; Που τα έχεις δει αυτά; -
RE: Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών
Ο θόρυβος που προκαλείται απο την κύληση των ελαστικών εκτός των πολλών άλλων παραγόντων, εξαρτάται κυρίως από την ταχύτητα. Συχνοτικά κυμαίνεται στην περιοχή των χαμηλών - μεσοχαμηλών συχνοτήτων δηλαδή (πολύ χονδρικά) από τα 200 έως τα 400 hz. Για να έχουμε μια τυπικά καλή απορρόφηση σ' αυτό το φάσμα συχνοτήτων (μπάσα), θέλουμε ηχοαπορροφητικό υλικό πάχους πολλών εκατοστών και όχι κάποιο "πασάλειμα".
Επίσης, καλύπτοντας (λέμε τώρα) τους θόλους μόνον, αφήνεις απ' έξω το 70% της κάτω επιφάνειας του αυτοκινήτου. Αυτές οι συχνότητες (οι χαμηλές) δεν είναι κατευθυντικές, μεταδίδονται σφαιρικά και έχουν πολλή ενέργεια.
Εν ολίγοις: Είναι απόλυτα βέβαιο ότι θα πετάξεις -κυριολεκτικά- τα χρήματά σου. -
RE: FORD FORUM
Κάτοχος από το '21 το 1.5 βενζίνη με πολλαπλούς πίσω. Χωρίς να έχω πολλά χιλιόμετρα, το αυτοκίνητο δεν τρίζει, δεν κουδουνίζει δεν έχει θορύβους και δεν δείχνει να έχει προβλήματα συναρμογής. Έχει πολύ καλή συμπεριφορά και αίσθηση οδηγικά, κρύβει τον όγκο του και το κρίνω ως αρκετά οικονομικό. Μέση κατανάλωση ως σήμερα (περίπου 60%-40% Αθήνα-εθνικές/επαρχία) στο 7,3.
Πολύ ευχαριστημένος. -
RE: Mazda CX-30
Νομίζω είμαστε πολλοί που περιμένουμε τεστ για το συγκεκριμένο! Ανεξάρτητα από το τι λένε στις προδιαγραφές διάρκειας, τα καθαρά ασφάλτινα all season, -πολύ καλά κατά τα άλλα- στις συνθήκες της χώρας μας "τελειώνουν" αρκετά γρήγορα.
Θα έλεγα, αν αποφασίσεις ότι σου κάνει το λάστιχο, την αλλαγή να την κάνεις αμέσως, θα στα πάρουν σε πολύ καλύτερη τιμή. Όσο για την αίσθηση, δεν νομίζω να στην χαλάσουν σε καθημερινή νορμάλ χρήση, άλλωστε δεν είναι και τόσο off η χάραξή τους. Οι διαφορές θα φαίνονται προς το όριο. -
RE: Mazda CX5
Η αντιπροσωπεία (που δεν το είχε αντιμετωπίσει ξανά) είπε πως δονείται ο πίσω άξονας μετάδοσης. Το AWD της mazda μεταφέρει πάντα ένα ποσοστό κίνησης (5-10%) και πίσω ώστε να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση που πραγματικά χρειαστεί το awd. Η εξήγηση (την μεταφέρω όπως την κατάλαβα) της αντιπροσωπείας για τον θόρυβο είναι πως αυτό συμβαίνει γιατί τη στιγμη που αποσυμπλέκει το κιβώτιο οι πίσω τροχοί απελευθερώνονται από το κιβώτιο και άρα προσπαθούν να κινηθούν γρηγορότερα από ότι πριν, ενώ το διαφορικό τις "εμποδίζει", οπότε εκείνη ο άξονας δονείται. Συνολικά δεν το θεώρησαν πρόβλημα.
Έχει κάποιος AWD manual; Συμβαίνει το ίδιο;
Για να συμβαίνει αυτό πρέπει να υπάρχουν σημαντικές ανοχές στο σύστημα. Δεν νομίζω πως είναι λογική εξήγηση.
-
RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;
Qashqai και από μένα!
Συνταξιούχος με Κούγκα.