-
@bekiaris said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Δεν παύουν όμως να είναι ουσιαστικά προσθιοκινητες πλατφόρμες όταν tesla, vag, mg, κλπ, έχουν πισωκίνητα ev.
αυτό είναι ένα μειονέκτημα, θεωρείς ότι και στην τετρακίνητη έκδοση το αμάξι λειτουργεί ουσιαστικά σαν μπροστοκίνητο? κοιτάζω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το καινούργιο chr+ οπως και bz4X, καπου πήρε το μάτι μου οτι στη περίπτωη της ηλιοροφής έχουν φ/β και φορτίζουν την μπαταρία (έξτρα εξοπλισμός). ενδιαφέρομαι για την τετρακίνητη έκδοση lounge + , θεωρώ ότι με αξιοπιστία της Toyota, με την φοβερή εγγύηση που δίνουν, και με τον 22kwh φορτιστή ειναι μια πολύ καλή λύση. δεν έχω αποφασίσει αν το bz4x ή το chr+ ειναι καλύτερη επιλογή, ο μόνος ενδοιασμός μου ειναι οτι ειναι κυρίως μοντέλα μπροστοκίνητα, και θεωρώ οτι ακόμα και στην τετρακίνητη έκδοση θα λειτουργούν περισσότερο έτσι.
Ένα καλό που έχει κάνει η ηλεκτροκίνηση είναι ότι επανέφερε την πίσω κίνηση και ότι τα τετρακίνητα είναι πραγματικά τετρακίνητα (δεν εξαρτώνται δηλαδή από το πόσο καλή είναι η μετάδοση αφού υπάρχουν 2 ξεχωριστοί κινητήρες πίσω και εμπρός). Βέβαια η ρύθμιση της οδικής συμπεριφορά είναι θέμα κατασκευαστή αλλά συνήθως τα ηλεκτρικά τετρακίνητα είναι τουλάχιστον 50% πισωκίνητα.
-
"Συνήθως"
εδώ έχει 220 μπροστά 100 πίσω, στο kickdown θα σπιναρει τα μπροστινά. -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
"Συνήθως"
εδώ έχει 220 μπροστά 100 πίσω, στο kickdown θα σπιναρει τα μπροστινά.αυτο επιβεβαιώνει δυστυχώς τις εκτιμήσεις μου, οτι ειναι περισσότερο FWD και απλά έχει την κινήση πίσω "βοηθητική".
-
Καλώς τα: https://www.toyota.gr/new-cars/neo-toyota-c-hr-plus
Ωραίο το περλέ Toyota C-HR+ Style Plus, εντυπωσιακή η εμβέλεια με το 6 μπροστά. Είναι καλύτερη επιλογή από το συνονόματο hev.
-
600 km αυτονομία μόνο αν κινείται συνεχώς σε κατηφορικούς δρόμους.
-
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
600 km αυτονομία μόνο αν κινείται συνεχώς σε κατηφορικούς δρόμους.
LoL, για αυτό έχει ένα αστεράκι αν πρόσεξες, στα ψιλά γράμματα ο οδηγός οφείλει να επιλέγει αποκλειστικά κατηφόρες.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@ektoras said in TOYOTA FORUM:
600 km αυτονομία μόνο αν κινείται συνεχώς σε κατηφορικούς δρόμους.
LoL, για αυτό έχει ένα αστεράκι αν πρόσεξες, στα ψιλά γράμματα ο οδηγός οφείλει να επιλέγει αποκλειστικά κατηφόρες.
Εγώ το πρόσεξα, εσύ εντυπωσιάστηκες.
-
Χμμ...ωραίο χωσιμο της Toyota στα ηλεκτρικά με ένα πανέμορφο και μεγαλύτερο σε χώρους CHR!
Πολύ έξυπνη κίνηση, και σε όχι απλησίαστες τιμές, μετά από την νέα κρατική επιδότηση η πρώτη έκδοση θα έχει λογικά 33 και η δεύτερη από 40 στα 36-37 χιλιάδες.
Απο άλλου το περιμέναμε και από αλλού μας ήρθε τελικά ως αντίπαλον δέος των Κινέζων.
Κορυφαία σχεδίαση μέσα έξω, πολύ καλύτεροι χώροι από ότι μας έχει συνηθίσει η μάρκα ως τώρα, με την εγγύηση του ονόματος της Toyota που στην χώρα μας έχει γίνει σε αντίληψη σχεδόν premium, φθηνότερο από ένα Χ1 , στα ίδια περίπου όσο ένα Tiguan ή 3008 θερμικά , δεν είναι κινεζικό που για πολλούς είναι deal breaker , κάτι μου λέει πως θα έχει σημαντική επιτυχία.
Φυσικά όλα τα παραπάνω χωρίς να είμαι γνώστης των ηλεκτρικών, ίσως μειονεκτεί σοβαρά κάπου και δεν το γνωρίζω όπως με κάποια άλλα ηλεκτρικά που έχει επιχειρήσει στο παρελθόν και έπαθε φιάσκο (κάτι BZx , κάπως έτσι , που τους εκραξαν οι αγοραστές τους στις βόρειες χώρες τις Ευρώπης)
-
Οι κινέζοι ότι πούλησαν πούλησαν.
Τώρα θα διαπιστώσουν ότι χωρίς σοβαρό δίκτυο αντιπροσώπων - επισκευαστών δουλειά δεν γίνεται.Στις ανακαινισμένες εκθέσεις της Toyota θα βλέπεις όλες τις εκδόσεις και όλα τα χρώματα live και στο μυαλό σου θα κάνεις σύγκριση με την BYD πχ που ένα γκρί δελφίνι ήταν πεταμένο σε μια άκρη περικυκλωμένο από fiat 500 και Jeep.
Αν στους κλασικούς αγοραστές , δεν σπάει δεν χαλάει και επιβιώνει επιθέσεων εξωγήινων τεράτων
Youtube Videoπροσθέσουμε και τα "ορφανά" του Ίλον προβλέπω ... #monotoyota!
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
...με την BYD πχ που ένα γκρί δελφίνι ήταν πεταμένο σε μια άκρη περικυκλωμένο από fiat 500 και Jeep.
Η BYD πάντως, στη δική μου περιοχή, έχει δική της ξεχωριστή έκθεση με τα μοντέλα να ξεχωρίσουν ένα ένα και όχι πεταμένα σε κάποια γωνιά και μάλιστα όμορφη και σε κεντρικό σημείο.
Επίσης οπότε έχω περάσει, έχει συνήθως αρκετό κόσμο μέσα σε σχέση με όλες τις άλλες κοντινές της τριγύρω, που είναι BMW, Volvo, Stellantis - Mazda, Hyundai, Ford και Mercedes.Το αναφέρω ως καταγραφή στο παραπάνω σχόλιο.
-
Θεσσαλονίκη έτσι είναι η κατάσταση σαν μαγαζί του 1990.
-
@katafractos17 said in TOYOTA FORUM:
Η BYD πάντως, στη δική μου περιοχή, έχει δική της ξεχωριστή έκθεση με τα μοντέλα να ξεχωρίσουν ένα ένα και όχι πεταμένα σε κάποια γωνιά και μάλιστα όμορφη και σε κεντρικό σημείο.
Επίσης οπότε έχω περάσει, έχει συνήθως αρκετό κόσμο μέσα σε σχέση με όλες τις άλλες κοντινές της τριγύρω, που είναι BMW, Volvo, Stellantis - Mazda, Hyundai, Ford και Mercedes.Στην ίδια περιοχή τα βλέπω και εγώ όλα αυτά...και Lexus παραδίπλα!!
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@katafractos17 said in TOYOTA FORUM:
Η BYD πάντως, στη δική μου περιοχή, έχει δική της ξεχωριστή έκθεση με τα μοντέλα να ξεχωρίσουν ένα ένα και όχι πεταμένα σε κάποια γωνιά και μάλιστα όμορφη και σε κεντρικό σημείο.
Επίσης οπότε έχω περάσει, έχει συνήθως αρκετό κόσμο μέσα σε σχέση με όλες τις άλλες κοντινές της τριγύρω, που είναι BMW, Volvo, Stellantis - Mazda, Hyundai, Ford και Mercedes.Στην ίδια περιοχή τα βλέπω και εγώ όλα αυτά...και Lexus παραδίπλα!!
Σωστά. Και Lexus. Δίπλα στη Hyundai.
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
προσθέσουμε και τα "ορφανά" του Ίλον προβλέπω ... #monotoyota!
εμένα πάντως με έχουν εντυπωσιάσει, με μοναδικό μειονέκτημα μέχρι στιγμής την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (ακόμα και στην AWD έκδοση το μπροστινό μοτέρ έχει μεγαλύτερη δύναμη). Ας μην γελιόμαστε, η Tesla έχει ρίξει το βάρος στο FSD, το ξεπερασμένο 3/Υ βελτιώθηκαν με τις καινούργιες εκδόσεις αλλά οχι σε βαθμό να συναρπάζουν, ενώ οι άλλοι το προσπαθούν. Μάλλον ο Elon έχει καταλάβει οτι η μάχη των οχημάτων, χάθηκε.
-
Πάντως η πρώτη προσπαθεια της Toyota στην κατηγορία των EV στέφθηκε σχεδόν με απόλυτη αποτυχία.
Μένει να δούμε λοιπόν πως θα πάει η 2η προσπάθεια.
Προς το παρόν, πολύ όμορφα τα δύο από τα τρία αυτοκίνητα με τα οποία κατεβαίνει σε αυτή την προσπάθεια. Το τρίτο, το κοινό με τη Suzuki, εμφανισιακά έχει τα χάλια του. Και πως να μην τα είχε άλλωστε αφού μάλλον υπεύθυνο για τον σχεδιασμό του είναι το άνευ γούστου σχεδιαστικό τμήμα της Suzuki.
Θα τα δούμε και στους υπόλοιπους τομείς όταν κυκλοφορήσουν λίγο καιρό και εκεί θα φανεί η πορεία τους στην αγορά.Πάντως η Toyota έχει να ξεπεράσει:
- Την πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια.
- Τον πολύ μεγαλύτερο αλλά και σοβαρό πλέον ανταγωνισμό.
- Τον δικό της εσωτερικό ανταγωνισμό, μιας και ως εταιρεία προάγει κυρίως τα HEV, αλλά και οι πελάτες της είναι προσανατολισμένοι και λογικά ισχυροί υποστηρικτές του συγκεκριμένου τύπου αυτοκίνησης τη δεδομένη στιγμή.
Αυτά βέβαια είναι δικές μου σκέψεις.
Θα δούμε πως θα πάνε και αν θα σαρώσουν όπως κάποιοι μπορεί να πιστεύουν. -
Πρέπει να αποδειχθεί η δηλωθείσα αυτονομία, αν όντως πιάνει +600km στον wltp είναι καλό πρώτο βήμα γιατί τα προηγούμενα είχαν άθλια εμβέλεια. Μετά πρέπει να ρίξουν λίγο ακόμα τις τιμές, να βγάλουν ξέρω γω promo διπλασιάζω την κρατική επιδότηση.
Τέλος αν οι αντιπρόσωποι έβαζαν μερικούς ταχυφορτιστές στις εκθέσεις και διαφήμιζαν 6 ετη δωρεάν φόρτισης θα γινόταν χαμός.
-
Τώρα που το θυμήθηκα, Toyoτάδες ξέρουμε που μένετε! Τους υπόλοιπους θα σας βρούμε! Έχετε πάρει όλοι αυτα τα hybrid-ηλεκτρικά και δεν ξέρω εγώ τι, που δεν καίνε τίποτα και πάτε σαν κότες στο δρόμο. Κονβόϊ ολόκληρα δημιουργείτε, μας έχετε πρήξει! Πατήστε το λίγο, η ζωή είναι μικρή!
-
@billy84 said in TOYOTA FORUM:
Τώρα που το θυμήθηκα, Toyoτάδες ξέρουμε που μένετε! Τους υπόλοιπους θα σας βρούμε! Έχετε πάρει όλοι αυτα τα hybrid-ηλεκτρικά και δεν ξέρω εγώ τι, που δεν καίνε τίποτα και πάτε σαν κότες στο δρόμο. Κονβόϊ ολόκληρα δημιουργείτε, μας έχετε πρήξει! Πατήστε το λίγο, η ζωή είναι μικρή!
Μαζι σου.
-
@billy84 said in TOYOTA FORUM:
Τώρα που το θυμήθηκα, Toyoτάδες ξέρουμε που μένετε! Τους υπόλοιπους θα σας βρούμε! Έχετε πάρει όλοι αυτα τα hybrid-ηλεκτρικά και δεν ξέρω εγώ τι, που δεν καίνε τίποτα και πάτε σαν κότες στο δρόμο. Κονβόϊ ολόκληρα δημιουργείτε, μας έχετε πρήξει! Πατήστε το λίγο, η ζωή είναι μικρή!
Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αθήνα αλλά προχθές που ερχόμουν από Λάρισα όλοι στην ΕΟ πήγαιναν με 110-120.
Όταν ο δρόμος έγινε 3 λωρίδες μετα την Λεπτοκαρυά
έπιασα τέρμα δεξιά και έβαλα 125 στο CC , περίμενα να δω κανα γρήγορο , τίποτα .Μέχρι την Θεσσαλονίκη με πέρασε ενα Α7 με ξένες (κίτρινες , Αγγλία; )πινακίδες και μια μεγάλου κυβισμού μηχανή (με μαύρα αυτοκόλλητα σε μερικά ψηφία της πινακίδας ).
Μόνο αυτοί που δεν θα τους βρούνε ποτέ τρέχουν πλέον , δυστυχώς ή ευτυχώς τέλος εποχής!
-
Kίντρινες πινακίδες = Αγγλία ή Ολλανδία.
TOYOTA FORUM