-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
Ποιος ειπε οτι τα υβριδικα δεν πανε στο βουνο..brother from another mother
ρε tolis
εκει πάει και το puma st μου . Ασφαλτος ειναι, ολα πανε. ψηλα και σαυρες. δικουνητα και τετρακουνητα
Επίσης ανεβασε την φωτο στο chatgpt , πες του να βγαλει όλη την ασχημια από μεσα ωστε να εξαφανιστει το εκτρωμα δεξια του lexus . Μετα βαλε μας την διορθωμενη φωτο
Αχαχαχαχαχ..
Εφτασεεε -
AI….
-
-
Δεν υπάρχει κανάλι που να βλέπεις τόσες τεχνικές λεπτομέρειες μαζεμένες , δείτε πχ τα πρώτα 3 λεπτά μετρημένο μέχρι και το πάχος των αντιστρεπτικών από τα χεράκια της
και είναι και αστεία εκτός απο όμορφη
ας πούμε το σχόλιο της για το χρώμα
διαστημικό μουσταρδί 2.0
και τα στενά ελαστικά 195
κόφτες πίτσαςαφιερωμένο @cirus
-
Εκεί στις ερημιές με αυτήν να σου εξηγεί τι πάχος εχει η αντιστρεπτική δοκός.
Αυτά είναι!
Για αυτό μου αρέσει η αυτοκίνηση.
-
Συνταγή για εκατομμυριούχος.... Toyota....last forever
Youtube Video -
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Συνταγή για εκατομμυριούχος.... Toyota....last forever
Youtube Videoαπο τογιοτα πηγε σε slingshot! το λες και μεγαλο αλμα
-
Κλασσικοί χρήστες Toyota, περήφανοι συνταξιούχοι στα 55. Η old lady που πήρε slingshot σίγουρα του τα φοράει.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Κλασσικοί χρήστες Toyota, περήφανοι συνταξιούχοι στα 55. Η old lady που πήρε slingshot σίγουρα του τα φοράει.
λες παρεα με το slingshot να πηρε και sex sling για το toy boy της;
-
https://www.gocar.gr/news/feed/50817,Ellada_neo_Toyota_C_HR_timh_ekplhxh.html
Η προσθιοκίνητη έκδοση του Toyota C-HR+ με τους 167 ίππους και την μπαταρία των 57,7 kWh στο εξοπλιστικό επίπεδο Style ξεκινά από 36.900 ευρώ. Στο μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο Style+ με τους 224 ίππους στον μπροστά άξονα και την μπαταρία των 77 kWh η τιμή ξεκινά από 39.900 ευρώ. Τέλος, οι τετρακίνητες εκδόσεις στα εξοπλιστικά επίπεδα Lounge και Lounge+ ξεκινούν από τα 45.000 ευρώ. Όσο για τις παραγγελίες, όπως μας ανακοίνωσε η Toyota Ελλάς, θα ανοίξουν την επόμενη εβδομάδα.
-
Καλά το μικρό δεν το κοιτάμε καν, το μεσαίο στα 40Κ είναι 10Κ κάτω από το MY LR rwd.
Αν αρχίσουν τις εκπτώσεις όπως έγινε και με το BZ κάτι θα γίνει. -
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
https://www.gocar.gr/news/feed/50817,Ellada_neo_Toyota_C_HR_timh_ekplhxh.html
Η προσθιοκίνητη έκδοση του Toyota C-HR+ με τους 167 ίππους και την μπαταρία των 57,7 kWh στο εξοπλιστικό επίπεδο Style ξεκινά από 36.900 ευρώ. Στο μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο Style+ με τους 224 ίππους στον μπροστά άξονα και την μπαταρία των 77 kWh η τιμή ξεκινά από 39.900 ευρώ. Τέλος, οι τετρακίνητες εκδόσεις στα εξοπλιστικά επίπεδα Lounge και Lounge+ ξεκινούν από τα 45.000 ευρώ. Όσο για τις παραγγελίες, όπως μας ανακοίνωσε η Toyota Ελλάς, θα ανοίξουν την επόμενη εβδομάδα.
Άσε να πουλήσει και κανένας άλλος, ρε Toyota...
Οι τιμές ειναι προ επιδότησης, να υποθέσουμε; -
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
Άσε να πουλήσει και κανένας άλλος, ρε Toyota...
Οι τιμές ειναι προ επιδότησης, να υποθέσουμε;ναι, άρα με επιδότηση θα φτάσει όσο τα αντίστοιχου εξοπλισμού υβριδικά CC/CHR,
δεν είναι φθηνά τα ηλεκτρικά τους πάντως, τα θερμοηλεκτρικά *hev έχουν ξεφύγει. -
Το BEV C-HR+ θεωρώ οτι είναι εξαιρετικά τιμολογημενο, εάν ληφθεί υπόψη ότι είναι τουλάχιστον μισή κατηγορία πάνω σε σχέση με τα HEV C-HR και CC (άλλο πάτωμα, μακρύτερο μεταξόνιο), αλλά για λόγους marketing μοιράζεται την ίδια επωνυμία με το C-HR.
Στη διαμόρφωση της τιμης του το βοηθάει βέβαια και το γεγονός οτι, ως BEV, απαλλάσσεται πλήρως του τέλους ταξινόμησης, εν αντιθέσει με τα HEV που (κακώς) απαλλάσονται μόνο κατά 50% (ιδίως όταν τα PHEV απαλλασονται κατά 75%)... -
Δεν παύουν όμως να είναι ουσιαστικά προσθιοκινητες πλατφόρμες όταν tesla, vag, mg, κλπ, έχουν πισωκίνητα ev.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Δεν παύουν όμως να είναι ουσιαστικά προσθιοκινητες πλατφόρμες όταν tesla, vag, mg, κλπ, έχουν πισωκίνητα ev.
αυτό είναι ένα μειονέκτημα, θεωρείς ότι και στην τετρακίνητη έκδοση το αμάξι λειτουργεί ουσιαστικά σαν μπροστοκίνητο? κοιτάζω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το καινούργιο chr+ οπως και bz4X, καπου πήρε το μάτι μου οτι στη περίπτωη της ηλιοροφής έχουν φ/β και φορτίζουν την μπαταρία (έξτρα εξοπλισμός). ενδιαφέρομαι για την τετρακίνητη έκδοση lounge + , θεωρώ ότι με αξιοπιστία της Toyota, με την φοβερή εγγύηση που δίνουν, και με τον 22kwh φορτιστή ειναι μια πολύ καλή λύση. δεν έχω αποφασίσει αν το bz4x ή το chr+ ειναι καλύτερη επιλογή, ο μόνος ενδοιασμός μου ειναι οτι ειναι κυρίως μοντέλα μπροστοκίνητα, και θεωρώ οτι ακόμα και στην τετρακίνητη έκδοση θα λειτουργούν περισσότερο έτσι.
-
Εγώ κρατάω μικρό καλάθι και θα περιμένω να το οδηγήσω. Αν το συγκρίνει κανείς με τα hev του ομίλου η με τα υπόλοιπα μπροστοκινητα ev, τότε έχει ενδιαφέρον.
Ακόμα και στο awd μην περιμένεις πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, εκτός αν είσαι σε περιοχή που απαιτείται τετρακίνηση.
Κρίμα που δεν τρέχει η επιδότηση των 9κ θα το κοιτούσαν τότε περισσότεροι ως εναλλακτική των chr/cc. Ενδιαφέρον αυτό με τα φωτοβολταϊκά στην οροφή, θα είναι όπως στο prius πιθανώς.
Εγώ θα σου πρότεινα να περιμένεις test drive, και έπειτα να δεις και τον ανταγωνισμό τύπου tesla.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Ακόμα και στο awd μην περιμένεις πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, εκτός αν είσαι σε περιοχή που απαιτείται τετρακίνηση.
Εγώ θα σου πρότεινα να περιμένεις test drive, και έπειτα να δεις και τον ανταγωνισμό τύπου tesla.
ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για το τετρακίνητο, φοβάμαι ότι έχεις δίκιο σε αυτά που αναφέρεις. θα περιμένω, τα tesla αν και τα παρακολουθώ, με έχουν πλέον απογοητεύσει, άλλα έλεγα το 20 και άλλα λέω σήμερα για την συγκεκριμένη εταιρία.
-
@bekiaris said in TOYOTA FORUM:
τα tesla αν και τα παρακολουθώ, με έχουν πλέον απογοητεύσει, άλλα έλεγα το 20 και άλλα λέω σήμερα για την συγκεκριμένη εταιρία.
Δεν υπάρχει μόνο η Tesla, εναλλακτικά μπορείς να δεις το ioniq 5, το οποίο έχει μια πισωκίνητη έκδοση με μεγάλη μπαταρία (570km range) περίπου στα ίδια λεφτά. Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το chr+ σίγουρα.
https://www.4troxoi.gr/agora/meioseis-timon-gia-to-ilektriko-hyundai-ioniq-5/
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Δεν υπάρχει μόνο η Tesla, εναλλακτικά μπορείς να δεις το ioniq 5, το οποίο έχει μια πισωκίνητη έκδοση με μεγάλη μπαταρία περίπου στα ίδια λεφτά. Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το chr+ σίγουρα.
https://www.4troxoi.gr/agora/meioseis-timon-gia-to-ilektriko-hyundai-ioniq-5/
εχω hyundai Kona Ηλεκτρικό (64kwh 21 μοντέλο). ωραίο το Ioniq 5 αλλά το θεωρώ ακριβό για τα χρήματα του, θα το αγόραζα μόνο μεταχειρισμένο σε καλή τιμή. Θα προτιμούσα να πάρω ένα byd sealion 7 λόγω LFP μπαταρίας, αλλά δεν έχει καλό effiricieny, και λόγω βάρους. Τα νέα μοντέλα της Toyota με εξέπληξαν θετικά .
TOYOTA FORUM