Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 516
    • 517
    • 518
    • 519
    • 520
    • 518 / 520
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    144
    10385
    305317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @dettol last edited by

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @vagkirk said in TESLA FORUM:

      Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.

      Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.

      Υπερβολές
      Το τιμόνι ρυθμίζεται
      Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
      Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
      Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστά

      Ή ίσως έχει μεγαλύτερη εμπειρία από αμάξια και που συμπεριφέρονται σωστά σε παρατεταμρνεσ πολύ υψηλές ταχύτητες και έχει σωστό μέτρο σύγκρισης.

      Αμάξια πιθανόν απλησίαστα για την Ελλάδα γιατί προφανώς μια καλή BMW ή σωστή Μερκ να πάει τρένο.
      Αλλα μιλάμε και για άλλα λεφτά

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @iceman7 last edited by

        @iceman7 said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @iceman7 said in TESLA FORUM:

        @vagkirk said in TESLA FORUM:

        Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.

        Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.

        Υπερβολές
        Το τιμόνι ρυθμίζεται
        Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
        Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
        Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστά

        Ή ίσως έχει μεγαλύτερη εμπειρία από αμάξια και που συμπεριφέρονται σωστά σε παρατεταμρνεσ πολύ υψηλές ταχύτητες και έχει σωστό μέτρο σύγκρισης.

        Αμάξια πιθανόν απλησίαστα για την Ελλάδα γιατί προφανώς μια καλή BMW ή σωστή Μερκ να πάει τρένο.
        Αλλα μιλάμε και για άλλα λεφτά

        το αυτοκινητο που εχει αυτην τη στιγμη ειναι ενα id7 και αυτο ανεφερε στο βιντεο. Το my awd που οδηγει κοστιζει 53k στην γερμανια. Απο την ιδια τιμη ξεκινα και το id7 στη γερμανια. Προφανως το φτηνοτερο id7 δεν θα ειναι τετρακινητο, αλλα δεν νομιζω οτι αυτα για τα οποια παραπονιεται (ευσταθεια στα 180+ με ανεμο ή/και προσπερνοντας φορτηγο) θα αλλαζουν απο την πισωκινητη στην τετρακινητη εκδοση.
        Το μονο μελανο σημειο στην συγκριση ειναι οτι το Υ εχει υψηλοτερο αμαξωμα απο το id7, το οποιο ειναι κλασσικο σενταν. Επομενως θα ηταν πιο σωστη η συγκριση M3 με id7 που ειναι και τα δυο σενταν. Οπως και να εχει παντως, τα οχηματα που συγκρινει εχουν περιπου την ιδια αξια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          iceman7 last edited by

          Συγκρίνει suv με sedan.
          I rest my case 😎

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            teo-mak last edited by

            Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator last edited by A d P

              Τεσλαδες, τόσο δύσκολο σας είναι να παραδεχτείτε την ανωτερότητα των VW 😁😁🤡🤡?.?

              Πέρα από την πλάκα,
              επειδή οι Γερμανοί,
              μεταξύ άλλων,
              δίνουν μεγάλη στην οδήγηση σε autobahn με υψηλές ταχύτητες, καθόσον δεν έχουν όριο (συνήθως),
              ίσως το προσέχει ιδιαίτερα η εταιρεία.

              Εννοείται ότι είναι θέμα εμπειριών και ότι εμένα θα μου φαινόταν «τρένο» αμφότερα 😁😁

              I EAT MILF AND COOKIES

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @teo-mak last edited by

                @teo-mak said in TESLA FORUM:

                Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .

                το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @A d P last edited by dettol

                  @a-d-p said in TESLA FORUM:

                  Τεσλαδες, τόσο δύσκολο σας είναι να παραδεχτείτε την ανωτερότητα των VW 😁😁🤡🤡?.?

                  Πέρα από την πλάκα,
                  επειδή οι Γερμανοί,
                  μεταξύ άλλων,
                  δίνουν μεγάλη στην οδήγηση σε autobahn με υψηλές ταχύτητες, καθόσον δεν έχουν όριο (συνήθως),
                  ίσως το προσέχει ιδιαίτερα η εταιρεία.

                  Εννοείται ότι είναι θέμα εμπειριών και ότι εμένα θα μου φαινόταν «τρένο» αμφότερα 😁😁

                  προσωπικα εχω παει μεχρι 160 και αυτο ηταν για πολυ μικρο χρονικο διαστημα. σε σημεια με ευθεια, καλο οδοστρωμα και γενικοτερα ιδανικες συνθηκες. Mου φανηκε πολυ σταθερο το οχημα εκει.
                  Οι γερμανοι ειναι συνηθισμενοι, σε καποια σημεια της autobahn, να πηγαινουν χαλαροι με 180-220. Ε πιστευω οτι ο ανθρωπος ξερει για τι πραγμα μιλαει ή μαλλον βογγαει 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Πέραν του χαμηλού vs σουβ, έχετε δει τη διαφορά στο μεταξόνιο ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      teo-mak @dettol last edited by

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @teo-mak said in TESLA FORUM:

                      Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .

                      το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"

                      Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
                      Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @teo-mak last edited by

                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        @teo-mak said in TESLA FORUM:

                        Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .

                        το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"

                        Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
                        Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος.

                        δεν εκφραστηκα εγω σωστα. Εννοουσε οτι δεν εχει καμμια διαφορα στη συμπεριφορα του οχηματος στο συγκεκριμενο θεμα που εξεταζουμε. Προφανως και το τιμονι ειναι πολυ πιο βαρυ στην sport ρυθμιση.

                        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • nickthetrib
                          nickthetrib @dettol last edited by

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @teo-mak said in TESLA FORUM:

                          Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .

                          το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"

                          Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
                          Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος.

                          δεν εκφραστηκα εγω σωστα. Εννοουσε οτι δεν εχει καμμια διαφορα στη συμπεριφορα του οχηματος στο συγκεκριμενο θεμα που εξεταζουμε. Προφανως και το τιμονι ειναι πολυ πιο βαρυ στην sport ρυθμιση.

                          Αλλαγή στην συμπεριφορά του οχήματος, δεν θα υπάρξει, αν δεν υπάρχει αλλαγή στην ρύθμιση της ανάρτησης!
                          Ότι μπορεί να ακούει σε μικρότερες κινήσεις του τιμονιού, δεν σημαίνει ότι θα πάρει μικρότερες κλίσεις στις στροφές!
                          Αν έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οκ

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dettol @nickthetrib last edited by

                            @nickthetrib said in TESLA FORUM:

                            Αν έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οκ

                            σωστα και προφανως δεν εχει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Εννοείται πως όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα της τελευταίας τριακονταετιας και ορισμένα παλιότερα, από 100 άλογα και πάνω είναι φτιαγμένα αφενός έστω και για λίγο να έχουν τελική πάνω από 200 , και αφετέρου να δίνουν αίσθηση χρηματοκιβώτιου στις ταχύτητες αυτές, φυσικά όμως σε βάρος της ελαφριάς και σπορ αίσθησης σε στροφιλικια.

                              Τι οδηγουσατε τόσα χρόνια ρε παιδιά;

                              Citroen και Fiat που μετά τα 160 κρατούσες εικονιτσα του Αγίου Χριστοφόρου;

                              bekiaris R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • bekiaris
                                bekiaris @vagkirk last edited by bekiaris

                                Tesla: Μείωση 14% στις παραδόσεις οχημάτων το β’ τρίμηνο

                                Η Tesla ανακοίνωσε ότι το β’ τρίμηνο πραγματοποίησε πάνω από 384.000 παραδόσεις οχημάτων, κάτι που αντιστοιχεί σε μείωση 14% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και τη δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Θα του το κλείσει το μαγαζάκι ο τύπος που σκεπάζει τη καράφλα σαν τον Σταυρίδη...

                                  Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    red_monster @vagkirk last edited by red_monster

                                    @vagkirk said in TESLA FORUM:

                                    Εννοείται πως όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα της τελευταίας τριακονταετιας και ορισμένα παλιότερα, από 100 άλογα και πάνω είναι φτιαγμένα αφενός έστω και για λίγο να έχουν τελική πάνω από 200 , και αφετέρου να δίνουν αίσθηση χρηματοκιβώτιου στις ταχύτητες αυτές, φυσικά όμως σε βάρος της ελαφριάς και σπορ αίσθησης σε στροφιλικια.

                                    Τι οδηγουσατε τόσα χρόνια ρε παιδιά;

                                    Citroen και Fiat που μετά τα 160 κρατούσες εικονιτσα του Αγίου Χριστοφόρου;

                                    Αυτό που προσπαθούν να σου πουν οι συνστριφτες είναι ότι όλα τα πράγματα έχουν νόημα μόνο αν γνωρίζουμε το σημείο αναφοράς. Μεταξύ του ψηλού και με μικρότερο μεταξόνιο μοντελ Υ και του id7 υπάρχει διαφορά υπέρ του δεύτερου σε κίνηση αυτοκινητόδρομου. Μεταξύ τι άστρα σου και του μοντελ Υ, το χάος

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas @red_monster last edited by

                                      Screenshot_20250704_101453_Samsung Internet.jpg

                                      https://cartalk.gr/

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimsabas @dimsabas last edited by

                                        Το αναφέρει κι άλλος ως πρόβλημα.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tolisk20 last edited by

                                          Ρε τον μπαγασα τον ΙλονFB_IMG_1751651881351.jpg

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @tolisk20 last edited by

                                            @tolisk20 said in TESLA FORUM:

                                            Ρε τον μπαγασα τον Ιλον!

                                            ειναι επίσημο? ή ειναι η γνωστή ιστορία για να διατηρεί ψηλά την μετοχή ωσαν τα robotaxi ?

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 516
                                            • 517
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 518 / 520
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr