-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
Υπερβολές
Το τιμόνι ρυθμίζεται
Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστάΉ ίσως έχει μεγαλύτερη εμπειρία από αμάξια και που συμπεριφέρονται σωστά σε παρατεταμρνεσ πολύ υψηλές ταχύτητες και έχει σωστό μέτρο σύγκρισης.
Αμάξια πιθανόν απλησίαστα για την Ελλάδα γιατί προφανώς μια καλή BMW ή σωστή Μερκ να πάει τρένο.
Αλλα μιλάμε και για άλλα λεφτά -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
Υπερβολές
Το τιμόνι ρυθμίζεται
Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστάΉ ίσως έχει μεγαλύτερη εμπειρία από αμάξια και που συμπεριφέρονται σωστά σε παρατεταμρνεσ πολύ υψηλές ταχύτητες και έχει σωστό μέτρο σύγκρισης.
Αμάξια πιθανόν απλησίαστα για την Ελλάδα γιατί προφανώς μια καλή BMW ή σωστή Μερκ να πάει τρένο.
Αλλα μιλάμε και για άλλα λεφτάτο αυτοκινητο που εχει αυτην τη στιγμη ειναι ενα id7 και αυτο ανεφερε στο βιντεο. Το my awd που οδηγει κοστιζει 53k στην γερμανια. Απο την ιδια τιμη ξεκινα και το id7 στη γερμανια. Προφανως το φτηνοτερο id7 δεν θα ειναι τετρακινητο, αλλα δεν νομιζω οτι αυτα για τα οποια παραπονιεται (ευσταθεια στα 180+ με ανεμο ή/και προσπερνοντας φορτηγο) θα αλλαζουν απο την πισωκινητη στην τετρακινητη εκδοση.
Το μονο μελανο σημειο στην συγκριση ειναι οτι το Υ εχει υψηλοτερο αμαξωμα απο το id7, το οποιο ειναι κλασσικο σενταν. Επομενως θα ηταν πιο σωστη η συγκριση M3 με id7 που ειναι και τα δυο σενταν. Οπως και να εχει παντως, τα οχηματα που συγκρινει εχουν περιπου την ιδια αξια. -
Συγκρίνει suv με sedan.
I rest my case -
Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .
-
Τεσλαδες, τόσο δύσκολο σας είναι να παραδεχτείτε την ανωτερότητα των VW
?.?
Πέρα από την πλάκα,
επειδή οι Γερμανοί,
μεταξύ άλλων,
δίνουν μεγάλη στην οδήγηση σε autobahn με υψηλές ταχύτητες, καθόσον δεν έχουν όριο (συνήθως),
ίσως το προσέχει ιδιαίτερα η εταιρεία.Εννοείται ότι είναι θέμα εμπειριών και ότι εμένα θα μου φαινόταν «τρένο» αμφότερα
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .
το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"
-
@a-d-p said in TESLA FORUM:
Τεσλαδες, τόσο δύσκολο σας είναι να παραδεχτείτε την ανωτερότητα των VW
?.?
Πέρα από την πλάκα,
επειδή οι Γερμανοί,
μεταξύ άλλων,
δίνουν μεγάλη στην οδήγηση σε autobahn με υψηλές ταχύτητες, καθόσον δεν έχουν όριο (συνήθως),
ίσως το προσέχει ιδιαίτερα η εταιρεία.Εννοείται ότι είναι θέμα εμπειριών και ότι εμένα θα μου φαινόταν «τρένο» αμφότερα
προσωπικα εχω παει μεχρι 160 και αυτο ηταν για πολυ μικρο χρονικο διαστημα. σε σημεια με ευθεια, καλο οδοστρωμα και γενικοτερα ιδανικες συνθηκες. Mου φανηκε πολυ σταθερο το οχημα εκει.
Οι γερμανοι ειναι συνηθισμενοι, σε καποια σημεια της autobahn, να πηγαινουν χαλαροι με 180-220. Ε πιστευω οτι ο ανθρωπος ξερει για τι πραγμα μιλαει ή μαλλον βογγαει -
Πέραν του χαμηλού vs σουβ, έχετε δει τη διαφορά στο μεταξόνιο ;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .
το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"
Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος. -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .
το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"
Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος.δεν εκφραστηκα εγω σωστα. Εννοουσε οτι δεν εχει καμμια διαφορα στη συμπεριφορα του οχηματος στο συγκεκριμενο θεμα που εξεταζουμε. Προφανως και το τιμονι ειναι πολυ πιο βαρυ στην sport ρυθμιση.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Σίγουρα εχει ρυθμισει το τιμονι στην θεση «sport» οπου ειναι αρκετά ευαίσθητο στην παραμικρή κίνηση .
το σκεφτηκα και αυτο, αλλα καποια στιγμη προς το τελος αναφερει συγκεκριμενα "δεν εχει καμμια διαφορα οποια ρυθμιση στο τιμονι επιλεξω"
Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει διαφορά στο τιμονι.
Η το αυτοκίνητο εχει θέμα ή ειναι ασχετος.δεν εκφραστηκα εγω σωστα. Εννοουσε οτι δεν εχει καμμια διαφορα στη συμπεριφορα του οχηματος στο συγκεκριμενο θεμα που εξεταζουμε. Προφανως και το τιμονι ειναι πολυ πιο βαρυ στην sport ρυθμιση.
Αλλαγή στην συμπεριφορά του οχήματος, δεν θα υπάρξει, αν δεν υπάρχει αλλαγή στην ρύθμιση της ανάρτησης!
Ότι μπορεί να ακούει σε μικρότερες κινήσεις του τιμονιού, δεν σημαίνει ότι θα πάρει μικρότερες κλίσεις στις στροφές!
Αν έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οκ -
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Αν έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, οκ
σωστα και προφανως δεν εχει
-
Εννοείται πως όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα της τελευταίας τριακονταετιας και ορισμένα παλιότερα, από 100 άλογα και πάνω είναι φτιαγμένα αφενός έστω και για λίγο να έχουν τελική πάνω από 200 , και αφετέρου να δίνουν αίσθηση χρηματοκιβώτιου στις ταχύτητες αυτές, φυσικά όμως σε βάρος της ελαφριάς και σπορ αίσθησης σε στροφιλικια.
Τι οδηγουσατε τόσα χρόνια ρε παιδιά;
Citroen και Fiat που μετά τα 160 κρατούσες εικονιτσα του Αγίου Χριστοφόρου;
-
Tesla: Μείωση 14% στις παραδόσεις οχημάτων το β’ τρίμηνο
Η Tesla ανακοίνωσε ότι το β’ τρίμηνο πραγματοποίησε πάνω από 384.000 παραδόσεις οχημάτων, κάτι που αντιστοιχεί σε μείωση 14% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και τη δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση.
-
Θα του το κλείσει το μαγαζάκι ο τύπος που σκεπάζει τη καράφλα σαν τον Σταυρίδη...
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Εννοείται πως όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα της τελευταίας τριακονταετιας και ορισμένα παλιότερα, από 100 άλογα και πάνω είναι φτιαγμένα αφενός έστω και για λίγο να έχουν τελική πάνω από 200 , και αφετέρου να δίνουν αίσθηση χρηματοκιβώτιου στις ταχύτητες αυτές, φυσικά όμως σε βάρος της ελαφριάς και σπορ αίσθησης σε στροφιλικια.
Τι οδηγουσατε τόσα χρόνια ρε παιδιά;
Citroen και Fiat που μετά τα 160 κρατούσες εικονιτσα του Αγίου Χριστοφόρου;
Αυτό που προσπαθούν να σου πουν οι συνστριφτες είναι ότι όλα τα πράγματα έχουν νόημα μόνο αν γνωρίζουμε το σημείο αναφοράς. Μεταξύ του ψηλού και με μικρότερο μεταξόνιο μοντελ Υ και του id7 υπάρχει διαφορά υπέρ του δεύτερου σε κίνηση αυτοκινητόδρομου. Μεταξύ τι άστρα σου και του μοντελ Υ, το χάος
-
-
-
Ρε τον μπαγασα τον Ιλον
-
@tolisk20 said in TESLA FORUM:
Ρε τον μπαγασα τον Ιλον!
ειναι επίσημο? ή ειναι η γνωστή ιστορία για να διατηρεί ψηλά την μετοχή ωσαν τα robotaxi ?
TESLA FORUM