-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αμάξι που κάνει 40-45000 όπως το Τέσλα και να έχεις τόσες δεσμεύσεις είναι ένα κάρο λεφτά...
Επίσης επειδή πρόσφατα έκανα 1800 χλμ πηγαίνοντας Κεντρική Μακεδονία με 5,6 λ/100 μέση τιμή και 1,45 καύσιμο συνολικά 145 ευρώ, νομίζω ότι κάπου εκεί θα ήμουν και να πήγαινα Ουρανούπολη.
Και ταχύτητα μέση στην διαδρομή Χαλάνδρι - Κιλκίς κάπου 108 χαω, δηλαδή όρια + 10-20 μαζί με τις στάσεις των διοδίων με πομποδέκτη.
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει σύγκριση στο ταξίδι του ντίζελ με οτιδήποτε άλλο.
Για μεγάλο ταξιδι σε εθνική και ευκολία χρόνου κόστους το πετρέλαιο δεν έχει αντίπαλο. Στην πόλη βέβαια έχει θέμα.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να το χαίρεται ο άνθρωπος αλλά εκεί που γράφει στο τέλος για 3ο αμάξι το περφορμανς για τα πάνω κάτω στη δουλειά, με έπιασε νευρικό γέλιο.
Και έχουμε εδώ μέσα κάτι όργια που μας τη λένε για μιζέριες και πίπες. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
"Δυστυχώς ακόμη και στην πιο χαμηλή ρύθμιση, η θέση οδήγησης είναι πιο ψηλή. Αυτό που από απέναντι φαίνεσαι ολόκληρος μέχρι τον αφαλό, πάντα μου έσπαγε τα νεύρα στο Μ3."
Αυτό με χαλάει και εμένα πολύ στο 3άρι. Ώρες ώρες φαίνεται σαν να έκατσε ένας μεγάλος στο ηλεκτροκίνητο αυτοκινητάκι του γιού του.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να το χαίρεται ο άνθρωπος αλλά εκεί που γράφει στο τέλος για 3ο αμάξι το περφορμανς για τα πάνω κάτω στη δουλειά, με έπιασε νευρικό γέλιο.
Και έχουμε εδώ μέσα κάτι όργια που μας τη λένε για μιζέριες και πίπες.Ίσως αν σου έπαιρναν που και που μερικές πίπες να ήσουν πιο χαλαρός!
-
ξεχειλιζει αγαπη αυτο το φορουμ, οπου εγκαρδιες ευχες εκτοξευονται εκατερωθεν! Κανω login και νιωθω παντα μια ζεστασια και γαληνη, σαν να ανοιγω την εξωπορτα του σπιτιου μου δεκεμβριο ενω χιονιζει
-
Κληρονόμε…. Σκέψου πόσο τέρμα έχεις την θέρμανση!!!
-
Επειδή αναφέρθηκε για το που βάζουμε πετρέλαιο, εδώ και χρόνια υπάρχει εφαρμογή που μας λέει τις τιμές, αλλά και την ιδιοκτησία των πρατηρίων...
Ετσι βάζω σε εταιρικά σε περιοχές που δεν ξέρω.
Αλλά δεν χρειάζονται και πολλές. Ανα 600 χλμ περίπου βάζω για να μην κατεβαίνει πολύ κάτω από το 1/4.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Επειδή αναφέρθηκε για το που βάζουμε πετρέλαιο, εδώ και χρόνια υπάρχει εφαρμογή που μας λέει τις τιμές, αλλά και την ιδιοκτησία των πρατηρίων...
Ετσι βάζω σε εταιρικά σε περιοχές που δεν ξέρω.
Αλλά δεν χρειάζονται και πολλές. Ανα 600 χλμ περίπου βάζω για να μην κατεβαίνει πολύ κάτω από το 1/4.
Βασίλη ο χυμαλαιος τυπος (οι μισοί που ζουν ανάμεσα μας πλέον) θα βάλει όπου λαχει ή στο φθηνότερη και μετά θα τους φταει το πετρέλαιο ή τα θερμικα γενικά.
Εχω διαβάσει απίστευτες μαλακιες σε φορα ηλεκτρικών για να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους.
Βρε σεις σεβαστές όλες οι επιλογές !
Ξεκολλήστε όλοι ! -
-
Ε πας μας τι λέει.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ενδιαφερουσα οπτικη που μονο ενας γερμανος θα μπορουσε να μας προσφερει!
Τι βλαμμένος είναι αυτός μωρέ; Εκεί ανάμεσα στα 2:30 και 2:40 βογγάει σαν έφηβη που πρωτοξαπλώνει με το αγόρι της...αστο δ@@@ ρε σίχαμα! Τρόμαξα να καταλάβω τι έκανε ο ηλίθιος. Στης αρχή σκεφτόμουν μήπως είναι κανένα gimmick του αυτοκινήτου σαν αυτό με τις κλανιές.
-
Τώρα θα με κάνεις να το δω....
-
@sargus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ενδιαφερουσα οπτικη που μονο ενας γερμανος θα μπορουσε να μας προσφερει!
Τι βλαμμένος είναι αυτός μωρέ; Εκεί ανάμεσα στα 2:30 και 2:40 βογγάει σαν έφηβη που πρωτοξαπλώνει με το αγόρι της...αστο δ@@@ ρε σίχαμα! Τρόμαξα να καταλάβω τι έκανε ο ηλίθιος. Στης αρχή σκεφτόμουν μήπως είναι κανένα gimmick του αυτοκινήτου σαν αυτό με τις κλανιές.
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν κατάλαβα τι στο καλό έκανε και γιατί έκανε αυτούς τους ήχους, αλλά το εξηγεί μετά
-
Μη μας κρατάτε άλλο σε αγωνία..... Πείτε μας εάν στο τέλος η αγάπη κερδίζει.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Μη μας κρατάτε άλλο σε αγωνία..... Πείτε μας εάν στο τέλος η αγάπη κερδίζει.
Αγαπησε ο θετικος πολος της μπαταριας τον αρνητικο της διπλανης λετε?
-
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
Υπερβολές
Το τιμόνι ρυθμίζεται
Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστά -
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
Έχω την εντύπωση ότι ο Γερμανός θα αυτοκτονούσε αν έβλεπε τις ΕΟ μας, προτού καν μπει στο «τρένο» Astra σου
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Ο τύπος λέει πως από τα 160 και πάνω είναι σχεδόν επικίνδυνο ειδικά λόγω πολύ ευαίσθητου τιμονιού ακόμη και στην ευθεία.
Δεν φτάνει δηλαδή με τα ηλεκτρικά που δεν μπορείς να πας μέχρι την Τρίπολη ακατουρητος με 140-160 παντού, τώρα μαθαίνουμε πως είναι και πολύ χειρότερο ακόμη και από το μέτριο οδηγικά Astra H μου που με καλά 225/45/17 ελαστικά στα 200 είναι τρένο και δεν χαμπαριαζει σχεδόν σε καμία ανοιχτή καμπή της ΕΟ με 180.
Υπερβολές
Το τιμόνι ρυθμίζεται
Μια χαρά μαζεύει τα χλμ και πάει ωραία.
Εχει και χαμηλό κέντρο βάρους
Κατι δεν έχει ρυθμίσει σωστάΉ ίσως έχει μεγαλύτερη εμπειρία από αμάξια και που συμπεριφέρονται σωστά σε παρατεταμρνεσ πολύ υψηλές ταχύτητες και έχει σωστό μέτρο σύγκρισης.
TESLA FORUM