Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 67 / 68
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    1355
    82528
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd @supergeorge last edited by

      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

      S F 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t last edited by

        Ενδιαφέρον που άλλαξαν τον κινητήρα στην νέα έκδοση και σταμάτησαν την μεταβλητή συμπίεση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          supergeorge @jamesd last edited by

          @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

          @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

          Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

          Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

          Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

          Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

          Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

          Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

          T S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 @supergeorge last edited by

            @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

            @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

            @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

            Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

            Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

            Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

            Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

            Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

            Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

            Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fhcc @jamesd last edited by

              @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

              @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

              Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

              Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

              Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

              Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

              Δε θα έλεγα ότι η κατανάλωση των υβριδικών σε μεγαλύτερες ταχύτητες ειναι μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα.

              Η μπαταρία τους δεν είναι πολύ βαριά.

              Η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι όταν υπάρχουν σε βουνά πολύ μεγάλες ανηφόρες και κατηφόρες.

              Στο κατέβασμα η μπαταρία τους γεμίζει γρήγορα και δεν μπορεί από ένα σημείο και μετά να αποθηκεύσει επιπλέον ενέργεια.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t @supergeorge last edited by

                @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 @fhcc last edited by

                  @fhcc said in Nissan Qashqai 2021:

                  @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                  @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                  Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                  Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                  Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                  Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                  Δε θα έλεγα ότι η κατανάλωση των υβριδικών σε μεγαλύτερες ταχύτητες ειναι μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα.

                  Από τα ντίζελ καίνε αισθητά περισσότερα στις υψηλές ταχύτητες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    supergeorge last edited by

                    @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

                    @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                    @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                    @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                    Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                    Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                    Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                    Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                    Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                    Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                    Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

                    Προσωπικά θεωρώ καλύτερο το σύστημα της Honda. Έχεις πρακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα άλογα μέχρι τα 90-110 km/h και όταν χρειαστεί μπαίνει και ο θερμικός με άμεση σύμπλεξη. Τελείως διαφορετικό μοντέλο από της Toyota.

                    Η Honda διάλεξε αυτήν την υλοποίηση γιατί οι απώλειες ενέργειας είναι εξαιρετικά μεγάλες στις μεγάλες ταχύτητες στη διαδρομή θερμικός --> γεννήτρια --> μπαταρία --> ηλεκτρικός κινητήρας όπου υπάρχει και μετατροπή από DC σε AC.

                    @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

                    @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                    @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                    @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                    Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                    Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                    Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                    Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                    Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                    Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                    τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

                    Τι άλλη διαφορά θα ήθελες; Είναι θεμελιώδης η συγκεκριμένη.

                    Να γράψω βέβαια ότι δεν ξέρω λεπτομέρειες για το σύστημα της Nissan, δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι ότι θα δουλεύει όπως της Honda στις βασικές του αρχές.

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t @supergeorge last edited by

                      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                      @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

                      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                      Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

                      Προσωπικά θεωρώ καλύτερο το σύστημα της Honda. Έχεις πρακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα άλογα μέχρι τα 90-110 km/h και όταν χρειαστεί μπαίνει και ο θερμικός με άμεση σύμπλεξη. Τελείως διαφορετικό μοντέλο από της Toyota.

                      Η Honda διάλεξε αυτήν την υλοποίηση γιατί οι απώλειες ενέργειας είναι εξαιρετικά μεγάλες στις μεγάλες ταχύτητες στη διαδρομή θερμικός --> γεννήτρια --> μπαταρία --> ηλεκτρικός κινητήρας όπου υπάρχει και μετατροπή από DC σε AC.

                      @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

                      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                      @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                      Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                      Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                      Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                      Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                      Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                      Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                      τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

                      Τι άλλη διαφορά θα ήθελες; Είναι θεμελιώδης η συγκεκριμένη.

                      Να γράψω βέβαια ότι δεν ξέρω λεπτομέρειες για το σύστημα της Nissan, δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι ότι θα δουλεύει όπως της Honda στις βασικές του αρχές.

                      Αν πιστέψουμε τι έχει πει η Honda, ο κινητήρας συνδέεται στους τροχούς σε ένα συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας, κάτι σαν από 80 ως 120. Οπότε πιο κάτω ή πιο πάνω από αυτή την ταχύτητα λειτουργεί όπως της Nissan. Για αυτό λέω, στις μεγάλες ταχύτητες, που θεωρώ π.χ. κάτι περισσότερο από τα 120, θα πίστευα ότι είναι παραπλήσια τα νούμερα με εξάρτηση από τις ρυθμίσεις του συστήματος.

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        supergeorge @super-t last edited by

                        @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

                        @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                        @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

                        @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                        @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                        @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                        Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                        Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                        Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                        Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                        Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                        Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                        Ναι και έτσι θα πρέπει να στην ζυγαριά ότι αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας δεν έχει καμία σχέση με τα Τογιότα...

                        Προσωπικά θεωρώ καλύτερο το σύστημα της Honda. Έχεις πρακτικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο με όλα τα άλογα μέχρι τα 90-110 km/h και όταν χρειαστεί μπαίνει και ο θερμικός με άμεση σύμπλεξη. Τελείως διαφορετικό μοντέλο από της Toyota.

                        Η Honda διάλεξε αυτήν την υλοποίηση γιατί οι απώλειες ενέργειας είναι εξαιρετικά μεγάλες στις μεγάλες ταχύτητες στη διαδρομή θερμικός --> γεννήτρια --> μπαταρία --> ηλεκτρικός κινητήρας όπου υπάρχει και μετατροπή από DC σε AC.

                        @super-t said in Nissan Qashqai 2021:

                        @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                        @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

                        @supergeorge said in Nissan Qashqai 2021:

                        Το πρόβλημα της τωρινής γενιάς είναι η υψηλή κατανάλωση πάνω από τα 100-110 km/h.

                        Δεν είναι αποδοτικό το μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες. Για αυτό και η Honda που πρακτικά έχει το ίδιο hybrid σύστημα στις μεγάλες τα ταχύτητες συμπλεκει τον θερμικό και κινεί με αυτόν το αυτοκίνητο.

                        Τι έχουν καταφέρει σε αυτή τη νέα γενιά δεν ξέρω.

                        Να πούμε όμως ότι το να παίρνεις υβριδικό για ταξίδια δεν έχει πολύ νόημα. Δηλαδή, αν έχεις πολύ πόλη παίρνεις το epower, αν έχεις πολλά ταξίδια και λίγο πόλη παίρνεις το mhev. Όλα τα hev καίνε παραπάνω σε ταξίδι λόγω βάρους.

                        Ναι, αλλά τα υπόλοιπα συστήματα ( Honda, Toyota) δεν έχουν αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα συμβατικό θερμικό, και αν έχουν είναι ελάχιστη.

                        Της Nissan επειδή πρακτικά είναι ηλεκτρικό συμπεριφέρεται όπως και αυτά στις μεγάλες ταχύτητες.

                        τι διαφορά έχει δηλαδή το σύστημα της Honda σε σχέση με της Nissan εκτός των σημείων λειτουργίας που συνδέει τον κινητήρα στους τροχούς;

                        Τι άλλη διαφορά θα ήθελες; Είναι θεμελιώδης η συγκεκριμένη.

                        Να γράψω βέβαια ότι δεν ξέρω λεπτομέρειες για το σύστημα της Nissan, δεν ασχολήθηκα. Φαντάζομαι ότι θα δουλεύει όπως της Honda στις βασικές του αρχές.

                        Αν πιστέψουμε τι έχει πει η Honda, ο κινητήρας συνδέεται στους τροχούς σε ένα συγκεκριμένο εύρος ταχύτητας, κάτι σαν από 80 ως 120. Οπότε πιο κάτω ή πιο πάνω από αυτή την ταχύτητα λειτουργεί όπως της Nissan. Για αυτό λέω, στις μεγάλες ταχύτητες, που θεωρώ π.χ. κάτι περισσότερο από τα 120, θα πίστευα ότι είναι παραπλήσια τα νούμερα με εξάρτηση από τις ρυθμίσεις του συστήματος.

                        Όχι, της Honda στις υψηλές ταχύτητες βάζει τον θερμικό να γυρίζει απευθείας τους τροχούς γιατί είναι περισσότερο αποδοτικό. Δεν εμπλέκεται μόνο στα 80-120, εμπλέκεται σε ταχύτητες >80-120 km/h. Εξαίρεση είναι το CRV που έχουν βάλει και μια μικρότερη σχέση για κίνηση μέσα στην πόλη.

                        Στα Nissan ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί ποτέ απευθείας το αμάξωμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagelis4 last edited by vagelis4

                          Θεωρητικά όσα λιγότερο περίπλοκο είναι ένα σύστημα τόσο το καλύτερο και τόσο λιγότερες βλάβες θα βγάλει.
                          Οπότε για το epower ίσως είναι καλύτερο από όλα τα υβριδικά γιατί είναι πιο απλό.

                          Η μηχανή λειτουργεί ως γεννήτρια και φορτίζει την μπαταρία.
                          Κίνηση στους τροχούς δίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα.

                          Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μόνο μία σχέση όπως στα ηλεκτρικά, οπότε λογικά δεν θα χαλάει όπως στα dsg για παράδειγμα.

                          Από ότι λένε στην νέα γενιά του epower μείωσαν 15% την κατανάλωση γενικά αλλά και σε ταχύτητες >100km/h.

                          Από ότι διαβάζω μέχρι τώρα έκαιγε 8.5 λίτρα με 140km/h. Οπότε η κατανάλωσή του θα είναι γύρω στο 7.5 τώρα με αντίστοιχη ταχύτητα.
                          Δεν είναι άσχημα.

                          Το μόνο θέμα είναι αν αντέχει η μπαταρία του που είναι μικρή 2.1kwh να φορτίζει και να εκφορτίζει και για πόσο καιρό και για πόσα χιλιόμετρα.
                          Τι εγγύηση δίνει η nissan για την μπαταρία?
                          Και πόσο κοστίζει η αντικατάστασή της?

                          Επίσης διάβασα ότι το σύστημα στην τρίτη γενιά είναι ελαφρύτερο και φθηνότερο.
                          Τι τιμή αναμένεται να έχει όμως?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 last edited by tkin73

                            Λογικά θα του πατήσουν καμιά αύξηση του νέου για να πάρουν πίσω την χαρά της μείωσης καυσίμου!
                            Και όλος αυτός ο αγώνας στην προσπάθεια να πλησιάσουν σε κατανάλωση σε συνθήκες ταξιδιού το κασκαι ντίζελ προ 10ετιας...που δυστυχώς δεν πρόκειται να το φτάσουν ποτέ με τα κιλά που κουβαλάει το epower

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              https://www.autoblog.gr/2025/07/03/i-nissan-anakalei-443-899-rogue-altima-infiniti-qx50-kai-qx55-isos-xreiastoun-allagi-kinitira/

                              Αυτος ο 1,5 ειναι που φοραει η Νισσαν και στην Ευρωπη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panormus772 last edited by panormus772

                                Youtube Video

                                Πρώτη -ανεπίσημη,προπαραγωγής- δοκιμή του νέου e-power σε σύγκριση με το τρέχων.
                                -28kgr ελαφρύτερο,ελεφρώς λιγότερο θόρυβο και οικονομικότερο κατά 0,5lt/100km. Έχει 311Νm ροπή (αντί για 330 που έχει τώρα),αλλά στο sportmode δίνει 15hp παραπάνω (αν κατάλαβα από το google translate).
                                Στα υπόλοιπα ίδια ιπποδύναμη ΜΕΚ,ίδιο κιβώτιο,πλαίσιο,αναρτήσεις κ.τ.λ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sabas_thess last edited by

                                  Έριξαν τη ροπή; Ήμαρτον...Για μισό λίτρο καύσιμο λιγότερο....

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • jorge_greek
                                    jorge_greek last edited by

                                    θα μπει και στο xtrail αυτός ο υβριδικός;

                                    And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator last edited by

                                      Nissan Qashqai: Πάνω από 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου

                                      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nissan-qasqhai-pano-apo-1-300-chlm-me-ena-rezervoyar-kaysimoy/?_gl=11cwndl1_upMQ.._gaNTQ0ODI1MzUwLjE3NTU2Njk2NTU._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTU2Njk2NTQkbzEkZzAkdDE3NTU2Njk2NTQkajYwJGwwJGgw

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kger @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                        Nissan Qashqai: Πάνω από 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου

                                        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nissan-qasqhai-pano-apo-1-300-chlm-me-ena-rezervoyar-kaysimoy/?_gl=11cwndl1_upMQ.._gaNTQ0ODI1MzUwLjE3NTU2Njk2NTU._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTU2Njk2NTQkbzEkZzAkdDE3NTU2Njk2NTQkajYwJGwwJGgw

                                        Το διάβασα αυτό και αφενώς δεν λένε και πολλά για το πως πήγαιναν με τι συνθήκες έγινε η δοκιμή αυτή κτλ.

                                        Αλλά και τι να το κάνεις, ΟΚ ας πουμε οτι καίει 3,5-4. Μιλάμε για 40.000 ευρώ την στιγμή το mild hybrid αυτοματο κάνει περιπου 32.000. Για να κάνεις απόσβεση δηλαδη φέξε μου και γλίστρισα, πρέπει να κάνεις καμια 150,000 χιλιόμετρα.

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tkin73 @kger last edited by tkin73

                                          @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                          @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                          Nissan Qashqai: Πάνω από 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου

                                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nissan-qasqhai-pano-apo-1-300-chlm-me-ena-rezervoyar-kaysimoy/?_gl=11cwndl1_upMQ.._gaNTQ0ODI1MzUwLjE3NTU2Njk2NTU._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTU2Njk2NTQkbzEkZzAkdDE3NTU2Njk2NTQkajYwJGwwJGgw

                                          Το διάβασα αυτό και αφενώς δεν λένε και πολλά για το πως πήγαιναν με τι συνθήκες έγινε η δοκιμή αυτή κτλ.

                                          Αλλά και τι να το κάνεις, ΟΚ ας πουμε οτι καίει 3,5-4. Μιλάμε για 40.000 ευρώ την στιγμή το mild hybrid αυτοματο κάνει περιπου 32.000. Για να κάνεις απόσβεση δηλαδη φέξε μου και γλίστρισα, πρέπει να κάνεις καμια 150,000 χιλιόμετρα.

                                          Όλες αυτές οι δοκιμές γίνονται με 80 χλμ προσπαθώντας να πιάσουν τα νούμερα που ανακοίνωσε η εταιρεία. Είναι καθαρά μάρκετινγκ, όχι της νισσαν όλων . Και εγώ με το scross αν πηγαίνω με 80 όλη την ώρα θα ξεπεράσω τα 1200 χλμ και ας έχω 47λτ ντεπόζιτο...δεν είναι πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
                                          Το πραγματικό μου νούμερο αυτονομίας όμως σε εθνική κινούμενος με 120-125 χλμ (gps) είναι οριακά στα 900 χλμ.
                                          Όμως το σωστό εδώ δεν είναι να δεις σε πόσα χλμ κάνεις απόσβεση μόνο. Είναι ένα διαφορετικό αμάξι το epower με διαφορετική εμπειρία χρήσης σε σχέση με το άλλο. Πληρώνεις και αυτό.

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kger @tkin73 last edited by

                                            @tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @kger said in Nissan Qashqai 2021:

                                            @a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:

                                            Nissan Qashqai: Πάνω από 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου

                                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nissan-qasqhai-pano-apo-1-300-chlm-me-ena-rezervoyar-kaysimoy/?_gl=11cwndl1_upMQ.._gaNTQ0ODI1MzUwLjE3NTU2Njk2NTU._ga_KLL52BLFZ7*czE3NTU2Njk2NTQkbzEkZzAkdDE3NTU2Njk2NTQkajYwJGwwJGgw

                                            Το διάβασα αυτό και αφενώς δεν λένε και πολλά για το πως πήγαιναν με τι συνθήκες έγινε η δοκιμή αυτή κτλ.

                                            Αλλά και τι να το κάνεις, ΟΚ ας πουμε οτι καίει 3,5-4. Μιλάμε για 40.000 ευρώ την στιγμή το mild hybrid αυτοματο κάνει περιπου 32.000. Για να κάνεις απόσβεση δηλαδη φέξε μου και γλίστρισα, πρέπει να κάνεις καμια 150,000 χιλιόμετρα.

                                            Όλες αυτές οι δοκιμές γίνονται με 80 χλμ προσπαθώντας να πιάσουν τα νούμερα που ανακοίνωσε η εταιρεία. Είναι καθαρά μάρκετινγκ, όχι της νισσαν όλων . Και εγώ με το scross αν πηγαίνω με 80 όλη την ώρα θα ξεπεράσω τα 1200 χλμ και ας έχω 47λτ ντεπόζιτο...δεν είναι πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

                                            100% έτσι ειναι οπως τα λες, αλλά επειδή το παρακολουθώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθότι ξανα γύρισα στην αναζήτηση αγοράς, πραγματικά μου φαίνετια απίστευτη η τόσο κακή τιμολόγηση που έχει αυτό το αυτοκίνητο. Από βασιλιάς της κατηγορίας σε πωλήσεις, θα γίνει ουραγός.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 67 / 68
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr